Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11103 Тұрақты туризм в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, қазіргі заманғы кәсіпорындар мен нарықтық құрылымдар тарапынан сұранысқа ие, Қазақстан Республикасындағы бәсекеге қабілетті туристік индустрияның тұрақты дамуын қамтамасыз ететін, тарихи және тарихи құндылықтарды сақтауға бағытталған жоғары білікті мамандарды дайындау. мәдени мұра, ұлтты жақсарту және рухани дамыту, Қазақстан азаматтары мен шетелдік қонақтар үшін туристік-курорттық қызметтерге тұтынушылардың сұранысын қанағаттандыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Экономикалық теория және Микроэкономика

    Экономикалық теория және микроэкономика бұл ресурстарды өндіру, бөлу және тұтыну процессесіндегі адамдардың, фирмаларды мен мемлекеттің мінез-құлқын зерттейтін пән. Осы пән аясында нарықтың, сұраныс пен ұсыныстың заңдары, баға құру механизмдері, бәсекелестік пен монополия, сонымен қатар қоғамдық әл ауқатына экономикалық шешімдердің әсері талданады.Экономикалық теория экономиканың жалпы түрде қызмет ету туралы бірқатар білімді өзіне кіріктіреді, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық өсу, ақша саясаты және т.б. макроэкономикалық үрдістер қарастырылады. Микроэкономика бөлімі экономиканың жекелеген субъектілерінің тұтынушы, өндіруші мен делдалдардың мінез құлықтарын және олардың арасындағы әрекеттесуін зерттейді. Пән экономиканың жалпы түрде қалай қызмет атқаратынын, оның дамуына қандай факторлар әсер ететін және басқа қоғамдық салалармен өзара әрекеттесетінін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлкетану

    Қазіргі өлкетану зерттеулерінде ең көп орын өлкенің табиғатын зерттеу және қорғау. Маңызды назар естелік оқиғалар, Еңбек және әскери оқиғалар фактілерін анықтауға көңіл бөлінуде тарихи құжаттарды, заттарды іздеу өткеннің материалдық мәдениеттері және т. б. өлкетану және туризм бір-бірімен өзара. Сенімді және әр түрлі емес экскурсиялық ақпаратты орындау мүмкін емес туристік маршруттарды әзірлеу және әзірлеу. Сондықтан, негіздерін білу туристік-өлкетану жұмысының ажырамас бөлігі болып табылады болашақ туризм менеджерлерін кәсіби даярлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу әдістеріне кіріспе

    Пән оқиды: негізгі категориялық аппарат; ғылыми зерттеулердің әдіснамасы; принциптері, әдістері, кезеңдері ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми зерттеулердің әдістемелік базасы, ғылыми әдістердің жіктелуі, олардың сипаттамалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Туризм тарихы

    Бұл курстың мақсаты студенттерді әлемдік туризмнің даму тарихымен таныстыру және оны ғылыми тұрғыдан зерттеу. Тапсырма студенттерге әлемдік туризмнің дамуының әртүрлі кезеңдері туралы - оның пайда болуынан бастап адамзат қоғамы дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі әртүрлі елдерде дамуына дейін толық түсінік беру; болашақ туризм мамандарына қажет бұл білімді бекіту. Туризм географиясының тарихы туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ (орыс) тілі 3

    Пән тіл және сөйлеу құзыреттілігінің көлеміне сәйкес қазақ (орыс) тілінде белгіленген университет бағдарламасына, сондай-ақ жұмыс берушілердің жас мамандардың коммуникативті және сөйлеу дайындығы деңгейіне заманауи техникалық терминологияны білуге ​​қойылатын талаптарға негізделген. Оқу процесінде студенттер қазақ (орыс) тілін кәсіби құрал ретінде қолдануды меңгереді. Курс барысында жинақталған кәсіби лексика кәсіби қызметте сөйлеудің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік дағдыларды одан әрі қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қонақ үй шаруашылығы

    «Қонақ үй шаруашылығы» пәні қонақ үй бизнесінің негіздерін зерттеу, Қазақстан нарығында қонақ үй бизнесі мәселелерін зерттеу, сондай-ақ халықаралық тәжірибе мен қонақ үй бизнесі стандарттарымен танысуды қамтиды. Қонақ үй бизнесі пәнін оқып-үйрену барысында студент қонақ үй бизнесін ұйымдастыру туралы негізгі түсінікке ие болады, қонақ үйлерге қонақжайлылық мәселелерін қарайды, осы қызмет көрсету секторында қызметтердің сапасын қалыптастыратын нақты жағдайларды қарастырады, сондай-ақ қонақ үй қызметтері мен қонақ үй классификациясы ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Туризм инфрақұрылымы

    Пән студенттердің ақпаратпен мақсатты жұмыс істеу қабілетін, туризм инфрақұрылымы, оның негіздері мен нысандары, олардың түрлері, Қазақстан Республикасындағы аумақтық таралуы және қазіргі жағдайы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Бухгалтерлік есеп және аудит

    «Бухгалтерлік есеп және аудит» пәні ұйымда жүргізілетін шаруашылық операциялары туралы мәліметтерді жинақтау, тіркеу, жалпылау және тексеру мәселелерін жан-жақты қарастырады. Пәннің мазмұнын ашатын курстың құрылымы екі бөлімнен тұрады, бірінші бөлімде бухгалтерлік есеп негіздерінің тақырыптары, ал екінші бөлімде аудиттің мәні ашылып қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризмнің белсеңді түрлерінің техникасы және тактикасы

    Курстың негізгі мақсаттары - студенттердің туризмнің түрлі бағыттарында технологияларды, тактиканы және белсенді туризмді ұйымдастыруын қалыптастыру. Қазақстандағы туристік құрылымдардың ең перспективті түрлері. Қазақстан Республикасының туристік және рекреациялық ресурстарының аймақтық сипаттамаларын ескере отырып, тау және су жолдарын сипаттауға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Foreign language 3

    Пән мәдениетаралық коммуникацияны қалыптасуға негізделген студенттердің шет тілін оқыту процесінде коммуникативті құзіреттілігін және негізгі жетімділік деңгейі Еуропалық құзіреттілік) қалыптастырады. Тіл деңгейіне байланысты, курсты аяқтаған кезде студент тілдік деңгейдің еуропалық құзыреттіліктің келесі деңгейіне жетеді (A1, А2, B1, B2).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)

    Курстың мақсаты-электрондық кестелердегі қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетін қолдана отырып, бизнес-ақпарат пен бизнес-процестерді басқаруды дамытудың теориялық негіздерін, автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістемесін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Second foreign language 1

    Курс екінші шет тілді (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) үйренуді жаңадан бастаушыларға арналған практикалық сабақтардан тұрады Екінші шет тілін оқыту шетел тілдерін меңгерудің халықаралық стандартының (CEFR) талаптарына сәйкес жүргізіледі, бұл оқыту тәсіліне сәйкес болуын қамтамасыз етеді. (A1 деңгейі)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қазақ (орыс) тілі 4

    Курс студенттердің арнайы мақсаттар үшін LSP - тіл деңгейлерінде кәсіби қазақ/орыс тілін меңгеруіне арналған. Оқу курсы мамандық лексикасын біртіндеп игеруді ескере отырып жасалған және мамандарға қажетті кәсіби бағдарланған білім беруге арналған. Пән кәсіби қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеттерді дамытуға бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттер болашақ маманға мамандық тілі негізінде қажетті коммуникативтік және тілдік құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық

    Пән тиімді басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін, көшбасшылықты, тиімді коммуникация модельдерін, топта жұмыс істеу тәсілдерін игеруді көздейді. Студенттер басқару жағдайларын талдау, адамдарға мақсатты әсер ету дағдылары, басқару және келіссөздер стратегияларын таңдау және жүзеге асыру, жеке және командалық мақсаттарды үйлестіру бойынша білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Foreign language 4

    Іскерлік ағылшын тілі студенттердің менеджментпен байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс аса күрделі бизнес мақалаларын өз бетінше оқуға, жоғары деңгейдегі презентациялар мен дәрістерді тиімді тыңдауға, сондай-ақ сыни ойлауға, кәсіби іскерлік қарым-қатынас пен халықаралық серіктестермен хат алмасуға, күрделі тілдік құрылым мен лексиканы пайдалануға баса назар аударуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Туризм менеджменті

    Туризм менеджменті курсы туризм саласында білім алушыларға туристі к бизнесті эффективті басқаруға қажетті дағдылар мен қабілеттерді үйретеді. Туризм саласындағы соңғы бәсекеге қабілетті білім көзіне жол ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    "Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәнінің мақсаты-бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттары үшін тұтас пәнаралық білім жүйесі ретінде студенттердің мемлекет пен құқыққа байланысты базалық ұғымдар мен санаттарды зерделеуі, ұлттық құқықтың жетекші салалары саласында қажетті білім алуы болып табылады. Осы пән шеңберінде мемлекет (оның белгілері, нысандары, конституциялық құрылыстың негіздері, функциялары, басқа мемлекеттермен өзара іс-қимыл) және құқық (конституциялық құқықтың, әкімшілік құқықтың, Қаржы құқығының, халықаралық құқықтың негіздері және т. б.) сияқты құбылыстардың мәні ашылады; қазіргі заманның әртүрлі құқықтық жүйелеріне салыстырмалы-құқықтық талдау жасалады; ұғымы мен мәні ашылады мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының мазмұны, ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасының мазмұны, ұлттық және халықаралық деңгейде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Туризм маркетингі

    Менеджмент саласының гуруы Питер Друкер, Business Week-де журналына берген сұхбатында: "Маркетинг бүкіл бизнесті өзінің соңынын ертіп жүреді. Ол тұтастай алғанда бизнесті тұтынушы тұрғысынан көрінетіндей көрсетеді. Маркетингті түсінбей, бизнесті жақсы түсінуге қол жеткізу мүмкін емес". Мен мейрамхана саласын мар кетингсіз елестету мүмкін емес екенін осы сөздермен дәлелдегім келді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туроперейтинг

    Пәнді оқудың мақсаты: туроператорлық қызмет туралы идеяларды, білім және практикалық дағдыларды қалыптастыру: туристік қызметтің негіздері, туристік қызмет көрсетуді ұйымдастыру принциптері, сату желісін қалыптастыру және туристік өнімді жылжыту, туристік өнімді жылжыту мәселелері. туроператорға туристік құжаттаманы ресімдеу, саяхаттау кезінде туристердің қауіпсіздігін ұйымдастыру. Тур рейтингі бойынша менеджерге қойылатын біліктілік талаптары. Өзіңіздің туристік өніміңіздің жобасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризмнің географиясы

    Бұл курс халықаралық туризмдегі туристік аудандастыру туралы түсінік береді, аймақтың маманданған туризм түріне (макроөңірден белгілі бір бағытқа) байланысты әлемдік туристік ағындардың таралу географиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Foreign language 5

    Курс күнделікті кәсіптік қарым-қатынас, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиеттерді оқу және аудару саласында қажет болатын «Шет тілі» («Жалпы ағылшын тілі», «Іскерлік ағылшын») курсын оқып-үйрену барысында коммуникативті құзіреттіліктер мен дағдыларды одан әрі дамытуды көздейді және терминологиялық сөздік, баяндамалар жазу және конференцияларда сөйлеуге дағдыландырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент және кәсіпкерлік

    Пәнді оқытудың мақсаты инновациялық кәсіпкерлік және менеджмент жүйесі, зерттеулер мен әзірлемелерді басқару әдістері, шағын және орта бизнес кәсіпорындарында инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктері туралы кешенді идеяға бағытталған. Инновациялық менеджмент және кәсіпкерлік пәні қаржы-экономикалық білімді зерделеуге және алуға және кәсіпкерлік құзыреттерді, оның ішінде шағын және орта бизнес кәсіпкерлері немесе өз саласындағы корпоративтік инноваторлар болуды жоспарлайтын "жұмсақ" дағдыларды дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Second foreign language 2

    Курс жаңадан бастаушыларға екінші шет тілін (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) үйренуге практикалық болып табылады. Екінші шет тілін оқыту шетел тілдерін меңгерудің халықаралық стандартының (CEFR) талаптарына сәйкес жүргізіледі, бұл оқыту тәсіліне сәйкес келуді қамтамасыз етеді. (A 2 деңгейі)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясында жылжыту және сату

    Пәннің мақсаты қонақ үй қызметтерін жылжыту және сату жүйесін құру және пайдалану негіздерін түсіну, студенттерді қонақ үй қызметтерін ілгерілету және сатуда маркетинг құралдарын практикалық пайдалануға дайындау, қонақ үй қызметтерін сатуды жүргізу әдістері мен әдістерін ашу болып табылады. ішкі және халықаралық нарықтардағы қонақ үй қызметтері, жарнаманы ұйымдастыру және өткізу жолдары, қонақ үй индустриясындағы қоғаммен байланыс және жарнамалық іс-шаралар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Second foreign language 3

    Курс екінші шет тілін (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) оқып жүргендерге арналған практикалық сабақтардан тұрады. Курс студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдерін білу қабілетін одан әрі дамытуға, өнімдік және қабылдау қабілетерінің, тілдік материалдарын тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған практикалық жұмысқа негізделген. Екінші шет тілін оқыту шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады, курс соңында В1 деңгейіне жету мақсат етілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Foreign language 6

    Курс студенттердің кәсіби тілдік құзыреттілігін арттыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін одан әрі дамытуға, сондай-ақ ұйымдағы менеджмент ерекшелігіне сәйкес академиялық жазу дағдыларын табысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті және нәтижелі тәсілдер бойынша жүзеге асырылады, сонымен қатар студенттің өзіндік жұмысына көп басымдылық беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметінің мәдениеті

    Курстың мақсаты-құрылымдық түрде қызмет көрсету мәдениетінің мазмұны мен нормаларын ашу, тиісті салада іскерлік қарым-қатынас мәдениеті бойынша ұсыныстар беру. Курс мейрамхана және қонақ үй сервисінің этикалық, эстетикалық мәдениетін және этикет-технологияны Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі саласындағы маманның мәдениетін жетілдіру құралы ретінде қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Экскурсиятану

    Осы пәннің негізгі мақсаттары студенттерді мемлекеттік және жеке туристік және экскурсиялық құрылымдардың негізгі ұйымдастырушылық нысандарының бірі ретінде экскурсияның әртүрлі түрлерінің мазмұны, дайындығы мен тәртібін таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туристік дестинациялардың брендингі

    Курсты оқып-үйрену процесі студенттердің туристік бағыттардың негізгі түрлері мен түрлері туралы, маркетинг және брендтеу ұғымы саласындағы негізгі түсініктер, туристік брендтердің негізгі түрлері мен түрлері туралы, олардың қалыптасуының мазмұны мен ерекшеліктері, мәні мен ерекшелігі туралы білімдерін қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туристік қызметті брондау және резервтеу

    Курсты оқытудың мақсаты - туризмдегі ақпараттық жүйелер мен жаңа технологияларды зерттеу, студенттердің ақпаратпен мақсатты түрде жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру, оны ақпаратты қабылдау, өңдеу және тарату үшін кәсіби қолдана отырып, компьютерлік ақпараттық технологиялар мен соған байланысты аппараттық және бағдарламалық қамтамасыздандыруды қолдану. "Amadeus" брондау жүйесі, "Shelter" жүйесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кірістер мен шығыстарды басқару

    Курс студенттерге қонақжайлылық индустриясында жоспарлау және бюджеттеу туралы жалпы түсінік береді: кірістерді басқарудың негізгі түсініктері мен принциптері; топтық және жеке жұмыс, табыстылықтың әртүрлі көрсеткіштерін талдау және қорытындыларды синтездеу дағдылары, сыни тұрғыдан ойлау; қонақүй мен мейрамхананың рентабельділігі туралы есептерді талдау, нарық сұранысын болжау және осындай болжамдарды кестелер мен графиктерде құрастыру, әлеуетті тұтынушыларды сегменттеу, бағаны кемсіту жүйесін құра білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі 4

    Курс екінші шет тілін (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) оқып жүргендерге арналған практикалық сабақтардан тұрады. Екінші шет тілін оқыту халықаралық деңгейдің шет тілдерін меңгеру деңгейіне сәйкес келетін халықаралық стандарт талаптарына сәйкес жүргізіледі. (A2 деңгейі)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Қонақ үй, курорт және СПА сервис қызметтерінің халықаралық жүйесі

    Халықаралық курорт және курорттарды басқару пәні саланың негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған. Онда болашақта СПА менеджері болып жұмыс істегісі келетін, табысты курорттық және СПА операцияларының барлық аспектілерін үйренгісі келетін студенттерге арналған ескерту мен нұсқаулық бар. Пән келесідей негізгі бөлімдерді қамтиды:

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының ұлттық салт-дәстүрлері

    Пәннің мазмұны. «Әлем халықтарының ұлттық салт дәстүрлері» 5В090200 «Туризм» мамандығы бойынша бакалавр дайындауда маңызды пән болып табылады. Ұсынылатын пәннің жалпы мазмұны бакалавр мамандарды әлем халықтарының ұлттық салт дәстүрлерімен, халықтардың діні дәстүрлерімен, ұлттық мейрамдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Туризмдегі тұрақты менеджмент

    Бұл пән студенттердің білімі мен дүниетанымын қалыптастырады, бұл туризмдегі экономикалық дамудың дәстүрлі үлгілерінен тұрақты түрге көшу қажеттілігін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Ол негізгі экологиялық процестерді қолдайтын және табиғи мұра мен биологиялық әртүрлілікті сақтауға көмектесетін туризмді дамытудың негізгі элементі болып табылатын экологиялық ресурстарды оңтайлы пайдалануды зерттейді. Тұрақты ортада туристік жобаны басқару дағдыларын дамыту қабылдаушы қауымдастықтың әлеуметтік-мәдени ерекшелігін құрметтеуге, олардың салынған және өмір сүретін мәдени мұрасын және дәстүрлі құндылықтарын сақтауға, мәдениетаралық түсіністік пен толеранттылыққа жәрдемдесуге үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Курорттық іс

    Бұл курс санаториялық-курорттық мекемелерде табиғи емдік ресурстарды пайдалану негізінде сауықтыру, аурулардың алдын алу, емдеу және оңалтуды ұйымдастыру бойынша іс-шаралар кешені ретінде санаториялық-курорттық бизнестің ерекшеліктерін зерттеуді қарастырады. Пәнді оқу барысында санаториялық-курорттық кешендерді ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздері, санаториялық-курорттық бизнес саласындағы негізгі ұғымдар мен терминдер, сонымен қатар климатты бағалау әдістері мен рекреациялық аймақтарға бөлу принциптері ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушы талғамы мен бағдарлау әрекеті

    Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушыларды бағдарлау негіздері. Сервистік агенттіктің клиенттерімен тиімді өзара іс-қимыл: тұжырымдама және базалық технологиялар. Клиенттерге қызмет көрсетудің өзекті аспектілері. Қонақжайлылық және туризм индустриясы кәсіпорындарында қызмет көрсету технологиясы. Сату алгоритмі. Сатуды талдау, заманауи техникалар. Қызмет көрсету индустриясындағы телефон сатылымы. Туризм индустриясы кәсіпорындарында қызметтерді тиімді ұсыну. Презентация мақсаты. «AIDA» принципі. Презентацияның негізгі заңдылықтары. Қызмет көрсету маманын таныстыру. Қонақжайлылық саласындағы CRM (Клиенттермен қарым-қатынасты басқару).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • MICE-туризм - іскерлік кездесулер индустриясы

    «MICE туризмі, іскерлік кездесулер индустриясы» пәні корпоративтік іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуге байланысты іскерлік туризмнің принциптерімен таныстыруға бағытталған. Пән «Кездесулер» - корпоративтік кездесулер, «Ынталандырулар» - команда құру және қызметкерлер үшін мотивациялық турлар, «Конференциялар» - іскерлік конференциялар, конгресстер, форумдар, семинарлар және «Оқиғалар» негіздерін тереңдетіп оқытуға бағытталған. - корпоративтік мерекелер. Студенттер компанияның қызметкерлерін, серіктестері мен клиенттерін дамытуға, ынталандыруға және оқытуға бағытталған қызмет негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі есеп және аудит

    Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит шаруашылық операцияларды дұрыс есепке алу және мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында қаржылық есептілікті дайындау үшін студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз етеді. Тауар операцияларының құжаттық ресімделуінің дұрыстығын тексеру, оларды есепке алуда уақтылы және дұрыс көрсету. Тауар қорларын бақылау, жарамсыз, ескірген және сапасыз тауарларды анықтау. Қаржылық көрсеткіштерді (пайда мөлшері, қаражаттың түсу көздері және оларды жұмсау тәртібі, айналым қаражаты, күрделі салымдар, пайдадан аударымдар және т.б.), сондай-ақ жеткізушілермен және сатып алушылармен есеп айырысудың дұрыстығын және бюджетке төлемдердің уақтылы түсуін бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Білімдері мен дағдыларын тиімді жұмыста жеке және ұжымда қолдану, мамандық бойынша практикалық қызметте, сабақтас сала мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативті дағдылар мен психологиялық дайындығын көрсету, басқару шешімдерін қабылдау; орындаушылардың жұмысын ұйымдастыра білу.
  • Туристік кәсіпорындардың қаржылық қызметін жоспарлай, ұйымдастыра және бағалай білу. Туристік кәсіпорынның қызметіндегі технологиялық процестер мен лауазымдық нұсқаулықтардың орындалуын бақылау қабілеттеріне ие болу
  • Ішкі және халықаралық нарықта туристік кәсіпорындардың қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторлар жүйесін болжау. Белгісіздік пен дағдарыс жағдайында туристік компанияны басқаруда білім мен дағдыларды меңгеру
  • Бәсекеге қабілетті туристік өнімді жобалауда, құруда және ілгерілетуде теориялық және практикалық білім мен дағдыларды пайдалану
  • Жалпы білім беру және кәсіптік пәндерді оқу барысында алған білімдерін өзінің еңбек қызметінде жүйелі түрде ұсыну және басқарушылық ықпалдың нәтижелілігін арттыру үшін қолдану
  • Кәсіби қызметте озық коммуникациялық технологияларды қолдану, қарым-қатынас мақсаттары мен жағдайына қарай коммуникацияларды сауатты құра білу, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби тақырыптарда еркін сөйлесе білу және өз кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсіну
  • Экономикалық білімнің негіздеріне ие болу, менеджмент, маркетинг, Көшбасшылық теориясы туралы ғылыми түсініктерге ие болу және туристік кәсіпорындарды басқару саласындағы негізгі құбылыстар мен өзекті мәселелердің мәнін түсіну
  • Кәсіби қызмет саласында қолданылатын ақпаратты жинаудың, сақтаудың және өңдеудің компьютерлік әдістерін қолдану, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану және әлемдік экономиканың әртүрлі жағдайлары мен жағдайларында икемді және мобильді болу
Top