7R01130 Педиатрия
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педиатриялық медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, практика мен ғылымда озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, балалар халқының денсаулығын нығайтуға қабілетті педиатрия саласындағы бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жедел жәрдем медициналық көмек
Пән ауруханаға дейінгі кезеңде балалардағы қауіпті жағдайлар кезінде шұғыл көмек алгоритмдерін пайдалана отырып, жедел медициналық жәрдем станцияларында дағдыларды игеруді, ауырлығын бағалауды өз бетінше жүргізу, алғашқы көмек алгоритмін шешу, ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, тиімді қауіпсіз дәрілік препараттарды таңдау, тиімділігін бағалау, асқынуларды болжау, ақпараттандырылған келісімді, әңгімелесуді ресімдеу, критикалық жағдайларды талдау мүмкіндігін көздейді.
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Неонатология
Пән Жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелердің өсуін, дамуын бағалау, оларға стационарда әртүрлі аурулар мен патологиялық жағдайлар кезінде медициналық көмек көрсету, клиникалық қарап-тексеруді, алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, зертханалық-аспаптық тексерулерді жүргізу, оларға курация жасау мүмкіндігімен; медициналық құжаттаманы жүргізу, оларды талдау; әртүрлі асқынуларды ерте анықтау жөніндегі іс-шараларды жүргізу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады және олардың алдын алу, жоспарлы тексеру әдістерін тағайындау. Дәлелді база негізінде нәтижелерді және асқынуларды болжай отырып, ата-аналармен және әріптестермен қарым-қатынасты пайдалану, медициналық құжаттамамен, халықаралық базалардағы кәсіби әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу, пікірталастарға, консилиумдарүажәне ҒЗЖ-ға белсенді қатыса отырып, қауіпсіз тиімді емдеудің түрлері мен кезеңдерін анықтау.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар фтизиатриясы
Пән балаларға фтизиатриялық көмекті ұйымдастыру бойынша білімді, мамандық бойынша нормативтік-құқықтық актілерді, зерттеу нәтижелерін анықтау және диагностикалау, түсіндіру, ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, дәрілік препараттарды таңдау мүмкіндігімен балалардағы туберкулездің әртүрлі нысандарының алдын алу әдістерін, қауіпсіздік пен тиімділікті бағалауды, асқынуларды болжауды, критикалық жағдайларды талдауды қалыптастырады. медициналық құжаттаманы өз бетінше рәсімдеу, коммуникативтік дағдыларды пайдалану, пәнаралық командалар құрамында жұмыс істеу, халықаралық деректер базасы мен әдебиеттерді пайдалану.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стационардағы балалар аурулары - 1
Балаларға педиатриялық көмекті ұйымдастыру, нәрестелер мен балалар өлімінің түсінігі, Педиатрия мамандығы бойынша нормативті-құқықтық актілер, реттеуші сұрақтар. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің клиникалық хаттамаларына сәйкес тексеру, диагностикалық зерттеулер, нәтижелерді интерпретациялаумен, дифференциалды диагностиканы жүргізу, диагнозды негіздеу, емдеу жоспарын құру, терапияның қауіпсіз әдісін таңдау тәжірибелік дағдылары, балалардағы тыныс алу мүшелерінің аурулары, балалық шақтың ревматологиялық аурулары, балалардың жүрек-қантамыр жүйесінің туа біткен және жүре пайда болған аурулары, сондай-ақ қан жүйесі және балалардағы қан жасау жүйесінің аурулары бар балалардың стационарда медициналық құжаттамамен өз бетінше жұмыс жасай отырып, нәтижелер мен асқынуларды болжау. Ата-аналармен және әріптестермен кәсіби қарым-қатынас негіздері. Әрі қарай өзін-өзі дамыту үшінмедициналық әдебиеттермен, халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істей білу.
Семестр - 1
Несиелер - 42
-
Балалар инфекциясы
Пән денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік құжаттарына сәйкес балалардағы жұқпалы аурулар кезінде медициналық көмек көрсетудің білімі мен дағдыларын қалыптастырады, ауырлығын бағалауды, медициналық көмек көрсету алгоритмі бойынша шешім қабылдауды, ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, қауіпсіз және тиімді терапияны таңдауды, тиімділікті бағалауды, асқынуларды болжауды, ақпараттандырылған келісімді рәсімдеуді, әңгімелесуді, критикалық жағдайларды талдау талдауды өз бетінше жүргізу. медициналық әдебиеттермен, пән тақырыптары бойынша халықаралық базалармен өз бетінше жұмыс істеу, өзін-өзі дамытумен айналысу.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар хирургиясы
Пән балаларға хирургиялық көмек көрсетудің білімі мен дағдыларын қалыптастырады, диагностика мен терапияның негізгі принциптерін игеруге, хирургиялық араласудың заманауи әдістерін қолдана отырып, критикалық жағдайларға талдау жасауға, хирургиялық манипуляцияларға, пәнаралық топтарға қатысуға, балалармен және олардың ата-аналарымен өзара әрекеттесуге, ақпараттандырылған келісімдер алуға мүмкіндік береді. Ғылыми білімді арттыру, өзін-өзі дамытуды жақсарту үшін халықаралық деректер базасын практикада тиімді қолдану дағдысын қалыптастырады.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педиатриядағы қарқынды терапия
Осы пәнді зерттеу кезінде реанимация алгоритмдерін орындау, пәнаралық командалар құрамында жұмыс істеу, Халықаралық ақпарат қорларын пайдалану, аурудың нәтижесін болжау, медициналық есепке алу-есеп құжаттамасын ресімдеу және жүргізу бойынша практикалық дағдыларды игере отырып, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау ерекшеліктеріне, қарқынды терапия мен реанимацияны ұйымдастыру, көрсету мәселелеріне ерекше назар аударылады. пациенттер, олардың ата-аналары мен әріптестері, сондай-ақ денсаулық сақтау жүйесінің оң жақ өрісінде әрекет етеді.
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Ғылыми жобаларды дайындау принциптері
Пәнді оқу кезінде ғылыми принциптерді, әдістерді және білімдерді медициналық тәжірибеде және зерттеулерде қолдануға көңіл бөлінеді. Ғылыми және практикалық медицинада қолданылатын статистикалық зерттеудің жалпы әдістемесі мен теориясының іргелі тұжырымдамаларын оқып-үйрену; бағдарлама құрылымы және зерттеу жоспары: бақылаулардың белгілі бір тізбегі және денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық саласы шеңберіндегі бақылаулар мен зерттеу материалын дайындау.Қазіргі заманғы әдебиеттерді талдау және ғылыми зерттеу барысында алынған мәліметтерді түсіндіру дағдыларын меңгеруге, көп салалы ұжымдағы әріптестермен тиімді коммуникативті қарым-қатынасқа, пікірталастарға, кеңестерге, тренингтерге, конференцияларға белсенді қатысуға үлкен рөл беріледі.
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Педиатриядағы сирек (орфандық) аурулар
Пәнді оқу клиникалық-зертханалық және аспаптық тексерулерді тиімді және уақтылы жүргізуге, дифференциалды диагностика жүргізуге, біріншілік иммун тапшылығы жағдайлары, мукополисахаридоз, муковисцидоз, Гоше ауруы және т. б. кезінде аурудың нәтижесін болжауға, ата-аналармен және әріптестерімен тиімді өзара іс-қимыл жасауға, халықаралық дерекқорларды пайдалануға, алынған деректерді қорытуға, науқастардың осы санатын емдеу бойынша алдын ала тәжірибені қолдану, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне қатысу.
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Амбулаториялық-емханалық педиатрия
Пән әр түрлі жастағы балалардың патологиясын зерттеуді, денсаулық топтарын анықтауды, жаңа туған нәрестеге патронаж жүргізу, медициналық құжаттаманы жүргізу, оларды талдау, иммундау жоспарын, созылмалы аурулары бар балаларды динамикалық бақылау жоспарын құруды, процестің өршуі мен асқынуларын уақтылы анықтау, олардың алдын алу, жоспарлы тағайындау, соның ішінде, зерттеудің жоғары технологиялық әдістерін, балалармен, ата-аналармен және әріптестермен қарым-қатынас жасаудың коммуникативтік дағдыларын пайдалана отырып, патронаж қызметінің әмбебап-прогрессивті моделін енгізу, динамикалық байқауды ұйымдастыру, профилактикалық іс-шараларды жүргізу. Алғашқы мамандандырылған медициналық-санитарлық көмек стандарттарын білу, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне қатысу, кәсіби әдебиеттерді пайдалану.
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Педиатриядағы балалар бейнелеуінің негіздері
Пән балалардағы әртүрлі ауруларда кеуде клеткасы, жүрек-қан тамырлар, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік жүйелерді (ультрадыбыстық, доплерографиялық ультрадыбыстық зерттеу, компьютерлік томография, МРТ, рентген, радионуклидтік әдістер) бейнелеудің заманауи жоғары технологиялық әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады, зерттеу деректерін түсіндіруге, тәуекелдер мен асқынуларды бағалауға, ең тиімді және қауіпсіз әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. пәнаралық топтарда жұмыс істеу қажеттілігі, коммуникативті дағдыларды қолдану, зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, халықаралық мәліметтер базасын қолдана отырып, күнделікті тәжірибеде пайдаланып даму.
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Стационардағы балалар аурулары - 2
Пән гастроэнтерологиялық патологиясы, қабыну және функционалдық бұзылыстары, асқазан-ішек жолдарының тұқым қуалайтын аурулары бар, нақты клиникалық көріністерін анықтай отырып, сонымен қатар эндокриндік аурулармен ауыратын әртүрлі жастағы балаларға стационарлық деңгейде медициналық көмек көрсету білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; алынған нәтижелерді интерпретациялау, дифференциалды диагностика жүргізу, диагнозды тұжырымдау, емдеу жоспарын жасау және Қолданыстағы НҚА, ҚР ДСМ клиникалық хаттамаларына сәйкес терапияның тиімді және қауіпсіз түрлерін таңдау, нәтиже мен асқынуларды болжау арқылы клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулер жүргізу. Пәнаралық топта, сондай-ақ пациенттермен және олардың ата-аналарымен тиімді қарым-қатынас жасай білу, диагностика мен емдеудің және үздіксіз дамудың жаңа стандарттарын іздеу үшін әдебиеттермен және ақпараттық порталдармен жұмыс істеу.
Семестр - 1
Несиелер - 28
-
Балалар дерматовенерологиясы
Пән балаларға дерматовенерологиялық көмек көрсету, клиникалық анықтау және зертханалық, аспаптық диагностика әдістерін, нәтижелерін түсіндіре отырып, балалардағы тері ауруларының әртүрлі нысандарының алдын алу, кәсіптік командалар құрамында жұмысты ұйымдастыру, кәсіптік коммуникацияларды пайдалану, медициналық құжаттаманы жүргізу, оларды талдау, зерттеу мәселелерін шешу, халықаралық дерекқорларды күнделікті іс-әрекет пайдалану үшін білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Семестр - 1
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- пациенттің курациясы: педиатриялық медициналық көмектің барлық деңгейінде егжей-тегжейлі жалпы клиникалық тексеру жүргізуге, медициналық құжаттарды жүргізуге, дифференциалды диагностика жүргізуге, балалық шақ ауруларының қазіргі жалпы қабылданған халықаралық классификациясына сәйкес клиникалық диагнозды тұжырымдауға, түрлері мен кезеңдерін анықтауға қабілетті дәлелді тәжірибе қағидаттарына сәйкес келетін пропедевтикалық, зертханалық, аспаптық және басқа да зерттеу әдістеріне сүйене отырып, балалар мен жасөспірімдерде емдеудің тиімділігін бағалау алады;
- қарым-қатынас және ынтымақтастық: пациент үшін ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін педиатриялық пациентпен, оның қоршаған ортасымен, медицина мамандарымен тиімді өзара әрекеттесу, көп салалы командаларға қатысу, ұжымды басқаруға дайын, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды төзімділікпен қабылдау. Бала кезінен науқаспен және/немесе оның өкілдерімен, оның туыстарымен және әріптестерімен ең сенімді қарым-қатынас орнату үшін этика, деонтология, қарым-қатынас дағдыларын меңгеру;
- қауіпсіздік және сапа: тәуекелдерді бағалау және балалар мен жасөспірімдерге медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдану. Балалар мен жасөспірімдерде асқынулардың, жанама әсерлердің, жағымсыз реакциялардың, оның ішінде диагностикалық немесе емдік манипуляциялар, дәрілік препараттарды және (немесе) дәрілік емес емдеу медициналық бұйымдарын қолдану, иммундық және мақсатты терапия нәтижесінде туындаған ауыр және күтпеген реакциялардың алдын алу мен емдеуді жүргізе білу;
- қоғамдық денсаулық сақтау: «Педиатрия» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс істеу. Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласындағы заңнамасын, халықтың денсаулығын сақтау саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық актілерді, медициналық қызметтердің көлемі мен сапасына сараптама жасауды, «Педиатрия» мамандығы бойынша халыққа медициналық көмек көрсету тәртібін білу, алғашқы мамандандырылған медициналық-санитарлық көмек көрсету стандарттары, хирургиялық патологиясы бар балаларға мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық көмек көрсету;
- зерттеушілік: педиатрияда адекватты зерттеу сұрақтарын құрастыру, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалау, жаңа диагностикалық стандарттарды, дифференциалды диагностиканы табу үшін ақпараттық порталдарда ізденіп, жұмыс істей білу, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық мәліметтер базасын тиімді пайдалану, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, зерттеу мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу мәліметтерін жинау, жүйелеу, талдау және ұсыну, рефераттар, мақалалар және басқа да ғылыми еңбектер жазу, ғылыми топ жұмысына қатысу;
- оқыту және дамыту: өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, консультацияларға, конференцияларға белсенді қатыса алады, оның ішінде қазіргі заманғы қашықтықтан оқыту технологияларын (білім беру порталдары мен вебинарлар) пайдалана алады; «Педиатрия» мамандығы және сабақтас мамандықтар шеңберінде симуляциялық сабақтарға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа нысандарына қатысу.
Ұқсас БББ
7R01130 Педиатрия
Қазақстан-Ресей медицина университеті
7R01130 Педиатрия
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
7R01130 Педиатрия
Семей медицина университеті
7R01130 Педиатрия
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
7R01130 Педиатрия
Астана медицина университеті
7R01130 Педиатрия
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы