Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерінде бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін іскерлік хат алмасумен жұмыс істеу дағдысын анықтайды.
  • Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын біледі.
  • Гуманитарлық ғылымдардың әдіснамалық және философиялық өзекті проблемалары туралы қалыптасқан ғылыми көзқарастар негізінде тіл-адам-мәдениет-этнос төрттігінің тұтастығын, функционалдық грамматиканың және коммуникативтік аспектісін анықтайды, тілдің коммуникативтік бірліктері ретінде дисскурс, тілдесім актісі, тілдесім жанры, тілдік жағдаятты саралайды, қазақ әдеби тілінің функционалды стильдерін теориялық және практикалық тұрғыдан игереді.
  • Ғылыми зерттеулер үдерісін ұйымдастыруға, жоспарлауға және жүзеге асыруға қабілетті, зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдауға, бағалауға және салыстыруға және қорытынды жасауға қабілетті, жаңа ғылыми идеяларды алуға және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалануға қабілетті, оқулықтар мен оқу құралдарындағы теориялық зерттеулердің қолданбалы аспектілерін әзірлеуге қабілетті.
  • Әдебиет теориясы мен сынын, поэтикасын түсіндіреді, сын тұрғысынан талдайды; фольклор жанрларын және қазақ, түркі, шетел әдебиеті тарихындағы негізгі кезеңдерді, бағыттарды, мектептерді, оның өкілдерін ажырата алады; әдеби тұжырымдарды салыстырады.
  • Лингвистикалық зерттеуді, кәсіби мәтіндерді және лингвистикалық сараптаманы жүргізуге қатысты ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді зерттелетін саладағы мамандарға да, мамандарға да анық және бір мәнді хабарлауға, мәтіндердің әртүрлі типтерін, оның ішінде көркем және жарнамалық және медиатекстерді өңдеуге (құруға, түзетуге, редакциялауға, түсініктеме беруге, түсіндіруге, рефераттауға және т. б.).
  • Жоғары білім беру парадигмасы контексіндегі филология және гуманитарлық ғылымдардың бағыттары мен жаңа концептуалдық идеяларын жоғары кәсібилілікпен ғылыми-зерттеу жұмысында қолданады, қоғамдық институт ретінде ғылымның рөлі мен орнын анықтайды; отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді. Әлемдік әдеби процестің, қазақ тілінің тарихын, тіл білімінің және әдебиеттанудың жаңа бағыттарының өзекті мәселелерін жан-жақты зерделеп, олардың ерекшеліктерін анықтай алады.
  • Қазақ тіл білімі мен әдебиеттануда қалыптасқан жаңа салалардың теориялық негіздерін саралайды, қазіргі білім беру парадигмасындағы жаңа бағыттарда алған білімін кәсіби деңгейде дискурстық зерттеулер жүргізу барысында қолданады.
  • Тіл заңдылықтары мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін интерпретациялайды, интербелсенді әдіс-тәсілдерді педагогикалық тәжірибеде пайдаланады.
  • Кәсіби коммуникацияның түрлі саласындағы тіл тазалығын сақтауға, тіл мәдениетін игеруге, іскери міндеттерді шешуде, ғылыми полемикада сандық технологияларды тиімді пайдаланады.
  • Көптілді коммуникациялық ортада кәсіби және академиялық тақырыптарда дискурсқа қатысып, жүргізе білу дағдыларын дамытуға үйренеді.
  • Ғылыми және практикалық саладағы күрделі инновациялық идеяларды жүзеге асыруда көшбасшылық қасиеттерге ие болады.
Top