Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05218 Экология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, зерттеу әдістері)
    Несиелер: 5

    Пәнаралық ғылым ретінде экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы, табиғат пен қоғам арасындағы байланыс туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру; экономика ғылымының даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу механизмдерін, шағын кәсіпкерлік пен экономиканың дамуының рөлін қарастыру; ғылыми зерттеу әдістері саласында білім жүйесін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлықпен күресу және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті дамыту; Қазақстан Республикасының Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологияда модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып және ақпараттық экологиялық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпараттық-библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің типтік міндеттерін шешу қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоалуанәртүрлілік және қоршаған ортаны қорғау
    Несиелер: 5

    Тірі организмдердің морфологиясын, физиологиясын, тіршілік әрекетін, биогендік элементтер айналымындағы, топырақ түзілудегі, суда, топырақта, ауада таралуын зерттейді. Биоценоздағы таралу заңдылықтары және популяцияның қалыптасуы. Экология және қоршаған ортаны қорғаудың негізгі заңдылықтарын далалық және зертханалық зерттеулерді жүргізу кезінде сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді қорғау мәселелерін шешу үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиядағы ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметте жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын қолдану, Математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдану, теориялық және эксперименттік зерттеулер. Нәтижелерді кейіннен статистикалық өңдеумен зертханалық және далалық жағдайларда салынатын эксперименттердің әдіснамалары, ғылыми экспериментті жоспарлау, төсеу, бақылау; Экологиялық объектілердің жай-күйін бағалау үшін экологиялық зерттеулерде қолданылатын заманауи әдістердің көмегімен жүргізілген эксперименттерді бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаның өзгеруін болжау
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған ортаның күтілетін жай-күйіне байланысты табиғи ресурстарды болашақта ұтымды пайдалану міндеттерін шешуге, адамның тікелей немесе жанама әсеріне қоршаған ортаның болжамды реакциясын бағалау мақсатында қоршаған ортаның өзгерістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Жасушаға дейінгі және жасушалық ұйымдасу арқылы организмдердің тіршілік ету жолдарының ерекшеліктерін, организмдердің қоршаған ортаның физикалық, химиялық және биологиялық факторларына тәуелділігін эволюциялық принциптермен зерттеу. Ағзаларды морфологиялық, жүйелі белгілері бойынша анықтау. Өсімдіктер мен жануарларды жинау, жиналған материалды дұрыс таңбалау және оны сақтау. Объектілердің тиесілігін дербес анықтау үшін систематиканың салыстырмалы морфологиялық әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биология
    Несиелер: 5

    Жануарлар әлемін, тірі және жойылып бара жатқан жануарлардың алуан түрлілігін, олардың даму заңдылықтарын, құрылысы мен қызметін, шығу тегін, таралуы мен дамуын, бір-бірімен, тіршіліктің жансыз табиғатымен байланысын, оның заңдылықтарын зерттейді. Микропрепараттарды дайындау, зерттеу, әр түрлі организмдердің жасушаларының құрылымдық ерекшеліктерін табу, оларды бір-бірімен салыстыру. Өсімдіктер мен жануарлардың сыртқы және ішкі құрылысын, өсімдіктер мен жануарлардың қызметтерін саралауды жүйелі ұйымдастыру принциптерін білу; тәжірибеде қолдана білу, бақылау, құбылыс объектілерін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология негіздерімен биология
    Несиелер: 5

    Жануарлар мен өсімдіктер ағзасының құрылысын, флора мен фаунаның тұтастығын зерттеу. Өсімдіктер мен жануарлардың физиологиялық заңдылықтарының мәні. Биологияның негізгі ұғымдары мен әдістерін және олардың негізгі жүйелерін, жіктелу принциптерін білу; тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары, биологиялық эволюция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мутагенез және қоршаған орта
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеу тірі жасушаның химиялық заттарының негізгі кластары туралы түсініктерді қалыптастыруға, тіршілік процестеріне қоршаған орта жағдайларын ескере отырып метаболизмнің негізгі принциптерін ашуға бағытталған. Организмдегі биохимиялық өзгерістермен танысыңыз, бұл мутацияға әкеледі, өйткені экологиялық факторлар организмдегі процестерге айтарлықтай әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық биотехнология
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортада болып жатқан және экожүйелерге, жануарлар мен өсімдіктер әлеміне зиянды әсер ететін химиялық процестерді зерттеу. Білім алушылардың экологиялық биотехнологияның негізгі теориялық ережелерін дербес ғылым ретінде игеруі, тірі жасушаларда болып жатқан процестердің логикасымен және оларды реттеумен танысуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы биология
    Несиелер: 5

