Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Маркетинг в AlmaU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
  • Тұтынушының шешім қабылдау процесіне сыртқы және ішкі ынталандыруларға маркетингтік зерттеулер жүргізу
  • Мақсатты клиенттер мен тарату арналарын, жарнамалық құралдарды таңдау, арналар бойынша сатуды жоспарлау, дербес сату дағдысы және қарым-қатынасты басқару.
  • Кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды таңдау және пайдалану
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
  • Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
  • Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
  • Сыртқы және ішкі нарықтарда маркетингтік стратегия мен брендті жылжыту жоспарының тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалау
  • Пайдаланушылар санын көбейтуге бағытталған әлеуметтік желілерде компания брендін жылжытудың тиімді маркетингтік бағдарламаларын әзірлеу, әлеуметтік желілер беттеріне және басқа да қоғамдық орындарға келушілерді қалыптастыру үшін заманауи көрсеткіштерді пайдалану
  • Тиісті теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және нақты ақпарат алу, деректерді талдау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, ақпараттық технологияларды, сыни ойлау дағдыларын қолдану
  • Жүйелік және пәнаралық тәсілге, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамытуға негізделген практикалық мәселелерді шешу үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдарды білу және түсінуді қолдану
  • Бизнеске қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды кең академиялық пән ретінде тізімдеу және түсіндіру, соның ішінде менеджмент, экономика және логистика
  • Интернет-маркетингтің өзекті әдістерін білу және веб-аналитиканы пайдалана отырып, интернет-коммуникация мен өткізудің заманауи құралдарын қолдану
  • Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына негізделген әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту
  • Маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктеу және талдау, мысалы, маркетинг-микс, портфельдік талдау, сатуды талдау, Стратегиялық маркетингтік талдау және коммуникация
Top