Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02201 Тарих в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-гуманитарлық бағытта дайындалатын 7М02201 - «Тарих» білім беру бағдарламасының мақсаты - білім мен ғылымның интеграциясы негізінде қоғамды, білім беруді, ғылымды жетілдіру мәселелерін шешуге, серпінді технологияларды әзірлеуге қабілетті жаңа формациядағы ғылыми, ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлаудың тиімді жүйесін құру болып табылады. 7М02201- «Тарих» білім беру бағдарламасының міндеттері. Қойылған мақсатқа сүйене отырып, келесі міндеттер белгіленді: Қазіргі заманғы талаптарға (ғылыми және педагогикалық даярлық бағыт) сәйкес келетін білім деңгейін қамтамасыз ету: - магистранттардың әлеуетті мүмкіндіктерін ашуға, құзыреттерін қалыптастыруға, магистранттардың өзгермелі жағдайларда кәсіби міндеттерді шешуге бағытталған интегралдық қабілеттерін қалыптастыруға стратегиялық бағдар құру; - іргелес білім салалары, іргелі және гуманитарлық пәндер бойынша кәсіптік даярлау бағыттары бойынша терең білімді меңгеруді қамтамасыз ету; - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игеру, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасын меңгеру, докторантурада ғылыми жұмысты жалғастыру үшін қажетті теориялық негіз алу; - магистранттың әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру; - кәсіптік білім беру жүйесінің келесі сатысында білім беруді жалғастыруды қамтамасыз ету (докторантура); -өз мүддесі үшін де, қоғам мүддесі үшін де өзін-өзі жүзеге асыруға дайын, қарқынды дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту; - паритет және диалог жағдайында магистрантты оқу іс-әрекетінің субъектісі ретінде қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым тарихы мен философиясының проблемалары мен қазіргі даму тенденцияларын зерттейді, кәсіби мәселелерді шешуде тілдік қарым-қатынас дағдыларын қолдана алады.
  • Білім беру үдерісін тиімді оқыту мен басқаруға арналған педагогика және психология принциптерін қолданады. Алынған білім мен дағдыларды нақты білім беруде қолдану арқылы педагогикалық практика тәжірибесін пайдаланады.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізеді, археологиялық-этнологиялық дереккөздерді талдайды, тарихи зерттеу және сыни ойлау әдістерін қолданады, сондай-ақ тарихи-мәдени мұраны түсіну үшін дереккөздердің маңыздылығын анықтайды. Өркениетаралық өзара іс-қимыл деңгейін бағалайды.
  • Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу жолдарын талдайды және бағалайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама талаптарына сәйкес келетін тиімді стратегиялар әзірлейді. Қызметкерлерді сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидаттары мен талаптары туралы оқытуды және хабардар етуді жүргізеді.
  • Тарихи ойды талдайды, тарихнамада, деректануда және сабақтас пәндерде теориялық және әдіснамалық тәсілдерді өзектендіреді және қолданады, өз көзқарастары мен аналитикалық тұжырымдарын дәлелді түрде білдіреді.
  • Рефлексияға қабілетті қалыптасқан ғылыми мәдениетті көрсетеді. Оқытудың заманауи әдістемесі мен педагогикалық технологияларды талдайды; білім беру мекемелерінде кәсіби қызметті жүзеге асырады. Әр түрлі мәтіндерді оқытудың, білікті талдаудың және түсіндірудің заманауи технологияларын меңгереді.
  • Тарихи дереккөздерді түсіндіреді және тарихи оқиғаларды, процестерді және саясатты сыни тұрғыдан бағалайды. Жаңа әдістерді қолдана отырып, тәуелсіз зерттеулер жүргізеді. Ғылыми гипотезаларды тұжырымдайды және оларды ғылыми және білім беру ортасында талқылайды.
  • Салыстырмалы талдау, салыстырмалы әдіс, пәнаралық және жүйелік тәсілдер негізінде саяси, этномәдени процестер мен этносаралық қатынастар мәселелері бойынша сараптамалық жұмыс жүргізеді.
Top