Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05207 Экология в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Пәндер

  • Орнықты дамудың негіздері

    Пән студенттердің қоғамның, экономиканың және қоршаған ортаның жаһандық дамуының негізгі бағыты ретінде орнықты даму тұжырымдамасын тұтас түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Курста орнықты дамудың мәні, оның құндылықтық бағдарлары мен осы саладағы халықаралық бастамалар кеңінен қарастырылады. Экологиялық жауапкершілік, әлеуметтік әділеттілік, экономикалық тиімділік және ұрпақаралық ынтымақтастық мәселелеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық экология

    Биологиялық жүйелердің құрылымы мен жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтары; тірі организмдердің кеңістікте таралуы, организмдер санының өзгеруі және реттелуі; биологиялық жүйелерге антропогендік әсер етумен байланысты мәселелер, олардың себептері мен жою жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    "Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері

    Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстанудың экологиялық аспектілері

    Жер бетінің құрылысының негізгі белгілері экологиялық салдары болып табылады. Табиғаттағы зат пен энергия айналымы. Ландшафт қабығы, табиғаттағы ырғақты құбылыстар. Жер бетіндегі аймақтық планетарлық заңдылық ретінде. Табиғи құбылыстар мен процестердің аймақтық көрінісі. Климаттың, топырақтың аймақтылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ресурстану

    Зерттеу нысаны табиғи, материалдық, еңбек ресурстары, сондай-ақ қоғам өмірінің барлық табиғи факторларының әлеуметтік-экономикалық дамумен байланысы болып табылатын салааралық пән ретінде ресурстар туралы теориялық және қолданбалы түсініктерді қалыптастыру. Табиғи орта, ресурстар, жағдайлар. Табиғи ресурстардың жіктелуі және олардың өлшемдері. Таусылатын, таусылмайтын, қалпына келтірілілетін, қалпына келтірілмейтін, алмастырылмайтын табиғи ресурстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника экология негіздерімен

    Ғылымның пәні, міндеттері, әдістері мен тарихы. Өсімдік жасушалары мен тіндерінің құрылымдық ерекшеліктері. Негізгі вегетативті және генеративті мүшелердің морфологиясы, анатомиясы және функциялары. Өсімдік ағзасының негізгі физиологиялық процестері. Жер бетіндегі өсімдіктердің таралу заңдылықтары. Өсімдіктер экологиясының негіздері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдениет негіздері

    Курс студенттерде инклюзивті мәдениетті заманауи қоғамның қажетті құрамдас бөлігі ретінде тұтас түсінуді және әртүрлілікті, төзімділікті, теңдік пен әлеуметтік әділеттілікті қабылдауға қатысты құндылық көзқарастарды дамытуды қалыптастырады. Курс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін нысандар мен қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ететін инклюзивті мәдениет және өзара әрекеттесу негіздері бойынша әмбебап құзыреттерді дамытуға арналған. Пәннің міндеттері: студенттерді инклюзивті мәдениеттің теориялық және әдістемелік негіздерімен, негізгі ұғымдарымен және нормативтік аспектілерімен таныстыру; студенттердің қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беруде, еңбекте және әлеуметтік қызметте қосудың маңыздылығы туралы түсініктерін дамыту; инклюзивті тәжірибені талдау мен бағалауда дағдылар мен дағдыларды дамыту, кәсіби қызметте этикалық және заңды бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Бакалаврларда табиғатта болатын физикалық процестер мен құбылыстар туралы тұтас түсінік қалыптастыру, табиғатты танудың және оларды кәсіби міндеттерді орындау кезінде туындайтын практикалық міндеттерді шешу үшін қажетті деңгейде иеленудің қазіргі ғылыми әдістерінің мүмкіндіктерін түсіну

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биология

    Биология пәні жаратылыстану ғылымы ретінде. Ұғым-өмір. Тірі нысандар ашық жүйелер ретінде. Жасуша. Адам = дене . Таксономиялық категориялар. Маталар. Органдар. Мүшелер жүйесі (жануарларда). Көбеюдің негізгі түрлері: асексуалдық және жыныстық. Олардың міндеттері және эволюциядағы рөлі. Асексуалдық көбею. Жыныстық көбею. Тірі заттардың жіктелуі. Қазіргі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Молекулалық физика пәні. Статистикалық заңдылықтар. Идеал газдардың статистикалық теориясын сипаттау элементтері. Классикалық жуықтаулардағы молекулалардың таралуы. Жылу сыйымдылығы теориясының негіздері. Тасымалдау құбылысы. Термодинамиканың алғашқы бастамасы. Термодинамиканың екінші басы. Нақты газдар. Сұйықтық. Қатты денелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғаламдық экология

    Биосфераның ғаламдық мәселелері; атмосфера, гидросфера, литосфера. Халықаралық экологиялық ұйымдар. Қоршаған ортаны қорғаудың аймақтық мәселелері. Жердің шығу тегі. Жердің ішкі құрылымы. Географиялық қабық және биосфера.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы

    Қоршаған орта факторларының тірі организмдердің әртүрлі топтарына әсерін зерттеу. Биологиялық ұйымның әртүрлі деңгейлеріндегі қоршаған орта факторларының әсеріне организмдердің бейімделуінің қалыптасу заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық химия

    Табиғи шыққан заттардың негізгі кластары, табиғи химиялық процестер ағымының негізгі заңдылықтары және оларды басқару тәсілдері; әртүрлі табиғи ортада жүретін тотығу-тотықсыздану процестерінің заңдылықтары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика

    Пән математиканың әртүрлі мәселелері, оның механикаға, физикаға, техникаға қосымшалары, ықтималдық-статистикалық және есептеу мәселелері (болжау теориясы, ойын теориясы, динамикалық жоспарлау теориясы және т.б.) бойынша білімді қалыптастырады. Пәннің негізгі мақсаты инженердің математикалық ой-өрісін кеңейту; бакалавр біліміндегі математикалық құраушының маңыздылығын түсінуді қалыптастыру; математикалық модельдер мен математикалық әдістерді сипаттау, қолдану және пайдалану дағдылары үшін қолданылатын ұғымдар жүйесімен және олардың өзара байланысымен танысу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Топырақтану ғылым ретінде, оның мақсаттары мен міндеттері. Топырақ туралы түсінік. Топырақтанудың экологиямен байланысы. Топырақтанудың дамуындағы В.В. Докучаевтың рөлі. Топырақтанудың даму тарихы. Биосфера мен экожүйелердегі топырақтың орны мен қызметі. Топырақ түзу және жел қақтыру. Жел қақтыру түрлері. Бастапқы топырақ түзілуі. Топырақ түзілу процесі туралы түсінік. Топырақ түзілудің экологиялық факторлары. Антропогендік факторлардың топырақ жамылғысына әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экологиялық білім беруді, тәрбиені қалыптастыру, қоршаған ортаның тұрақты дамуының негіздері туралы жаңа білім алу, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз қарым-қатынасы, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың инновациялық әдістері. Өмір қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-өнеркәсіптік және үйлестіру негіздерін меңгеру. Адамның тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуін анықтау. Жаңа табиғатты қорғау және ресурстарды үнемдеу технологияларын, табиғи-антропогендік техногендік жағдайлардың алдын-алуды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық қауіпсіздік

    Табиғи ортаға техногендік жүктемені төмендету тәсілдері; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету тетіктері; табиғи және техногендік ортаның жай-күйін бағалау өлшемдері қоршаған ортаның ластану деңгейін төмендету жөніндегі іс-шаралар. Экологиялық қауіп пен қатерді бағалау әдістері, алдын алу жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика

    Бұл курста ықтималдық процестерінің мәні мен қасиеттері, олардың ықтималдығын, кездейсоқ шамаларын, тарату функцияларын және статистикалық әдістерді сипаттайды. Оқиға, ықтималдық, кездейсоқ сан, үлестіру функциясы, ықтималдық және статистикалық талдау негіздері ұғымдары берілген. Қазіргі математикадағы ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың орны және кездейсоқ оқиғаның ықтималдығын, кездейсоқ шамалардың параметрлерін, бөлу сипаттамалары мен үлгілерін есептеу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Урбоэкология

    Қала экожүйе ретінде. Урбанизацияның экологиялық аспектілері. Қалалардың табиғи ортаның абиотикалық компоненттерімен өзара әрекеттесуі. Қалалардың өсімдіктер мен жануарлар әлемімен өзара әрекеттесуі. Урбанизация және құрылыс. Қала ортасының ластануының халық денсаулығына әсері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны қорғау

    қоршаған ортаны қорғаудың теориялық негіздері; қоршаған ортаның әртүрлі объектілеріндегі негізгі антропогендік-негізделген теріс процестер; ластануды және қоршаған ортаға антропогендік әсердің басқа түрлерін болдырмау жөніндегі негізгі іс-шаралар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Елді мекендер экологиясы

    Елді мекендердегі қоршаған ортаның жай-күйі. Қазақстанның қазіргі қалалары мен ауылдық елді мекендерінің экологиялық мәселелері. Адамның ауылшаруашылық қызметінің табиғаттағы экологиялық тепе-теңдікке әсері. Ауылшаруашылық өндірістік объектілерінің гигиеналық сипаттамасы. Қала құрылысы экологиясы және сәулеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта сапасы және адам денсаулығы

    Қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсері, қоршаған ортаға тәуелді аурулардың себептері, олардың алдын-алу шаралары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық мониторинг

    Мониторинг туралы түсінік. Экологиялық мониторинг және экологиялық қауіпсіздік. Мониторинг түрлері және олардың өзара байланысы. Табиғат жағдайын бақылау жүйесін (ТБЖ) ұйымдастырудағы жүйелі тәсіл. Мониторингтің жіктелуі. Қашықтықтан зондтау әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биосфераның пайда болуы және эволюциясы

    Түрлердің пайда болуы, биосфера мен оның құрамдас бөліктерінің пайда болуы мен дамуы, эволюция процесінде биоcфера мен оның компоненттерінің өзгеруі туралы білімді қалыптастыру. Биосфера эволюциясының негізгі кезеңдері; Жердегі тіршіліктің дамуы мен таралуының заңдылықтары; биосфераның негізгі компоненттері және

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биосфера туралы ілім

    Мақсаты: студенттерде табиғатты пайдаланудың табиғи негізі ретінде биосфера туралы тұтас жүйелі-құрылымдық түсінік қалыптастыру және қызметтің негізгі бағыттарына сәйкес оларда мамандардың кәсіби маңызды қасиеттерін дамытуға ықпал ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкология

    Геоэкология-табиғи-антропогендік географиялық жүйелердің экологиялық жағдайы туралы ғылым. Геоэкологияның теориялық және әдіснамалық негіздері: мақсаттары мен міндеттері. Ұғымдар: географиялық қабық, ландшафт сферасы, техносфера, социосфера. Экосфера және оның қасиеттері. Жердің геосфералары, олардың негізгі қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Популяциялық экология

    Популяцияның негізгі сипаттамалары, кеңістіктегі организмдердің таралу түрлері, популяция санының динамикасы, популяция гомеостазының жалпы принциптері. Қоршаған ортаның динамикалық өзгеретін жағдайларында популяциялар тіршілігінің негізгі механизмдері мен заңдылықтары. Популяция тұрақтылығын, популяцияның антропогендік әсерге төзімділігін бұзатын қауіп факторлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық жобалау

    Экологиялық жобалау және сараптама объектілері. Шаруашылық қызметтің қоршаған ортаға әсерін бағалау. Экологиялық жобалаудың әдіснамалық ережелері мен принциптері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена

    Адам ағзасының дамуының физиологиялық заңдылықтары және оның жас ерекшеліктері. Дене және оның негізгі физиологиялық функциялары. Дене жүйелерінің физиологиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Радиациялық экология

    Радиоактивті сәулеленудің биосфераның әртүрлі компоненттеріне әсерінің салдары. Дозиметриялық бақылау құралдары, халықты иондаушы сәулеленуден қорғау әдістері, техногендік сипаттағы төтенше радиациялық жағдайлар жағдайында халықты және аумақтарды қорғау мәселелері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық биогеография

    Аймақ туралы түсінік. Аймақ түрлері. Таксономиялық әртүрлілік орталықтары. Флора және флористикалық жерді аудандастыру. Холарктикалық, Палеотропты, Неотропиялық, Кейп, Австралиялық және Голантарктикалық патшалықтың флоралары. Жердің фаунасы мен фауналық аудандастырылуы. Арктогея, Палеогея, Неогея және Нотогея фаунасы. Табиғи аймақтардың биомалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау мәселелері

    Биоалуантүрліліктің қалыптасуының негізгі тұжырымдамалары мен заңдылықтары, оның географиялық кеңістіктегі саралануы. Табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен биоәртүрліліктің өзгеруі. Биоалуантүрліліктің күйін және динамикасын бағалау. Биоәртүрлілікті сақтау жолдары. Биоәртүрлілікті сақтаудың заңнамалық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістік экология

    экологиялық-экономикалық жүйелер және олардың құрылымы; аумақтық-өндірістік кешендер; өнеркәсіптік сумен жабдықтаудың тұйық жүйелері; тазартудың технологиялық схемалары және қолданылатын жабдық; өндіріс және тұтыну қалдықтарын қайта өңдеу және пайдалану әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Адам және жануарлар организмдерінің дамуының физиологиялық заңдылықтары. Организм және оның негізгі физиологиялық қызметтері. Дене жүйелерінің физиологиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта туралы ілім

    Тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары, экологиялық жүйелер мен тұтастай биосфераның жұмыс істеу принциптері туралы іргелі білім. Тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесу заңдылықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасындағы экологиялық жағдай

    Ел мен өңірлердің экологиялық проблемаларының алдын алу және оларды шешу үшін олардың алдын алу және жою, сараптау әдістері мен іс-шаралары маңызды мәнге ие. Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар әлемі және мәселелері. Атмосфералық ауаның жай-күйі және ластану көздері. ықтимал әсерді бағалауға және экологиялық қауіпсіздік талаптарын есепке алуға бағытталған қоршаған ортаға әсерді бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар

    "Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды ұйымдастыру қағидаттары, олардың түрлері және жұмыс істеуі; ЕҚТА-ның негізгі түрлері және олардың әлемдегі және ҚР-дағы өкілдігі"

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафтық экология

    Ландшафт компоненттерінің табиғи қасиеттері, аумақтың ландшафтық саралануының жалпы заңдылықтары. Ландшафт және оның негізгі бөліктері, ландшафт морфологиясы, ландшафттың жіктелуі. Ландшафттардың табиғи ресурстарын қорғау. Бұзылған ландшафттарды қалпына келтіру. табиғи ортаны оңтайландырудың ландшафтық принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік экология

    Әлеуметтік экологияның пәні мен міндеттері. Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің теориялық аспектілері. В. И. Вернадскийдің ноосфера мен Техносфера туралы ілімі. Экологиялық дағдарыс және әлеуметтік-экологиялық зардаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйелік экология

    Жүйелік экология салааралық бағыт ретінде. Жүйелік талдау әдістемесі. Жүйелер туралы жалпы жүйелік идеялар. Геожүйе өзара байланысты, өзара әрекеттесетін табиғи компоненттердің тұтас жиынтығы ретінде. Модельдер мен модельдеу туралы жүйелік идеялар. Жүйелер модельдерінің жүйелері. Геожүйелерді модельдеу. Жүйелік позицияларда шешім қабылдау процесі. Экологиядағы болжам жүйелік тұрғыдан. Жүйелік экология және мониторинг. Экологиядағы жүйелі заңдар мен қағидалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық сараптама

    Мемлекеттік және қоғамдық экологиялық сараптама жүргізу қағидаттары. Қазақстан Республикасының экологиялық сараптамасы туралы заң. Сараптама жүргізудің негізгі қағидаттары. Жобалау және жобалау алдындағы құжаттаманы сараптау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық білім беру

    Экологиялық білім беру бағыттарының жалпы ережелері, түсініктері, мақсаттары, міндеттері, принциптері. Халықты экологиялық ағартуды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Экологиялық ағартудың принциптері мен әдістері. Экологиялық ағарту жөніндегі Орхус конвенциясы. Экологиялық тәрбиенің ерекшеліктері. Экологиялық мәдениет. Экологиялық бағыттағы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам экологиясы

    Адам экологиясының теориялық негіздері, өмір сүру әлеуеті, антропоэкожүйелердің көбеюі және қалыптасуы, адамның биологиялық бейімделу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық нормалау негіздері

    Экологиялық қызмет түрлері, қоршаған ортаны қорғау жөніндегі нормативтік құжаттама; қоршаған орта сапасының нормативтері; экологиялық сараптама, экологиялық аудит жүргізу қағидаттары, көзделіп отырған шаруашылық қызметтің қоршаған ортаға әсеріне бағалау жүргізу ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық құқық және қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігі негіздері

    Экологиялық құқық адам мен қоғамның табиғатпен өзара әрекеттесуін құқықтық реттеу туралы білім жиынтығы ретінде. Экологиялық құқық объектілері. Қазақстан Республикасының Конституциясындағы азаматтардың экологиялық құқығы мен міндеттерінің принциптері. Қазақстан Республикасындағы табиғатты қорғау жөніндегі заңдар, заңнамалық актілер, кодекстер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық туризм

    "Экологиялық туризм: жалпы сипаттамасы, даму тарихы. Экотуризмнің әлемдік экономикадағы рөлі . Қазіргі әлемдік туристік экономикадағы экотуризмнің рөлі мен орны. Экотуризмнің қоршаған ортаға әсері."

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы экология

    Аймақтың шаруашылық қызметінің құрылымы. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің негізгі экологиялық аспектілері. Қостанай облысының шаруашылық қызметінің жалпы сипаттамасы және оның даму бағыттары. Экономиканың түрлі секторларындағы қызметтің экологиялық аспектілерінің ерекшелігі. Тиімді экологиялық қызметі бар кәсіпорындардың мысалдары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы экономикалық реттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық менеджмент

    Экологиялық менеджмент жүйесінің ерекшеліктері, кәсіпорындарда экологиялық қызметті ұйымдастыру, экологиялық маркетингтің мәні, экологиялық таңбалау (сертификаттау). Экологиялық аудиттің негізгі ережелері, түрлері мен рәсімдері, қалдықтарды басқару және экологиялық сақтандыру мәселелері. Экологиялық менеджмент жүйелері саласындағы стандарттар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Биологиялық жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары және табиғатты ұтымды пайдалану туралы алған білімдерін іс жүзінде пайдалану
  • Табиғатты пайдаланудың жаңа тиімді экологиялық әдістері мен технологияларын және оларды пайдалану жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу
  • Қазақ, орыс және шет тілдерін, экономикалық және құқықтық білім негіздерін меңгеру, тұрақты даму, инклюзивті мәдениет және академиялық адалдық қағидаттарын сақтау.
  • Қоршаған ортаны қорғау бойынша жасанды интеллектті қолдана отырып, практикалық мәселелерді шешу үшін зерттеу материалдары мен эксперимент нәтижелерін анықтаңыз.
  • Теориялық тәсілдерді жоспарлау және биологиялық әртүрлілікті бағалаудың практикалық әдістерін қолдану, оны зерттеу, бақылау және сақтау мүмкіндіктері.
  • Физика-математикалық, химия-биологиялық, географиялық заңдылықтарды білуге негізделген ізденіс пәнаралық зерттеулер, эксперименттер мен бақылаулардың деректерін өңдеу және талдау.
  • Қабылданған ақпаратты қорытындылау және синтездеу, экологиялық мәселелерді шешу экологиялық құжаттар үшін ақпаратты жинау, талдау және жалпылау, экожүйелерге рұқсат етілген экологиялық жүктемелерді есептеу, экономикалық жобаларды сараптау рәсімдерін жүргізу, ұсыныстар жасау және экологиялық болжам жасау.
  • Биосфераның әртүрлі компоненттеріне антропогендік әсердің әсерін болжау және қорғаныс әдістерін таңдау.
  • Техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде халықты және аумақтарды қорғаудың нұсқаларын ұсыну, тірі организмдерге қолайсыз әсерлерді анықтау.
  • Табиғатты пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқару саласындағы негізгі заңнамалық актілердің қолданылу саласын бағалау, өнеркәсіптік кәсіпорындағы қоршаған ортаны қорғауды басқару жүйесінің тиімділігін талдау.
  • Атмосферадағы, гидросферадағы және топырақтағы ластанудың химиялық құрамын, атмосфераны, табиғи және ағынды суларды тазарту принциптерін, атмосфералық ауаның, судың, топырақтың жай-күйін бақылау принциптерін анықтау топырақ эрозиясының түрлерін анықтау.
  • Экологиялық құжаттар мен карталар түрінде экологиялық ақпаратты жинауды, талдауды және жинақтауды жүзеге асыру, экологиялық-экономикалық тұрғыдан табиғи-антропогендік экожүйелердің тұтынушылық және нарықтық құнын бағалау, экожүйелерге рұқсат етілген экологиялық жүктемелерді есептеу, экономикалық жобаларды сараптау рәсімдерін жүзеге асыру, ұсыныстар жасау және экологиялық болжамды әзірлеу
Top