Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01407 Бейнелеу өнері, графика және жобалау мұғалімін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Академиялық сурет негіздері

    Академиялық сурет салудың негіздері мен әдістерін үйрету, пішінді,пропорцияны және перспективаны талдау, заттардың конструктивті-көлемді формаларын салу және практикада қолдану қарастырылады. Сапалы академиялық сызбалар жасау және сурет өнерін терең түсіну үшін қажетті дағдылары мен білімдерін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық кескіндеме негіздері

    Классикалық кескіндеме негіздері мен принциптері, қылқалам, түс схемасы, композиция және пропорциялар мен перспективаларды түсіну дағдылары қарастырылады. Өз жұмыстарында әртүрлі идеяларды, тұжырымдамалармен және стильдерді практикада қолдану.Шығармаларды жасауда өздерінің қиялдары мен көркем қолжазбаларын білім алуда пәнаралық білімді интеграциялау білігі сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық кескіндеме

    Заттардың көлемін түстік-тондық қасиеттері, кескіндеме құралдары арқылы бейнелеу, «Гризайль» техникасында кескінделген натюрморт, түрлі-түсті фондағы және қарама-қарсы түстерден тұратын тұрмыстық заттардан құралған натюрморт, портрет, жартылай дене, қолымен қоса салынған портрет, интерьерде орналасқан адам денесі қарастырылады. Білімдерін инклюзивті білім беру практикасында қолдану, инновациялық технологияларды пайдалану, диагностикалау, білімді интеграциялау білігі, критериалды бағалау сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық сурет

    Заттардың конструктивті-көлемді формаларын салу, геометриялық денелер , геометриялық және тұрмыстық денелерден құралған натюрморт, мата қатпарларын салу, гипстен жасалған бас бөлшектерін салу және практикада қолдану қарастырылады. Адамның бас сүйегін муляждан салу арқылы оқушылардың танымдық ойлау қабілеттерін арттыруда АКТ-ны пайдалану, білімін критериалды бағалау сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Композиция

    Композиция негіздері, заңдылықтары, композицияның тәсілдері мен құралдары, композицияның заңдары, заңдылықтары, принциптері, бейнелі және шығармашылық ойлау, кеңістік және пішін, пропорция. Cимметрия және асимметрия, үйлесімді композицияның қасиеттері, коллекцияны құру принциптері, текстурасы, фактурасы, жарық, түс, тон қарастырылады. Композициялық білімді практикада қолдану, графикалық бейнелерді саналы түрдегі көркемдік бейнелермен композиция құрастыру сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнер тарихы мен теориясы

    Бейнелеу өнерінің даму тарихы, Италия, ертедегі шығыс елдері, жаңа кезеңдегі өнер, импрессионизм, романтизм, футуризм, постмодернизм, Батыс Европа елінің заманауи стилі, кеңестік және заманауи қазақ өнері қарастырылады. Ақпараттық мәдениетке негізделген түсініктерге сыни тұрғыдан қарау және білімін практикада қолдану, оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру, өмір бойы білім алуда пән аралық білімді интеграциялау білігі сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық жобалау және сызу

    Ойдағы графикалық жобалау эскиздерін зерттеу, композицияның негізгі заңдылықтары (метр, ритм, симметрия, ассиметрия, пропорция), жазықтықтағы негізгі көлемнің құрылысы қарастырылады. Графика техникасының негізін (нүкте, сызық, дақ, түс, жарық, материалдық болмыс) практикада қолдану, пәнаралық білімді интеграциялау, графикалық жобалауда АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының графикалық қабілеттерін, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру, критералды бағалау сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Анатомиялық сурет

    Адам анатомиясын суретте түсіру, адам және денесінің анатомиялық кескіні (атласы), статикалық және динамикалық өзгерістерде анатомиялық ерекшеліктерін бейнелеу, гипсті басты және модельдерді анатомиялық бейнелеу (экорше) және оны практикада қолдану қарастырылады. Түрлі бұрылыс қалыптағы адамды анатомиялық бейнелеу арқылы оқушылардың танымдық ойлау қабілеттерін арттыруда АКТ-ны пайдалану, білімін критериалды бағалау сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түстану

    Табиғат зерттеушілерінің дизайн саласындағы ойлары, жарық көздері, түс сипаттамаларын өлшеу, заттардың түске әсері, сәуленің спектралды құрамы, түс шеңбері, қабылданатын түс, аддитивті, субстрактивті синтез, түсті қабылдау физиологиясы білімдерін интегарциялау білігі қарастырылады. Түс, тон мен үйлесімділік тәсілдерін инновациялық технология негізінде практикада қолдану, жеке көріністер негізінде колористикалық құрылым әзірлеуде сыни бағалау сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Оқушылардың физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасерекшелік психологиясы

    Пәнді оқыту барысында әр түрлі мектеп жасындағы балалардың өз жас ерекшелігіне сай психикалық даму өзгешеліктері психологияның сан алуан әдістерін қолдану арқылы айқындалып қарастырылады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі жас бастауыш сынып оқушылары, жеткіншектік кезең мен жасөспірімдік шақтағы балалардың психикалық қасиеттерінің қалыптасу жолдары айқындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мүсін және пластикалық адам анатомиясы

    Адам денесінің құрылымы мен формасын зерттеу. Студенттер адам фигурасының пайда болуына әсер ететін сүйектер, бұлшықеттер, буындар, мүшелер және басқа анатомиялық ерекшеліктер туралы біледі. Анатомияны үйрену студенттерге шынайы және пропорционалды мүсіндер жасауға көмектеседі. Студенттер мүсінде қолданылатын әртүрлі материалдарды, құралдарды және техниканы, композиция мен пропорция негіздерін үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ою-өрнек композициясы

    Ою-өрнек композициялары мен өрнектерін жасаудың принциптері мен әдістері қарастырылады. Ою-өрнектерді практикада қолдану, композицияға қатысты тарихи және мәдени контексттерді зерттейді және әртүрлі мәдениеттер мен дәуірлердегі сәндік өнердің әртүрлі дәстүрлері мен стильдерін зерттейді. Ою-өрнектерді талдайды және түсіндіреді,жобалар жасаудаою-өрнекпен композиция құрастырумен сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі

    Пән педагогикалық ғылымның метапәндік идеялары негізінде оқу-тәрбие үдерісінің білімі мен түсінігін, тәрбие жұмысының формаларын, әдістерін, құралдарын тәжірибеде қолдануды зерттейді. Кәсіби міндеттерді шешу жолдары, оқу-тәрбие процесінің ғылыми әдістерін меңгеру, пәнаралық білімдерді кіріктіру, Қазақстан Республикасындағы қазіргі білім беру тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесі және тәрбие жұмысының диагностикасы сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сурет

    Сурет саласына қажетті адам денесінің конструктивтік құрылымы, талдау принциптері, адам басы формасының конструктивтік негізін талдау, адам скелетінің табиғатынан сурет салуда адам денесінің пластикасы, гипс үлгілерінен фигура, адамның тірі денесінің пластикасы (фигура, қолдың қылқаламы, табан) әр түрлі ракурстарда практикада қолдану қарастырылады. Сурет салуда қойылған міндеттерге сәйкес графикалық әдістерді қолдану қабілеттілігімен сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайн негіздері

    Дизайн саласындағы жобалар, техникалық және эстетикалық сауаттылықты арттыру, дизайн ортаның эстетикалық келбетін көркемдік жобалау ретіндегі, дизайндағы түс және стиль, дизайн стратегиясы мен тактикасы, композицияның көркем құралдары, ортаны жобалау ерекшеліктері қарастырылады. Әртүрлі графикалық тәсілдерді практикада қолдану, жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру, қоршаған ортаны критериалды бағалау сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы

    Қазақстанның бейнелеу өнері дамуының ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі тарихи кезеңдерітуралы шынайы, толық білім беру. Қазақстан суретшілер мен шеберлердің өмірі мен шығармашылығын зерделеу. Қазақстанның бейнелеу өнерінің тарихын сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру және оны практикада қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейнелеу өнері , графика және жобалауды оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытуда ақпаратты графикалық түрде ұсыну, проекциялау, кескінді екі немесе үш жазықтыққа проекциялау әдістерін, белгісіз проекцияны табу, графикалық кескіндердің негізгі принциптері мен техникасы мен комбинациясын зерттеу қарастырылады. Қима мен тілік сызбаларын, аксонометриялық қиылысу сызбаларын, стандарттарды практикада қолдануда АКТ-ны және инновациялық технологияны пайдалану, критериалды бағалаумен сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар

    Инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары, білім беру қызметінде инклюзивті білім берудің ерекшеліктері, пәнаралық білімді интеграциялай білу, инклюзивті білім беру жағдайында, оқу-тәрбие процесінде баланы әлеуметтік қорғау, әлеуметтік-психологиялық кеңес беру, диагностикалау, коррекциялаудың әдістері қарастырылады, инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалай білу сипатталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері , графика және жобалауды оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану

    Графикалық жобалар мен дизайн жасау үшін компьютерлік бағдарламалар мен құралдарды еркін пайдалану үшін қолданатын оқу процестерін жеңілдету және жақсарту қарастырылады. Компьютерлік бағдарламалар, графикалық жобаларды құру АКТ-ны дизайнерлік және визуалды оқытуда қолдану дағдыларын меңгеру арқылы ақпараттық мәдениетін көрсету, пәндік және пәнаралық білімдерін интеграциялау жолдарын жалғастыру сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері , графика және жобалауды оқытудың инновациялық технологиялары

    Пәнді оқытуда қолданылатын инновациялық технологиялар мен құралдарды зерттеу, графикалық жұмыстар мен жобаларды пайдалану сапасын жақсартуға мүмкіндік беретін жаңа технологиялар мен тәсілдерді қолдануды қамтиды.Графикалық элементтерді құру және пайдалану мүмкіндіктерін кеңейтетін соңғы графикалық құралдармен және бағдарламалармен жұмыс істеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың заманауи технологиялары

    Пән бағалау саласында қолданылатын соңғы әдістер мен тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ білім беру, психология, әлеуметтік педагогика сияқты әртүрлі салалардағы бағалауға қатысты аспектілерді қамтиды. Бағалау қағидалары мен теорияларын, бағалау әдістері мен құралдарын, бағалау деректерін талдауды және әділдікті қамтамасыз ету, біржақтылыққа жол бермеу, тест тапсырушының құпиялығын қорғау және бағалау әдістерінде адалдықты сақтау сияқты бағалауға қатысты этикалық мәселелер мен нұсқауларды зерттеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме

    Кескіндеме – қоршаған дүниенің әсемдігін зерттеу , тану және жаңғырту құралы. Суретшілер кескіндерді, түстерді, жарық пен көлеңкелерді, текстураларды және табиғаттың немесе заттардың басқа аспектілерін олардың сұлулығы мен үйлесімділігін кенепте жеткізу үшін зерттей алады. Суретшілер айналадағы қоршаған әлемді ерекше бірегей көркемдік перспективалық тұрғыдан көруге және түсіндіруге үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графика және дизайн

    Графика және дизайн- ақпарат пен идеяларды жеткізу, эстетикалық жағымды визуалды бейнелер жасау,баспа жүйелері, АКТ-ны пайдалану қарастырылады. Алған білімдерін практикада қолдану, графикалық тәсілдерді компьютерлік графикаға сәйкес қолдану, дизайнерлік білім сапасын жүзеге асыру сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Арт білімі

    Оқушылардың шығармашылық және көркемдік дағдыларын дамыту, шығармашылық ойлауды эстетикалық қабылдау, өзін-өзі көрсетуді ынталандыру қарастырылады. Дизайн және бейнелеу өнерінің кескіндеме, мүсін, графика, фотография сияқты пәнаралық білімді интеграциялау білігі сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сәндік қолданбалы өнер негіздері (сала бойынша)

    Пәнде сәндік қолданбалы өнерінің (киіз басу, ши, алаша, бау-басқұр тоқу құрақ, кестелеу) түрлеріне қолданылатын шикізаттары, материалдары, ұлттық нақыштары, өрнектері, композиция құрастырудың тәрбиелік мәні, ағаштан және қолда бар материалдардан жасалатын кәдесый бұйымдары, бесік, домбыра, кебеже, жүкаяқ, сыбызғы, асатаяқ, тұрмыстық заттар мен аспаптарды дайындау қарастырылады.Ұлттық өнердің концепцияларын практикада жоба жұмыстарын орындаумен сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Арт дизайн

    Арт дизайны өнер мен дизайнды біріктіреді және оның мақсаты эстетикалық тартымды және функционалды туындылар жасау болып табылады, Арт дизайны студенттерді визуалды туындыларды жасауға зерттеу және эксперименттік тәсілді дамытуға шақырады. Ол шығармашылық ойлауды, жаңашылдықты және жаңа идеяларды зерттеуді ынталандырады, студенттердің көркемдік жобалау және визуалды жұмыс жасау саласындағы дағдылары мен түсініктерін дамыту

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ғылыми зерттеулердің әдістері

    Зерттеу барысында отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға, мүмкіндік береді ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, негізделген тиімді шешімдерді алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Экономика мен бизнес, ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, экология және өмір қауіпсіздігі салаларына қатысты негізгі ұғымдар қарастырылады. Заңнамалық-тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімді интеграциялау, даулы жағдайларда проблемаларды шешудің креативтілігін бағалау жолдары сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнердегі сандық технологиялар

    Цифрлық технологиялар суретшілер мен өнер мамандарына бұрын қол жетімді емес немесе дәстүрлі өнер түрлерімен шектелген идеяларды жасау қарастырылады.. Визуализациялар жасау және бірегей және иммерсивті жасанды әлемдерді жасау үшін виртуалды шындықты пайдалану, өнердің жаңа түрлерін құрумен сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық

    «Қаржылық сауаттылық»– курсы кірісті және отбасылық бюджетті, несие алу, инвестициялау, сақтандыру, зейнетке шығу және салық төлемдерін жоспарлау арқылы қаржылық қауіпсіздікке қолжеткізу және риск-менеджментті үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызба геометриясы және перспектива

    Сызба геометриясы мен перспектива жазықтықтағы үш өлшемді нысандар мен кеңістіктерді визуализациялау,сызу мәдениеті,сызбаларды орындау техникасы,ESKD стандарттарына негізделген сызбаларды жобалау ережелері қарастырылады. Сызба геометриясы объектілер арасындағы геометриялық қасиеттер мен қатынастарды зерттеупәнаралық білімді интеграциялау білігі сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Дизайнерлік цифрлық бағдарламалар

    Дизайн бағдарламалары кескіндер, иллюстрациялар, графика, логотиптер , визуалды элементтерді жасау және өңдеу ,АКТ-ны пайдалану қарастырылады.Алған білімдерін практикада қолдану, дизайн бағдарламалары цифрлық өнімдердің прототиптері мен макеттерін әзірлеуге пәнаралық білімді интеграциялау білігі сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бейнелеу өнері, графика және жобалауды оқыту мазмұнындағы ақпараттарды визуализациялау идеяларына, негізделген көркемдік білімі мен түсініктерін көрсетеді;
  • Берілген ақпаратқа сүйене отырып оларға сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады;
  • Танымдық және жалпы мәдениет концепциялары негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдайды;
  • Бейнелеу өнері, графика және жобалау, бизнес пен кәсіпкерлік негіздерін оқытудың нақты өмірдегі орны мен рөлін дәйектейді;
  • Бейнелеу өнері, графика және жобалауды оқытуда, бұйымдарды модельдеуде және бұйымдарды этникалық стильге жобалауда білім алушының дизайнерлік қабілеттерін арттыру мақсатында цифрлық технологияларды пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырады;
  • Инновациялық технологияларды, академиялық хатты оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады;
  • Критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады;
  • Тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын, академиялық адалдық принциптері мен ақпараттық мәдениетін көрсетеді;
  • Оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі;
  • Технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды
Top