Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01201 Педагог-тәрбиеші және мектепке дейінгі білім беру әдіскері в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты мектепке дейінгі мекемелерде тәрбие беру қызметінің дағдыларын меңгерген, мектепке дейінгі педагогика саласында негізгі кәсіби құзыреттілікті меңгерген жаңа формациядағы мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тәрбиеші мамандығына кіріспе
Академиялық жазылым
Балалар психологиясы
Мектепке дейінгі педагогика
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Қазақ халқының рухани мәдениеті, Кәсіпкерлік негіздері және стартап менторы, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері)
-
2 Оқу жылы
Денсаулықтың биомедициналық және әлеуметтік негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың өмір қауіпсіздігі негіздері және дене шынықтыру әдістемесі
Баланың физикалық дамуы мен денсаулығын жақсартуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру
Мектепке дейінгі білім берудегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтау технологиясы
Ерте жас педагогикасы
Ерте жас тобындағы ұйымдасқан іс-әрекетті өткізу әдістемесі
Білім беруде IT қолдану
Отбасы педагогикасы
Мектеп жасына дейінгі ұйымда тұрақты даму негіздерін оқыту әдістемесі
Балабақша мен отбасының өзара әрекеттесуінің инновациялық формалары
-
3 Оқу жылы
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорын дамыту әдістемесі
Мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің педагогикалық қызметі
Мектепке дейінгі ұйымдарда әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
Ойын іс-әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері
Педагогикалық технологияларды жобалау
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
Мектепке дейінгі ұйымдарда зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Әр түрлі жас топтарында математиканы оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздері
Мектепке дейінгі білім беруде қаржы-экономикалық сауаттылықтың қазіргі заманғы аспектілері
Мектепке дейінгі ұйымда қазіргі заманғы педагогикалық әдістерді қолдану (М.Монтессори,«Step by step»).
Сенсорика және қарапайым математика негіздерін оқыту
Мектепке дейінгі қосымша білім беруді ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балалар үшін роботохеника бойынша практикум
Инклюзивті білім беру
Педагог-тәрбиешінің кәсіби шеберлігі
Мектеп жасына дейінгі балалардың мәнерлеп оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі ұйымда көркем әдебиет оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Қоршаған ортамен таныстырудың әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларға рухани- адамгершілік тәрбие беруде арт-терапия әдістері
Мектепалды даярлық әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беру
Мектепке дейінгі ұйымда бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі блім беру менеджменті
Педагогикадағы ғылыми зерттеу әдістері
Ұлттық құндылықтар негізінде коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектепке дейінгі балалардың жеке қабілеттерін ашудың принциптерін, оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік көзқарас ерекшеліктерін және коммуникативтік, денсаулық, ақпараттық, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік дағдыларын қалыптастырудың принциптері мен әдістерін қолдану
- мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздері, мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық, физиологиялық және психологиялық даму заңдылықтары және олардың жеке басының әлеуметтік қалыптасуы туралы білімдерін көрсетеді
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығын көрсетеді
- Мектепке дейінгі балалармен өзара қарым-қатынаста демократиялық стильді сақтап, жоғары әлеуметтік құндылықтар мен гуманистік педагогика идеяларын қолдау
- Қазақстанның жалпыұлттық құндылықтарын, білім беру мазмұны мен оқу қызметінің тәрбиелік әлеуетін және мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеудің инновациялық технологияларын кіріктіру қағидаттарын қалыптастыру
- Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- академиялық мәтіндерді құрастыру және редакциялау дағдыларын, мектепке дейінгі саланың теориялық тұжырымдамалары мен интеграцияларындағы мектепке дейінгі дидактиканың классикалық ережелерін, мектепке дейінгі психология мен педагогика ғылымдарының жаңа жетістіктерін, АКТ арқылы оқытудың дәстүрлі технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолданады
- Жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде сөйлесу
- Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну
- балалардың іс-әрекеті бойынша пәндік және тілдік дағдыларды бағалау критерийлерін қалыптастыру, педагогикалық диагностиканы іске асырады және сыныптайды, пәнаралық байланыстарға инновацияларды енгізу нәтижелерін талдайды және бағалайды
- мектепке дейінгі жастағы балалардың денсаулық жағдайы мен дамуын ескере отырып, жас және жеке ерекшеліктері бар білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру, мектепке дейінгі ұйымның оқу процесінде инновациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін өз бетінше жоспарлау
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.
- педагогикалық қызметті дамытудың перспективалық бағыттарын айқындайды, оның нәтижелерін болжайды, мектепке дейінгі және бастауыш жалпы білім берудің сабақтастығын қамтамасыз етеді
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды зерттелетін салада қолданады, білім беру процесі субъектілерімен өзара іс-қимылды құру үшін мониторингтік зерттеулердің нәтижелерін дербес пайдаланады
- Білімнің ұлттық жүйесінің міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстарда оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану арқылы оқыту үдерісін өз бетімен жобалайды және зерттеудің теориялық негіздерін қолдана отырып, жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін жинақтайды және қолданады