7M02201 Тарих в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-гуманитарлық бағытта дайындалатын 7М02201 - «Тарих» білім беру бағдарламасының мақсаты - білім мен ғылымның интеграциясы негізінде қоғамды, білім беруді, ғылымды жетілдіру мәселелерін шешуге, серпінді технологияларды әзірлеуге қабілетті жаңа формациядағы ғылыми, ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлаудың тиімді жүйесін құру болып табылады. 7М02201- «Тарих» білім беру бағдарламасының міндеттері. Қойылған мақсатқа сүйене отырып, келесі міндеттер белгіленді: Қазіргі заманғы талаптарға (ғылыми және педагогикалық даярлық бағыт) сәйкес келетін білім деңгейін қамтамасыз ету: - магистранттардың әлеуетті мүмкіндіктерін ашуға, құзыреттерін қалыптастыруға, магистранттардың өзгермелі жағдайларда кәсіби міндеттерді шешуге бағытталған интегралдық қабілеттерін қалыптастыруға стратегиялық бағдар құру; - іргелес білім салалары, іргелі және гуманитарлық пәндер бойынша кәсіптік даярлау бағыттары бойынша терең білімді меңгеруді қамтамасыз ету; - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игеру, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасын меңгеру, докторантурада ғылыми жұмысты жалғастыру үшін қажетті теориялық негіз алу; - магистранттың әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру; - кәсіптік білім беру жүйесінің келесі сатысында білім беруді жалғастыруды қамтамасыз ету (докторантура); -өз мүддесі үшін де, қоғам мүддесі үшін де өзін-өзі жүзеге асыруға дайын, қарқынды дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту; - паритет және диалог жағдайында магистрантты оқу іс-әрекетінің субъектісі ретінде қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Дәстүрлі қазақ қоғамының материалдық және рухани мәдениеті тарихының өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты - дәстүрлі қазақ қоғамының материалдық және рухани мәдениетінің тарихымен байланысты өзекті мәселелерді зерделеу және талдау. Пән аясында қазақ қоғамы мәдениетінің тарихи эволюциясы мен маңызын сипаттайтын және түсіндіретін дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар, сәулет ескерткіштері, діни тәжірибелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пән арнайы философиялық талдау пәні ретінде ғылым феноменін зерттеуге бағытталған. Ғылым туралы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері мен қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы дүниетанымды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелеріне туралы жаңа көзқарастар
Пән еуропалық қоғамның әлемдік тарихы мен эволюциясындағы мемлекеттік-құқықтық процестерді зерттеуге бағытталған. Курс позитивизм мен материализмнің дамуын, өркениеттік талдаудың мәдени-тарихи әдістемесін, тарихи талдау мен жаңа әлеуметтік тарихты зерттейді. Магистранттар тарихи процестерді және олардың қазіргі қоғамға әсерін ғылыми түсінуге ұмтыла отырып, қазіргі замандағы дүниежүзілік тарихтың дүниетанымдық мәселелерін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқыту шет тілін қолдану дағдыларын дамытуға және кәсіби қызмет саласындағы арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы тарихи ой құбылысы
Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдағы тарихи ойды зерттеудің негізгі бағыттарын зерттеу және талдау. Тарихи мектептер мен тұжырымдамалар, әдіснамалық тәсілдер мен проблемалар, саяси, әлеуметтік және мәдени факторлардың осы кезеңдегі тарихи ойдың қалыптасуы мен дамуына әсері қарастырылады. Тарихи ойдың даму заңдылықтары оның жетекші өкілдерінің шығармашылығы негізінде байқалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Бұл пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін зерделеуге, жоғары мектепте білім беру процесінің дидактикалық негіздерін қалыптастыруға, жоғары мектепте оқу процесін, инновациялық және АКТ-ны жобалау, ұйымдастыру әдістері мен формалары технологияларын жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми мәдениет және академиялық жазу
Пәннің мақсаты магистранттарда ғылыми мәдениетті дамыту және академиялық жазуды меңгеру үшін қажетті дағдылар мен білімді қалыптастыру болып табылады. Курс академиялық жұмыстың сапасы мен деңгейін арттыруға, жазбаша дағдыларды дамытуға, сондай-ақ ғылыми этика мен жариялаудың негізгі принциптері мен нормаларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
"Басқару психологиясы" пәні іскерлік қатынастар мен адамдарды басқаруға байланысты психологиялық аспектілерді терең зерттеуге бағытталған. Тұлғаның басқару субъектісі және объектісі ретіндегі проблемалары, басшылықтың функциялары, стильдері мен әдістері, іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер мен қақтығыстар психологиясы, имидж және бедел егжей-тегжейлі қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихты оқытудағы инновациялық тенденциялар
Пәннің мақсаты - тарихты оқытудың заманауи инновациялық тәсілдері мен әдістерін зерттеу. Курс ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, интерактивті әдістерді, жобалау және зерттеу жұмыстарын пайдалану сияқты тарихты оқытуда қолданылатын инновациялық технологияларды игеруге бағытталған. Оқыту тәжірибесінде инновациялық тәсілдерді бейімдеу және қолдану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ олардың тиімділігін бағалауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік интеграция процесінің қалыптасу және даму тарихы
Пәннің мақсаты - әлемдік интеграция процесінің дамуындағы тарихи процестерді зерттеу. Халықаралық аренадағы интеграцияның негізгі кезеңдері мен тетіктері, мемлекеттердің, өңірлік ұйымдардың және әлемдік қоғамдастықтың басқа да қатысушыларының интеграциялық күш-жігері контекстіндегі өзара іс-қимылына талдау жасалады. Әлемнің әртүрлі аймақтарында түрлі дәуірлерде болған интеграциялық процестердің тәжірибесі мен мысалдары зерттелуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихты оқытудағы ғылыми-педагогикалық зерттеулер
Пәннің мақсаты өткен ғасырдың 50-80- жылдарында болған белсенді педагогикалық пікірталастарға баса назар аудара отырып, тарихты оқыту әдістемесін зерттеуге және екі тәсілді қарастыруға бағытталған: тарихи және педагогикалық. Магистранттар тарихшылар мен педагогтар ұсынған негізгі идеялар мен тұжырымдамаларды зерттейді, сондай-ақ олардың білім беру процесінде қолданылуы мен тиімділігін сыни тұрғыдан талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте тарихты оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - жоғары мектепте тарихты оқытудың әдіснамасы мен әдістемесін теориялық және практикалық түсінуді қалыптастыру, ЖОО-да оқытушының табысты жұмыс істеуі үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктер мен дағдыларды дамыту. Курс университеттің білім беру қызметін реттейтін нормативтік құжаттарды игеруге, заманауи педагогикалық технологияларды зерттеуге және магистранттарды дербес кәсіби қызметке дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи өлкетану мәселелеріне жаңа көзқарастар
Пәннің мақсаты - тарихи өлкетану мәселелері бойынша жаңа көзқарастарды зерттеу. Ол нақты аймақтардағы тарихи процестерді түсінуді дамытуға, тарихи ақпаратты зерттеу мен талдаудың заманауи әдістемелерін игеруге бағытталған. Өткенді тереңірек және жан-жақты түсіну мақсатында жергілікті тарихты жан-жақты зерттеу үшін жаңа практикалық тәсілдерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отандық археология мен этнологияның өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты магистранттардың мемориалдық, мәдени ескерткіштерді, сондай-ақ отандық археология мен этнологияның өзекті мәселелерін кешенді зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс маңызды тарихи ескерткіштердің аймақтық ерекшеліктері, зерттеу әдістері, сондай-ақ, ескерткіштердің генезисі мәселелері туралы білімді кеңейтуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан және халықаралық қатынастардың қазіргі жүйесі
Пәннің мақсаты - халықаралық қатынастарда Қазақстанның алдында тұрған қазіргі заманғы сын-қатерлер мен проблемаларды талдау. Курс халықаралық қатынастар саласындағы өзекті теорияларды, тұжырымдамалар мен зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар Қазақстанның сыртқы саясатын, оның халықаралық ұйымдарға, өңірлік интеграциялық процестерге және халықаралық бастамаларға қатысуын зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада комплаенс қызметтердің қолдануы
Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада қолданудың негіздері мен практикалық аспектілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің алдын алу шараларын, бақылау мен есептілік тетіктерін, комплаенс қызметтерінің этикалық стандарттары мен рәсімдерін, сондай-ақ ұйымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды іске асыруға байланысты этикалық және құқықтық аспектілерді зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәуелсіз Қазақстан және түркі өркениеті
Пәннің мақсаты Тәуелсіз Қазақстанның түркі өркениетімен өзара әсерін мен байланысын зерделеу, осы қарым-қатынастың тарихи, мәдени, саяси және экономикалық аспектілерін талдау болып табылады. Курс түркі өркениеті контексіндегі Қазақстанның рөлі мен маңызы туралы білімді кеңейтуге, сондай-ақ тарих пен мәдениет саласындағы магистранттардың сыни ойлауын, талдамалық және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Осман империясының модернизация тарихы
Пәннің мақсаты - әртүрлі тарихи кезеңдердегі Осман империясын модернизациялау процесін зерттеу. Курс империядағы модернизациялық процестердің факторларын, себептері мен салдарын түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс Осман империясын модернизациялаудың әртүрлі аспектілерін, соның ішінде саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени өзгерістерді зерттеуге мүмкіндік береді. Империяның аймақтық және әлемдік контекстке рөлі мен әсерін түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихнаманың, деректанудың теориялық және әдіснамалық мәселелері
Пәннің мақсаты - деректанудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін зерттеу, тарихнамалық мектептерді талдау, тарихи интерпретациялар мен тұжырымдамалардағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды іздеу, тарихи зерттеулерде дереккөздерді қолданумен байланысты мәселелер мен әдістемелік мәселелерді зерттеу. Өзекті тарихнамалық зерттеулерді анықтау және тарихнамадағы қазіргі теориялық және әдіснамалық мәселелер бойынша пікірталастарды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуропадағы тарих ғылымының қалыптасуы және алғашқы тарихи көзқарастар
Пәннің мақсаты - Еуропадағы тарих ғылымының қалыптасу және даму процесін, сондай-ақ тарихи ойдың негізін қалыптастырған алғашқы тарихи көзқарастарды зерттеу. Курс магистранттарға тарих ғылымының негізін қалаған ерте тарихи еңбектермен және ойшылдармен танысуға және олардың қазіргі заманғы тарих ғылымының қалыптасуына қосқан үлестерін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәуелсіз мемлекет жағдайындағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы әдіснамалық көзқарастарды ескере отырып, Қазақстанның саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени тарихының өзекті мәселелерін зерделеу және талдау болып табылады. Курс тәуелсіз мемлекеттің қалыптасу және даму процесі, оның шет елдермен өзара қарым-қатынасы, Қазақстанның халықаралық аренадағы рөлі, сондай-ақ оның халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимылы туралы білімді кеңейтуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалысының тарихы
Пәннің мақсаты - магистранттардың тарихи оқиғаларды түсінуін және олардың ұлттық өзін-өзі анықтаумен және тәуелсіздік үшін күреспен байланысын қалыптастыру мақсатында Қазақстан аумағындағы ұлт-азаттық көтерілістердің алғышарттарын, себептерін, барысы мен салдарын зерделеу. Курс аясында ұлт-азаттық қозғалыс тарихы контекстінде шетелдік және отандық ғылыми мектептердің тұжырымдамалары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ жерлерін отарлаудың патша саясатының тарихы
Бұл пәннің мақсаты - патша билігі кезіндегі қазақ жерлерін отарлау саясатының тарихын зерттеу. Курс шеңберінде отарлаудың түрлі аспектілері, соның ішінде қазақ халқы мен отарлаушылар арасындағы себептер, әдістер, салдарлар мен өзара іс-қимыл қарастырылатын болады. Негізгі назар осы процестің саяси және әлеуметтік, экономикалық, рухани аспектілерін талдауға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымының әдіснамалық мәселелері
Пәннің мақсаты - тарихи зерттеудің негізгі теориялық тәсілдерін, әдістері мен құралдарын талдау. Тарихи танымның тұжырымдамалары мен әдіснамалық тәсілдерін, тарихи зерттеулерді, тарихи фактілерді түсіндіруді, контексттің рөлін және тарихи дереккөздерді талдауды қамтитын тақырыптар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясының проблемалары мен қазіргі даму тенденцияларын зерттейді, кәсіби мәселелерді шешуде тілдік қарым-қатынас дағдыларын қолдана алады.
- Білім беру үдерісін тиімді оқыту мен басқаруға арналған педагогика және психология принциптерін қолданады. Алынған білім мен дағдыларды нақты білім беруде қолдану арқылы педагогикалық практика тәжірибесін пайдаланады.
- Ғылыми зерттеулер жүргізеді, археологиялық-этнологиялық дереккөздерді талдайды, тарихи зерттеу және сыни ойлау әдістерін қолданады, сондай-ақ тарихи-мәдени мұраны түсіну үшін дереккөздердің маңыздылығын анықтайды. Өркениетаралық өзара іс-қимыл деңгейін бағалайды.
- Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу жолдарын талдайды және бағалайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама талаптарына сәйкес келетін тиімді стратегиялар әзірлейді. Қызметкерлерді сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидаттары мен талаптары туралы оқытуды және хабардар етуді жүргізеді.
- Тарихи ойды талдайды, тарихнамада, деректануда және сабақтас пәндерде теориялық және әдіснамалық тәсілдерді өзектендіреді және қолданады, өз көзқарастары мен аналитикалық тұжырымдарын дәлелді түрде білдіреді.
- Рефлексияға қабілетті қалыптасқан ғылыми мәдениетті көрсетеді. Оқытудың заманауи әдістемесі мен педагогикалық технологияларды талдайды; білім беру мекемелерінде кәсіби қызметті жүзеге асырады. Әр түрлі мәтіндерді оқытудың, білікті талдаудың және түсіндірудің заманауи технологияларын меңгереді.
- Тарихи дереккөздерді түсіндіреді және тарихи оқиғаларды, процестерді және саясатты сыни тұрғыдан бағалайды. Жаңа әдістерді қолдана отырып, тәуелсіз зерттеулер жүргізеді. Ғылыми гипотезаларды тұжырымдайды және оларды ғылыми және білім беру ортасында талқылайды.
- Салыстырмалы талдау, салыстырмалы әдіс, пәнаралық және жүйелік тәсілдер негізінде саяси, этномәдени процестер мен этносаралық қатынастар мәселелері бойынша сараптамалық жұмыс жүргізеді.
Ұқсас БББ
7M02201 Тарих (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M02201 Тарих
Астана халықаралық университеті
7M02201 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M02201 Тарих және әлеуметтік-дінтану ғылымдары
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M02201 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M02201 Тарих
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M02201 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M02201 Тарихшы зерттеуші
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M02201 Тарих
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті