Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01503 Математика-Информатика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи құралдар мен инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып математика және информатика білім беру саласындағы зерттеу міндеттерін анықтау және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерді меңгерген бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Математикаға кіріспе
Элементар математика
Математикалық статистика негіздері
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Эмоционалды интеллект
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
-
2024 Оқу жылы
Бір айнымалылы функциялардың дифференциалдық есептеулері
Педагогикалық психология
Математикалық талдау 1
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Алгоритмдеу және программалау
Алгебра және сандар теориясы
Педагогика және дидактика
Бір айнымалы функциялардың интегралдық есептеулері
Инклюзивті білім беру
Математикалық талдау 2
Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер
Компьютерлік техниканың аппараттық қамтамасы
Жоғары алгебра
-
2025 Оқу жылы
Объектіге бағытталған программалау
Информатиканы оқыту әдістемесі
Дифференциалдық теңдеулер
Критериалды бағалау технологиясы
Көптеген айнымалылар функцияларының дифференциалдық және интегралдық есептеулері
Математиканы оқыту әдістемесі
Кәсіби этика және сәйкестік
Математикалық талдау 3
Программалау тілдері және технологиялары
Компьютерлік графика
Компьютерлік ойындарды программалау
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Интерактивті интерфейс жасау әдістемесі
Математикалық физика теңдеулері
-
2026 Оқу жылы
10-11 сыныптарда есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Мәтінді есептер шығару практикумы
Геометриялық есептерді шешу практикумы
Білім берудегі робототехника
Логикалық есептер шығару практикумы
Киберқауіпсіздік
Программалар мен деректердің қауіпсіздігі
Олимпиада есептерін шығаруға оқыту әдістемесі
Қиындығы жоғары есептер шешу практикумы
Педагогикалық зерттеулер негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Студенттер математика мен геометрия саласындағы іргелі білімді қолдана отырып, математикалық тұжырымдарды дәлелдейді және математикалық есептерді шешеді, математиканың әртүрлі бөлімдері бойынша күрделілігі жоғары есептерді, олимпиадалық есептерді шығарудың әдістерін талдай отырып, тиімдісін таңдайды.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Студенттер программалаудың негізгі технологияларын қолданады, алгоритмдерді әзірлеудің әртүрлі әдістерін пайдалана отырып және есептерді қоюға байланысты ең қолайлы алгоритмдер мен оларды іске асыру құралдарын таңдай отырып, есептерді шеше алады, программаларды әзірлеудің әдістері мен аспаптық құралдарын меңгерген.
- Студенттер математикалық және қолданбалы есептерді шешу үшін дайын компьютерлік бағдарламаларды, бағдарламалау тілдерін қолдану, гипотезаны қалыптастыру, математикалық модельдерді құру, есептеу және графикалық дағдыларын қалыптастырады.
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Студент қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, интеграция қағидаттарын ескере отырып, математика және информатика сабақтарының қысқа мерзімді жоспарларын әзірлейді және критериалды бағалаудың әртүрлі нысандарын қолданады.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Студенттер математикалық білім беруді құру моделін әзірлейді, математика мен информатиканы оқытудың принциптерін, әдістері мен технологияларын бағалайды. Әр түрлі есептерді шешу әдістемесін біледі, оқу жұмысында пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асырады, логикалық пайымдаулар жүргізуге қабілетті, көптілді ортада ауызша және жазбаша түрде математикалық білімдерді дәйекті негіздеуге және дұрыс ұсынуға қабілетті.
- Студенттер роботтардың механикалық құрылымдарын жобалау әдістері, робототехникалық жүйелерді бағдарламалау принциптері мен арнайы тілдері туралы жалпы түсінікке ие.