Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11101 Туризм в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ішкі және сыртқы нарыққа туристік қызметтерді ілгерілетуге бағытталған басқару және зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті туристік саланың бәсекеге қабілетті мамандарын даярлау үшін жағдайларды қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Рекреация мен туризмнің концептуалды жүйелерін және олардың тұрақты даму жағдайында даму заңдылықтарын, сонымен қатар іргелі заңдар мен теориялардың философиялық мәселелерін білу.
  • Жобалау қызметінің өмірлік циклін, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу ережелерін, бизнес-процестерді; персоналды басқару негіздерін, менеджментті, басқару психологиясын білуді көрсету.
  • Кәсіби зерттеу, практикалық мәселелерді шешу үшін тиімді, шығармашылық, комбинаторлық ақпараттық ресурстар мен технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, ГАТ, GDS қолдану.
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсетудің кәсіби стандарттарын қолдану және қызмет сапасын басқару.
  • Туристік кәсіпорынды жоспарлау, сатуды, тәуекелдерді және бизнес-процестерді басқару барысында нәтижелерге қол жеткізу үшін көп тапсырма және көптілділік жағдайында мүдделі субъектілермен, шетелдік әріптестермен тиімді коммуникацияларды, функционалдық өзара іс-қимылды және өзара іс-қимылды жүзеге асыру.
  • Стейкхолдерлердің ұстанымдарын ескере отырып және ақпаратты өңдеу мен шешім қабылдаудың заманауи технологияларын саналы түрде қолдана отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, соның ішінде жаңа ортада және кең пәнаралық контексте стандартты емес тиімді шешімдер қабылдау.
  • Туризм теориясы мен практикасының, географияның, тарихтың, мәдениеттің жаңа жетістіктерін бәсекеге қабілетті туристік өнімді қалыптастыру және оны ішкі және халықаралық туристік нарықтарда ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, оның ішінде көпмәдениетті және шет тілді ортада ілгерілету үшін қолдану.
  • Қазақстан Республикасының киелі географиясы мен UNESCO әлемдік мұрасының табиғи, мәдени, тарихи, этнографиялық объектілеріне негізделген туристік дестинацияларды брендтеу объектісі ретінде инновациялық туристік өнімді құру мен басқарудың бірегей стратегиясын әзірлеу.
  • Дәстүрлі және инновациялық өнімдерді дамыту; басым туристік аймақтарды дамытуды, оның ішінде туристік маршруттарды әзірлеуді жобалаумен айналысады. туристік индустрия кәсіпорындарында тұрақты дамудың жасыл стратегиялары мен қағидаттарын тиімді енгізу.
  • Ғылыми мүдделер немесе туристік қызметтердің кластерлік нарығын зерттеу шеңберінде болжаудың, талдаудың және жүйелеудің заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын пайдалану.
  • Нарық конъюнктурасын, қауіпсіздік талаптарын және сыртқы ортаның белгісіздігін ескере отырып, бос уақыт пен туризм өнімдерін ілгерілету және өткізу мақсатында тұтынушылардың мінез-құлқын болжай отырып, туризм саласында бірегей өнімдерді жасау және тұрақты туристік өнімді әзірлеу мен ілгерілетуді басқару.
  • Академиялық адалдық мәдениетін және туристік салада академиялық орта құру қағидаттарының тасымалдаушысы ретінде сезіне отырып, демократиялық қоғамның құндылықтарына бағдарлай білу.
Top