6B01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: мектепке дейінгі мекемелерде тәрбие, білім беру, зерттеу жұмыстарын жүзеге асыратын, балаларды тәрбиелеуде отбасына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласында ұйымдастырылатын ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мазмұны, әдістері, құралдары мен нәтижелері туралы ақпаратты өңдеуге және пайдалануға қабілетті түлектерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиология және мектепке дейінгі гигиена
Пәннің мақсаты: студенттердің мектеп жасына дейінгі баланың ағзасы құрылысының ерекшеліктері, оның дамуы, функциялары мен тіршілік ету ортасы туралы білімдерін қалыптастыру. Оқу пәнін меңгеру нәтижесінде білім алушы физиологияны, мектепке дейінгі баланың анатомиясы, жалпы гигиенасын және баланың физиологиялық жетілуі мен дамуы процестерінің оның дене, психикалық жұмысқа қабілеттілігі мен мінез-құлқына әсерін тигізетін білім жиынтығын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі педагогика
Пәннің мақсаты: мектепке дейінгі педагогика саласында жүйелі білім мен технологияларды меңгеру. Курс студенттердің МДҰ-дағы педагогикалық үрдісті ұйымдастыру бойынша білім және білік жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде балалармен жұмыс істеу үшін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу, педагогикалық қызметке және балаға педагогикалық процестің субъектісі ретінде және оның басты құндылығы ретінде қызығушылық қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика тарихы (жалпы және мектепке дейінгі)
Болашақ мұғалімнің мектеп жасына дейінгі балалармен жұмысы қолданылатын педагогикалық әдістер мен технологиялар саласында кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. мектеп жасына дейінгі балалармен тәрбие жұмыстарын жүргізу үшін: диагностикалық, нысаналы, ұйымдастырушылық, проективтік, коммуникативтік, аналитикалық, жалпы педагогикалық және арнайы дағдылармен қаруландыру; мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту және тәрбиелеу заңдылықтары, мектепке дейінгі мекемелердегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың мазмұны, нысандары, әдістері туралы білім беру; студенттердің мектепке дейінгі тәрбие жұмысын теориялық тұрғыдан түсінуін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты: Білімгерлерге мектепке дейінгі баланың дене тәрбиесі теориясын, ойындарды қолдану әдістемесімен, дене тәрбиесі жүйесін негіздерімен, ойын ұйымдастыру шарттарын қалыптастыру. Пән дене шынықтыру жаттығулары, гимнастика, дене тәрбиесінің негізгі құралдары, ойындар, олардың оқыту әдістемесіне бағытталған. Пәнді оқу нәтижесіндедене тәрбиесіненұйымдастырылған оқу қызметін, ертеңгілік гимнастика мен күн режиміндегі сауықтыру шараларын жоспарлауды, өткізуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ отбасыларындағы тәрбие беру жүйесі
Пәннің мақсаты: болашақ мамандарды білім беру жүйесіндегі қазақ халқының отбасы тәрбиесі мен отбасылық қарым-қатынас ерекшеліктері туралы біліммен қаруландыру, ғасырлар бойы жинақталған отбасы тәрбиесінің идеяларын өмірде қолдана білу дағдыларын меңгерту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балаларға дене жаттығуларын үйрету әдістемесі
Пәннің мақсаты: негізгі қимыл әрекеттерін меңгеру,мектеп жасына дейінгі балаларын дене тербиесіне даярлау, ауырулардың алдын алу және дене мәдениеті амалдарын қолдану арқылы денсаулықты нығайту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрландыру жағдайында білім беру ұйымдарын басқару
Білім беру ұйымын цифрлық трансформация жағдайында басқару білім беру сапасын цифрлық бағалауды, қызметті ұйымдастыру мен жоспарлауды, білім алушылар мен педагогикалық құрамға жаңа цифрлық форматтағы материалдар мен сервистерге қол жеткізуді, сондай-ақ жаңа технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып бақылауды жүзеге асыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
Мектепте қашықтықтан оқыту /сабақ / өткізу әдістемесі заманауи электрондық құралдарды, коммуникативтік жүйелерді пайдалана отырып, білім алушылардың оқу материалын өз бетінше оқуын барынша қосуды, өзін-өзі оқытуға және білімнің өзін-өзі бақылауына ықпал ететін оқу-әдістемелік құралдарды пайдалана отырып, тьютордың басшылығымен оқытуды дараландыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент
Менеджмент басқарудың мақсатына білім алушылардың еңбек белсенділігін ынта-ықыласы арқылы көтеріп, олардың тиімді жұмысының негізінде жетуді ұйғарады. Ғылымның бұл үрін білу барысында басқарудың мақсаттарын қою мен дәлелдеу үшін нақты білім және тәжірибелік дағды алуға болады, осы мақсаттарға жету жолында білім алушының күш-қуатын жинастыруға, ғылыми дәлелденген шешімдерді қабылдауға, кадрлар жұмысын жүйелеуге, кәсіпорындарды біртұтас жүйе түрінде басқаруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
Пәннің мақсаты: болашақ мамандарды терең де жан-жақты біліммен, біліктілікпен қаруландыру; кәсіби педагогикалық білімнің ғылыми негіздерін қалыптастыру; болашақ педагогтың педагогикалық ойлауы мен көзқарасын қалыптастыру; болашақ педагогтардың тұлғалық-кәсіби тұрғыда өзін-өзі жетілдіру қажеттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты: Білімгерлерге отандық және шетелдік бейнелеу өнері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Пән мектеп жасына дейінгі баланың бейнелеу өнерінің негіздерін, оның түрлерін, жанрларын; бейнелеу іс-әрекетіндегі шығармашылық қабілеттерді дамыту; баланың шығармашылығын дамытуды үлгілеу және диагностикалауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білімгерлер сурет салу, жапсыру, мүсіндеу және көркем еңбекті жасауды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ойыншық дайындау әдістемесі
Пәннің мақсаты: Білімгерлерге балалар ойыны туралы мағлұмат береді, ойынды жас ерекшелігіне байланысты дұрыс таңдауды ұйымдастырушылық қабілетін қалыптастырады. Пән ойын арқылы баланың бойына адамдық қасиеттерімен қатар білімге, өнерге құштарлығын қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде балалар ойынына жетекшілік етіп, баланы дамытушы ойындарымен танысады, ойыншықтар туралы оларды сақтау, ойын кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты: болашақ бакалаврларды білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастыруға дайындау. Курс инклюзивті білім берудің психологиялық - педагогикалық негіздерін, модельдерін және мазмұнын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше және өзіндік ерекшеліктерін және құндылықтарды есепке алу құралдарын пайдалана алады, инклюзивті білім беру принциптерін және оқу-тәрбие процесінде бағалау мен басқаруды нормативтік реттеу принциптерін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемес
Пәннің мақсаты: білім алушыларда тәрбие технологияларын қолдану, тәрбиелеу процестерін жобалау, ұйымдастыру білігін қалыптастыру. Курс балаларға арналған негізгі білім беру бағдарламаларын тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы балаларға арналған тәрбие бағдарламаларының мазмұны мен кәсіби міндеттерін біледі, әлеуметтік маңызды мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған олардың ұжымдық, дербес қызметін ұйымдастырады тәрбиелеу әдістемесі мен технологиясын меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
Пәннің мақсаты: Білімгерлерге мектепке дейінгі мекемені басқаруға қатысты негізгі ұғымдарды, ішкі байланыс, өзара ықпалдасуды, мекемені басқару әдістерін меңгеруді қалыптастыру. Пән басқару ұғымының мектепке дейінгі мекемеде тәртіпті қамтамасыз етудегі әртүрлі жақтарын, ерекшеліктерін, мекемедегі жағдайға ықпал ететін ішкі, сыртқы факторлар, мекемені басқару модельдеріне бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде, білімгерлер мектепке дейінгі мекемедегі ережелерді, мекемеде талап етілген іс-әрекеттерді басқаруды меңгеріп шығады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің әдістемесі
Пәннің мақсаты: мектепке дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Курс мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздерімен, музыкалық-педагогикалық процесс жүйесінің сипаттамасымен, музыкалық қызмет түрлерімен қаруландыруға бағытталған: тыңдаушы бала, орындаушы бала, құрастырушы бала; балалар музыкалық қызметінің формалары. Студент музыкалық өнердің түрлерін, жанрларын, бағдарламалардың мазмұнын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ музыкасының тарихы
Пәннің мақсаты - Еліміз егемендік жолына түскелі ғасырлар бойы қалыптасқан ұлттық музыка тарихын тереңірек игеріп оқытудың маңызы. Осыған орай бұл пән музыка тарихынан жан-жақты білігі бар, тарихи-музыкалық әдебиеттерді оқып-игеретін жас мамандарды тәрбиелеу мақсатын көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ойын іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты: ойын техникасы мен жаттығуларын әдіс-құралдарын қамтитын нақты міндеттері бар тұтас білім беру деген ұғым түсінігін береді. Зерттеушілер заманауи ойын технологияларын рөлдік және іскерлік ойындардеп бөледі, Сондай-ақ ұжымдық шығармашылық, интерактивті ойындар танымдық қызығушылықты, қарым-қатынас пен мінез-құлық дағдыларын, рефлексияны және демократиялық мәдениетті дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың ұстанымдары мен әдіс-тәсілдері
Пәннің негізгі мақсаты- мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке келтіру болып табылады. Оқыту әдістері танымға қызығушылық туғызып, оқушының ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал етеді. Оқытуда ең басты нәрсе – оқушылардың танымдық жұмыстары. Оқыту әдістері ең анық фактілерді білуді қамтамасыз етеді, теория мен тәжірибенің арасын жақындатады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар ойынын дайындау
Мектепке дейінгі балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың психологиясын, жас ерекшелік физиологиясын және әлеуметтік бейімделуін; мектепке дейінгі ұйымдар мен отбасылардың ынтымақтастығын; отбасының және отбасылық қатынастардың психологиялық мәселелерін; балалар шығармашалығын дамытудағы (тіл дамыту, математикалық даму, көркем даму, экологиялық даму, музыкалық даму, ойын үйрету, компьютерлік білім) заманауи психологиялық технологияларды меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Білімгерлерге курстың құрылымын, мазмұнын, міндеттерін, мектепке дейінгі педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесін, теориясы мен тәжірибені меңгеруді қалыптастырады. Пән мектепке дейінгі педагогикалық пәндерді оқытудың әдіснамалық және жалпы теориялық мәселелерін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде педагогикалық пәндерді оқытудың практикалық сабақтардың өтілуі қамтылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі мекемелерде табиғаттанудан көрнекі құралдар дайындау әдістемесі
Пәннің маұсаты: Мектепке дейінгі мекемедегі балаларды табиғатпен таныстару процесінде әртүрлі әдістер – көрнекі (бақылау, суретті (карина) қарау, кино немесе диофильмдер көрсету), практикалық (ойын әдісі, еңбек, қарапайым тәжірибелер), Сөздік (тәрбиешің әңгімесі, әдеби шығармалар оқу, әңгімелесу) қолдану арқылы танымдық белсенділіктерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі балалардың дүниетануын қалыптастыру
Аталмыш курстың мақсаты: жаратылыстану ғылымдары саласында студенттерге теориялық білім береді, мектепке дейінгі мекемелерде жұмыс істеу үшін ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастырады және удерісті өткізу әдістерімен, формаларымен, тәсілдерімен таныстырады, табиғат құбылысының немесе пәнінің өзгеруін куәландыратын себеп-салдарлық байланыстарды белгілейді; жаңа педагогикалық технологияларды, оқытудың интерактивті әдістерін қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балабақша әдіскері
Пәннің мақсаты: студенттерді МДҰ әдіскеріне қойылатын біліктілік талаптарымен, құқықтарымен және міндеттерімен таныстырады. Пән балабақша әдіскерінің ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмысын, педагогикалық ұжымды басқарудың негізгі принциптерін, әдістемелік жұмысты жоспарлау мен бақылауды үйретеді. Әр педагогтің тәрбиешінің оқу-тәрбие жұмысын жобалау, ұжымның педагогикалық қызметін модельдеу; кеңістіктік-пәндік ортаны құру мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балаларды мектепалды даярлау
Пәннің мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың жаңа білім беру жағдайларына табысты бейімделуіне және білім берудің бір сатысынан келесі сатысына жайлы өту үшін жағдай жасау. Балалардың психологиялық мүмкіндіктері мен жас ерекшеліктеріне сәйкес танымдық, эмоционалдық және адамгершілік дамуына, біліктері мен дағдыларының, коммуникативтік дағдыларының алғышарттарын қалыптастыруға ықпал ететін қажетті жағдайлар жасау. Балалардың шығармашылық белсенділігін, білуге құмарлығын, бастамашылдығын, дербестігін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балабақшадағы әдістемелік жұмыс
Пәнні мақсаты-әдіскер жұмысының ең маңызды бағыттары балабақшаның педагогикалық ұжымымен дұрыс ұйымдастырылған және ойластырылған ынтымақтастық болып табылады. Ол балабақша педагогтарымен, ұжымымен, бастауыш сынып мұғалімдерімен, әртүрлі әкімшілік функцияларды атқаратын басқа да мамандармен ынтымақтастықты ойластырады. Әдіскер жұмысының барысында педагогтардың бағдарламаны тақырыптық-күнтізбелік жоспарлау мен орындауды талдау және бақылау, жоспарланған оқу-тәрбие жоспары іс-шараларын орындау бойынша педагогтардың жұмыс нәтижелілігі, тәрбиешілердің әдістемелік бірлестігі жұмысын бақылау түрлері болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor бағдарламасы
