Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру және спорт в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіптік және білім беру салаларында экология, еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі саласында алған білімдерін қолданады.
  • Негізгі педагогикалық ұғымдарды тұжырымдай білу; дене шынықтыру және спорт саласындағы тәрбиенің ерекшеліктеріне назар аудара отырып, тұтас педагогикалық процестің мәнін біледі; балалардың заңдылықтары мен жас ерекшеліктерін біледі; дене шынықтыру мен спорттың ерекшелігіне байланысты педагогика мәселелерін бағдарлай алады. Дене тәрбиесінің отандық және шетелдік жүйелерін дамытудың негізгі кезеңдерін; халықаралық спорттық қозғалыстың негізгі нысандарын дамыту тарихын білу.
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және психологиялық-педагогикалық негізде кәсіби қызметті және өзін-өзі даярлауды жүзеге асыру, оқушылардың көшбасшылық қасиеттері мен морфофункционалды жас және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, мектептен тыс дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырады. Кәсіби қызметте әртүрлі жас кезеңдерінде адам ағзасының негізгі физиологиялық жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін білу.
  • Дене шынықтыру сабақтарында, балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорттың спорт секцияларында, оның ішінде оқушыларға жеке көзқарастарда заманауи әдістемені меңгерген. Дене шынықтыру және спорт саласындағы спорттық ғимараттарды тиімді басқару және ұтымды пайдалану үшін алынған құқықтық және экономикалық білімді қолданады.
  • Кәсіби және білім беру салаларындағы анатомиялық-физиологиялық құрылымы, физикалық даму заңдылықтары және жас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Сондай-ақ спорттық медицина саласында заманауи әдістерді қолданады және дене тәрбиесін медициналық қолдаудың мәнін түсінеді.
  • Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдардың анатомиялық-физиологиялық және медициналық-биологиялық ерекшеліктері туралы алған білімдерін кәсіби қызметтегі және емдік дене шынықтырудағы жыныстық-жас көрсеткіштерін ескере отырып, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін де қолданады.
  • Таңдаған спорт түрі бойынша теориялық және практикалық жаттығуларда қолданылатын әдістер мен әдістерді көрсету, талдау дағдыларын меңгерген. Оқу және жаттығу процесін жоспарлайды, спорт түрлері бойынша жарыстық қызметте техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқыту әдістемелерін меңгереді.
  • Қауіпсіздік ережелерін, терминологиясын, дамуы мен эволюциясын, зерттелетін спорт түрлерінің мазмұны мен жіктелуін қол жетімді түсіндіре алады. Оқытылатын спорт түрінің техникалық элементтерінің орындалуын көрсете алады, оқыту әдістемесіндегі тән қателіктерді анықтайды және оқу процесін басқарады. Оқытылатын спорт түрлері бойынша жарыстар, төрешілер өткізуді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қабілетті.
  • Дене шынықтыру мен спорттың теориялық және әдістемелік негіздерін, таңдалған спорт түрін оқыту әдістемесін және жарыс ережелерін қолдануға қабілетті. Спорттық ғимараттар мен спорттық тренажерлердің жіктелуінде, сипаттамаларында және санаттарында құзыретті. Арнайы аппаратура мен спорттық құралдар, заманауи компьютерлік техниканы; базалық спорт түрлерінің техникалық элементтерін және таңдаулы спорт түрін пайдалану дағдыларын қолдануға қабілетті, сондай-ақ спорттық жарыстарға дайындау тәжірибесі бар.
  • Таңдаған спорт түрінің техникасы мен тактикасын (спорттық ойындар, спорттық күрес), пән бойынша оқу сабақтарын өткізу дағдыларын, дене тәрбиесі, спорттық дайындық (дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, психологиялық және функционалдық) процесін жоспарлау, бақылау және басқару дағдыларын меңгерген.
  • Спорттық ойындарда спорттық дайындық алгоритмі мен техникасын, сондай-ақ әртүрлі спорт түрлерінің жас және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жаттығу жүктемесін басқару моделін әзірлейді. Спорт түрлері бойынша жаттықтырушылық қызметті тұрақты кәсіби өзін-өзі жетілдіру тетігін енгізеді.
Top