Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04104 Маркетинг в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында дербес қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі, зерттеу дағдылары, инновациялық құралдары мен ақпараттық технологиялары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Өмір дизайны
Қоғамға қызмет ету
Кәсіпкерлікке кіріспе
Маркетинг
Сыни ойлау
Сауда маркетингі (Дуалды курс)
Маркетингтік коммуникация
Ақпараттық жүйелер құралдарын басқару – электрондық кестелер
Әрекеттегі кәсіпкерлік 1
Тұтынушы әрекеті
Excel және R-мен статистика
-
2024 Оқу жылы
Менеджмент
Minor пәні 1
Сатуды басқару
Практикалық маркетинг (Дуалды курс)
Экономика
Маркетингтік зерттеу
Қоғамдық ғылымдарға арналған статистикалық пакет (Сэндвич курс)
Әрекеттегі кәсіпкерлік 2
Зерттеу дизайны
Логистика
Minor пәні 2
Introduction to Sustainability Mindset
Шет тілі 3
Нейромаркетинг (Сэндвич курс)
Мінез-құлық психологиясы
Интернет-маркетинг құралдары және веб-аналитика
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
- Тұтынушының шешім қабылдау процесіне сыртқы және ішкі ынталандыруларға маркетингтік зерттеулер жүргізу
- Мақсатты клиенттер мен тарату арналарын, жарнамалық құралдарды таңдау, арналар бойынша сатуды жоспарлау, дербес сату дағдысы және қарым-қатынасты басқару.
- Кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды таңдау және пайдалану
- Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
- Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
- Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
- Сыртқы және ішкі нарықтарда маркетингтік стратегия мен брендті жылжыту жоспарының тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалау
- Пайдаланушылар санын көбейтуге бағытталған әлеуметтік желілерде компания брендін жылжытудың тиімді маркетингтік бағдарламаларын әзірлеу, әлеуметтік желілер беттеріне және басқа да қоғамдық орындарға келушілерді қалыптастыру үшін заманауи көрсеткіштерді пайдалану
- Тиісті теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және нақты ақпарат алу, деректерді талдау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, ақпараттық технологияларды, сыни ойлау дағдыларын қолдану
- Жүйелік және пәнаралық тәсілге, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамытуға негізделген практикалық мәселелерді шешу үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдарды білу және түсінуді қолдану
- Бизнеске қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды кең академиялық пән ретінде тізімдеу және түсіндіру, соның ішінде менеджмент, экономика және логистика
- Интернет-маркетингтің өзекті әдістерін білу және веб-аналитиканы пайдалана отырып, интернет-коммуникация мен өткізудің заманауи құралдарын қолдану
- Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына негізделген әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту
- Маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктеу және талдау, мысалы, маркетинг-микс, портфельдік талдау, сатуды талдау, Стратегиялық маркетингтік талдау және коммуникация
Ұқсас БББ
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B04104 Маркетинг
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті
6B04104 Digital Маркетинг
Сәкен Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B04104 Маркетинг
Қазақстан-Неміс университеті