Пәндері қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Түлектерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім беру сапасы мен игеру тиімділігін арттырады. Пәнаралық және құзыреттілік көкжиегін кеңейтуді қамтамасыз етеді; ерекше дүниетанымды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Оқу-танымдық қызметті ұйымдастыру
пәннің мақсаты-бұл баланың өзі арнайы ұйымдастырған және адамзат баласы жинақтаған мәдени байлықты игеру мақсатында сырттай тану. Оның пәндік нәтижесі ғылыми білім, білік, дағды, тәртіп үлгісі және оқитындар меңгеретін іс - әрекеттер түрлері болып табылады. Оқу - танымдық іс - әрекетін ұйымдастыруда балаларды ғылымдар, білімдер жүйесімен, іскерлік дағдылармен қаруландыру, ақыл - ой, ерік - күш жігерін, психикалық процестерін: зейінін, есін, қабілетін дамыту, іс - әрекетті орындаудың нақты амал әрекеттерін пайымдау, дүниетанымын және жеке басын дамыту жолдарын, қалыптастыру тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың математика ғылыми негіздері туралы жүйелі білімдермен және оларды толық сапалы да берік игеруге қажетті біліктіліктермен дағдылармен қаруландыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауат ашу және жазуға үйрету практикумы
Пәннің мақсаты: балаларды сауат ашуға дайындаудың, жазу мен оқудың психофизиологиялық негіздерін, оқу мен жазу дағдыларын қалыптастырудағы анализатораралық байланыстарды қарастырады. Мектепке дейінгі балалардың моторлы саласын дамыту, сауат ашуды меңгеру процесі үшін моторлы функциялардың қалыптасуының маңыздылығы, жазудың негізгі алғышарты ретінде графикалық-моторлы дағдыларды қалыптастыру қарастырады. мектепке дейінгі ересек топ балаларымен жұмыс істеу бағыттарымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасы
Пән мақсаты:мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының мазмұнымен, жобалау негіздерімен, мектепке дейінгі бағдарламаларының мазмұнын талдау және салыстырумен таныстырады. Бағдарлама жалпы мәдениетті қалыптастыруға, өсіп келе жатқан баланың физикалық, зияткерлік және жеке қасиеттерін дамытуға, әлеуметтік табыстылықты қамтамасыз ететін оқу қызметінің алғышарттарын қалыптастыруға, оның денсаулығын сақтау мен нығайтуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуын жүзеге асыруға мектепке дейінгі білім беру саласындағы маманды дайындау. Курс балалардың математикалық түсініктерін дамытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған,студенттерді оқытудың заманауи формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру,педагогикалық қызметті жоспарлау және талдау. Студенттер сабақты, балалармен ойындарды жоспарлау, конспектілеу дағдыларын меңгереді; тәжірибелік-эксперименталды жұмыстарды жүргізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баланың мәдени тынығуын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: Білімгерлергебаланың мәдени тынығуын ұйымдастыру, балаларға көпшілік-мәдени іс-шараларды құрастыру және жүргізу технологиясын меңгеруді қалыптастырады. Пәнмәдени-демалыс бағдарламаларын құрудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгертуге, балалардың бос уақытын дұрыс ұйымдастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балалардың бос уақытын ұйымдастырудың негізгі әдіс-тәсілдерін іс жүзінде қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балабақшадағы жаңа технологиялар
Пәннің мақсаты: Білімгерлерге балабақшадағы жаңа технологиялар пәнінің міндеттерін, негізгі ұғымдарын таныстырып, әдіснамасы мен зерттеу әдістерін, балалардың дамуы және оларды тәрбиелеу ерекшелігін қалыптастыру. Пән мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту жүйесіндегі инновациялық педагогикалық технологияларды меңгерту негіздеріне бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде тұлғалы - бағдарлы технология, дамыта оқыту, жобалау әдісі, заттық - дамытушы ортаны құрудың инновациялық тұғырларының құзыреттілігі қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем сөз оқу
Пәннің мақсаты: Болашақ тәрбиешілердің көркем сөз оқу ерекшеліктерін терең түсінуге баулу, әдеби жанр мен әдеби танымдарын дамыту болып табылады. Балаларға арналған көркем шығармаларды мәнерлеп оқу және түрлі жанрдағы көркем шығармаларды әңгімелеу ерекшеліктері, балалаларға арналған көркем шығармалармен жұмыс сипатын меңгертеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем балалар әдебиеті
Мектеп жасына дейінгі балаларға әдеби білім берудің теориялық-әдістемелік идеялар жүйесін құрайтын әдебиеттанудың педагогикалық негіздерін, өнер туындысын түсінуін; балабақшадағы балалар әдебиетін оқыту процесін және балалар әрекетінің түрлі нысандарын; кітаппен жұмыс істеу формаларын, балалардың жас ерекшілігіне сай оқуға үйрету әдеби білім берудің әдістері мен технологияларын пайлалана алу дағдысын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тіл дамыту және мәнерлеп оқу практикумы
Пәннің мақсаты: Білімгерлерді мәнерлеп оқу практикумын меңгеру және нақтылы арнаулы жаттығулар барысында мәнерлеп сөйлеу техникасы мен мәнерлеу екпінін дамыту. Өнер ретінде көркем шығарманы оқу теориясымен таныстырады. Мәнерлеп оқу дағдыларына, түрлі жанрдағы көркем шығармаларды орындау, талдау дағдыларын қалыптасырып, оған әдістемелік тұрғыдан талдау жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты: балалар әдебиетін сөз өнері ретінде қабылдауға қабілетті МДҰ-ның жоғары білікті мамандарын дайындауды қамтамасыз ету және мектепке дейінгі балаларды көркем кітаптарды оқуға деген сүйіспеншілік пен қызығушылығын тәрбиелеу. Берілген оқу пәнін оқу барысында студент түрлі елдердің балалар әдебиетінің дамуындағы негізгі кезеңдері мен бағыттарын білуі, оқытылатын көркем шығармаларды мәнерлеп оқып, талдай білуі, балалардың оқуға деген қызығушылығы мен махаббатын дамыту үшін әдістемелік тәсілдерді меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістемесі
Пәннің мақсаты: Ғылыми зерттеу және әдістемелік қызметтің негізгі ережелерін, принциптері мен заңдылықтарын, ғылыми дүниетаным негіздерін меңгерту, зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістерін, педагогиканың жеке мәселелерін зерттеу кезінде әдістерді қолдану, зерттеу нәтижелерін өңдеу және жинақтау әдістерін, педагогикалық зерттеу, ресурстарды тиімді пайдалану және жұмысты ғылыми ұйымдастыру тәжірибесін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналары мен педагогтарына оқу-тәрбие көмегін көрсетудің жолдары мен құралдарын ұсыну;
- Мектепке дейінгі педагогиканың, психологияның, физиологияның және балаларды әлеуметтік-эмоционалды қолдау жүйесінің нормативтік-құқықтық негіздерін, зерттелетін саладағы білім мен түсініктерді көрсету;
- Біліктері мен дағдыларды дамыту мониторингінде балалар қызметін ұйымдастырудың инновациялық технологияларын таңдау;
- Балалардың жас ерекшеліктеріне және жеке ерекшеліктеріне байланысты пәндік-кеңістіктік даму ортасын ұйымдастыру бойынша кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді бағалау;
- Білім беру процесінің барлық субъектілерінің (тәрбиешінің, балалар мен олардың ата-аналарының) қызметін, мектепке дейінгі білім беру саласындағы оқу-тәрбие процесінің мазмұнын талдау, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын, сыни ойлауы бар интеллектуалды, физикалық және рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған оқу-тәрбие процесін модельдеу;
- Балалардың тілдік, моторлық, эмоционалды, әлеуметтік, когнитивті қарым-қатынас қабілетін жеке және командада анықтау;
- Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау дағдыларын, балалардың өмірін қорғау және қауіпсіздік мәдениетінің негіздерін пайдалану;
- Балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру әдістерін меңгеру, балалардың зерттеу және жобалық іс-әрекетімен байланысты ойын қызметін ұйымдастыру әдістерін, мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесінде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану;
- Әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін қолдану, оқытудың, тәрбиенің әртүрлі теорияларын білу, балаларды оқыту мен тәрбиелеуде олардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілігі мен төзімділігін, ынтымақтастық пен сыни ойлау қабілетін дамыту үшін әдіснамалық тәсілдерді қолдану;
- Кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін түсіну, пәндік саланы, педагогикалық критерийлерді, педагогикалық қызметтегі білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, нормативтік құқықтық актілер мен электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін білу;
- Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық, интеллектуалдық және тұлғалық дамуына бағытталған қызметті интеграциялай отырып, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу;