Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Педагог-тәрбиеші және мектепке дейінгі білім беру әдіскері в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мектепке дейінгі балалардың жеке қабілеттерін ашудың принциптерін, оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік көзқарас ерекшеліктерін және коммуникативтік, денсаулық, ақпараттық, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік дағдыларын қалыптастырудың принциптері мен әдістерін қолдану
  • мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздері, мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық, физиологиялық және психологиялық даму заңдылықтары және олардың жеке басының әлеуметтік қалыптасуы туралы білімдерін көрсетеді
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығын көрсетеді
  • Мектепке дейінгі балалармен өзара қарым-қатынаста демократиялық стильді сақтап, жоғары әлеуметтік құндылықтар мен гуманистік педагогика идеяларын қолдау
  • Қазақстанның жалпыұлттық құндылықтарын, білім беру мазмұны мен оқу қызметінің тәрбиелік әлеуетін және мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеудің инновациялық технологияларын кіріктіру қағидаттарын қалыптастыру
  • Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
  • академиялық мәтіндерді құрастыру және редакциялау дағдыларын, мектепке дейінгі саланың теориялық тұжырымдамалары мен интеграцияларындағы мектепке дейінгі дидактиканың классикалық ережелерін, мектепке дейінгі психология мен педагогика ғылымдарының жаңа жетістіктерін, АКТ арқылы оқытудың дәстүрлі технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолданады
  • Жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде сөйлесу
  • Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну
  • балалардың іс-әрекеті бойынша пәндік және тілдік дағдыларды бағалау критерийлерін қалыптастыру, педагогикалық диагностиканы іске асырады және сыныптайды, пәнаралық байланыстарға инновацияларды енгізу нәтижелерін талдайды және бағалайды
  • мектепке дейінгі жастағы балалардың денсаулық жағдайы мен дамуын ескере отырып, жас және жеке ерекшеліктері бар білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру, мектепке дейінгі ұйымның оқу процесінде инновациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін өз бетінше жоспарлау
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.
  • педагогикалық қызметті дамытудың перспективалық бағыттарын айқындайды, оның нәтижелерін болжайды, мектепке дейінгі және бастауыш жалпы білім берудің сабақтастығын қамтамасыз етеді
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды зерттелетін салада қолданады, білім беру процесі субъектілерімен өзара іс-қимылды құру үшін мониторингтік зерттеулердің нәтижелерін дербес пайдаланады
  • Білімнің ұлттық жүйесінің міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстарда оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану арқылы оқыту үдерісін өз бетімен жобалайды және зерттеудің теориялық негіздерін қолдана отырып, жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін жинақтайды және қолданады
Top