6B01401 Дене шынықтыру мұғалімі мен ұлттық спорт түрлері, спорт ойындары бойынша жаттықтырушыны даярлау в APEMS
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы қоғамда жоғары білікті және бәсекеге қабілетті, педагогикалық және жаттықтырушылық қызмет саласында әмбебап, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттерге ие дене шынықтыру мұғалімдерін және ұлттық спорт түрлері, спорт ойындары бойынша жаттықтырушыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Жас анатомиясы және физиологиясы
Пән адам ағзасының әртүрлі жас кезеңдеріндегі анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Пәннің барысында адам ағзасының құрылымдық компоненттері (жасуша, тін, мүшелер, мүшелер жүйесі, функционалды жүйелер); құрылымның ерекшеліктері, атқаратын функциялары және жасына қарай дамуы: қаңқа, бұлшықеттер, тыныс алу жүйесі, ас қорыту жүйесі, қан айналымы жүйесі, шығару жүйесі, репродуктивті жүйе, жүйке және эндокриндік жүйе, сенсорлық жүйелер, орталық жүйелер; жас кезеңдерінде дене функцияларын вегетативті қамтамасыз ету сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Курстың мақсаты: студенттерде тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; мектепте тәрбие берудің ғылыми негіздерін, оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін игеру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалары мен даму үрдістерін, оның пәні және басқа ғылымдармен өзара байланысын; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарын; жалпы білім беру және кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мәні, мақсаттары мен проблемаларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби табыстылық менеджменті
Бұл курста кәсіби жетістіктің теориялық және қолданбалы модельдерінің тетіктері, жеке ұйымдарда да, қоғамда да қолдануға болатын іскерлік жазбаша бизнес және мансаптық коммуникация стратегиялары, кәсіби көшбасшылық және тиімді командалық жұмыс, өзін-өзі таныстырудың, идеяларды қалыптастырудың және іскер адамның имиджі мәселелері қарастыралады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және ұлттық спорт түрлерінің, спорт ойындарының тарихы
Бұл курс барысында әлемнің түрлі елдерінде дене шынықтыру мен спортты, спорт ойындарын дамыту ерекшеліктері; дене тәрбиесі мен оқытудың формаларын, әдістерін, құралдарын, жүйелеріннің тарихи дамуы; Қазақстанда ұлттық спорт түрлеріне қатысы бар қазақ күресінің, тоғызқұмалақтың, аударыспақтың, бәйге, жамбы атудың, көкпардың және басқа да спорт түрлерінің даму перспективалары; Қазақстанда және әлемде дене шынықтыру мен спорт саласындағы білім беруді дамыту перспективалары зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері
Бұл курста спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру теориясы мен методикасы
Аталған курс дене шынықтыру мен спорттың эстетикалық, адамгершілік және рухани құндылықтары туралы білім жүйесін; дене шынықтыру мен спорттағы дидактикалық заңдылықтарды; халықтың әртүрлі топтарымен сауықтыру дене шынықтыру-спорттық іс-шаралардың әдістемесін; дене қасиеттерін дамыту және қозғалыс дағдыларын қалыптастырудың жас-жыныстық заңдылықтарын; дене шынықтыру сабағының құрылымы, оның мектеп оқушыларының дене үлгерімінің динамикасымен байланысы, сабақтың әрбір құрылымдық құрамдас бөлігінің тәрбие мазмұнының міндеттері мен бағытын; дене шынықтыру және спорт саласындағы әдістемелік қызметтің негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атлетикалық гимнастиканың теориясы мен әдістемесі
Аталған пән аясында атлетикалық гимнастиканың теориялық және практикалық негіздері; жаттығуларды орындау әдістемесі мен техникасы; жаттығу бағдарламалары; сабақтардың мазмұны мен ұйымдастырылуы; атлетикалық гимнастиканың денсаулық үшін маңызы мен рөлі оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түрінің теориясы
«Таңдалған спорт түрінің теориясы» пәні белгілі бір спорт түріне қатысты теориялық негіздер мен принциптерді зерттейді. Ол спорттың әртүрлі аспектілерін, соның ішінде техниканы, тактиканы, физиологиялық аспектілерді, психологиялық аспектілерді, ережелерді, тарихты және мәдениетті қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
"Кәсіби ағылшын тілі" пәнінің мақсаты ағылшын тілі арқылы кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы қарым-қатынастың өзекті міндеттерін шешуге қабілетті маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Курс спорт педагогының қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін; дене шынықтыру және спорт педагогикасының жұмыс істеуінің құрылымдық модельдерін; стандарттарын, осы пәннің әдістерін, құралдарын, нысандарын; инновациялық білім беру технологияларын; спорт педагогының қызметі нәтижелерінің диагностикасын; спорт педагогының өзін-өзі тәрбиелеуін, өзін-өзі дамытуын, өзін-өзі оқытуын; дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық өзара іс-қимылды; спорттық-педагогикалық білім берудің дамуы мәселелерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Бұл курста осы пәннің даму тарихы; курстың ғылыми негіздері; психологиялық зерттеу әдістері; дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық аспектілер; спортшы мен жаттықтырушы қызметінің психологиясы; психологиялық диагностика; спорттағы психологиялық көмек; дене шынықтыру және спорт саласындағы басқарудың психологиялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көшбасшылық негіздері
Курста көшбасшылық анықтамасы, көшбасшылық қасиеттерінің теориясы зерттеледі. Оқу көшбасшылығына жағдайлық тәсіл қолданылады. Студент өзінің әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты қалыптастыру, мотивация мен табысқа қалай әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап беру дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт негіздері
Осы пәннің курсында спорттық бағдарлаудың ерекшеліктері, спорттық іріктеуді ұйымдастыру және өткізу; психологиялық дайындық; адамның қозғалыс қабілетін дамытуда кезеңділік; жаттығу сабақтарына қойылатын мақсат пен міндеттер, талаптар; балалармен, ересектермен жұмыстағы жаттықтырушылық қызмет; техникалық-тактикалық дайындық, балалар мен жасөспірімдер, ересектер үшін спорттық қызметті ұйымдастыру; балалардың, жасөспірімдер мен ересектердің дене бітімін дамытуға, спорттағы жетістіктерді бақылауға және есепке алуға бағытталған технологиялар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт құқығы
Аталған пән аясында спорттық құқық ұғымы мен мәні; спорттық құқықтың пәні, принциптері мен дамуы; заңнамалық жүйе, Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық актілері; халықаралық спорттық жарыстардың құқықтық негізі; халықаралық деңгейде спорт саласында шарттар жасасудың ерекшеліктері; допинг бақылаудың құқықтық негіздері; спорттық даулардың түсінігі, мәні, жіктелуі және оларды реттеу тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Курсты оқыту барысында курстың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні, негізгі категориялары; осы оқу пәнінің қалыптасу және даму тарихы; зерттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиесі жүйесі; дене шынықтырудың принциптері, құралдары, әдістері, оқыту ерекшеліктері; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын дамыту ерекшеліктері; оқушылардың физикалық қасиеттерін қалыптастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары; сабақтың құрылымы және оның дене шынықтыру бойынша ұйымдастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесі бойынша оқу және оқудан тыс қызметті жоспарлау жүйесі; критериалды бағалау; мектепте дене шынықтыруды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Курс білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін барабар бағалау білігін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларға үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Курсты оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі және спорт физиологиясы
Курс адам ағзасы мен оның жекелеген жүйелерінің спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрлеріне физиологиялық реакцияларының сипаттамасы; ұлттық спорт түрлері бойынша дене шынықтыру сабақтары мен жаттығулардың денсаулыққа пайдалы әсері; дене жаттығуларын орындауға ағзаның бейімделу мүмкіндіктері; физиология тұрғысынан қозғалыс дағдыларын, қасиеттерді дамыту; спортшының жұмыс қабілеттілігі, шаршауы және денесін қалпына келтіру; дене шынықтыру-спорт қызметімен айналысатын ағзаның физиологиялық жай-күйін зерттеу әдістері мен анықтау әдістемесі; жасы мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық спорт түрлерінің (қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, бүркіт салу, көкпар, дзюдо, самбо, айкидо, джиу – джитсу, кунг-фу, сават, грек-рим күресі, лапта және т.б.) ағзаның физиологиялық жай-күйіне әсері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық биомеханика
Осы пән аясында студенттер тірек-қимыл жүйесінің құрылымы мен қызметін, механика принциптерін, сондай-ақ спорттық іс-әрекет контекстіндегі адам денесінің физиологиялық ерекшеліктері мен анатомиясын; күш, жылдамдық, ауырлық күші, үйкеліс сияқты спорттық қозғалыстарға әртүрлі факторлардың әсерін зерттейді. Осы пән аясында студенттер техниканы оңтайландыру және спорттық көрсеткіштерді жақсарту үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын игереді. Спорттық биомеханиканың маңызды аспектісі-жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіз және тиімді жаттығу әдістерін жасау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
Курс спорттық және дене шынықтыру-бұқаралық іс-шаралардың мақсаттары мен міндеттерін, принциптері мен әдістерін, дене шынықтыру-спорттық жұмыстың құрылымы мен мазмұнын, дене шынықтыру-спорттық және бұқаралық іс-шаралардың әртүрлі нысандарын өткізу ерекшеліктерін, спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық іс-шараларды өткізудің күнтізбелік жоспарын жасау, жарыстардың жіктелу мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық жұмыстар кезіндегі қолданылатын қауіпсіздік шаралары бойынша нормативтік құжаттарды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі
Пән спорттық ойындардың жіктемесі мен сипаттамаларын; спорттық ойындардағы техника мен тактиканы; шұғылданушылардың жеке және жас ерекшеліктеріне сәйкес волейболды, баскетболды, гандболды, теннисті, футболды, бадминтонды және т. б. оқытудың әртүрлі әдістемелерін; жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді; спорттық ойындарға арналған жабдықтар мен алаңдарды; оқыту сабақтарын талдауды; оқытудың инновациялық әдістемелерін; спорттық ойындардың даму перспективаларын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фитнес теориясы мен әдістемесі
Осы пәннің курсында фитнестің теориялық-әдістемелік негіздері; фитнес түрлері; фитнеспен айналысу кезіндегі тамақтану; жабдық; жаттығулар мен фитнес-бағдарламаларды орындау техникасы; фитнес қызметтер сервисі; фитнестің адам денсаулығы үшін маңызы мен рөлі оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаттықтырушылық қызмет әдістемесі
Бұл курста ұлттық спорт түрлерінде, спорт ойындарында жаттықтырушылық қызметті жүзеге асырудың теориялық және әдістемелік негіздері; кәсіби қасиеттер; жаттығу процесін басқару стильдері; жаттығу процесін басқару; жаттықтырушылық қызметте стратегиялық жоспарлау; тәрбиеленушінің спорттық даярлығын бақылау; спортшыларды даярлаудың инновациялық технологиялары; жаттықтырушы мен спортшының бірлескен қызметі; жарыс жеңімпазын даярлауда жаттықтырушының маңызы қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен мектеп бағдарламасы бойынша негізгі спорт түрлері
Пән мектепте спорттың базалық түрлерін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеуге бағытталған; волейболды, баскетболды, гандболды, теннисті, футболды, бадминтонды және т.б. оқыту әдістемесі; жеңіл атлетиканы, жүзуді, гимнастиканы және т. б. оқыту теориясы мен әдістемесі; осы пәндерді оқытудағы педагогикалық аспектілердің ерекшеліктері; инновациялық әдістемелер мен технологияларды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су спорты түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Курсты меңгеру барысында су спорты түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; техника, спорттық жаттықтыру, су спорты түрлерін оқыту әдістемелері; осы спорт түрлері бойынша жаттықтырушылық қызметтің ерекшелігі; су спорты түрлерінің адам денсаулығы үшін маңызы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және спорттық нутрициология негіздері
«Жалпы және спорттық нутрицология негіздері» пәні студенттерді нутрицология теориялық негіздерімен, халық пен спортшылардың тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптармен, рационалды тамақтану концепцияларымен, қазіргі заманғы әлеуметтік-экологиялық жағдайларда халықтың әртүрлі топтарының тамақтану принциптерімен, отандық және шетелдік диетологтардың жеке тамақтануды қалыптастыру тәжірибесімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қысқы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Аталған пән курсында қысқы спорт түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; киім-кешек, мүкәммал; техника, спорттық жаттығу, қысқы спорт түрлерін оқыту әдістемесі; олимпиадалық пәндер; осы спорт түрлері бойынша жаттықтырушылар қызметінің ерекшелігі; жарыстардың ерекшеліктері; адам денсаулығы үшін қысқы спорт түрлерінің маңызы (сноуборд, фристайл, биатлон, тау шаңғысы, шаңғы қоссайысы, шаңғы жарысы және т.б.) қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделген дене шынықтыру және спорт
Бұл пән осы курстың негізгі түсініктері, түрлері, функциялары, принциптері; бейімделген дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму тарихы; бейімделген дене шынықтыру мен спорттың дене қабілеттерін, қасиеттерін дамытатын әдістері мен құралдары; бейімделген дене шынықтыру мен спортта оқытудың әдістері мен әдістемелері; бейімделген спорттағы ұйымдар, федерациялар; паралимпиадалық қозғалыс; мүгедектерге арналған жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ашылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық іріктеу және ұлттық спорт түрлерінде, спорт ойындарында даярлаудың жас ерекшеліктері
Аталған пән курсында негізгі санаттар, критерийлер, принциптер, іріктеу кезеңдері; спорттық бағдарлар; жоғары спорттық нәтижелерге қажетті физикалық қасиеттерді өлшеу және дамыту ерекшеліктері; қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б., әртүрлі жастағы спорттық топтармен спорттық ойындар (волейбол, баскетбол, гандбол, теннис, футбол және т. б.) бойынша жаттығуларды ұйымдастыру; әртүрлі дайындық түрлерінің жас ерекшеліктері оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі физикалық және функционалдық дайындық
Бұл пән дене шынықтырудың әртүрлі аспектілерін зерттеуді қамтиды, мысалы: таңдалған спорт түріндегі қозғалыстар мен техниканы талдау; күш, төзімділік, икемділік пен үйлестіруді дамытуға арналған жаттығулар; таңдалған спорт түрінің мақсаттары мен қажеттіліктеріне сәйкес оқу процесін жоспарлау; жабдықпен жұмыс және оны пайдалану бойынша ұсыныстар; таңдалған спорт түрінен максималды нәтижеге жету үшін салауатты өмір салты және дұрыс тамақтану. Пәннің мақсаты-спортшыларға оңтайлы физикалық мүмкіндіктерді дамытуға және таңдалған спорт түрінен жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектесу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлеріндегі, спорттық ойындардағы жарыстық қызмет
Бұл курста жарыс қызметінің негізгі түсініктері, мәні, ерекшеліктері, құрылымы; ұлттық спорт түрлеріндегі, спорттық ойындардағы төрешілік техникасы мен негіздері; қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б., спорттық ойындар (волейбол, баскетбол, гандбол, теннис, футбол және т. б.) бойынша жарыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері; жарыстардың нәтижелерін бақылау, талдау және болжау зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
Бұл пәнде дене шынықтыруға негізделген денсаулық сақтау технологияларының теориялық - әдістемелік негіздері; олардың жіктелуі; ағзаны сауықтыру құралдары, әдістері мен принциптері; осы технологияларды білім беру мекемелерінде қолдану ерекшеліктері; әртүрлі елдердің сауықтыру-дене шынықтыру жүйесінің ерекшеліктері оқытылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық дайындық процесін басқару
Бұл курста әртүрлі елдердегі спорттық даярлау жүйесінің тарихы мен қазіргі жағдайы; қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б. спорттық ойындардағы (волейбол, баскетбол, гандбол, теннис, футбол және т. б.) спорттық даярлау процесін басқарудың теориялық негіздері; спортшыларды даярлау жүйесі; жарыстарды ұйымдастыру және өткізу; спорттағы табысты айқындайтын факторлар; спорттық даярлықты бағалау және талдау зерделенеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызмет
Бұл пән бойынша студенттер жаттықтырушылық қызметтің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде спортшылардың физикалық және психологиялық дайындығын, жаттығу бағдарламаларын әзірлеуді, таңдалған спорт түріндегі техника мен тактиканы, спортшылардың көрсетілімін талдау мен бағалауды, мотивацияландыру мен команданы басқаруды үйренеді. «Таңдалған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызмет» спортшылармен жаттығу сессияларын, олардың көрсетілімін бақылауды, талдауды және кері байланысты, сондай-ақ жарыстарға қатысуды және команданы маңызды оқиғаларға дайындауды қамтитын практикалық жұмысты қамтиды. Бұл пәннің мақсаты - студенттерді кәсіби спорттық ортада жаттықтырушы болып жұмыс істеуге, спортшыларға жоғары нәтижелерге қол жеткізуге және таңдаған спорт түрінде өз әлеуетін дамытуға көмектесе алуға дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық өзін-өзі жетілдіру және көшбасшылық
Бұл пәнде физикалық қасиеттерді өзін-өзі жетілдірудің теориялық-практикалық негіздері; физикалық дамуды бақылау және өзін-өзі бақылау; физикалық жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтірудің құралдары мен әдістері; көшбасшылық және оның белгілері; Көшбасшылар арасындағы бәсекелестік және қатынас; спорттағы көшбасшылық және көшбасшылық; спорттық жетістік және тану оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық метрология
Бұл курста спорттық метрологияның пайда болу және даму тарихы; метрологияның жалпы негіздері; метрологиядағы математикалық әдістер; статистикалық гипотезалар; корреляциялық талдау; жалпы дене дайындығын анықтауға арналған тесттер; спорттағы функционалдық даярлықты бақылау әдістері; спорттағы зерттеулерді ұйымдастырудың метрологиялық аспектілері қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттағы педагогикалық өлшемдер
Осы пән курсында спорттағы педагогикалық өлшемдердің теориялық-практикалық негіздері; өлшеу әдістері, әдістемелері және технологиялары; спорттағы жетістіктерді бағалау рейтингтері; техникалық өлшеу құралдары; спорттағы өлшеу рәсімдері; спорттағы педагогикалық өлшемдердің нәтижелерін талдау және өңдеу қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Пән дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшелігін; зерттеудің ұғымдық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; спорттық метрологияның деректерін зерттеулерде пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді; "дене шынықтыру және спорт" бағыты бойынша оқитын студенттердің курстық және дипломдық жұмыстарын дайындау мен қорғаудың ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Бұл курста дене шынықтырудың жалпы негіздері; құралдар мен формалардың сипаттамалары; денсаулық жағдайындағы әртүрлі бұзылулар кезінде физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері; негізгі әдістер; массаж классификациясы; орындау техникасы; белгілі бір денсаулық тобына жататын оқушылармен физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері көрсетілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі техникалық-тактикалық дайындық
Бұл пән курсында таңдалған спорт түрі бойынша техника мен тактиканың теориялық-практикалық негіздері оқытылады; спортшының даму деңгейі мен дайындығын ескере отырып, техникалық-тактикалық әрекеттерді әдістемелік оқыту және жетілдіру; жарыс жаттығуларының сипаттамалары мен ерекшеліктері; спортшының техникалық-тактикалық дайындығын талдау және түзету әрекеттері, орындалуын бақылау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дене шынықтыру және ұлттық спорт түрлері, спорт ойындары саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсету, спорттық метрология, педагогикалық өлшемдер мен бақылау негіздеріне сүйену, өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын анықтау.
- Дене шынықтырумен және спорттық іс - шаралармен айналысатындардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық, жеке ерекшеліктерін анықтау және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, ағзаның дамуына әсерін анықтау.
- Дене шынықтыру және ұлттық спорт түрлері, спорттық ойындар саласындағы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін тиімді шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде коммуникативтік қабілеттерін көрсету, тәрбиеленушілерге өз ойлары мен талаптарын логикалық дұрыс білдіру
- Дене шынықтыру және спорт бойынша оқу, сыныптан тыс және мектептен тыс қызметті ұйымдастыру кезінде дене шынықтыру және спорт негіздерінің психологиялық-педагогикалық білімін қолдану, психологиялық - педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, спорттық-педагогикалық шеберлікті қалыптастыру.
- Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері туралы білімдерін талдау және қорыту, дене шынықтыру мен ұлттық спорт түрлерінің, спорт ойындарының тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бөліп көрсету, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды шынайы қабылдау.
- Белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалардың, жасөспірімдер мен жастардың спорттық қабілеттерін анықтау, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін ғылыми тұрғыдан басқару, басқарушылық және көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, өзін-өзі жетілдіру.
- Мектептегі негізгі спорт түрлерінің негіздерін меңгеру, дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемелерін қолдану, оқушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, теориялық және практикалық құндылығы бар оқу материалын түсінікті түрде түсіндіре отырып, белгілі бір спорт түрі бойынша оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттерді ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтау.
- Техникалық-тактикалық даярлықты, ұлттық спорт түрлерінде, спорт ойындарында арнайы дене даярлығын оқыту, дайындықтың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жарыстық қызметті ұйымдастыру және өткізу әдістемелерін меңгере отырып, кәсіби жаттықтырушылық қызметті жүзеге асыру қабілеті.
- Жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін белгілі бір табиғи, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру.
- Спорттық медицина саласындағы білімдерін көрсету, сондай-ақ денсаулық мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге бағытталған бейімделген, емдік дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдарын, әдістерін, технологияларын қолдану
- Дене шынықтыру, әртүрлі ұлттық спорт түрлері, спорттық ойындар бойынша білім беру қызметінің ұйымдастырушылық әлеуетін анықтау және спорттық және тәрбиелік іс-шаралар өткізу.
- Инновациялық-білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіби міндеттерді шешу, ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгеру, дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық және кәсіпкерлік білімдерін қолдана білу.