Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M11101 Туризм в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм индустриясындағы бизнес-процестерді кешенді және тиімді басқарудың жүйелі көзқарасын меңгерген туризм саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Туризм индустриясының заманауи зерттеулері
Жоғары мектептің педагогикасы
Туризм индустриясындағы бизнес-процестерді басқару
Әлеуметтік желілерде турөнімді жылжыту (ағылшынша)
Туризмдегі инноватика
Туристік дестинациялар брендингі (ағылшынша)
Туризм индустриясының теориялық және әдіснамалық мәселелері
Цифрландыру және SMART-туризм
Шет ел тіліндегі іскерлік қарым-қатынас (ағылшынша тілінде)
Туризмдегі кәсіби шетел терминологиясы (ағылшынша)
-
2 Оқу жылы
Туризмнің тұрақты дамуы (ағылшынша)
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Ғаламдық туризмнің даму тенденциялары (ағылшынша)
Инновациялық бизнес-жобаларды басқару
Туризмдегі стратегиялық маркетинг
Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары: жай-күйі және әлеуетті бағалау (ағылшынша)
Туризмдегі экономикалық-математикалық талдау
Аймақтар мен әлемдегі туризм индустриясын дамыту стратегиясы
Туристік интернет-сайттар деректерін талдау әдістері мен тәсілдері
Туризм және саяхаттар уәждемесі (ағылшынша)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Туристік қызметте инновациялық технологияларды қолданады, SMART-туризмді дамытудың авторлық тұжырымдамаларын және туристік дестинацияларды цифрландыру дәрежесін бағалау үшін критерийлерді әзірлейді.
- Ағылшын тілінде кәсіби терминдерді пайдалануда және мамандырылған мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеуде құзыретті
- Туристік нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқының әлеуметтік-экономикалық, мотивациялық және ахуалдық факторларын талдайды, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер етудің тиімді тәсілдері мен әдістерін анықтайды.
- Стратегиялық маркетинг және туризм бойынша базалық және теориялық білімді практикада қолданады, туристік-рекреациялық қажеттіліктерді, сондай-ақ халықтың туристік белсенділігін, туристік қызмет түрлерін, туристік инфрақұрылымды дамыту ерекшеліктерін талдайды
- Тұтынушылардың талаптарына жауап беретін дестинацияны ілгерілетудің туристік брендтік өнімдерін әзірлейді, дестинацияны ілгерілетудің туристік брендтік өнімдерінің экономикалық тиімділігін бағалайды
- Туристік бизнестегі проблемалық жағдайлардың әртүрлі түрлерін диагностикалайды және анықтайды, олардың алдын алу және еңсеру бойынша шаралар әзірлейді, туристік бизнесте жобаның іске асырылуын жоспарлайды және бақылауды жүзеге асырады.
- Қоғам мен оның ішкі жүйелерін зерттеудің негізгі ұғымдарын, теорияларын және тәсілдерін біледі және сыни ойлау дағдыларын және оны педагогикалық қызмет саласында қолдану қабілетін қалыптастыру үшін педагогикалық және психологиялық ақпарат алу әдістерін қолданады
- Басқару психологиясы саласындағы мәселелерді шешу үшін коммуникацияларға дайын болу.
- Туристік индустриядағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің тұжырымдамалық негіздерін, туризм экономикасын зерттеудің негізгі көздері мен әдіснамасын, жаһандық және жергілікті деңгейлерде туристік индустрияны дамытудың үрдістері мен перспективаларын көрсетеді.
- Туризмдегі үрдістерді болжау және модельдеу, экономикалық-математикалық анализ жасаудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгерген
- Заманауи білім беру технологияларын қолданады.
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес нысанда еркін, қолжетімді және сенімді түрде хабарласа алады
- Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру теориясы мен әдіснамасын, ғылыми қызметтегі, әсіресе экономика салаларын цифрлық трансформациялау шеңберіндегі инновациялық жобаларды басқару жүйесінің экономикалық, құқықтық және ұйымдастырушылық проблемаларын зерттеу жөніндегі теориялық-қолданбалы ережелерді айқындайды.
Ұқсас БББ
7M11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
7M11101 Туризм
Қазақ спорт және туризм академиясы
7M11101 Туризм
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M11101 Туризм
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M11101 Туризм
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M11101 Туризм
«Тұран» университеті
7M11101 Туризм
Торайгыров университеті
7M11101 Туризм
«Тұран-Астана» университеті