6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі ұйымдардың оқу-тәрбие процесін, ғылыми-әдістемелік қызметін тиімді жүзеге асыру және тәрбиеленушілердің дамуына мониторинг жүргізу дағдылары бар білікті педагогтерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
-
Кәсіби-педагогикалық мамандыққа кіріспе
Несиелер: 5Кәсіби-педагогикалық мамандыққа кіріспе пәні педагогикалық мамандарды даярлау жүйесіндегі маңызды бөлігі болып табылады. Оқу курсында жоғары педагогикалық білім беру сатндартына сәйкес болашақ мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігіне қойылатын талаптары тұжырымдалған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіби іс-әрекетке кіріспе
Несиелер: 5Кәсіби іс-әрекетке кіріспе курсы мамандықтың ерекшелігі мен қазіргі заманғы оқыту әдіс-тәсілдері туралы ұғымдарды қалыптастыруға бағытталған. Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеруге, кәсіптік жүйелі ойлау қабілетін дамытуға, жоғары педагогикалық білім беру мекемелерінде оқу іс-әрекетіне ынталандыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Несиелер: 5Пән мамандықтың ерекшеліктері, қазіргі заманғы оқыту құралдары туралы түсініктерді қалыптастыруға, педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеруге, кәсіптік жүйелі ойлауға, танымға бағдарлауға, жоғары педагогикалық білім беру ұйымдарындағы оқу қызметіне уәждемелеуге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
«Академиялық жазба және кәсіби тілдер» модулі (Академиялық жазба, Кәсіби қазақ (орыс) тілі, Кәсіби бағытталған шетел тілі)
Несиелер: 6Курсты меңгеру барысында білім алушылар кәсіби қызметтің ерекшелігін ескере отырып, академиялық лексиканы қолдануды үйренеді. Білім алушыларда оқытылатын білім беру бағдарламасының пәндері тақырыбы бойынша көркем және ғылыми мәтіндерді дайындау, жазу және жариялау, жобалар мен презентацияларды әзірлеу және ұсыну дағдылары қалыптасады. Кәсіби қазақ (орыс) тілін, кәсіби бағытталған шет тілін оқыту барысында болашақ маманның кәсіби қызметі аясында кәсіби лексикасы коммуникативтік құзыреттіліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
-
«Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)" модулі
Несиелер: 5Модуль ғылыми зерттеудің әдіснамалық базасын, ғылыми жұмыстың тұжырымдамалық аппаратын, зерттеудің негізгі кезеңдерін, Қазақстан Республикасының құқық және құқықтық қатынастарының негізгі ұғымдарын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктерін, сондай-ақ экономика және кәсіпкерлік саласындағы теориялық және практикалық негіздерді, табиғи жүйелердің жұмысының негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарын, қоршаған ортаны қорғаудың проблемалары мен әдістерін, қоршаған ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялардың қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдерін, табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілерін игеруге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика.
Несиелер: 6Курс педагогиканың категориялық аппаратымен және педагогикалық ғылымның құрылымымен таныстырады; жеке тұлғаның, қоғамның, мемлекеттің, өркениеттің дамуындағы педагогикалық ғылымның рөлін, сонымен қатар тұтас педагогикалық процесс контекстіндегі тәрбие мен оқытудың теориялық аспектілерін ашады. Курс болашақ тәрбиешілерде педагогикалық қызмет туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын ауыстыру жағдайында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жалпы психология.
Несиелер: 5"Жалпы психология" оқу пәні студенттердің курс бойынша пәні, міндеттері, функциялары мен мазмұны, психикалық құбылыстардың ерекшеліктері, олардың дамуы мен қызмет етуі туралы түсінігін дамытуға, жоғары психологиялық мәдениетті қалыптастыру арқылы мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің кәсіби сана-сезімін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі педагогика.
Несиелер: 6Курс мектепке дейінгі педагогика туралы ғылым ретінде жүйелі түсініктерді қалыптастырады; оның өзекті мәселелерін және оларды мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен тәжірибесінде шешу тәсілдерін сипаттайды. Студенттерді отбасында және қоғамдық тәрбие жағдайында ерте және мектепке дейінгі жастағы балалармен озық педагогикалық жұмыс тәжірибесімен таныстырады. Курс мектеп жасына дейінгі балалармен педагогикалық жұмыстың өзіндік ерекшелігін ашады; әр түрлі қызмет түрлерінде мектеп жасына дейінгі балалармен педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін қаруландырады; кәсіби біліктер мен дағдыларды (диагностикалық, болжамдық, жобалау, гностикалық, коммуникативтік) қалыптастырады және дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Балалар психологиясы
Несиелер: 5Балалар психологиясы курсы баланы, оның өмірдегі түрлі жағдаяттарға реакциясын түсіне білуге үйретуді мақсат етіп отыр. Аталған пән психологияның саласы ретінде баланың психикалық дамуының заңдылықтарын ашады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Инклюзивті білім беру.
Несиелер: 5«Инклюзивті білім беру» пәні студенттерді білім берудегі инклюзивтік үрдістерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерімен таныстыруға және мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын моделдеудің сұлбасын жасауға, жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде кіріктірілген оқыту туралы түсінік беруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена.
Несиелер: 6Курс баланың даму заңдылықтарымен, онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі физиологиялық жүйелердің құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктерімен, ағзаның тіршілік әрекетінің реттелуімен және сыртқы ортаға (оның ішінде оқуға) бейімделу механизмдерімен байланысты мәселелерді, сонымен қатар мектепке дейінгі балалардың денсаулығын сақтау және нығайту мақсатында мектепке дейінгі гигиена туралы білімді қалыптастыруға бағытталған сұрақтарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жас ерекшелік психологиясы
Несиелер: 5Жас ерекшелік психологиясы курсы адамның әр түрлі жастағы психологиялық ерекшеліктері туралы жалпы мағлұмат береді. Алған білім негізінде болашақ мамандар балалар мен ересектермен жұмыс үрдісінде олардың жас ерекшелік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып жұмысын жүргізе алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
«Сандық технологиялар» модулі (Бұлтты және мобильді технологиялар, Smart-технологиялар, Электронды үкімет)
Несиелер: 5Модульге кіретін пәндердің мазмұнында ОwnCloud бұлтта деректерді сақтауға арналған сервис, ұтқыр телекоммуникациялық IT-инфрақұрылым, Smart-технологиялар, 3D-принтинг сияқты бұлтты технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану мәселелері қарастырылады. Модуль пәндерін оқу барысында білім алушыларда e-Gov электрондық үкімет порталы арқылы қызмет алу, құжат айналымында электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдалану, мобильді банкинг және басқа да сандық сервистерді практикалық қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тұлға психологиясы
Несиелер: 5Пән студенттің жеке тұлға туралы ғылыми түсінік жүйесін қалыптастыруға, тұлғаның қазіргі психологиялық теорияларының дамуындағы негізгі тенденцияларды қалыптастыруға бағытталған; - мамандардың зерттеу және тәжірибелік іс-әрекеті үшін тұлға психологиясының мәнін көрсету, тұлғаның бірегейлігі мен күрделілігін түсіну және түсіну, көпжоспарлы көзқарас және оқу қажеттілігі, оны тәжірибеде қолдана білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі.
Несиелер: 6«Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің мәні, мазмұны, ұстанымдары, формасы, әдістері және құралдары, тәрбие үдерісін ұйымдастыру әдістемесі, іс-әрекет арқылы тәрбиелеу, оның түрлерінің сипаттамасын, отбасында тәрбиелеу мәселелерін және әдістемесін меңгеруін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбекке тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Курс еңбек тәрбиесінің әдіснамалық негіздерін қалыптастыру, балалар еңбегін оқыту әдістемесі, ата-аналармен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар, еңбек дағдыларын дамытуға ықпал ететін балалармен өзара әрекеттесудің түрлі жағдайлары мысалдарын қамтитын, мектепке дейінгі тәрбие жұмысын ұйымдастыру мәселелерін шешуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Курс мектепке дейінгі балаларды музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты, міндеттері мен принциптерін, музыкалық тәрбиенің әртүрлі жанрлары мен мазмұнын, мектепке дейінгі мекемеде музыкалық тәрбиенің негізгі әдістері мен түрлерін ашады; мектеп жасына дейінгі балаларды шығармашылық дамыту студенттерін кәсіби даярлауға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Курс дене шынықтырудың ғылыми әдістемесінің негіздерін меңгеруіне, болашақ тәрбиешінің кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға, дене шынықтырудың теориялық негіздерін, оқытудың әдістері мен формаларын меңгеруге ықпал ететін тәрбиешінің педагогикалық және кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі бала тұлғасынның психологиялық-педагогикалық диагностика
Несиелер: 5«Мектепке дейінгі бала тұлғасынның психологиялық-педагогикалық диагностикасы» курсын оқу кезінде студенттер тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы саласындағы білімдерін толықтырады, психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық концепциялары мен негізгі қағидалары, оның психологиялық практикадағы және ғылым жүйесіндегі орны туралы түсініктерді меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білім берудің денсаулық сақтау технологиялары
Несиелер: 5Курс мектепке дейінгі білім беру жүйесінде теориялық және практикалық материалдарды меңгеруге, мектепке дейінгі жастағы балаларды сауықтыру жұмыстарының дамытушы формаларын қолдана отырып дене тәрбиесіне бағыттауға арналған. Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде денсаулық сақтау қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру мәселелерін зерделеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қол еңбегін оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Бұл курс мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған еңбек тәрбиесі саласында қажетті кәсіби білімі, дағдылары мен қабілеттеріне ие білікті мамандарды даярлауға, пәндерді зерделеу еңбек тәрбиесінің мәні мен оның ерекшелігін қалыптастыруға, мектепке дейінгі білім беруде қолөнер еңбегін оқыту әдіснамасына, еңбек дағдылары мен дағдыларына, көркемдік талғамына, оқу-әдістемелік құралдарды меңгеруге мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Балалар әдебиеті
Несиелер: 5Курс балалар әдебиетінің мазмұнын, оқу шеңберін, балалар әдебиеті жанрының ерекшеліктерін көрсетеді; әдебиеттану, балалар әдебиетінің әдістемелік және психологиялық аспектілерін қарастырады/
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі балаларды экологиялық еңбекке тәрбиелеу
Несиелер: 6Курс экологиялық білім беруді басқаруға кәсіби даярлықты қалыптастыруға бағытталған, ол теорияның тереңдетілуіне және мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық дамуына заманауи тәсілдерге негізделген. Пәндерді оқып-үйрену барысында мектепке дейінгі мекемелерде экологиялық және білім беру қызметін меңгеруде тұрақты жеке бағдар қалыптасады; мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім беру саласындағы бағдарламалық-әдістемелік және ғылыми ақпараттарды талдау, сыни бағалау және шығармашылық пайдалану қабілетін дамыту; мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық даму процесін басқарады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мәнерлеп оқу әдістемесі
Несиелер: 5Курс әдеби шығармаларды сөз арқылы шығармашылық түрде жеткізу болып табылады және тыңдарманға әдебиет шығармаларын дұрыс түсінуге мүмкіндік береді; көркем мәтінді, автордың мәтініндей барабар етіп шығармашылықпен терең түсінудің көрсеткіші ретінде, көркем оқу қабілетін көрсетеді. Курс балалар әдебиетіне кәсіби қызығушылықты дамытуға және адамдық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде балалық мәдениетін меңгеру қажеттілігін, балалардың оқу циклі идеясын дамытуға арналған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Ритмика
Несиелер: 5Курс музыкалық-ырғақтық қозғалыс, сахналық және хореография бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектеп жасына дейінгі балалар тілін дамыту әдістемесі.
Несиелер: 6Курс мақсаты мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі мен заманауи технологиялары негізінде болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін дамыту. Болашақ педагогтардың мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту саласында ұйымдастырушылық-басқарушы, ғылыми-әдістемелік іс-әрекетке даярлығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Көркем әдебиетпен таныстыру әдістемесі
Несиелер: 5«Көркем әдебиетпен таныстыру әдістемесі» курсы мектеп жасына дейінгі балалардың әдеби дамуын, көркем әдебиетпен танысудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс тәрбиешінің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады, ол дыбысты сөз өнері, балалар оқуы шеңберін меңгеру ретінде сөйлеуді дамыту сабақтарына мәнерлі оқудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық мәдениеті
Несиелер: 6Пән музыкалық шығармалардың жоғары көркемдік қабылдауын интонациялық тәжірибенің жинақталуына және осы негізде музыкалық өнер туындыларына эмоциялық ықыласты дамытуға көңіл бөледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық білім беру
Несиелер: 6Пән студенттің жеке тұлғасын музыкалық мәдениетке баулу арқылы қалыптастыруға бағытталған; ұлттық және әлемдік мәдениеттің құндылықтарын бағалай білуге, шығармашылықпен меңгеруге, сақтауға және көбейтуге қабілетті тәрбиелеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамыту әдістемесі
Несиелер: 5Курс студенттердің теориялық және практикалық терең білім жүйесіне негізделген мектепке дейінгі балаларды математикаға оқыту міндеттерін шығармашылық орындауға дайындығын қалыптастыруға бағытталған;студенттердің математикаға дейінгі балаларды оқыту әдістемесінің теориялық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыруға; балалардың математикалық түсініктерін дамытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін түсінуге; студенттерді қазіргі заманғы формалармен, құралдармен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Сурдопедагогика
Несиелер: 5Курс есту қабілетінде ақауы бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы білім жүйесін қалыптастыруға, мектепке дейінгі мекемелерде және отбасында есту қабілеті нашар, нашар еститін және кеш еститін балалармен педагогикалық түзету жұмыстарының практикалық дағдыларын қалыптастыруға, дактилологияны меңгеруге және есту қабілеті нашар балалармен қарым-қатынас іскерліктерін дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Пән студенттердің ғылыми-жаратылыстану, тарихи, өлкетану, жалпы педагогикалық және әдістемелік білімдерінің жиынтығын қамтамасыз етуге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Бейнелеу өнерінің негіздері
Несиелер: 6Пән болашақ тәрбиешінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, көркем-бейнелі ойлауды, эстетикалық мәдениетті дамыту, стиль сезімдерін және көркем білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешуге қажетті білім, білік, дағды алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
Несиелер: 5Курс мектепке дейінгі балалардың математикалық дамуының теориясы мен практикасы салаларын, математикалық қабілеттерін, математикаға танымдық қызығушылықтарын дамыту тәсілдерін меңгеруге; мектеп жасына дейінгі балаларды математика элементтеріне оқытудың оңтайлы шарттарын іздеуге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Курс тарих, география және әлеуметтік ғылымдар, адам және адам қоғамы, адамның қоршаған әлем туралы, олардың бірлігі мен тарихи дамуының әр кезеңінде алған білімдерін қамтамасыз етуге арналған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс (WSGЕ) (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды зерттеуге арналған. Мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік, тұлғалық және шығармашылық әлеуетін неғұрлым толық дамытуға ықпал етеді, балаларды қоғамдағы толыққанды өмірге дайындау мәселелерін қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі мекемелерде шет тілін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Курс білім алушылардың тілдік, коммуникативтік құзыреттілігі әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Мектепке дейінгі топтарда ағылшын тілін оқыту әдістмесінің маңыздылығы, ағылшын тілі көптілділік жағдайында жүзеге асырылады/
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі балалардың логикасы мен математикасы
Несиелер: 5Курс мектепке дейінгі мекемеде балаларға математикалық білім берудің әдістемелік басшылықпен танысуға; балаларды математикаға оқыту әдістемесі саласында өз бетінше білім алу қажеттілігін қалыптастыруға; танымдық қызығушылықты, шығармашылық қуанышын қанағаттандыруға бағытталған оқыту уәждемесін қалыптастыруға; қабылдау және бейнелеу, салыстыру, жалпылау, сыныптау, түрін өзгерту іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу
Несиелер: 5«Мектепке дейінгі жастағы балаларды экологиялық тәрбиелеу» курсы студенттердің мектепке дейінгі балаларға экологиялық-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға даярлығын қалыптастыруға бағытталған. Болашақ педагогтардың дүниетанымдық ұстанымдары мен нанымдарын нығайтуға, студенттердің экологиялық ойлауын қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Ана тілін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Курс болашақ тәрбиешілерді ана тілін оқыту әдістемесі саласындағы теориялық білім және практикалық шеберлікпен қаруландыруға бағытталған, соның көмегімен балалардың бағдарламалық материалды берік меңгеруіне және оларды тиімді тәрбиелеуге қол жеткізуге болады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Баланың тілін дамыту
Несиелер: 5Әдістемелік мұраны, дәстүрлі және инновациялық жұмыс тәжірибесін саналы тәсілде қолдану/Курс студенттердің сөйлеу тілінің онтогенезі және сөйлеу қарым-қатынасы туралы қазіргі ғылыми білім негізінде мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік даму саласындағы кәсіби қызметке дайындығын қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Пән психологиялық-педагогикалық негіздерді, балалардың бейнелеу қызметі барысында көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамытуды қарастырады, мектепке дейінгі балаларды сурет салуға, мүсіндеуге, аппликацияға, құрастыруға оқытудың міндеттерімен, мазмұны мен әдістерімен және балаларды бейнелеу өнерімен таныстыру әдістемесімен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дефектология негіздері
Несиелер: 5Курс болашақ мамандардың дамуында ауытқушылығы бар балалардың әртүрлі топтары туралы түсініктерін қалыптастыруға, дефектологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму үрдістері, сөйлеу, есту, көру, қозғалыс, қозғалыс бұзылыстарының түрлері, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалармен оларды түзету бойынша жұмыс істеу әдістемесі туралы таныстыруға арналады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Көркем еңбек және құрастыру практикумы
Несиелер: 6Көркем еңбек практикумы және құрастыру процесінде балалармен жұмыс істеу үшін қажетті арнайы біліммен және практикалық іскерлікпен қаруландыруға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Сауат ашуды оқытуға дайындықты қалыптастыру
Несиелер: 5«Сауат ашуды оқытуға дайындықты қалыптастыру» пәні балаларды мектептегі оқуға дайындауына байланысты психологиялық-педагогикалық мәселелерді қарастырады. Сауат ашу студенттерге сәбидің тілін дамытуға, ауызекі дұрыс мәдениетті сөйлеуге үйретуге, үйренгенін күнделікті өмірде пайдалана білуге басты назар аударады. Оқу мен жазу балалардың жалпы білім алуға дайындығын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Сауат ашу мен жазуға дайындық
Несиелер: 5«Сауат ашу және жазуға дайындық» пәнінің мақсаты мен міндеттері болашақ педагогтың бала бақшада балалардың тілдік дамуына дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Байланыстырып сөйлеуді, сөздікті, сөйлеудің грамматикалық жағын дамыту, сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Білім беру менеджменті.
Несиелер: 6Курс білім алушылардың мектепке дейінгі білім беру бойынша жұмыстарын ұйымдастыру және оның әртүрлі буындарында басқару саласына қажетті білім, дағды және біліктерін игерту, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес басқару іс-әрекетін орындауға теориялық және тәжірибелік даярлықтарын қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Баланың мектепке психологиялық-педагогикалық даярлығы
Несиелер: 5Курс мектепке дейінгі жастағы балаларды дамыту және тәрбиелеу туралы психологиялық-педагогикалық білімдерді қалыптастыруға, мектепке дейінгі мекеменің оқу процесін ұйымдастырудың мазмұны, формалары мен әдістеріне бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ойын және драматизация
Несиелер: 5«Ойын және драматизация» пәні мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін театр формасы арқылы жан-жақты дамытуға негізделген балалардың ойын театр қызметін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары
Несиелер: 6Курс болашақ мамандарға әдістемелік талаптар мен мектепке дейінгі білім берудің заманауи білім беру технологиясының алуандығы туралы танымды қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді оқып-үйрену барысында студенттер мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологияларының тұжырымдамалық негіздерімен, мазмұнымен және процедуралық сипаттамаларымен мектепке дейінгі білім берудің заманауи бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуімен танысады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
МДҰ сауат ашу әдістемесі
Несиелер: 5«МДҰ сауат ашу әдістемесі» пәнінің курсы болашақ мамандардың мектепке дейінгі оқыту барысында функционалдық-сауатты тұлғаны сапалы оқытудың көрсеткіші ретінде дайындау үшін қажетті білім мен іскерлікті қалыптастыруға, болашақ оқушының одан әрі дамуына дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білім берудің дамыту технологиялары
Несиелер: 6«Мектепке дейінгі білім беруді дамыту технологиялары» курсы студенттердің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған. Курс студенттерді білім беру ұйымдарында қолданылатын дамыта оқыту технологияларымен таныстыруды қарастырады. Дамытушы технологиялардың мәні мен ерекшеліктері, олардың түрлері мен тәжірибеде қолдану формалары ашылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Балаларды оқытуға мектепалды даярлық
Несиелер: 5Курс мектепке дейінгі мекемелерде болашақ мамандарды даярлаудың теориялық және әдістемелік негіздерін, мектепке дейінгі мекемедегі оқу үрдісін ұйымдастыруды қарастырады; балаларды оқытуға даярлаудың психологиялық-педагогикалық жұмыстың нысандары мен әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Балаларды мектепалды даярлау
Несиелер: 5«Балаларды мектепалды даярлау» пәнінің курсы студенттерге мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік және бағдарламалық-әдістемелік негіздерін, мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді әдістері мен технологияларын жүйелі және терең меңгеруге мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Оқытудың ақпараттық технологиялары
Несиелер: 6Курс оқыту технологиясын меңгеру және басқару әдісі ретінде ақпараттық технологияларды игеруге, мектепке дейінгі білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін практикалық меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
Несиелер: 5Курс мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын іс-әрекетінің ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға, оларды балабақшада ұйымдастыруда алған білімдерін (балалар ойындарының мәні, мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетін басқару әдістері) қолдануға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Театралдық ойын қызметі
Несиелер: 5Курсты оқу барысында театр өнері және оның қоғам өміріндегі маңызы туралы жалпы мәліметтер қарастырылады. Театр ойын қызметін ұйымдастыру бойынша тәрбиешінің жұмыс ерекшеліктері қарастырылып, студенттер актерлік өнер саласында өзін-өзі дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Педагогикалық психология
Несиелер: 5Курс студенттерді қазіргі педагогикалық психологияның теориялық негіздерін білумен қаруландыруға бағытталған. Педагогикалық психологияны оқыту барысында болашақ бакалаврдың кәсіби-маңызды қасиеттерін қалыптастыру, педагогикалық психологияның санаттары, әдістері туралы білім жүйесін меңгеру, балаларды оқыту және тәрбиелеу процестерінің психологиялық заңдылықтары туралы қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Педагогикалық имиджелогия
Несиелер: 5Курс педагогикалық имидждің қалыптасу технологиясы арқылы болашақ мамандардың танымын қалыптастыруға, басқару қабілетін дамытуға, педагогикалық имидждің өз дамуын және диагностикасын басқару үдерісі,заманауи педагогикалық имиджологияның концептуалды аппаратын меңгеруге;ұйымның имиджін басқарудың заманауи парадигмасын игеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Педагогикалық акмеология
Несиелер: 5Курс мектепке дейінгі болашақ педагогтың өзін-өзі дамыту мәдениеттігін педагогикалық акмеология теориясын меңгеру арқылы және болашақ маманның кәсіби дамуына,негізгі түсініктер мен курстар санаттарын игеруге,маманның кәсіби даму жолындағы педагогикалық акмологияның мәні мен рөлі,өзін-өзі танудың және рефлексияның формалары мен әдістерін қалыптастыруға ,кәсіби құзыреттілік құрылымы мен мазмұны; кәсіби өзін-өзі дамыту және кәсіби құзыреттілік траектория технологияларын жобалауға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Әлеуметтік психология
Несиелер: 5Курс әлеуметтік психологияның әдіснамалық негіздерін, шағын және үлкен әлеуметтік топтардың дамуының психологиялық заңдылықтары туралы білімді қамтып, тұлғаны, тұлғаны әлеуметтендіру мәселелерін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Педагогикалық шеберлік
Несиелер: 5Курс мектепке дейінгі болашақ мамандарын педагогикалық шеберліктің негізгі элементтерімен, қазіргі заманғы білім беру технологияларына, педагог-новаторлардың негізгі идеяларымен танысу, педагогикалық дағдылардың әдіснамалық, теориялық және тәжірибелік негіздерімен, таныстыруға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Дифференциялық психология
Несиелер: 5Курс психологиялық шындықты талдауға және психолог қызметінің практикалық аспектілерімен психологияның негізгі ғылыми ұғымдары туралы теориялық түсініктерді сәйкес келтіруге мүмкіндік беретін мамандардың психологиялық білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі дифференциалдық психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін шешуді қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON3
Мектепке дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын қоса алғанда, мектепке дейінгі педагогика, педагогика, психология саласындағы жаңа жетістіктерді ескере отырып, оқу сабақтарын өз бетінше құрастыру.
-
Код ON10
Мектеп жасына дейінгі балалардың функционалдық міндеттерін орындау үшін оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып оқу сабақтарын өз бетінше өткізу
-
Код ON8
Қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану негізінде гуманитарлық цикл пәндері бойынша білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру.
-
Код ON4
Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша білім алушылардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін әдіс-тәсілдерді анықтау
-
Код ON7
Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығын ескере отырып, мектепке дейінгі баланың жеке басын қалыптастыруға жағдай жасау.
-
Код ON2
Мектепке дейінгі жастағы балалардың білім беру ортасының контекстінде ерекшеліктерін, олардың мектепке дейінгі балалардың қызметін сүйемелдеудің тиімді әдістерін қолдану үшін қажеттілігін талдау.
-
Код ON1
Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, философиялық, құқықтық және әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық, жаратылыстану ғылымдарының әдіснамалық негіздерін игеру процесінде кәсіби ойлау мен шығармашылық даралықты қалыптастыру.
-
Код ON6
Дефектология мен логопедияның ғылым ретіндегі негізгі сипаттамасын, оның әдістері мен міндеттерін, даму динамикасын, танымдық процестердің механизмдері мен құрылымын және сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың жеке басының дамуын білу, логопедиялық жұмыс әдістерін қолданудың оқу дағдыларын жүзеге асыру.
-
Код ON5
Спорттық-эстетикалық цикл пәндері бойынша білім беру процесін ұйымдастыру үшін оқу материалдарын әзірлеу.
-
Код ON9
Мектепке дейінгі мекемелерде педагогикалық қызметті басқару мен ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру
6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатБаишев Университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатҚазақ-Орыс Халықаралық Университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша