Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01702 Шетел тілі в Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында табысты қызмет ету үшін қажетті кәсіптік және тұлғалық құзыреттіліктері бар, білім беру саласында бәсекеге қабілетті білім, білік және кәсіптік дағдылары қалыптасқан, жоғары білікті және Қазақстан Республикасының даму стратегиясы мен заманауи зияткерлік талаптарға жауап беретін білім, ғылым және инновацияның тиімді интеграциясына негізделген көптілді мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Негізгі шетел тіл елінің мәдениеті
Негізгі шетел тілі елдерінің тарихы
Өзін-өзі тану
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Латын тілі
Лингвистикалық тілтану
Негізгі шетел тілінің елтануы
Екінші шетел тілі А1 деңгейі
-
2 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдестері
Екінші шет тілі деңгейі А2
МАК контекстіндегі базалық шет тілі
Педагогика
Оқушының даму физиологиясы
Іскерлік қарым-қатынас
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Құқық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Шет тілдерін оқыту әдістемесі
Негізгі шетел тілі В2 деңгейі
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Екінші шетел тілі B1-I деңгейі
Кәсіби ағылшын тілі
-
3 Оқу жылы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Екінші шетел тілі B1-II деңгейі
Tәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Арнайы мақсатта қолданылатын тіл C1-I
Ағылшын тілінің теориялық курсы: лексикология, ағылшын тілі тарихы
Стилистика
Білім берудегі менеджмент
Арнайы бағыттағы шетел тілі С1-II
Екінші шетел тілі деңгейі B2-I
Ағылшын тілінің теориялық курсы: фонетика және грамматика
-
4 Оқу жылы
Шетел тілін оқытудың арнайы бағышталған әдістемесі
Академиялық мақсаттағы тіл
Арнайы мақсатта қолданылатын тіл C2
Екінші шетел тілін оқытудың әдістемесі
Екінші шет тілі В2-II деңгейі
Екінші шетел тілінің аудармасының теориясы және практикасы
Екінші шетел тілінің теориялық курсы
ТКТ& CLIL
IELTS&TOEFL
Ағылшын әдебиеті
Қолданбалы лингвистика
Контрастивтік лингвистика
Негізгі шетел тілінің аудармасының теориясы және практикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- заманауи ақпараттық ағындарды бағдарлауды және жаһандық экономикадағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделуді біледі; кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және мобильді бола алады; белгісіздік және тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгереді
- экономикалық білім негіздері болуы, менеджмент, маркетинг, қаржы туралы түсініктері болуы; елдегі және әлемдегі қазіргі қоғамдық-саяси және экономикалық жағдайды, бизнесті жүргізудің бәсекелестік ортасын білу және түсіну; ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын меңгереді; белгілі бір ұйымның күшті және әлсіз жақтарын және даму перспективаларын талдау дағдылары меңгеру (SWOT талдау, SMART мақсаттары)
- жаратылыстану ғылымдары, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер саласындағы негізгі білімдерге ие болу, олар дүниетанымы мен ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді;
- күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие; әдістеме, педагогика саласындағы білімдерге ие және психология, педагогикалық менеджмент саласында ақпаратты басқара біледі, психологиялық-педагогикалық диагностика, критериалды бағалау негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асырады; өзін-өзі басқаруға, әділеттілік пен объективтілікке ұмтылады
- зерттелетін елдің мәдениеті мен әдебиетін, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін біледі; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне толеранттылықпен қарау; мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларына ие, алған білімдерін мәдениеттер диалогында қалай қолдануға болатындығын біледі
- қазіргі заманғы шетел тілдерін оқыту әдістемесінің жағдайын бағалау мүмкіндігіне ие; әдіс-тәсілдерді, оқыту формаларын саралауды біледі; шет тілі сабағын жоспарлау мен өткізуде әдістемелік білімді және инновациялық технологияларды қолдануды біледі
- студенттердің әлеуметтік, жас ерекшелігін және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық іс-әрекеттерді жобалауға, білім беру іс-әрекетінің технологияларына, әдістері мен формаларына сыни тұрғыдан қарау; қоршаған ортаға, әлеуметтік ортаға және білім беру кеңістігіне қауіп пен қатерді ескере отырып, кәсіби қызметте денсаулықты сақтау технологияларына ие болу;
- Шығармашылық психология саласындағы білімге, шығармашылық қызметтің теориялық негіздеріне, кәсіптік қызметті қайта құру дағдыларына ие болу; білім беруде инновациялық идеяларды жүзеге асыру, инновациялық және балама шешімдерді табу, жаңа педагогикалық идеяларды, сыни ойлауды қалыптастыру, дерексіз ойлау, талдау және синтездеу қабілеті, белсенді өмірлік ұстанымы болуы
- Шет тіліндегі ғылыми контекстті талдаудың, синтездеудің, ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді, логикалық дұрыс және мағыналы түрде құрудың метакоммуникативтік дағдыларын қолданады; әр түрлі дискурс түрлерін қолдануды біледі; өзінің сөйлеу әрекетін және қарым-қатынаста сөйлеу серіктестерінің әрекетін бақылауды жүзеге асырады
- оқу процесін ұйымдастыра біледі, сабақты дұрыс құру тәжірибесін қолдана алады; шет тілін оқытудың тәрбиелік мәнін түсінеді және оқу процесінде тәрбие жұмысын қалай жүргізуге болатындығын біледі; студенттерге әлеуметтік және кәсіптік бағдар бере алады;
- сөйлем құрылысында ойды дәл жеткізе алатын, лексикалық бірліктерді әр түрлі өлшемдерге сәйкес топтастырып, жүйелей алатын, лингвистикалық құралдарды таңдай алады, сонымен қатар зерттелетін тілдің морфологиялық және синтаксистік құрылыстарын уақытылы және грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолдана алады
- оқытылатын тіл туралы ел туралы мәдени және лингвистикалық материалдарды біріктіре отырып, тілдерді оқытудың тиімді стратегияларын біледі және түсінеді; елтану саласында білімді қарым-қатынаста және оқытуда қолдануды біледі
- оқыту мен оқуда инновациялық тәсілдерді (соның ішінде АКТ технологияларын) қолдану арқылы көшбасшылық және өзін-өзі тәрбиелеу дағдысын дамытуға қабілетті; кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдануды біледі, заманауи технологиямен жұмыс істеу дағдылары бар
- қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білуін көрсетеді және оларға кәсіби қызметінде назар аудара алады; іскерлік этика нормаларын сақтайды, этикалық және құқықтық мінез-құлық стандарттарына ие болады
- зерттелетін тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық құралдарына, сондай-ақ ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі түрлеріне, оның ішінде кәсіби деңгейге ие болу
Ұқсас БББ
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01702 Шетел тілі (IP)
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті