Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B06107 Компьютерлік инженерия (ҚР+UK) в Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға компьютерлік ғылымдар саласындағы теориялық негіздер мен қолданбалы дағдыларды ұсыну. Дағдылардың балансы түлектерге өнеркәсіпте және коммерцияда тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Пәнаралық білім беру модулі (Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері, Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Математика
Физика
-
2 Оқу жылы
Схемотехника
3D-модельдеу және CAD-жүйелер
Қолданушыға бағытталған эксперименталды жобалау
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымына кіріспе
Программалау тілдері
Веб-программалау
Мәліметтер қорын басқару
Программалық инженерияға кіріспе
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
Программалық-аппараттық интерфейс
-
3 Оқу жылы
Жасанды интеллект және интеллектуалды агенттер
Негіздер 1
Программалық инженерия
1С:Конфигурациялау
1С: Кәсіпорын
Мәліметтерді тасымалдау және желілік әрекеттесу
Негіздер 2
Операциялық жүйелер және параллелизм
Тілдік процессорлар
Кәсіби даму
-
4 Оқу жылы
Электрондық коммерция технологиясы
Жоба: Жобалау және іске асыру 1
Компьютерлік желі қауіпсіздігі
Жоба: Зерттеу әдістері және талаптарды әзірлеу
Программалық жасақтаманы әзірлеудің қатаң әдістері
Өндірістік программалау
Желінің кеңейтілген қауіпсіздігі
Жоба: Жобалау және іске асыру 2
Жоба: Тестілеу және енгізу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жақсы құрылымдалған, тиімді, қолдануға ыңғайлы және жақсы құжатталған программаларды жасай алу
- Қойылған тапсырманың абстракты моделін және мәселені шешудің тиісті механикаландырылған әдістерін жасай алады. Жаңа технологиялар мен әдістемелермен байланысты мәселелерді шешу үшін қажетті білім мен дағдыларға ие
- Компьютерлік шешімге қандай жалпы тапсырмалар кластары жауап беретінін біледі және нақты тапсырмаларды шешу үшін қажетті құралдарды таңдай алады. Пайдаланушылардың талаптарын анықтау мен талдауда, шешімдерді жобалау мен бағалауда, сондай-ақ таңдалған шешімнің сапасын енгізу мен қамтамасыз етуде білімі мен дағдыларына ие
- Есептеудің теориялық негіздерін және олардың күнделікті есептеулерге қатынасын терең түсінігіне ие
- Салыстырмалы түрде үлкен гетерогенді программалық жүйелерді жобалауды, енгізуді, құжаттауды, верификалиялау және валидациялауды біледі.
- Программалық жасақтама жүйелерінің сапасын олардың функционалды және функционалды емес қасиеттері тұрғысынан бағалай алады.
- Техникалық білімді қолдай және жаңалай біледі; жеке және кәсіби даму үшін жауапкершілікті өз мойнына ала біледі
- Компьютерлердің қоғамға әсерін және қоғамның технологияны дамытуға және компьютерлерді пайдалануға әсерін бағалай біледі
- Компьютерлік ақпаратқа қатысты заңнаманың аспектілерін немесе стандарттардың сақталуын, сапасы мен қорғалуын, қауіпсіздік мәселелерін және бакалавр практикасы мен мінез-құлық кодекстерін қамтамасыз етудегі рөлін бағалай алады
- Өз бетінше жұмыс жасайды; көптеген дереккөздерден ақпаратты игере; нәтижелерді зерттеу және қорытынды жасай; идеяларды визуалды, ауызша немесе жазбаша түрде тиімді жеткізе біледі. Жеке және команда құрамында тиімді жұмыс істей біледі
- Мониторинг, талдау, модельдеу, нақтылау, жобалау, коммуникация, енгізу, бағалау, бақылау және жоспарлау үшін пәнді игеру нәтижелерін қолдана біледі.
- Компьютерлерді қолданудың әлеуметтік және құқықтық салдарын білу және оларға жауап бере алады.
- Проблемдік саланы талдай алады; абстракцияларды әзірлеу және олармен жұмыс істей алады; материал мен идеяларды бағалай; проблемаларды шешуге әдістемелік және инновациялық тәсілді қолдана; теория мен практиканы біріктіре алады
- Ұжымдағы құрдастарымен, аға әріптестерімен және маманмен тіл табыса біледі. Сонымен қатар, белгілі бір аудиторияға, яғни мамандарға және маман емес адамдарға сәйкес әдістерді қолданып коммуникация жасай алады.
- Сандық және графикалық деректердің кең ауқымын сыни бағалау/талдау жасай біледі.
Ұқсас БББ
6B06107 Криптология
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B06107 Mobile computing
Қазақстан-Неміс университеті
6B06107 Математикалық және есептеу ғылымдары
Astana IT University
6B06107 Data Science
Астана халықаралық университеті
6B06107 Киберфизикалық жүйелер
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B06107 Қаржылық талдау
Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B06107 Ақпараттық жүйелер
Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)
6B06107 Ақпараттық жүйелер және технологиялар
Рудный индустриалдық университеті (РИУ)
6B06107 Көліктік машина жасаудағы смарт технологиялар мен жасанды интеллект
Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті
6B06107 Деректер туралы ғылым
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06107 Бизнестік ақпараттық жүйелер
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B06107 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Міржақып Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті