Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01411 Бастапқы әскери дайындық в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастапқы әскери дайындық бойынша жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, келесі бағыттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті педагог кадрларды даярлау: -кәсіби қызметте қажетті фундаменталды білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастыру; экологиялық, дене және этикалық, құқықтық мәдениет пен ойлау мәдениетін қалыптастыру; тіл дайындығы; жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру; "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 37-бабына, Қазақстан Республикасы Бюджеттік кодексінің 32-бабына - оқытушылық кадрлар нарығында бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 246
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 3

    «Экономикалық теорияның негіздері» курсы практикалық іс-әрекеттерге қажетті экономикалық экономикалық дағдыларды меңгеруге, объективті экономикалық процесті көрсететін экономикалық ұғымдарды және санаттарды игеру, тиімді басқару шешімдерін таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Тәртіп экономикалық ойлауды қалыптастырады және экономикалық процестерге өз көзқарастарын қалыптастыруға ықпал етеді, білім механизмдері мен экономикалық механизмге ықпал ету құралдарымен жабдықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Еңбекті қорғау - тиісті мемлекеттік стандарттармен анықталған еңбек қауіпсіздігі, өнеркәсіптік гигиена, өндірістік гигиена және өрт қауіпсіздігі саласындағы заңды және ұйымдастырушылық мәселелер бойынша болашақ кәсіби қызметте қажетті білімі мен дағдылары бар болашақ мамандарды қалыптастыру мақсатында зерттелетін күрделі пән. сондай-ақ жұмысшылардың өмірі мен денсаулығын қорғауға басымдық беру принципін іс жүзінде жүзеге асыру бойынша белсенді ұстаным өнеркәсіптік қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері 2019
    Несиелер: 3

    Пән қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға, студенттерді күнделікті өмірде, қауіпті, соның ішінде табиғи, техногенді және биологиялық-әлеуметтік төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, сау және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, дағдылар мен алғашқы көмек көрсету дағдыларын қалыптастыруға, мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеттері туралы базалық білімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнында педагогикалық іс-әрекеттің мәні мен ерекшеліктері, оның гуманистік табиғаты, әлеуметтік рөлі, білім беру функциялары ашылады, сонымен қатар мектепке дейінгі ұйымда жұмыс істеуге қажетті педагог тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттері анықталады. Курстың мақсаты: педагогикалық мамандыққа қызығушылықты қалыптастыру. Курстың міндеттері: - студенттерді мектепке дейінгі ұйым педагогының кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігі туралы бастапқы біліммен қаруландыру ; ; - студенттердің педагогикалық ЖОО-да оқу жағдайына бейімделуіне ықпал ету; - студенттерді өз бетінше, оқу және ғылыми қызметке саналы және белсенді тү��де қосуды ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР Қарулы күштерінің жалпы әскери жарғысы
    Несиелер: 5

    ҚР Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары әскери қызмет заңдарының жиынтығы, жеке құрамды тәрбиелеу мен оқытудың негізі болып табылады. Онда әскери қызметшілердің құқықтары мен міндеттері және олардың арасындағы өзара қарым-қатынастардың сипаты айқындалған. Олар әскерлердің тұрмысының, күнделікті тіршілігінің барлық жақтарын қатаң және дәл регламенттейді,әскерлерде тұрақты әскери тәртіпті, ұйымдасқан және тәртіпті сақтау мәселелері бойынша толық нұсқаулар береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл пән кіріспе пәннің құрылымы мен мазмұнын оқытады. Пәнді ұйымдастырудың педагогикалық негіздері мамандықта жүргізу: жоспарлаудың жалпы ережелері, дидактикалық принциптер оқытудағы қолданылатын материалдар, әдістемелік және оқу базаларын жетілдіру, теориялық және практикалық сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Пән экологиялық дүниетанымды қалыптасырудың негізі болып табылады. Бұл пәнді оқу экосфераны қорғау бойынша практикалық дағдыларды қалыптасыруға, сонымен қатар экологиялық ойлауға, студенттердің экология туралы ғылым ретінде білімін кеңейтуге және экосфераны тұрақты дамуындағы адамның рөлін арттыруға бағытталған. Болашақ мамандар үшін экологиялық білім кешені қатаң экологиялық императив жағдайында адамзат қызметін ұйымдастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қорғаныс негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән арқылы республиканың егемендігін, аумақтық тұтастығын және шекараларының қол сұғылмауын қорғауға дайын болуын қамтамасыз ету мақсатында жүргізілетін саяси, әскери, экономикалық, экологиялық және әлеуметтік-құқықтық сипаттағы мемлекеттік шаралар жүйесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саптық дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл тәртіп саптық амалдарды және қарусыз және қарумен жүруді; бөлімшелер мен әскери бөлімдердің жаяу тәртіпте және машиналарда саптарын; әскери сәлемдесуді орындау, саптық байқауды өткізу тәртібін; әскери бөлімнің Жауынгерлік Туының саптағы жағдайын, оны шығару және әкету тәртібін;әскери қызметшілердің сапқа тұру алдындағы және саптағы міндеттерін және олардың саптық оқуына қойылатын талаптарды айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгеру барысында азаматтар Қазақстан Республикасын қорғау жөніндегі конституциялық құқықтарын ұғынуға, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріндегі мерзімді әскери қызметті өткерудің жағдайларына қысқа мерзімде бейімделіп, өздеріне тапсырылған қару-жарақ пен жауынгерлік техниканы меңгеруі үшін жас сарбазды дайындау көлемінде қажетті білім, қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 5

    Саптық даярлық саптық амалдарды және қарусыз және қарумен жүруді;бөлімшелер мен әскери бөлімдердің жаяу тәртіппен және машиналарда саптарын; әскери сәлемдесуді орындау, саптық байқауды өткізу тәртібін; әскери бөлімнің Жауынгерлік Туының саптағы жағдайын, оны шығару және әкету тәртібін;әскери қызметшілердің сапқа тұру алдындағы және саптағы міндеттерін және олардың саптық оқуына қойылатын талаптарды,сондай-ақ әскери қызметшілердің ұрыс даласында жүріп-тұру тәсілдерін және қарсыластың кенеттен шабуыл жасаған кездегі олардың іс-қимылдарын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Аталған іс-шараның мақсаты "сыбайлас жемқорлық", "сыбайлас жемқорлық" ұғымдарына сипаттама беру, сыбайлас жемқорлық көріністерінің түрлері мен түрлерімен, оның салдарларымен, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық қызметі үшін қылмыстық жауапкершілік нормаларымен таныстыру. Студенттер дәріскерге белсенді сұрақтар қойып, айтылған мәселелердің статистикалық мәліметтерімен, тиісті мемлекеттік органдардың қоғамдық өмірдің барлық салаларында сыбайлас жемқорлық көріністерімен күресу тетіктерімен танысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жастар саясатының негіздері
    Несиелер: 5

    Азаматтық қоғам институттарымен және азаматтармен өзара іс-қимыл негізінде іске асырылатын құқықтық, қаржы-экономикалық, ұйымдық-басқару, ақпараттық-талдау, кадрлық және ғылыми сипаттағы шаралар жүйесін білдіретін Ресей Федерациясы қызметінің бағыты, жастардың тиімді өзін-өзі іске асыруы үшін мүмкіндіктерді белсенді кеңейту және тұрақты әлеуметтік-экономикалық дамуға, жаһандық бәсекеге қабілеттілікке, ұлттық қауіпсіздікке қол жеткізу мақсатында оның әлеуетін арттыру, сондай-ақ әлемдік аренада өзінің көшбасшылық ұстанымын нығайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология және адамның дамуы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - қоғамның әлеуметтік - экономикалық құрылымында адамдар қарым- қатынасының теориялық және тәжірибелік іс- әрекетінің дамуын зерттеу, студенттердің өздігінше іздені, кәсіби дайындығын қалыптастырады. Ойлаудың диалектикалық логикасын қалыптастыра отырып, психикалық құбылыстарды түсінудегі жалған стереотиптерді жеңе отырып, ғылыми психологиялық ойлау жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тактикалық дайындық
    Несиелер: 5

    Тактикалық дайындық пәні әскери оқыту мен ұйымдастыруды, өткізуді және ҚР ҚК қызметке дайындау міндеттерін орындауға қажетті білім, біліктілік және дағдыларды студенттерге әскери істі оқуын түсіндіріеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық дайындық
    Несиелер: 6

    Бұл пән ҚР ҚК жабдықталған авто-бронетанкілік және автокөлік техникасының дамуы және пайда болу тарихын, әскери көліктердің жалпы құрылымын, жұмыс жасау сипатын, бронетранспортерлар, пехотаның әскери машиналары БМП-1, БМП-2, БМП-3 жалпы құрылымы, қаруы, тактикалық, техникалық мәліметтері туралы Т-62, Т-70, Т-72, Т-80, Т-90 танкілерінің қарулары және тактикалық-техникалық сипаттамасы, жалпы құрылымы, техникалық әзірлік бойынша әдістемелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери заңдылық
    Несиелер: 5

    Бұл пән әскери құрылым саласындағы әскери қызметшілер мен қоғамдық қатынастардың басқа да қатысушыларының міндеттерін, құқықтары мен жауапкершілігін анықтайтын, өмір, тұрмыс және қызмет саласындағы қатынастарды реттейтін мемлекет белгілеген құқықтық нормалар жүйесін, Қарулы Күштер құрылымының принциптері мен нысандарын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери-спорттық ойындар
    Несиелер: 5

    Бастапқы әскери дайындық курсында алған білімдері мен дағдылары негізінде студенттердің дене шынықтыру дайындығын, әскери-спорттық ойындардың әдістері мен тәсілдерін меңгеруді дамыту, семинар және практикалық сабақтар процесінде берілген әскери-спортттық ойындарды ұйымдастыра алу және жоспарлау. Әскери-ойындар ережелерін білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пән ҚР ҚК жабдықталған авто-бронетанкілік және автокөлік техникасының дамуы және пайда болуы тарихы, әскери көліктердің жалпы құрылымы, жұмыс жасау сипаты, бронетранспортерлер, жаяу әскер машиналары БМП-1, БМП-2, БМП-3 жалпы құрылымы, қаруы, тактикалық, техникалық мәліметтері, Т-62, Т-70, Т-72, Т-80, Т-90 танкілерінің қарулары және тактикалық-техникалық сипаттамасы, жалпы құрылымы,техникалық әзірлігі бойынша білімдерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән құқық саласын зерттейді, ол әскери іспен байланысты барлық құқықтық мәселелерді, Қарулы Күштерді құру принциптері мен нысандарын бекітетін, олардың құрылысы, өмірі, тұрмыс және қызметі саласындағы қатынастарды реттейтін және әскери қызметшілердің, әскери міндеттілер мен қоғамның басқа да қатысушыларының міндеттерін, құқықтары мен жауапкершілігін, мемлекеттің әскери ісі саласындағы қатынастарын айқындайтын мемлекет белгілеген құқықтық нормалар жүйесін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери-спорттық ойындар мен кешендер 2019
    Несиелер: 5

    Бұл пән әскери-спорттық кешеннің ұйымдастырылуында - жауынгерлік дайындықтың басты пәндерінің бірі. Әскери оқу мен тәрбиенің маңызды және ажырамас бөлігі .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инновациялық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде инновациялық білім беру технологиялары арқылы студенттердің білім беру және тәрбие жұмысының дамуын, еліміздің әлеуметтік-экономикалық жағдайын жақсарту үшін студенттер үшін жүйелі және дәл оқытады. Инновациялық технологияларға оқытудағы ең бастысы-өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі жетілдіру негізінде адамның қабілеті мен икемділігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ҚР әскери қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пән Қазақстан Республикасының Қарулы Күштеріндегі қызмет туралы ұсынысты және әскери іс негіздерін қалыптастыруға ықпал етеді. ҚР-да әскери қызметті ұйымдастыруды, штаттық іс-шараларды, Қарулы Күштердегі мемлекеттік мекемелер мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің таратылуын, қайта ұйымдастырылуын, ауысуын, бағыныстылығын Өзгертуді, штаттарын өзгертуді, сондай-ақ Қарулы Күштердің құрамы мен штат санын Өзгертуді құру жөніндегі іс-шараларды өткізуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың ең маңызды ережелері мен әдістерін табысты қарауға мүмкіндік беретін мәселелердің кең ауқымын қамтиды; студенттердің назарын осы үдерістің маңызды заңдылықтарына бағыттайтын жалпы әдістемелік ұсынымдарды сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Атыс дайындығы әскери оқыту мен өткізу бойынша және оларды ҚР ҚК қызметке дайындау міндеттерін орындауға қажетті білім, біліктілік және дағдыларды ұйымдастыру мақсатында студенттердің әскери істі оқуын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ҚР ҚК әскери қызметшілерінің тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Жалпы әскери міндет және әскери қызмет", "азаматтық қорғаныс туралы" Заңдары, "Бастапқы әскери дайындық туралы" қаулы, ҚР Президентінің жарлықтары, сондай-ақ Қорғаныс министрлігінің Бас штабы бастығының, Төтенше жағдайлар жөніндегі комитет төрағасының және ҚР Білім және ғылым министрінің бұйрықтары мен директивалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика 2019
    Несиелер: 5

    Педагогика-адамды тәрбиелеу және оқыту туралы Ғылым, ең алдымен, балалар мен Жасөспірімдер жасындағы. Педагогика пәні-тұлғаны тәрбиелеу, оқыту және білім беру жағдайында оның бағытталған дамуы мен қалыптасуының тұтас педагогикалық процесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бауыржанның әскери мұралары
    Несиелер: 5

    Бұл нысан Бауыржан Момышұлының өмірін, әскери қызметін және жауынгерлік жолын зерделеуді, жауынгерлік тактика мен әскери мұраны игеруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі әскери қызмет
    Несиелер: 5

    Бұл пән құқық саласын зерттейді, ол әскери іспен байланысты барлық құқықтық мәселелерді, Қарулы Күштер құрылымының принциптері мен нысандарын бекітетін мемлекет белгілеген құқықтық нормалар жүйесін кеңінен түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаңа технологиямен оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл пән арқылы болашақ бастапқы әскери дайындық мамандығының мұғалімдеріне қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы білім беруді, қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық негіздерін, қазіргі педагогикалық технологияларды оқу-тәрбие үрдісінде пайдаланудың жолдарын көрсетуді, қазіргі педагогикалық технологиялардың түрлері, міндеттері мен мақсаттарымен таныстыру,қазіргі педагогикалық технологиялардың сапалық ерекшеліктерін айқындауды;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясының мәселелерін; Басқару психологиясының ғылыми ұғымдар аппаратын; психология заңдылықтары мен құрылымында жекелеген айырмашылықтарды; меңгерген білімін практикалық қолдану амалдарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    студенттерде кәсіби қызмет ретінде басқару туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, студентке әлеуметтік-экономикалық жүйелерді басқарудың жалпы теориялық ережелері туралы білім беру, басқарушылық міндеттерді практикалық шешу және басқарудың халықаралық тәжірибесін зерттеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі" пәні мамандыққа қатысты талаптарды түсінеді, іс-жүзінде қолданады; Негізгі қолданбалы бағдарламалар білімі арқылы ақпараттарды алады және оларды қолданады; Оқу тәрбие үдерісін кәсіби әдістемелік, деңгейде ұйымдастырады, қолданады; Әскери білім саласының жалпы заңдары, әскери талаптары мен нормаларын түсінеді, іс-жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік әскери тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде шет мемлекеттері әскерлерінің әскери тарихынан, олардың қазіргі заманға сай әскери жоғарғы оқу орындары және жалпы әскерлері жөнінде мәлімет беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери психология және педагогика негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде әскери негіздер мен міндеттер; психологиялық үрдүстер; студенттің жеке тұлғалық және ұжымның психологиясы, оларды оқып білу және қалыптастыру әдістемесі; қазіргі кездегі әскери тәрбиенің негізі, принциптері, формалары және әдістері; сарбаздың, жеке құрамының және әскери бөлімшенің әскери шеберліктерін қалыптастырудың психо-педагогикалық негіздері; Әскери ұжымда жарғыға қайшы қарым-қатынастардың алдын алу; Әскери қызметкерлердің өз-өзіне қол жұмсау тәртібінің психологиялық ерекшеліктері және оны алдын алу; Әскери ұжымды психологиялық зерттеудің негізгі бағыттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару мен байланыс
    Несиелер: 6

    Бұл пән әскери-техникалық прогресті, әскери-инженерлік дайындықты, әскери топографияны, басқаруды, байланысты оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның әскери тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән өткен кезеңіміз бен бүгінгі уақытқа дейінгі әскери істің даму процестерін және өткен соғыстарды зерделейтін ғылымды, әскери өнердің дамуын, сонымен қатар бұрынғы әскери техниканы зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери-инженерлік даярлықты оқыту әдістемесі, әскери топография, басқару және байланысты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пән әскери-техникалық прогресті, әскери-инженерлік дайындықты, әскери топографияны, басқаруды, байланысты оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық қолдаудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім беру үдерісі субъектілерінің жеке және кәсіби дамуы үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ететін пәнаралық өзара іс-қимылын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Дінтану білімнің кешенді салыстырмалы дербес саласы ретінде XIX ғасырдан бастап қалыптасты, бірақ тиісті білімдер ғасырлар бойы жинақталғанымен. Ол жалпы және әлеуметтік философия, философия тарихы, социология, антропология, психология, Жалпы тарих, этнология, археология және басқа да ғылымдар тоғысында конституцияланды. Дінтану заңдылықтарын пайда болу, даму және қызмет етуінің дін, оның құрылымы және әр түрлі компоненттері, оның многообразные феномендері, олар представали тарихында қоғамның өзара байланысы мен өзара іс-қимыл дін және басқа да облыстардың мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі IT
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша бастапқы әскери дайындық студенттері сандық оқу ресурстарын қалыптастырады және оларды оқу процесінде, геймификацияны, бұлтты есептеулерді және мобильді технологияларды, сондай-ақ STEM технологиясын білуде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоян-қолтық ұрыс
    Несиелер: 5

    Бұл пән қоян-қолтық ұрыстағы негізгі қозғалыстарға оқыту әдістемесі мен техникасын, қауіпсіз құлауды үйретудің техникасы мен әдістемесін зерттейді. Шабуылдаушы әрекеттерді қолмен, аяқпен, заттармен және әр түрлі жағдайларды оқыту техникасы мен әдістемесі. Қармаудан қорғауға оқытудың техникасы мен әдістемесі. Аяқпен соғудан қорғауға оқыту әдістемесі мен техникасы. Пышақпен соққыдан қорғауға оқыту әдістемесі мен техникасы. Артынан шабуылдан қорғауға үйретудің техникасы мен әдістемесі. Бірнеше шабуылдағыштардан қорғауға үйрету техникасы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-патриоттық тәрбиенің негізі
    Несиелер: 5

    БӘД бакалаврын дайындау кезінде – «Әскери патриоттық тәрбие негіздері» пәні бойынша әскери патриоттық тәрбиені өткізу мен ұйымдастыруда келешек бастапқы әскери дайындығы оқытушы-ұйымдастырушысына қажетті әдістемелік білім мен дағдыны барлық оқу орны сабақтарында, оқу-далалық жиындарда, қорғаныс-спорттық сауықтыру лагерлерінде және сабақтан тыс уақытта пайдалана алуы көзделеді. Бастапқы әскери дайындығы оқытушы-ұйымдастырушысы мамандығы бойынша студенттерді дайындаудың бірден–бір негізгі пәні «Әскери патриоттық тәрбие негіздері» пәні. Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастыру мен өткізу үшін бастапқы әскери дайындығын болашақ оқытушы-ұйымдастырушысы ретінде студенттерге қажетті әдістемелік білімдер мен дағдылар оқу орнындағы барлық сабақтарда, оқу-алаңдарында, қорғаныс-спорттық сауықтыру лагерінде және сабақтан тыс уақытта қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-кәсіптік дайындық
    Несиелер: 5

    Бұл пән жеке құрамның бейбіт және соғыс уақытында кәсіби міндеттері мен міндеттерін мінсіз және дәл орындауға дайындығын үйренеді. Қатты әскери-кәсіптік және арнайы білім мен дағдыларды, әскери техника мен қаруды иелену тәсілдерін, жағдайдың кез келген жағдайында барлық әлеуетті мүмкіндіктерді пайдалана білуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шұғыл жағдайда жедел көмек көрсету
    Несиелер: 5

    Бұл пән зардап шегушінің жағдайын уақытылы және дәл бағалауды, оған оңтайлы жағдай беруді және тыныс алу жолдарының өтімділігін, тыныс алуды және қан айналымын қамтамасыз ету бойынша қажетті бірінші кезектегі іс-қимылдарды орындауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Армиялық қоян-қолтық айқасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән әскери қоян-қолтық ұрыста базалық қозғалыстарды үйретудің техникасы мен әдістемесін қарастырады. Қолмен, аяқпен, заттармен әртүрлі жағдайда шабуыл жасау әрекетіне үйрету техникасы мен әдістемесі. Ұстап алудан қорғануды үйрету техникасы мен әдістемесі. Соққыдан қолмен қорғануды үйрету техникасы мен әдістемесі. Соққыдан аяқпен қорғануды үйрету техникасы мен әдістемесі. Таяқпен соққыдан қорғануды үйрету техникасы мен әдістемесі. Пышақ соққысынан қорғануды үйрету техникасы мен әдістемесі. Арттан шабуыл жасаудан қорғануды үйрету техникасы мен әдістемесі. Бірнеше шабуылшыдан қорғануды үйрету техникасы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән арқылы қазақ хандығының әскери соғыс өнерінің тәсілдерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс
    Несиелер: 5

    Бұл пән арқылы білімгерлерді соғыс және бейбіт кезінде халықты және мемлекеттің шаруашылық кәсіпорындарын жаппай қыру қарулардан қорғау және сақтау негізінде, мемлекетті жалпы қорғау қағидаларының шараларымен таныстырады, құтқару және қалыпты жағдайға келтіретін жұмыстарды атқаруды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қару-жарақтың даму тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән дәстүрлі қазақ қаруының түрлері мен түрлерін, олардың сақталуын, қару коллекциясын насихаттау мен зерделеуді сипаттайды. Әскери ғылымның тарихында қару әскери істің бөлігі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-патриоттық тәрбие үйірмесінің жұмысын ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Бұл пән арқылы жастарды өз отанының адал патриоты болуға тәрбиелеу. Бүгінгі жастар отанымыздың келешегі, сондықтан олармен санасу, пікірін тыңдау қоғамға белсене араласуына көмектесуіміз қажет болып саналады. Әскери патриоттық тәрбиенің негізгі алатын қоғамдағы ролі ерекше болып саналады. Жастарды өзінің еліне деген сүйініспеншілікке тәрбиелеу, патриоттық тұрғыда ерекше болып саналуы мүмкін. Патриоттық тәрбиенің негізгі мақсаты мен міндеттері қоғамымыздағы өзгерістердің барлығына жастардың араласуына бірдей ықпал жасау, оған негізінде мектеп жасынан бастап отанға деген сүйінспеншіліктерін артыруы қажет, бұл дегеніңіз патриоттық тәрбие негізін түсіндіру болып табылыды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқу барысында мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтары, негізгі заң ұғымдарын анықтау, сондай-ақ конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік құқық сияқты қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері
    Несиелер: 3

    Гуманитарлық, қоғамдық, психологиялық ғылымдар жүйесіндегі акмеологияның орнын білу және түсіну; - акмеологиялық мәселелердің мәні мен мазмұны және олардың ғылыми әзірлену жағдайы; - акмеологияның теориялық-әдіснамалық негіздері, жетілген тұлғаның прогрессивті даму процесіндегі өзгеруінің заңдылықтары мен кезеңдері; - прогрессивті дамуға ықпал ететін акмеологиялық жағдайлар мен факторлардың мәні. Меңгеруі керек: - алған білімдерін және қалыптасқан дағдылары мен іскерліктерін тәжірибеде қолдану; - студенттер арнайы психологиялық-педагогикалық, оқу, ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істей білуі тиіс. Бұл курсты оқу барысында алынған білім Кәсіби қызметтің жеке стилін қалыптастыру үшін негіз болып табылады. Меңгеруі керек: - "Акмеология" курсын оқыған студент практикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдері мен дағдыларын, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын игеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери -техникалық үйірме жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл тәртіп әскери, әскери-техникалық білімді таратудың, өскелең ұрпақты патриоттық тәрбиелеу жөніндегі жұмыстың сапасын арттырудың, оларды әскери қызметке дайындаудың, әскери-қолданбалы және техникалық спорт түрлерін танымал етудің және оқушыларды сауықтырудың маңызды нысаны болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гендерлік саясат негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің отбасылық қатынастар, ерлер мен әйелдердің теңдігі, саясаты туралы теориялық білімдерін меңгеруге бағытталған. Студенттер отбасылық қарым-қатынастардың құрылуының ұйымдастырылуына, принциптеріне, әдістері мен механизмдеріне және ерлер мен әйелдердің тең құқылық заңдарын сақтауы, ерлер мен әйелдердің тең құқылығына қатысты заңдарды ұстануы, балалардың құқықтарын отбасылық диспотизмнен қорғау сияқты мәселелерге ерекше назар аударулары тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-музыкалық тәрбие
    Несиелер: 5

    Бұл пән әскери марш тарихы мен әскери-музыкалық марштар негіздерін білуді қалыптастырады. "Әскери-музыкалық білім беру" пәнін меңгеру барысында студенттер жалпы білім беретін мекемелерде әскери-патриоттық сезімдерді үйренеді, бұқаралық қорғаныс және әскери-патриоттық жұмыстарды ұйымдастыру әдістеріне үйретеді, мұғалім қызметінің құрылымын зерттейді, халықтың науқандары мен жұмыс орындарын өткізу әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-дала жиындарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі Установите Яндекс.Переводчик на мобильный телефон Переводите в Яндекс.Браузере
    Несиелер: 5

    Жалпы орта білім беру мекемелерінің 10-11 сынып оқушыларымен әскери және оқу-дала жиындары. Құжаттаманы дайындау. Оқу-дала жиындарына қатысатын оқушыларға жеке қауіпсіздік пен жауапкершілікті қамтамасыз ету бойынша нұсқаулық. Оқушыларды оқу-дала жиындарына дайындау. Жиындарда сабақ өткізуді материалдық қамтамасыз ету. Жиындарға келу, тіркеу, тексеру және жеке құрамды орналастыру. Жиындардың жеке құрамы үшін мақсаттар мен міндеттерді қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-медициналық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылыми білім және практикалық шаралар жүйесін зерттейді, медицина саласы және әскери істің құрамдас бөлігі болып табылады, ол адамның әскери қызметті өткеруіне байланысты, тиісінше оның әскери (жауынгерлік) іс-қимылдарға қатысуына немесе әскери (жауынгерлік) іс-қимылдар жүргізіліп жатқан аумақта тұруына байланысты пайда болатын аурулар мен зақымдануларды зерттеумен, алдын алумен және емдеумен айналысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери әуе қорғаныс күштері
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін қорғауды қамтамасыз ету; мемлекеттік, әкімшілік және әскери объектілерді әуе шабуылынан қорғау; ҚР ҚК басқа да түрлері мен тектерін авиациялық қолдау жөніндегі жауынгерлік міндеттерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР ҚК әскери техникасы мен қару жарақтары
    Несиелер: 5

    Әскерлерге қосалқы бөліктерді, тораптар мен агрегаттарды ұйымдасқан түрде жеткізу, отандық қорғаныс-өнеркәсібі кешенінің қолда бар ұрыс машиналарын жаңғыртуға атсалысуы, сондай-ақ, техникалық жай-күйге жауапты жеке құрамның кәсіпқойлығы мен техникалық сауаттылығының артуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери туризм
    Несиелер: 6

    Бұл пәнде қажетті икемділіктер мен дағдыларды игеру үшін факультетте арнайы аудиториялар жасақтау; Жоғары оқу орнын таңдау кезінде талапкерлер үшін ең басты жағдайлардың бірі әскери кафедраның болуы. Әскери кафедрада білім алу жастардың әскери дайындықтан өтуінің басты құралы болуы қарастырылады. Әскери кафедрада оқу бұл запастағы әскери офицер қатарына тіркелуге берілген тамаша мүмкіндік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • РФ ҚК әскери техникасы қару-жарақтары
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде соғыстағы әскерлер, оның ішінде мотаату бөлімдері міндеттерінің тиімді ұйымдастырылуы, атудың түрлерімен, маневрын, барлау жүргізудің негіздерін, сапта қару ұстанып жүрудің тәртіптерін меңгеру; Соғыста далалық жағдайда жылжу түрлерін, ату позициясын таңдау, бақылау қорытындысын баяндау, картасыз азимуттармен жүре білу қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери этикалық білім
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде әскери мораль нормалары мен принциптерін этикаға және теориялық негіздеуге, оның әскери қызметшілерге моральдық, психологиялық және жауынгерлік қасиеттерін қалыптастыруға әсері туралы білімдер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-дала жиындары
    Несиелер: 5

    Жалпы орта білім беру мекемелерінің 10-11 сынып оқушыларымен әскери және оқу-дала жиындары. Құжаттаманы дайындау. Оқу-дала жиындарына қатысатын оқушыларға жеке қауіпсіздік пен жауапкершілікті қамтамасыз ету бойынша нұсқаулық. Оқушыларды оқу-дала жиындарына дайындау. Жиындарда сабақ өткізуді материалдық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР ҚК физикалық дайындығын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Бұл пәнде ҚР ҚК физикалық дайындығын ұйымдастыру, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызмет ету туралы түсінігін және әскери іс негіздері бойынша студенттердің білімдерін қалыптастыру; «ҚР ҚК физикалық дайындығын ұйымдастыру» пәнінің теориялық негіздерін меңгеру және еңбек қызметінде қолдана білу. Жалпы әскери пәндерді оқыту әдістемесі қолдана білу қажеттілігі және әскери қызметке оқушыларды баулу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-медициналық дайындық
    Несиелер: 5

    Бұл пән жарақаттар, жауынгерлік зақымданулар мен жазатайым оқиғалар кезінде жеке табельдік және қол астындағы құралдарды пайдалана отырып, алғашқы медициналық көмек көрсетуді, кең таралған жұқпалы аурулардың алдын алуды және жеке және қоғамдық гигиена негіздерін үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Этикалық және рухани құндылықтар туралы; Жеке тұлғаға әлеуметтік көзқарас туралы, адамдардың мінез-құлқындағы, қарым-қатынасы мен іс-әрекетіндегі сана мен сана-сезімнің рөлі, жеке тұлғаның қалыптасуы мен қалыптасуы туралы ұсынысқа ие. Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдауға, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен және ұқыпты қарауға дайын. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлыққа төзбеушілік, құқық пен заңға құрметпен қарайды. ҚР жастар саясаты мәселелері бойынша теориялық білімді практикада қолдану.

  • Код ON2

    Этикалық және рухани құндылықтар туралы; жеке тұлғаға әлеуметтік көзқарас туралы, адамдардың мінез-құлқындағы, қарым-қатынасы мен іс-әрекетіндегі сана мен сана-сезімнің рөлі, жеке тұлғаның қалыптасуы мен қалыптасуы туралы ұсынысқа ие. Ағзаның бейімделу резервін арттыру және денсаулықты нығайту үшін дене тәрбиесі мен өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін қолдануға дайын. Ойлау процестерін талдауды қоса алғанда, аналитикалық қызметке қабілетті (метамышлау дағдылары); Бастапқы әскери даярлық саласындағы негізгі оқу-жаттығуларды практикада қолданады;

  • Код ON3

    Педагогикалық ойларды, педагогикалық бақылау және оқыту сапасын бақылау әдістерін, өзекті дидактикалық технологияларды дамытуға қабілетті; Білім алушыларда әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді тәрбиелеуге қабілеті: мақсаткерлік, ұйымшылдық, еңбекқорлық, жауапкершілік, азаматтық, коммуникативтік, төзімділік; Жан-жақты әскери-педагогикалық, әскери-арнайы және дене даярлығы бар; Әскери-педагогикалық және әскери-арнайы, кәсіби білімді, дағдылар мен іскерлікті үнемі жетілдіруге қабілетті;

  • Код ON4

    Оқу-тәрбие процесін бақылауға, байқалатын фактілер мен құбылыстардың себеп-салдарын байланыстарын талдауға және орнатуға, олардың дамуын болжауға қабілетті. Педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлардың жүйесін әзірлеу, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу дағдылары мен іскерліктерін меңгерген

  • Код ON5

    Жеке тұлғаға әлеуметтік көзқарас туралы, адамдардың мінез-құлқындағы, қарым-қатынасы мен іс-әрекетіндегі сана мен сана-сезімнің рөлі, жеке тұлғаның қалыптасуы мен қалыптасуы туралы ұсынысқа ие. Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды төзімді қабылдауға, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен және ұқыпты қарауға дайын; Төтенше жағдайлар, авариялар, апаттар, қазіргі заманғы зақымдау құралдары, табиғи ТЖ кезінде алған білімдерін, іскерліктерін қолданады. Заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысын меңгеру, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана білу

  • Код ON6

    Оқушылармен жеке жұмыс жүргізеді, олардың іскерлік, моральдық және физикалық қасиеттерін зерделейді, жастарды ҚР Қарулы Күштерінде қызметке дайындайды, сабақ барысында қауіпсіздік шараларын бұзудың алдын алу бойынша шаралар қабылдайды; Алғашқы әскери дайындық және оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақтарды сапалы өткізу, пәнаралық байланысты жүзеге асыру; оқу процесіне оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін енгізу;

  • Код ON7

    Ағзаның бейімделу резервін арттыру және денсаулықты нығайту үшін дене тәрбиесі мен өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін қолдануға дайын. Ғылыми ақпаратты іздеудің негізгі техникалық құралдарын, қолданбалы компьютерлік бағдарламалардың әмбебап пакеттерін пайдалану, эксперименттік деректер базасын құру, жаһандық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу қабілеті. Бастапқы әскери дайындық саласында мемлекеттік және қоғамдық басқару органдарының құжаттарын іс жүзінде қолдана алады

  • Код ON8

    Жаңа әлеуметтік байланыстарды орнатуға, ізбасарларға қолдау көрсетуге, олардың кәсіби-тұлғалық әлеуетін дамытуға дайындықта коммуникативтік дағдылардың жоғары деңгейі бар. Әскери-педагогикалық және әскери-арнайы, кәсіби білімді, дағдылар мен іскерлікті үнемі жетілдіруге қабілетті; Жан-жақты әскери-педагогикалық, әскери-арнайы және дене даярлығы бар; Теориялық, практикалық мәселелерді шешуде және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда білімді қолдана алады.

Top