7M04132 Executive MBA Стратегиялық менеджмент және көшбасшылық в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаһандық турбуленттілік, цифрлық трансформация және орнықты даму сын-қатерлері жағдайында бизнесті тиімді трансформациялап, орнықты шешімдер қабылдай алатын, стратегиялық көзқарасы, көшбасшылық құзыреттері мен басқарушылық икемділігі дамыған стратегиялық ойлай білетін көшбасшыларды қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 122
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Басшының негізгі құзыреттері
Бұл курс басшының негізгі құзыреттерін қарастырады — атап айтқанда, көшбасшылық, ұйымдастырушылық қабілет, өзін-өзі дамытуға ұмтылыс, жауапкершілік, жетістікке мотивация, командалық жұмыс және коммуникативтілік. Сондай-ақ, бұл құзыреттерді бизнестегі жеке тиімділік пен өзара әрекеттестік сапасын арттыру үшін қалай қолдануға болатыны көрсетіледі. Курс командаға басшылық жасау үшін қажетті басқарушылық қасиеттерді дамытуға арналған базалық практикалық құралдарды ұсынады: стратегиялық ойлау, тиімді шешімдер қабылдау, корпоративтік мәдениетті қалыптастыру және оны басқару қабілеті, бірнеше қадам алға ойлай білу, компания жұмысының нәтижелілігін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жаһандық контекстегі басқарушылық экономика
Курс нарықтық экономикадағы негізгі субъектілердің экономикалық өзара қатынастарын микро- және макродеңгейде, жаһандық ауқымда зерттеуге арналған. Курс әлемдік экономикалық тенденцияларды талдау және болжау мәселелерін жүйелі макроэкономикалық көрсеткіштерді пайдалану арқылы қарастырады. Қатысушылар глобализация жағдайында экономикалық агенттер мен нарықтардың негізгі мінез-құлық модельдерін зерттейді, сондай-ақ экономикалық процестерді сандық және сапалық талдау әдістерін, ұғымдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұйымдастырушылық мінез-құлық
Курс жеке және топтық мінез-құлықты ұйымдарда түсіну және оның бизнес тиімділігіне әсерін зерттеуге бағытталған. Тыңдаушылар мотивация, көшбасшылық, команда динамикасы және ұйымдық мәдениет сияқты негізгі психологиялық және мінез-құлықтық аспектілерді зерттейді. Арнайы назар конфликттерді басқаруға, өзгерістерге және оң жұмыс ортасын қалыптастыруға аударылады. Курс команда қатысуын, өнімділігін және тұрақтылығын арттыруға бағытталған басқарушылық дағдыларды дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес-зерттеу
Курс тыңдаушыларды бизнес-зерттеулердің мүмкіндіктері, қолдану салалары, түрлері, әдістері мен тәсілдерімен таныстырады. Курс аясында бизнес-зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық және практикалық аспектілері қарастырылады: зерттеу әдіснамасы мен әдістерін таңдау, әртүрлі салалардағы бизнес-зерттеулерді жүргізудің ерекшеліктері, зерттеулерді ұйымдастырудың түрлі тәсілдері, жүргізілген зерттеу нәтижелерін пайдалану жолдары. Бұл тақырыптарды меңгеру бизнес-зерттеулердің мәні мен маңызын түрлі ұйымдардың қызметінде және қоғамның дамуы үдерісінде түсінуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, мемлекеттік институттармен, мамандандырылған консалтингтік компаниялармен және халықаралық ұйымдармен жүргізілетін зерттеулердің қолданыстағы тәжірибесіне жүгіну көзделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнес-заңнама
Курс тыңдаушыларда қазіргі құқықтық ортада бизнесті жүргізудің құқықтық негіздерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында корпоративтік, шарттық, еңбек және бәсекелестікті шектеуге қарсы құқықтың негізгі элементтері, сондай-ақ бизнестің жауапкершілігі мен қатысушылардың құқықтарын қорғау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар басқару тәжірибесіндегі құқықтық тәуекелдерге және оларды азайту тетіктеріне аударылады. Курс басшылар мен кәсіпкерлерге құқықтық жағынан сауатты шешімдер қабылдауға және қызметті қолданыстағы заңнама аясында тиімді ұйымдастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Басқарушылық ойлау: технологиялар және практика
Курс тиімді басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қажет жүйелі және сыни ойлауды дамытуға бағытталған. Тыңдаушылар заманауи когнитивтік құралдармен, күрделі бизнес-мәселелерді шешу тәсілдерімен және басқарушылық жағдайларды талдау әдістерімен танысады. Курс аясында нақты басқару тәжірибесінен алынған кейстер қарастырылады және ойлау икемділігі мен саналы әрекет деңгейін арттыратын практикалар ұсынылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жобаларды басқару
Курс тыңдаушыларға бизнес салаларының түрлі бағыттарында жобаларды тиімді жоспарлау, іске асыру және бақылау үшін қажетті негізгі білімдер мен құралдарды береді. Жоба басқарудың заманауи тәсілдері мен әдістемелері, соның ішінде классикалық (Waterfall) және икемді (Agile, Scrum) форматтары қарастырылады. Арнайы назар жобаның мерзімдерін, бюджеті, тәуекелдерін, командасын және мүдделі тараптарды басқаруға аударылады. Курс шектеулі ресурстар мен жоғары белгісіздік жағдайында жобаларды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық маркетинг
Бұл курс маркетингтік басқаруға стратегиялық көзқарас дамытуды зерттейді, бұл басшыларға компанияны тиімді позициялауға, тұтынушы мінез-құлқының өзгерістеріне бейімделуге және брендтің құндылығын арттыруға мүмкіндік береді. Қатысушылар заманауи стратегиялық маркетинг концепцияларын, нарықтық орта талдау әдістерін, бәсекелестік стратегияларды, сондай-ақ брендті басқару және баға қалыптастыру құралдарын зерттейді. Арнайы назар сандық маркетингке, деректерге негізделген (data-driven) тәсілге, ұсыныстарды кастомизациялауға және маркетингті корпоративтік стратегиямен интеграциялауға аударылады. Курс теориялық модельдер мен практикалық жағдайларды талдауды біріктіре отырып, басшыларға ұзақ мерзімді маркетингтік стратегияларды қалыптастыруға, компанияның репутациясын басқаруға және оның жаһандық нарықтардағы қатысуын күшейтуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тиімді ұйым құру
Курс ұйымдық құрылымдарды жобалау, бизнес-процестерді оңтайландыру және нәтижелілікті басқару тәсілдеріне арналған. Тыңдаушылар ұйымдық дизайн модельдерін, тиімділікті бағалау әдістерін және ұйымдарды сыртқы орта өзгерістеріне бейімдеу құралдарын зерттейді. Арнайы назар стратегия, құрылым және мәдениет арасындағы байланысты, сондай-ақ көшбасшылықтың ұйымдық икемділік пен тұрақтылықты қамтамасыз ету рөліне аударылады. Курс ұйымды жүйелі басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның тиімділігін және бәсекеге қабілеттілігін арттыруға назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық келіссөздер
Курс белгісіздік, мүдделер қақтығысы және жоғары ставкалар жағдайында күрделі келіссөздер жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Тыңдаушылар келіссөздер процесінің модельдерін, аргументация әдістерін, ықпал ету тактикаларын және сенім қалыптастыру стратегияларын зерттейді. Арнайы назар стратегиялық контексте келіссөздерге — негізгі серіктестермен, инвесторлармен, реттеушілермен және команда ішінде жүргізілетін келіссөздерге аударылады. Курс топ-менеджмент деңгейінде тұрақты және өзара тиімді келісімдерге қол жеткізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық талдау және басқару шешімдерін бағалау
Курс қаржылық талдау әдістерін және оларды басқарушылық шешімдер қабылдау процесінде қолдануды зерттеуге арналған. Курс аясында компаниялардың қаржылық жағдайын бағалаудың негізгі құралдары, инвестициялық тартымдылықты талдау және тәуекелдерді болжау мәселелері қарастырылады. Қатысушылар қаржылық есептілікті интерпретациялау, ақша ағындарын, рентабельділікті және капиталды тиімді пайдалануды талдау әдістерін үйренеді. Арнайы назар басқарушылық шешімдердің бизнес қаржылық көрсеткіштеріне әсеріне, даму сценарийлерін модельдеуге және стратегиялық бастамаларды қаржылық тұрақтылық пен компания құнын арттыру тұрғысынан бағалауға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес-аналитика
Курс басқарушылық шешімдерді қолдау үшін деректерді талдау тәсілдері мен құралдарын меңгеруге бағытталған. Тыңдаушылар деректерді жинау, өңдеу және визуализациялау әдістерін үйреніп, аналитикалық ақпаратты бизнес-контексте түсіндіру дағдыларын игереді. Ерекше назар аналитикалық құралдарды іс жүзінде қолдануға — заңдылықтарды анықтау, тиімділікті бағалау және болжау жасауға аударылады. Курс деректерге негізделген негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырып, аналитикалық ойлаудың дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Операциялық менеджмент
