Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру және спорт в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курстың мақсаты студенттерді білім беру саласындағы құқықтық реттеудің негізгі нормалары мен принциптерімен таныстыру болып табылады. Бұған білім беру процесіне қатысушылардың құқықтары мен міндеттерін зерделеу, білім беру қатынастарын нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, білім алушылар мен педагог қызметкерлерді құқықтық қорғау кіреді. Студенттер курс шеңберінде алатын құзыреттерге мыналар жатады: құқықтық даулар мен білім беру мекемелерін басқаруға қатысты мәселелерді шешуді қоса алғанда, білім беру практикасында құқықтық нормалар мен ережелерді қолдану мүмкіндігі; сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдай білу, олардың алдын алу және білім беру ортасында оларға қарсы күрес жөніндегі шараларды әзірлеу және енгізу; білім алушылардың мүдделері мен әлеуметтік нормаларды ескере отырып, күрделі білім беру жағдайларында этикалық негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту. Курс құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында қажетті білімі мен құзыреті бар, білім беру қызметіндегі құқықтық және этикалық сын-қатерлерге тиімді жауап бере алатын, өз жұмысында заңдылық пен кәсіби этиканы қамтамасыз ете алатын педагог кадрларды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Курстың мақсаты: студенттерді кәсіби педагогикалық қызметте оқушылардың физиологиялық дамуы туралы білімді саналы түрде қолдануға дайындау. Студенттер курс шеңберінде алатын құзыреттерге мыналар жатады: балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық дамуының негізгі кезеңдерін, оның ішінде физикалық, психикалық және әлеуметтік дамуды түсіну; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оларды оқыту мен тәрбиелеуге жеке көзқарас үшін даму физиологиясы туралы алған білімдерін қолдану мүмкіндігі; оқушылардың дамуының физиологиялық аспектілерін түсіну негізінде оқушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасай білу. Курс болашақ педагогтарда оқушылардың дамуының физиологиялық ерекшеліктері туралы терең түсінік қалыптастыруға және білім беру ортасында балалар мен жасөспірімдерді табысты оқыту мен тәрбиелеу үшін қажетті құзыреттерді дамытуға бағытталған. Бұл білім беру процесін дараландыруға және әр оқушының дамуында оңтайлы нәтижелерге қол жеткізуге жағдай жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анатомиялық антропология

    Курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ мамандарға қажетті пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс аясында студенттер адам анатомиясы туралы білімді, оның ішінде негізгі органдар жүйелерінің құрылымы мен функцияларын, олардың қозғалыс белсенділігі мен спорттық жүктемелердегі өзара әрекеттесуін игереді. Студенттердің оқу нәтижесінде алатын құзыреттеріне оқу процесін оңтайландыру және жарақаттанудың алдын алу үшін адам денесінің құрылымы туралы білімді қолдану мүмкіндігі, дене шынықтыруды бағалау және оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдеу мүмкіндігі кіреді. Дене дамуы мен спорттық жетістіктерге әсер ететін антропологиялық аспектілерге, сондай-ақ антропометриялық көрсеткіштерді өлшеу әдістеріне және оларды спорттық іс-шаралар контекстінде түсіндіруге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анатомия спорттық морфология негіздерімен

    Курстың мақсаты студенттерге спорттық аспектілері мен ерекшеліктерін ескере отырып, адам денесінің анатомиясы туралы терең білім беру. Студенттердің курстан өту нәтижесінде алатын құзыреттеріне мыналар жатады: дене жүйелерінің анатомиялық құрылымы мен функцияларын, соның ішінде әртүрлі дене жүйелерін терең түсіну; дене шынықтыру деңгейі әртүрлі оқушылар мен спортшылардың физикалық ерекшеліктерін талдау және бағалау үшін анатомия білімін қолдану мүмкіндігі; сабақтар мен жаттығу сабақтарын өткізу кезінде, спорт пәнінің ерекшелігін және қатысушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын жасау кезінде анатомиялық деректерді пайдалану дағдылары; ықтимал проблемаларды анықтау және оларды түзету әдістерін әзірлеу мақсатында қозғалыс әрекеттерін анатомиялық талдау және бағалау жүргізу қабілеті; дене шынықтыру және бейімдік дене шынықтыру мен спорт бойынша сабақтар өткізу кезінде спорттық морфология негіздерімен анатомия білімін пайдалану. Курсты аяқтаған студенттер анатомия туралы терең білімге ие болады және оларды кәсіби қызметке бейімдей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Курстың мақсаты: студенттердің білімді білім беру қызметі мен күнделікті өмірге біріктіру мақсатында экология мен өмір қауіпсіздігінің негізгі принциптерін игеру. Студенттер курс шеңберінде алатын құзыреттерге мыналар жатады: тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін қоса алғанда, негізгі экологиялық процестерді түсіну, биоәртүрлілікті сақтау және тұрақты даму принциптері; экологиялық білім сабақтарын, іс-шараларды және экологиялық бағдарланған жобаларды жоспарлау мен өткізуді қоса алғанда, оқу процесін ұйымдастыру үшін пайдалану мүмкіндігі; білім беру ортасында денсаулық пен қауіпсіздік тәуекелдерін бағалау және азайту дағдыларын дамыту, соның ішінде әртүрлі жағдайларда қауіпсіздік негіздерін білу. Курс болашақ педагогтарда тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы экологиялық проблемалар мен дағдыларды терең түсінуді қалыптастыруға бағытталған, бұл оларға тиісті тақырыптарды тиімді оқытып қана қоймай, сонымен қатар оқу процесіне және оқушылармен өзара іс-қимылға экологиялық және қауіпсіздік аспектілерін енгізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Курстың мақсаты экономикалық және кәсіпкерлік білімді білім беру процесіне біріктіре алатын, оқушылардың қаржылық сауаттылығын дамыта алатын және экономикалық ойлауды дамытуға ықпал ететін мұғалімдерді даярлау. Бұл қазіргі білім беру және экономикалық кеңістіктің сын-қатерлеріне тиімді жауап бере алатын мамандарды дайындауға көмектеседі. Студенттер курс шеңберінде алатын құзыреттерге мыналар жатады: білім беру саласындағы экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау, білім беру жобаларын әзірлеу және бағалау үшін экономикалық құралдарды қолдану; инновациялық білім беру жобаларын құруды, ресурстарды тартуды және білім беру ортасында жобаларды басқаруды қоса алғанда, кәсіпкерлік қызмет дағдыларын дамыту; білім беру мекемелерінде қаржылық басқарудың негізгі қағидаттарын, оның ішінде бюджетті жоспарлауды, қаржылық талдауды және білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалауды түсіну және қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Курстың мақсаты әртүрлі діндермен байланысты діни құбылыстарды, құбылыстарды және мәдени аспектілерді зерттеу. Курс келесі құзыреттерді дамытуға бағытталған: әртүрлі діндердің негізгі тұжырымдамаларын, ілімдері мен тарихи контексттерін түсіну; діни дәстүрлердің мәдени көріністерін, олардың қоғамға және жеке мінез-құлық нормаларына әсерін талдау және түсіндіру мүмкіндігі; әртүрлі тарихи кезеңдердегі діни жүйелердің эволюциясы мен дамуын және олардың мәдениеттің басқа аспектілерімен өзара әрекеттесуін зерттеу; әр түрлі діни дәстүрлерді салыстыру және әрқайсысының ортақ белгілері мен ерекше ерекшеліктерін анықтау мүмкіндігі; академиялық әдістер мен аналитикалық тәсілдерді қолдана отырып, діни тарих, мәдениет және философия саласында зерттеулер жүргізу мүмкіндігі. Курстың мақсаты діни дәстүрлер туралы білімді жеткізу ғана емес, сонымен қатар сыни ойлауды, талдау және түсіндіру қабілетін дамыту, сонымен қатар діннің қазіргі әлемдегі рөлін және оның тарихи тамырларын тереңірек түсінуге дайындық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шаңғы дайындығы оқыту әдістемесімен

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс шаңғы дайындығы бойынша сабақтардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және шаңғы дайындығы жаттығулар техникасын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, шаңғы дайындық бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; шаңғы дайындығы жаттығуларды орындау кезінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және шаңғы дайындығындағы типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 1

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формасы мен түрін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт терминологиясын қолдану және гимнастикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; пәндермен және онсыз жалпы дамыту жаттығуларының кешендерін құрады; гимнастика сабақтарының кіріспе-дайындық бөлігін жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әртүрлі тәсілдермен жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс жеңіл атлетика (жүгіру, секіру, лақтыру) түрлері бойынша сабақтардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеңіл атлетика бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; жеңіл атлетикалық жаттығуларды орындау кезінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және жеңіл атлетикадағы типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы және даму психологиясы

    Курстың мақсаты студенттер арасында жалпы және жас психологиясының негізгі теориялары мен заңдылықтарын терең түсінуді дамыту, оларды балалар мен жасөспірімдермен тиімді жұмыс істеу үшін педагогикалық практикада қолдануға баса назар аудару. Курс мыналарға бағытталған: психологияның жалпы және жас аспектілерін зерттеу; білім беру практикасында психологиялық білімді қолдану; қолайлы білім беру ортасын құру. Курс шеңберінде дамитын құзыреттіліктер: білім беру практикасы контекстінде теориялық білімді сыни тұрғыдан бағалау және қолдану мүмкіндігі; психологиялық деректер мен оқушылардың жеке қажеттіліктеріне негізделген білім беру бағдарламалары мен әдістемелерін бейімдеу қабілеті; білім беру процесінде қолдау мен ынтымақтастықты қамтамасыз ете отырып, оқушылармен, олардың отбасыларымен және әріптестерімен оң қарым-қатынас орнату қабілеті. Мұндай курстың мақсаты тек психологияны теориялық зерттеуде ғана емес, сонымен бірге балалармен және жасөспірімдермен сәтті және тиімді педагогикалық жұмыс үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруда. Бұл болашақ тәрбиешілерге әр оқушының үйлесімді дамуына ықпал ететін ынталандырушы және қолдау көрсететін оқу ортасын құруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 2

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: жыныстық жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, гимнастика бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; оқыту әдістемесінде дайындық және жеткізу жаттығуларын меңгереді және қолданады; гимнастикалық көпсайыста жаттығулар орындау кезінде оқушыларды сақтандыруды орындау және типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы

    Курстың мақсаты физикалық белсенділік пен спорттың тарихи дамуын, олардың әлеуметтік процестер мен мәдени дәстүрлерге әсерін зерттеу. Осы курс аясында студенттер келесі құзыреттерге ие болады: ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі дене шынықтыру мен спорттың эволюциясын, соның ішінде негізгі оқиғаларды, тенденцияларды және технологиялық өзгерістерді зерттеу; физикалық белсенділіктің әртүрлі тарихи контексттердегі мәдени сәйкестіктерді, әлеуметтік құрылымдар мен саяси процестерді қалыптастыруға әсерін қарастыру; әр түрлі тарихи дәуірлерде жекелеген спорт түрлерінің дамуын, олардың ережелерін, техникасы мен танымалдылығын зерттеу; әртүрлі мәдени және қоғамдық контексттердегі дене шынықтырудың рөлін жан-жақты түсіну үшін тарихтан, антропологиядан, әлеуметтанудан және басқа ғылымдардан білімді біріктіру; негізделген тұжырымдар мен интерпретацияларды құру мақсатында дереккөздер мен тарихи деректерді талдау дағдыларын дамыту. Курс студенттердің тарихи тамырлар туралы терең түсініктерін қалыптастыруға және дене шынықтыру мен спортты дамытуға бағытталған, бұл олардың қазіргі қоғамдағы рөлін бағалауға, тарихи контекст пен мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, білім беру бағдарламалары мен спорттық стратегияларды жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Курстың мақсаты студенттерді білім беру саласындағы кәсіби қызметке дайындау. Курстың негізгі міндеті-педагогикалық практиканы сәтті жүзеге асыру және оқушылармен тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Студенттердің осы пәнді оқу барысында алатын негізгі құзыреттеріне мыналар жатады: өзіндік педагогикалық тәсілді әзірлеуге негіз болатын негізгі педагогикалық теориялар мен әдістерді зерттеу; оқу мақсаттарын, оқушылардың қажеттіліктерін және білім беру стандарттарының талаптарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау және құрылымдау дағдыларын әзірлеу; оқытудың әртүрлі әдістерін және білімді бағалауды, соның ішінде оқытудың жекелендірілген тәсілдерін, әртүрлі білім беру міндеттері мен бақылау нысандарымен жұмыс істеуді меңгеру; оқушылармен, әріптестермен және ата-аналармен тиімді қарым-қатынас жасау, білім беру процесін әр оқушының ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктерге бейімдеу; педагогикалық қызметтің этикалық аспектілерін түсінуді және өзін-өзі тұрақты дамытуға дайындықты қоса алғанда, педагог жұмысына кәсіби және жеке дайындықты қалыптастыру. Курс педагогиканың негізгі аспектілерін теориялық тұрғыдан зерттеуге, алынған білім мен дағдыларды нақты педагогикалық практикада практикалық қолдануға, қазіргі білім беру процесінде кәсіби қызметке дайындықты қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзу оқыту әдістемесімен

    Курстың мақсаты студенттердің әртүрлі жас және физикалық топтарға бейімделген жүзу саласындағы терең теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс келесі құзыреттерді дамытуға бағытталған: жүзу қозғалыстарының физиологиялық және биомеханикалық аспектілерін, жүзу процесінде бұлшықеттер мен тыныс алу жүйесінің ерекшеліктерін терең түсіну; әр түрлі жас санаттары мен физикалық деңгейлердегі оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жүзу сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті; білім беру және спорттық мақсаттарға тиімді қол жеткізу үшін әртүрлі білім беру технологиялары мен құралдарын пайдалануды қоса алғанда, жүзуді оқытудың озық әдістемелерін қолдану; дене мүмкіндіктерінде шектеуі адамдар үшін және халықтың әртүрлі топтарының жеке қажеттіліктері үшін жүзуді оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін бейімдей білу; жүзу іс-әрекетін дене шынықтыру мен спорттың жалпы құрылымына біріктіруді қоса алғанда, жүзу сабақтарын жоспарлау және ұйымдастыру. Курсты аяқтаған студенттер жүзу сабақтарын сапалы өткізуге дайын болады, халықтың әртүрлі топтары үшін жүзу жаттығуларын сәтті ұйымдастыра алады және оларды оқушылардың бірегей қажеттіліктері мен қабілеттеріне сәйкес бейімдей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты: студенттердің жеке, әлеуметтік және эмоционалды дамуына тиімді әсер ету үшін тәрбие жұмысындағы теориялық негіздер мен әдістемелік тәсілдерді терең түсінуді дамыту. Студенттер курс шеңберінде дамытатын құзыреттіліктерге мыналар жатады: психологиялық, әлеуметтанулық және педагогикалық аспектілерді қоса алғанда, білім берудің негізгі теориялық тәсілдерін талдау және қолдану мүмкіндігі; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын әзірлеу және бейімдеу мүмкіндігі; оқушылардың жеке дамуына әсер етудің әртүрлі әдістерін қолдануды қоса алғанда, тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары. Курс болашақ мұғалімдерді оқушылармен тиімді жұмыс істей алатындай етіп дайындауға, олардың үйлесімді дамуына, құндылық бағдарлары мен әлеуметтік құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Бұл әр оқушының жеке басының толыққанды дамуына ықпал ететін қолайлы білім беру ортасын құруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты - таңдалған спорт түрінің негізгі теориялық және әдістемелік аспектілерін терең зерттеу және практикалық игеру. Курс мынадай құзыреттерді дамытуға бағытталған: спорт түрінің негізгі қағидаттарын, ережелері мен стратегияларын, сондай-ақ оның тарихи және мәдени мәнмәтінін зерделеу және талдау; жаттығу макро және микроциклдерді жоспарлауды қоса алғанда, таңдалған спорт түрінің ерекшелігіне бейімделген жаттығу әдістемелерін әзірлеу және қолдану; спорт түрінің элементтерін орындау техникасын игеру және жетілдіру, сондай-ақ әртүрлі жас және дене топтары үшін техниканы бейімдеу; жарыс қызметінің стратегиялары мен тактикасын қоса алғанда, таңдалған спорт түрі бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді түсіну; таңдалған спорт түріндегі дайындық және жарыс қызметі процестерін зерделеу және жетілдіру үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдану. Курс таңдаған спорт түрінде терең білімі мен практикалық дағдылары бар, спорт саласында өз білімін тиімді қолдана алатын, жаттығу және бәсекелестік процестерде жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін бейімделген спорт мамандарын даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы

    Курстың мақсаты дене шынықтыру және спорттық топтарды тиімді оқыту және басқару үшін қажетті білімі мен практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау. Оқу процесінде студенттер келесі құзыреттерге ие болады: оқу бағдарламалары мен сабақтарды әзірлеуді қоса алғанда, дене шынықтыру және спорт саласында оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын игеру; білім алушылардың жас ерекшеліктерін, жеке және топтық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын, жаттығуларды және спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және жоспарлау дағдылары; ынталандыратын білім беру ортасын құру, дене белсенділігі арқылы жеке қасиеттерін дамыту, жанжалды жағдайларды шешу және спортпен шұғылдануға қызығушылықты ынталандыру; білім алушылардың дене дайындығы мен спорттық жетістіктерін бағалау мен бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдану; тұрақты кәсіби өсуге, ғылыми-педагогикалық конференцияларға, семинарлар мен біліктілікті арттыру курстарына қатысуға дайындық. Курс өз оқушыларының физикалық, эмоционалдық және әлеуметтік дамуына ықпал ете отырып, білім беру процесін ойдағыдай ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ педагогтардың құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам қозғалысы мен дене шынықтыру жаттығуларының биомеханикасы

    Курстың мақсаты адамның физикалық қозғалысын ғылыми тұрғыдан анықтайтын принциптер мен заңдылықтарды зерттеу. Студенттердің курстан өту нәтижесінде алатын құзыреттеріне мыналар жатады: дене шынықтыру және қозғалыс контекстінде адам ағзасына қолданылатын механика принциптерін терең түсіну; қозғалысты түсіру қозғалысы (motion capture) және биомеханикалық сияқты заманауи әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, қозғалыстарды талдау және бағалау дағдыларын модельдеу; дене жаттығулары мен спорттық қимылдарды орындау техникасын оңтайландыру үшін биомеханика білімін қолдана білу; әртүрлі жаттығулардың тиімділігін және оларды биомеханика тұрғысынан орындау әдістерін зерттеуге бағытталған эксперименттер мен зерттеулер жүргізу қабілеті; спорттық жаттығулар, жарақаттан кейін оңалту, жекелендірілген жаттығу бағдарламаларын әзірлеу және спорттық нәтижелерді жақсарту саласында білім мен дағдыларды қолдану. Курстың мақсаты дене шынықтыруды, денсаулықты және спорттық жетістіктерді жақсарту үшін осы аналитикалық тәсілді қолдана алатын адам қозғалысының биомеханикасын терең түсінетін мамандарды даярлауға бағытталған. Алынған құзыреттер түлектерге спорт ғылымы, физиотерапия, оңалту және басқа да салаларда табысты жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Киберпедагогика

    Курстың мақсаты білім беру процесіне заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды интеграциялау бойынша білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлау. Студенттердің курстан өту нәтижесінде алатын құзыреттеріне мыналар жатады: интерактивті оқу материалдары мен оқу бағдарламаларын жасау үшін әртүрлі білім беру платформаларын, бағдарламалық қамтамасыз етуді және қолданбаларды қолдану мүмкіндігі; бейнеконференциялар мен виртуалды платформаларды пайдалануды қоса алғанда, онлайн сабақтарды өткізу дағдылары; оқушылардың белсенділігі мен уәждемесіне ықпал ететін цифрлық технологияларды ескере отырып, оқу материалдары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті; әртүрлі жас және физикалық топтар үшін киберпедагогиканы пайдалана отырып, білім беру процесін бейімдеу дағдылары; оқыту және тренингтер процесінде киберпедагогиканы пайдаланудың тиімділігін бағалау қабілеті; деректерге талдау жүргізу және оқу практикасына түзетулер енгізу. Курсты аяқтаған студенттер білім беру процесі мен оқу жұмысын жақсарту үшін заманауи технологияларды тиімді қолдана алатын киберпедагогика саласындағы кәсіби қызметке дайын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыруда және спортта физикалық дамудың және функционалды дайындығының мониторингі

    Курстың мақсаты студенттердің дене шынықтыру және спорт контекстіндегі спортшылар мен клиенттердің физикалық дайындығы мен функционалдық жағдайын бағалаудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеру. Курс аясында әзірленетін негізгі құзыреттерге физикалық белсенділік контекстінде адам физиологиясы мен биомеханика принциптерін терең түсіну, физикалық жағдайды объективті бағалау үшін әртүрлі әдістер мен құралдарды қолдану мүмкіндігі, мониторинг деректері мен клиенттердің бірегей қажеттіліктері негізінде жеке және ұжымдық оқу бағдарламаларын әзірлеу кіреді. Оқу режимдерін оңтайландыру үшін алынған нәтижелерді талдау, заманауи ғылыми деректер мен әдістерге негізделген соңғысын бейімдеу, сондай-ақ спорт қауымдастығының әртүрлі қатысушыларымен қарым-қатынас жасаудың коммуникативтік және этикалық дағдыларын дамыту да маңызды аспект болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты дене шынықтырудың негізгі теориялық және әдістемелік аспектілерін терең зерттеу және практикалық игеру, сондай-ақ оларды халықтың әртүрлі топтарына бейімдеу. Курс мынадай құзыреттерді дамытуға бағытталған: дамудың тарихи және мәдени мәтінін қоса алғанда, дене шынықтырудың негізгі теорияларын, тұжырымдамалары мен әдіснамасын зерделеу; қатысушылардың жас ерекшеліктерін, физикалық және жеке ерекшеліктерін ескеретін сабақ әдістемелерін әзірлеу және қолдану; халықтың әртүрлі топтарына бейімделген әртүрлі дене жаттығуларын меңгеру және оларды орындау әдістемесін жетілдіру; оқушылардың жеке және топтық қажеттіліктерін ескере отырып, дене шынықтыру саласындағы сабақтарды, жаттығуларды және іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру; дене шынықтыру және спорт саласындағы мақсаттарға тиімді қол жеткізу үшін оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану. Курс халықтың әртүрлі топтарының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар білікті мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (баскетбол, волейбол)

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс студенттердің әртүрлілігін ескере отырып, баскетбол және волейбол сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және баскетбол мен волейболдан техникалық және қозғалыс дағдыларын көрсетеді; баскетбол және волейбол бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қатысушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қозғалмалы және ұлттық ойындар

    Курстың мақсаты студенттердің әртүрлі жас топтары мен физикалық жағдайларға бейімделген қозғалмалы және ұлттық ойындар сабақтарын ұйымдастыру және өткізу саласында терең түсінігі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс келесі құзыреттерді дамытуға бағытталған:қозғалмалы және ұлттық ойындардың ережелерін, стратегиялары мен тактикасын, олардың тарихи және мәдени контекстін, сондай-ақ қатысушылардың физикалық және психоәлеуметтік дамуына әсерін терең түсіну; әр ойынның ерекшелігі мен қатысушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарында қозғалмалы және ұлттық ойындардың әртүрлі түрлерін жоспарлау және өткізу қабілеті; оқу және бейімделу мақсаттарына қол жеткізу үшін әртүрлі білім беру технологиялары мен әдістерін қоса алғанда, қозғалмалы және ұлттық ойындар шеңберінде оқытудың және жаттығудың озық әдістемелерін қолдану; әртүрлі деңгейдегі қатысушыларға арналған оқыту бағдарламалары мен ойын әдістемелерін бейімдік қабілеті; мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін бейімдік тәсілдерін қоса алғанда, дене шынықтыру дайындығы мен мүмкіндіктері; қозғалмалы және ұлттық ойындар сабақтарын жоспарлау және үйлестіру, соның ішінде студенттер тобын басқару және сабақ уақытын тиімді пайдалану. Курсты аяқтаған студенттер дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметке дайын болады, әртүрлі топтардың жеке ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере отырып, әртүрлі қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша сабақтарды сәтті ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Курстың мақсаты студенттерде физикалық белсенділікке, спорттық жетістіктерге және жалпы денсаулыққа әсер ететін психологиялық аспектілер туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Оқыту процесінде мынадай құзыреттерді дамыту жүзеге асырылады: мотивацияның, эмоциялардың және стресске төзімділіктің спорттық жетістіктер мен денсаулыққа әсерін зерделеу; спорттық шеберлік деңгейін арттыру және психологиялық тұрақтылыққа қол жеткізу үшін психологиялық қолдау мен тренингтің әдістері мен тәсілдерін игеру; жаттықтырушымен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту, спортшылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін түсіну қабілеті; спортшылардың жаттығуларға, жарыстарға және қоғамдық спорттық ортадағы өзгерістерге бейімделу процестерін зерттеу; спортшыларды психологиялық қолдаудағы этикалық және кәсіби нормаларды, соның ішінде құпиялылық пен жеке тұлғаны құрметтеуді білу. Курс спортшылармен жұмыс жасауда психологиялық білім мен дағдыларды тиімді қолдана алатын, олардың мотивациясын, психологиялық тұрақтылығын және жалпы психофизикалық әл-ауқатын арттыра алатын мұғалімдерді даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік спорт түрлері оқыту әдістемесімен

    Курстың мақсаты зияткерлік ойындарды оқыту және дамыту саласында терең білімі мен практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау. Оқыту процесінде студенттер келесі құзыреттерді алады: шахмат, тоғызқұмалақ және дойбы, соның ішінде сабақтар, оқу бағдарламалары мен жеке сабақтар әзірлеуді оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеру; оқушылардың жас ерекшеліктерін, жеке және топтық ерекшеліктерін ескере отырып, зияткерлік ойындардың әртүрлі түрлері бойынша сабақтар мен жаттығуларды жоспарлау, өткізу дағдылары; оқушылардың стратегиялық ойлауын, аналитикалық қабілеттерін, логикасын дамыту және бәсекелестік ойын жағдайында шешім қабылдау қабілеті; оқушыларды зияткерлік ойындарда жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ынталандыру, өз күшіне деген сенімділікті және өзін-өзі бақылау қабілетін дамыту қабілеті; өзін-өзі дамытуға, зияткерлік ойындарды оқытуда жаңа әдістер мен тәсілдерді үйренуге, кәсіби қауымдастықтар мен желілік ойындарға қатысуға дайындық іс-шаралар. Курс болашақ педагогтардың зияткерлік, мәдени және тұлғалық дамуына ықпал ете отырып, оқушылардың шахмат, тоғызқұмалақ және дойбы ойнау дағдыларын тиімді оқытуға және дамытуға қабілетті зияткерлік спорт түрлері саласындағы құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм

    Курстың мақсаты туризм саласында білім беру және тәрбие іс-шараларын тиімді ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті мамандарды даярлау. Оқу процесінде студенттер келесі құзыреттерді қалыптастырады: экскурсияларды, туристік жорықтарды, мәдени және спорттық іс-шараларды қоса алғанда, туристік іс-шаралардың әртүрлі түрлерін жоспарлау және ұйымдастыру мүмкіндігі; интерактивті оқыту әдістерін, ойын технологияларын және т. б. қолдануды қоса алғанда, туризм жағдайында білім беру процесінің әдістемелерін меңгеру.; туризмнің экологиялық аспектілерін және туристер мен жергілікті тұрғындар арасында тұрақты тәжірибені насихаттау әдістерін түсіну; мәдениетаралық өзара іс-қимыл, коммуникация және әртүрлі мәдени және әлеуметтік топтармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; туризмдегі маркетинг негіздері, туристік жобаларды басқару, туристік өнімдерді әзірлеу және ілгерілету. Курс туристік іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге ғана емес, сонымен қатар туристік бағдарламаларға қатысушылардың мәдени және экологиялық санасын дамытуға ықпал ете отырып, туризм саласында білім беру және тәрбие аспектілерін тиімді енгізуге қабілетті білікті педагогтарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық туризм және спорттық бағдарлау

    Курстың мақсаты спорттық туристік іс-шаралар мен бағдарлау бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті мамандандырылған білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс шеңберінде студенттер мынадай құзыреттерге ие болады: табиғи және жасанды кедергілерді еңсеруді ұйымдастыруды қоса алғанда, спорттық туристік маршруттар мен іс-шараларды жоспарлау және үйлестіру; навигация, картография әдістемелерін меңгеру, спорттық бағдарлау жөніндегі тапсырмаларды табысты орындау үшін заманауи навигациялық технологиялар мен құралдарды пайдалану; маршруттың әртүрлі жағдайларына бейімделген спорттық туристік іс-шараларға қатысушылар үшін жаттығу бағдарламалары мен қауіпсіздік шараларын әзірлеу; жеке және топтық жұмысты ұйымдастыруды қоса алғанда, спорттық туризмге және спорттық бағдарлауға қатысушыларды оқытуда педагогикалық әдістер мен технологияларды қолдану; спорттық туризмдегі экологиялық тұрақтылық қағидаттарын игеру, салауатты өмір салтын насихаттау және жергілікті мәдени және табиғи ресурстарды құрметтеу. Курс спорттық туризм және спорттық бағдарлау саласында кешенді білімі мен дағдылары бар, педагогикалық және кәсіби стандарттарды ескере отырып, спорттық-туристік іс-шараларды табысты жүргізуге және ұйымдастыруға қабілетті педагогтарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық фармакология және допинг-бақылау

    Курстың мақсаты дәрі-дәрмектердің спортшының ағзасына әсері туралы, сондай-ақ допингтің қолданылуын бақылау әдістері мен құралдары туралы терең білімі бар мамандарды даярлау. Осы курс аясында студенттер келесі құзыреттерге ие болады: фармакологиялық аспектілерді, соның ішінде әртүрлі дәрілік топтардың физиологиялық функциялар мен спорттық көрсеткіштерге әсерін зерттеу; спортта дәрі-дәрмектерді қолдануды реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды түсіну және допинг-бақылау мәселелері; тыйым салынған заттарды анықтаудың талдамалық әдістерін қоса алғанда, допинг-бақылаудың заманауи әдістері мен технологияларымен танысу; спортшылар мен білім алушылар арасында допингті пайдаланудың алдын алу жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру; допингтің алдын алу және спорттың тазалығын сақтау бойынша спортшылар мен жаттықтырушылар арасында ағарту жұмыстарын жүргізу. Курс болашақ мұғалімдердің фармакология мен допинг бақылауға байланысты мәселелерде спортшылармен және жаттықтырушылармен тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ спорттағы этика мен заңдылық саласындағы хабардарлық пен жауапкершілікті арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы

    Курстың мақсаты студенттерде салауатты өмір салты принциптерін терең түсінуді қалыптастыру, жарақаттанудың алдын алу және дене шынықтыруды оңтайландыру болып табылады. Оқу барысында студенттер келесі құзыреттерге ие болады: дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде денсаулық пен әл-ауқатқа әсер ететін гигиенаның негізгі принциптерін зерттеу; спорттық жарақаттардың пайда болу механизмдерін және олардың алдын алу әдістерін, соның ішінде дұрыс жаттығу техникасы мен қауіпсіздік ережелерін терең түсіну; дұрыс тамақтануды, күн тәртібін, жаман әдеттерден бас тартуды және тұрақты дене шынықтыруды қоса алғанда, білім алушылар арасында салауатты өмір салтын насихаттау; барынша тиімділік пен қауіпсіздікті қамтамасыз ететін эргономикалық және гигиеналық нормаларды ескере отырып, жаттығуларды ұйымдастыру және өткізу дағдылары; білім алушылар алдында олардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтау мәселелерінде кәсіби жауапкершілікті сезіну. Курс дене шынықтыру мен спортты тиімді оқытуды қамтамасыз етіп қана қоймай, олардың жан-жақты дамуы мен әл-ауқатына ықпал ете отырып, жастар арасында салауатты өмір салты қағидаттарын ілгерілетуге қабілетті құзыретті педагогтарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Курстың мақсаты: студенттердің барлық оқушылар үшін қолжетімді және қолдаушы білім беру ортасын құруға табысты қатысу үшін инклюзивті білім беру саласындағы терең түсінігі мен практикалық дағдыларын дамыту. Курс шеңберінде дамитын құзыреттерге мыналар жатады: инклюзивті білім берудің негізгі тұжырымдамаларын, тәсілдері мен модельдерін түсіну, соның ішінде оқушылардың оқуы мен қажеттіліктеріндегі айырмашылықтарды есепке алу; әр оқушының қажеттіліктері мен қабілеттерін ескеретін жеке білім беру бағдарламалары мен әдістерін әзірлеу және жүзеге асыру мүмкіндігі; қолдау көрсететін білім беру ортасын құру үшін әртүрлі мамандармен (логопедтер, психологтар, оңалту мамандары және басқалар), ата-аналармен және қоғамдық ұйымдармен өзара әрекеттесу дағдылары. Курс әр оқушының қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне тиімді жауап бере алатын, білім беру ортасын құра алатын және барлығына бірдей білім беру мүмкіндіктерін қамтамасыз ете алатын құзыретті педагогтарды даярлауға бағытталған. Бұл болашақ тәрбиешілерге әр оқушының инклюзивті білім беру ортасында жетістікке жетуінде шешуші рөл атқаруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (футбол, гандбол)

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, футбол және гандбол сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және футбол мен гандболдан техникалық және қозғалыс дағдыларын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, футбол және гандбол бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы, әдістемесі мен практикасы (мектеп бағдарламасы бойынша)

    Курстың мақсаты мектеп бағдарламасы бойынша негізгі спорт түрлерін тиімді оқыту үшін терең білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлау. Курс мынадай құзыреттерді дамытуға бағытталған: спорт пәндерінің негізгі қағидаларын, қағидаттары мен стратегияларын, сондай-ақ олардың оқушылардың дене тәрбиесіндегі маңыздылығын зерделеу; дене дайындығының әртүрлі деңгейлерін ескере отырып, мектеп ортасына және оқушылардың жас ерекшеліктеріне бейімдік оқыту әдістемелерін әзірлеу және қолдану; таңдалған спорт түрлері бойынша базалық элементтер мен жаттығуларды орындау техникасын меңгеру; жаттығулардың қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ету, жеке және командалық сабақтарды, жарыстарды және тұрақты жаттығуларды қоса алғанда, оқу сабақтары мен спорттық іс-шараларды жоспарлау және өткізу; оқушыларды дене шынықтыру және спорт саласында тиімді оқыту және ынталандыру үшін инновациялық тәсілдер мен технологияларды пайдалану. Курс әртүрлі жастағы және физикалық жағдайдағы оқушылардың жеке және ұжымдық қажеттіліктеріне бейімдей отырып, мектеп бағдарламасы бойынша дене шынықтыру және спорт бойынша білім беру бағдарламаларын сәтті жүзеге асыра алатын білікті мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Курстың мақсаты физикалық белсенділік пен массажды қолдана отырып, емдеу шараларын жүргізу үшін қажетті білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлау. Студенттер оқу процесінде алатын негізгі құзыреттерге мыналар жатады: емдік дене шынықтыру мен массажды сапалы жүргізу үшін қажетті адам ағзасының анатомиясын, физиологиясын және патологиясын түсіну; пациенттердің әртүрлі аурулары мен жағдайларының ерекшеліктерін ескере отырып, классикалық, спорттық, нүктелік, лимфа дренаждық және басқаларын қоса алғанда, әртүрлі массаж әдістерін меңгеру; тірек-қимыл жүйесі ауруларын және басқа да медициналық жағдайларды оңалту және алдын алу үшін жеке дене жаттығуларының кешендерін әзірлеу; пациенттердің жеке қажеттіліктеріне және олардың денсаулық жағдайына қарай емдеу бағдарламаларын құру және бейімдей білу; пациенттермен өзара іс-қимыл этикасының негізгі қағидаттарын білу, сондай-ақ массаж және дене жаттығуларын жүргізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Курс медициналық практикадағы заманауи әдістер мен стандарттарды ескере отырып, емдік дене шынықтыру және массаж саласында кәсіби көмек көрсетуге қабілетті білікті мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Курстың мақсаты дене шынықтыру мен спортқа негізделген физиологиялық аспектілерді терең түсіну. Осы курс аясында студенттер келесі құзыреттерге ие болады: дене белсенділігі мен жаттығу процесінде ағза мүшелері мен жүйелерінің жұмысын терең түсіну; дене шынықтыру принциптерін, соның ішінде әртүрлі жаттығу әдістерін, жүктеме режимдерін және олардың ағзаға әсерін зерттеу; әртүрлі физикалық белсенділіктің адам ағзасына әсерін талдау, соның ішінде жаттығуларға бейімделу және қалпына келтіру; әртүрлі спорт түрлерін, олардың ережелерін, техникасын және дене шынықтыруға қойылатын нақты талаптарды зерделеу; дене шынықтыру тестілеуін өткізу және жаттығу нәтижелерін бағалау дағдылары. Курс студенттерге спорттық бағдарламалар мен іс-шараларды білікті оқытуға, жаттықтыруға және басқаруға мүмкіндік беретін дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиясы саласындағы терең теориялық және практикалық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бадминтон мен теннис

    Курстың мақсаты студенттерде осы екі спорт түрінен сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс шеңберінде студенттер мынадай құзыреттерге ие болады: қатысушылардың әртүрлі топтарының физикалық және спорттық ерекшеліктерін ескере отырып, бадминтон және теннис ойындарының техникасы мен тактикасын бейімдеу қабілеті; оқушылардың жас және деңгейлік сипаттамаларын ескере отырып, бадминтон және теннис ойындарының техникалық және тактикалық аспектілерін дамытуға бағытталған оқу бағдарламаларын әзірлеу және өткізу дағдылары; қателерді анықтау және оларды түзетудің жекелендірілген әдістерін әзірлеу мақсатында бадминтон және теннис ойыншыларының ойын жағдайлары мен қозғалыс әрекеттерін талдай білу; осы спорт түрлерін дене шынықтыру мен спорттың жалпы құрылымына біріктіруді қоса алғанда, бадминтон және теннис сабақтарын ұйымдастыру және жоспарлау дағдылары; бадминтон және теннис бойынша оқыту мен оқыту процесін жақсарту үшін заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдану. Курсты аяқтаған студенттер дене шынықтыру және спорт шеңберіндегі әртүрлі мақсатты топтар үшін оқу бағдарламалары мен жаттығуларды тиімді бейімдей алатын бадминтон және теннис сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша білікті мамандар ретінде кәсіби қызметке дайын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина және оңалту негіздері

    Курстың мақсаты спорттық іс-әрекеттің медициналық аспектілері мен оңалту әдістерін терең түсінетін болашақ спорт мұғалімдерін даярлау. Студенттер келесі құзыреттерге ие болады: спорттық жүктемелер мен жаттығулар контекстінде адам ағзасының құрылымы мен қызметін түсіну; спорттық тәжірибеге тән жарақаттарды тану және алғашқы көмек көрсету мүмкіндігі; жарақаттар мен операциялардан кейін физикалық оңалту әдістерін, соның ішінде функцияларды қалпына келтіруге арналған жаттығулар мен процедураларды меңгеру; спорттық жарақаттар мен аурулардың алдын алу, оның ішінде қауіпсіз және тиімді жаттығуларды ұйымдастыру арқылы шараларды әзірлеу және енгізу; спортшыларға медициналық қызмет көрсетумен байланысты этикалық нормалар мен құқықтық аспектілерді, соның ішінде құпиялылық пен кәсіби жауапкершілікті түсіну. Курс өз оқушыларының денсаулығы мен қауіпсіздігіне тиімді қамқорлық жасай алатын, спорттағы ықтимал медициналық мәселелерге барабар жауап бере алатын және олардың сәтті оңалтуына ықпал ететін білікті спорт мұғалімдерін даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт саласында тиімді басқару үшін қажетті білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлау. Оқыту процесінде студенттер мынадай құзыреттерге ие болады: ресурстарды басқару мен бюджеттеуді қоса алғанда, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және үйлестіру дағдыларын дамыту; спорт ұйымдарын, оқу орындары мен фитнес орталықтарды дамыту стратегияларын әзірлеу әдістерін зерделеу; спорттағы маркетинг негіздерін меңгеру, спорттық іс-шараларды құру және ілгерілету, коммерциялық ұсыныстарды әзірлеу және демеушілерді тарту; спорт және дене шынықтыру саласындағы қызметті реттейтін заңнамалар мен этикалық нормаларды зерделеу; спорт жаттықтырушыларын, әкімшілік персоналды және еріктілерді басқару дағдыларын дамыту, оның ішінде қызметкерлерді ынталандыру және дамыту. Курс спорттық ұйымдарды, фитнес-орталықтарды, білім беру мекемелерін және физикалық белсенділікке байланысты басқа құрылымдарды сәтті басқаруға және дамытуға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фитнес клубтардағы сабақтардың әдістемесі

    Фитнес клубтардағы сабақ әдістемесі пәнінің мақсаты студенттердің дене шынықтыру-сауықтыру жаттығуларын ұйымдастыру және ілгерілету үшін қажетті фитнес-қызметтер саласындағы білім мен дағдыларды игеруі, дене қасиеттерін дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: ағзаның жай-күйін физиологиялық-биохимиялық бағалауды және үлгілік және мамандандырылған фитнес-бағдарламаларды жүргізе; нысаналы және анатомиялық қағидат бойынша дене жаттығуларының жіктелуі мен құрамын білуі тиіс; ептілікті, тепе-теңдікті, үйлестіруді, икемділікті, функционалдық тренингті дамыту үшін күш, аралық, айналмалы, функционалдық жаттығулар, жаттығулар әдістемелерін қолдану; дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық жұмысты жоспарлау; әртүрлі жас топтары үшін сабақтарды ұйымдастыру мәселелері бойынша кеңес беру; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып фитнес-орталықтардың жұмысын жоспарлау; салауатты өмір салты мәдениетін халық арасында ілгерілету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық және дене шынықтыру-сауықтыру құрылыстары

    Спорттық және дене шынықтыру-сауықтыру құрылыстары пәнінің мақсаты спортпен шұғылдануға арналған спорт ғимараттарын жобалаудың, салудың, жөндеудің және пайдаланудың жалпы негіздерін, тұрғылықты жері бойынша, оқу орындарында, өндірісте, спорт клубтарында, демалыс орындарында, емдеу және сауықтыру мекемелерінде бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын зерделеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметке қатысушылардың бірлескен іс-әрекетін және өзара іс-қимылын ұйымдастыра білуі тиіс; сабақтарды, жарыстарды, спорттық-бұқаралық іс-шараларды материалдық-техникалық жарақтандыруды жүргізу; спорт ғимаратының категориялығы мен сыныбын айқындау; спорт ғимаратының жай-күйін талдау; спорт ғимаратына паспорттау жүргізу; нормативтік-техникалық және жобалық құжаттамамен жұмыс істеу; спорт ғимараттары мен олардың жабдықтары желісінің құрамын есептеу; технологиялық жоспар құру; қарапайым спорт ғимараттарын салу дағдысын жобалау және алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты студенттерді әр түрлі жастағы және кәсіби топтардың спорттық іс-әрекетінде негізгі теориялық және әдістемелік принциптерді терең түсінуге және қолдануға дайындау. Курс келесі құзыреттерді дамытуға бағытталған: әртүрлі жас санаттарындағы спорттық жаттығуларға бейімдік физикалық және психологиялық даму кезеңдерін зерттеу; әртүрлі спорт түрлері мен дайындық деңгейлеріне бейімдік оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесін игеру; спортшылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық таланттарды анықтау, дамыту және жаттығу жүктемесін тиімді басқару мүмкіндігі; оқу процестерін оңтайландыру және жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорт саласындағы озық ғылыми зерттеулерді пайдалану. Бұл курс спортшылардың әртүрлі жас және кәсіби топтарымен тиімді қарым-қатынас жасай алатын, сондай-ақ спортта оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу үшін озық әдістемелер мен ғылыми тәсілдерді қолдана алатын дене шынықтыру және бейімдік дене шынықтыру мен спорт саласындағы білікті мамандарды дайындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жекпе - жек

    Курстың мақсаты студенттердің жекпе-жек саласында терең түсінігі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студенттердің курстан өту нәтижесінде алатын құзыреттеріне мыналар жатады: таңдалған жекпе-жек түрлеріне тән негізгі, техникалық әдістер мен жаттығуларды көрсету және оқыту мүмкіндігі; жекпе-жектегі жаттығу процесінің физиологиялық негіздерін түсіну, соның ішінде физикалық белсенділікке бейімделу, жарақаттарды қалпына келтіру және алдын алу; спорт психологиясының негіздерін мотивацияны арттыру, стрессті басқару және жекпе-жекке қатысушылардың сенімділігін дамыту үшін қолдана білу; әртүрлі жас топтары, дене шынықтыру деңгейлері мен қабілеттері, соның ішінде бейімдік спорты үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін бейімдік дағдылары; жекпе-жектегі этикалық және құқықтық аспектілерді, соның ішінде бәсекелестік этикасын, қауіпсіздік пен жарыс ережелерін түсіну. Курсты аяқтаған студенттер жекпе-жектің кәсіби қызметіне, соның ішінде бейімдік спортқа дайын болады, оқу сабақтарын тиімді ұйымдастыруға және өткізуге, оларды қатысушылардың әртүрлі санаттарына бейімдеуге, олардың спорттық әлеуетін дамытуға және денсаулығын нығайтуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауықтыру және спорттық нутрициология

    Курстың мақсаты денсаулықты сақтау және спорттық белсенділікті оңтайландыру мақсатында студенттерге дұрыс тамақтану принциптері мен әдістерін үйрету. Оқу процесінде келесі құзыреттер қалыптасады: қоректік заттардың тепе-теңдігін, тағамның калориялығын, макро және микроэлементтерді қоса алғанда, қоректік заттардың негізгі ұғымдары мен принциптерін терең түсіну; спорттық төзімділікті арттыру, қалпына келтіру, жаттығу және бәсекелестік жағдайларда оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу үшін қолданылатын арнайы тағамдар мен қоспалардың түрлерін зерттеу; дене белсенділігін, жеке қажеттіліктері мен мақсаттарын ескере отырып, спортшылар мен белсенді адамдар үшін жекелендірілген тамақтану жоспарларын әзірлеу дағдыларын дамыту; спорт түрлеріне және жүктеме қарқындылығына байланысты оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде қоректік заттар мен энергияға қажеттіліктерді анықтау мүмкіндігі; дұрыс тамақтану, салауатты өмір салтын қалыптастыру арқылы салауатты өмір салтын ынталандыру дағдыларын дамыту және саналы түрде тамақтану. Курс спорт және сауықтыру қызметі саласында нутрициология білімін тиімді қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық генетика

    Курстың мақсаты студенттердің генетикалық факторлардың спорттық жетістіктер мен физикалық дамуға әсері туралы терең білімдерін, сондай-ақ спортшылардың әртүрлі топтарымен жұмыс істеуге арналған арнайы дағдыларын қалыптастыру. Курс келесі құзыреттерді дамытуға бағытталған: адамның физикалық қасиеттері мен спорттық қабілеттеріне әсер ететін негізгі генетикалық механизмдерді түсіну; жаттығу процесін оңтайландыру және жеке бағдарламаларды жоспарлау мақсатында спортшылардың генетикалық деректерін талдау үшін заманауи әдістер мен технологияларды қолдана білу; ең жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін спортшылардың генетикалық ерекшеліктеріне сәйкес оқу бағдарламаларын бейімдеу қабілеті; генетикалық нәтижелерді түсіндіруді және оқу процесін оңтайландыру бойынша ұсынымдарды қоса алғанда, спорттық генетика мәселелері бойынша кеңес беру дағдылары; спорттық генетика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу, нәтижелерді талдау және спорттық даярлық практикасында ғылыми тұжырымдарды қолдану қабілеті. Курсты аяқтаған студенттер спорттық дайындықтың генетикалық аспектілері туралы білімге ие болады және оларды кәсіби қызметте қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық және дене шынықтыру бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесі

    Курстың мақсаты студенттерде бұқаралық спорттық және дене шынықтыру іс-шараларын сәтті ұйымдастыру және өткізу үшін кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер келесі құзыреттерді игереді: іс-шара тұжырымдамасын әзірлеу, оның мақсаттары мен міндеттерін анықтау, сондай-ақ қойылған мақсаттарға қол жеткізу бойынша қадамдарды жоспарлау; іс-шараның барлық аспектілерін, соның ішінде қатысушылармен, серіктестермен, қызмет көрсетушілермен және басқа да қатысушылармен жұмысты ұйымдастыру және үйлестіру дағдылары; іс-шараны әртүрлі нысаналы топтарға бейімдеу, қатысушыларды белсенді қатысуға және жеке және ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ынталандыру қабілеті; іс-шараның нәтижелерін талдау, болашақ іс-шараларды ұйымдастыруды жақсарту үшін тиімділікті бағалау және процестерді басқару дағдылары; спорттық және дене шынықтыру-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру саласындағы нормативтік құжаттар мен заңнамаларды білу және қолдану. Курс қоғамда дене шынықтыру мен спортты дамытуға ықпал ететін түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу процесін тиімді басқаруға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру-спорт ұйымын басқару саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар

    Дене шынықтыру-спорт ұйымын басқару саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар пәнінің мақсаты студенттердің спорттық құқықтың негізгі көздерін, соның ішінде спорт федерацияларының, лигалар мен клубтардың актілерін игеруі болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент спорттық қатынастарды реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді; спорт федерацияларының, лигалар мен клубтардың нормативтік актілер жүйесін білуі, алған құқықтық білімдерін практикалық мәселелерді шешу үшін пайдалануы керек. Спорттық ұйымдарда нормативтік реттеудің ұғымдық аппаратын, спорттық ұйымдардың актілерін жасау тәсілдері мен әдістерін меңгеру керек. Оқу пәнін меңгеру үшін студенттер мынадай білім мен құзыреттерге ие болуы тиіс: халықаралық спорт құқығы саласындағы негізгі нормативтік құжаттарды, сондай-ақ спорт құқығы саласындағы заңнаманы білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның және дене шынықтырудың даму тарихын талдауға және түсіндіруге, олардың спорт саласындағы заманауи тәсілдерге әсерін бағалауға, философиялық-дүниетанымдық аспектілерді білуді көрсетуге қабілетті.
  • Қазақстандық қоғамның нормаларын, әлеуметтік, саяси, экономикалық және құқықтық аспектілерді ескере отырып, кәсіпкерлік дағдыларды қолдана отырып және сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтай отырып, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынастағы жағдайларды бағалауға қабілетті.
  • Академиялық жазу дағдыларын қолдануға және академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес педагогикалық зерттеулер жүргізуге қабілетті.
  • Оқушылар контингентін және қауіпсіздік мәдениетін ескере отырып, оқу сабақтарын, оқу-жаттығу сабақтарын, жаттығу сабақтары мен жарыстарын, дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық іс-шараларды және қозғалыс рекреациясының басқа да түрлерін жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша білім беру қоғамдастығына қатыса отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас кезінде мемлекеттік және басқа тілдерде сөйлесуге қабілетті.
  • Оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық, педагогикалық, медициналық-биологиялық және арнайы білім негізінде оқытудың оқу процестеріне инновациялық әдістер мен тәсілдерді енгізуге қабілетті.
  • Дене шынықтыру және спорттық жаттығулар контекстінде көшбасшылық қасиеттерді, кәсіби дағдылар мен құзыреттерді дамытуға қабілетті.
  • Дене шынықтыруды, спорттық жетістіктерді бағалау, сондай-ақ жеке бағдарламаларды әзірлеу және оларды нәтижелерге қарай түзету үшін әртүрлі әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, экологиялық проблемаларды, адам және қоғам өміріне салдарлар мен қауіптерді талдауға және бағалауға қабілетті.
  • Медициналық-биологиялық және биомеханикалық білімге негізделген физикалық белсенділік, оңалту және рекреация бағдарламалары арқылы мүгедектерді қоса алғанда, қатысушылардың әл-ауқатын қолдауға қабілетті.
  • Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың жеке ерекшеліктері мен спорттық біліктілік деңгейін ескере отырып, оқу, дене шынықтыру және жаттығу нәтижелерін бағалауға қабілетті.
  • Ғылыми этиканы сақтай отырып, ақпараттық, коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, қолданбалы зерттеулер жүргізуге, сондай-ақ оқушылардың дайындығының әртүрлі көрсеткіштерін өлшеу және бақылау құралдарын қолдануға және зерттеу нәтижелерін ұсынуға қабілетті.
Top