    Жасушалар мен олардың туындыларының құрылысы мен қызметін анықтау, гистогенездің, құрылысының, гистофизиологиясы мен ұлпалардың регенерациясының жалпы заңдылықтарын анықтау, олардың әртүрлі мүшелерде мамандануынан туындайтын ұлпалардың ерекшеліктерін ажырату, гистологиялық препараттарды микроскопиялау және тіндерді анықтау дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық модельдеу және болжау
    Несиелер: 5

    Пән табиғаттағы осы немесе басқа қатынастарды көрсететін графикалық, динамикалық схемаларды немесе басқа модельдерді құру бойынша білім алушылардың өзіндік қызметін зерттеуден тұрады; модельдер құру – пәндік, пәндік-схемалық , символдық , тамақ байланыстарын және экологиялық жүйелердің байланысының басқа тәсілдерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер, жануарлар және микроорганизмдер экологиясы
    Несиелер: 5

    Экологиядағы өсімдіктерді, жануарларды және микроорганизмдерді зерттеу әдістемесі мен әдістерін, барлық тірі организмдер арасындағы сабақтастық пен өзара тәуелділікті зерттеу; тірі организмдердің тіршілік әрекетіне экологиялық, антропогендік факторлардың әсер ету механизмдері. Қоршаған ортаны қорғауға кешенді көзқарасты қалыптастыру. Тірі ағзалардың қолайлы өмір сүруіне қажетті жағдайларды және оларға әсер ететін сыртқы орта факторларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Экспериментті жоспарлау мен өткізудің барлық кезеңдерінде ғылыми зерттеу әдістемесі туралы білімдерін қалыптастыру; нәтижелерді статистикалық өңдеуді жүргізу; корреляциялық талдау әдісімен жағдайды бағалаудың жүйелі тәсілінің дағдылары немесе тәжірибесі. Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелердің әдістерін, жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу, орындаушыларға тапсырмалар дайындау, эксперименттер мен сынақтарды ұйымдастыру, олардың нәтижелерін талдау және қорытындылау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адамның тіршілік ету ортасы
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі сипаттағы химиялық ластанулардың жеке организмдерге және жалпы қоғамға әсер ету ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді; табиғи ортаға әртүрлі техникалық жүйелердің өзара әрекеттесуі және пайда болатын экологиялық тәуекелді бағалау әдістері; экологиялық қауіпті жағдайлардың немесе апаттардың алдын алу және жою жөніндегі шаралар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми әдебиеттермен ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру, теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін, ғылыми-техникалық шығармашылық теориясы мен әдістемесінің элементтерін зерделеу, ғылыми зерттеу бағыты мен зерттеу жұмысының кезеңдерін, ғылыми зерттеу тақырыптарын таңдау, іздену, іздену дағдыларын меңгеру, ғылыми ақпаратты жинақтау және өңдеу; эксперименттік, ізденіс, қолданбалы зерттеулер жүргізу. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау кезеңдерін зерттеу және экономикалық тиімділікті бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің биоалуанәртүрлілігі
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің Жер планетасында таралуын және олардың қазіргі кезеңдегі маңызын зерттеу, бақылауларды жалпылау, практикалық тәжірибе және тәжірибе. Болашақ маманда негізгі жүйелі бірлік, таксономиялық категориялар туралы нақты түсінік қалыптастыру. Тірі организмдердің географиялық белдеулерін тану, түрлердің Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында, жақын және алыс шет елдерде таралуын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологияда зертханалық эксперимент жасау
    Несиелер: 5

    Зертханалық эксперимент теориясы мен практикасын оқыту, биохимия, микробиология, Зоология, ботаника сияқты сабақтас пәндерді зерделеу үшін қажетті кәсіби бағытты ескере отырып, экология бойынша білімді тереңдету. Өндірістік қызметтегі негізгі ережелерін қолдана отырып, зертханалық техника бойынша практикалық сабақтардың теориясы мен практикасын түсіну. Зертханалық диагностикада физика-химиялық зерттеулердің негізгі принциптерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зертханалық жұмыстың техникасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс зертханалық жұмыс техникасының негіздері бойынша білім алуға және жүйелеуге, аспаптармен және зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу кезінде дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға, студенттердің пән бойынша білімдерін өз бетінше іздеу, талдау және меңгеру қабілеттерін дамытуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пән қазақ (орыс) тілінде коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруды, қазақ (орыс) тілінде осы ББ базалық категориялық-тұжырымдамалық аппаратын дамытуды және осы ББ бойынша білім алушылардың кәсіптік-бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз етуді көздейді; пән қазақ (орыс) тілін объект ретінде емес, құрал ретінде пайдалана отырып, неғұрлым тереңірек зерделеуді көздейді негізгі білімді меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зертханалық тәжірибелерді жүргізу алгоритмдері
    Несиелер: 5

    Пән зертханалық тәжірибеде физика-химиялық зерттеулердің принциптерін оқып үйренуге, әдістемелерді жүргізуге және зертханалық жұмыстарды ұйымдастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Атомның құрылысы және химиялық байланыс, химиялық процестердің энергиясы мен кинетикасы, тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориялық негіздері және күрделі қосылыстардың химиясы, ерітінділердегі реакциялардың негізгі заңдылықтары туралы қазіргі заманғы идеяларды зерттеу. Жай және күрделі қосылыстардың құрылысы мен қасиеттерін болжау дағдыларын ала отырып, элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Діни және этникалық толеранттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Мамандарды әлеуметтік-гуманитарлық даярлау бағдарламасына енгізілген. Пәнді оқыту барысында мәдени аренада бар құндылықтар мен идеяларға шолу жасалады, діндердің әлемдік канондары мен қазіргі заманғы діни-құқықтық өмірдегі жеке тұлғаның рөліне салыстырмалы көзқарас жүргізіледі. өркениетті динамикасы талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Теориялық органикалық химия туралы заманауи идеяларды, органикалық қосылыстарды синтездеу әдістерін, органикалық заттардың құрамын, құрылымын және реакциялық қабілетін анықтау әдістерін зерттеу. Экологияда, халық шаруашылығында органикалық қосылыстарды практикалық қолданудың негізгі жолдарын қолдану, химия өнеркәсібінде өсімдік және минералды шикізаттың әртүрлі түрлерін пайдаланудың экономикалық орындылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты – түлектердің тілдік құзыреттілігін іс жүзінде қалыптастыру, т.б. кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өздігінен білім алуда және басқа да мақсаттарда шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз ету. Практикалық мақсатпен қатар, курс студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, сонымен қатар ойлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас мәдениетін арттыруға, төзімділік пен құрметке тәрбиелеуге ықпал ететін тәрбиелік және тәрбиелік мақсаттарды жүзеге асырады. басқа елдер халықтарының рухани құндылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химия
    Несиелер: 5

    Пән химиялық және физикалық процестерді, реакцияларды, өзара әрекеттесулерді зерттеуге бағытталған; химиялық талдаулар жүргізу туралы түсініктерін қалыптастыру; қоршаған ортаны қорғаудың химиялық негіздері; заттарды анықтаудың заманауи әдістері, талдаудың физикалық және химиялық әдістері. Антропогендік әсердің әсерінен химиялық элементтер мен заттардың өзгеруі. Негізгі ластаушы заттар және олардың химиялық қасиеттері, биосферадағы ластаушы заттардың аккумуляциялық қасиеттері. Жануарлар мен адам ағзасында улы заттардың жиналуының әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауа бассейнін ластанудан қорғау
    Несиелер: 5

    Атмосфералық ауаны ластаушы заттардың түрлерін зерттеу, әртүрлі көздерден атмосфераға түсетін зиянды заттардың мөлшерін есептеу; атмосферадағы зиянды заттардың дисперсиясы және олардың сипаттамасы. Шаң мен улы заттардан шығарындыларды тазалау әдістерін қолдану; атмосфералық ауаның жай-күйін бақылау әдістері мен құралдары. Өнеркәсіптік шығарындылардың жалпы өзара әрекеттесуін есептеу және бағалау және олардың РШН және РКН ластағыштарының салдарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауа бассейнін қорғау
    Несиелер: 5

    Ауа бассейнін қорғаудың теориялық және практикалық негіздерімен танысу, химиялық талдаулар жүргізу, атмосфераның шығу тегі мен оның құрылымын, Жер мен атмосфераның жылу балансын, атмосферадағы заттардың айналымын, ластану көздерін зерттеу. және атмосфералық ауаның бұзылуы, нақты экологиялық мәселелерді одан әрі шешуге көмектеседі. Шаң тәріздес ластану концентрациясын өлшеу әдістерін қолдану. Өлшеу аспаптарын, сынама алғыштарды орнату және олардың талдаулардың дәлдігіне әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақ түзілу процесін, оның жер бетіндегі көрінісін, топырақ түзілудің экологиялық факторларының әсерін, топырақтың табиғаттағы және адамның шаруашылық әрекетіндегі рөлін, топырақ ресурстарын тиімді пайдалану жолдарын зерттейді. Топырақты зерттеу әдістерін меңгеру, жергілікті деңгейде топырақ жамылғысының сапасын талдау және анықтау; топырақ жамылғысының жағдайын бағалау үшін зертханалық топырақ зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауаның трансшекаралық ластануы
    Несиелер: 5

    Атмосфералық ауа сапасының критерийлерін зерттеу, атмосфераның беткі қабатындағы ластаушы заттардың концентрациясының таралуы. Атмосфераны желдетуден және өнеркәсіптік шығарындылардан қорғаудың техникалық құралдарын жобалау әдістерін қолдана отырып, инженерлік жүйелерден, қазандықтардан және әртүрлі мақсаттағы өнеркәсіптерден атмосфералық ауаға түсетін зиянды заттардың мөлшерін есептеуді орындау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаға әсерді бағалауды зерттеу, табиғи ортаның ластануын нормалау және азайту, қоршаған ортаны қорғау. Табиғи ортаға антропогендік әсер ету дәрежесін анықтау; биологиялық және экологиялық мониторинг бойынша зертханалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, жергілікті, өңірлік, жаһандық деңгейлердегі табиғи ортаның сапасын талдау және анықтау; ақпараттық деректерді түсіндіру және оларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстанудың экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Әдістемелік қабілеттерін дамыту, шешімдер қабылдау және экологиялық мәселелерді шешу стратегияларын құру. Экологиялық мәселелерді шешуге байланысты тақырыптар бойынша логикалық пікірталас жүргізе білу. Өндірістің және қоршаған ортаның зиянды және қауіпті факторларының адам денсаулығына әсер ету механизмдерін білу және экологиялық тәуекелдерді бағалай білу. Экологиялық және экономикалық жүйелердің тұрақты дамуының оңтайлы шарттарын анықтаудың өзіндік әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    Адамды қоршаған ортаның экологиялық жағдайын, табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелердің экологиялық заңдылықтарын және заңдылықтарын ескере отырып, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану принциптерін зерттеу. Қоршаған орта факторларының құрылымын білу; техногенездің экологиялық проблемалары; геожүйелердің экономикалық дамуының геоэкологиялық принциптері. Адамның бұзылған геожүйелер фонына бейімделу жағдайларын есептей білу. Геожүйелерге антропогенез әсерінің экологиялық салдарын болжау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану әдістері
    Несиелер: 5

    Экологиялық проблемаларды және қоршаған ортаны басқару әдістерін, табиғи ресурстардың маңызды түрлерін экономикалық бағалау әдістерін зерттеудің кешенді тәсілін зерттеу. Табиғатты қорғау шараларын жүзеге асырудың экономикалық тиімділігін анықтау. Экономикаға, қоршаған ортаға, қоғамға келтірілген зиян – және олардың зардаптарын бағалау әдістеріне үйрету. Табиғатты пайдалануды басқару, қоршаған ортаны жақсартудың негізгі стратегиялық бағыттары және табиғатты ұтымды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық экожүйелері
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық экожүйелерін ұйымдастырудың жалпы принциптерін, олардың адамзат қоғамының бұзылуы мен ластануын зерттеу. Экожүйелердің қасиеттерін, олардың динамикалық тепе-теңдігін, өзін-өзі сауықтыру қабілетін зерттеу. Бұзылған ауыл шаруашылығы экожүйесін қалпына келтіру, қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану. Бұзылған ауылшаруашылық экожүйелерін қалпына келтіру жолдарын, әдістерін, әдістерін және құралдарын тәжірибеде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ресурстарды пайдаланудың экономикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Аймақтық және жаһандық экологиялық проблемаларды және ресурстарды пайдаланудың экономикалық негіздерін, қазіргі экологиялық дағдарысты және одан шығу жолдарын, қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық және республикалық заңнамалардың негізгі талаптарын, бұзылған экожүйелерді қалпына келтірудің мүмкін жолдарын, қалыптастыру мемлекеттік экологиялық саясат. Табиғи ресурстарды пайдалануға және қоршаған ортаны қорғау іс-шараларына байланысты төлемдерді есептеуді орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік өндірісті экологияландыру
    Несиелер: 5

    Ластаушы заттардың дисперсиясы бойынша жел жылдамдығын зерттеу, кәсіпорынның қауіптілік категориясы, жобалық учаскедегі су қоймасындағы ағынды сулардың араласу және сұйылту дәрежесін, қажетті тазарту дәрежесін, су шығыны мен ағынды судың мөлшерін анықтау. . Қоршаған ортаға ластаушы заттардың шығарындыларын ескере отырып, табиғатты қорғау шараларын құрастыру және әзірлеу. Өнеркәсіптік өндірісті жасылдандыру әдістерін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиялық экология
    Несиелер: 5

    Тірі организмдер мен табиғи ортаның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары, экологиялық жүйелердің және жалпы биосфераның қызмет ету принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Бақылауларды жалпылау, практикалық тәжірибе және эксперимент. Қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты экологиялық процестердің барысын талдау; экологиялық проблемалардың себептерін анықтау және оларды жою жолдарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп және қоршаған орта
    Несиелер: 5

    Табиғат жағдайлары мен ресурстарының қоғамдық өндірістегі рөлін зерттеу, адамның табиғи ортамен өзара әрекеттесу мәселелері, географиялық ортаның жеке құрамдас бөліктерін экономикалық және экологиялық бағалау. Табиғи шикізатты алу, оларды өңдеу, соңғы өнімді алу және оны қоршаған ортаға қайтару мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биогеохимия және экотоксикология
    Несиелер: 5

    Тірі материяның белсенділігінің әсерінен Жер қабықтарының биогеохимиялық эволюциясымен, химиялық элементтердің ғаламдық циклдерімен, тірі заттың биогеохимиялық қызметімен, табиғи зоналар мен құрлық белдеулерінің, Дүниежүзілік мұхиттың биогеохимиялық ерекшеліктерімен танысу. Экотоксиканттардың қоршаған ортамен және адаммен әрекеттесу заңдылықтары мен механизмдерін білу. Қоршаған ортаның ластануымен байланысты мәселелерді шешуде геохимиялық мәліметтерді тәжірибе жүзінде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы экологиясы
    Несиелер: 5

    Жер қатынастарын реттеу саласындағы жер заңнамасын зерделеу; жер қатынастарын, жер дауларын реттейтін органдар, оларды қарау тәртібі. Жерге орналастыру, мелиорация және мелиорациялау, әртүрлі нысандар салу жобаларының іске асырылуын бақылауды жүзеге асыру. Жер заңнамасын бұзғаны үшін жауапты бол.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биосфераның экотоксикологиясы және биогеохимиясы
    Несиелер: 5

    Химиялық элементтер мен экотоксиканттардың қоршаған ортадағы рөлін, олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу; химиялық элементтердің, токсиканттардың көлемі мен әрекетінің өзгеруінің негізгі тенденциялары; биосфераның тірі затының биогеохимиялық қызметтері. Биосферадағы улы элементтер мен заттарды бейтараптандырудың табиғи экологиялық процестерін түсіну. Биосферадағы зат түрлерінің қазіргі типологиясымен байланысты мәселелерді талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі түсініктерін білу; корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдаудың принциптері мен әдістері. Тірі әлемді зерттеудің түр деңгейі, тірі ағзаларды зерттеу деңгейі қарастырылады. Биометриялық көрсеткіштерді анықтау; биометриялық зерттеулер нәтижелерін позициялық-математикалық ұсыну. Олардың ғылыми зерттеулерін өңдеуде биометриялық әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық ландшафттары
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық ландшафттарының негізгі түрлерін: егістік, бау-бақша, шалғынды-жайылым, мәдени, арамшөпті түрлердің, саңырауқұлақтардың және басқа өсімдіктердің бір-бірімен және олардың тіршілік ету ортасының жағдайларымен өзара байланысты және әсерлесетін табиғи қосындысын зерттеу. Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, бұзылған ауыл шаруашылығы ландшафтарын қалпына келтіру бойынша іс-шараларды жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биогеохимиялық циклдардың бұзылуының экотоксикологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Тірі заттың биогеохимиялық қызметін зерттеу; әртүрлі табиғи аймақтардағы биоценоздар мен агроценоздардағы заттардың биологиялық айналымы; биосфераның дамуындағы қазіргі кезеңнің ерекшеліктері және қоршаған ортаның ластануындағы техногенездің рөлі. Экотоксиканттардың тірі организмдерге түсуін, олардың жинақталуын және қоршаған ортаға және биотаға, популяцияларға және экожүйеге әсерін болдырмау жолдарын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік экология
    Несиелер: 5

    Өндірістік процестер мен технологиялық жүйелерді, ластаушы заттардың физикалық химиясын, кәсіпорынның экологиялық реттеуінің негізгі принциптерін білу; шаңды басудың және шаңды жинаудың, кәсіпорындарды сумен жабдықтаудың және канализацияның жалпы принциптерін; су бассейнін, литосфераны ластанудан қорғау; өнеркәсіптік төгінділерді қоршаған ортаға шығарудың тазалау әдістері мен технологиясы туралы. Ластаушы заттардың беттік концентрацияларына дисперсиялық есептеулерді жүргізу мүмкіндігі. Кәсіпорынның қауіптілік санаттарын анықтаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтарын, дамып келе жатқан ағзаларда болатын физиологиялық, биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестерді, сонымен қатар жануарлар мен өсімдік организмдерінің онтогенезінің барлық кезеңдеріндегі даму процестерін басқаратын факторлар мен механизмдерді зерттеу. Жануарлардың көбею биологиясының негізгі заңдылықтарын, онтогенездің негізгі кезеңдерін, эмбриондық даму фазаларын, өсу механизмдерін, морфогенезін зерттеу. Даму аномалияларының себептерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған орта экономикасы
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны қорғаудың жалпы теориялық аспектілерін, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мен қоршаған ортаны қорғауды, табиғат пен қоғамның өзара байланысын зерттеу. Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің нәтижесінде экологиялық, әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, табиғи жағдайлар мен ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың ең негізделген тиімді жолдарын пайдалану тәжірибесін жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістік қалдықтарын кәдеге жарату, залалсыздандыру және кәдеге жарату негіздері
    Несиелер: 5

    Пән өнеркәсіптік қалдықтарды зерттеуді және оларды әртүрлі критерийлер бойынша жіктеуді ұсынады: олардың химиялық табиғаты, қалыптасуының технологиялық белгілері, одан әрі қайта өңдеу, пайдалану мүмкіндігі және олардың уыттылық дәрежесі; Қалдықтарды кәдеге жарату, қайта өңдеу тәсілдерін және қажет болған жағдайда көму шарттарын, сондай-ақ Өнеркәсіп қалдықтарын тұтастай алғанда өнеркәсіпте де, өнеркәсіпте де кешенді пайдалану мүмкіндігін қарастыру металлургиялық, отын-энергетикалық және химиялық кешендер мысалында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық реттеу және сараптама негіздері
    Несиелер: 5

    Табиғатты пайдаланудың қазіргі жағдайындағы адамның шаруашылық және өнеркәсіптік қызметінің белсендірілуін және оның биосфераның негізгі құрамдас бөліктеріне антропогендік әсерінің ғаламдық ауқымын зерттеу. Табиғат ресурстарын зерттеудің, пайдаланудың, экономикалық пайдаланудың және қорғаудың барлық аспектілерін қамтитын заңдар мен басқа да нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, адамның табиғатпен өзара әрекеттесуі үшін оңтайлы жағдайлар жасау, қоршаған ортаға әсерді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық сараптама
    Несиелер: 5

    Экологиялық қызмет түрлерін, қоршаған ортаны қорғау қағидаттары мен қағидаларын, қоршаған ортаны қорғау жөніндегі нормативтік құжаттаманы, қоршаған орта сапасының нормативтерін зерделеу. Жобаларды іске асырудың теріс экологиялық зардаптарын болдырмаудың негізгі қағидаттары мен неғұрлым перспективалы жолдарын ескере отырып, көзделіп отырған шаруашылық қызметтің қоршаған ортаға әсерін бағалауды жүргізудің ерекшеліктерін ескере отырып, экологиялық сараптама, экологиялық аудит жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Техногендік жүйелер және экологиялық қауіп
    Несиелер: 5

    Пәндер адамзаттың орнықты дамуы және экологиялық қауіпсіздік тұжырымдамаларын зерделеуге; қоршаған табиғи ортаға техногендік әсерді бағалау негізі ретінде экологиялық тәуекелді бағалауды жүргізуге; тәуекел ұғымымен, оның түрлерімен, талдау, сандық бағалау әдістерімен танысуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан экологиясы
    Несиелер: 7

    Қоршаған ортаны қорғаудың жалпы теориялық аспектілерін зерттеу: табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау, қазіргі заманның маңызды экологиялық мәселелерін ескере отырып, табиғат пен қоғамның өзара байланысы. Алынған білімді қазіргі заманның экологиялық мәселелерін шешуде, тұрақты дамуды сақтау үшін практикалық қызметте тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу заңдылықтарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи және ағынды суларды тазартудың технологиялық жүйелері
    Несиелер: 5

    Пән табиғи және сарқынды сулардың сапа стандарттарын оқуға, табиғи және ағынды суларды ластайтын заттарды анықтауға бағытталған; Қазақстан Республикасында белгіленген экологиялық және санитарлық-гигиеналық нормаларды және су сапасының халықаралық стандарттарын сақтай отырып, табиғи және сарқынды суларды тазартудың тиімді әдістерімен, өнеркәсіптік сарқынды суларды қалалық канализацияға және су объектілеріне жіберу шарттарымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары
    Несиелер: 7

    Жаһандық, өңірлік және жергілікті ауқымдағы Қазақстанның негізгі экологиялық проблемаларын зерделеу. Қабылданған халықаралық конвенциялар мен келісімдерді ескере отырып, табиғат пайдаланушылар кәсіпорындарының экологиялық қызметтерінің қызметін зерттеу. Биосфераның даму заңдылықтары, оның орнықтылығын сақтау шарттары, сондай-ақ әртүрлі елдерде, оның ішінде Қазақстан Республикасында орнықты даму идеяларын іске асыру бойынша білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Экологиялық өзара әрекеттесудің химиялық негіздерін және химиялық элементтердің, олардың қосылыстарының, токсиканттардың, қоршаған ортадағы негізгі органикалық ластаушы заттардың қасиеттерін зерттеу. Қоршаған ортада болатын антропогендік және табиғи шығу тегі химиялық процестерді талдау дағдыларын қалыптастыру; химиялық көрсеткіштер бойынша табиғи ортаның сапасын бағалау; қоршаған ортадағы ластаушы заттардың мінез-құлқын және биосфераның химиялық ластануының салдарын болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен жасалатын шаралар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу қалдықтардың адам денсаулығы мен қоршаған ортаға зиянды әсерін болдырмау, қалдықтарды қосымша шикізат көзі ретінде шаруашылық айналымға тарту бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағынды суларды тазарту процестері
    Несиелер: 5

    Суды тазартудың химиялық және биологиялық әдістерінің негіздерін, су сапасының көрсеткіштері туралы негізгі мәліметтерді, су объектілерінің өзін-өзі тазарту және өзін-өзі қалпына келтіру процестерін, суды физикалық-химиялық әдістермен тазарту мәселелерін оқып үйрену. Су сынамаларына физика-химиялық талдаулар жүргізу, реагенттерді білу, суды химиялық және биологиялық тазарту әдістері туралы білімдерді меңгеру. Судың сапасын жақсарту бойынша стандарттар мен санитарлық-эпидемиологиялық нормаларды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиядағы нормалау
    Несиелер: 5

    Сараптама, қоршаған ортаны реттеу және экологиялық бағалау саласындағы заңнамалық және нормативтік базаны ескере отырып, Қазақстан Республикасындағы қоршаған ортаны қорғауды басқару негіздерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР экологиялық заңнамасы
    Несиелер: 5

    Жалпыға бірдей экологиялық қауіпсіздіктің басымдық қағидаттарын сақтауға негізделген экологиялық заңнаманы зерттеу. Қоршаған ортаның ластануын және табиғи ресурстарды ұтымсыз пайдалануды болдырмау. Халықаралық танылған критерийлер, қоршаған ортаны қорғау және озық ресурс үнемдеуші технологиялар бойынша еркін және кедергісіз ақпарат алмасу негізінде қоршаған ортаның жай-күйіне бақылау орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Суды тазарту технологиясының теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстан өзендерінің, трансшекаралық өзендерінің рөлін, маңызын және таралуын, Қазақстан өзендерінің негізгі көрсеткіштерін және пайдаланылуын, су ресурстарын қорғау мен молықтыруын зерттеу, су ресурстарына ұқыптылықпен қарау туралы түсініктерін дамыту. . Өзендер мен су қоймаларын қалпына келтіру әдістерін қолдану. Трансшекаралық өзендерді қорғау саласындағы білімдер мен әдістерді меңгеру; Қазақстан Республикасы өзендерінің су пайдалану көрсеткіштерін жинау және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық жағдайларды картаға түсіру
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік, өңірлік және жергілікті бағдарламалар мен табиғатты қорғау бағытындағы жобаларды қамтамасыз етуге бағдарланған экологиялық картографиялауды зерделеу. Нақты аумақтар шеңберінде ақпаратты ұсынудың картографиялық нысанын пайдалана отырып, аумақтың әртүрлі бөліктеріндегі экологиялық жағдай және оның динамикасы туралы объективті деректерді ескере отырып, табиғат қорғау іс-шараларының нәтижелерін жоспарлауды, іске асыруды және бақылауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қауіпті қалдықтарды қайта өңдеу
    Несиелер: 5

    Пән қалдықтарды қайта өңдеу және қайта пайдалану әдістерін оқуға бағытталған; табиғи ресурстар мен қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ететін қоршаған ортаға әсерді азайтуға және қалдықтарды түпкілікті кәдеге жаратуға ықпал ететін технологияларды қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экология және ноксология
    Несиелер: 5

    Пән техносфераның адамға және табиғи ортаға әсерін, қауіптердің пайда болуы мен синергетикасын, оларды азайту принциптерін зерттеуге, білім алушыларда кәсіби пәндерді және кәсіби қызметте қолдану үшін ноксологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 7

    Пән табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға; тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын зерделеуге; қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсер етумен байланысты проблемалар шеңберіне талдау жүргізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи аймақтарды картографиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Ғылыми-техникалық ақпаратты, жерді және өзге де жылжымайтын мүлікті пайдаланудың отандық және шетелдік тәжірибесін, негізгі табиғи компоненттердің геоэкологиялық жай-күйін зерделеу. Қорғауға мұқтаж аумақтарды анықтау. Кадастрлық карталарды жасау кезінде ақпараттық технологияларды, модельдеуді және заманауи техниканы пайдалану және кадастрлық ақпараттық жүйелерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық құқық бұзушылық үшін тәртіптік жауапкершілік
    Несиелер: 5

    Өзінің кәсіби қызметінің салдарын бағалау, әлеуметтік маңызы бар жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру кезінде құқықтық және этикалық нормаларды зерделеу. Үлгілік табиғатты қорғау іс-шараларын әзірлеу қабілеті. Жоспарланған құрылыстардың немесе шаруашылық қызметтің өзге де нысандарының қоршаған ортаға әсерін бағалауды жүргізу, табиғатты қорғау проблемаларын диагностикалау, оны қорғау және орнықты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсынымдар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық картографиясы
    Несиелер: 5

    Зерттеу деңгейлерін, картографиялау ауқымын ескере отырып, экологиялық Карталарды жобалау, құрастыру әдістерін зерттеу. Конституциялық, бағалау, болжамды және ұсынымдық сипаттағы карталардың негізгі сюжеттерін анықтау, оларды пайдалану аясын анықтау. Экологиялық ақпаратты іздеу техникасын, оны экологиялық карталарды жасау үшін түсіндіруді; зерттелетін аумақтарда қалыптасатын экологиялық жағдайдың әртүрлі комбинацияларын сипаттау және талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтың экологиялық тәуекелдері
    Несиелер: 5

    Пән Ақмола облысы мен Қазақстан Республикасының солтүстік өңірінің негізгі экологиялық проблемаларын, сондай-ақ елдің басқа өңірлерімен салыстырғанда негізгі тәуекелдерді, олардың таралу заңдылықтарын зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР экологиялық заңы
    Несиелер: 5

    Табиғат пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды құқықтық реттеу саласындағы мемлекеттің қызметін жүзеге асыруға бағытталған экологиялық құқықты зерделеу. Экологиялық қатынастарды реттейтін экологиялық заңнама жүйесін түсіну. Экологиялық және азаматтық-құқықтық дауларды қарау кезінде заңдар нормаларының және өзге де нормативтік құқықтық актілердің мазмұнын түсіндіре білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық, нормативтік-құқықтық база мәселелерінде бағдарлану және жаңа ақпараттық технологияларды меңгеру.

  • Код ON4

    Жаһандық және аймақтық экологиялық процестер мен проблемаларды экологиялық бағалауды белгілеу үшін алынған білімді қолдану.

  • Код ON6

    Шаруашылық жобаларды сараптау рәсімдерін жүзеге асыру, ұсыныстар жасау және экологиялық болжам жасау, "Эра" жобалық бағдарламаларымен жұмыс істеу.

  • Код ON8

    Қоршаған ортаны техногендік шығарындылардан қорғау үшін инновациялық іс-шараларды, экологиялық және техникалық құжаттаманы енгізу.

  • Код ON2

    Әр түрлі іс-әрекет үрдісінде сөйлеудің қарым-қатынас формалары туралы білу.

  • Код ON3

    Кәсіби міндеттерге қол жеткізу үшін менеджмент, маркетинг, қаржы туралы экономикалық білімдер мен ғылыми түсініктерді пайдалану.

  • Код ON5

    Тәжірибелік және зертханалық зерттеулерді орындау, алынған нәтижелерді ғылыми тұрғыдан түсіндіру, экологиялық мәселелерді шешу үшін есептерді құру және қорғау.

  • Код ON7

    Табиғи ресурстарды тәжірибелік бағалауда алынған теориялық білімді қолдану, кәсіби қызметте экологиялық нормалау негіздерін қолдану.

  • Код ON9

    Таңдаған салада кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру және кәсіби қызметтің негізгі функциялары мен міндеттерін орындау үшін қажетті алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын еркін қолдану.

Top