6B01402 Дене шынықтыру және спорт в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – кәсіби салада одан әрі үздіксіз білім алуға және білімі мен дағдыларын жетілдіруге қабілетті, жаңашыл ойлау қабілеті бар дене шынықтыру мұғалімдері мен жаттықтырушыларды өздері таңдаған спорт түрі бойынша сапалы дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі (спорттық ойындар/спорттық күрес)
Бұл пән таңдалған спорт түрімен танысуға, техниканы игеруге, таңдалған спорт түрінің құралдарымен физикалық қасиеттер мен қабілеттерді тәрбиелеу әдістемесіне, техниканы оқыту әдістемесін игеруге, жарыстарды ұйымдастыруды және таңдалған спорт түріндегі төрешілерді оқытуды игеруге бағытталған. Пән таңдалған спорт түрінің техникалық элементтерінің негізгі және қосымша жаттығуларын түсіндіру және көрсету әдістерін меңгеруді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анатомия, спорттық морфологияның негіздері
Бұл пәнді оқу спорттық және динамикалық морфология принциптері негізінде адамның ішкі мүшелерінің сыртқы формасы мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Жасушалардың, тіндердің, мүшелер мен мүшелер жүйелерінің, тірек-қимыл аппараты мен бұлшықеттердің құрылымы, олардың түрлері мен функциялары, конституциялық және спорттық морфологиясы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адам анатомиясы
Осы пән барысында спорт жаттықтырушылары мен дене шынықтыру мұғалімдерінің биологиялық дайындығының іргелі теориялық пәні ретінде анатомия оқытылады, ол болашақ қызмет туралы білімді қалыптастыруда ғана емес, сонымен қатар қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруда да жатыр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы
Пән онтогенездегі организмнің физиологиялық функцияларының қалыптасу процестерін зерттейді. Зерттеу барысында ағзалардың, ағзалар жүйесінің және тұтастай алғанда ағзаның өсуі мен дамуына байланысты функциялары, әр жас кезеңіндегі осы функциялардың ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындардың негіздері
Бұл пән оқу пәні ретінде бірнеше спорт түрлерін қамтиды-футбол, баскетбол, волейбол және басқалары, олардың пайда болуы, мазмұны, қолданылатын әдістері мен құралдары ортақ. Бұл пәннің пәні спорттық ойындардың жалпыланған теориясы мен әдістемесі болып табылады, оны игеру адамның үйлесімді физикалық және рухани дамуы үшін физикалық жаттығулардың осы тәуелсіз түрін сәтті пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық күрестің негіздері
Бұл пән спорттық күрестің дене шынықтыру негіздерін зерттейді студенттердің күрес теориясы мен әдістемесінің негіздерін оқу пәні ретінде және оның дене тәрбиесі жүйесіндегі рөлін зерттеуді қарастырады. Пәнді оқу барысында арнайы дайындық жаттығуларын, жалпы білім беретін мектептердің бағдарламалық материалына сәйкес дене шынықтыру негіздерін меңгеру дағдылары, дене шынықтыру мұғалімінің дербес педагогикалық және ұйымдастырушылық іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)
Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ДШ және С психологиясы
Пәннің мақсаты дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің ерекшелігіне сәйкес психикалық процестерді, психомоторлық қасиеттерді, психикалық күйлерді, тұлғалық қасиеттерді және тұлғааралық қатынастарды зерттеудің психодиагностикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
«Педагогика» пәні болашақ мұғалімдерде педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінікті қалыптастырады. Заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білу жүйесін, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын өзгерту жағдайында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гимнастика оқыту әдісімен
Бұл пәнді оқу гимнастиканың әр түрін теориялық және практикалық зерттеуге бағытталған. Бұл пән барысында гимнастиканың түрлері, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары қарастырылады. Сондай-ақ, жіктеу және терминология, жаңа буын орта білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту әдістемесі зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жеңіл атлетика
Бұл пән спорттық нәтижелерді анықтайтын жаттығулардың негізгі кезеңдері мен мерзімдерін қарастырады, жарыстардың түрлері мен ережелерін жіктейді, әртүрлі деңгейдегі жарыстарды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акробатика
Бұл пән акробатика дамуының негізгі кезеңдерін, акробатика тарихын, оның дене шынықтыру жүйесіндегі орны мен маңыздылығын зерттейді. Бұл пән сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу нормалары мен ережелерін қарастырады, сабақтарды ұйымдастыру әдістемесімен таныстырады, оқушылардың жас ерекшеліктері мен физикалық мүмкіндіктерін ескере отырып, акробатиканың негізгі элементтерін жоспарлауға және өткізуге үйретеді. Арнайы терминология қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жеңіл атлетика оқыту әдісемен
Бұл пән дене шынықтыру жүйесіндегі жеңіл атлетиканың орны мен маңыздылығын, оқытудың жіктелуі мен әдістерін қарастырады. Бұл пәнді оқу білім берудің жаңа талаптарын ескере отырып, мектепте жеңіл атлетиканың әртүрлі түрлерінде техниканы оқытудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге бағытталған. Бұл пән оқыту әдістемесі бойынша жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Бұл пән білім берудегі, дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделеуге бағытталған; оқыту құралдары мен әдістері, отбасылық тәрбие, педагогикалық технологиялар мен инновациялар қарастырылады. Пәннің мақсаты білім алушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру және жаттықтырушылық процеске ілеспе кәсіби құжаттаманы әзірлеу және уақтылы шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Бұл пән дене шынықтыру және спорт саласындағы ұйым менеджментінің әдістерін, принциптерін, функцияларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында іскерлік құжаттаманы жүргізу және кәсіби қызметте өзіндік ұйымдастырушылық-экономикалық шешімдер қабылдау дағдылары қалыптасады. Нарықта дене шынықтыру-спорт тауарлары мен қызметтерін орналастырудың ерекше ерекшеліктері мен әдістері, кәсіби спорт жүйесіндегі бәсекелестік, волонтерлік қызмет, спорттағы еңбек қатынастары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Бұл пән барысында дене тәрбиесінің принциптерін, құралдарын, әдістерін, қозғалыстарды оқыту әдістемесін, әртүрлі жас топтарындағы халықты тәрбиелеуді зерттейді. Оқыту барысында мектептегі "дене шынықтыру" сабағының құрылымы мен жоспарлануы, Сауықтыру дене шынықтыру әдістемесі, оның нысандары, халықтың әртүрлі контингенттеріне қатысты құралдары мен әдістері, дене қасиеттерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды тәрбиелеу қаралады..
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ұлттық спорт қозғалыс ойындары оқыту әдісімен
Бұл пән ұлттық спорт түрлері мен ойындарды (қазақ күрес, көкпар, аударыспақ, жамбы ату, Теңге ілу, қыз қуу, тоғызқұмалақ, асық ату, саятшылық) оқытуға, физикалық қасиеттерді, техникалық дағдыларды және жарыс ережелерін дамыту құралдары мен әдістерін, оның ішінде денсаулыққа ерекше қажеттіліктері бар адамдар үшін зерделеуге бағытталған.Қазақ халқының бай этномәдениеті ашылады, Қазақ ұлттық ойындары арқылы ұлттық-мәдени құндылықтар қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тоғыз күмалак
Бұл пән қазақ ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы туралы білім беру, сондай-ақ әртүрлі мектеп жасындағы балаларға арналған тоғызқұмалақ ойын әдістемесі сияқты теориялық және практикалық мәселелерді қарастырады. Пән қазақтың ұлттық ойындарын жаңғыртуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттың базалық түрлеінің теориясы мен оқыту әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Бұл пән спорттың базалық түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізу қабілетін дамытуға және жас және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, спорттың таңдалған түрінде спорттық дайындықты жүзеге асыруға бағытталған. Сонымен қатар дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі мен білім беру стандарттарының талаптары негізінде оқытудың заманауи әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Бұл пән ежелгі әлемдегі дене шынықтыруды зерттеуге бағытталған; Ежелгі Грецияда дене шынықтыруды дамыту. Орта ғасырлардағы дене шынықтыру, қазіргі замандағы дене шынықтыру зерттелуде. Осы пән барысында қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы, дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дзюдо күресі
Бұл курс дзюдо мен спортшыларды оқытудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін қалыптастырады, дзюдо тарихын, теориясын, дзюдоның орны мен мақсатын дене тәрбиесі жүйесіндегі дене шынықтыру құралы ретінде анықтайды, оның жүйелілігін арттыру үшін тиімді әдістер мен әдістерді қолдануды анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдік және бейімдік ДШ
Бұл пәнді оқу мүмкіндігі шектеулі студенттердің физикалық дамуын түзетуге, дененің мотор функцияларын қалпына келтіруге, физикалық қасиеттер мен қабілеттерді дамытуға, дененің функционалдық мүмкіндіктерін жақсартуға, жеке денсаулықты нығайтуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спортық күрес оқыту әдісімен
Бұл пән спорттық күрестің пайда болу және даму тарихын, күрес түрлерінің қазіргі заманғы ережелерін қарастырады, күрес түрлерінің әдістерін зерттеу және жетілдіру әдістемесінің жалпы мәселелерін қарастырады, спорттың осы түрінде кездесетін барлық әдістер қарастырылады, күрес техникасы мен тактикасын сипаттайды, күрес әдістері мен әдістерін оқыту әдістемесін, спортшылардың жалпы және арнайы күш жаттығуларын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Массаж
Бұл пәнді оқу емдік дене шынықтыру және массаж саласында теориялық, әдістемелік және практикалық кәсіби даярлықтың білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт әлеуметтануы
Бұл пән негізгі ұғымдарды зерделеуге, дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-теориялық және практикалық білім алуға бағытталған. Осы пән барысында әлеуметтік ортаға бейімделудің құқықтық негіздері мен шарттары ашылады, дене шынықтыру сабақтарында және оқу-жаттығу сабақтарында мүмкіндігі шектеулі жандарды оқыту әдістемелері мен технологияларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық күрестің техникалық және тактикалық дайындық негіздері
Бұл пән спортшыны даярлаудың әртүрлі аспектілерін зерттейді: теориялық, техникалық, физикалық, тактикалық және психологиялық. Пәнді оқу барысында спорттық күрестен спортшыларды даярлау моделі құрылады, ол оқу-жаттығу жиындарының жүйесін, жарыстарды, жаттығуларды ұйымдастыруды және өткізуді көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Таңдаған спорт түрі бойынша кәсіптік дайындық негіздері
Бұл пәнде физикалық белсенділік пен физикалық даму және үйлестіру, таңдалған спорт түрі бойынша кәсіби дайындық негіздерін және спорттың теориялық және әдістемелік негіздерін, оқыту әдістемесі мен жарыс ережелерін білу қарастырылады. Пәнді оқу таңдалған спорт түрін кәсіби даярлау моделін жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық метрология
Бұл пән спорттағы метрология, стандарттау және бақылау негіздерін; дене шынықтыру саласында қолданылатын өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамалары мен аттестаттауын, күштік жай-күй көрсеткіштерін тіркеу тәсілдерін метрологиялық қамтамасыз етуді, техникалық-тактикалық шеберлікті және жаттығу жүктемелерін талдауды зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық күрестің жаттығу процесін басқару
Бұл пән спорттық күресте спорттық дайындық процесін басқаруды зерттеуге бағытталған. Сауатты басқаруды енгізу есебінен спортшыларды даярлау жүйесінің тиімділігін арттыру тетігі қаралды. Басқарудың мәні, басқару шешімін қабылдаудың тиімділігі де зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздері
Бұл пән таңдалған спорт түрінің тактикасының негіздерін, төрешілік ережелерін, мықты спортшылардың тактикалық тәжірибесін, тактикалық тұжырымдаманы әзірлеу тәсілдерін қарастырады. Пән спорттық тактиканың теориялық-әдістемелік ережелерін зерделеуге, бәсекелестік жағдайды дәл бағалауға, сондай-ақ бәсекелестер мен серіктестердің жеке ерекшеліктерін, біліктілігін, дайындық деңгейін ескере отырып, бәсекелестік қызметтің құралдары мен әдістерін барабар таңдауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баскетбол, гандбол оқыту әдісімен
Бұл пәнде баскетбол мен гандболдың даму тарихы, ойыншылардың техникалық-тактикалық әрекеттері, ойын ережелері, құрал жабдықтары қарастырылады. Бұл ретте ойыншылардың ойын әрекетіне оқыту әдістемесіне, олардың дене және функционалдық дайындығына, баскетбол, гандбол бойынша оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау мен ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт медицинасы
Осы пән барысында дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдарды медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру бойынша білім мен дағдылардың кешенді медициналық тобында дене шынықтыру сабақтарында өзін-өзі бақылау және медициналық бақылау зерделенеді. Түрлі аурулар бойынша арнайы медициналық топ студенттерін оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Футбол оқыту әдісімен
Бұл пән студенттердің футболды оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша білімдерін қалыптастыруға, футбол ойнаудың техникасы мен тактикасын, осы ойынның ережелері мен ерекшеліктерін оқытуға бағытталған, оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру әдіснамасын сипаттайды, алған білімдерін практикада бекітеді және жас спортшылардың техникалық шеберлігін, тактикалық ойлауын, ойын барысын, қалыптасқан проблемалық ой-өрісін талдау қабілетін жетілдіруді көздейді жағдай.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық күресі бойынша дайындықтың жас ерекшеліктері
Бұл пән жүйке-бұлшықет аппараты мен қозғалыс дағдыларының құрылымы мен функцияларының жасқа байланысты дамуын, қозғалыс қасиеттерінің жасқа байланысты дамуын зерттейді. Көпжылдық дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде жаттығу процесін ұйымдастырудың жас ерекшеліктері, сондай-ақ спорттық күресте спорттық іріктеу мен іріктеу ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындардың күштілік, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері
Бұл пән спорттық ойындардағы дайындықты зерттеуге бағытталған, сондықтан жаттығу негізгі дайындық болып табылады. Зерттеу барысында жоғары спорттық көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған біртұтас күрделі кешенге біріктірілген физикалық, функционалдық және психологиялық дайындық қарастырылды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі
Осы пән барысында спорт теориясы мен әдістемесін, спортшылардың көп жылдық дайындығының заңдылықтары мен кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Спорттық жаттығулардың негіздері, спорттық дайындық процесін құру, жоспарлау технологиясы, балалар мен жасөспірімдер мен кәсіби спорттағы физикалық, техникалық, тактикалық және психологиялық дайындық қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындар бойынша дайындықтың жас ерекшеліктері
Пәнді оқу жаттығу және бәсекелестік жүктемелерге бейімделудің жас ерекшеліктері туралы білім алуға, әртүрлі жастағы топтармен оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруға бағытталған. Әр түрлі спорттық дайындықты ескере отырып, оқу-жаттығу процесін жоспарлау ерекшеліктері қарастырылады. Қозғалыс функцияларының жасқа байланысты дамуы және психологиялық дайындықтың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы инклюзивті білім беру
Бұл пән дене шынықтыру және спорт саласындағы инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуді, дене шынықтырудағы инклюзияның негізгі қағидаттарын зерделеуге, дене шынықтыру жөніндегі білім беру мекемесі жағдайында мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін арнайы білім беру жағдайларын жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың инклюзивті дене денешынықтыру
Бұл пән білім алушылардың инклюзивті дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің негіздерін зерттейді. Пәнді оқу барысында мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке басын қалыптастыруға әлеуметтік ортаның әсері туралы түсінік қалыптасады, денсаулығы бойынша ерекше мүмкіндіктері бар адамдардың әлеуметтік бейімделуінің теориялық және практикалық негіздерін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық күрестің кәсіптік жаттықтырушылық қызметтін жетілдіру
Бұл пән спорттық күрестегі жаттықтырушылық қызметтің негізгі аспектілерін игеруге бағытталған. балуанның спорттық күрес бойынша техникалық-тактикалық іс-қимылдарын жетілдіру. Кәсіби міндеттерді шешудің маңызды факторы ретінде спортшының жалпы және арнайы дайындығын арттыру зерттелуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық күрестіңкүштілік, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері
Бұл пән спорттық күресте физикалық, Функционалды және психологиялық дайындықтың негіздерін зерттейді, психикалық және ақпараттық жүктемелердің артуы жағдайында адам оңтайлы, үйлесімді даму және өзгеретін әлеуметтік және экологиялық жағдайларға бейімделу жолдарын іздеуге мәжбүр. Осы пәнді оқу барысында физикалық, функционалдық және психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, спорттық күресте дайындық қарастырылды. Осы іс-шаралардың толық кешенін әзірлеу де ескеріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық ойындардың жаттығу процесін басқару
Бұл пән спортшының жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне сәйкес спорттық ойындарда дайындық жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Осы спортшы үшін оңтайлы режимде оқу-жаттығу процесінің болашағы мен ұйымдастырылуы қарастырылады. Спортшыларды даярлаудың осы жүйесінің тиімділігі сауатты басқарумен қамтамасыз етіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Үстел теннисі
Бұл пәнді оқу үстел теннисінің тарихымен, үстел теннисін тиімді меңгеруді және техникалық дене шынықтыру талаптарын орындауды, үстел теннисінің негізгі және арнайы дайындық жаттығуларын меңгеруді, үстел теннисі техникасын оқыту әдістемесін, күшті қасиеттер мен қабілеттерді тәрбиелеуді қамтамасыз ететін оқыту теориясы мен әдістемесімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындардың кәсіптік жаттықтырушылық қызметтін жетілдіру
Бұл пәнді оқу дененің физикалық дамуының теориялық негіздері туралы білімді игеруге, спорттық ойындардағы жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдерінде дене шынықтырудың негізгі құралдары мен әдістерін қолдана отырып, физикалық қасиеттерді, жалпы және арнайы дене шынықтыруды дамыту және жетілдіру бойынша практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Функционалды дайындық әдістерін, жұмыс қабілеттілігінің көрсеткіштерін және жүктемелерге бейімделуді, физикалық күш салудан кейін қалпына келтіруді зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіптік және білім беру салаларында экология, еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі саласында алған білімдерін қолданады.
- Негізгі педагогикалық ұғымдарды тұжырымдай білу; дене шынықтыру және спорт саласындағы тәрбиенің ерекшеліктеріне назар аудара отырып, тұтас педагогикалық процестің мәнін біледі; балалардың заңдылықтары мен жас ерекшеліктерін біледі; дене шынықтыру мен спорттың ерекшелігіне байланысты педагогика мәселелерін бағдарлай алады. Дене тәрбиесінің отандық және шетелдік жүйелерін дамытудың негізгі кезеңдерін; халықаралық спорттық қозғалыстың негізгі нысандарын дамыту тарихын білу.
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және психологиялық-педагогикалық негізде кәсіби қызметті және өзін-өзі даярлауды жүзеге асыру, оқушылардың көшбасшылық қасиеттері мен морфофункционалды жас және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, мектептен тыс дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырады. Кәсіби қызметте әртүрлі жас кезеңдерінде адам ағзасының негізгі физиологиялық жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін білу.
- Дене шынықтыру сабақтарында, балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорттың спорт секцияларында, оның ішінде оқушыларға жеке көзқарастарда заманауи әдістемені меңгерген. Дене шынықтыру және спорт саласындағы спорттық ғимараттарды тиімді басқару және ұтымды пайдалану үшін алынған құқықтық және экономикалық білімді қолданады.
- Кәсіби және білім беру салаларындағы анатомиялық-физиологиялық құрылымы, физикалық даму заңдылықтары және жас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Сондай-ақ спорттық медицина саласында заманауи әдістерді қолданады және дене тәрбиесін медициналық қолдаудың мәнін түсінеді.
- Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдардың анатомиялық-физиологиялық және медициналық-биологиялық ерекшеліктері туралы алған білімдерін кәсіби қызметтегі және емдік дене шынықтырудағы жыныстық-жас көрсеткіштерін ескере отырып, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін де қолданады.
- Таңдаған спорт түрі бойынша теориялық және практикалық жаттығуларда қолданылатын әдістер мен әдістерді көрсету, талдау дағдыларын меңгерген. Оқу және жаттығу процесін жоспарлайды, спорт түрлері бойынша жарыстық қызметте техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқыту әдістемелерін меңгереді.
- Қауіпсіздік ережелерін, терминологиясын, дамуы мен эволюциясын, зерттелетін спорт түрлерінің мазмұны мен жіктелуін қол жетімді түсіндіре алады. Оқытылатын спорт түрінің техникалық элементтерінің орындалуын көрсете алады, оқыту әдістемесіндегі тән қателіктерді анықтайды және оқу процесін басқарады. Оқытылатын спорт түрлері бойынша жарыстар, төрешілер өткізуді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қабілетті.
- Дене шынықтыру мен спорттың теориялық және әдістемелік негіздерін, таңдалған спорт түрін оқыту әдістемесін және жарыс ережелерін қолдануға қабілетті. Спорттық ғимараттар мен спорттық тренажерлердің жіктелуінде, сипаттамаларында және санаттарында құзыретті. Арнайы аппаратура мен спорттық құралдар, заманауи компьютерлік техниканы; базалық спорт түрлерінің техникалық элементтерін және таңдаулы спорт түрін пайдалану дағдыларын қолдануға қабілетті, сондай-ақ спорттық жарыстарға дайындау тәжірибесі бар.
- Таңдаған спорт түрінің техникасы мен тактикасын (спорттық ойындар, спорттық күрес), пән бойынша оқу сабақтарын өткізу дағдыларын, дене тәрбиесі, спорттық дайындық (дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, психологиялық және функционалдық) процесін жоспарлау, бақылау және басқару дағдыларын меңгерген.
- Спорттық ойындарда спорттық дайындық алгоритмі мен техникасын, сондай-ақ әртүрлі спорт түрлерінің жас және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жаттығу жүктемесін басқару моделін әзірлейді. Спорт түрлері бойынша жаттықтырушылық қызметті тұрақты кәсіби өзін-өзі жетілдіру тетігін енгізеді.
Ұқсас БББ
6B01402 Дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорттық менеджмент
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті