Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01711 Қазақ тілі мен әдебиеті в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілі мен әдебиеті саласында іргелі білімді, оқытудың қазіргі технологияларын меңгерген, өз кәсіби құзыреттерін үнемі жетілдіріп, ұлттық білім берудің мәселелерін шешуге өз үлесін қосуға қабілетті қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Нормативтік қазақ тілі
Қазақ тілінің терминологиясы
Қазақ тілінің фразеологиясы
Қазақ әдебиетінің ежелгі тарихы және рухани мұра
Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы және фразеологиясы
Тіл білімі мен әдебиеттануға кіріспе
-
2 Оқу жылы
«Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)" модулі
Шешендік өнер және балалар әдебиеті модулі (Мәнерлеп оқу, Балалар әдебиеті)
Шешендік өнер және балалар әдебиеті модулі (Шешендік өнер, Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті)
Педагогика
«Сандық технологиялар» модулі (Бұлтты және мобильді технологиялар, Smart-технологиялар, Электронды үкімет)
Шешендік өнер және балалар әдебиеті модулі (Балалар фольклоры, Риторика)
Байтұрсыновтану
Әуезовтану
Абайтану
Едігетану мәселелері
Грамматика 1 модулі (Қазіргі қазақ тілі фонетикасы, Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы, Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы)
Қоңдыбайтану
Эпостану
-
3 Оқу жылы
15-18 ғ. қазақ әдебиеті
Түркітану
Қазіргі түркітану
Қазақ тілінің стилистикасы
Әдебиет теориясы
Құтыптың "Хұсрау мен Шырын" поэмасының лексика-грамматикалық сипаты
Қазақ тілінің семантикасы
Қазақ әдебиетін дәуірлеу
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Стилистика және әдеби тіл
Қазақ әдебиетіндегі хандар бейнесі
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Өлең сөздің теориясы
Хандық дәуір әдебиеті
Әдеби сынның қазіргі кезеңі
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Қазақ әдебиетінің поэтикасы
Тіл теориясы
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Жалпы тіл білімі
Тіл тарихы
Тарихи поэтика және әдеби сын
ХIX ғасыр қазақ әдебиеті
Академиялық жазба және кәсіби тілдер модулі (Академиялық жазба, Кәсіби қазақ (орыс) тілі, Кәсіби бағытталған шетел тілі)
Қазақ тілі грамматикасын ағылшын тілінде оқытудың әдістемесі
Отарлау дәуіріндегі қазақ әдебиеті
Қазақ әдебиеті сынының тарихы
-
4 Оқу жылы
Қазіргі кезеңдегі қазақ әдебиеті модулі (Ұлы Отан соғысы жылдарындағы қазақ әдебиеті, Кеңес дәуіріндегі қазақ әдебиеті)
Қазақ тілі синтаксисінің зерттелуі
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Қазіргі кезеңдегі қазақ әдебиеті модулі (Тарихи романдар, Қазақ әдебиетінің парадигмалары)
Жаңартылған білім беру жүйесінің әдіснамалық негіздері
Қазіргі кезеңдегі қазақ әдебиеті модулі (ХХ ғасыр қазақ әдебиеті, Қазіргі қазақ әдебиеті)
Түркі тілдерінің салыстырмалы тарихи грамматикасы
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Грамматика теориясының тарихы
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологиялары модулі (Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың ақпараттық технологиялары)
Лингвокомпаративистика
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологиялары модулі (Қазақ тілін оқытудың жаңа технологиялары)
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологиялары модулі (Қазақ әдебиетін оқытудың жаңа технологиялары)
Инклюзивті білім беру
Антикалық дәуір әдебиеті
Шетел әдебиеті
Түркі әдебиеті
Батыс әдебиеті
Әлем әдебиеті
Шығыс әдебиеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қызмет барысында тіршілік қауіпсіздігі, экология, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілерді пайдалана отырып, Қазақстанның саяси, әлеуметтік-мәдени, экономикалық әртүрліліктегі тарихи дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктерін біледі және түсінеді. Дене тәрбиесінің әдістері мен құралдары арқылы әлеуметтік және кәсіби қызметінде салауатты өмір салтын ұстанады.
- оқыту процесіндегі ынтымақтастыққа бағытталған тәрбиелеу мен оқытудың білім беру жүйесінде ерекше білімді қажет ететін балаларға бейімделген оқыту технологияларын, оқушылар физиологиясын ескере отырып қолдана алады;
- ақпаратты-коммуникативтік, цифрлық технологияларды өз кәсіби саласында түрлі ақпараттарды іздеу мен мәтіндерді өңдеуде, салыстыруда, іріктеуде қолданады;
- оқытудың түрлі педагогикалық технологияларын таңдауда дербес кәсіби шешімдер қабылдауға дайын және оны негіздей отырып қорғай алуға қабілетт
- білім алушылардың мәдени және тілдік сұраныстарын қанағаттандыруда жаңартылған білім беру және пәндік-тілдік оқыту технологияларын оқу сабақтарында өз бетінше жоспарлауға қабілетті;
- филологиялық пәндер бойынша жинақтаған білімдерін өз бетімен толықтыруға, оларды оқу үдерісінде және практикалық қызметінде қолдануға дайын;
- заманауи мұғалім тұлғасы талаптарына сай оқушыларды тәрбиелеу мен оқытудың психология-педагогикалық теориясын кәсіби мақсаттарға бейімдеп, қолдана алады
- педагогикалық этика ережелерін сақтап, білім алушылармен қарым-қатынаста демократиялық стильде гуманистік педагогика идеяларын ұстанып, оны өз қызметінде көрсетеді;
- кроссмәдени құндылықтарды ұлттық мәдениетпен сабақтастырып өз кәсіби қызметінде қолдана алады.
- оқыту қағидаттарына, әдістемелік нұсқаулық, ұсынымдарға сай сабақтарды жоспарлап, оқыту және тәрбиелеу үдерісінде кәсіби мәселелерін өз бетімен шешуге, ғылыми зерттеу бағытын таңдап, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау, өңдеуге қабілетті
- оқытудың лингво-коммуникативтік негізінде тілдік бірліктерді, әдеби шығармаларды талдап, түрлі жанрдағы мәтіндерді синхрондық және диахрондық аспектіде өңдеуге, әдеби сын жасауға қабілетті