Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01901 Арнайы педагогика (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беруді іске асыру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті еңбек нарығында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы және жоғары жүйке қызметі
Невропатология негізері
Абайтану
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Арнайы психология
-
2 Оқу жылы
Дифференциалды диагностика бойынша практикум
Мінез-құлқы мен ерік-жігер саласының бұзылысы бар балаларды кешенді бағалау
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Олигофренопедагогика
Педагогикалық зерттеулер
Тифлопедагогика
Логопедия
Ілгермелі шетел тілі
Арнайы педагогика
Сурдопедагогика
Логопедияның неврологиялық негіздері
-
3 Оқу жылы
Тілді оқытудың арнайы әдістемесі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
"Әлем танымы" пәнін оқыту әдістемесі
"Технология және өнер"пәндер циклін оқытудың арнайы әдістемесі
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Арнайы педагогикадағы оқыту әдістері мен технологиялары
Заттық-тәжірибелік оқыту
Сөйлеу тілінің дыбыс айтуы мен темпо-ритмикалық жағының бұзылысы кезіндегі логопедиялық жұмыс
Көру қабілеті бұзылған балалардың көріп қабылдауын және кеңістіктікте бағдарлануын дамыту бойынша практикум
Дактилология және жесттік сөйлеу тілінің негіздері
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша практикум
Бағалау және дамыту
Есту қабілетін дамыту мен ауызша сөйлеу тілін қалыптастыру бойынша практикум
Ауызша және жазбаша сөйлеуді түзету бойынша практикум
Арнайы педагогикада оқытуды жоспарлау және жекелендіру
Жүйелі сөйлеу тілі бұзылыстарымен логопедиялық жұмыс (алалия, афазия)
Арнайы білім берудегі нейропсихологиялық тәсілдер
Кохлеарлы имплантация кезіндегі жобалау және жұмыс технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс (дислалия, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілік)
Танымдық қызметті түзету
Көптеген бұзылулары бар балалармен жұмыс жасаудың жобасы мен технологиясы
Көру қабілеті бұзылған балаларды оқытудың тифлотехникалық құралдары мен технологиялары
Көру қабілеті зақымдалған тұлғаларды Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту
-
4 Оқу жылы
Білім берудегі әмбебап дизайн
Зерттеулер, даму және инновациялар
Аутизм спектрі бұзылған балалармен жұмыс жасау технологиясы мен жобасы
Пәнаралық өзара әрекеттестік
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беруді қолдау
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру
Арнайы білім беру ұйымдарының қызметі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды отбасылық-орталықтандырылған қолдау
Зияты зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Білім берудегі зерттеудің әдістері мен мазмұны
Ғылыми зерттеулерді жобалау
Білім берудегі қолжетімділік және инклюзивті қолдау
Сөйлеу тілінің жалпы дамымауы кезінде логопедиялық жұмысты жобалау
Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздері мен жалпы пәндерді білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әрі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту;
- тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану;
- дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу. ;
- жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру;
- сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау;
- білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы;
- халықаралық және ұлттық құжаттарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарын, ұйымның қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттары, заңдары мен ережелерін шарлау, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалау; сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуына, ұйымшылдық пен кәсіби әл-ауқатының дамуына жаңа мақсаттар қоя білу;
- кешенді диагностика мен бағалаудың стандартталған әдістерін қолдана отырып, Қазақстан Республикасында қабылданған стандарттарға сәйкес оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін және оларды қолдауды анықтай алады;
- мүмкіндігі шектеулі оқушыларды (бірінші топтағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды) дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру процесінде кәсіби функцияларды орындау, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру ортасына қосу және олардың дамуы мен өзін-өзі дамытуға жағдай жасау мүмкіндігі;
- әртүрлі білім беру жағдайларында олардың тиімділігін бағалау мақсатында динамикалық мониторингті жүзеге асыра отырып, дамудың шектеулі мүмкіндіктері салдарынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыру;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларға және инклюзия жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға (бала-педагог - ата-ана) консультациялық көмек көрсету барысында субъектілік қатынастар кешенінде педагогикалық ынтымақтастықты және оң қоғамдық пікірді қалыптастыру және халық арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру саласындағы идеялары мен білімдерін танымал ету жөніндегі қызметті ұйымдастыру.
Ұқсас БББ
6B01901 Арнайы педагогика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01901 Арнайы педагогика маманын даярлау (Логопед)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)