Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01303 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандықтың пайда болуы мен дамуын біледі, педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігін түсінеді; педагогикалық қызметтің құндылық сипаттамаларын, мұғалімнің жалпы кәсіби мәдениетін, педагогикалық еңбектің этикасы мен эстетикасын, психологиялық-педагогикалық қызмет деңгейін анықтау және бағалау үшін диагностикалық әдістемені меңгеріп, педагогикалық қарым-қатынас және педагогикалық қызмет стилі қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканың бастауыш курс негіздері
    Несиелер: 5

    Арифметикалық амалдың белгілі компоненттері бойынша балаларды белгісіздерді табуға, есептеу тәртібінің ережесіне сәйкес – санды өрнектер құрастырып, оның мәнін табудың жолдарын біледі, балаларды қарапайым геометриялық пішіндермен таныстырудың, геометриялық параметрлерді есептеуге үйретудің, арифметикалық есептерді қайталап шығару арқылы осы материалды бекітудің жолдары, әдіс-тәсілдері меңгере отырып, логикалық ойын дамытуға, математикалық сауаттылықтарын қалыптастыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы қазақ тілінің негіздері
    Несиелер: 6

    Қазақ тілі дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын, лексикалық жүйесінің ғылыми теориялық негіздерін, сөздердің жасалу жолдары мен түрленуін, сөйлемді сауатты құруды меңгерту арқылы білім алушының сөз байлығын жетілдіріп, ой-өрісін кеңейтеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орфография және пунктуация практикумы
    Несиелер: 5

    Жазбаша сауаттылықты қалыптастыру, негізгі орфографиялық, пунктуациялық ережелер мен тұжырымдамаларымен таныстырып, сауатты жазу дағдыларын дамытуды көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дүниетану негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу материалының мазмұндық негізін ашып көрсету, соның негізінде ғылыми дүниетанымды қалыптастыру жүзеге асырылады. Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған әдістер – тәсілдер кешені жасалған. Сонымен қатар дүниетану сабағын сыныпта және сыныптан тыс жүргізу формалары жасалған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның бөлімі ретінде тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәні білім алушыларға ғылыми-зерттеу және педагогикалық тәжірибе нәтижесінде дамыған тәрбие теориясы туралы толық түсінік береді. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы, тәрбие жұмысын технологиясы мен жүргізу әдістемесі туралы білім беруді қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру. Инклюзивті білім беру барлық балалар әртүрлі оқытуды қажет ететін тұлға болып табылады деген ұстанымға бағытталған әдіснаманы дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика пәні – жеке тұлғаны оқыту, білім беру, тәрбиелеу барысында оны жетілдіруге және дамытуға бағытталған процесс. Тұлғаны тәрбиелеу, оқыту және білім беру жағдайында оның бағытталған дамуы мен қалыптасуының біртұтас педагогикалық процесі. Педагогиканың объектісі саналы және мақсатты түрде жүзеге асырылатын процесс ретіндегі тәрбие болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән әдебиеттану ғылымының негізі - сөз өнерінің табиғатын, оның әдістері мен әдіснамасын, сөз айшықтарын зерделеу, сөз өнерінің маржандарын тере білу, сөздік қорында қолдануға үйретуді, әдебиеттің рухани, мәдени, эстетикалық құндылықтарын қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану жүздеген ғылыми пәндерді қамтитын күрделі де тармақталған кешен. Қазіргі ғылыми білімдер жүйесінің құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады, оған техникалық және гуманитарлық ғылымдар кешендері де кіреді. Жаратылыстану – материяның қозғалыс заңдылықтары туралы реттелген ақпараттың дамып келе жатқан жүйесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математиканың есеп шығару практикумы
    Несиелер: 5

    Математикалық есептерді шешу алгоритмі мен әдістері, логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыту жолдары, математикалық есептерді шешу және шығару жолдары, тиімді әдіспен есептеу және есептерді шешу, өз бетімен есеп шешу және шығару қабілетін дамыту жолдары негізделеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиетінің қалыптасуы мен даму тарихын біледі; балалар әдебиетін зерттеуші ғалымдардың еңбектерімен танысып, балалар әдебиетінің жанрларын меңгереді; фольклорлық шығармаларды оқу арқылы бойларында ұлттық құндылықтар қалыптасады; Кеңес дәуірі мен қазіргі кездегі қазақ балалар ақын-жазушыларының шығармашылығымен танысып, орыс және шетел балар әдеби шығармаларын оқу арқылы кәсіби деңгейде балалар әдебиетін оқытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте қоршаған ортамен таныстыру әдістемесінің объектісі қоршаған орта туралы теориялық білімді, яғни қоршаған орта, ондағы заттар мен денелер, құбылыстар мен үдерістер, қоғамдық қатынастарынан бастауыш сынып оқушыларына жас ерекшеліктеріне сай білім берудің әдіс – тәсілдерін, формаларын және баланың жалпы құзыреттіліктерін қалыптастырып, жетілдірудің жолдарын меңгертетін курс болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын жинақты бастауыш мектепте оқу тәрбие үдерісі
    Несиелер: 5

    Пәнде шағын жинақты бастауыш мектепте оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық, әдіснамалық негіздері қарастырылады. Шағын жинақты бастауыш мектептегі сабақтардың ерекшеліктері мен оқушылардың сабақта іс-әрекетін ұйымдастыру мәселелері, сондай-ақ бастауыш сыныптар мұғалімдерінің өз бетімен білімдерін жетілдіруге бағытталған теориялық және практикалық мәліметтер беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ҚР-ның білім беру жүйесіндегі нормативті құжаттар: білім стандарттары, типтік бағдарлама, білім бағдарламаларымен танысу, қазақ тілін оқыту бойынша енгізілген жаңашылдықтарды зерделеу. Қазақ тілін оқытуға арналған жаңартылған білім беру бағдарламасындағы білім мазмұны, оның педагогикалық, психологиялық методикалық аспектілері талданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл дамыту әдістемесі және мәнерлеп оқу практикумы
    Несиелер: 5

    Тіл дамыту және мәнерлеп оқу – баланың ой-өрісін кеңейтіп, ақыл-ойын дамыту, мінез-құлқын, еркін тәрбиелеу. Бұл пән болашақ мамандарға көркем сөз оқу өнерінен кейбір теориялық мәлімет бере отырып, мәнерлеп оқу мен нақышына келтіре әңгімелеудің әдіс-тәсілдеріне төсілдіру, жаттығу материалдары арқылы сөйлеу техникасын дамыту жолын үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш білім педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәнде педагогиканың жалпы негiздерiн қарастырумен бiрге бастауыш мектеп педагогикасымен тiкелей байланысты балалардың жас ерекшелiктерi, кiшi жастағы оқушыларды оқытудың қағидалары мен ережелерi, бастауыш сыныпта қолданылатын оқыту технологиялары, оқу-тәрбие үдерістері, ұйымдастыру формалары, бастауыш мектеп мұғалiмдерінің оқу-тәрбие мiндеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниетану сабағынан көрнекі құралдар даярлау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сыныпта немесе үйде өздігінен жұмыс істеу үшін оқушыларға таратылатын немесе бүкіл сынып алдында мұғалімнің көрсететін көрнекі оқу құралының ерекше үлгісі (карталар, кестелер, мәтіндері, цифрлары және суреттері бар карточкалар, реактивтер, слайдтар, бағдарламалар және т.б.) көрсетіледі, түсіндіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі дүниетануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту әдістемесі пәні бастауыш мектеп оқушыларын оқыту, тәрбиелеу және білім беруде пәнді оқыту үрдісінің міндеттерін, мазмұнын, әдістерін және ұйымдастыруын әзірлеу жолдары болашақ мұғалінің кәсіби дайындығын жетілдіруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаратылыстануды оқыту әдістемесі ғылым болып табылады, өйткені оның өзіндік арнайы зерттеу объектісі болады; оған ғана тән ғылыми ұғымдар жүйесі; белгілі бір әдістемелік негіздер; нақты зерттеу әдістері және басқа ғылымдар арасында ерекше орын алады Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесі педагогика ғылымдарының жүйесіне жатады және жаратылыстану тарихын зерттеудің өзіндік ерекшелігімен байланысты негізгі дидактикалық принциптерге негізделген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларын жазуға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларын дұрыс таңбалай білуге үйретуге, қатесіз және сауатты жазуға, айтылған сөзбен дыбысты қатесіз, дұрыс таңбалай білуге үйретудің әдістемсі беріледі. Болашақ маманға қатемен жұмыс жасай білумен оқушының жазу дағдысын игертудің мазмұны, әдістері сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Даму психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін біледі, оңың маңызын түсіне отырып, тұлғаның психологиялық және қылықтық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктерін меңгереді; бастауыш сынып оқушылары психологиясымен жұмыс жасаудың жолдарын, әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, кәсіби қызметін дұрыс ұйымдастыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әліппені оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларын әріптерді тануға, жатқа айтуға, әріптерді оқуға, әріптерді дыбыстай білуге, буындап оқуға, сөздер мен сөйлемдерді оқуға үйретудің әдіс – тәсілдері мен әдіснамалары сипатталады. Оқушының қабылдау деңгейіне қарай жұмыстанудың мазмұны беріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ынтымақтастық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Баланы оның жеке қасиеттерін ашу арқылы азамат етіп тәрбиелеу, жаны мен жүрегіне жылылық ұялату және баланың танымдық күшін қалыптастыру мен біліммен кеңейту және тереңдету арқылы оқытудың жолдарын сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі балалар әдебиетінің процесі
    Несиелер: 5

    Қазақ балалар әдебиетінің өткен ғасырдың 70-жылдарынан бастап қазірге дейінгі жайын біледі; Кеңес дәуіріндегі балалар әдебиетін зерттеуші ғалымдардың еңбектерімен танысып, ғылыми жұмыстар жазу жолдарын меңгереді; Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ балалар ақын-жазушыларының шығармашылығымен танысу арқылы кәсіби деңгейде балалар әдебиетін оқытуға қабілеті оянады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Халқымыздың өзіне тән ерекшелігі мен дүниетанымдық, тәрбиелік ерекшелігіне сәйкес ертеден мұра болып келе жатқан дәстүрлі тәрбие бойынша білім алушыларды тәрбиелей отырып оқытудың мазмұны беріледі. Бастауыш сынып оқушыларын халықтық мұра бойынша оқыту мен тәрбиелеудің жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілі және жаңа әліппе емлесі
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінің жазу жүйесінің қалыптасу тарихымен танысып, әліпби түрлерін біледі; латын әліппиіне көшу жолындағы мәліметтерден жан-жақты білім ала отырып, ғылыми жұмыс жазу жолдарын меңгереді; қазақ тілінің орфографиялық, орфоэпиялық нормаларын білу арқылы сауатты жазуға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнері жалпы білім беретін мектеп пәнінің бірі ретінде оқушыларды тәрбиелеуде маңызды орын алады. Озат педагогикалық тәжірибені мұқият талдап, жалпылау бейнелеу өнері сабағының оқушы тұлғасын дамытудың маңызды құралы екенін көрсетеді. Балалардың шығармашылық қабілеттерін, шығармашылық ойлауын дамыту, туған табиғат сұлулығымен, айналадағы шындықпен, рухани құндылықтармен таныстыру процесінде өзінің көрнекілігімен әсіресе кіші жастағы оқушыларға жақын бейнелеу өнері жетекші орындардың бірін алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныпта математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш курсында оқытылатын материалдың ғылыми негіздері. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің логикалық сауаттылығын, математикалық мәдениетін арттыруға, теориялық материал сұрақтармен және тапсырмалармен білімдерін арттыра отырып, олардың мақсаты математиканың бастапқы курсының мазмұнын меңгеруге ықпал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиеттік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдебиеттік оқу әдістемесі пәнінің ғылыми пән ретіндегі сипаттамасы, оның дидактикалық ұстанымдары, бастауыш сыныптағы оқыту және оның түрлері, әдеби шығармаларды меңгеру жолдары қарастырылады. Жаңартылған білім беру бағдарламасы мазмұнына сәйкес оқыту әдістерінен әдістемелік білім, білік беріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Педагогтың кәсіби шеберлігінің теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық шеберліктің жетілдіру жолдары, педагог этикасы мен техникасы, мұғалімнің жалпы мәдениеті мен кәсіби іскерлігін қалыптастыруға қажетті педагогикалық білім

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логикалық есептерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Логикалық есептерді оқыту әдістемесі Пән бастауыш сынып оқушыларының негізгі логикалық дағдыларды және соған сәйкес ақыл-ой операцияларын дамытуға бағытталған арифметикалық амалдарды тез орындау жолдарын, жаттығулар мен шығармашылық бағытындағы тапсырмаларды шешу жолдарын және оны оқыту әдістемесін қарастырады. Бастауыш сынып оқушыларының ақыл-ой қабілеттерін дамыту мақсатында логикалық есептерді шығарудың стандартты әдістерін қолданып, оқытуды ұйымдастыру дағдылары қалыптастырылады. Пән бастауыш сынып оқушыларының негізгі логикалық дағдыларды және соған сәйкес ақыл-ой операцияларын дамытуға бағытталған арифметикалық амалдарды тез орындау жолдарын, жаттығулар мен шығармашылық бағытындағы тапсырмаларды шешу жолдарын және оны оқыту әдістемесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі еңбекті оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Жалпы білім беру стандартында анықталған бастауышта еңбекті оқыту әдістемесін мазмұнды меңгертуге бағытталған педагогтың іс – әрекеттер жүйесі түсініледі. Еңбекті оқыту әдістемесінің практикалық және танымдық іс – әрекетін ұйымдастыру әдістерін оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 6

    Отбасылық тәрбие жағдайларының ерекшеліктерін біледі, отбасылық педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеріп, отбасылық мәселелерін шешуге, дұрыс шешім табуға қалыптасады, баланың жеке басын қалыптастыру бойынша ата-аналар мен мұғалімдерге ғылыми негізделген ұсыныстар әзірлеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері. Педагогикалық құбылыстардың себептерін, факторын, шарттарын анықтаудың объективтілігі мен шарттылығы. Құбылыстардың байланысын және басқа құбылыстармен өзара байланысын зерттеу. Құбылыстардың және оның дамуын зерттеу. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық ұстанымдары. Зерттеу жұмысының әдіснамалық ұстанымдары мен амалдары зерттеудің кешенділігін, жан-жақтылығы. Зерттеуші өз тақырыбы бойынша қарастырылатын мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беруді бағалаудың өлшемдік технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқушылардың оқу – танымдық құзыретін қалыптастыруға жағдай жасай отырып, білім беру мақсаты мен мазмұнына сәйкес білім беру үдерісіне қатысушыларға білім бере отырып, олардың біліп сапаларын деңгейіне сәйкес бағалаудың мазмұны сипатталып, түсінік беріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі музыкалық тәрбие теориясы
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне сай әндерді жаттату әдістері, олардың орындау дағдыларын қалыптастыру мазмұны, бастауыш сынып оқушысының музыкалық даму әдістемесінің жалпы негіздері, болашақ маманға музыкалық сауаттылықты меңгерту жолдары мен негіздері қарастыралады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сабаққа көрнекі құралдар даярлау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Заманауи мұғалімде көрнекілік құралдарын дайындаудың әдістемесі, оқушылардың зейінін ашуға, қызығушылығын оятуға көрнекілік құралдарының рөлі. Сабаққа көрнекілік құралдарын даярлау әдістемесі көрнекі оқыту құралдары жетілдірілуде және мұғалімнің алдына қойған міндеттерін орындауға ыңғайлы әдіс – тәсілдерді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі инновациялық технологиялар, олардың теориялық және әдіснамалық негіздерін игере отырып, бастауыш сыныпта қолданылатын оқыту технологияларын, олардың түрлерін, қолдану тәсілдерін, оқу үдерісінде инновациялық технологияларды ұйымдастыру формаларын, бағалау критерилерін, нәтижелерін саралау, талдау әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте дидактикалық материалдар жасау және оны пайдалану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дидактикалық материалды жасау мен пайдалануда мынадай ұстанымдар ажыратылады: материалдың бала үшін маңыздылығы; оқшаулаудың қиындығы; қателерді бақылау; материалды жобалау мен қолдануда біртіндеп күрделенуі; қосымша білім алуға жанама дайындық мүмкіндігі; қарапайым бастапқы функциялардан материалды дәйекті абстракциялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Цифрлық сауаттылыққа оқыту әдістемесі пәні ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқытудың педагогикалық-әдіснамалық негізіндері, пәнді оқытудың мақсаты мен міндеттері, оқытудың әдіс-тәсілдері қарастылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қоғамдағы дене шынықтыру мен спорттың негізгі қызметі және түрлерін меңгеру. Дене тәрбиесінен білім берумен тәрбиелеудің принциптерін, тәсілдерін және әдістемелерін оқыту. Дене шынықтырудың жас ерекшеліктері мен психологилық ерекшеліктері әдістемесінің негіздерін қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі дене шынықтыру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі дене шынықтыру педагогикасы қоғамның өз тәжірибесі мен білімін өскелең ұрпаққа беру қажеттілігі білім беру жүйесін тудырып, қоғамдық қажетті қызметтің ерекше түрін – кәсіби педагогикалық қызметті қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеу әдістемесі педагогикалық ғылым дамуының басты құрамды бөлігі болып табылады. Ғылыми нәтижелердің анықтығы алғашқы ақпараттарды алудың жолдары мен тәсілдеріне және зерттеу әдістерінің сенімділігіне байланысты. Кез келген педагогикалық зерттеу белгілі ғылыми білімдерді дәлелдеу емес, ол – жаңа білімдерді табу процесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Адамның қоршаған табиғатқа әсерін түсіне отырып, табиғатты зерттеудің жеке әдістерін біледі; тірі және өлі табиғат заңдылықтарын зерттеу кезінде ғылыми, диалектика-материалистік көзқарастарды қалыптастыра отырып, математикалық ұғымдардың теориялық негіздерін, арифметикалық амалдарды орындағанда қолданатын қасиеттер мен заңдарды меңгереді; математиканы қажетті кәсіби деңгейде практикада қолдануға қабілетті.

  • Код ON6

    Жаратылыстану пәнін оқыту технологиясын, оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру әдістемесін біледі және дүниетану пәні бойынша көрнекі құралдарды пайдалану ерекшеліктерін түсінеді; бастауыш сынып оқушыларының математикаға қызығушылығын қалыптастыру және логикалық ойлауын дамыту тәсілдерін меңгереді; дене тәрбиесі мен денсаулықты нығайту әдістері мен құралдарын қолдануға, шағын жинақты бастауыш мектептің оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруға қабілетті.

  • Код ON8

    Қазіргі инновациялық технологияларды біледі және оның маңызын түсіне отырып, білім беру үдерісін жобалауды, педагогикалық этиканы ұстану арқылы кəсіби дағдыларын қалыптастырады; ғылыми теорияның құрылымы және ғылыми ақпаратты алу амалдары ретіндегі зерттеу әдістерін меңгере отырып, педагогикалық диагностикалау және зерттеу әдістерін тәжірибеде пайдалануға қабілетті.

  • Код ON10

    Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардың, үлгілік оқу жоспарларының құрылымы мен мазмұнын, бастауыш мектеп педагогикасының теориялық негіздерін біледі; нормативтік және ғылыми-әдістемелік құжаттармен тәжірибеде жұмыс істеу дағдыларын, оқушылармен тәрбие жұмыстарын жүргізу әдістемесін меңгереді, сондай-ақ оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруға, мұғалімнің табысты кәсіби қызметін қалыптастыруға қабілетті.

  • Код ON5

    Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін біле отырып, мәнерлеп сөйлеуге үйрету мен оқушыларды көркем, сауатты жазуға жаттықтыру әдістемесін меңгереді; қазақ тілін және әдебиеттік оқыту әдістемесінен әдістемелік білім, білік дағдыларын қалыптастыра отырып, кәсіби деңгейде білім беруге қабілетті.

  • Код ON1

    Философиялық және әлеуметтік-саяси білімнің негіздерін біле отырып, ғылыми дүниетанымды қалыптастырады: Қазақстанның тарихи дамуының кезеңдері мен заңдылықтарын меңгере отырып, экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімділігін бағалау үшін экономикалық теорияның бағыттарын талдайды және қызметтің әр түрлі салаларында базалық құқықтық білімдер мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты пайдаланады; салауатты және толыққанды өмір сүру деңгейін қамтамасыз ету үшін дене шынықтыру деңгейін қолдап, өзін-өзі ұйымдастыруға және өзін-өзі тәрбиелеуге, сондай-ақ патриотизм мен азаматтық ұстанымды қалыптастыруға қабілетті.

  • Код ON9

    Оқушылардың жас ерекшелігіне сай бастауыш мектептің оқу-тәрбие үдерісін жүргізудің ерекшеліктерін біледі; ғылыми психологиядағы тұлғаның ақыл-ойының даму заңдылықтарын меңгере отырып, оқушыға психологиялық тұрғыдан ықпал етуге қабілетті.

  • Код ON3

    Сөйлеуді дұрыс интонациялық және лексикалық ресімдеу үшін орыс және шет тілдерін, қазақ тілінің грамматикасын меңгере отырып, жаңа қазақ әліпбиі мен емле ережелерін біледі; балалар әдебиетінің негізгі тақырыптарын талдай отырып, бастауыш сынып оқушыларына арналған шығармаларды ұсына алады, оның білімділік-тәрбиелік және эстетикалық маңызын анықтай алуға қабілетті.

  • Код ON2

    Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеу мен педагогикалық оқытудың теориясы мен әдістемесін, ерекше балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологияларын тәжірибеде қолдана алады, сонымен қатар жалпы мәдени құндылықтарды, қазіргі заманның оқу-тәрбие процесінің мәні мен құрылымы, ерекшеліктерін талдай отырып, Қазақстан Республикасында және әлемде білім берудің дамуын, ынтымақтастық педагогикасының идеялары мен ережелерін оқыту мен тәрбиелеуде қолдана алады.

  • Код ON7

    Көркем-эстетикалық білімнің теориялық және АКТ құралдарын жасақтау мен пайдаланудың дидактикалық негіздерін біледі; бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшелігіне сай музыканы тыңдай білу, қабылдау дағдыларын қалыптастыра отырып, бейнелеу өнері және еңбекті оқытудың әдістемесін меңгереді; сабаққа көрнекі құралдар мен дидактикалық материалдар жасап, әдістемелік білімдерін тәжірибеде қолдануға қабілетті.

6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Еуразия гуманитарлық институты

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01303 6B01303 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01303 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01303 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01303 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top