7M07203 Тағам қауіпсіздігі в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығының өзгермелі талаптарына бейімделген, кең іргелі білімі бар, өндірістік-технологиялық, ғылыми-педагогикалық, зерттеу қызметіне дайын, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, профилактикалық іс-шаралар, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында шикізат пен дайын өнімнің сапасын бақылау, басқару бойынша жұмыстарды ұйымдастыра алатын жоғары білікті маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M111 Тамақ өнімдерін өндіру
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Тағам өндірісіндегі бақылау және мониторинг әдістері
Шикізат пен дайын өнімді сақтау шарттарын сақтау және тасымалдау кезінде санитарлық-гигиеналық жағдайды сақтау қарастырылады. Өнімді дайындау технологиясының және дайын өнімнің салмағының сәйкестігі. Өнімнің қаптамасы мен таңбалау сапасын бақылау. Өнімнің техникалық талаптарына сәйкестігін бақылау және алдын алу әрекеттері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсібі) 2
Пән кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптарға ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің тұжырымдарын дұрыс түсіндіруді, сөйлеу коммуникациясының экстралингвистикалық жағдайларына, іскерлік қарым-қатынастың сөйлеу ерекшеліктеріне, оқу-ғылыми және қызметтік-іскерлік сөйлеудің түрлері мен жанрларына сәйкес лексикалық-грамматикалық стилистикалық бірліктерді таңдауды қалыптастырады. Бағдарлама оқу орнының шет тілін меңгерудің заманауи үрдістері мен талаптарын көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жоғарғы мектеп педагогикасы
Бұл пәнді оқу магистранттарда қазіргі білімнің маңызды салаларының бірі ретінде педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім мен идеялар жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адамдар қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігі жүзеге асырылады, сонымен қатар жоғары мектеп оқытушысының негізгі құзыреттіліктерін және кәсіпорын басшысының қызметкерлердің кәсіби дамуы мен өзіндік кәсіби өзін-өзі жетілдіру бойынша педагогикалық құзыреттіліктерін игеру жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқарудың отандық және шетелдік ғылымын дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттары. Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері және өзекті мәселелері. Басшының жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжым құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климат. Басқару қызметі және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемесі, топтағы тұлғааралық қарым-қатынас.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Тағам өнімдерінің идентификациясы, фальсификациясы және сенсорлық талдау
Тауардың сәйкестік дәрежесін бағалау кезінде сәйкестендірудің орны мен рөлі. Тауарлардың түпнұсқалылығы және бұрмалануы. Құндық бұрмалау және ақпараттық бұрмалау. Жарманы, ұнды, нанды, нан-тоқаш өнімдерін, ет өнімдері мен сүт өнімдерін сәйкестендіру. Кондитерлік өнімдерді сәйкестендіру. Органолептиканың теориялық және практикалық негіздері, азық-түлік өнімдерін сенсорлық талдау әдістері, азық-түлік сапасының заманауи дегустациялық сараптамасын ұйымдастыру. Сенсорлық бағалау әдістемесі. Сарапшы-дегустаторларды тестілеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҒЗТКЖ коммерцияландыру
Пәннің мақсаты білім алушыларда ҒЗТКЖ нәтижелерін коммерцияландыру саласында жүйелі түсінік пен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар ҒЗТКЖ нәтижелерін коммерцияландырудың неғұрлым тиімді сценарийлері туралы және қазіргі заманғы қазақстандық және әлемдік экономика жағдайында технологиялық бизнесті құру негіздері туралы жүйелі түсінік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Әлемдік және отандық философиялық ойдың танымдық бағдарламаларының даму тарихы, ғылымның қазіргі философиясының мәселелері және мамандандырылған білімнің негізгі бағыттары. Ғылым мен ғылыми қызметтің әлеуметтік-этикалық аспектілерін, философиялық және ғылыми ойдың моральдық, нормативтік-құндылық мәселелерін, ғалымның әлеуметтік жауапкершілігі мәселелерін білу. Ғылым дамуының қазіргі кезеңіндегі ғылыми ізденістің және ғылыми зерттеудің стратегиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық стандарттау және сертификаттау
Стандарттау және сертификаттау негіздері. Стандарттау мақсаты, міндеттері, принциптері және функциялары. Стандарттар категориялары мен түрлері. Қазақстан Республикасының стандарттау жүйесі. Сертификаттау түсінігі, сертификаттау мәні және функциялары. Сертификаттау сұлбалары. Стандарттау және сертификаттау бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Мемлекетаралық сертификаттау. Өнімді сертификаттау ережелері. Аккредиттеу. ИСО 9000, 22000 халықаралық стандарттарының негізгі ережелері. Стандарттау және сертификаттау бойынша нормативтік құжаттар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тағам өнімдері өндірісіндегі физикалық, биологиялық және химиялық қауіптері
Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің қауіпсіздік негіздері; тамақ өнімдеріндегі зиянды заттарды нормалаудың гигиеналық принциптері; азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің химиялық ксенобиотиктермен, микроорганизмдермен, микотоксиндермен, гельминттермен, нитраттармен, нитриттермен, пестицидтермен ластануы; тағамдық заттардың мал шаруашылығында және өсімдік шаруашылығында қолданылатын заттармен ластануы; гендік модифицирленген өнімдер; диоксиндер мен диоксин тәрізді заттар, полициклдік хош иісті және хлорлы көмірсутектер оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық пәндерді оқытудың әдістемесі
Техникалық пәндерді оқыту әдістемесін тереңдетіп оқыту. Сандық технологияларды - Excel, Mathcad, Maple көмегімен тамақ өнімдерінің кең ассортиментін жобалау. Жүйелік жобалаудың негізгі ережелері және көп компонентті тамақ өнімдерінің тепе-теңдігін интегралды бағалау әдістемесі. Жобалау және мониторинг әдістері, есептік негіздеу әдістерін қоса алғанда, олардың құрылымдық элементтері. Әмбебап және мамандандырылған бағдарламалық-есептеу кешендерін және автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолдану. Эскиздік, техникалық және жұмыс жобаларын әзірлеу. Графикалық ақпаратты ұсынудың оңтайлы әдістерін таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Магистранттарды болашақ педагогикалық іс -әрекетке әдістемелік дайындаудың негізін қамтамасыз ету, студенттерді оқу орындарында жұмысқа дайындау үшін арнайы пәндердің типтік және жұмыс оқу бағдарламаларының әр түрлі бөлімдерінде студенттермен жемісті жұмыс жасауға ықпал ететін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Қазақстан Республикасының жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайлары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тағам өнімдерінің қауіпсіздік менеджментінің жүйесіндегі құжаттамаларды басқару
Азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігі менеджменті жүйесіндегі құжаттаманы басқарудың ғылыми негіздері; құжаттаманы басқару түсінігі мен принциптері; құжаттама жүйесі; тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі менеджменті жүйесіндегі құжаттаманы басқарудың нормативтік актілері мен құжаттары; құжаттаманы басқару әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсібі) 1
Магистратурада өзекті және арнайы әдебиеттерді зерттеу, инновациялық әдістерді қолдану – шет тілін меңгеруінің ерекшеліктері болып табылады. Магистратурадағы шет тілін оқытудың мақсатына - халықаралық стандарттар шеңберіндегі жүйелі түрде коммуникативтік құзыреттіліктерді тереңдету, магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде шет тілді белсенді игеру, дағдыларды дамыту атқарымдары кіреді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тағам өнімдерінің қауіпсіздігін құқықтық қамтамасыздандыру
Бұл пән тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін құқықтық қамтамасыз ету ұғымдарын үйретеді. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін құқықтық қамтамасыз етудің ғылыми негіздері. Құқықтық қамтамасыз етудің принциптері мен әдістері. Құқықтық қамтамасыз ету түрлері. Құқықтық қамтамасыз ету жүйесі. Заңнамалық актілер. Нормативтік құжаттар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тағам өнімдерін өндірудің заманауи әдістері
Қазақстанның тамақ өнеркәсібінің даму болашағы. Тамақ өнеркәсібіндегі инновациялық технологиялар. Нан–тоқаш, макарон, ликер-арақ өнімдерін және тамақ концентраттарын өндірудің инновациялық технологиялары. Ет және сүт өнімдерінің инновациялық технологиялары. Емдік профилактикалық мақсаттағы функционалдық өнімдердің инновациялық технологиялары. Тамақ өнімдерін өндіру кезіндегі экологиялық талаптар. Тамақ өнімдерін электромагниттік өңдеу әдістері. Жоғары қысымды өнімдерді өңдеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің халықаралық жүйелері
Азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің халықаралық жүйелері пәні 9000, 22000 сериялы ИСО халықаралық стандарттары негізінде сапа менеджменті принциптерін зерттейді. Азық – түлік өндірісінің барлық сегменттерінде - өсіру, шикізат дайындау, өңдеу, өндіру, тарату, өнімді сатуға дайындау және тұтыну кезіндегі азық-түліктің қауіпсіздік жүйесін енгізуді қарастырады. Қауіпті факторларды жүйелі сәйкестендіру, бағалау және басқару негізінде тағам өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Азық-түлік шикізаты мен тағам өнімдерінің қауіпсіздігі
Тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігі зерттелуде. Табиғи шыққан улы заттар, сондай -ақ бактериялардың, саңырауқұлақтардың белсенділігінен туындайтын қауіптер. Тағамдық және диеталық қоспаларды қолдану. Азық -түлік өнімдерінің жалған жасалуы, азық -түлік шикізаты мен азық -түлік өнімдерінің ауыл шаруашылығында қолданылатын заттармен ластануы. Уытты элементтермен, диоксиндермен, полициклді хош иісті көмірсутектермен, радионуклидтермен ластану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тағам өнімдері қауіпсіздігінің қауіп-қатерін бағалау
Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасын қамтамасыз ету. Салауатты тамақтану саласындағы мемлекеттік саясат. НАССР жүйесі бойынша тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін бағалау критерийлері. Уыттылық шегі белгіленбеген кезде қатерді анықтау. Тамақ өнімдерінің қауіп-қатерін және қауіпсіздігін бағалау. Әлеуметтік-гигиеналық мониторинг. Микробиологиялық қауіпті факторлардың қауіп-қатерін бағалау және технологиялық қоспаларды қолдану. Химиялық ксенобиотиктерден қауіптілігін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тағам қауіпсіздігін цифрландыру
Цифрландыру тұжырымдамалары, құралдар мен құрылғылар Интернет арқылы бір-бірімен өзара әрекеттеседі. Азық-түлік қауіпсіздігіне төнетін қатерді жақсы түсінуге, бақылаудың қажетті шараларын анықтауға және деректерді іздеу құралдарын, мысалы, веб-сканерлеу және веб-қырғыштар көмегімен бағалауға көмектесетін ақпарат алу. Азық-түлікті сұрыптауды жақсарту, жұмысшылардың жеке гигиенасын бақылау үшін азық-түлік тізбегін басқару жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шикізат пен өнімдерді микробиологиялық бақылау
Шикізат пен өнімді микробиологиялық бақылау пәні микроорганизмдерді сынамаға дайындау, индикациялау және сәйкестендіру әдістерін, сондай-ақ микробтарды өсіру әдістерін зерттейді. Бүліну микробиотасының сипаттамасы, шикізат пен тамақ өнімдерінің әртүрлі түрлерінің химиялық құрамы мен микрофлорасы қарастыралады. Микроорганизмдерге әртүрлі факторлардың әсері және оларды тамақ пен шикізаттың микробиологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуде қолдану қарастырылады. Азық-түлік микробиологиясында маңызды рөл атқаратын микроорганизмдердің жекелеген түрлерінің жүйелі топтары мен қасиеттері талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тағам өнеркәсібіндегі қалдықтарды басқару
Тағам өнеркәсібіндегі қалдықтарды басқару пәні қатты және сұйық қалдықтардың тағам өнімдерін өндіру және өңдеу секторларындағы пайда болу процестерін зерттейді. Тамақ өнімдерін өндіру, өңдеу және тұтыну нәтижесінде пайда болатын қалдықтардың табиғаты мен ауқымы, сондай-ақ оларды кәдеге жарату немесе пайдалану тәсілдерін қарастырады. Ауылшаруашылық және азық-түлік өнімдерінің қоғамның әл-ауқатына, қоршаған ортаның ластануына және кейбір жағдайларда адам денсаулығына қауіп төндіретін мәселелерге маңыздылығын қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи сәйкестендіру әдістерін қолдана отырып, шикізат пен дайын өнімді санитарлық-гигиеналық сараптау, бұрмалау және сенсорлық талдау бойынша жұмыстарды ұйымдастыру
- Технологиялық процесті ұйымдастыруда және қауіпсіздікті қамтамасыз етуде заманауи өндіріс әдістері мен тамақ өнімдері өндірістерін құқықтық қамтамасыз етудің ғылыми негіздерін қолдану
- Цифрландыру құралдарының көмегімен тамақ өнімдерін өндіру кезінде қауіпсіздік критерийлерін анықтау және бағалау, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру
- Білім беру сапасын, ғылыми-педагогикалық қызметте басқарушылық шешімдерді жақсартудың заманауи педагогикалық, психологиялық әдістерін қолдану
- Зерттеудің өзектілігін негіздеу; зерттеу әдістерін ұйымдастыру және таңдау, эксперимент нәтижелерін өңдеу; қорытындылар мен өндіріске ұсыныстар жасау
- Шет тілінде ғылыми материалды баяндау, мақалалар жазу, ғылыми-техникалық бағыттағы мәтіндерді аудару, конференцияларда баяндама жасау
- Философиялық және ғылыми ойдың әлеуметтік-этикалық, моральдық, нормативті және құндылық мәселелерін талдап, ғылыми ізденіс пен ғылыми зерттеу стратегияларын тәжірибеде қолдану
- Халықаралық стандарттау және сертификаттау, тамақ өнімдері қауіпсіздігі ұйымдарындағы құжаттама және техникалық негіздер туралы білімдерін қолдану
- Сапа менеджменті және шикізат пен дайын өнімнің қауіпсіздігі жұмыстарын ұйымдастыруды бақылауда ғылыми-әдістемелік технологияны жетілдіру тәсілдерін қолдану
- Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін басқару жүйесіндегі құжат айналымы саласындағы білімдерін ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық және басқару қызметінде қолдану
- Сапа менеджменті жүйесін дамыту; қауіп-қатер туралы хабарламаларды ескере отырып, қауіпсіздік өлшемдерін бағалау тамақ сапасын басқарудағы мәселелерді шешу, цифрландыру құралдарын қолдану