Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01709 Шетел тілі: екі шетел тілі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақ шет тілі мұғалімдерінің пәндік білімдерінің іргелілігіне қол жеткізуге бағытталған кең базалық кәсіби дайындықты қамтамасыз ету; шетел тілі құзыреттерінің қалыптасуының халықаралық-стандартты деңгейлік талаптарын ескере отырып, білім алушыларды екі шетел тілі мұғалімінің қызметін орындауға дайындау; бакалаврды кәсіби қызметтің жалпы интегралдық әдіснамасымен қамтамасыз ету; болашақ мамандардың кәсіби шығармашылық дағдыларын дамыту; білім деңгейін одан әрі арттыру қажеттілігін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; Экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, ғылыми зерттеу әдістері)
-
2 Оқу жылы
Үйдегі оқу (А2)
Аударма алдындағы талдау (А2)
Тіл біліміне кіріспе
Шетел тілі (екінші,А1 деңгейі)
Қолданбалы лингвистикаға кіріспе
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (А2,В1)
Аналитикалық оқу (A2)
Лингвистикалық ілімдердің негіздері
Аналитикалық оқу (В1)
Көркем аударма тәжірибесі
Шетел тілі (екінші, А2 деңгейі)
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Діни және этникалық төзімділік негіздері
Аударма алдындағы талдау (В1)
Шет тілдік коммуникацияның грамматикалық аспектілері
Үйдегі оқу (В1)
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Коммуникативті грамматика (бірінші шет тілі)
Тұрмыстық-ауызекі тақырып бойынша практикум (В1 деңгейі)
-
3 Оқу жылы
Шет тілінде білім беру әдістемесі
Жазбаша аударма тәжірибесі (В2)
Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
Оқылатын тіл теориясының негіздері
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Педагогика
Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (бірінші шет тілі)
Тіл тарихы
Шетел тілі (екінші, В1 деңгейі)
Ауызша аударма тәжірибесі (B2)
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тәрбие теориясы
Бірінші шет тілінің коммуникативтік тренингі
Ағылшын тілінің теориялық курсы
Іскерлік хат
ХХ ғасырдың шетел әдебиеті
Ғылыми мәтіннің тілі мен стилі
Академиялық жазу
Екінші шетел тілі бойынша практикум (В2 деңгейі)
Шетел әдебиеті
Техникалық мәтіндерді аудару (В2)
Экстенсивті оқу (B2, C1)
Көркем мәтіндердің аудармасы (В2)
Екінші шет тілінің ауызекі сөйлеу тілін дамыту
Ағылшын грамматикасының практикалық курсы
Екінші шет тілін жазу тәжірибесі
ХХ ғасырдағы американдық әдебиет
-
4 Оқу жылы
Іскерлік сөйлеудің стилистикалық ерекшеліктері
Екінші шет тілі
Қоғамдық-саяси лексика (бірінші шет тілі)
Ағылшын тілінің фразалық етістіктері (С1)
Қазіргі орыс тілі
Практикалық стилистика
Ауызекі ағылшын тілі (C2)
Қоғамдық-саяси тақырып бойынша практикум (бірінші шетел тілі)
Ана және шет тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Қазіргі орыс және ағылшын тілдерінің негіздері
Аналитикалық оқылым
Ауызекі ағылшын тілі (бірінші шет тілі)
Шетел және қазақ (орыс) тілінің функционалдық стилистикасы
IELTS,TOEFL-ге дайындық
Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (екінші шет тілі)
Екінші шет тілінің практикалық курсы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз қарым-қатынас жасау тәсілдерін меңгерген, теріс әлеуметтік және табиғи факторлардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарынан қорғау құралдарын қолдана біледі; өз бизнесін ұйымдастыру үшін қажетті білімге ие; көшбасшылық қасиеттерге ие және кәсіби және ақпараттық салалардағы бәсекелестікке дайын; гигиена, қорғау талаптарына сәйкес салауатты өмір салтын ұстану білімі мен дағдыларына ие және педагогикалық ұжымның ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерінен қорғау ережелерімен; өзін-өзі бағалауға және өзін-өзі бақылауға қабілетті.
- Ана тілінде сөйлейтіндердің орындауындағы сөйлеуді түсінеді, шет тілінің грамматикасы бойынша жүйелі білімі бар; үйлесімділіктің жоғары дәрежесімен және сөзжасамдық мүмкіндіктерімен ерекшеленетін жалпы қолданылатын лексиканы, сондай-ақ стилистикалық таңбаланған лексиканы қолдана алады; ауызша және жазбаша сөйлеудің Автоматты дағдыларын меңгереді.
- Белгілі бір тілдік материалды әртүрлі ғылыми тәсілдер аспектісінде талдай алады; ең маңызды және типтік тілдік құбылыстарды кәсіби бағдар тұрғысынан түсіндіре алады; тілдік құбылыстарды өз бетінше түсіндіре алады, үйренген тілдік материалды әр түрлі коммуникативті жағдайларда мақсатқа сай қолдана алады.
- Өмір бойы білім алу дағдылары мен дағдыларын меңгерген, кәсіби мансап бойы өзгермелі технологияларға табысты бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіби қызметте өз білімін үнемі жетілдіріп отырады. Тұлғааралық және ұлтаралық қарым-қатынас процесінде әртүрлі әлеуметтік және педагогикалық жағдайларда ориентаға келуді біледі; командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, өз пікірін әріптестерінің пікірімен байланыстыра алады.
- Мәдениеттердің этникалық ерекшелігіндегі моральдық-этикалық нормалар, жалпы адамгершілік, рухани-адамгершілік, еңбек және ұлттық құндылықтар жүйесін; ғылыми зерттеудің заманауи ойлау мәдениеті мен әдіснамалық стратегиясын, сыни ойлау дағдыларын және қазақстандық патриотизм, ұлтаралық және конфессияаралық келісім, белсенді азаматтық ұстаным, жеке адамның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу қағидаттарына негізделген тұрақты дүниетанымдық ұстанымды меңгерген, толерантты әлеуметтік қатынастар.
- Оқу және ғылыми-зерттеу қызметі процесінде лингвистика мен шет тілдік білім беру әдістемесінің ұғымдары мен категорияларымен еркін жұмыс істей алады; коммуникативтік ниеттерді іске асыру үшін тілдік материалды ауызша және жазбаша түрде сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерінде қолдана алады; педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторинг іскерлігі мен дағдыларын меңгереді; бақылау-бағалау материалдарын әзірлей және түсіндіре алады алынған нәтижелер; шет тілдерін оқыту және жастарды тәрбиелеу процесінде әртүрлі ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана алады.
- Әр түрлі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай алады және негізгі мәселеге өз көзқарасын білдіре алады, әр түрлі пікірлердің артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете алады; кез-келген ауызша немесе жазбаша хабарламаны түсінеді; бірнеше ауызша және жазбаша дереккөздерге сүйене отырып, шет тілінде үйлесімді мәтін құра алады; жоғары қарқынмен және жоғары дәлдікпен өздігінен сөйлей алады, қолдана алады ең қиын жағдайларда да мәндердің әртүрлі реңктері.
- Баланың /адамның психологиялық ерекшеліктері туралы тұтас түсінікке ие, психологиялық мәдениетті біледі, баланың психологиялық сипаттамасын құра алады, шет тілін меңгерудің психологиялық заңдылықтарын біледі; шет тілі мұғалімінің қолданбалы қызметі саласында зерттеулер жүргізуге қабілетті; педагогикалық мақсат қою дағдыларын, білім беру мекемелерінде оқу сабақтары мен тәрбие іс-шараларын ұйымдастыруда алған білімдерін қолдана алады; коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді мемлекеттік тілді кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде, ал орыс тілін ұлтаралық және халықаралық қарым-қатынас тілі ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін маман.
- Әдеби тілде әр түрлі тақырыптарда жасалған, әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т. б. туындайтын нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсінеді; зерттелетін тілдің елінде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда сөйлесе алады; белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама жасай алады; әсерлерді, оқиғаларды, оқиғаларды сипаттай алады, үміттер, ұмтылыстар, өз пікірлері мен жоспарларын баяндау және негіздеу.
- Өмірдің негізгі салаларына байланысты жеке сөйлемдер мен жиі кездесетін өрнектерді түсінеді (мысалы, өзі және отбасы мүшелері туралы негізгі ақпарат, сатып алу, жұмысқа орналасу және т. б.); таныс немесе тұрмыстық тақырыптар бойынша қарапайым ақпарат алмасуға байланысты тапсырмаларды орындай алады; қарапайым сөздермен ол өзі туралы, туыстары туралы сөйлесе алады күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттай алады; абстрактілі және нақты тақырыптардағы күрделі мәтіндердің жалпы мазмұнын, соның ішінде жоғары арнайы мәтіндерді түсінеді; жеткілікті жылдам және стихиялы сөйлейді, Тараптардың кез келгеніне еш қиындықсыз ана тілінде сөйлейтіндермен байланысады; әртүрлі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай алады және негізгі мәселеге өз көзқарасын білдіре алады, дәлелдей алады және дәлелдей алады
- Педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Оқушылардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыра және басқара алады; қазіргі заманғы тәрбиенің мәні мен мақсаттарын түсінеді, жеке тұлғаны қалыптастыру процесінің психологиялық және педагогикалық аспектілерін біледі.
- Қазақстандағы шет тілді білім беру жүйесінің қазіргі жай-күйін талдай алады, шетелдік тәжірибемен салыстыра алады және оны ұлттық ерекшеліктер мен жергілікті жағдайларды ескере отырып бейімдей алады; мәдениетаралық құзыреттілікті ауызша және жазбаша түрде мәдениетаралық коммуникация қабілеті ретінде меңгереді, шет тілдерін оқыту әдістемесінің тарихын және әдістемелік бағыттардың эволюциясын біледі.
Ұқсас БББ
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті