Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01602 Тарих-дінтану в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих және дінтануды оқыту саласында ғылыми, педагогикалық іс-әрекетті жүргізуі үшін іргелі білімдерге ие бәсекеге қабілетті маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Ежелгі дүние тарихы
Математикалық статистика негіздері
Тарихи антропология
Эмоционалды интеллект
Археология және алғашқы қоғам тарихы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
-
2024 Оқу жылы
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Орта ғасырлар тарихы
Ұлы даланың ежелгі және орта ғасырлар тарихы
Педагогикалық психология
Теориялық деректану
Инклюзивті білім беру
Қосалқы тарихи пәндер
Тарихи демография
Қазақстан тарихы бойынша деректер
Адам және қоғам
Этнология
Педагогика және дидактика
-
2025 Оқу жылы
Критериалды бағалау технологиясы
Дін әлеуметтануы
Ислам философиясы
Тарихты оқытудың жаңа мазмұны мен әдістемесі
Діни философия
Дінаралық диалог
Кәсіби этика және сәйкестік
Тарихи зерттеулердегі математикалық әдістер
Дінтанудағы далалық зерттеулер
Шығыс мәдениетінің тарихы
Дінтануды оқытудың әдістемесі
Ислам қазіргі нарықтық қатынастарда
Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Дүниежүзі тарихының жаңа кезеңі
Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Протестантизм тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Қазақстанның қазіргі даму жағдайын дүниежүзілік тарихи – діни үдеріс контексінде бағалайды
- Тарихи үдерістердің барысын түсінеді және біледі
- Қоғамтану мен дінтануды оқытуда психология мен философияның пәнаралық байланыстарын қолданады
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Құбылыстардың тарихи және діни үдерістерін сыни тұрғыдан бағалай алады
- Тарихи-педагогикалық үдерістердің мәселелерін шешу үшін тарихи дамудың әр кезеңінің білімдерін қолдана алады
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасу кезеңдері мен тарихи негіздерін әлемдік және еуразиялық тарихи даму контексінде сараптайды