Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01901 Арнайы педагогика (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беруді іске асыру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті еңбек нарығында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Арнайы психология
Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы және жоғары жүйке қызметі
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Абайтану
Арнайы педагогика
-
2 Оқу жылы
Арнайы педагогикадағы оқыту әдістері мен технологиялары
Дифференциалды диагностика бойынша практикум
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мінез-құлқы мен ерік-жігер саласының бұзылысы бар балаларды кешенді бағалау
Невропатология негізері
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Педагогикалық зерттеулер
Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Логопедия
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беруді қолдау
-
3 Оқу жылы
Танымдық қызметті түзету
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Инклюзивті білім беру ортасы
Арнайы білім берудегі нейропсихологиялық тәсілдер
Бағалау және дамыту
Дактилология және жесттік сөйлеу тілінің негіздері
Көру қабілеті зақымдалған тұлғаларды Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту
Арнайы білім беру ұйымдарының қызметі
Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс (дислалия, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілік)
Арнайы педагогикада оқытуды жоспарлау және жекелендіру
Аутизм спектрі бұзылған балалармен жұмыс жасау технологиясы мен жобасы
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Есту қабілетін дамыту мен ауызша сөйлеу тілін қалыптастыру бойынша практикум
Сөйлеу тілінің жалпы дамымауы кезінде логопедиялық жұмысты жобалау
Заттық-тәжірибелік оқыту
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша практикум
Жасанды интеллект негіздері
Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Көру қабілеті бұзылған балаларды оқытудың тифлотехникалық құралдары мен технологиялары
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Зияты зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Кохлеарлы имплантация кезіндегі жобалау және жұмыс технологиялары
Білім берудегі әмбебап дизайн
"Технология және өнер"пәндер циклін оқытудың арнайы әдістемесі
Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Сөйлеу тілінің дыбыс айтуы мен темпо-ритмикалық жағының бұзылысы кезіндегі логопедиялық жұмыс
"Әлем танымы" пәнін оқыту әдістемесі
Ілгермелі шетел тілі
Көру қабілеті бұзылған балалардың көріп қабылдауын және кеңістіктікте бағдарлануын дамыту бойынша практикум
Жүйелі сөйлеу тілі бұзылыстарымен логопедиялық жұмыс (алалия, афазия)
Көптеген бұзылулары бар балалармен жұмыс жасаудың жобасы мен технологиясы
Ауызша және жазбаша сөйлеуді түзету бойынша практикум
Білім берудегі зерттеудің әдістері мен мазмұны
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Олигофренопедагогика
Тілді оқытудың арнайы әдістемесі
Ғылыми зерттеулерді жобалау
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды отбасылық-орталықтандырылған қолдау
Сурдопедагогика
Пәнаралық өзара әрекеттестік
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Логопедияның неврологиялық негіздері
Тифлопедагогика
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру
Білім берудегі қолжетімділік және инклюзивті қолдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздері мен жалпы пәндерді білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әрі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту;
- тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану;
- бағалауды жүзеге асыру, қажеттіліктердің даму динамикасын бақылау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету, мектепте және одан тыс жерде этика мен мінез-құлықтың жоғары стандарттарын сақтау негізінде білім беру процесін қамтамасыз ету;
- жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру;
- сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау;
- білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы;
- халықаралық және ұлттық құжаттарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарын, ұйымның қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттары, заңдары мен ережелерін шарлау, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалау; сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуына, ұйымшылдық пен кәсіби әл-ауқатының дамуына жаңа мақсаттар қоя білу;
- кешенді диагностика мен бағалаудың стандартталған әдістерін қолдана отырып, Қазақстан Республикасында қабылданған стандарттарға сәйкес оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін және оларды қолдауды анықтай алады;
- мүмкіндігі шектеулі оқушыларды (бірінші топтағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды) дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру процесінде кәсіби функцияларды орындау, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру ортасына қосу және олардың дамуы мен өзін-өзі дамытуға жағдай жасау мүмкіндігі;
- әртүрлі білім беру жағдайларында олардың тиімділігін бағалау мақсатында динамикалық мониторингті жүзеге асыра отырып, дамудың шектеулі мүмкіндіктері салдарынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыру;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларға және инклюзия жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға (бала-педагог - ата-ана) консультациялық көмек көрсету барысында субъектілік қатынастар кешенінде педагогикалық ынтымақтастықты және оң қоғамдық пікірді қалыптастыру және халық арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру саласындағы идеялары мен білімдерін танымал ету жөніндегі қызметті ұйымдастыру.
Ұқсас БББ
6B01901 Арнайы педагогика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01901 Арнайы педагогика маманын даярлау (Логопед)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика
Қызылорда "Болашақ" университеті