Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: мектепке дейінгі мекемелерде тәрбие, білім беру, зерттеу жұмыстарын жүзеге асыратын, балаларды тәрбиелеуде отбасына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласында ұйымдастырылатын ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мазмұны, әдістері, құралдары мен нәтижелері туралы ақпаратты өңдеуге және пайдалануға қабілетті түлектерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Экономика және құқық негіздері
Жас ерекшелік физиология және мектепке дейінгі гигиена
Кәсіпкерлік негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мектепке дейінгі педагогика
-
2 Оқу жылы
Педагогика тарихы (жалпы және мектепке дейінгі)
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
Қазақ отбасыларындағы тәрбие беру жүйесі
Балаларға дене жаттығуларын үйрету әдістемесі
Цифрландыру жағдайында білім беру ұйымдарын басқару
Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
Педагогикалық менеджмент
Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
Ойыншық дайындау әдістемесі
Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемес
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
-
3 Оқу жылы
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің әдістемесі
Қазақ музыкасының тарихы
Ойын іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Оқытудың ұстанымдары мен әдіс-тәсілдері
Балалар ойынын дайындау
Мектепке дейінгі педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі мекемелерде табиғаттанудан көрнекі құралдар дайындау әдістемесі
Мектепке дейінгі балалардың дүниетануын қалыптастыру
Балабақша әдіскері
Балаларды мектепалды даярлау
Балабақшадағы әдістемелік жұмыс
Minor бағдарламасы
Оқу-танымдық қызметті ұйымдастыру
-
4 Оқу жылы
Математиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері
Сауат ашу және жазуға үйрету практикумы
Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Баланың мәдени тынығуын ұйымдастыру
Балабақшадағы жаңа технологиялар
Көркем сөз оқу
Әлем балалар әдебиеті
Тіл дамыту және мәнерлеп оқу практикумы
Балалар әдебиеті
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналары мен педагогтарына оқу-тәрбие көмегін көрсетудің жолдары мен құралдарын ұсыну;
- Мектепке дейінгі педагогиканың, психологияның, физиологияның және балаларды әлеуметтік-эмоционалды қолдау жүйесінің нормативтік-құқықтық негіздерін, зерттелетін саладағы білім мен түсініктерді көрсету;
- Біліктері мен дағдыларды дамыту мониторингінде балалар қызметін ұйымдастырудың инновациялық технологияларын таңдау;
- Балалардың жас ерекшеліктеріне және жеке ерекшеліктеріне байланысты пәндік-кеңістіктік даму ортасын ұйымдастыру бойынша кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді бағалау;
- Білім беру процесінің барлық субъектілерінің (тәрбиешінің, балалар мен олардың ата-аналарының) қызметін, мектепке дейінгі білім беру саласындағы оқу-тәрбие процесінің мазмұнын талдау, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын, сыни ойлауы бар интеллектуалды, физикалық және рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған оқу-тәрбие процесін модельдеу;
- Балалардың тілдік, моторлық, эмоционалды, әлеуметтік, когнитивті қарым-қатынас қабілетін жеке және командада анықтау;
- Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау дағдыларын, балалардың өмірін қорғау және қауіпсіздік мәдениетінің негіздерін пайдалану;
- Балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру әдістерін меңгеру, балалардың зерттеу және жобалық іс-әрекетімен байланысты ойын қызметін ұйымдастыру әдістерін, мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесінде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану;
- Әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін қолдану, оқытудың, тәрбиенің әртүрлі теорияларын білу, балаларды оқыту мен тәрбиелеуде олардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілігі мен төзімділігін, ынтымақтастық пен сыни ойлау қабілетін дамыту үшін әдіснамалық тәсілдерді қолдану;
- Кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін түсіну, пәндік саланы, педагогикалық критерийлерді, педагогикалық қызметтегі білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, нормативтік құқықтық актілер мен электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін білу;
- Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық, интеллектуалдық және тұлғалық дамуына бағытталған қызметті интеграциялай отырып, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу;