Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01709 Шетел тілі: екі шетел тілі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән Қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын ашуды көздейді. Мұғалімнің педагогикалық мәдениеті туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылардың педагогика ғылымы мен практикасының заманауи жетістіктерін зерттеуге танымдық қызығушылығын дамыту. Білім алушылардың болашақ кәсіби қызметінің шығармашылық сипаты туралы хабардар болуына ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; Экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, ғылыми зерттеу әдістері)
    Несиелер: 5

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы пәнаралық ғылым ретінде табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру; экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің және экономиканы дамытудың рөлін қарау; ғылыми зерттеу әдістері саласындағы білім жүйесін қалыптастыру;сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті дамыту; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үйдегі оқу (А2)
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тіліндегі көркем әдебиет мәтіндерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруды, диалогтық және монологтық сөйлеу дағдыларын дамытуды көздейді; пән білім алушылардың лексикасын қалыптастырады, лексика-грамматикалық дағдысын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аударма алдындағы талдау (А2)
    Несиелер: 5

    Пән аудармашының кәсіби қызметінің Елтану және мәдени білімін пайдалануды көздейді; пән түпнұсқаның мәтінін талдау, стандартты және стандартты емес аударма мәселелерін анықтау, әртүрлі аударма түрлендірулерін қолдана отырып, оларды шешу жолдарын таңдау; аударма сәйкестіктерінің негізгі түрлерін анықтау және оларды аударма нұсқаларын таңдауда қолдану қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән тілдің мәні мен табиғатын, оның пайда болу проблемасын және оның дамуы мен жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын зерттейді, тілдерді талдау әдістерімен және тіл білімі қолданатын ұғымдармен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі (екінші,А1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ маманның неміс тілін үйренуде білім мен дағдыларды игеру қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады. Грамматикалық материал неміс тілінің негізгі грамматикалық құбылыстарын қамтиды, оларды меңгеру неміс тілінде түсіндірілуі үшін де, шағын мәтіндерді, әңгімелер мен даңғылдарды оқу үшін де қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы лингвистикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән лингвистің жаңа компьютерлік және ақпараттық технологиялар саласындағы мамандануы туралы негізгі білімдерін қалыптастырады, олар келесі жалпы кәсіптік және арнайы пәндердің мазмұнымен нақтыланады және толықтырылады.Қолданбалы лингвистика тілдік емес ғылыми пәндерде және адамның практикалық іс-әрекетінің әртүрлі салаларында тілдің құрылымы мен қызметі туралы ғылыми білімді қолдану бойынша адамның іс-әрекетін зерттейді, сонымен қатар мұндай қызметті теориялық тұрғыдан түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (А2,В1)
    Несиелер: 5

    Пәннің пәндік мазмұны: қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік – мәдени және оқу-кәсіптік салаларында ауызша және жазбаша түрде мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту; жаңа түпкілікті нәтижеде көрінетін шет тілдерін оқытудағы мақсатты көзқарастарды жаңарту-мәдениетаралық коммуникация субъектісі ретінде анықталған тұлғада мәдениетаралық коммуникация қабілеті ретінде мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық оқу (A2)
    Несиелер: 5

    Пән мәтін құрылымын, авторлық ниетті, "мазмұн" және "мағына" ұғымдарын зерттеуді, стилистикалық бейнелеу құралдарымен танысуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық ілімдердің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән тіл білімі тарихын кезеңдеуді, тіл білімінің прагматикалық бағытын, тірі ұлттық тілдердің сөздіктері мен грамматикасын зерттеуді қамтиды; рационализм ұғымы және оның лингвистикалық ғылымға әсері; логикалық грамматика, орыс грамматикалық дәстүрінің қалыптасуы; тіл фактілерін әртүрлі лингвистикалық теориялар тұрғысынан түсіндіру қабілетін қалыптастырады; лингвистикалық ғылымдағы ғылыми парадигмалардың өзгеру себептерін түсіндіру; тілдік бағыттардың дамуында бұрынғы көзқарастардың элементтерін және тілдік фактілердің жаңа түсіндірмелерінің элементтерін дамытуды, тілтану ғылымының даму деңгейінің өзгеруін көру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық оқу (В1)
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің шет тіліндегі көркем шығармалар мәтінімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуды; мәтіннің негізгі идеясын, мәтіннің лингвомәдени және жанрлық-стилистикалық ерекшеліктерін, шығарманың тақырыптары бойынша ойлау және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын түсінуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем аударма тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пән түпнұсқа мәтінді тұтастай көру, шетелдік мәтінді стилистикалық талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыруды қамтиды; аударма мәтінін сол заңдылықтар бойынша, яғни мәтіннің стилі мен түрі бойынша қалыптастыру; шет тіліндегі шығарманы жеткілікті түрде түсіну; олардың құрылымдық және функционалдық-семантикалық ерекшеліктерін анықтау негізінде әр түрлі деңгейдегі тілдік бірліктерді талдау; редакциялау өз аудармасының мәтіні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілі (екінші, А2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ маманның неміс тілін үйренуде білім мен дағдыларды игеру қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады. Грамматикалық материал неміс тілінің негізгі грамматикалық құбылыстарын қамтиды, оларды меңгеру неміс тілінде түсіндірілуі үшін де, шағын мәтіндерді, әңгімелер мен даңғылдарды оқу үшін де қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруды; аударма құзыреттілігін қалыптастыруды; зерттелетін тақырыптар мен қарым - қатынас салаларының мазмұнын барабар көрсететін бейне және аудио материалдардың шынайы мәтіндерін пайдалануды; қарым-қатынас пен сөйлеу тақырыбының қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби салалары шеңберінде шет тілдік қарым-қатынастың базалық дағдыларын жетілдіруді көздейді. Қарым-қатынас салалары: әлеуметтік, қоғамдық-саяси, экономикалық және бизнес саласы. Студенттердің белсенді сөздігін 1200 лексикалық бірлікке кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Діни және этникалық төзімділік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мамандарды әлеуметтік-гуманитарлық даярлау бағдарламасына кіреді. Пәнді оқыту барысында мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасалады, діндердің әлемдік канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі, қазіргі діни-өркениетті динамикадағы тұлғаның рөлі талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аударма алдындағы талдау (В1)
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ маманның неміс тілін үйренуде білім мен дағдыларды игеру қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады. Грамматикалық материал неміс тілінің негізгі грамматикалық құбылыстарын қамтиды, оларды меңгеру неміс тілінде түсіндірілуі үшін де, шағын мәтіндерді, әңгімелер мен даңғылдарды оқу үшін де қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілдік коммуникацияның грамматикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән ауызша және жазбаша қарым қатынасты жүзеге асыру үшін грамматикалық дағдыны қалыптастыруды көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Үйдегі оқу (В1)
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тіліндегі көркем әдебиет мәтіндерінің материалында диалогтық және монологтық сөйлеу дағдыларын жетілдіруді; мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте тіл жүйесін қолдану дағдыларын жетілдіруді; келесі коммуникативтік актілерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруды қамтиды: грамматикалық қателіктердің ең аз санымен дайындықсыз сөйлесу, еркін және дайындықсыз диалог жүргізу, хабарламаларды есту және оқу кезінде қабылдау және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    """Кәсіби қазақ / орыс тілі"" пәні болып табылады, оның мазмұнына мыналар кіреді: тіл жүйесі және тілдің негізгі функциялары; сөйлеу формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; ауызша және жазбаша сөйлеудің лингвопсихологиялық сипаттамалары; мәтін ауызша коммуникацияның жетекші бірлігі ретінде; мәтіннің негізгі белгілері; сөйлеудің функционалдық-семантикалық түрлерінің сипаттамасы; сөйлеудің функционалдық стильдері және олардың жалпы сипаттамасы; сөйлеудің ғылыми стилі және оның жұмыс істеу шарттары; мәтін және дискурс; мәтін мен дискурстың коммуникативтік міндеттері; кәсіби саладағы ауызша сөйлеу және сөйлеу мінез-құлық мәдениеті; іскерлік қарым-қатынас түрлері "

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммуникативті грамматика (бірінші шет тілі)
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінің морфологиясын зерттеуді қамтиды; студенттердің әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру және оларды субъективті көңіл-күй мен жанама сөйлеудің уақытша формалары бар грамматикалық құрылымдарды қолданудың дәстүрлі, тарихи қалыптасқан жағдайларымен таныстыру арқылы олардың лингвистикалық көкжиегін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұрмыстық-ауызекі тақырып бойынша практикум (В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пәннің пәндік мазмұны: қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік – мәдени және оқу-кәсіптік салаларында ауызша және жазбаша түрде мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту; жаңа түпкілікті нәтижеде көрінетін шет тілдерін оқытудағы мақсатты көзқарастарды жаңарту-мәдениетаралық коммуникация субъектісі ретінде анықталған тұлғада мәдениетаралық коммуникация қабілеті ретінде мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінде білім беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс білім беру ұйымында болашақ шет тілі мұғалімін әдістемелік даярлаудың теориялық базасын құруға; студенттердің шет тілінде білім беру әдістемесін дамытудың әлеуметтік-тарихи шарттылығының заңдылықтарын және іргелі парадигмалардың өзгеруін түсінуін қамтамасыз етуге; шет тілін оқыту кезінде инновациялық педагогикалық және коммуникативтік-ақпараттық технологияларды меңгеруді қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жазбаша аударма тәжірибесі (В2)
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге жазбаша аударма түрлері, жазбаша аударма процесінің ерекшеліктері, процестің кезеңдері, жазбаша аударма саласында қойылатын талаптар туралы білім беруді көздейді; пән сөздіктерді, анықтамалықтарды және басқа да ақпарат көздерін кәсіби пайдалану қабілетін қалыптастырады және жетілдіреді; аударма мәтінін түпнұсқа мәтін авторының ниеті және мәтінді шет тілді алушыға қайта бағдарлау негізінде қайта кодтау және аударма мәтінін редакциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарлама базалық құзыреттерді дамытуға және білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын әзірлеу және пайдалану саласында арнайы құзыреттілік базасын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    """Пән Теориялық фонетика, Теориялық грамматика және лексикологияны зерттеуді қамтиды. Курс ағылшын тілінің айтылуын үйрету үшін қажетті теориялық базаны қалыптастыруға бағытталған; жүйелік және қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы туралы терең білім; қазіргі ағылшын тілінің сөздік құрамын зерттеу"""

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде ағылшын тілінің лексикалық жүйесінің іргелі негіздерін, лексикологияны лингвистикалық қызметтің ерекше түрі ретінде, лексикологияның даму тарихы, осы Пәннің құрылымы, лексикалық талдаудың принциптері, әдістері мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруды, сондай-ақ жазбаша мәтіндер мен ауызша мәлімдемелерді құруда сөздер мен сөз тіркестерін қолданудың практикалық дағдыларын дамытуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Қазіргі орта білім берудің даму тенденциялары, оқытудың мәні, орта білім берудің мазмұнын таңдау принциптері, оқытудың заңдылықтары мен принциптері, әдістері, құралдары мен формалары туралы, оқушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын бақылау мен бағалауды жүзеге асыру туралы ақпарат беруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (бірінші шет тілі)
    Несиелер: 5

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті, лингвистикалық елтану білімін ауызша және жазбаша түрде практикалық қолдану дағдылары мен дағдыларын жетілдіруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінің дамуының әртүрлі кезеңдерінде оның шығу тегін, периодизациясын, фонетикалық жүйесін, грамматикалық құрылымы мен сөздік құрамын зерттеуді қамтиды; тілдің қазіргі жағдайын түсінуге мүмкіндік беретін ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі тілдің дамуын жүйелі зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілі (екінші, В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Оқыту мазмұнына мыналар кіреді: морфология, синтаксис, негізгі лексикалық минимум (500-700 лексикалық бірлік), әлеуметтік-саяси тақырыптағы мәтіндер; қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық саласында мәтіндерді тыңдауға және оқуға үйрету; сөйлеу, жазу және жазу дағдыларын қалыптастыру; графика мен орфографияны меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауызша аударма тәжірибесі (B2)
    Несиелер: 5

    Пән ауызша аударманың әдістері мен ерекшеліктерін, ауызша аударманың негізгі модельдерін, аударма түрлерінің жіктелуін зерттеуді қамтиды; аударма мәселелерін жедел шешу, автоматтандырылған режимде жиілікті аударма сәйкестіктерін қолдану қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән тәрбие мен оқытудың ғылыми негіздерін игеруді, педагогиканың негізгі категорияларын, оның құрылымын, мектептегі оқу процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, педагогика ғылымының қазіргі даму тенденцияларын, сондай-ақ өзінің педагогикалық көзқарастарын қалыптастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие теориясы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың тәрбие мен оқытудың ғылыми негіздерін, педагогиканың негізгі категорияларын, оның құрылымын, мектепте оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, педагогика ғылымының қазіргі даму тенденцияларын зерделеуді, сондай-ақ жеке педагогикалық көзқарастарды қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бірінші шет тілінің коммуникативтік тренингі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің лексикасын әлеуметтік-тұрмыстық және қоғамдық-саяси тақырыптар негізінде кеңейтуді, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру процесінде күрделі синтаксистік құрылымдар мен фразеологиялық бірліктерді қолдануды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің теориялық курсы
    Несиелер: 5

    Тілді жүйелік-функционалды білім, коммуникацияның әмбебап құралы ретінде түсіну. Тіл тарихы: тіл тарихы мен халық тарихының байланысы; тілде болып жатқан тарихи процестер. Теориялық грамматика: морфология, синтаксис; сөйлем, сөйлем, мәтін, сөйлемнің коммуникативті бөлінуі; мәтін және дискурс категориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік хат
    Несиелер: 5

    Пән оқытылатын шет тілінің лексикалық эCCиваленттік нормаларын, грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормаларын сақтай отырып, іскерлік хат-хабарларды құрастыру және аудару дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдың шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән Батыс Еуропа әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін, классикалық және қазіргі заманғы шетел әдебиетіне жататын көркем шығармалардың авторларын зерттеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми мәтіннің тілі мен стилі
    Несиелер: 5

    Пән жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын дамытады ""пайымдау""типіндегі монологтық сөз айту дағдыларын жетілдіреді; білім алушыларды кәсіптік саладағы ғылыми-зерттеу қызметіне дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пән стандарттар негізінде мәтін құру дағдыларын қалыптастырады; өз көзқарасын білдіруге үйретеді;парафраза және дәйексөз келтіру, үйлесімді және логикалық реттелген мәтін құру дағдыларын дамытады; басқа біреудің мәтінімен жұмыс істеу дағдыларын, логикалық және сөйлеу қателіктерін түзету дағдыларын, электрондық академиялық коммуникация дағдыларын және т. б. қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі бойынша практикум (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пән грамматиканы терең зерделеуді, қоғамдық-саяси тақырыптағы лексиканы кеңейтуді, экспрессивті дайындықсыз сөйлеу дағдыларын жетілдіруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән Батыс Еуропа әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін, шетел әдебиетінің классикасына жататын көркем шығармалардың авторларын зерттеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Техникалық мәтіндерді аудару (В2)
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі тақырыптағы мәтіндерді (медицина, техника, спорт, өнеркәсіп және т.б.) аудару дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды; білім алушыларда лексикалық, грамматикалық және стилистикалық трансформациялар жүйесін бастапқы мәтінді тілдік түрлендіру құралы ретінде қолдана білуді; аударма сәйкестіктерінің негізгі түрлерін қолдана білуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экстенсивті оқу (B2, C1)
    Несиелер: 5

    Бұл пән ағылшын тіліндегі көркем әдебиет материалындағы коммуникативті дағдыларды жетілдіруді көздейді: тілдік шектеулерді сезінбестен әңгіме жүргізу, өз сөзін тез қайталау, автор көтерген мәселелердің өзектілігін анықтау, даулы мәселелер мен қайшылықтарды өз бетінше бөліп көрсету, өз көзқарасын қорғау, хабарлама жасау, шығармашылықпен түсіну және оқылған мәтіннің мазмұнын жазбаша түрде жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем мәтіндердің аудармасы (В2)
    Несиелер: 5

    Пән көркем аудармадағы түрлендіру түрлерін зерттеуді;аударма мәтінінің құрылымын зерттеуді; аударма түрлендірулерін қолдану, мәтінді қысу әдістерін қолдану, жиіліктік аударма сәйкестіктерін қолдану дағдыларын қалыптастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің ауызекі сөйлеу тілін дамыту
    Несиелер: 5

    Пән монолог, әңгіме, диалог, пікірталас түрінде дайындалған диалогтық және монологтық сөйлеуді оқытуды; сипаттама, хабарлама, баяндау, пайымдау сияқты монологтық сөйлеуді оқытуды, ана тілінде сөйлейтін адамның орындауындағы тыңдалған мәтінді немесе әңгімені түсінуге үйретуді; қол жетімді тілдік материалға негізделген әртүрлі жанрлы түпнұсқа мәтіндер негізінде шет тіліндегі мәтінді оқу техникасын дамытуды; орфографиялық оқыту оқытылатын тілдік материал шегінде сауатты жазу және өнімді жазбаша сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын грамматикасының практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінің морфологиясын зерттеуді қамтиды; студенттердің әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру және оларды субъективті көңіл-күй мен жанама сөйлеудің уақытша формалары бар грамматикалық құрылымдарды қолданудың дәстүрлі, тарихи қалыптасқан жағдайларымен таныстыру арқылы олардың лингвистикалық көкжиегін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілін жазу тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пән сәйкес тілдерді құралдарды қолдана отырып сипаттау, баяндау, пайымдау сияқты мәтіндерді жазу процесінде сөйлеу тақырыбына жеке көзқарасты білдіру дағдыларын қалыптастыруды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы американдық әдебиет
    Несиелер: 5

    Пән американдық әдебиеттің дамуының негізгі кезеңдерін,АҚШ әдеби процесінің дамуының негізгі заңдылықтарын, американдық жазушылардың шығармашылығы мен өмірбаянын, жұмыс бағдарламасына кіретін көркем шығармалардың мәтіндерін білуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік сөйлеудің стилистикалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінің стилистикалық жүйесін және оның жеке түрлерін ағылшын тілінде іскерлік сөйлеуде зерттеуді, сондай-ақ ауызша және жазбаша іскерлік сөйлеуде әртүрлі стилистикалық әдістерді қолдану дағдыларын жетілдіруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі
    Несиелер: 6

    Пән дайындалған диологиялық және монологиялық сөйлеуді монолог, әңгіме, диалог, пікірталас түрінде оқытуды; сипаттама, хабарлама, баяндау, пайымдау сияқты монологиялық сөйлеуді оқытуды, ана тілінде сөйлейтін адамның орындауындағы тыңдалған тестті немесе әңгімені түсінуге үйретуді; қол жетімді тілдік материалға негізделген әртүрлі жанрлы түпнұсқа мәтіндер негізінде шет тіліндегі мәтінді оқу техникасын дамытуды; орфографиялық оқыту оқытылатын тілдік материал шегінде сауатты жазу және өнімді жазбаша сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдық-саяси лексика (бірінші шет тілі)
    Несиелер: 7

    Пән қоғамдық-саяси тақырыптағы мәтіндерге тән жалпы тілдік заңдылықтарды зерттеуді көздейді; мәтін авторының сөйлеуінің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, бастапқы мәтінді қабылдау қабілетін қалыптастырады; ең таза аударма сәйкестіктерін пайдалану, аударма түрлендірулерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің фразалық етістіктері (С1)
    Несиелер: 7

    Пән ағылшын фразалық етістіктерінің лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін анықтауды және оларды зерттеудің тиімді жолдарын іздеуді қамтиды; ең көп қолданылатын фразеологиялық бірліктерді және оларды ауызша және жазбаша тілде қолдану ережелерін жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі
    Несиелер: 5

    Пән орыс тілінің типологиялық ерекшеліктерін (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйелер) зерттеуді қамтиды; студенттерде әдеби тілдің лексикасы туралы оның құрамы мен сөйлеудегі жұмысының барлық алуан түрлілігінде тұтас, жан-жақты түсінік қалыптастыру; қазіргі әдеби тілдің лексикалық жүйесін семасиологиялық талдауға үйрету; тіл лексикасының тарихи қалыптасуының негізгі кезеңдерін ұсыну, тіл лексикасының Тарихи қабаттарын ажыратуға үйрету; сөйлеудегі қызмет ерекшеліктерімен біріктірілген сөздердің жүйелік байланыстарын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық стилистика
    Несиелер: 5

    Пән тілдің стилистикалық саралануы туралы, сөйлеудің ресми іскерлік стилінің негізгі белгілері, оның ішкі стильдері мен жанрлары, тілдік ерекшеліктері туралы жаңа білімді игеру есебінен білім алушылардың лингвистикалық ой-өрісін кеңейту процесінде практикалық, коммуникативтік дағдылары мен дағдыларын жетілдіруді; білім алушылардың алған білімдерін жетілдіруді, тілдік, коммуникативтік, лингвистикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруды, логикалық ойлау дағдыларын дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызекі ағылшын тілі (C2)
    Несиелер: 7

    " Пән коммуникативті және кәсіби қызметте оқытылатын тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада қолдану білімі мен қабілетін қарастырады."

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдық-саяси тақырып бойынша практикум (бірінші шетел тілі)
    Несиелер: 7

    " Пән қоғамдық-саяси тақырыптағы мәтіндерге тән жалпы тілдік заңдылықтарды зерттеуді көздейді; мәтін авторының сөйлеуінің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, бастапқы мәтінді қабылдау қабілетін қалыптастырады; ең таза аударма сәйкестіктерін пайдалану, аударма түрлендірулерін қолдану."

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ана және шет тілдерінің салыстырмалы типологиясы
    Несиелер: 5

    Пән әлемнің әртүрлі тілдерінің тарихи-типологиялық сипаттамасы туралы мәліметтерді жеткізуге арналған; мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастырады; әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің қарым-қатынас процесіне ықпал етеді; Ана тілі мен мәдениеті негізінде әлемнің қайталама тұжырымдамалық бейнесін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс және ағылшын тілдерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән орыс және ағылшын тілдерінің типологиялық ерекшеліктерін (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйелер) зерттеуді қамтиды; студенттерде әдеби тілдің лексикасы туралы оның құрамы мен сөйлеудегі жұмысының барлық алуан түрлілігінде тұтас, жан-жақты түсінік қалыптастыру; қазіргі әдеби тілдің лексикалық жүйесін семасиологиялық талдауға үйрету; тіл лексикасының тарихи қалыптасуының негізгі кезеңдерін ұсыну, Тарихи қабаттарды ажыратуға үйрету тіл лексикасы; сөйлеудегі қызмет ерекшеліктерімен біріктірілген сөздердің жүйелік байланыстарын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аналитикалық оқылым
    Несиелер: 7

    Әр түрлі тақырыптағы және жанрдағы мәтіндермен жұмыс, лексиканы жоғары үйлесімділік пен үлкен сөзжасамдық мүмкіндіктермен, сондай-ақ стилистикалық таңбаланған лексикамен ерекшеленетін тақырыптық лексика арқылы кеңейту; сөйлеудің құрылымдық компоненттерін білуге, олардың құрылымдық-семантикалық және функционалдық сәйкестіктерін орнатуға мүмкіндік беретін лингвистикалық форманы талдаумен мәтінді егжей-тегжейлі қабылдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызекі ағылшын тілі (бірінші шет тілі)
    Несиелер: 7

    Пән коммуникативті және кәсіби қызметте оқытылатын тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада қолдану білімі мен қабілетін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел және қазақ (орыс) тілінің функционалдық стилистикасы
    Несиелер: 5

    Пән Шет және қазақ/орыс тілдерінің стилистикалық ерекшеліктерін зерделеуді және оларды ауызша және жазбаша коммуникацияда барабар қолдану дағдыларын қалыптастыруды көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IELTS,TOEFL-ге дайындық
    Несиелер: 7

    Пән аудармашының жадында белгілі бір уақыт ішінде түпнұсқаның маңызды сегменттерінің мазмұнын сақтау дағдыларын қалыптастыруды және дамытуды; әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларында тілдік және уақыттық шектеулерді сезінбестен сөйлеушінің тез және барабар аудармасын; білім алушылардың тақырыптық лексикасы мен грамматиконын кеңейтуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (екінші шет тілі)
    Несиелер: 6

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттіліктерді, лингвистикалық-мәдени білімдерді ауызша және жазбаша түрде практикалық қолдану дағдылары мен дағдыларын жетілдіруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 6

    Пән екінші (неміс) шет тілінің грамматикалық құрылысын, морфологиясы мен синтаксисін зерделеуді; фонетикалық,лексикалық және грамматикалық Дағдылар мен коммуникативті дағдыларды жетілдіруді; әртүрлі жанрлық мәтіндерді оқу және түсіну дағдыларын жетілдіруді; шынайы шет тіліндегі сөйлеуді есту арқылы қабылдау қабілетін дамытуды; ауызша және жазбаша түрде монологиялық және диалогтық сөйлеу дағдыларын жетілдіруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз қарым-қатынас жасау тәсілдерін меңгерген, теріс әлеуметтік және табиғи факторлардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарынан қорғау құралдарын қолдана біледі; өз бизнесін ұйымдастыру үшін қажетті білімге ие; көшбасшылық қасиеттерге ие және кәсіби және ақпараттық салалардағы бәсекелестікке дайын; гигиена, қорғау талаптарына сәйкес салауатты өмір салтын ұстану білімі мен дағдыларына ие және педагогикалық ұжымның ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерінен қорғау ережелерімен; өзін-өзі бағалауға және өзін-өзі бақылауға қабілетті.

  • Код ON11

    Ана тілінде сөйлейтіндердің орындауындағы сөйлеуді түсінеді, шет тілінің грамматикасы бойынша жүйелі білімі бар; үйлесімділіктің жоғары дәрежесімен және сөзжасамдық мүмкіндіктерімен ерекшеленетін жалпы қолданылатын лексиканы, сондай-ақ стилистикалық таңбаланған лексиканы қолдана алады; ауызша және жазбаша сөйлеудің Автоматты дағдыларын меңгереді.

  • Код ON10

    Белгілі бір тілдік материалды әртүрлі ғылыми тәсілдер аспектісінде талдай алады; ең маңызды және типтік тілдік құбылыстарды кәсіби бағдар тұрғысынан түсіндіре алады; тілдік құбылыстарды өз бетінше түсіндіре алады, үйренген тілдік материалды әр түрлі коммуникативті жағдайларда мақсатқа сай қолдана алады.

  • Код ON6

    Өмір бойы білім алу дағдылары мен дағдыларын меңгерген, кәсіби мансап бойы өзгермелі технологияларға табысты бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіби қызметте өз білімін үнемі жетілдіріп отырады. Тұлғааралық және ұлтаралық қарым-қатынас процесінде әртүрлі әлеуметтік және педагогикалық жағдайларда ориентаға келуді біледі; командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, өз пікірін әріптестерінің пікірімен байланыстыра алады.

  • Код ON3

    Мәдениеттердің этникалық ерекшелігіндегі моральдық-этикалық нормалар, жалпы адамгершілік, рухани-адамгершілік, еңбек және ұлттық құндылықтар жүйесін; ғылыми зерттеудің заманауи ойлау мәдениеті мен әдіснамалық стратегиясын, сыни ойлау дағдыларын және қазақстандық патриотизм, ұлтаралық және конфессияаралық келісім, белсенді азаматтық ұстаным, жеке адамның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу қағидаттарына негізделген тұрақты дүниетанымдық ұстанымды меңгерген, толерантты әлеуметтік қатынастар.

  • Код ON7

    Оқу және ғылыми-зерттеу қызметі процесінде лингвистика мен шет тілдік білім беру әдістемесінің ұғымдары мен категорияларымен еркін жұмыс істей алады; коммуникативтік ниеттерді іске асыру үшін тілдік материалды ауызша және жазбаша түрде сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерінде қолдана алады; педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторинг іскерлігі мен дағдыларын меңгереді; бақылау-бағалау материалдарын әзірлей және түсіндіре алады алынған нәтижелер; шет тілдерін оқыту және жастарды тәрбиелеу процесінде әртүрлі ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана алады.

  • Код ON12

    Әр түрлі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай алады және негізгі мәселеге өз көзқарасын білдіре алады, әр түрлі пікірлердің артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете алады; кез-келген ауызша немесе жазбаша хабарламаны түсінеді; бірнеше ауызша және жазбаша дереккөздерге сүйене отырып, шет тілінде үйлесімді мәтін құра алады; жоғары қарқынмен және жоғары дәлдікпен өздігінен сөйлей алады, қолдана алады ең қиын жағдайларда да мәндердің әртүрлі реңктері.

  • Код ON2

    Баланың /адамның психологиялық ерекшеліктері туралы тұтас түсінікке ие, психологиялық мәдениетті біледі, баланың психологиялық сипаттамасын құра алады, шет тілін меңгерудің психологиялық заңдылықтарын біледі; шет тілі мұғалімінің қолданбалы қызметі саласында зерттеулер жүргізуге қабілетті; педагогикалық мақсат қою дағдыларын, білім беру мекемелерінде оқу сабақтары мен тәрбие іс-шараларын ұйымдастыруда алған білімдерін қолдана алады; коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді мемлекеттік тілді кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде, ал орыс тілін ұлтаралық және халықаралық қарым-қатынас тілі ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін маман.

  • Код ON9

    Әдеби тілде әр түрлі тақырыптарда жасалған, әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т. б. туындайтын нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсінеді; зерттелетін тілдің елінде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда сөйлесе алады; белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама жасай алады; әсерлерді, оқиғаларды, оқиғаларды сипаттай алады, үміттер, ұмтылыстар, өз пікірлері мен жоспарларын баяндау және негіздеу.

  • Код ON4

    Өмірдің негізгі салаларына байланысты жеке сөйлемдер мен жиі кездесетін өрнектерді түсінеді (мысалы, өзі және отбасы мүшелері туралы негізгі ақпарат, сатып алу, жұмысқа орналасу және т. б.); таныс немесе тұрмыстық тақырыптар бойынша қарапайым ақпарат алмасуға байланысты тапсырмаларды орындай алады; қарапайым сөздермен ол өзі туралы, туыстары туралы сөйлесе алады күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттай алады; абстрактілі және нақты тақырыптардағы күрделі мәтіндердің жалпы мазмұнын, соның ішінде жоғары арнайы мәтіндерді түсінеді; жеткілікті жылдам және стихиялы сөйлейді, Тараптардың кез келгеніне еш қиындықсыз ана тілінде сөйлейтіндермен байланысады; әртүрлі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай алады және негізгі мәселеге өз көзқарасын білдіре алады, дәлелдей алады және дәлелдей алады

  • Код ON5

    Педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Оқушылардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыра және басқара алады; қазіргі заманғы тәрбиенің мәні мен мақсаттарын түсінеді, жеке тұлғаны қалыптастыру процесінің психологиялық және педагогикалық аспектілерін біледі.

  • Код ON8

    Қазақстандағы шет тілді білім беру жүйесінің қазіргі жай-күйін талдай алады, шетелдік тәжірибемен салыстыра алады және оны ұлттық ерекшеліктер мен жергілікті жағдайларды ескере отырып бейімдей алады; мәдениетаралық құзыреттілікті ауызша және жазбаша түрде мәдениетаралық коммуникация қабілеті ретінде меңгереді, шет тілдерін оқыту әдістемесінің тарихын және әдістемелік бағыттардың эволюциясын біледі.

Top