Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04132 Халықаралық логистикалық менеджмент в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық логистика саласында бәсекеге қабілетті, нарықтың геосаяси жағдайында халықаралық логистиканы ұйымдастыруға және басқаруға қабілетті, халықаралық логистиканы зерттеу, материалдық ағын деректерінің үлкен көлемін талдау, сыни ойлау, халықаралық логистикалық процестерді жобалау және модельдеу құралдарын меңгерген, халықаралық логистика және басқару саласында стратегиялық жоспарлау дағдыларына ие халықаралық логистика саласындағы менеджмент саласындағы магистрлерді даярлау, халықаралық логистикалық ұйымдардың, компаниялардың қызметі үшін жауапкершілікті өз мойнына алуға дайын, сондай-ақ халықаралық логистиканы басқару саласында ғылыми зерттеулер мен оқытушылық қызмет жүргізу дағдыларын меңгерген
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Курс кәсіби аядағы тілдік дайындық аясында тілді игеру деңгейін одан әрі көтеруге мүмкіндік береді, кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативтік дағдыларды дамытады, ауызекі тіл білігін жетілдіріп, іскерлік құжаттаманы ресімдеуге көмектеседі. Курста қамтылатын лексикалық-грамматикалық негіз әріптестер арасында іскери тілдесім құруға қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    "Басқару психологиясы" – бұл пән психологиялық принциптерге сүйене отырып, басқару дағдылары мен стратегияларын зерттейтін магистранттар үшін арнайы әзірленген. Курс магистранттарды ұйымдық ортада тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін психологиялық әдістер мен әдістерді қолдануға үйрету арқылы психологияның басқару процесіне әсерін терең түсінуді ұсынады. Магистранттар психологияның мотивацияға, көшбасшылыққа, коммуникацияға, шешім қабылдауға және қақтығыстарды басқаруға байланысты әртүрлі аспектілерін зерттейді. Олар басқару тәжірибесінде психологиялық тұжырымдамаларды талдау және қолдану дағдыларын алады, сонымен қатар тиімді басқару үшін эмоционалды интеллект пен тұлғааралық қатынастардың маңыздылығын түсінеді. Бұл курс магистранттарға психологиялық аспектілерді ескере отырып, адамдарды және ұйымдастыру процестерін басқара алатын құзыретті және бейімделгіш көшбасшы болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Танымдық іс-әрекет және әлеуметтік институт ретінде Ғылым туралы заманауи идеяларды жүйелі түрде зерттеуге бағытталған магистратураның міндетті курсы. Пән ғылымға философиялық көзқарастардың тарихын, ғылыми танымның принциптері, логикасы мен әдіснамасын, өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстегі қазіргі ғылымның негізгі мәселелерін, дүниетанымдық, аксиологиялық, эвристикалық негіздер мен кәсіби ғылыми қызметтің аспектілерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы курс 3: Іскерлік тәжірибе

    Пән аясында келесі тақырыптар мен бағыттар қарастырылады: кәсіпкерлік мүмкіндікті іздеу процесі. Жаңа компания мен бизнестің болашақ дамуы үшін ресурстарды бағалау. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары. Жаңа компанияны ашу үшін ресурстарды бағалау, ресурстар көздерін табу жолдары. Халықаралық нарықтарға шығу мүмкіндіктері және тәуекелдерді бағалау. Қазақстандық бизнес жаһандану үдерістерінің қатысушысы ретінде. Қазақстандық және халықаралық бизнестің құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жұмсақ дағдылар

    Soft Skills: кіріспе – жұмсақ дағдылардың анықтамасы мен мағынасы. Әлеуметтік дағдыларды дамыту процесі, маңызы және өлшемі. эмоционалды интеллект. Эмоционалды интеллектті арттыру стратегиялары. Тұлғааралық қарым-қатынас: тұлғааралық қарым-қатынастар; коммуникациялық модельдер, процесс және кедергілер; командалық қарым-қатынас; тұлғааралық қатынастарды дамыту. Корпоративтік қарым-қатынас және корпоративтік этикет. Клиенттермен, серіктестермен, әріптестермен және басшылармен байланыс. Топтық талқылау: маңыздылығы, жоспарлау, элементтері, бағаланған дағдылар; Тиімді келіспеушілік, бастама, қорытындылау және мақсатқа жету. келіссөздер. Көпшілік алдында шешендік өнер: дағдылар, әдістемелер, стратегиялар және көпшілік алдында тиімді сөйлеуге арналған маңызды кеңестер. таныстыру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    "Жоғары мектеп педагогикасы" - жоғары білім берудегі оқыту әдістері мен стратегияларын оқитын магистранттарға арналған курс. Бұл пән университеттік ортаға тән педагогикалық қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін терең талдауды ұсынады. Магистранттар жоғары білім деңгейіндегі білім беру процесіне байланысты негізгі тұжырымдамаларға, зерттеулер мен инновацияларға енеді. Олар оқу бағдарламаларын жоспарлау, оқытудың тиімді әдістерін әзірлеу, оқу процесін магистранттардың қажеттіліктеріне қарай бағалау және бейімдеу дағдыларын меңгереді. Бұл курс магистранттарға жоғары мектептің академиялық ортасында саналы, сауатты және шабыттандыратын оқытушылар болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі

    Пән шегінде зерттеу объектісі мен нысанасы ұғымдары, олардың мәні мен зерттеу мақсаттарымен өзара байланысы, сондай – ақ оларды тұжырымдау кезінде жіберілетін қателер зерделенетін болады; ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі-теориялық базаны, зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістерін сипаттау кезінде жіберілетін мәні, қолдану ерекшеліктері, үлгілік қателер, ғылыми жұмыстың\Жобаның құрылымы шегінде әр түрлі пәндер, зерттеу жұмыстарының ерекшеліктері, жұмыстың құрамы, көлемі және дизайны бойынша әдістемелік нұсқаулардың талаптары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Design Thinking

    Пән «Desing Thinking» әдісінің мәнін егжей-тегжейлі ашады. Дивергентті және конвергентті ойлауды жобалау кезеңдері. Ойлауды жобалау кезеңдерінің тізімі және олардың мазмұны. Эмпатия Desing Thinking әдісінің орталығы ретінде. Фокус – мәселеге назар аудару құралы. Идеяларды қалыптастыру және кейіннен жүзеге асыру үшін идеяларды таңдау критерийлері. Прототиптеу: мәні мен әдістері (қағаз прототипі, тірі прототип, векторлық прототип). Дамыған идеяларды тексеру әдістері. CJM тұтынушылардың өніммен әрекеттесуін визуализациялау құралы ретінде. CJM талдау процесі және өнімді жақсарту үшін идеяларды қалыптастыру әдісі ретінде. Lean стартап – мәні, принциптері, негізгі тәсілдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Логистикалық процестерді автоматтандыру және роботтандыру

    Оқытудың мақсаты технологиялық процестерді автоматтандырудың озық технологиялары саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері-Білім алушыларды өндірісті автоматтандыру құралдарымен, әдістерімен және жүйелерімен таныстыру; автоматтандырылған жүйелердің өнімділігін есептеу және бағалау, автоматтандырылған өндіріс үшін технологиялық жабдықты таңдау дағдыларын үйрету. Курс шеңберінде мынадай мәселелер қарастырылады: автоматтандырылған өндірістің технологиялық процестерін әзірлеу ерекшеліктері, технологиялық объектілер мен процестерді басқару, қойма және қойма процестерінің моделін құру үшін математикалық әдістерді қолдану, мониторинг және трекинг жүйелері, кәсіпорындарды басқаруға арналған әртүрлі жүйелер (CRM, HCM, ECM, RPA), сондай-ақ коммуникацияларға арналған пошта жүйелері мен порталдар клиенттермен.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы курс 4: Іскерлік тәжірибе

    Арнайы курс 4 «Кәсіпкерлік тәжірибе» пәнін меңгеру мақсаты магистранттар арасында кәсіпорындағы (ұйымдағы) басқару іс-әрекетін құру және дамыту туралы тұтас жүйелі түсінікті қалыптастыру болып табылады. Курстың/пәннің мазмұны: Қазақстан Республикасының шарттық заңнамасы. Отандық және шетелдік серіктестермен келіссөздер. Халықаралық кәсіпкерлікті жүргізудің негізгі құқықтық актілері (келісімшарттар, конвенциялар және т.б.). Қазақстанның еңбек заңнамасының негізгі ережелері. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген жұмыс беруші мен қызметкердің міндеттері, құқықтары мен міндеттері. Кәсіпкерлік ақпаратты талдау. Бизнесте қолданылатын қазіргі заманғы басқару әдістері. Цифрландыру жағдайында бизнесті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби басқару

    Пәннің мақсаты: Магистранттарға қазіргі әлеуметтік-экономикалық даму жағдайында басқару дағдыларының теориялық және әдістемелік негіздері, құрылымы, функциялары және мазмұны туралы жүйелі түсінік беру. Пәннің мазмұны: Ұйым мен қоғамның өзара әрекеттесу принциптері, жаңа басқару парадигмасының ерекшеліктері; Ұйымның заңдары; Басқару, ресми және бейресми қатынастар саласындағы еңбек бөлінісінің принциптері; Басқару функциялары; Басқару шешімдерін іздеу және бағалау әдістері; Өздерiнiң берiлуi негiзiнде өкiлеттiктер мен мiндеттердi бөлудi жүзеге асыру; Басқару мәселелерін шешу үшін мотивация, көшбасшылық және билік теориялары; Қақтығыстарды шешу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық логистикадағы жеткізу тізбегін басқару

    Курстың мақсаты-білім алушыларда шикізаттың бастапқы көзінен соңғы тұтынушыға дейінгі материалдық және ақпараттық ағындардың өтуін қамтамасыз ететін жүйе туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қабілетті: тиімді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруда ағындық процестерді басқаруға логистикалық тәсілдің негізгі принциптерін қолдану; басқарылатын жеткізу тізбектеріне қатысты нарықтық экономиканың негізгі қасиеттері мен принциптерін анықтау, басқарылатын жеткізу тізбектерінде материалдармен жабдықтауды ұйымдастырумен және жүктерді тасымалдаумен байланысты міндеттерді шешу, тарату арналарында материалдар ағынының бүкіл жолында логистикалық шығындарды азайту мүмкіндіктерін анықтау, басқарылатын жеткізу тізбектерінде негізгі мақсаттарға қол жеткізу құралдарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Халықаралық жүк тасымалы менеджменті

    Студенттер көлік, жөнелту және қойма технологиялары туралы озық білімдермен танысуы керек. Сонымен қатар, олар әлемдік экономика мен инновациялық қызметтің негізгі тенденцияларын түсінуі керек. Студенттер көлікке, жөнелтуге, қоймаға және логистикаға әсерін бағалай білуі керек және бұл білімді өз жұмысында қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Логистикадағы жобаларды басқару (жетілдірілген курс)

    Негізгі кәсіби білімді қалыптастыру: қызметтер нарығын және қызметтің негізгі бағыттарын қалыптастыру заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеу, қазіргі жағдайда коммерциялық жұмысты ұйымдастыру, тасымалдауды ұйымдастыру кезінде және оларды орындау барысында логистикалық кәсіпорындардың коммерциялық қызметін жоспарлау, логистикалық кәсіпорында сапа жүйесін құру процестері. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант нарықты бағалаудың сандық және сапалық әдістеріне жіктей алады, нарықты анықтап, зерттеу жүргізе алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Халықаралық логистикалық менеджмент

    "Халықаралық логистикалық менеджмент" пәнінің мақсаты магистранттардың тәуекел жағдайында олардың тиімділігі мен тиімділігін арттыру үшін халықаралық логистикалық жүйелердегі әкімшілендіру мен басқарудың негізгі ережелерін, санаттары мен әдістерін зерделеу болып табылады. Пәннің пәні логистикалық әкімшілендіру, халықаралық логистикалық жүйелердегі процестерді басқару, мониторинг, бақылау саласындағы негізгі ережелер, әдістер, процестер мен құралдар, сондай - ақ логистикалық жүйелердің тиімділігін бағалаудың негізгі құралдары болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби сөздік қорын көрсетеді, коммуникацияларды қалыптастырады, кәсіби мәселелер бойынша шет тілінде нақты және анық ой білдіру қабілетін көрсетеді.
  • Танымдық қызмет және әлеуметтік институт ретіндегі Ғылым туралы заманауи түсініктерді жүйелейді. Ғылымға, логикаға және ғылыми танымның әдіснамасына философиялық көзқарастар тарихының теориялық дағдыларын меңгерген. Ғылыми зерттеу әдістері мен зерттеу жұмыстарын орындау ерекшеліктерін, жұмыстың құрамы, көлемі мен дизайны бойынша әдістемелік нұсқаулардың талаптарын жіктейді.
  • Университет ортасына тән педагогикалық қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін талдайды. Жоғары білім деңгейіндегі білім беру үдерісіне байланысты негізгі ұғымдарды, зерттеулер мен инновацияларды біледі. Ұйымдастырушылық ортада тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін психологиялық әдістер мен әдістерді қолдана алады. Психологияның мотивациямен, көшбасшылықпен, коммуникациямен, шешім қабылдаумен байланысты аспектілерін ажыратады қақтығыстарды басқару.
  • Жаңа компания мен бизнестің болашақ дамуы үшін ресурстарды бағалайды, халықаралық нарықтарға шығу мүмкіндіктерін табады және тәуекелдерді бағалайды. Иелік етеді және қолданады бизнесте қолданылатын заманауи басқару әдістері. Цифрландыру жағдайында бизнесті дамыту.
  • Дивергентті және конвергентті ойлауды жобалау кезеңдерін біледі. Әзірленген идеяларды тексеру әдістерін қолданады. Тұтынушылардың өніммен өзара әрекеттесуін елестетеді. COM талдау процесі және өнімді жақсарту үшін идеяларды құру тәсілі ретінде.
  • Технологиялық процестерді автоматтандырудың озық технологияларын меңгерген. Өндірісті автоматтандыру құралдарымен, әдістерімен және жүйелерімен таныс. Автоматтандырылған өндірістің технологиялық процестерін әзірлеу, технологиялық объектілер мен процестерді басқару дағдыларын меңгерген, қойма және қойма процестерінің моделін, мониторинг және трекинг жүйелерін құру үшін математикалық әдістерді қолданады.
  • Әлеуметтік-экономикалық дамудың қазіргі жағдайындағы басқару дағдыларының құрылымы, функциялары мен мазмұнының теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгерген. Ұйым мен қоғамның өзара әрекеттесу принциптерін, жаңа басқару парадигмасының ерекшеліктерін, ұйымдастыру заңдарын, басқару міндеттерін шешу үшін басқару, көшбасшылық және билік саласындағы еңбек бөлінісінің принциптерін біледі
  • Шикізаттың бастапқы көзінен соңғы тұтынушыға дейін материалдық және ақпараттық ағындардың өтуін қамтамасыз ететін жүйе туралы біледі. Тиімді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруда ағындық процестерді басқаруға логистикалық тәсілдің негізгі принциптерін қолдануға, басқарылатын жеткізу тізбектеріне қатысты нарықтық экономиканың негізгі қасиеттері мен принциптерін анықтауға, басқарылатын жеткізу тізбектерінде тауарлармен жабдықтауды ұйымдастыруға және жүктерді тасымалдауға байланысты міндеттерді шешуге, тарату арналарында материал ағындарының бүкіл жолында логистикалық шығындарды азайту мүмкіндіктерін анықтауға, нарықтық экономиканың негізгі қасиеттері мен принциптерін анықтауға, басқарылатын жеткізу тізбегіндегі негізгі мақсаттарға қол жеткізу.
  • Қызметтер нарығын және қызметтің негізгі бағыттарын қалыптастырудың заңдылықтары мен ерекшеліктерін, қазіргі жағдайда коммерциялық жұмысты ұйымдастыруды, тасымалдауды ұйымдастыруда және оларды орындау барысында логистикалық кәсіпорындардың коммерциялық қызметін жоспарлауды, логистикалық кәсіпорында сапа жүйесін құру процестерін біледі. Нарықты бағалаудың сандық және сапалық әдістерін жіктейді, нарықты зерттеуді анықтайды және жүргізеді.
Top