Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналары мен педагогтарына оқу-тәрбие көмегін көрсетудің жолдары мен құралдарын ұсыну;
  • Мектепке дейінгі педагогиканың, психологияның, физиологияның және балаларды әлеуметтік-эмоционалды қолдау жүйесінің нормативтік-құқықтық негіздерін, зерттелетін саладағы білім мен түсініктерді көрсету;
  • Біліктері мен дағдыларды дамыту мониторингінде балалар қызметін ұйымдастырудың инновациялық технологияларын таңдау;
  • Балалардың жас ерекшеліктеріне және жеке ерекшеліктеріне байланысты пәндік-кеңістіктік даму ортасын ұйымдастыру бойынша кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді бағалау;
  • Білім беру процесінің барлық субъектілерінің (тәрбиешінің, балалар мен олардың ата-аналарының) қызметін, мектепке дейінгі білім беру саласындағы оқу-тәрбие процесінің мазмұнын талдау, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын, сыни ойлауы бар интеллектуалды, физикалық және рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған оқу-тәрбие процесін модельдеу;
  • Балалардың тілдік, моторлық, эмоционалды, әлеуметтік, когнитивті қарым-қатынас қабілетін жеке және командада анықтау;
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау дағдыларын, балалардың өмірін қорғау және қауіпсіздік мәдениетінің негіздерін пайдалану;
  • Балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру әдістерін меңгеру, балалардың зерттеу және жобалық іс-әрекетімен байланысты ойын қызметін ұйымдастыру әдістерін, мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесінде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану;
  • Әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін қолдану, оқытудың, тәрбиенің әртүрлі теорияларын білу, балаларды оқыту мен тәрбиелеуде олардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілігі мен төзімділігін, ынтымақтастық пен сыни ойлау қабілетін дамыту үшін әдіснамалық тәсілдерді қолдану;
  • Кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін түсіну, пәндік саланы, педагогикалық критерийлерді, педагогикалық қызметтегі білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, нормативтік құқықтық актілер мен электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін білу;
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық, интеллектуалдық және тұлғалық дамуына бағытталған қызметті интеграциялай отырып, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу;
Top