Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Дефектология в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Дефектология мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Көру, есту, сөйлеу мүшелерінде, ақыл-ойының дамуында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерімен танысады. Мақсаты; бұзылыстың шығу тегін, психикалық функциялардың дамуындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау және бала өмірінің әлеуметтік-педагогикалық жағдайларын зерттеу, оқытудың, тәрбиелеудің, түзетудің, орнын толтырудың тиімді құралдары мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі кемістіктерді тұғызатын себептермен клиникалық ерекшеліктерін зерттейді. Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы курсының мақсаты - өз мамандығына әртүрлі сезім мүшелерінде кемістіктері бар балаларды оқытып-тәрбиелеу негізінде анализаторлардың анатомиясынан, физиологиясы мен патологиясынан хабары бар, ғылыми және тәжірибелік білімді, коррекциялық педагогика мамандарын даярлау процесіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Олигофренопедагогика
    Несиелер: 6

    Интеллектісі бұзылған балаларды қоғамға енгізіп, құқықтық бейімдеу және оңалту, дамыту, тәрбиелеу және оқыту теориясы мен тәжірибесін жүзеге асырады. Мақсаты ақыл-ой кемістігі бар мектеп оқушыларын оқыту, тәрбиелеу, әлеуметтік бейімдеу және оңалту, қоғамға интеграциялау теориясы мен тәжірибесі түсініктерін қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сурдопедагогика
    Несиелер: 4

    Естуінде ауытқуы бар балаларды және ересектерді оқыту мен тәрбиелеу білім жүйесін ұйымдастырады. Мақсаты: естуінде кемістіктің түрі мен құрамын анықтау, оның деңгейлерін ажырату арқылы балаларды оқуға, білім алуға, дамуға ынталандыру, педагогикалық жағдайда оқу әрекетін ұйымдастыру үшін қажетті икемділік пен дағдыларды қалыптастыру, ауызша және жазбаша сөйлеу тілін дамыту, таным процестерін белсендіру мен қажетті түзетушілік қолдаудың көлемін белгілеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру. Мақсаты: "Инклюзивті білім беру" - студенттерге жалпы білім беру үдерісіне Ерекше қажеттіліктері бар немесе ерекше білімді қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру және қамтамасыз ету мақсатында базалық білім беру. Пән инклюзивті практиканы жобалау мен ұйымдастыру саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыруды және ерекше балаларды оқытудың мазмұны мен әдістерінің тиімділігін психологиялық бағалау әдістерін, зерттеу әдістерін, интеграцияланған оқытудың заманауи вариативтік модельдерін, жалпы білім беру жүйесінде ерекше қажеттіліктері бар балаларға арнайы білім беруді ұйымдастыру әдістерін меңгеруді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән алынған білімді пайдалану мақсатында ғылыми жұмысты жүргізудің стандартты әдістері мен тәсілдерін қарастырады және нақты проблемалық жағдайларды талдайды. Ғылыми жұмысты рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Педагогиканы оқыту мазмұнын, педагогикалық ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдерін және қазіргі педагогиканы зерттеу пәнін қарастырады. Адам өмірінің анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, педагогикалық процестердің негізгі механизмдерін талдау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логопедия
    Несиелер: 5

    Сөйлеу тілі бұзылыстарының себептерін, механизмдерін, белгілерін, түзету әрекеттерінің жүйесін зерттейді және оларды арнайы оқыту және тәрбиелеу арқылы анықтау алдын алу және жою жолдарын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Мақсаты сөйлеу тілінің артикуляциясындағы ауытқуларды анықтай білу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тифлопедагогика
    Несиелер: 5

    Көруінде ауытқуы бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу білім жүйесін ұйымдастырады. Мақсаты; көру қабілетін жаң жақты психологиялық-педагогикалық, клиникалық тұрғыдан зерттейді,көрмейтін және нашар көретіндердің дамуындағы қемістіктердің орның толықтыру, қайта қалпына келтіру оларды түзету жағдайларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы мектепте тәрбие жұмысын жүргізудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән мектептегі тәрбие процесінің негізгі ұғымдарын, тәрбиенің қозғаушы күштерін,тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістерін, құралдары мен формаларын қарастырады. Тәрбие процесіне және тәрбие процесін басқару әдістеріне сәйкес сабақтардың құрылымдық схемаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүмкіндiлiктері шектелген балалардың клиникалық даму ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Мүмкіншілігі шектелген балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктерімен, жүйке-психикасының бұзылуына жетектеуші негізгі себептерімен және ақыл-ой ауытқуының түрлерімен танысады, оларды түзету әдістеріне және алдын-алуға, емдеуге үйренеді. Мақсаты:дамуында түрлi ауытқуы бар балалардың ерекшелiктерiн зерттейтiн ғылымның қәзiргi жағдайын, балалардың физикалық, жүйке-психикалық, зияты дамуының жағдайын бағалауды және бұл жағдайды нормамен салыстыруды, зияты кемiстiгiмен байланысты жүйке-психикалық бұзылыстарды ажырата алуды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымының құрамдас бөлігі ретінде дефектология туралы толық білімдерін қалыптастыру. Мақсаты; мүмкіншілігі шектеулі тұлғаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру, мазмұны, құралдары мәселелері бойынша ғылыми-теориялық зерттеулер және арнайы білім беру мәселелерін шешудің заманауи тәсілдері туралы толық түсініктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дефектолог-координатдың кәсіби іс-әрекеті
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымындағы педагог-дефектологтың негізгі қызметі психофизикалық ерекшеліктеріне және когнитивтік қабілетінің әртүрлі ілеспелі бұзылыстарына байланысты негізгі жалпы білім беру бағдарламасын меңгеруде қиындықтарға тап болатын мүмкіндігі шектеулі балаларды оңалтуға бағытталған іс-әрекет құрылымын меңгереді. Мақсаты – білім беру бағдарламасының академиялық компонентін мейлінше табысты меңгеруді қамтамасыз ету, баланың танымдық, сөйлеу, эмоционалдық, әлеуметтік, адамгершілік дамуына ықпал ету, мүмкіндігі шектеулі баланың өмірлік құзыреттіліктерін дамыту, сол арқылы оның қоғамға табысты ену мүмкіндігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы еңбекке дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Еңбек әрекетін қалыптастыру негізінде оқушылардың жеке тұлғасын тәрбиелеу технологияларын меңгереді. Мақсаты оқушы тұлғасының жағымды қасиеттерін тәрбиелеу, еңбек түрлері бойынша бастауыш білімдерін жеткізу, еңбек дағдыларын қалыптастыру, еңбектің қолжетімді әдістеріне үйрету, түзету жұмысына еңбек тапсырмаларын орындауға қажетті бірқатар дағдыларды дамытуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психоматориканы және сенсорлы үрдістерді дамыту
    Несиелер: 5

    Қоршаған шындықтың дұрыс көп қырлы көп функционалды идеясын қалыптастыру үшін сенсорлық үрдістерді дамыту, баланың ойлау қабілетін, психикалық дамуын оңтайландыруға ықпал етуді үйренеді. Мақсаты сөйлеуді және жоғары психикалық функцияларды дамытуға бағытталған сенсорлық когнитивтік тәжірибені байыту, барлық сезім мүшелерінің жұмысын белсендіру, қоршаған шындықтың құбылыстары мен объектілерін олардың қасиеттерінің жиынтығында барабар қабылдау негізінде қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Күрделі кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Екі немесе одан көп ауытқушылықтары бар балалардың психикалық, физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып оқыту және тәрбиелеу дағдыларын игеруге ықпал етеді.Мақсаты психикалық қасиеттердің дамуын диагностикалаудың нақты психологиялық әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Невропатология
    Несиелер: 5

    Жүйке жүйесі ауруларының себебі мен механизмін анықтау, емдеу және олардан сақтандыру әдістері туралы білімдерді қалыптастырады. Мақсаты; жүйке жүйесінің барлық бөлімдерінің құрылысымен жүйелі түрде танысады, оның қызметінің және дамуының негізгі заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зияты зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зияты зақымдалған балаларды тілге оқытудың негізгі заманау әдістері мен технологиялардың мазмұнымен танысу және балалардың психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге арналған пән. Мақсаты: Зияты зақымдалған балалардың жазбаша сөйлеу тіліндегі бұзылыстарды зерттеу және тілге оқытудың ғылыми негіздегі әдістерін зерттеу дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
    Несиелер: 5

    Ерекше білімді қажет ететін балалардың білім алуы мен тәрбиесімен қатар баланың қоршаған ортада өзін еркін ұстауға, әлеуметтік-тұрмыстық бейімделуіне, өзіне қызмет ете алу дағдыларын қалыптастырудың жолдарын үйренеді. Мақсаты түзете-дамыта оқыту сыныбындағы өткізілетін әлеуметтік-тұрмыстық бейімделу сабағында балалардың өзін-өзі басқара алуға, өзі өмір сүретін ортаны толық бағдарлай білуге, тұрмыстық құралдармен жұмыс жасай алу қабілеттерін дамыту жұмыстары жөнінде түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі мектепке дейінгі балаларды сенсорлық дамыту және сенсорлық тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Пән әдістер жүйесіндегі кәсіби қарым-қатынастың орнын, рөлі мен маңыздылығын қарастырады. Әңгімелесушімен сенімді қарым-қатынасты дұрыс орнату және сендіру дағдыларын дұрыс пайдалану, сондай-ақ өзара әрекеттесу процесінде адамдарды қолдау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолжетімді білім беру аймағы мен ассистивті технологиялар
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың сапалы білім алуы үшін жағдай туғызу қажеттілігі туралы түсініктерді қалыптастырады, мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдау мен оңалту үшін ассистивті технологиялардың маңыздылығын түсінеді, оларды білім беру инклюзивті білім беру кеңістігіне қосуды үйренеді. Мақсаты ассистивті құралдарды пайдалана отырып, инклюзивті білім беру ортасының обьектілерінің мақсатқа бағыттылығын біліп түсінуі, білім беру вертикалінің түрлі баспалдақтары үшін инклюзияның басымшылықтарын анықтап алуы түрлі категориядағы ерекше білімді қажет ететін тұлғалар үшін арнайы дамытушылық ортаны құру қабілеттерін меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Танымдық әрекеттерді түзету
    Несиелер: 5

    Оқу үрдісінің динамикасындағы танымдық белсенділікті арттыру жолдарын, өнімді өзара әрекеттесуді түзету және дамытудың тәсілдерін меңгереді. Мақсаты көрнекі қабылдау мен тануды дамыту, көру жадын, заттардың қасиеттері (түсі, пішіні, өлшемі) туралы жалпылама түсініктерді қалыптастыру, кеңістіктік бейнелерді және бағдарлауды дамыту, уақытша түсініктерді дамытуды, есту зейіні мен есте сақтау қабілетін дамыту фонетикалық және фонематикалық бейнелеуді дамыту, дыбыстық талдауды қалыптастыру әдіс-тәсілдерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі олигофренопедагогика
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу және білім беру туралы заңдылықтарын ғылым ретінде анықтау. Коррекционды білім беру жүйесінде үш негізгі тәсілдер қарастырылады: білім беру, тәрбиелеу және психофизикалық дамуында ауытқуы бар компенсация және коррекция негізінде жеке тұлғасын қалыптастыру. Мақсаты ақыл есі кем балалардың жазбаша сөйлеу тіліндегі бұзылыстарды зерттеу және тілге оқытудың ғылыми негіздегі әдістерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сауат ашу әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Сауат ашу» пәнінің маңыздылығы – оқушылардың өмірінде жаңа пайда болған «жетекші әрекет» – оқу әрекетіне бейімдеу, тұрақты зейіні мен жадын, логикалық ойлауы мен білім алуға деген қызығушылығын қалыптастырып, ой-өрiсiн жетiлдiру, сөздік қорын молайтып, байланыстыра сөйлеуге үйрету міндеттерін жүзеге асыруында. Сауат ашу пәнінің мақсаты – айтылым, тыңдалым, жазылым және оқылым дағдыларын қалыптастыру үдерісі арқылы функционалды сауаттылығының негізін қалап, білім алуға ынталы жеке тұлғаның дамуына мүмкіндік жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психикалық дамуы тежелген тұлғалаларға білім беру
    Несиелер: 5

    Оқу бағдарламасын меңгеруде қиындықтарға кездесетін үлгермеуші яғни, эмоционалдық ерік-жігер саласы жетілмеген, психикалық дамуы тежелген балаларға арнайы білім беру тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зияты зақымдалған тұлғалаларды әлеуметтендіру
    Несиелер: 5

    Ақыл-ойы кемістігінің дәрежелеріне қарай тұлғалардың дамуындағы ерекшеліктерін ескере отырып, әлеуметтік ортаға бейімдеудің тиімді әдістерін меңгереді. Мақсаты ақыл-ойы кем балаларды қоғамда өз бетінше өмір сүруге дайындау, әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау негізінде тәрбие беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кіші мектеп жасындағы дамуында ауытқуы бар балалардың психодиагностикасы
    Несиелер: 5

    Психикалық және физиологиялық дамуында ауытқу бар балалардың психикалық қабілеттер мен олардың танымдық әрекетті тексеруді жүзеге асыруда психидиагностикалық әдістемелердің түрлерін қолдануды және психологиялық- медициналық - педагогикалық тексеру жұмыстарының ұйымдастыруды үйренеді. Мақсаты: Кіші мектеп жасындағы дамуында ауытқуы бар балалардың зияткерлік даму қабілеттерін диагностикалаудың ғылыми-теориялық және практикалық мәселелерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зиятында ауытқушылығы бар балаларды сауат ашуға оқыту
    Несиелер: 5

    Әр түрлі коммуникативтік жағдайларда кәсіби терминдерді қолдана білуге машықтанады, зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарын түзетуді, сауат ашуға оқытудың қағидаларын, әдістерін, формаларын, практикада теориялық білімдерін қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түзету ритмикасы мен логомассаж
    Несиелер: 5

    Сөйлеу тіл бұзылыстары бар балаларға жүргізілетін ритмикалық гимнастика және логомассаж тәсілдерімен түзету жолдары қалыптасады. Мақаты: Білім берудің арнайы ұйымдарында логопедиялық сабақтарды түзету ритмика мен логомассаж әдістерін енгізу үшін қажетті икемділіктерді мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зияты терең зақымдалған балаларға әлеуметтік көмек көрсетуді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Зияты зақымдалған тұлғаларға әлеуметтік көмек жұмысын ұйымдастыру, оқытумен тәрбиелеудің жалпы педагогикалық негіздерін ашып көрсетеді. Мақсаты мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды оңалту және бейімдеу үшін студенттерге арнайы түрдегі бағдарламаларды жасауға, әртүрлі кемістіктері бар балалардың кемістіктерін анықтауға, олармен арнайы жұмыс жүргізе алуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі логопедия
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін тексеру, сөйлеу тілі бұзылыстарын түзету бойынша жұмысты жоспарлау. Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін тексеру, зерттеу заманауи психокоррекциялық технологияларды қолдану еркшеліктері жөніндегі теоретикалық және практикалық түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зияты зақымдалған балаларға дүниетану негіздері оқыту теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Арнайы мектептерде дүниетануды оқытудағы білімділік, түзетушілік және тәрбиелік мақсаттарды ашу. Дүниетануды оқытуда арнайы әдістерді қолдану үшін жағдайлар жасау және педагогикалық-түзетушілік үрдісті ұйымдастыру. Мақсаты студенттерге үздіксіз білім беру контексінде дүниетануды оқыту феноменін түсінуге мүмкіндік беретін теориялық білім кешенін беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Патофизиология
    Несиелер: 5

    Пән белгілі бір ауруды анықтау және емдеу кезінде медицина қызметкерінің психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Науқастың психикасына әсер етудің түзету әдістерін, оны емдеу кезінде қолданылатын әдістерді игеруге ықпал етеді, дәлелдер қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі сурдопедагогика
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі сурдопедагогика туралы теориялық білімдермен танысады, кәсіби дайындықтарының деңгейін көтереді. Мақсаты есту қабілеті зақымдалған мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру үрдісі мен жүйесінің мәнін, мазмұнын, құрылымын, жалпы және арнайы білім беру сферасында педагогикалық технологиялар және инновациялық үрдістерді; арнайы педагогикалық-психологиялық зерттеулерді жүргізу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзия
    Несиелер: 5

    Ерекше білімді қажет ететін мектеп жасына дейінгі білім алушылардың инклюзия негіздері туралы білімдері мен түсініктерін қалыптастыру. Мақсаты арнайы білім беру ұйымындағы оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесін біледі, арнайы педагогиканың заманауи тенденцияларын, ерекше білімді қажет ететін білім алушылармен түзете-тәрбиелеу жұмысының мазмұны мен оның ұйымдастырылуы туралы тенденцияларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Генетика негіздері
    Несиелер: 5

    Тұқымқуалаушылық заңдылықтарын қарастыратын генетика тәсілдерін тәжірибеде қолданылуын қамтиды. Сонымен бірге, неғұрлым ғылыми заңдарды еске алу мен оқуды және табиғи құбылыстарды түсіндіруді қалыптастыратын жаңа білімдер, жүйелік-генетикалық зерттеулер мәселелерін талқылайды. Мақсаты: Жүйелік-генетикалық зерттеулерде қолданылатын логикалық, тәжірибелік моделдерді, сонымен қатар негізгі қағидалар мен тәсілдерді дағдыларды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Есту қабілеті зақымдалған тұлғалаларға инклюзивті білім беру ортасында қолдау көрсету
    Несиелер: 5

    Инклюзивті ортада есту қабілеті зақымдалған тұлғаларды қолдаудың теориялық және практикалық негіздері туралы білімдері мен түсініктері қалыптасады. Мақсаты инклюзивті ортадағы есту қабілеті зақымдалған балаларды қолдаудың ерекшеліктерін біледі, әлеуметтік педагогикалық қолдауды көрсете алуды үйренеді, есту қабілеті зақымдалған балалар мен олардың ата-аналарына психологиялық-педагогикалық қолдаудың барлық субьектілерін арасындағы өзара әрекеттесу тәсілдерін жүзеге асыру мәселелерінде құзіретті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй жағдайында білім алатын ЕББ қажет ететін балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
    Несиелер: 6

    Медициналық көрсеткіштері бойынша үй жағдайында білім алатын және жалпы білім беру үрдісіне қосылған ерекше білім беруді қажет ететін балалардың тұлғалық дамуы мен жасерекшеліктерін, педагогикалық-психологиялық заңдылықтарын біліп, түсінеді. Мақсаты инклюзивті ортадағы ерекше білім беруді қажет ететін балаларды қолдаудың ұйымдастырушылық, технологиялық және құқықтық негіздерін, инклюзивті ортадағы ерекше білім беруді қажет ететін балаларды педагогикалық қолдаудың формалары мен қағидаларын, бейімделген оқу жұмыс бағдарламасын және жеке оқу жоспарын жасай алуы мен үй жағдайында білім алатын ерекше білім беруді қажет ететін балаларды әлеуметтендіру бойынша іс-шараларды жүргізе алу білімін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сурет салу әрекеті мен тифлографикаға үйрету технологиясы
    Несиелер: 6

    Студенттерде пәннің ғылыми-теориялық негіздерін қалыптастырады. Мақсаты көрмейтін және нашар көретін балалардың таным процестерінің ерекшеліктері мен олардың сурет салу іс-әрекетіндегі әсерін, көру қабілеті зақымдалған балалардың сурет салу іс-әрекетіне оқытудың офтальмогигиеналық және психологопедагогикалық негіздерін, көру қабілеті зақымдалған балаларды тифлографикаға үйрету ерекшеліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • МШ балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту
    Несиелер: 5

    МШ балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту бойынша теориялық білімдерін қалыптастырады, педагогикалық процесске шығармашылық көзқарас, болашақ педагогтың тұлғалық кәсіби қасиеттерін тәрбиелейді. Мақсаты; МШ балалардың коммуникативті дағдыларын дамытудың ерекшеленген технологиялар негізінде түзете дамыту процессті іске асыруға; МШ балалардың коммуникативтік дағдыларын дамыту бойынша міндеттерін, мазмұнын, ұйымдастыру формаларын, негізгі жұмыс бағыттарын айқындау мәселелерінде құзырлы болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға білім берудегі заманауи ықпал ету
    Несиелер: 5

    МШ балаларға білім беру жүйесі бойынша теориялық білімдермен танысады. Мақсаты жалпы және арнайы білім беру үрдісінің құрылымын, педагогикалық технологиясын, мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық даму заңдылықтарын, арнайы психологиялық және педагогикалық зерттеу әдістерін білу және мүмкіндігі шектеулі балаларға заманауи білім беру бойынша құзіреттіліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • МШ балалардың психоматорлы дамуы
    Несиелер: 5

    МШ балалардың психомоторлық және дене дамуының ерекшеліктерін зерттеуді, студенттерде МШ балалардың аномальды дамуының жалпы заңдылықтарын, психомоторлық дамуының бұзылыстарының негізгі патопсихологиялық заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастырады. Мақсаты мектепке дейінгі арнайы білім беру ұйымдарында сауықтыру-дене шынықтыру бойынша сабақтардың мазмұнын анықтауды және ұйымдастуд, дене және қозғалыс бұзылыстары бар балаларды жіктеуді және МШ балалардың психомоторлық дағдыларын дамытуда әдіс-тәсілдерін қолдануды үйренді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы білім берудегі артпедагогика және арттерапия
    Несиелер: 5

    Түзету-педагогикалық процесінде артпедагогика әдістерін пайдалану формалары мен мүмкіндіктерін, педагогика пен өнерді өзара әрекеттестіріп жұмыс істеуді үйренеді. Мақсаты; түзету-педагогикалық процесінде артпедагогика және арттерапия әдістерін пайдалану арқылы түзету жұмыстарын жүргізу жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы (түзету) мектепте бейнелеу өнеріне және қол еңбекке оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Арнайы мектепте бейнелеу өнері мен еңбекке оқыту сабағының теориясы мен технологиясы ол адамның санасы мен сезіміне әсер етіп, ондағы өмір ағысы мен құбылыстарына деген белгілі бір қатынасты тәрбиелейді, шынайы өмірді теренірек және толығырақ тануға көмектесетін пән. Мақсаты:Бейнелеу өнері мен қол еңбекке оқытудың әдістердің мазмұны мен көркемдік түрі бойынша жаңа технологиялық көзқарасты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстан тарихының және философияның, ұлттық және жеке қорларының, мәдени ашықтық пен экономикалық білімдердің теориялық негіздерімен әдіснамалық тәсілдерін біледі, негізгі тарихи оқиғаларды, экономикалық деректерді және әлеуметтік-экономикалық, саяси-мәдени даму үдерістерін талдайды, ағылшын тілін біледі, қазақша және орысша сөйлейді, тәрбие, оқыту және білім беру тәжірибесінің пайда болып дамуы және әр тарихи дәуірдегі тәлімдік ой-пікірлер мен теорияларды жүйелеп талдай алады.

  • Код ON2

    Тәрбие және оқыту процестерінің нормаларымен танысады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы біледі. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің құрлысын зерттеп, даму барысын қарастырады және әр түрлі сезім мүшелерінде кемістігі бар балалардың патологиялық ауруларын, себептерін, клиникалық ерекшеліктерін теорияларды жүйелеп талдай алады.

  • Код ON3

    Педагогика және психология саласындағы терең кәсіби білім мен түсініктерді, сондай-ақ педагог-психологтың кәсіби және жеке қасиеттерін практикада қолдану.

  • Код ON4

    Олигофрен балаларды қоғаммен таныстыруға және олардың құқықтық бейімделу, оңалту, дамыту, тәрбиелеу және оқыту теориясын, практикасын іске асыруға; кешенді психологиялық-педагогикалық және клиникалық тексеру жүргізе отырып, зағип және нашар көретіндерді түзету және оңалту жағдайларын анықтауға; дене, зияткерлік, әлеуметтік, эмоционалдық, тілдік және басқа да дағдыларға қарамастан тәрбиелеудің жалпы әдістерін іс жүзінде енгізуге қабілетті, тұлғаның басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру; мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға әлеуметтік көмек, оқыту және тәрбиелеуді ұйымдастырудың жалпы педагогикалық негіздерін ашуға қабілетті; мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арналған оңалту және бейімдеудің арнайы бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі ауытқулары бар балалардың кемшіліктерін анықтайды, олармен арнайы түзету жұмыстарын жүргізеді.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте дефектологтың түзету жұмысын ұйымдастырудың міндеттері мен әдістерін жүзеге асыруға қабілетті; сөйлеу және есту бұзылыстары кезіндегі түзету іс-шараларының себептерін, механизмдерін, симптомдарын, ағымын, құрылымын, жүйесін зерттеуге қабілетті және оларды арнайы оқыту мен тәрбиелеу арқылы пайда болуын ескертеді.

  • Код ON6

    Балалардың бастауыш білімін еңбек түрлері бойынша жетілдіруге және дағдыларды қолжетімді әдістер мен технологиялармен қалыптастыруға қабілетті; балада сенсориканы дамыту, ойлау қабілеті мен ақыл-ой дамуын оңтайландыруға ықпал етеді; ақыл-ой кемістігі бар балалардың тілдік бұзылыстарын түзетудің ғылыми негізделген әдістерін пайдаланады.

  • Код ON7

    Арнайы педагогика бойынша білімдерін іс жүзінде іске асыруға; жүйке жүйесі ауруларын түзету және алдын алу дағдыларын дамытуға; түзетудің тиімді әдістерінің көмегімен мүмкіндіктері шектеулі адамдардың ойлау, сөйлеу, ерік күшін дамыту қабілетін дамытуға; зияткерлік мүмкіндіктері шектеулі адамдарды әлеуметтік бейімдеудің тиімді әдістерін пайдалануға қабілетті.

  • Код ON8

    Есту қабілеті бұзылған балаларға әлеуметтік-тең бағытталған білім берудің негізгі міндеттерін жүзеге асыра алады, сондай-ақ қолжетімді түзету тәрбиесін ұйымдастыра алады және ол үшін арнайы жағдай жасай алады.

  • Код ON9

    Арнайы (түзету) мектепте сурет салу мен еңбекке үйрету бойынша, балалардың жас ерекшелігіне қарай ойын түрлерін талдай алады, заманауи инновациялық технологиялардың, идеалардың, бағыттардың кең спектрін талдай алады, ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері жүйесі зерттеушінің басшылыққа алатын қағидасымен және зерттеу әдістері жүйесі мен оны жіктеуі туралы біледі.

  • Код ON10

    Мүмкіндігі шектеулі балалардың клиникалық даму ерекшеліктерін және олардың пайда болу себептерін, генетикалық өзгерістерді бағалай алады және оларды түзету әдістерін қолдана алады; арнайы мектептерде оқыту тілін біледі; педагогикалық процесте артпедагогика және арт-терапия әдістерін қолдана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді.

  • Код ON11

    Мүмкіндігі шектеулі балаларды оңалтуға бағытталған дефектолог қызметінің негізгі түрлерін көрсетуге қабілетті; зейіні мен есте сақтау қабілетін, фонетикалық және фонематикалық бейнені дамыту, дыбыстық талдауды қалыптастыру әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып; күрделі ақаулары бар балаларда қоршаған ортада еркін мінез-құлық, өзіне қызмет көрсете отырып, леуметтік-тұрмыстық бейімделу дағдыларын қалыптастырады.

6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 6B01901-Дефектология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Олигофренопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Мектепке дейінгі арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Тифлопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология мамандарын даярлау
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top