Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01111 Практикалық психология в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Психоэмоциялық қиындықтарды анықтау және психокоррекциялау үшін әртүрлі психодиагностикалық әдістерді қолданады, білім алушылардың жеке өсуін қалыптастыру мен дамытуға жағдай жасай отырып, кәсіби шеберлігін көрсетеді.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби комуникацияның әртүрлі салаларындағы үрдістерді бағалайды, тұлғаның әлеуметтік-мәдени дамуы туралы білімді қолдана отырып, дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымын көрсетеді.
  • Білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету әдебі мен қағидаттарын, жайлы және қауіпсіз білім беру ортасының талаптарын сақтай отырып, әлеуметтену, оқыту, норматиптік балалар мен ЕБҚ бар балаларды дамыту процестерін психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламаларын жасайды.
  • Әлемдік мәдениеттің қоғам қайраткерлерінің идеяларын аша отырып, әлеуметтік ғылымдардың негізгі заңдылықтарын терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсетеді.
  • Студенттердің жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескеру, диагностика нәтижелерін өңдеу, жеке тұлғаны дамытудың психокоррекциялау бағдарламасын қолдану, тиісті әдістерді таңдау арқылы студенттердің ерекшеліктеріне кешенді психодиагностикалайды;
  • Білім алушыларға, педагогтарға жеке тұлғаны дамыту мен қалыптастырудың дағдарыстық кезеңдерінде психоағарту, психопрофилактика және әлеуметтік дезадаптацияны психокоррекциялау бойынша іс-шараларды жүзеге асыра отырып, қажетті психологиялық қолдау көрсетеді.
  • Қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияларды қалыптастырады, өмірдің барлық салаларында заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, әртүрлі құжаттамалармен жұмыс істеу дағдыларын, ғылыми-зерттеу дүниетанымын көрсетеді.
  • Практикалық психологияның өзекті бағыттарын қолдана отырып, кәмелетке толмағандар мен білім беру процесіне қатысушылардың деструктивті мінез-құлқының әртүрлі нысандарының тәуекелдерін азайту әдістерін қолдана отырып, білім алушыларды оқыту мен дамытудағы қиындықтарды жеңу кезінде жеке қолдау бағдарламаларын жасайды.
  • Құқықтық және экологиялық мәдениетті танытатын, қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын талдайтын, қоғамдық сананы, көрнекті мәдениет және ғылым қайраткерлерінің шығармашылық мұрасын жаңғыртушы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы өзіндік сана-сезімін көрсете отырып, болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін меңгереді.
  • Әлеуметтік топтарға және өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсетеді, дамытушы және психокоррекциялау бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі қызмет салаларындағы ұйымдарда жеке және топтық психотерапия жүргізеді.
  • Психологияның қолданбалы мәселелерін шешу үшін, білім беру процесін ұйымдастыруда жалпы психологияның әдіснамасын ескере отырып, әртүрлі психологиялық мектептердің, бағыттардың, тұлғаның ғылыми теорияларының әдістемелік диагностикалық және дамытушы құралдарын қолданады.
  • Білім алушылардың қабілеттерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістерін қолдана отырып, жалпы білім беру бағдарламаларын меңгерудегі физиологиялық қиындықтарды ескере отырып, білім алушыларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу қиындықтарында психологиялық, био-психо-әлеуметтік себептердің туындау көздерін саралай алады.
Top