Курс операциялық үдерістерді тиімді басқарудың принциптері мен әдістерін оқып-үйренуге бағытталған. Негізгі назар өндірістік және қызмет көрсету жүйелерін ұйымдастыруға, қорлар мен сапаны басқаруға аударылады. Ерекше көңіл заманауи құралдарды пайдалана отырып, үдерістерді оңтайландыруға бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инновациялық өнімнің маркетингі
Курс жоғары белгісіздік жағдайында және қарқынды өзгеріп жатқан бәсекелестік ортада жаңа шешімдерді нарыққа шығаруға арналған стратегияларға бағытталған. Тыңдаушылар инновациялық нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін, гипотезаларды тестілеу әдістерін және құндылық ұсынысын қалыптастыру тәсілдерін меңгереді. Курс аясында өнім маркетингі (product marketing), тұтынушыны дамыту (customer development) және икемді маркетинг (agile marketing) бойынша заманауи құралдар қарастырылады. Бағдарлама инновациялық өнімдер мен технологияларды табысты ілгерілету үшін қажетті стратегиялық және практикалық маркетинг дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басшының жеке бренді және жеке дамуы
Бұл курс басшылардың стратегиялық әрі креативті ойлауын дамытуға және олардың бірегей көшбасшылық бейнесін қалыптастыруға бағытталған. Қатысушылар стандарттан тыс шешімдерді әзірлеу әдістерін, басқару мен инновацияларға креативті тәсілдер қолдану техникаларын, сондай-ақ іскерлік ортада жеке брендті құру және ілгерілету стратегияларын меңгереді. Курс өзін таныстыру, ықпал ету, цифрлық бедел және көшбасшылық storytelling мәселелеріне ерекше назар аударады. Бағдарламада практикалық кейстер, интерактивті жаттығулар және дербестендірілген даму стратегиялары үйлестірілген. Бұл басшыларға өздерінің бәсекелік артықшылықтарын нығайтуға, өздерін және компанияларын тиімді ілгерілетуге, сондай-ақ басқаруға инновациялық тәсілдерді енгізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Адам ресурстарын басқару: стратегиялар, тәжірибелер және таланттарды басқару
Курс ұйымдағы HR-стратегиясын қалыптастыру және іске асырудың негізгі аспектілерін қамтиды. Тыңдаушылар персоналды басқарудың заманауи тәсілдерін, соның ішінде іріктеу, дамыту, мотивация, ұстау және қызметкерлердің тиімділігін басқаруды зерттейді. Арнайы назар таланттармен жұмыс істеуге, преемствендік жүйесін құруға және көшбасшылық потенциалды дамытуға аударылады. Курс стратегиялық HR-ойлау және адам капиталын және бизнес нәтижелерін өсіруге бағытталған басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компанияның цифрлық трансформациясын басқару
Курс цифрлық технологияларды енгізу стратегияларына, бизнестің бәсекеге қабілеттілігін және тұрақтылығын арттыруға бағытталған. Тыңдаушылар цифрлық трансформацияның негізгі кезеңдерін, соның ішінде цифрлық жетілу диагностикасын, технологияларды таңдау және ұйымдық өзгерістерді басқаруды зерттейді. Арнайы назар цифрлық трансформациядағы көшбасшы рөліне, қарсылықты басқаруға, цифрлық мәдениетті қалыптастыруға және бизнес-модельдерді трансформациялауға аударылады. Курс динамикалық ортада цифрлық бастамаларды сәтті жүзеге асыру үшін қажетті басқарушылық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Стратегиялық менеджмент
Курс қазіргі заманғы ұйымдарда стратегияны әзірлеу мен іске асырудың негізгі тұжырымдамалары мен құралдарына арналған. Тыңдаушылар стратегиялық талдау әдістерін, бәсекелестік және корпоративтік стратегияларды әзірлеуді, сондай-ақ стратегиялық өзгерістерді басқаруды меңгереді. Ерекше назар белгісіздік жағдайында шешім қабылдауға және тұрақты бәсекелестік артықшылық қалыптастыруға аударылады. Курс стратегиялық ойлауды дамытып, жоғары басқару деңгейінде тиімді шешімдер қабылдауға дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Корпоративтік қаржы
Курс компанияның тұрақты өсуі мен акционерлік құнын арттыру мақсатында стратегиялық қаржылық басқаруға арналған. Қатысушылар капиталды басқару, инвестициялық жоспарлау, қаржыландыру құрылымын оңтайландыру және тәуекелдерді басқару сияқты негізгі қаржылық ұғымдарды меңгереді. Ерекше назар қаржылық модельдеу, инвестициялық жобаларды бағалау, ресурстарды тарту және бөлу стратегиялары, сондай-ақ басқарушылық шешімдердің бизнес құнына әсеріне аударылады. Курс аясында корпоративтік қаржының заманауи құралдары қарастырылады, оның ішінде бірігу және жұтылу (M&A), алғашқы жария орналастыру (IPO), жеке капитал (private equity) және халықаралық капитал нарықтарына шығу стратегиялары. Бағдарлама нақты бизнес-кейстер мен практикалық тапсырмаларға негізделген, бұл басшыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, компанияның тиімділігін арттыруға және оны құбылмалы экономикалық жағдайда бәсекеге қабілетті етуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тиімді көшбасшылыққа машықтану
Курс стратегиялық және бейімделгіш көшбасшылықты дамытуға бағытталған, бұл басшыларға командаларды табысты басқаруға, саналы шешімдер қабылдауға және жаһандық өзгерістер жағдайында тұрақты нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Қатысушылар көшбасшылықтың негізгі модельдерін, корпоративтік мәдениетті қалыптастыру әдістерін, қызметкерлердің қатысуы мен мотивациясын басқару техникаларын меңгереді. Арнайы назар эмоциялық интеллектіні дамытуға, тиімді коммуникация дағдылары мен конфликттерді басқаруға аударылады. Кризистік жағдайларда көшбасшылық стратегиялары, ұйымдарды трансформациялау тәсілдері және жоғары тиімді командаларды қалыптастыру әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өзгерістерді басқару
Курс өзгерістерді тиімді басқарудың стратегиялары мен әдістерін зерттейді. Курс негізгі өзгерістер модельдерін, қарсылық факторларын талдауды, трансформациялық бастамаларды әзірлеу және енгізуді қамтиды. Арнайы назар өзгерістер жағдайындағы көшбасшылыққа, корпоративтік мәдениетке, коммуникациялық стратегияларға және тәуекелдерді басқаруға аударылады. Дисциплина аясында өзгерістерді сәтті жүргізуге, бизнестің жаңа жағдайларға бейімделуіне және ұйымның тұрақты дамуын қамтамасыз етуге арналған практикалық құралдар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жылдам команданы басқару
Курс икемді басқару принциптерін, заманауи әдістемелер мен командалармен жұмыс істеу құралдарын зерттеуге бағытталған, әсіресе белгісіздік жағдайында. Қатысушылар тиімді командалық жұмыс құру әдістерін, мотивация мен қызметкерлердің қатысу стратегияларын меңгереді, сондай-ақ таралған және көпмәдениетті командаларды басқаруды үйренеді. Арнайы назар корпоративтік мәдениетті қалыптастыруға, ол сенім, автономия және жауапкершілік негізінде болуға, сондай-ақ өзара әрекеттесуді тиімді ету үшін сандық шешімдерді енгізуге аударылады. Курс теориялық концепцияларды және нақты жағдайларды талдауды біріктіре отырып, басшыларға бейімделгіш, нәтижелі және инновациялық командаларды қалыптастыруға мүмкіндік береді, олар тез өзгеретін бизнес ортасында табысты жұмыс істей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бітіруші белгісіздік пен жаһандық бәсекелестік жағдайында негізделген шешімдер қабылдау үшін стратегиялық талдаудың заманауи тәсілдері мен құралдарын қолдана алады.
- Бітіруші тиімді көшбасшылық, сыни ойлау және өзін-өзі талдау дағдыларын көрсетіп, басқару стилін ұйым мен сыртқы ортаның өзгерістеріне бейімдей алады.
- Бітіруші басқарушылық шешімдерді қолдау үшін сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып деректерді жинай, талдай және түсіндіре алады.
- Бітіруші тәуекелдер, мерзімдер, ресурстар және мүдделі тараптардың мүдделерін ескере отырып, жобалар мен ұйымдық өзгерістерді әзірлеп, енгізіп, бақылай алады.
- Бітіруші инновациялық өнімдер мен қызметтерді жасау және ілгерілетуге бағытталған маркетингтік стратегияларды әзірлеп, жүзеге асыра алады.
- Бітіруші қаржылық талдау, инвестициялық жобаларды бағалау және компанияның құнын басқару әдістерін меңгерген.
- Бітіруші бизнесті реттейтін құқықтық нормаларды біледі және басқарушылық шешімдер қабылдауда заңдық аспектілерді ескере алады.
- Бітіруші стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ететін ұйымдық мінез-құлықты, мәдениетті және құрылымдарды талдап, қалыптастыра алады.
- Бітіруші командалар құра алады, таланттарды басқарады және қызметкерлердің белсенділігі мен өнімділігін арттыру үшін agile-менеджмент тәжірибелерін енгізе алады.
- Бітіруші кәсіби имиджін саналы түрде қалыптастырады, көшбасшының жеке қасиеттерін дамытады және өз мансабын мақсаттары мен құндылықтарына сәйкес құрады.
Ұқсас БББ
7M04132 Денсаулық сақтаудағы менеджмент (1,5 жыл)
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M04132 Халықаралық логистикалық менеджмент
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M04132 Жобалық менеджмент
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M04132 Денсаулық сақтаудағы менеджмент (1,5 жыл)
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті