Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы жоғары академиялық стандарттарға сәйкес Сурдопедагогика білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылымның тарихы және философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Арнайы педагогика мен психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Жоғары мектеп педагогикасы
Есту қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау және білім беруді мониторингтеу
Есту қабілеті зақымдалған балаларды оқытудың ақпараттық технологиялары
Сурдопедагогика саласында ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Есті қабілеті зақымдалған тұлғаларға оңалту-педагогикалық профилактика
Салыстырмалы арнайы педагогика
Есту қабілеті зақымдалған балаларды зерттеудің кешенді тұғырлары
Есту қабілеті зақымдалған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту
Сурдопедагогика саласындағы ғылыми зерттеуді жоспарлау
Сурдопедагогиканың заманауи ғылыми зерттеулері
-
2 Оқу жылы
Арнайы педагогика мен психологиядағы математикалық статистика әдістері
Арнайы білім беру жүйесіндегі мониторинг
Есту қабілеті бұзылған баланың жеке білім беру бағытын жобалау
Академиялық жазылым
Есту қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын құрастыру
Арнайы педагогикадағы зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау
Арнайы білімдегі Менеджмент
Профессии
Оқыту нәтижелері
- білім беру қажеттіліктері ерекше адамдарға білім беру саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды;
- академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көп мәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қабілетті; академиялық хаттың ғылыми стилін меңгереді;
- тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді; өзінің зерттеу контексінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін пайдаланады; өзін ғылыми-кәсіби қызметтің барлық салаларында цифрлық педагог ретінде көрсетеді;
- Білім беру, абилитациялау, оңалту, әлеуметтік бейімдеу және мүмкіндіктері шектеулі адамдарды біріктіру процестерін зерттейді, жобалайды, іске асырады, білім беру процесінде инновациялық технологияларды, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
- білім беру процесін технологияландыру талаптарын ескере отырып, мүмкіндіктері шектеулі балалар тобының күрделене түсетін құрамына қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешеді;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды жобалайды және енгізеді, психологиялық - педагогикалық бағдарламалар әзірлейді; әртүрлі әлеуметтік-институционалдық, этносаралық, мәдениетаралық және конфессияаралық жағдайларда ерекше қажеттіліктері бар адамдарды сүйемелдейді;
- өзінің ғылыми зерттеу процесін жобалайды, бейімдеуге және енгізуге қабілетті; өзін адамгершілік бағыттағы педагог-менеджер, әдіскер, сарапшы ретінде көрсетеді; білім беру саласындағы бизнес-процестерді басқару дағдыларын меңгереді;
- зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді; психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының проблемаларын шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды және қолданады;
- білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін менеджмент технологияларын қолданады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін жобалайды, заманауи Квалиметрия мен стандарттау жетістіктері негізінде педагогикалық өлшеуіштер, индикаторлар, бақылау-бағалау материалдары жүйесін әзірлейді;
- арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың өзекті проблемалары бойынша жүйелі тәсіл тұжырымдамаларын, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады; жоғары мектептің қазіргі заманғы педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдіснамасы және оларға сәйкес келетін оқыту мен тәрбиелеу технологиялары мен әдістері саласындағы білім жүйесі негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды, жобалайды және іске асырады, арнайы пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен әдістемелерін қолданады,оқу бағдарламалары мен тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейді, оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды қолданады;
- білім беру ұйымдарымен, Денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, шетелдік әріптестермен мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқытудың, кәсібилендірудің және әлеуметтік бейімдеудің өзекті міндеттерін шешу кезінде өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
- кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жоспарлайды, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалайды.
Ұқсас БББ
7M01901 Арнайы педагогика (1 )
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
7M01901 Арнайы педагогика (1,5 )
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
7M01901 Арнайы педагогика
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01901 Арнайы педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті