6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби салада білікті орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Несиелер: 6Пәннің негізгі мақсаты-орыс тілінің теориялық ережелері мен даулы тұстары туралы ақпаратты жалпылау. Курс тілдік орта деңгейлерді талдау дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға, білім алушылардың орфографиялық сауаттылығын дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер лексикографиялық көздермен жұмыс істей білуі керек, тілдік материалды тілдік мысалдармен суреттей алады, тілдік қолдануды талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық кәсіпке кіріспе
Несиелер: 3Бұл курс мұғалім мамандығына алғашқы кіріспе ұсынады. Атап айтқанда, студенттер тұтас педагогикалық процесті түсіну және олардың кәсіби жеке бағдарларын қалыптастыру, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды дамытады. Курс студенттерге мұғалім мамандығын игеруге деген ынтасын қайта қарауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы, лексикология және фразеологиясы
Несиелер: 5Курс қазіргі орыс тілінің фонетикасы саласындағы жан-жақты білім негізінде лингвистикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерінің даму үрдістерімен, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстырады. Студенттер сонымен қатар сөз идеясын тілдің негізгі бірлігі ретінде, қазіргі орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары, олардың өзгеруі мен дамуындағы тенденцияларды ескере отырып қалыптастыруы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Несиелер: 3Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстан орыстілді жазушыларының прозасы
Несиелер: 5Пән жазушылардың идеялық-эстетикалық ұстанымының ерекшеліктерін, олардың шығармашылығының бастауын, дәстүрлері мен жаңашылдығын қарастырады. Қазақстан Орыс жазушылары прозасының поэтикасы мәселелеріне көңіл бөлінеді: прозадағы өзге ұлт сипатын бейнелеудің жаңа аспектілері мен құралдары айқындалады, шығармалардағы сюжетті ұйымдастыру қағидаттары мен романның көркемдік құрылымының өзгешелігі зерттеледі. Эпикалық жанрлардың даму тенденциялары мен перспективалары анықталады, жанр ерекшелігі қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Курс студенттерге болашақ мұғалім ретіндегі рөлін қайта қарауға мүмкіндік береді және жалпы педагогикалық құзыреттіліктің қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Несиелер: 6Курс туынды етудің жүйелік-құрылымдық және функционалдық аспектілерінің сөзжасамдық процестерінің мазмұнын ашады. Студенттер тіл жүйесі мен өндіріс динамикасындағы сөзжасамдық бірліктер мен үлгілерді талдау дағдыларын, морфемалық сөзжасамдық ономасиологиялық және этимологиялық талдау дағдыларын, туынды сөздердің семантизациясы және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын меңгереді; әр түрлі сөздердің грамматикалық формаларының құрамын, сөздердің септену және конъюгация түрлері бойынша бөлінуін, орыс тілінің сөйлеу бөліктерінің жүйесін, сөйлеудің әр бөлігінің сөздерінің лексикалық-грамматикалық ерекшеліктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогикалық психология
Несиелер: 3«Педагогикалық психологиясы» курсы педагогикалық процесс және оқыту тұжырымдамаларына, білім беру психологиясының негізгі бағыттарына, түсініктері мен категорияларына шолу ұсынады. Студенттер оқу іс-әрекетінің құрылымын сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары мен оқу-тәрбие процесінің әр түрлі кезеңдеріндегі педагогикалық әсерге шағылыстыруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әдебиет теориясы
Несиелер: 5Курс әдебиет теориясы көркем шығармаларды өздерінің рулық ерекшеліктерінде терең зерттейді: эпос, лирика, драма. Оқу барысында студенттер әдеби процестің негізгі заңдылықтарын, әдебиеттің функцияларын, сөз өнеріндегі бейнелеу ерекшеліктерін, көркемдік және оның өлшемдерін негіздейді. Студенттерді әдеби процестің категорияларымен таныстырады-көркемдік әдіс, әдеби бағыт, әдеби ағым, көркемдік стиль, жанр теориясы, поэтика мәселелері. Әдеби шығарманы талдау қабілетіне ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Халық ауыз әдебиеті және ежелгі орыс әдебиеті
Несиелер: 5Курс тарихи-фольклорлық процестің заңдылықтарын дамытуға, фольклорлық жанрлар жүйесін қалыптастыруға, әдеби шығармашылықпен салыстырғанда халық ауыз әдебиеті және ежелгі дәуір шығармаларының поэтикасына бағытталған. Орыс фольклорымен тығыз қарым-қатынас жасайтын әдебиет туралы қазіргі заманғы филологиялық ғылым ретінде ескі орыс әдебиетінің тарихы мен теориясымен танысады. Әдеби процесс туралы идеяларды қалыптастырады. Ежелгі орыс мәтіндерінің ерекшелігіне, көркемдік әдістер жүйесіне, жанрлар мен стильдерге байланысты теориялық ұғымдарды игеру. Ежелгі орыс жазуының қалыптасу заңдылықтары мен ерекшеліктері, әдеби мектептердің өзіндік ерекшелігі туралы идеялар жүйесін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Антикалық әдебиеті және 17-18 ғасырлардың шетел әдебиеті
Несиелер: 6Оқу барысында студенттер 17-18 ғасырлардағы Ежелгі және шетел әдебиетінің тарихы мен мәдениетімен танысады; даму заңдылықтарын ашуды біледі; ежелгі грек және Рим мәдениетінің ұлттық ерекшеліктерін анықтай алады. Зерттелетін дәуір жазушыларының көркемдік шеберлігінің жоғары маңыздылығын таниды. XVII ғасыр әдебиетінің екі көркем бағыты: Ренессанс гуманизміне реакция ретінде пайда болған классицизм және барокко. 18 ғасыр - " ағарту ғасыры "немесе"ақыл ғасыры". Рококо, сентиментализм, 18 ғасырдағы шетел әдебиетіндегі предромантизм.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5"Кәсіпкерлік негіздері" курсы студенттерге кәсіпкерлік қызметті басқару саласындағы теориялық дайындықтың негіздеріне кең шолуды ұсынады. Студенттер кәсіпкерлік тетіктерін талдайды, кәсіби қызметте ұтымды шешімдер қабылдау механизмін сыни бағалайды. Кәсіпкерлік саласындағы жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау әдістерін талдайды. Студенттер осы проблемалық мәселеде жаңа әдіснамалық тәсілдерді қайта қарастырады, кәсіпкерлік объектілері мен субъектілерін жіктейді. Кәсіпкерлікті жоспарлау, қаржыландыру, талдау және бағалау саласында дағдыларды меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі менеджмент
Несиелер: 4Білім жүйесіндегі менеджменттің ғылыми негізін студенттерде қалыптастыру, басқару жүйесі түрлерін игерген теориялық білімін нақты тәжірибелік дағдылармен іске асыра білуі; игерген теориялық және тәжірибелік білімдерінің негізінде білім беруді басқаруды дамытады,басқару жайлы білімді өздігінен жаңартады, басқарудың тәжірибелік ғылыми негізі шығармашылық тұрғыда болуы керектігін түсінеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Ұлы даланың педагогикалық мұралары
Несиелер: 4Курста Ұлы даланың ұлы ағартушылары мен ғалымдарының педагогикалық мұраларына шолу жасалады. Оқу барысында студенттер Ұлы Дала ғалымдарының өмірі мен шығармашылығына талдау жасайды: әл-Фараби, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, М.Дулатов. М.Жұмабаев, Ы.Алтынсарин және басқалар Курс студенттерге Қазақстандағы педагогика ғылымының пайда болуы мен дамуы мәселесінде ұлы ғалымдардың еңбектерінің маңыздылығын қайта қарастыруға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Экологиялық мәдениет
Несиелер: 5Экологиялық мәдениет курсы экологиялық сауаттылық және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық мәдениеттілікті дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда қорғанудың әдіс тәсілдерін меңгереді, экологиялық мәдениет дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тіл біліміне кіріспе
Несиелер: 6Курстың пәні-тілдің құрылымы, заңдылықтары мен қызметі туралы жалпы түсініктерді қамту. Студенттер тілдік құбылыстардың мәнін ашуға және лингвистикалық терминологияны игеруге ерекше назар аударады. Оқу барысында студенттер тұжырымдамалық және терминологиялық базаны қалыптастырады. Олар тілдің көп деңгейлі құрылымы туралы идеяларды қамтуы мүмкін: фонетика және фонология, лексика және фразеология, сөзжасам және грамматика (морфология және синтаксис). Тілдің пайда болу проблемалары бойынша негізгі білім алынады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисi
Несиелер: 6Курс синтаксистік құрылымды және синтаксистік бірліктердің құрылысын реттейтін заңдылықтар жиынтығын; синтаксистік теорияның негізгі бағыттарын білдіреді. Студенттер синтаксистік категориялардың сипаттамаларын, синтаксистік бірліктер мен компоненттерді үйренеді. Олар тілдің синтаксистік жүйесінің ерекшеліктерін,осы жүйені құрайтын бірліктерді, олардың құрылымын, семантикасы мен функцияларын ашады. Студенттер синтаксистік бірліктерді тыныс белгілерін талдауда синтаксистік ережелерді, байланысты сөйлеуді, сөйлеу бірліктерін құру ережелерін, болашақта практикада қолданылатын сөйлеу процестерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Адал азамат құндылықтары
Несиелер: 5Студенттердің бойында жалпы адамгершілік және ұлттық құндылықтар аясында адал азаматтың құндылықтарын қалыптастырады. Адалдықтың құндылығы мен азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы меңгереді. Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеу контекстінде адал азаматты қоғам ортасында қалыптастыру мәселелері жүйеленеді. Білім алушылардың ішкі тұлғалық мәдениетін нығайту негіздерінің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Ағартушылық дәуіріндегі орыс әдебиеті
Несиелер: 5Курс ағарту әдебиеттің жалпы сипаттамасын ұсынады. Оқу барысында студенттер орыс әдебиетінің даму заңдылықтарын аша алады, орыс классицизмі мен сентиментализмінің ерекшеліктерін ажырата алады, 18 ғасырдың көрнекті жазушыларының шығармашылығы туралы сыни тұрғыдан ойлана алады. Ғасырдағы философиялық, әлеуметтік және эстетикалық ойдың дамуындағы жазушылардың ерекше рөлімен танысады. Олар орыс ағартушылығының негізгі идеялары мен кезеңдерін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Зерттеу жұмысы және академиялық жазу негіздері
Несиелер: 5Бұл курс ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбын таңдау, гипотезаның өзектілігін тұжырымдау, ҒЗЖ қорғау баяндамасына, қосымшалар мен иллюстрацияларға қойылатын талаптарды, сондай-ақ ғылыми қызметті сауатты жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыратын академиялық жазу дағдыларын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
Несиелер: 6Студенттер орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында қажетті теориялық және практикалық лингводидактикалық және әдістемелік дайындықты ала алады, бұл білім беру саласындағы болашақ педагогикалық іс-әрекеттің және білім берудің қазіргі мазмұнын жүзеге асырудың шешуші шарты болып табылады. Болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға баса назар аударылады. Студенттер командада жұмыс істеуге, шешім қабылдауға, жанжалды жағдайларды шешуге үйренеді. Курс көшбасшылық қасиеттерді арттыратын арнайы модульдерді орындау арқылы эмоционалды интеллектті дамыту дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 4Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілді және әдебиетті оқыту әдістемесі
Несиелер: 10Курс ғылыми таным әдіснамасы мен когнитивтік қызметті басқару теориясына, қазіргі лингвистика мен әдебиеттанудың, психолингвистиканың, дидактиканың, психологияның, философияның жетістіктеріне негізделеді және орыс әдеби тілін жақсы білетін, бағдарламалық материалдардың, оқулықтардың, әдістемелік құралдардың мазмұнын білетін, оқытуды тәрбие мен дамудың бағыттарымен үйлестіре алатын, оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін қолдана алатын филолог-мұғалімдерді даярлауды көздейді. Тілдік және әдеби білім беруді ұйымдастырудың қазіргі заманғы тәсілдерімен, ақпараттық, коммуникациялық, цифрлық технологиялармен, критериалды бағалау технологиясымен, мәдениетті қалыптастырумен және ойлау дербестігімен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
17-18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы
Несиелер: 5Курс тарихи оқиғалармен, өзгерістермен байланысты тарихи кезең әдебиетін зерттейді. Курсты оқу барысында студенттер осы өзгерістерді, дәуір рухын көрсете алады. Олар 17 ғасырды - Петрдің өзгеру ғасырын, Ресейдегі зайырлы мәдениеттің қалыптасуын талқылайды және сипаттайды. 18 ғасыр ағартушылық ғасыр, қалыптасу уақыты, оның бірегейлігін анықтау, одан әрі даму жолдары ретінде баяндалады және түсіндіріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
19 ғасырдағы орыс әдебиетінің жанрлық ерекшелігі
Несиелер: 5Курс тарихты сипаттауға, әдеби формалардың қалыптасуы мен өзгеруіне (жанрлық қалыптасу процестері, стильдердің дамуы, тұрақты мотивтер жүйесін, сюжеттерді, композиция әдістерін қалыптастыру); әдеби бағыттар мен өзара әрекеттесулерге бағытталған. Студенттер орыс әдеби эволюциясының негізгі тұжырымдамаларын игереді, XIX ғасырдағы орыс жазушыларының негізгі басылымдарын зерттейді, XIX ғасырдағы орыс әдеби эволюциясының негізгі тұжырымдамалық сипаттамаларына назар аударылады. орыс әдебиетінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтарын біледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Педагогикалық шеберлік
Несиелер: 5Бұл курс студенттердің ішкі өзгерістерін сезіну және бекіту тетіктерін, шығармашылық, педагогикалық іс-әрекетке ұмтылуды ұсынады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауыс ырғағын студенттерді тәрбиелеу мен тәрбиелеу саласындағы өзіндік мінез-құлқын талдауды, кәсіби сапасын бағалау меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Жалпы тіл білімі
Несиелер: 5Курс тіл білімінің теориясы мен әдіснамасын зерттейді. Пәннің объектісі-әлем тілдері және олардың ғылыми сипаттамасы. Оқу барысында студенттер мыналарды қарастырады: онтологиялық және эпистемологиялық аспектілер; тілді белгі жүйесі ретінде тану; тіл деңгейлері туралы әрекеттер тізбегін орындау; тіл жүйесі мен құрылымын біріктіре білу; тіл мен ойлауды тану; тіл мен қоғамды зерттеу. Тілдің жалпы және жеке функцияларын жіктей алады. Тілдердің генеалогиялық және типологиялық классификациясын ажыратады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы сандық білім беру ресурстары
Несиелер: 5Пәннің мақсаты-педагогикалық мәселелерді шешуде заманауи білім беру саласында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Эволюция барысында оқу процесінде сипатталған сандық технологиялардың жіктелуі, қол жетімді кескіндерді өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиясы дамуда. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды пайдалануға, қаражатты, цифрлық технологияларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Типологиялық тіл білімі
Несиелер: 5Курстың негізгі материалы-тілдер жүйесі, сөйлеу материалын байланыстыратын заңдылықтарды құру. Типологиялық тіл білімінің пәні-әлемге белгілі барлық тілдік жүйелер. Студенттер жалпы тіл білімінің бөлімі болып табылатын тілдердің типологиясын оқиды. Тілдердің типологиясында толық емес индукция негізінде студенттер бақылаулар мен қорытындылар жасайды, яғни тілдік жүйелердің бір бөлігі зерттеледі, олардың қорытындылары басқа тілдік жүйелерге де қолданылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
19 ғасырдың орыс әдебиетінің тарихы
Несиелер: 5Пән XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетіндегі жетекші бағыт ретінде сыни реализмнің дамуына және қалыптасуына әсер еткен зерттелетін кезеңдегі орыс қоғамының әлеуметтік-тарихи құрылымында болып жатқан процестердің ерекшелігін көрсетуге, студенттер арасында осы кезеңдегі әдебиеттің негізін құрайтын жазушылар мен ақындардың маңыздылығы туралы толық және жан-жақты түсінік қалыптастыруға арналған. Курс студенттердің көркем шығармаларды оқу мен интерпретациялаудағы, оларды талдаудағы дағдыларын бекітеді. Олар шындықты шынайы бейнелеу туралы сыни тұрғыдан ойлайды және талқылайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Несиелер: 5Тарихи-лингвистикалық циклдің жетекші оқу пәндерінің бірі. Курстың тақырыбы-тарихи дамуында орыс әдеби тілінің қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін сыртқы (экстралингвистикалық) факторлар. Оқу барысында студенттер орыс әдеби тілін, оның тарихи және функционалдық тұрғыдан дамуын зерттейді. Олар әдеби тілдің әлеуметтік қызмет ету жағдайындағы барлық тарихи өзгерістерді әртүрлі кезеңдерде зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Медиастилистика: академиялық жазуды дамыту
Несиелер: 5Бұл курс бұқаралық ақпарат құралдары тілінің ерекшеліктерін қарастырады, тілді социологиялық зерттеу, тіл дамуындағы белсенді тенденциялардың пайда болуының лингвистикалық және экстралингвистикалық себептері туралы түсінік қалыптастырады. Студенттер ауызша және жазбаша академиялық дискурстың ең көп таралған жанрларын үйренеді; жазбаша және ауызша оқу академиялық мәтіндерін құру дағдылары қалыптасады, академиялық ортада қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы жобалық-зерттеу қызметі
Несиелер: 5Курс зерттеу қызметінің теориялық негіздерін, негізгі ұғымдарды, қазіргі тенденцияларды және өзекті мәселелердің кейбір аспектілерін зерттейді. Шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту арқылы білім беру, ғылыми және инновациялық процестердің бірлігін қамтамасыз етеді. Болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің оқу процесінде тілдік, сөйлеу, сандық және көркемдік принциптерді сауатты үйлестіруге мүмкіндік беретін сандық құзыреттіліктерін дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
20 ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік әлемі
Несиелер: 6Пән 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын зерттейді. Курсты оқу барысында студенттер негізгі бағыттарды, көркемдік форма саласындағы ізденістерді (проза, драматургия, поэзия) ажыратады), жазушылар мен ақындардың шығармашылық даралықтарының алуан түрлілігін түсіндіріңіз. Орыс әдебиетінің жаңа эстетикасының ұлттық ерекшелігін қалыптастыру үшін тарихи - әдеби процестің рөлі мен маңызын түсініп, өзіне тән ерекшеліктерін зерттейді, көркемдік жаңалықтарын баяндайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Тіл тарихы және жазу тарихы
Несиелер: 5Курс тіл тарихы мен жазу тарихын, жазудың пайда болуы мен дамуын, Славян жазуының пайда болуын, жазудың пайда болу процесін ұсынады. Студенттер тіл мен жазудың тарихын, мәдениетін, тіл мен жазудың пайда болуын, сөйлеудің пайда болуын үйренеді. Олар жазуды тілді біріктіретін белгілер жүйесі, әр түрлі жазу түрлерінің қалыптасу процесі, жазу түрлері,пиктография, кириллица және Глаголица қазіргі заманғы жазуға дейін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Қазіргі жалпы білім беретін мектепте орыс тілін оқытудағы коммуникативтік-белсенділік тәсілдің теориясы мен практикасы
Несиелер: 5Курс педагогика мен психологияның, психолингвистиканың, тіл білімі теориясының әлеуметтанудың және мәдениетаралық коммуникацияның заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, орыс тілін оқытуға коммуникативті-іс-әрекеттік көзқарас контекстінде оқушылардың тілдік тұлғасының коммуникативті-іс-әрекеттік және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру әдістерін, әдістерін, әдістері мен стратегияларын меңгеруге бағытталған орыс тілін оқытуға коммуникативті-белсенділік тәсілінің негіздерін қазіргі жалпы білім беретін мектепте қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Интегративтік cалыстырмалы линвистика
Несиелер: 5Оқу барысында студенттер қазақ (орыс) тілінің грамматикасын меңгеріп, тілдік дағдыларын байытады. Мамандық бойынша лексикалық және терминологиялық минимумды меңгереді. Жеке шағын стильдерге тән коммуникативті құралдардың дамуы байытылады; оқу және тыңдау дағдылары мен қабілеттерін дамыту, әртүрлі ғылыми мәтіндерді, сөзжасам модельдерін құрастырумен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
19-20 ғасырлардағы шетел әдебиеті
Несиелер: 5Шетел әдебиеті курсын оқып жүргенде студенттер дамудың негізгі заңдылықтарын біледі, әлемдік әдебиеттің бағыттары мен бағыттарын ажыратады, әртүрлі елдер мен халықтардың әдебиеттерінің өзара әрекеттесуін зерттейді. Романтикалық және реалистік әдебиеттің негізгі эстетикалық принциптерін зерттей отырып, студенттер әдеби шығармаларды түсіндіруге және талдауға дайын. Әдебиеттегі теориялық модельдер мен көркем тәжірибенің өзара әрекеттесу мәселелерін талдай алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
19 - 20 ғасырлардағы шетелдік әдеби процесс
Несиелер: 5Оқу барысында студенттер ХХ – ХХІ ғасырлардағы ауызша өнердегі бағыттарды талқылайды және ажыратады, қазіргі шетел әдебиеті тарихының негізгі кезеңдерін, оның даму тенденцияларын болжайды және сыни тұрғыдан ойлайды. Олар романтикалық және реалистік әдебиеттерді, Батыс Еуропа, американдық әдебиеттің қазіргі кезеңдегі негізгі құбылыстарын көрсетеді. Романдардағы әлеуметтік-саяси және философиялық мәселелерді түсіндіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Орыс және қазақ тілдерінің грамматикасы
Несиелер: 5Оқу барысында студенттер қазақ (орыс) тілінің грамматикасын меңгеріп, тілдік дағдыларын байытады. Мамандық бойынша лексикалық және терминологиялық минимумды меңгереді. Жеке шағын стильдерге тән коммуникативті құралдардың дамуы байытылады; оқу және тыңдау дағдылары мен қабілеттерін дамыту, әртүрлі ғылыми мәтіндерді, сөзжасам модельдерін құрастырумен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
20 ғасыр мен 21 ғасырдың басындағы орыс әдебиеті
Несиелер: 6Курс 20-21 ғасырларды қамтиды және әдебиеттің дамуындағы жоғарғы кезең болып табылады. Оқу барысында студенттер орыс әдебиетінің осы кезеңінің шекараларын анықтауға, әлеуметтік-тарихи себептермен ғана емес, әдеби себептермен де ынталандыруға үйренеді. Олар белгілі бір тәуелсіздікке, бірлікке, бүкіл әдеби дәуірдің толықтығына ие кезеңдермен танысады, оның ішінде көркемдік дамудың объективті логикасы мен заңдылықтары, көтерілістер мен тұрақтану, құлдырау мен үзілістер байқалады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Мектеп оқушыларының орыс тілі мен әдебиеті бойынша ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру
Несиелер: 5Пән мұғалімдерге оқушыда одан әрі оқуға, кәсіби және әлеуметтік бейімделуге, оқытылатын салада білімін тереңдетуге, сыни ойлауды дамытуға қажетті қасиеттерді қалыптастыруға көмектесетін әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыратын негізгі қызмет түрлерінің бірі болып табылады. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, іс-әрекетті ұйымдастыру формаларын қарастырады, оның барысында шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу, іздеу қызметіне қажеттілікті дамыту жүреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON3
орыс тілі мен әдебиеті саласында теориялық білімді, пәндік құзыреттіліктің қажетті түрлерін (лингвистикалық, әдебиеттану, коммуникативтік және т. б.) меңгерген;
-
Код ON9
оқу-тәрбие үрдісін жүзеге асыруда критериалды бағалау, жаңартылған білім беру мазмұны, инклюзивті білім беру технологияларын қолданады;
-
Код ON10
қабылданған моральдық нормалар негізінде әлеуметтік өзара әрекеттестікке қабілетті, экологиялық мәдениетті және адамдарға деген құрметті көрсете отырып, этикалық құндылықтар мен салауатты өмір салтын ұстанады.
-
Код ON8
акт және IT технологияларды пайдалану білімдері мен дағдыларын , білім беру, лингвистика және басқа да қызмет түрлерінде оқытудың цифрлық технологияларын меңгерген;
-
Код ON4
әр түрлі оқу мақсаттарында ауызша өзара әрекеттесу үшін ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің практикалық дағдыларын көрсетеді;
-
Код ON5
орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру процесін іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын меңгерген , оқушының жасына, сенсорлық және зияткерлік қабілеттеріне байланысты оның білім беру қажеттіліктеріне баса назар аударған;
-
Код ON6
білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесін сүйемелдеуді ұйымдастыруда педагогика мен психология негіздерін біледі, педагогикалық және психологиялық міндеттерді шешуде практикалық дағдыларды көрсетеді; педагогикалық шеберлікті жетілдірудің стратегиялары мен техникаларын біледі;
-
Код ON7
білім берудегі менеджмент, кәсіпкерлік және тиімді көшбасшылық саласындағы біліммен кәсіби қызметте жұмыс істейді, эмоцияларды басқару қабілетін жүзеге асырады;
-
Код ON2
педагогикалық кәсіби міндеттерді шешуде әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми салалардан білімді интеграциялау біліктері мен дағдыларын қолданады;
-
Код ON1
орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, ҚР Білім беру саласындағы ұлттық саясатының үрдістері туралы түсінігі бар; жаһандық жалпыадамзаттық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтар жүйесіне баулу негізінде өзінің азаматтық, дүниетанымдық және адамгершілік ұстанымын білдіреді;
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский