6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Қазақ спорт және туризм академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бітіруші ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді, жұмыс берушілердің сұраныстарын, түлектердің сұраныстарын ескере отырып, мейрамхана және қонақ үй бизнесі ұйымдарында менеджер ретінде қонақ үйлер мен мейрамханаларда қызмет көрсетуді ұйымдастыру бойынша кәсіби қызметке дайын болуы тиіс
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ спорт және туризм академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың бойында ғылыми зерттеулер негіздерінің дағдыларын қалыптастыру; олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ынтасы мен кәсіби қызығушылығын дамыту болып табылады. Пән білім алушыларда спорттық қызметтер саласындағы проблемаларды ғылыми-зерттеу әдістері бойынша теориялық пен қолданбалы білімді, ғылымның даму жолдары мен ғылыми зерттеулердің табиғаты туралы негізгі ұғымдарды, ғылыми зерттеудегі аргументацияның, сынның, логика мен талдаудың рөлін, білімнің теориялық пен эмпирикалық деңгейінде ғылыми зерттеулердің жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерін қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: заманауи ғылыми жетістіктерді талдау мен бағалау; зерттеу мен практикалық міндеттерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеялар қалыптастыру; кәсіби қызмет салаларындағы теориялық пен эксперименттік зерттеулер әдіснамасын меңгеру; өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау мен шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық реттеу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән студенттердің білім беру саласындағы құқықтық қатынастарды реттеуге бағытталған заңнама туралы, сондай-ақ кәсіби қызмет контекстінде сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар және сыбайлас жемқорлықтың алдын алу шаралары туралы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және экология
Пәннің модулі студенттерді экология және тіршілік қауіпсіздігі негізгі ұғымдарымен, принциптерімен және заңдарымен таныстыруға бағытталған. Қоғам мен елдің тұрақты дамуы үшін экологиядағы негізгі заңдар мен принциптерді, сондай-ақ адам денсаулығы мен оның қауіпсіздігін қорғауды, сақтауды және нығайтуды ашады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Пән кәсіби терминологиялық аппаратты, ұйымдастыру құрылымын, қызмет көрсетудің технологиялық циклін, мейрамхана және қонақ үй бизнесінің кәсіпорындарын басқару негіздерін меңгеру арқылы қонақжайлылық индустриясын ел экономикасының ерекше саласы ретінде зерттеуге бағытталған. Курс сервистің психологиялық мәдениетінің принциптерін, нарық жағдайында қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның нақты жағдайын бағалау кезінде қызмет көрсету сапасын қамтамасыз етуді және олардың жұмыс істеу перспективасын ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы анимация
Пән қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың материалдық-техникалық базасы жағдайында анимациялық қызметтерді ұйымдастыру саласында тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс әртүрлі санаттағы қонақтардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып инновациялық анимациялық бағдарламаларды әзірлеу, енгізу және жылжыту принциптерін, негізгі терминдер мен дефиницияларды, дамудың тарихи кезеңдерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі қызмет көрсету технологиясы
Пән тұтынушының талаптарын қанағаттандыратын қазіргі заманғы халықаралық және ұлттық стандарттарға сәйкес қызмет көрсету процесінің, технологиялық циклдің қалыптасу негіздерін теориялық ұғынуға бағытталған. Курс мейрамханалар мен қонақ үйлердің практикалық концепцияларын, қызметтер мен бөлімдердің жұмыс технологиясын, халықаралық, ұлттық және аймақтық деңгейлерде белгіленген нормалар мен талаптарға сәйкес негізгі және қосымша қызметтерді ұсыну мен өндіру процесін ұйымдастыруды ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фронт-офис қызметі
Пән мейрамхана және қонақ үй бизнесінің әртүрлі түрлерін ұйымдастыру жағдайында, қабылдау және орналастыру бөлімінің қызметінде динамикалық баға белгілеу және компьютерлік бағдарламаларды қолдану, қонақ үйдің кірістілігін көтеру тәсілдерін, фронт-офистің қонақ үй қызметіндегі рөлін ашады. Курс фронт-офис қызметкерлерінің кәсібилігін дамытуды, сондай-ақ, кәсіпорынның корпоративтік мәдениетін қалыптастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бар ісі
Пән бардың жіктелуі, бардың келушілерін қабылдауға дайындау тәртібі, оларға қызмет көрсету жөніндегі персоналға қойылатын талаптар, сондай-ақ, базалық алкогольдік және алкогольсіз сусындардың жіктелуі, оларды өндіру, барларда беру және тұтыну ерекшеліктері туралы негізгі мәліметтерді ашады. Курс барда коктейльдер мен басқа да сусындарды дайындау әдістеріне, оларды рәсімдеу және беру тәсілдеріне үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласында шет тілінде сөйлеу және жазу практикасы
Пән мәдениетаралық және кәсіби ерекшеліктерді ескере отырып, шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын игеруге, коммуникативті құзіреттілік процесінде қажетті грамматикалық материалдарды алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мейрамханада және мейманхана бизнесінде кәсіпкерлік қызметтің негіздері
Пән кәсіпкерлік қызметтің теориялық негіздерін, идеяның туындауынан бастап кәсіпорынның жұмыс істеу механизміне дейін қамтитын түрлі ұйымдық-құқықтық формада өз кәсіпорнын құру үрдістерін, сонымен қатар, қоғамның материалдық және рухани дамуына ықпал ете отырып, кәсіпкерлікті қоғамдық қатынастардың көрінісі ретінде қарастырады, қонақжайлылық саласының маманын кәсіби түрде жүзеге асыру үшін қолайлы алаң жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы шет тілі
Пән қызмет көрсету саласындағы мақсаты ағылшын тілін тереңдетіп оқуға мүмкіндік береді. Бұл қажетті арнайы терминдерді, ақпаратты жинау мен орналастыруға арналған тапсырмаларды, ағылшын тілінде аннотациялар мен қызмет көрсету саласында тілдік құзіреттілікті қалыптастыруға арналған басқа да құралдарды әзірлеуге және есте сақтауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылықтағы экономика
Пән Қазақстан Республикасының нормативтік-заңнамалық базасына сәйкес экономикалық есептерді жүргізу негіздерін ашады. Курс активтер, капитал, кірістер мен шығыстар ақша ағындарының қозғалысы, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындар мен ұйымдар қызметінің қаржылық нәтижелері туралы ақпаратты басқару мақсатында экономикалық деректерді пайдалану туралы түсініктің ғылыми негіздемесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы қонақ үй ісі
Пән тарихи нысандарды зерттеу арқылы, тарихи контексте орналастыру орындарын ұйымдастыру бойынша Қазақстан Республикасында қонақ үй ісін дамыту туралы түсініктерді қалыптастырады. Курс студенттерді қонақ үй тізбектерінің әлемдік үрдістерін, франчайзингті және Қазақстан Республикасының нормативтік-заңнамалық базасы мен кәсіби стандарттарына негізделген инновациялық жобаларды есепке ала отырып, ұлттық қонақ үй бизнесіндегі жұмысқа дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отандық қонақжайлылық индустриясын басқару
Пән отандық туризм және қонақжайлылық саласының қазіргі жағдайын және дамуын зерттеуге, қызмет көрсету саласындағы нарықтың маркетингтік зерттеулері негізінде аймақтағы қонақ үй және мейрамхана кешендерінің қызметін жетілдіруге және тұтынушылық артықшылықтар механизмін қалыптастыруға бағытталған. Курс отандық қонақжайлылық индустриясының тиімді бағдарламаларын әзірлеу, іске асыру және басқару кезінде практикалық дағдыларды алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы іскерлік шет тілі
Пән студенттерге қызмет көрсету саласында шет тілінде тұтынушыларға кеңес беру немесе әріптестерімен сөйлесу, тұтынушылармен ауызша және телефон арқылы сөйлесу, келіссөздер жүргізу немесе хат алмасу, қызмет көрсету саласындағы іскерлік қарым-қатынас негіздерін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстандағы мейрамхана ісі
Пән мейрамхана ісіндегі инновациялық жобаларды құруға және нарықтық экономика жағдайында бизнесті жүргізудің бірегей ұлттық стилін қалыптастыруға ерекше көңіл бөле отырып, Қазақстан Республикасының мейрамхана ісі дамуының негізгі тарихи кезеңдерін ашады. Курс әлемдік үрдістерге негізделіп, қоғамдық тамақтану саласындағы кәсіпорындарды ілгерілетуге, Қазақстан Республикасының нормативтік-заңнамалық базасы мен кәсіби стандарттарына негізделген әмбебап классификаторды енгізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы іскерлік хат алмасу
Пән іскерлік хат алмасудың құрылымы мен ережелерін оқып үйренуге, шет тілінде жазбаша мәтінді ұйымдастыру ережелерін сақтауға бағытталған. Лексикалық қанықтық, грамматикалық әдептілік (орфография және пунктуация ережелерін сақтау). Тезисті оның мазмұндық және лексикалық аспектісін тұжырымдау. Фактілерді, оқиғаларды, оқылған, естілген немесе қаралған материалдарды дәйекті түрде жазу. Іскерлік хат жазып үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
F&B
Пән мейрамхана бизнесінің негіздерін, тамақтану кәсіпорындарының, барлардың, мейрамханалардың жұмыстарын ұйымдастыруға, қонақтарды қарсы алу және шығарып салу, сондай-ақ мәзір, шарап картасы, әр түрлі іс-шараларға үстелдерді жабдықтауды оқытуға бағытталған. Курс тамақ өндіру процесін басқару негіздерін және қонақтарға қызмет көрсету технологиясын ескере отырып, тамақ және сусындар бөлімінің (F&B) қызметін жүзеге асыру, жоспарлау және бақылау үшін қажетті қағидаларды ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы маркетинг
Пән қонақжайлылық саласындағы кәсіпорын қызметіндегі маркетингтің мәнін, принциптерін және функцияларын қарастырады. Курс маркетингтің жеке сегменттер ерекшеліктерін ғана емес, қонақжайлылық саласындағы маркетингтің инновациялық бағыттарын да қамтиды. Курсты меңгеру барысында маркетингтік зерттеулерді жүргізу әдістері мен тәсілдері, туристік өнімді позициялау тәсілдері, мейрамхана және қонақ үй бизнесінде коммуникациялық саясатты қалыптастыру үрдістері мен баға белгілеу стратегиясын әзірлеу оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және мейманхана бизнесінің халықаралық индустриясы
Пән жергілікті, аймақтық және халықаралық нарық деңгейінде тұтынушылардың сегменттеріне жедел бәсекелестік күрес жағдайында қызмет көрсету саласының тарихи және әлеуметтік-саяси дамуының негізгі заңдылықтарын талдай отырып, өзінің дамуының заманауи кезеңінде халықаралық қонақжайлылық индустриясының мазмұнын ашып көрсетеді. Курс қызмет көрсету саласы кәсіпорындарының классификациялық жүйелері мен әлемдік тізбектерін құру принциптерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы стандарттау және сертификаттау
Пән қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету үшін қызмет көрсету саласының стандарттары мен сертификаттауын, Қазақстан экономикасын мемлекеттік реттеудің негізгі элементтерін, өнім сапасын бақылау жүйесін зерттеуге бағытталған. Курс қызмет көрсету саласындағы кәсіпкерлікті стандарттау және сертификаттау саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс істеуде Қазақстан Республикасының МемСт қолданудың құзыреттілік тәсілінің әдістемелерін үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсетудегі қауіпсіздік негіздері
Пән қызмет көрсету саласындағы қауіпсіздік жүйесінің теориялық негіздерін зерделеуге, студенттердің қауіпсіздікті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеруге, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің заманауи әдістері мен құралдарын меңгеруге, талаптарды әзірлеу мен орындаудағы кәсіби мәселелерді шешуге бағытталған. Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету саласы субъектілерінің еңбекті қорғау және қауіпсіздік ережелері мен нормаларын білуге үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы менеджмент
Пәнде менеджмент қызметінің мәні мен өзара байланысы, ұйымдастыру құрылымы, қонақжайлылық индустриясындағы басқарудың принциптері, әдістері мен ерекшеліктері қарастырылған. Туризм және қонақжайлылық ұйымдарының қызметін жоспарлау, тұтыну мотивациясын басқару және қызметкерлердің жұмысын бақылауды ұйымдастыру мәселелері, сондай-ақ, бәсекелестік артықшылықтардың жылжыту тәсілдері және қызмет көрсету кәсіпорындарының экономикалық қауіпсіз қызметінің стратегиясы жайлы сұрақтары ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы қызметкерлерді басқару
Пән қызметкерлерді кәсіби қызметке іздеу, іріктеу, дайындау, дамыту және бағалау кезіндегі қолданылатын құзыреттілік тәсіл негіздерін ашады. Курста персоналды басқарудың теориялық және практикалық негіздері, персоналға қажеттілікті жоспарлау, ұйымдастыру механизмін әзірлеу және кадрларды психологиялық, кәсіби даярлау, бәсекелестік артықшылыққа ие болу мақсатында қазіргі заманғы қызмет көрсету индустриясы жағдайында олардың мотивациясын басқару қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы сақтандыру және тәуекелдер
Пән сақтандыру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық базаға, сақтандыру нарығының қызмет етуіне, туризмдегі, мейрамханалық және қонақ үй бизнесіндегі тәуекелдерді бағалауға, анықтауға, жіктеуге және басқаруға қатысты теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Туризм мен қонақжайлылықтағы сақтандырудың ерекшеліктерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық туризмдегі ағылшын тілі
Пән қазіргі кезде қонақ үй және туризм салаларында жұмыс істеудің қажетті шарты болып табылатын тілдік білімді және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге бағытталған және сонымен бірге олардың тілдік білімдерін дамытуға ықпал етеді. Студенттер бұл дағдыларды туризмнің өзекті мәселелерін көрсететін нақты өмірлік тәжірибеде қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылық саласындағы кәсіби этика және этикет
Пән қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарда кәсіби этика және этикет саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, сонымен қатар, қонақжайлылық индустриясына қатысатын ұйым басшылары мен қызметкерлерінің моральдық жалпы мәселелерін және моральдық негіздерін ашады. Курс кәсіпорынның ішкі және сыртқы байланыстары саласының негізгі басымдықтарын, тиімді субъектаралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру механизмдерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу
Пән қысқа, бірақ жеткілікті түрде сенімді ғылыми мәтін, өз зерттеу жобаларын жүзеге асыруға дайын болу және өз нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастықтың нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсыну, нәтижелі зерттеу мәселесін қалыптастыру және дамыту дағдылары арқылы өз ойларын білдіру мен негіздеу қабілетін, ғылыми жобаны іске асырудың әдістемелік құралдарын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Іскерлік этикет
Пән кәсіби ұжым ішіндегі кәсіби өзара қарым-қатынаста қажет маман тұлғасының адамгершілік қасиеттерін, тұлғааралық қарым-қатынасты, кәсіби этиканы, іскерлік этикеттің қағидалары мен ережелерін меңгеруге бағытталған. Курс іскерлік этикетпен ұйғарылған стандарттарға сәйкес, ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық климатты қалыптастыру құралдары бойынша ұжымдық рухты қалыптастыру негіздерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласында жаппай іс-шараны өткізу
Пән банкет, мәдени-бұқаралық іс-шаралар, фуршеттер, конференциялар және т.б., көп қатысушылары бар, ұйымдастыруда тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті инновациялық бағдарламалар мен іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыруды, қызмет көрсету саласындағы бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру негіздерін, сондай-ақ, кәсіби лексиканы, өз тобын құру негіздерін, қауіпсіздік техникасын және еңбек қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми мақсатқа арналған шет тілі
Пән ғылыми сөйлеу стилінің грамматикалық құрылымын дұрыс қолдана білу дағдыларын дамытуға, сонымен қатар шет тілінде аннотация, тезис және ғылыми мақалалар жазу әдістемесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам ресурстарын басқару
Пән адам мүмкіндіктерін дамыту, оның ұйым мен қоғамдағы рөлін анықтауда теориялық негіздерді және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс қазіргі заманғы ұйымның бәсекеге қабілеттілік факторы ретінде адами капиталдың рөлін, қазіргі еңбек нарығында шаруашылық жүргізуші субъектінің жұмысын ұйымдастыру негіздерін, қызметкерлерді басқарудың шетелдік және отандық тәжірибесін зерделеуді оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылық саласындағы іскерлік кездесулер индустриясы
Пән іскерлік кездесулердің қазіргі заманғы индустриясының негізгі түсініктерін, тарихи даму жолдарын, жіктелуін, нысандары мен түрлерін зерттеуге бағытталған. Курс адам мен қоғамның қажеттіліктері мен мүдделері, өмір салты және оның негізгі компоненттері, оның әртүрлі түрлері, қызмет көрсету, коммуникациялық процесті ұйымдастыру ерекшеліктері, кәсіби лексиканы меңгеру, қызмет көрсету саласында келіссөздер жүргізу және іскерлік кездесулер ұйымдастыру сияқты ұғымдарды ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы қызмет деңгейін бағалау
Пәнде қонақжайлылықта қызмет көрсету деңгейін бағалаудың негізі, аймақтың қызметтік әлеуетін талдау, жұмыспен қамту деңгейін көтеру және қызмет көрсету секторындағы орташа жалақының өсуімен байланысты қоғам өмірінің сапасын арттыру қамтылады. Курс сервистік қызмет көрсету сапасын бағалау критерийлерін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үйлер, мейрамханалар және барлар психологиясы
Пән орналастыру мен тамақтану орындарының жалпы психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, сонымен қатар, қызмет көрсету аясының әлеуметтік-коммуникативтік жағдайында, тұлғаны қабылдау, тану, оқыту, мотивациялау процестерін ашады. Курс қонақжайлылық индустриясының қолайлы, кәсіби климатын қалыптастыру мақсатында қонақ үйлер мен барлардың клиникалық, биологиялық және әлеуметтік психологиясының ұйымдастырушылық элементтері мен еңбек психологиясын қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарындарды жобалау және модельдеу
Пән жобалық қызмет және модельдеу негіздерін қамтиды, сонымен қатар, заманауи технологиялар құралдары бойынша сәулеттік жобалау және дизайнерлік өнер негіздері дағдыларын ашады және қалыптастырады. Курс бәсекелестік артықшылықтарды құру және коммерциялық кеңістіктердің сапасын арттыру мақсатында қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындар үшін инновациялық модельдер мен бағдарламалар құруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы кәсіби шет тілі
Пән студенттерге қызмет көрсету саласының мамандандырылған сөздік қорын пайдалана отырып, кәсіби қызмет барысында тілді қарым-қатынас жасау үшін қолдануға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілін білу құзіреттілігін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қызмет көрсету саласындағы коммуникативті шет тілі
Пән қызмет көрсету саласында шет тілінің коммуникативтік дағдыларын игеруге бағытталған. Шетелдік білімді қарым-қатынас, әлеуметтік қатынастар және оларды кәсіби қызметте жүзеге асыру шарттары үшін қолдана білу, қарым-қатынас жағдайын бағалау, әр түрлі жағдайларда тиісті шешімдер қабылдау қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі бухгалтерлік есеп
Пән қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлі мен орнын зерттейді, қызмет көрсету саласындағы бухгалтерлік есептің тұжырымдамалары мен қағидалары, қаржылық есептілік элементтері, бухгалтерлік баланстың құрылымы мен мазмұны, туризмдегі бухгалтерлік есеп пен есептілікті жүргізу әдістері қарастырылады. Курс салық салудың әртүрлі режимдерін пайдаланатын кәсіпорындардың кірістері мен шығындарын есепке алу негіздері мен ерекшеліктерін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сервисология
Пән өзіне адамның әлеуметтік-психологиялық қажеттіліктерін субъект және сервистік қызмет объектісі ретінде қалыптастыру туралы негізгі ұғымдарды қамтиды. Курс қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарына қызмет көрсету деңгейінің сапалық модельдерін, өлшемдері мен көрсеткіштерін құру мақсатында тиімді сервистік қызметтің түрлері, нысандары мен әдістері құралдары бойынша сервисологияның мейманға әсер ету принциптерін ашады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясының инфрақұрылым дизайны
Пән заманауи архитектуралық стильдерді, инновациялық материалдарды және бейімделген платформаларда жобаларды құру технологияларын қолдана отырып, инфрақұрылым объектілері мен қонақжайлық индустриясы кәсіпорындарының фирмалық стилін және дизайнын жасау ерекшеліктерін оқытады. Курс коммерциялық кеңістікті жоспарлаудың халықаралық және отандық тәжірибесін пайдалана отырып, қонақжайлылық инфрақұрылымы кәсіпорындарын жобалаудың негізгі әдістерін ашады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласының материалдық-техникалық базасы
Пәннің мақсаты: Студенттерде қызмет көрсету саласындағы материалдық-техникалық базаның негіздерін терең түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ мейрамхана және қонақүй бизнесінде жабдықтар мен ресурстарды басқару дағдыларын дамыту. «Қызмет көрсету саласының материалдық-техникалық базасы» курсы мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі материалдық ресурстарды, жабдықтарды және инфрақұрылымды басқарудың негізгі аспектілерін зерттейді. Қазіргі заманғы технологиялар мен стандарттарды талдауды, сондай-ақ қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз ету және тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін материалдық-техникалық базаны ұйымдастыру мен оңтайландырудың тиімді әдістерін қарастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсетудегі сапа бақылауы
Пәнде қонақжайлылық индустриясының қызмет сапасын бақылаудың теориялық және практикалық аспектілері, қызмет көрсету сапасы стандарттары, сондай-ақ қызмет көрсету кәсіпорындарда кәсіби стандарттарды енгізу принциптері қамтылады. Курс бақылауды жүзеге асыру әдістерін, қызметтерді көрсету деңгейін талдауды, басқару саласындағы қазіргі заманғы тәсілдерді және ұсынылатын қызметтердің сапасын растау рәсімдерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы құқық және франшиза
Пән франчайзинг және заңнамалық база саласында теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды, қазіргі заман жағдайында франшизамен фирманың жұмысын ұйымдастыру принциптерін қалыптастыруға бағытталған. Курс франчайзинг және қызмет көрсету саласында нормативтік-заңнамалық базаны және өзге де құқықтық актілерді қолдана білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылықтың жарнамалық және ақпараттық қызметі
Пәнде жарнама теориясының маңызды аспектілері, жарнамалық ақпаратты тарату құралдары, фирманың маркетингтік және жарнамалық стратегиясының өзара байланысы, жарнамалық мекеменің ұйымдастыру және жоспарлауы, қазіргі заманғы тұжырымдамалар, туризмдегі жарнамалық қызметті жүзеге асыру бойынша әдістемелік негіздер мен практикалық ұсыныстар қарастырылады. Қызмет көрсету саласындағы маркетингтік зерттеулерді тиімді ұйымдастыру қағидалары ұсынылған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
TTH (Travel, Tourism & Hospitality) саласындағы жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – студенттерді туризм және қонақжайлылық саласында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдануға үйрету, қызметтердің тиімділігі мен сапасын арттыру үшін ЖИ пайдалану дағдыларын дамыту. Курс «TTH (Travel, Tourism & Hospitality) саласындағы жасанды интеллект» ЖИ технологияларының туризм мен қонақжайлылық саласында қолданылуын қамтиды. Деректерді талдау жүйелері, чат-боттар, процестерді автоматтандыру және қызметтердің жекелендірілуі зерттеледі. Тәжірибелік кейстерді, ЖИ құралдарын және олардың бар жүйелермен интеграциясын қарастыруды қамтиды. Ерекше назар клиенттік тәжірибені жақсартуға және TTH саласындағы бизнес үдерісін оңтайландыруға бағытталған инновацияларға аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету аясындағы жаңа ақпараттық технологиялар (ағылшын тілінде)
Пән қызмет көрсету саласында жаңа ақпараттық технологияларды әзірлеу, енгізу және пайдалану ерекшеліктерін, сондай-ақ, қонақжайлылық индустриясы дамуының әлемдегі және Қазақстанның нарығына әсерін зерттейді. Курс қызмет көрсету саласында ақпараттық технологияларды қолдануға, өңдеу, жылжыту, сату, автоматтандыру, брондау, ақпарат ұсыну және ілеспе қызметтер көрсету жүйесінде жаңа ақпараттық технологияларды әзірлеу және енгізу жолымен кәсіпорындардың техникалық жабдықталуын дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гастрономиялық туризм
Пән әлемнің гастрономиялық алуан түрлілігі, әр түрлі халықтар мен этностардың тағамдарын дайындау тарихы мен дәстүрі туралы негізгі түсініктерді қалыптастыруға, мейрамхана бизнесі дамуының негізі ретінде әлемнің гастрономиялық "картасын" құруға бағытталған. Курс әлем асханасының әлемдік және аймақтық даму тенденцияларын және гастрономиялық туризмнің инновациялық бағыттарын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы тереңдетіп оқытылатын шет тілі
Пән кәсіби деңгейіне сәйкес жұмыс ортасында шет тілін білу мен дағдыларын, күнделікті жұмыс жағдайларында қолданылатын, сөздік қорын еркін қолдана білуге, тұтынушылармен жұмыс істеуге, ақпарат алмасуға және қызмет көрсету саласында қызметтік міндеттерді орындауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
НАССР-ге кіріспе
Пән тамақтану қауіпсіздігінің негіздерін, өндірістің барлық үдерістерін сауатты басқаруды, өнімді сақтау мен сатуды ашады. Курс тәуекелдер мен сыни бақылау нүктелерін талдауға, өндірістің барлық кезеңдерін егжей-тегжейлі зерттеуге негізделген: мәзірді жоспарлау, ингредиенттерді сатып алу, қызмет көрсету және жинау, Қазақстанның нормативтік-заңнамалық базасына және қызмет көрсету саласының халықаралық стандарттарына сәйкес олардың алдын алу үшін арнайы тәуекелдер мен бақылау әдістерін анықтауға негізделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы кәсіби қарым-қатынасқа арналған шет тілі
Пән шет тілін кәсіптік-бағытта оқытуды қарастырады, күнделікті қарым-қатынас пен кәсіби іс-әрекеттегі ағылшын тілін оқытудың және практикалық білімнің қазіргі тенденциялары мен талаптарын көрсетеді, қызмет көрсету саласындағы мамандардың жалпы және коммуникативті мәдениетін арттыруға, қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қызмет көрсету саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекеті
Пән қызмет көрсету саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Курстың зерттеу мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін ақпаратты іздеу, жүйелеу, сақтау, өңдеу және талдау бойынша қазіргі заманғы технологияларды қолдану құралдары бойынша зерттеу мәселелерін шешудің әртүрлі тәсілдерін ашады. Пәнді оқу барысында қызмет көрсету саласындағы заманауи ғылымның даму болашағы туралы түсінік қалыптасады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы кейтеринг
Пән қоғамдық тамақтандыру қызметтерінің әртүрлі түрлерін, қоғамдық тамақтандыру ұйымдарының жұмысының ерекшеліктерін, әртүрлі форматтағы бұқаралық іс-шараларға қызмет көрсету кезінде әртүрлі кеңселерге, кәсіпорындарға, ұйымдарға қоғамдық тамақтану қызметтерін көрсету ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ далалық қызметке қажетті өндіріс, қызмет көрсету, сәндік және басқа да жабдықтармен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет көрсету саласындағы SMM
Пән әлеуметтік желілерде белгілі бір мақсатты аудитория үшін белгілі бір өнімді жылжыту, контентті әзірлеу және құру, мәтінмен жұмыс істеу, графикалық материалды таңдау, әлеуметтік желілердегі жазылушылармен байланысу, жарнамалық компаниялардың стратегияларын жоспарлау мен әзірлеудің практикалық негіздерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қонақтарға қызмет көрсету кезінде қажетті құжаттарды ұсына отырып, брондау жүйелерін, жол жүру (әуе, т/ж, авто, круиздік) билеттерін, автокөлікті жалға алуды қолдана отырып, туристік навигацияға, экскурсиялық қызмет көрсетуге, анимациялық іс-шараларға, демалыс орындарына, музейлерге, театрларға және басқа да демалыс кешендеріне бару кезінде ақпараттық, консультациялық, бухгалтерлік және ілеспе қызметтерді көрсетудің ең тиімді әдістерін таңдау.
- Қонақ үй кешенінің және басқа да орналастыру құралдарының барлық қызметтерінің қызмет көрсету стандарттарын, кәсіби этика мен этикетін сақтай отырып, қызметтерді автоматтандыру үшін инновациялық бағдарламалар мен ақпараттық жүйелерді қолдану арқылы қонақтарды брондау, тіркеу, орналастыру және есептесу бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру.
- Қонақжайлылық индустриясындағы іс-шараларда уақытты жайлы және жағымды өткізу үшін халықаралық және мемлекеттік деңгейде қабылданған қауіп-қатерлерді және сыни талдау (HACCP) негізінде тамақтанудың қауіпсіздік принциптерін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын ескере отырып, анимациялық, мәдени-көпшілік іс-шаралар, іскерлік кездесулер, салтанаттар, банкеттер, мерекелер мен конференциялар бағдарламаларын құру.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін грамматикалық білу жүйесінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеруге негізделген тұлғааралық, мәдениаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас пен академиялық хат принциптерін қолдану.
- Дене шынықтыру, экологиялық тәрбие және ғылыми-зерттеу қызметі әдістерінің құралдары бойынша құқық қорғауға және сыбайлас жемқорлық әрекеттерге қарсы тұру мақсатында қазіргі қоғам, мемлекет саясаты, ұлттық бірлік, мәдениетаралық келісім жағдайында қонақжайлылық саласының маманы үшін қажетті физикалық, рухани, мәдени, психологиялық, эстетикалық және басқа да қасиеттерді жетілдіру жолымен жеке тұлғаны жан-жақты дамыту қағидаттарын іске асыру.
- Қонақ үйдің сауықтыру орталығының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, қонақ үй кешені жағдайында қызметкерлердің ішкі және сыртқы уәждемесін, климатология мен климатотерапияның теориялық негіздері, бальнеология, балшықпен емдеу, гидротерапия және адам ағзасына сауығуға әсер ететін басқа да құралдар саласындағы құзыреттілігі мен білімін басқару.
- Қонақ үй және мейрамхана бизнесінің персоналымен қызмет көрсету сапасын және логистикалық жүйелерді жақсарту құралдары бойынша жаңашыл идеяларды, заманауи технологияларды және қонақтарды өзінің жаңалығымен, сәулетімен және өңірлердің гастрономиялық ерекшеліктерімен тартатын материалдарды пайдалана отырып, демалуға арналған инфрақұрылым объектілері мен кеңістік кешендерінің дизайнын әзірлеу.
- Тиімді қызмет және қонақжайлылық саласы кәсіпорындарының қолайлы атмосферасын құру мақсатында жаңа ақпараттық технологияларды, нормативтік-құқықтық құжаттаманы, Қазақстан Республикасының заңнамалық базасын және жаһандық этикалық кодексті қолдана отырып, қонақжайлылық саласының материалдық-техникалық базасын ұйымдастыру, үйлестіру, әкімшілік-шаруашылық басқару және есепке алу процесінде стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау, бухгалтерлік есеп және бизнес басқару қағидаттарын қолдану.
- Мейрамхана бизнесі саласында ұсынылатын қызметтерді жылжыту және маркетингтік талдау жүргізу, тамақ өндіру процесін және қонақтарға қызмет көрсету технологиясын басқару негіздерін ескере отырып, тамақтану және сусындар бөлімінің (F&B) қызметін жүзеге асыру, жоспарлау және бақылау үшін қажетті іргелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды пайдалану.
- Туризмнің әртүрлі түрлері бойынша (іскерлік, гастрономиялық, курорттық, мәдени, спорттық және т.б.) туристік ағындарды және орталықтарды қалыптастыруды ескере отырып, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарды құру және іске асыру перспективаларын және оларға туризм, мейрамхана және қонақ үй бизнесі инфрақұрылымының ғылыми-техникалық дамуының әсерін бағалау.
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын анықтау, философиялық, әлеуметтік-саяси, психологиялық білімді қоғамдық-саяси процестерді ұғынуда және ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді қамтамасыз ететін өзінің дүниетанымдық ұстанымдарының қалыптасуында қолдану.
- Қазақстанның мейрамхана және қонақ үй бизнесінің халықаралық нарықтық экономикасы жағдайында кәсіпкерлік қызмет негіздері, менеджмент және маркетинг, қызмет көрсету саласындағы жаңа ақпараттық технологиялар, франчайзинг әдістерін қолдану арқылы қоғамдық тамақтану және орналастыру кәсіпорындарын құру, қонақжайлылық саласында жаңа бағыттарды жобалау.
Ұқсас БББ
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
«Тұран» университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті