6B01402 Дене шынықтыру және спорт в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдағы әлеуметтік тапсырысына және әлемдік білім беру стандартына сәйкес болашақ дене шынықтыру мұғалімдері мен жаттықтырушы-оқытушыны сапалы кәсіби даярлауды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Гимнастика
«Гимнастика» студенттердің гимнастикалық жаттығулар саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын, оларды оқыту әдістемесін, сабақтарды ұйымдастыру мен өткізуді қалыптастыруға бағытталған. Курс гимнастиканың негізгі түрлерін: жалпы, спорттық, көркем және қолданбалы, сондай-ақ акробатика мен күш жаттығуларының элементтерін зерттеуді қамтиды. Пән шеңберінде: гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасының негіздері; сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезіндегі қауіпсіздік қағидалары; моториканы оқыту және жетілдіру әдістемесі; әртүрлі жас және дайындық топтары үшін гимнастикалық сабақтарды құру; гимнастика құралдарымен физикалық қасиеттерді (күш, икемділік, ептілік, үйлестіру, төзімділік) дамыту қаралады. Студенттердің педагогикалық дағдыларын, сабақтарды жоспарлау және өткізу қабілеттерін дамытуға, дене шынықтыру, спорт және сауықтыру жұмыстарында гимнастикалық жаттығуларды қолдануға ерекше назар аударылады. Курстың практикалық бөлігі негізгі гимнастикалық элементтердің техникасын игеруге, жаттығулар кешенін құруға және оқу сабақтарын өткізуге бағытталған. Пәнді игеру болашақ педагогтар мен жаттықтырушылардың дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметіне негіз болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе және дене шынықтыру тарихы
Студенттердің дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық қызметтің мәні мен мазмұны туралы, сондай-ақ Әлеуметтік және педагогикалық құбылыс ретінде дене шынықтырудың қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдері туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс педагогикалық кәсіптің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын, мұғалімнің кәсіби және жеке қасиеттерін, дене шынықтыру және спорттық білімнің ерекшеліктерін зерттеуді, сондай-ақ ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі дене шынықтырудың негізгі оқиғаларын, тұлғалары мен даму кезеңдерін талдауды қамтиды. Кәсіби өзін-өзі тануды қалыптастыруға, педагогикалық қызметке ынталандыруға және дене шынықтыру саласындағы маман мамандығының қоғамдық маңыздылығын түсінуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Бакалаврлардың жаттықтырушылық кәсіби қызметі осы пәнге арналған бейіндік болып табылады. «Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі» пәнін игеру таңдау пәндерін кейіннен зерделеу үшін қажетті негіз болып табылады, оның мазмұны шаңғышы-шабандоздарды оқыту мен оқытудың, жарыстарға төрешілік етудің, жалпы білім беретін мектепте, ЖОО-да, тұрғылықты жері бойынша шаңғы жарысы бойынша сабақтар мен жарыстарды өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етудің өзекті мәселелерімен байланысты; әр түрлі жыныстағы, жастағы және әр түрлі дайындық деңгейіндегі адамдармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері; қатысушылардың денсаулық жағдайын бақылау әдістерін игеру, олардың физикалық дамуы мен дене шынықтыруын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі гимнастика
«Мектептегі Гимнастика» студенттердің жалпы білім беретін мектеп жағдайында гимнастикалық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті кәсіби білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың дене тәрбиесі құралы ретінде гимнастиканы қолдану ерекшеліктерін зерттейді. Пәннің негізгі бағыттары: мектеп гимнастикасының мақсаттары, міндеттері мен мазмұны; негізгі гимнастикалық жаттығуларды оқыту әдістемесі (саптық жаттығулар, ОРУ, гимнастикалық снарядтардағы жаттығулар, акробатикалық элементтер және т. б.); мектептегі гимнастика сабағының құрылымы мен ұйымдастырылуы; гимнастикалық жаттығуларды өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасына қойылатын талаптар; тиімді оқытуға және гимнастика арқылы тәрбиелеу. Практикалық бөлімде студенттер жаттығуларды көрсету дағдыларын, кезең-кезеңмен оқыту әдістерін, сондай-ақ оқу сабақтарын жоспарлау мен өткізуді меңгереді. Оқушылардың физикалық қасиеттерін дамытуға, дұрыс қалып пен қозғалыс мәдениетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Пәнді оқу болашақ дене шынықтыру мұғалімдерін гимнастика бойынша мектеп бағдарламасын сапалы жүзеге асыруға, оқушылардың жан-жақты физикалық дамуына жағдай жасауға дайындауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттулердің негіздері
Студенттердің ғылыми қызмет, оның принциптері, кезеңдері мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіби салада өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс шеңберінде ғылыми зерттеулердің негізгі ұғымдары мен түрлері, ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми танымның әдіснамасы мен әдістері, ғылыми зерттеулерді дайындау және іске асыру кезеңдері, ғылыми жұмыстарды ресімдеу ережелері, академиялық адалдық пен ақпарат көздеріне қойылатын талаптар қарастырылады. Студенттердің зерттеу ойлауын, проблеманы қою дағдыларын, гипотезаларды тұжырымдау, зерттеу әдістерін таңдау, нәтижелерді түсіндіру және ғылыми деректерді ұсыну дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Студенттердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі, экологиялық ғылымның негіздері, сондай-ақ өмірдің әртүрлі жағдайларында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және денсаулықты сақтау принциптері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде экожүйелер, қоршаған ортаның ластануының себептері мен салдары, антропогендік қызметтің адам табиғаты мен денсаулығына әсері, қоршаған ортаны қорғау негіздері зерттеледі. Азаматтық қорғаныс және алғашқы медициналық көмек негіздерін қоса алғанда, тұрмыста, өндірісте және төтенше жағдайларда тіршілік қауіпсіздігі мәселелері қаралады. Экологиялық мәдениетті дамытуға, тәуекелдердің алдын алу дағдыларына және өз өмірі мен айналасындағылардың денсаулығы мен қауіпсіздігін сақтау үшін дұрыс шешім қабылдау қабілетіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Студенттерде қоғамдық және кәсіби қызметтің түрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністерін болдырмау үшін қажетті білім мен құндылық көзқарастарын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде сыбайлас жемқорлық ұғымдары, оның түрлері, себептері мен салдары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың заңнамалық және этикалық нормалары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық және ұлттық тетіктері зерделенеді. Жеке жауапкершілікті, құқықтық сауаттылықты және этикалық мінез-құлықты дамытуға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты көзқарастар мен адалдық мәдениетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектептегі жеңіл атлетика
Болашақ мұғалімдерді жалпы білім беретін мекемелерде жеңіл атлетика сабақтарын ұйымдастыруға және өткізуге дайындауға арналған. Курс жас ерекшеліктері мен физикалық даму деңгейлерін ескере отырып, оқушыларға жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін — жүгіру, секіру және лақтыруды үйрету үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында мектепте жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі, қауіпсіздік техникасы ережелері, оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру, сондай-ақ физикалық қасиеттерді дамыту, тұрақты спортпен шұғылдануға және денсаулықты нығайтуға ынталандыру қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму
Студенттерде қазіргі қоғамның әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерін шешуге кешенді тәсіл ретінде орнықты даму тұжырымдамасын жүйелі түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс тұрақты дамудың негізгі принциптерін, климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың деградациясы, әлеуметтік теңсіздік және экономикалық тұрақсыздық сияқты жаһандық сын-қатерлер мен қауіптерді зерттейді. Экономикалық өсу, әлеуметтік әділеттілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізудің стратегиялары мен тетіктері қарастырылады. Мемлекеттік, қоғамдық және халықаралық институттардың рөліне, сондай-ақ тұрақты даму мақсаттарын іске асыруда әр адамның және ұйымның жеке жауапкершілігіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жеңіл атлетика
Жеңіл атлетиканың теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері. Жеңіл атлетиканың әлемдік деңгейде, ТМД елдерінде және Қазақстан Республикасында даму тарихы. Жеңіл атлетика түрлерін басқарудың ұйымдық құрылымдары. Жеңіл атлетиканың дамуындағы көкейкескі маселелер, жеңіл атлетиканың түрлеріндегі жаттығуларды үйрету жүйесі мен терминологиясы. Қимыл дағдысы мен және оқу үдерісін жоспарлауды үйрету әдістемесінің негіздері. Жеңіл атлетика түрлерінің техникасын үйрету. Техника түрінің жеке бөлімдерін үйренуге арналған жаттығулар жіктемесі мен олардың таңдалынуы. оқытудағы топтастыру және жаттығу таңдау. Даярлық түрлері. Даярлық кезеңдеріне байланысты спорттық нәтижелерді жоспарлау және болжау. Жеңіл атлетика сабақтарындағы (секіру, лақтыру) техникалық қауіпсіздігі шарасы. Оқу-жаттығу жиындарын және жарыстарын ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, Кәсіпкерлік, Қаржылық сауаттылық
Экономика негіздері - бұл экономикалық ғылымның негізгі ұғымдары мен заңдарымен таныстыратын кіріспе курсы. Ол сұраныс пен ұсыныс, нарықтық және мемлекеттік реттеу, өндірістік ресурстар, экономикалық даму циклдары, инфляция, жұмыссыздық және экономикадағы ақшаның рөлі тақырыптарын қамтиды. Экономиканы зерттеу шектеулі ресурстар жағдайында елдердің, кәсіпорындардың және үй шаруашылықтарының қалай жұмыс істейтінін түсінуге көмектеседі. Кәсіпкерлік-бұл пайда табу мақсатында бизнесті құру, дамыту және басқару жөніндегі қызмет. Кәсіпкерлер нарықтың қажеттіліктерін анықтайды, бизнес-идеяларды дамытады, ресурстарды ұйымдастырады және жаңа бастамаларға байланысты тәуекелдерді көтереді. Бұл бөлімде бизнесті жоспарлау, қаржыны басқару, маркетинг, инновация және бизнесті жүргізудің заңды аспектілері туралы түсінік бар. Қаржылық сауаттылық-бұл жеке және отбасылық қаржыны басқару бойынша негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті қаржылық принциптерді білу және түсіну. Оған бюджеттеу, жинақтау, несиелер, Инвестициялар, салықтар, сақтандыру және болашақты жоспарлау сияқты тақырыптар кіреді. Қаржылық сауатты адам өз ақшасын тиімді басқара алады және қарыз тұзақтарынан аулақ болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұлттық спорт түрлері
«Ұлттық спорт түрлері» Қазақ ұлттық спорт түрлеріне ерекше назар аудара отырып, түрлі этноәлеуметтік мәдениеттерде қалыптасқан дәстүрлі спорттық ойындар мен дене жаттығуларын зерделеуге бағытталған. Курс ұлттық спорт түрлерінің тарихи-мәдени құндылығын, олардың дене тәрбиесіндегі, жеке тұлғаның патриоттық және адамгершілік қалыптасуындағы рөлін ашады. Пән шеңберінде: Ұлттық спорт түрлерінің тарихы, жіктелуі және ерекшеліктері (қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, жамбы ату, асық ату және т. б.); ұлттық ерекшелігі бар спорт түрлері бойынша оқыту және жаттықтыру әдістемесі; жарыс ережелері, негізгі элементтерді орындау техникасы мен тактикасы; оқу-жаттығу сабақтары мен бұқаралық спорттық іс-шараларды ұйымдастыру қарастырылады ұлттық спорт түрлерін пайдалана отырып; ұлттық ойындар мен жарыстардың педагогикалық және тәрбиелік әлеуеті. Курстың практикалық бөлігі негізгі техникалық әрекеттерді игеруге, төрешілік етуге, жарыстар өткізуге және ұлттық спорт элементтері бар оқу бағдарламаларын әзірлеуге бағытталған. Пәнді оқу студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, сондай-ақ халықтың мәдени мұрасына құрметпен қарауға, ұлттық бірегейлікті нығайтуға және дәстүрлі спорттық құндылықтарды насихаттауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық негіздері
Студенттердің құқықтық жүйе, құқықтың негізгі салалары, қазіргі қоғамдағы құқықтық реттеудің нормалары мен принциптері туралы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс сізге іргелі құқықтық ұғымдарды игеруге және күнделікті және кәсіби қызметтің құқықтық аспектілерін шарлауға мүмкіндік береді. Пәнді зерделеу шеңберінде: құқықтың мәні мен функциялары, заңнама жүйесі, мемлекеттің конституциялық негіздері, азаматтық, әкімшілік, еңбек, қылмыстық және отбасылық құқық, сондай-ақ азаматтардың құқықтары мен міндеттері қаралады. Құқықтық жауапкершілік, адам құқықтарын қорғау және жеке тұлғаның құқықтық мәдениеті мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Педагогика
Педагогикалық кадрларды даярлау жүйесіндегі негіздердің бірі болып табылады және студенттерде тұлғаны тәрбиелеу, оқыту және дамыту заңдылықтары мен принциптері туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс педагогиканың негізгі категориялары мен ұғымдарын, оның мақсаттарын, міндеттерін, функциялары мен әдістерін қамтиды. Педагогика ғылымының қалыптасуының негізгі кезеңдері, заманауи педагогикалық тұжырымдамалар, педагогикалық процестің құрылымы, білім беру ортасын ұйымдастыру, сондай-ақ педагогикалық өзара әрекеттесудің ерекшеліктері қарастырылады. Мұғалімнің жеке басына, оның кәсіби құзыреттілігіне, педагогикалық этикасына, қарым-қатынас стиліне және білім алушының жеке басын қалыптастырудағы рөліне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлері және күрес түрлері
Студенттерге қазақтың ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы, сондай-ақ әртүрлі мектеп жасындағы балаларға арналған қазақша күресті оқыту әдістемесі туралы білім беру. «Ұлттық спорт және күрес түрлері» тарихи-мәдени маңызы бар және дене тәрбиесі мен спорт жүйесінде белсенді қолданылатын дәстүрлі дене жаттығуларын, спорттық ойындарды және ұлттық жекпе-жек түрлерін зерделеуге бағытталған. Дене шынықтыру, адамгершілік және патриоттық тәрбие құралы ретінде қазақтың ұлттық спорт түрлеріне және күреске ерекше көңіл бөлінеді. Пән шеңберінде: Ұлттық спорт және күрес түрлерінің тарихы, дамуы және қазіргі жағдайы; негізгі түрлердің техникасы мен тактикасы: қазақ күресі, жекпе-жек, аударыспақ, жамбы ату, тоғызқұмалақ, асық ату және т. б.; ұлттық спорт түрлері бойынша оқыту және жаттығу процесінің әдістемесі; жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, төрешілік ережелері; ұлттық күрес түрлерінің күш, төзімділік, батылдық пен дәстүрлерді құрметтеудегі тәрбиелік әлеуеті мен маңызы. Курстың практикалық бөлігі ұлттық күрестегі әдістер мен әрекеттерді игеруді, физикалық қасиеттерді дамытуды және халықтық ойындар мен жекпе-жек элементтерімен оқу сабақтарын өткізуді қамтиды. Пәнді оқу болашақ мамандардың Ұлттық дене тәрбиесі саласында кәсіби дағдыларын қалыптастыруға, этникалық мәдениетті насихаттауға және спорт арқылы ұлттық сана-сезімді нығайтуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық және қозғалмалы ойындар
Студенттердің дене шынықтыру, сауықтыру және спорттық дайындық жүйесінде ойындарды пайдалану бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқушылардың жас және физикалық ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық және қозғалмалы ойындарды оқыту, ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне ерекше назар аударылады. Курс аясында: қозғалмалы және спорттық ойындардың жіктелуі мен сипаттамасы; физикалық қасиеттер мен моториканы дамытудағы ойындардың педагогикалық әлеуеті; танымал спорттық ойындардың техникасы мен тактикасы (футбол, волейбол, баскетбол және т. Б.); мектепке дейінгі, мектеп және студенттік жастағы қозғалмалы ойындардың ережелері, мазмұны және ұйымдастырылуы; ойындарды таңдау және өткізу әдістемесі оқытылады оқу және сыныптан тыс сабақтарда; ойындардың денсаулық үшін профилактикалық және түзету маңызы. Пәннің практикалық бөлігі ойындардың үлкен арсеналын игеруді, ойын сабақтарын өткізуді, ойын кешендерін дамытуды және ойын жағдайларын талдауды қамтиды. Студенттер ойындарды әртүрлі мақсаттарға бейімдеуді үйренеді: физикалық қасиеттерді дамыту, қозғалысқа үйрету, ұжымды біріктіру және т. Б. Пәнді игеру ойындарды білім беру және спорт мекемелерінде оқыту, тәрбиелеу, дамыту және сауықтыру құралы ретінде тиімді қолдана алатын мамандарды кәсіби даярлауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі
Пән балалар мен жасөспірімдер мен кәсіби спортта спорттық дайындықты ұйымдастыруда және өткізуде қолданылатын теориялық негіздер мен әдістемелік тәсілдерді зерделеуге бағытталған. Курс аясында спортшылардың физикалық, психикалық және әлеуметтік дамуының жас ерекшеліктері, спорттық шеберліктің әртүрлі кезеңдерінде жаттығу процесін құру принциптері, сондай-ақ спорттық дайындықты бағалау және бақылау әдістері қарастырылады. Студенттердің жаттығуларды жоспарлау ерекшеліктерін түсінуіне, балалардың, жасөспірімдердің және кәсіби спортшылардың физикалық қасиеттерін, техникалық және тактикалық дағдыларын дамыту үшін ұтымды құралдар мен әдістерді таңдауға ерекше назар аударылады. Спортшыларды даярлаудың заманауи тәсілдері олардың жеке ерекшеліктерін, спорт түрлерін және оқу процесінің мақсаттарын ескере отырып зерттеледі. Оқу барысында студенттер оқу-жаттығу бағдарламаларын әзірлеу, спорттық іс-әрекетті талдау және спорттық практиканың талаптарын ескере отырып, әдістемелік ұсынымдарды бейімдеу дағдыларын игереді. Пән әр түрлі деңгейдегі жаттықтырушы мен спорт маманының кәсіби қызметіне қажетті құзыреттерді қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының теориясы мен әдістемесі
Студенттерде дене шынықтыру құралдарын пайдалана отырып, сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу үшін қажетті кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде дене шынықтыру-сауықтыру қызметінің теориялық негіздері, оның мақсаттары, міндеттері мен принциптері, сондай-ақ халықтың әртүрлі топтарымен жұмыс істеу нысандары мен әдістері қарастырылады. Аурулардың алдын алуға, дене шынықтыру деңгейін арттыруға, психоэмоционалды жағдайды жақсартуға және дене шынықтыру арқылы салауатты өмір салтын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Сондай-ақ заманауи сауықтыру технологиялары, сабақтардың тиімділігін бақылау және бағалау жүйесі, оқушылардың жас және жыныстық ерекшеліктері, сауықтыру фитнесінде, рекреацияда және бейімделгіш дене шынықтыруда сабақтарды ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарыстарды төрешілік ету әдістемесі (Волейбол және баскетбол)
Оқу процесінің заңдылықтарын тереңірек түсіну үшін спорттық жаттығуларды құрудың жалпы әдіснамалық принциптерін, сондай-ақ одан әрі кәсіби қызметтің тиімділігін арттыруға ықпал ететін физиологиялық, әлеуметтік және психологиялық білімді ескеру қажет. Сондықтан бұл циклды зерттеу дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, педагогика, физиология, психология және басқа да оқу пәндерімен тығыз байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (волейбол және баскетбол)
Оқу процесінің заңдылықтарын тереңірек түсіну үшін спорттық жаттығуларды құрудың жалпы әдіснамалық принциптерін, сондай-ақ одан әрі кәсіби қызметтің тиімділігін арттыруға ықпал ететін физиологиялық, әлеуметтік және психологиялық білімді ескеру қажет. Сондықтан бұл циклды зерттеу дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, педагогика, физиология, психология және басқа да оқу пәндерімен тығыз байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектептегі спорттық және қозғалмалы ойындар
Студенттердің жалпы білім беретін мектеп жағдайында спорттық және қозғалмалы ойындарды ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс ойындарды дене тәрбиесінің тиімді құралы ретінде пайдалану, моториканы дамыту және оқушылардың денсаулығын нығайту әдістемесін зерттейді. Пән аясында: оқу процесінде спорттық және қозғалмалы ойындардың маңызы; оқушылардың әртүрлі жас топтары үшін ойындардың жіктелуі мен ерекшеліктері қарастырылады; дене шынықтыру сабақтарында және сабақтан тыс уақытта ойын сабақтарын іріктеу, жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі; негізгі спорттық ойындарды (футбол, волейбол, баскетбол, эстафета және т.б.) Орындау ережелері мен техникасы; мектепте жарыстар мен ойын іс-шараларын ұйымдастыру; сабақтарды өткізудің санитарлық-гигиеналық және қауіпсіз шарттары. Курстың практикалық бөлігі ойын сабақтарын өткізу технологияларын меңгеруді, ойын бағдарламаларын әзірлеуді, спорттық және қозғалмалы ойындарды пайдалана отырып, оқу және сыныптан тыс іс-шараларды өткізуді қамтиды. Пәнді оқу болашақ дене шынықтыру мұғалімдерін дене тәрбиесі бағдарламаларын тиімді жүзеге асыруға және оқушылардың жан-жақты физикалық дамуына жағдай жасауға дайындауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Жасанды интеллект феномені және онымен байланысты ұғымдармен (машиналық оқыту, терең оқыту, нейрондық желілер), жасанды интеллекттің даму кезеңдерімен және оның қазіргі әлемде қолданылуымен, машиналық оқытуды, машиналық оқыту үшін деректерді өңдеуді, терең оқытуды және нейрондық желілерді зерттеу, жасанды интеллектті қолданудың нәтижелері мен салдарын бағалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шаңғы спорты
Студенттердің шаңғы дайындығы, шаңғы жарысының техникасы мен тактикасы саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс дене шынықтыру негіздерін, шаңғы спортының негізгі түрлерін оқыту әдістемесін, сондай-ақ оқу процесі мен жарыстарды ұйымдастыруды қамтиды. Пән шеңберінде: шаңғы спортының тарихы мен жіктелуі; шаңғы жүрістерінің әртүрлі түрлерінің техникасы (классикалық, конькимен сырғанау стилі); шаңғы жарыстарын өткізу ережелері; шаңғы техникасын оқыту әдістемесі және шаңғышыларға қажетті физикалық қасиеттерді дамыту; спортшылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлау; шаңғы жарысындағы спорттық тактика мен Стратегия негіздері зерделенеді; шаңғы жаттығулары мен жарыстарын ұйымдастыру, қауіпсіздік техникасы. Курстың практикалық бөлігі шаңғы тебудің негізгі әдістерін меңгеруді, жаттығу сабақтарын өткізуді, спорттық көрсеткіштерді талдауды және бәсекелестік жағдайларды модельдеуді қамтиды. Пәнді оқу спортшыларды тиімді оқытуға және жаттықтыруға, шаңғы іс-шараларын ұйымдастыруға және шаңғы спортына дайындықтың заманауи әдістерін енгізуге қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүзу
Жүзу білім алушы жүзу бойынша дене шынықтыруды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын; спорттық жүзуді оқытудың техникасы мен әдістерін тиімді енгізу дағдыларын қалыптастырады; жүзудің спорттық тәсілдерін және жүзуді оқытудың әдістемесін меңгереді, дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі буындарында оқыту және бастапқы спорттық жаттықтыру міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін студенттердің кәсіби-педагогикалық дағдыларын қалыптастыруды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүзуді оқытудың теориясы мен әдістемесі
Білім алушы әртүрлі ққозғалмалытыққа жүзу кезінде ілгерілеу жылдамдығын өзгерту дағдыларын, жүзушінің техникалық даярлығын бағалау критерийлерін, стартты орындау ережелерін, старттар мен бұрылыстарды бағалау критерийлерін, спорттық тәсілдермен жүзу техникасын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру бойынша инклюзивті білім беру
«Дене шынықтырудағы инклюзивті білім беру» болашақ мамандардың инклюзивті білім беру жағдайында мүгедектігі бар және мүгедектігі бар адамдардың қатысуымен дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында дене тәрбиесі жүйесіндегі инклюзивті тәсілдің теориялық және әдістемелік негіздері, Әртүрлі бұзылулары бар балалардың психофизикалық даму ерекшеліктері, инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, сондай-ақ бейімделетін дене шынықтыру әдістері мен дене шынықтыру-сауықтыру процесін даралау құралдары оқытылады. Толерантты көзқарасты, педагогикалық эмпатияны, кәсіби этиканы және мүмкіндігі шектеулі балалармен, олардың ата-аналарымен және түзету педагогикасы саласындағы мамандармен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шаңғы спортының теориясы мен әдістемесі
Мұғалімнің кәсіби қызметінің білімін, іскерлігі мен дағдыларын, оқыту процесінің құрылымын, шаңғы спорты бойынша сабақтардың негізгі нысандарын өткізу технологиясын, оқушылардың, студенттердің және ересек тұрғындардың шаңғы даярлығы бойынша жоспарлау мен педагогикалық бақылауды ұйымдастыру принциптерінің, құралдары мен әдістерінің мазмұны туралы қамтамасыз ету. Шаңғы спорты теориясының білім жүйесін қалыптастыру, спорттық жаттығулар бөлімдерін ұйымдастыру және мазмұны, спортшыларды көпжылдық даярлаудың циклділігі, спортшылардың әртүрлі санаттарымен сабақтарды өткізудің құрылымы мен әдістемесі, спорттық жарыстардың жіктелуі, спорттық іс-шараларды жоспарлау, бақылау және төрешілік формаларының түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Студенттерді дене шынықтыру арқылы оқушыларды оқыту және тәрбиелеу бойынша кәсіби қызметке дайындауға бағытталған. Курс оқу процесін ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілерін, бағдарламаларды әзірлеуді, оқушылардың жас ерекшеліктерін, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру сабақтарын жоспарлау мен өткізуді қамтиды. Пән аясында қозғалыс дағдылары мен дағдыларын оқытудың әдістері мен әдістері, физикалық қасиеттерді қалыптастыру ерекшеліктері, спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыру және сыныптан тыс іс-шараларды өткізу оқытылады. Қауіпсіздік мәселелеріне, балаларды жүйелі сабақтарға ынталандыруға, салауатты өмір салтын қалыптастыруға және дене шынықтыру арқылы жеке қасиеттерін дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру сабақтарындағы заманауи білім беру технологиялары
Пән дене шынықтыру сабақтарында білім алушылардың сапасы мен уәждемесін арттыруға мүмкіндік беретін Инновациялық педагогикалық тәсілдерді, ақпараттық-коммуникациялық құралдар мен цифрлық құралдарды игеруге және сынақтан өткізуге бағытталған. Ойын, дизайн, аралас және ққозғалмалытықтан оқыту формалары арқылы оқушылардың танымдық және қозғалыс белсенділігін арттыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт мектептерінде дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
«Спорт мектептерінде дене шынықтыруды оқыту әдістемесі» спорт мектептері мен секциялар жағдайында оқу-жаттығу процесін тиімді ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Курс балалар мен жасөспірімдерді жас ерекшеліктерін, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі спорт түрлеріне оқытудың әдіснамалық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеуді қамтиды. Пән аясында жаттығуларды жоспарлау және құру ерекшеліктері, физикалық және техникалық дағдыларды жетілдіру әдістері, сабақтарды даралау және саралау принциптері, сондай-ақ спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыру және спортшыларды жарыстарға дайындау мәселелері қарастырылады. Педагог-жаттықтырушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, оқушылардың мотивациясын дамытуға және балалар мен жасөспірімдердің үйлесімді физикалық және жеке дамуы үшін жағдай жасауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
«Емдік дене шынықтыру және массаж» студенттерді тірек-қимыл аппаратының, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу және жүйке жүйелерінің әртүрлі аурулары мен функционалдық бұзылыстары кезінде оңалту мен сауықтырудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерімен таныстырады. Курс терапевтік гимнастика әдістемесін қозғалыстарды қалпына келтіруге, ауырсыну синдромдарын жоюға және пациенттердің жалпы физикалық жағдайын жақсартуға бағытталған классикалық және арнайы массаж әдістерімен біріктіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделген дене шынықтыру мен спорттың биомеханикасы
Студенттердің денсаулығында ауытқулары бар және мүмкіндіктері шектеулі адамдардың қозғалыс қызметінің биомеханикалық ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ бейімделгіш дене шынықтыру және спорт бағдарламаларын құру және түзету үшін биомеханикалық принциптерді қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық дайындық негіздері
Студенттердің спорттағы оқу процесінің принциптері, мазмұны және ұйымдастырылуы туралы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жоғары мамандандырылған пәндерді одан әрі зерделеуге және болашақ жаттықтырушыларды, оқытушылар мен дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды даярлауға негіз болады. Пән шеңберінде: спорттық даярлықтың мақсаттары, міндеттері мен құрылымы; даярлықтың негізгі түрлері: физикалық, техникалық, тактикалық, психологиялық және теориялық; ағзаның физикалық жүктемелерге бейімделу заңдылықтары; оқу процесін құру принциптері; спорттық жаттығулардың құралдары мен әдістері; спортшыларды даярлауды жоспарлау және бақылау негіздері зерделенеді. Көп жылдық дайындық кезеңдеріне, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, бастауыш, оқу-жаттығу және спорттық-кәсіби кезеңдерде жаттығуларды ұйымдастыруға қойылатын талаптарға ерекше назар аударылады. Пәннің практикалық бөлігі оқу тапсырмаларын әзірлеуді, оқу процесін талдауды және оқу-жаттығу сабақтарын модельдеуді қамтиды. Пәнді оқу студенттерге спорт саласындағы кәсіби қызметтің негіздерін игеруге мүмкіндік береді, оқу процесі жүйе ретінде идеяны қалыптастырады және спортшылардың әртүрлі жас және біліктілік топтарымен жұмыс істеуге дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене жаттығуларының биомеханикалық негіздері
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, мотор қызметіне қажеттіліктер мен мүмкіндіктер негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс дене жаттығуларын орындау кезінде дене нүктесінің, дененің, дене жүйесінің кеңістіктегі қозғалысының физикалық және механикалық заңдылықтарын түсінуді қалыптастыруға бағытталған; дене шынықтыру және спорт процесінде қозғалыс әрекеттерін синтездеу ережесін қолдану; кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу үшін дене жаттығуларын биомеханикалық талдау әдістерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру; қателіктерді бөліп көрсету, мотор әрекеттерінің техникасын игеру және физикалық қасиеттерді дамыту процесінде олардың себептерін талдау және түсіндіру дағдылары және оларды жою үшін жаттығулар мен әдістерді таңдау. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт мұғалімдері: адам құрылымының биомеханикалық ерекшеліктерін бағалай алады; тиімді оқыту, оқыту және жаттықтыру үшін адам моторикасы мен дене жаттығуларының биомеханикасының алуан түрлілігін, күрделілігін, сенімділігін пайдалану; дене жаттығуларының биомеханикасын, оның ішінде емдік дене шынықтыруды ескере отырып, әртүрлі контингенті бар оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау; спорттық техниканы биомеханикалық талдау және бағалау, көмекші және емдік жаттығуларды таңдау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорт теориясы мен әдістемесі
Бұл дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды даярлау жүйесіндегі негіздердің бірі. Ол студенттердің спорттық дайындық заңдылықтары, оқу процесін құру принциптері және жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізудің заманауи әдістері туралы жүйелі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде: спорттың әлеуметтік құбылыс ретіндегі мәні, құрылымы мен функциялары; спорттық жаттығудың жалпы теориялық негіздері; спортшылардың физикалық, техникалық, тактикалық, психологиялық және теориялық дайындықтарының мазмұны мен міндеттері зерделенеді; көпжылдық спорттық дайындықтың кезеңдері және оларды іске асыру ерекшеліктері; жаттығу әдістері мен құралдары, Оқу процесін жоспарлау және бақылау; жарыс қызметінің құрылымы және оны талдау әдістемесі. Жаттығу бағдарламаларын әзірлеу, спортшының жағдайын талдау, спорт түрін, жасын және дайындық деңгейін ескере отырып, дайындықтың оңтайлы әдістері мен құралдарын таңдау дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Пәнді оқу Болашақ жаттықтырушылар мен педагогтарға спорттық дайындық процесін тиімді басқару және спорттық практикада жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттерді меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Дене шынықтырудың мәні, мақсаттары мен функциялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың ғылыми негіздері мен практикалық әдістерін игеруге бағытталған. Курс теориялық тұжырымдамалар мен модельдерді талдауды, моториканы оқыту әдістемесін және халықтың әртүрлі топтары үшін сабақ бағдарламаларын әзірлеуді біріктіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Оқушыларды негізгі спорт түрлеріне — жеңіл атлетика, гимнастика, қозғалмалы және командалық ойындарға — мемлекеттік дене шынықтыру бағдарламасы аясында оқытудың педагогикалық және әдістемелік негіздерін зерттеуге арналған. Студенттер қозғалыс дағдыларын кезең-кезеңімен қалыптастыру әдістемесін меңгереді, оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, құралдар мен әдістерді таңдауға жақындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Дене тәрбиесінің негіздерін терең теориялық түсінуді қамтамасыз ету және дене шынықтыру және спорт бойынша педагогтың кәсіби қызметіндегі негізгі теориялық-әдістемелік ережелерді практикалық іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спортшылардың спорттың ойын түрлеріндегі дене шынықтыру және техникалық-тактикалық даярлығы
Спорт түрлеріндегі физикалық және техникалық-тактикалық талаптардың жалпы сипаттамасы; дене шынықтыру дайындығының құрылымы мен мазмұны( Жалпы және арнайы); спортшы-ойыншылардың күшін, төзімділігін, жылдамдығын, ептілігі мен үйлестіруін дамыту; техникалық тәсілдерді (беру, лақтыру, ұру, доп жүргізу және т. б.) оқытудың жіктелуі, техникасы мен әдістемесі; Жеке, топтық және командалық тактиканың негіздері; тактикалық оқыту мен жетілдірудің кезеңдері мен әдістері; Дене шынықтыру және техникалық-тактикалық даярлық деңгейін бақылау құралдары мен әдістері; жарыс күнтізбесін ескере отырып, жаттығу циклдарын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы және спорттық психодиагностика
Жалпы және спорттық контексте тұлғаның психикалық жай-күйі мен психологиялық ерекшеліктерін бағалау әдістері мен құралдарын зерттеуге арналған. Курс психодиагностиканың теориялық негіздерін, диагностикалық әдістерді таңдау және қолдану принциптерін, сондай-ақ спортшылар мен спорт ұжымдарының психодиагностикасының ерекшеліктерін қамтиды. Пән аясында мотивация, стресске төзімділік, мазасыздық деңгейі, жеке ерекшеліктер сияқты спорттық өнімділікке әсер ететін психологиялық сипаттамалар қарастырылады. Студенттер психологиялық жағдайды жан-жақты бағалауды, нәтижелерді талдауды және оқу мен бәсекелестік процесті оңтайландыру үшін деректерді пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық метрология
Спортшылардың физикалық жай-күйінің көрсеткіштерін, жұмыс қабілеттілігі мен қызметінің нәтижелерін өлшеу, тіркеу, бағалау және талдау әдістерін зерттейді. Спорттық дайындық пен жарыс процесінде объективті бақылау құралдары мен әдістеріне баса назар аударылады. Курс метрологияның теориялық негіздерін, өлшеулердің дәлдігі, сенімділігі, қайталануы туралы түсініктерді, сондай-ақ өлшеу құралдары мен сынақтарды спортта қолдану ерекшеліктерін қамтиды. Студенттер спортшылардың физикалық қасиеттерін, техникалық-тактикалық әрекеттерін және функционалдық жағдайын сандық бағалау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене және спорттық дайындық негіздері
Студенттердің дене шынықтыру, спорт және спортшыларды даярлау саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс білім алушыларды дене шынықтыру және спорттық даярлықтың негізгі ұғымдарымен, дене қасиеттерін дамытудың міндеттерімен, құралдары мен әдістерімен, сондай-ақ оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық медицина
Физикалық белсенділікке, жаттығу процесіне және спорттық белсенділікке байланысты физиологиялық және медициналық аспектілерді зерттейді. Спортпен шұғылдану процесінде туындайтын спорттық жарақаттар мен аурулардың алдын алуға, диагностикалауға, емдеуге және оңалтуға ерекше назар аударылады. Курс аясында дене белсенділігінің спортшының денесіне әсері, бейімделу реакциялары, жаттығулар мен демалыстың ұтымды режимінің принциптері, сондай-ақ спорттық қызметті медициналық қамтамасыз ету ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорт бойынша практикум
Дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық білімді тиімді меңгеру және қолдану үшін қажетті практикалық дағдыларды игеруге және пысықтауға бағытталған. Тәжірибелік сабақтарға дене жаттығуларын орындау, әртүрлі спорт түрлерінің техникасын меңгеру, сондай-ақ жаттығу әдістері мен сауықтыру жаттығуларын үйрету кіреді. Семинар барысында студенттер қозғалыс дағдылары мен дағдыларын жетілдіреді, дене қасиеттерін дамытады, салауатты өмір салты мен спорттық мінез-құлық мәдениетін қалыптастырады. Дене шынықтыру сабақтарын оқыту әдістемесін игеруге, сондай-ақ спорттық іс-шаралар мен жаттығуларды ұйымдастыруға және өткізуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Анатомия және спорттық морфология негіздері
Дене шынықтыру және спорт саласында алған білімдерін қолдануға баса назар аудара отырып, адам ағзасының құрылымы мен ерекшеліктерін зерттейді. Курс анатомиялық құрылымдарды, бұлшықет және сүйек жүйелерінің морфологиялық сипаттамаларын және олардың спорттық өнімділік пен фитнеске әсер ететін функционалдық байланыстарын зерттеуді қамтиды. Спортшылардың морфологиялық ерекшеліктерінің ерекшелігіне, дене бітімінің өзгергіштігіне және олардың әртүрлі спорт түрлерін таңдау мен сәтті игерудегі маңыздылығына ерекше назар аударылады. Оқу процесін оңтайландыруға және жарақаттанудың алдын алуға көмектесетін морфологиялық көрсеткіштерді бағалау әдістері зерттелуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық психология бойынша практикум
Спорттық қызметте психологиялық білім мен әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс спортшыларды психологиялық қолдау әдістерін игеруге, мотивацияны жақсартуға, стресс пен эмоционалды жағдайларды басқаруға және командалық өзара әрекеттесуді дамытуға бағытталған. Студенттер психологиялық тренингтер, диагностикалық іс-шаралар және спорттық дайындық пен жарыс жағдайында кеңес беру тәжірибесін алады. Практикум спортшылардың нәтижелерін арттыру және психологиялық денсаулығын сақтау үшін спорттық іс-әрекеттің әртүрлі психологиялық аспектілерімен тиімді жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Дене белсенділігінің әсерінен адам ағзасында болатын процестерді, сондай-ақ өнімділік пен спорттық нәтижелерді арттыруды қамтамасыз ететін бейімделу механизмдерін зерттейді. Жаттығу процесінің негізінде жатқан физиологиялық принциптерге және әртүрлі спорт түрлеріндегі физикалық белсенділікті оңтайландыруға ерекше назар аударылады. Курста дененің негізгі жүйелері (жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, жүйке, бұлшықет және т.б.), олардың физикалық белсенділікке реакциясы, қалпына келтіру және реттеу процестері, сондай-ақ спортшының функционалды жағдайына әртүрлі факторлардың әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футболды оқыту әдістемесі
Әр түрлі жастағы және оқу-жаттығу топтарында футболды оқытудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс ойынның техникалық, тактикалық және физикалық компоненттерін оқыту әдістері мен технологияларын, сондай-ақ оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін ашады. Пән аясында сабақтарды құру принциптері, білім алушылардың ойын дағдыларын қалыптастыру тәсілдері, жаттығуларды жоспарлау және нәтижелерді бақылау қарастырылады. Оқытудың педагогикалық аспектілеріне, мотивациясы мен даралануына, сондай-ақ жаттықтырушының коммуникативтік дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы мінез-құлықты талдау негіздері
Пән адамның мінез-құлқын зерттеп, оны мақсатты түрде өзгертуге бағытталған ғылыми және тәжірибелік пән. Бұл курс мінез-құлықтың қалай қалыптасатынын, қандай сыртқы факторлар әсер ететінін және ол мінез-құлықты қалай тиімді өзгертуге болатынын түсінуге көмектеседі. Пән ерекше білім беруді қажет ететін адамдармен (мысалы, аутизм спектрі бұзылыстары бар балалармен) жұмыс жасауда өте маңызды. Онда мінез-құлықтың туындау себептері, оны қолдап тұрған жағдайлар және қалаулы нәтижеге жету жолдары талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футбол
Студенттерде футболдағы оқу процесінің техникасын, тактикасы мен әдістемесін меңгеру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс ойынның негізгі ережелерін, техникалық әдістерді, тактикалық схемаларды және футболдың қазіргі даму тенденцияларын қамтиды. Пән аясында студенттер өздерінің физикалық қасиеттерін жетілдіреді, допты иеленудің техникалық элементтерін пысықтайды, командада өзара әрекеттесуді үйренеді, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, сондай-ақ ойын жағдайларын талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дене шынықтыру және спорт саласында тиімді менеджмент және спорт ғимараттарын пайдалану үшін маркетингтік қызметте басқарушылық шешімдерді, құқықтық және экономикалық білімді қолданады
- Практикалық құндылығын көрсете отырып, пәндік материалды түсінікті түрде түсіндіруге қабілетті: білім алушылардың қабілеті мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әдістемелік шешімдерді уақытында қабылдай отырып, сонымен қатар білім беру ортасының жағдайы, проблемалық оқу-тәрбие жағдайлары бойынша
- Пәнаралық салалар контекстінде, соның ішінде дене шынықтырумен және спортпен байланысты бейтаныс жағдайларда кәсіби және жеке мәселелерді шешуге қабілетті
- Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, тұлғааралық, кәсіби, мәдениетаралық қарым-қатынаста үш тілде еркін түрде коммуникациялай алады.
- Анатомиялық-физиологиялық және медициналық-биологиялық ерекшеліктер негізге ала отырып, шұғылданушылардың морфофункциялық жас ерекшелік және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, дербес әзірленген жеке және кешенді бағдарламаларды іске асыруға және түзетуге қабілетті
- Кәсіби қызметте өзіндік ұйымдастырушылық – экономикалық шешімдерді табуға және жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, сын тұрғысынан ойлауды, шығармашылық бастаманы, қазіргі инновациялық және ғылыми - зерттеу әдістерін пайдалана отырып, командада жұмыс істей білуді көрсете отырып, оларға жауапкершілік алуға дайын болуға қабілетті
- Өзара ақпарат алмасуда негізгі, үстем қоғамдық қатынастар жүйесі мен қызметтің мазмұнымен детерминацияланған қарым-қатынас түрлері мен формаларының білімін қолданады; дене шынықтыру мен спорттың даму тарихын, қоғамда қызмет ету мәнін, нысанын, шарттарын, даму үрдістерін біледі.
- Дене шынықтыру сабақтарын және жаттығу сабақтарын өткізуге қабілетті, қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық - коммуникативтік технологияларды қолдана отырып, спорт түрлері бойынша жарыс іс – әрекетінде техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқыту және қол жеткізу нәтижелерін бағалау әдістемелерін меңгере алады.
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және психологиялық-педагогикалық негізінде кәсіби іс-әрекет және өзін-өзі даярлауды жүзеге асыра білу, көшбасшылық қасиеттер мен командада жұмыс істей білу.
- Ақпаратты берудің сандық және дәстүрлі технологияларын пайдалана отырып, білім беру және тренерлік үдеріске ілесіп жүретін кәсіби маңызы бар құжаттаманы уақтылы әзірлей отырып, құжат айналымын жүзеге асыруға қабілетті
- Сауықтыру және емдік дене шынықтырудың әдістемелік білімін меңгерген, медициналық-педагогикалық және допингке қарсы бақылау негіздерін біледі
- Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, сыни ойлауды, шығармашылық бастаманы, қазіргі инновациялық және ғылыми - зерттеу әдістерін пайдалана отырып, командада жұмыс істей алуды көрсетеді
Ұқсас БББ
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01402 Дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорттық менеджмент
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты