7M01701 Шет тілі: екі шет тілі в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және андрагогика принциптерін ескере отырып, білім беру, әлеуметтік-педагогикалық, оқу-технологиялық, зерттеу және әкімшілік қызметті тиімді жүзеге асыратын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті шетел тілін озық деңгейде меңгерген мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - білім алушыларда басқарушылық еңбек саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті білім кешенін және соған байланысты басқарушылық қатынастарды қалыптастыру болып табылады. Пән басқару негіздерін зерттеуді қамтиды және басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімді біріктіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - білім алушылардың шет тіліндегі кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіби - іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында ағылшын тіліндегі дереккөздерден қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты басқару мазмұнын ашу, басқару туралы білім кешенін қалыптастыру, әртүрлі қызмет түрлерін жүзеге асыру дағдыларын дамыту, басқару және жобалау жүйелерін талдау болып табылады. Пән менеджменттің мазмұнын ашады, басқару туралы білім кешенін қалыптастырады, әртүрлі қызмет түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын дамытады. Менеджменттің тарихи аспектілерін, оның технологияларын; менеджменттің әдістері мен функцияларын; персоналды басқаруды қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Шет тілі бойынша жаңа оқу курсын жасау
Курс дәстүрлі колледж студенттері мен ересек оқушылар үшін арнайы әзірленген білім беру және оқыту бағдарламаларына ағылшын тілін оқытудың оқу бағдарламаларын (ағылшын тілі шет тілі ретінде) әзірлеу принциптері мен процестерін талдауға және қолдануға бағытталған. Ол оқу жоспарын жоспарлаудың әртүрлі әдістемелік шеңберлерін / модельдерін зерттейді және олардың курс қатысушыларының әртүрлі контексттерінде қолданылуын зерттейді. Оқушылардың сипаттамаларын түсіну, Білім беру қажеттіліктерін бағалау, мақсаттар мен міндеттерді әзірлеу, білім беру стратегияларын әзірлеу және қолдану, бағдарламаларды іске асыру және бағалау курста қамтылған негізгі бағыттар болады. Курс эксперименттік оқыту әдіснамасын ұстанатын болады және практикалық дағдыларды дамытуға ерекше на
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шет тілін оқытуды ұйымдастырудың лингвомәдениеттік негіздері
Пән кез-келген тілді меңгеру заңдылықтарын зерттейді, ол бірінші немесе екінші болып әрекет етсе де, тілдік тұлғаның лингводидактикалық моделін зерттейді, тілдік тұлғаның лингвокогнитивті құрылымын, оның даму шарттары мен заңдылықтарын сипаттайды, оның игеру/оқыту объектісінің (тіл, әлемнің тілдік бейнесі) ерекшелігін және осы процестің барлық субъектілерінің өзара әрекеттесуін зерттейді, қателіктердің табиғаты (лингвистикалық, мәдениеттану) және оларды жою/ескерту механизмі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру менеджменті
Білім беру қызметтерін басқару-бұл білім берудегі менеджменттің теориясы мен практикасын, ақылы білім беру қызметтерінің нарығын зерттейтін пән; білім беру қызметтерін ілгерілету және тарату қызметі; білім беруді басқару философиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағдарланған шет тілін оқытудың өзекті мәселелері
Пәннің негізгі мақсаты әр түрлі мақсаттарда шет тілін оқытуда заманауи технологияларды қолдану саласындағы болашақ лингвистикалық мамандықтар оқытушыларының кәсіби құзыреттілігін жетілдіру болып табылады. Лингвистикалық мамандықтардың болашақ оқытушыларының тілдік құзыреттілігінің кәсіби бағдарланған компонентін қалыптастыру. Оқу курсын, пәнді құру үшін қажетті ақпаратты іздеуге мүмкіндік беретін Болашақ лингвистикалық мамандықтар оқытушыларының ақпараттық құзыреттілігінің кәсіби бағдарланған компонентін қалыптастыру. Лингвистикалық мамандықтардың болашақ мамандарының пәндік екі тілді құзыреттілігінің кәсіптік-бағдарланған компонентін қалыптастыру, оның ішінде ана және шет тілдеріндегі ғылыми-зерттеу іскерліктерін, Қазақстанда және шетелде оқытылатын пәндерді дидактикалық қамтамасыз етуді салыстырмалы-салыстырмалы талдау іскерліктерін дамыту, курстың мазмұнын ескере отырып, оқылатын пәндерді теориялық-практикалық жарақтандыруды әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас және шет тілін оқыту
Пән шет тілінде білім берудің заманауи мәселелерін және мәдениеттердің өзара іс-қимылы контекстінде шет тілін оқытудың заманауи әдістерін зерделеуге арналған, кәсіби-мәдени әмбебаптарды, белгілі бір шет тілі мәдениетінде қабылданған кәсіби қарым-қатынас саласындағы коммуникативтік мінез-құлықтың ұлттық-спецификалық үлгілерін зерттейді, магистранттардың лингвомәдениеттану, социолингвистикалық, прагматикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастырады, жалпы кәсіптік және арнайы-кәсіптік білім мен дағдылар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы пәнаралық көзқарас
Пәннің мақсаты-арнайы ұйымдастырылған педагогикалық жағдайда оқушылардың қызығушылық динамикасының мүмкіндігін ескеретін философиялық мазмұнның жаһандық тақырыптары негізінде жүйелі түрде құрылған интегративті білім арқылы оқыту мазмұнын байытуға бағытталған оқушылардың дарындылығын дамыту жолдарын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шеттілдік білім берудегі коммуникативтік-когнитивтік тәсіл
Пән шет тілді білім берудің қазіргі жағдайын, оның даму кезеңдерін, коммуникативтік тәсілді қолданудың әлеуметтік-тарихи шарттылығын зерттейді, шет тілді білім берудің сапасына әлеуметтік сұраныстың өзгеруіне әсер ететін факторлар туралы білімді хабарлайды, білім беру қызметін жүзеге асыру, білім беру бағдарламаларын жобалаудың базалық технологияларын меңгеру, тәжірибелік-эксперименталды жұмыстарды жүргізу технологиясын меңгеру, инновациялық процестерге қатысу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтегі жұмсақ дағдылар
Пәннің мақсаты-жұмсақ дағды ұғымы сияқты құбылыстар мен құбылыстарды теориялық зерттеу және практикалық бекіту.; икемді дағдылардың түрлері; Soft Skills-тің маманның персоналы мен адами капиталын кәсіби дамытудағы орны мен рөлі; Soft Skills-ті дамытудың заманауи әдістері; топтың дағдыларын дамыту: жеке және топтық динамика; ұйымдағы қақтығыстарды басқару; ұйымдастырушылық мәдениет және оның Soft Skills-ті қалыптастырудағы рөлі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілдерін оқытудағы инновациялық және заманауи компьютерлік технологиялар
Пән шетел тілін оқытудың заманауи әдістемесінің – компьютерлік лингводидактиканың бөлімі болып табылады. Шетел тілдерін оқытуда дайын мультимедиялық өнімдер мен компьютерлік жүйелерді пайдалануды үйренеді, мұғалімнің кәсіби қызметінде Веб 2.0 технологиясын пайдалану, тест құру және тестілеуді ұйымдастыру үшін онлайн-сервистерді пайдалану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін анықтамалық, нормативтік және энциклопедиялық әдебиеттерді, нормативтік-құқықтық актілерді, лингвистика, педагогика, шет тілді білім беру және білім беру менеджменті саласында одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті ақпаратты іздеу және түсіндіру дағдыларын пайдалану.
- Оқылатын тілдің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды қолдану және айтылымның синтаксистік құрылысын жасау дағдыларына сүйене отырып, таңдау тәсілін жүзеге асыру, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау, мамандарға да, маман еместерге де күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларын (қазақ, орыс және шет тілдерінде) ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді нақты және біржақты жеткізу зерттелетін салада.
- Озық педагогикалық әдістемелерге, цифрлық білім беруді дамытуға негізделген және зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде бейіндік және кәсіптік бағдарланған білім берудің өзекті мәселелерінен туындайтын шет тілді білім берудің педагогикасы мен әдістемесі саласындағы дамып келе жатқан білім мен түсінікті көрсету.
- Оқытуды ұйымдастыру кезінде және зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде тілдік материалды дұрыс іріктеу үшін тіл білімін дамытудың қазіргі тенденцияларына негізделген оқытылатын шет және ана тілдерінің фонетикалық, грамматикалық және лексикалық жүйелерінің дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсету.
- Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде жалпы жоғары білім берудің қазіргі жай-күйін және атап айтқанда әлемде және Қазақстан Республикасында шет тілді білім беруді зерделеуге негізделген ғылым мен білімнің, білім беру менеджментінің даму заңдылықтарын, маңызды және ұйымдастырушылық сипаттамаларын дамыту білімі мен түсінігін көрсету.
- Педагогика, психология, лингводидактика және шет тілді білім беру саласындағы білімдерін кәсіби деңгейде қолдану, экономиканың, басқару мен құқықтың іргелі негіздерін, жаңа ортадағы мәселелерді шешу үшін ақпаратты талдау және өңдеу қабілеттерін, кеңірек пәнаралық контексте және жұмсақ дағдыларды (soft skills)қолдана отырып түсіну.
- Коммуникативті-когнитивті тәсілге негізделген оқытуды ұйымдастыруға және жоспарлауға, сондай-ақ лингвистикалық және әдіснамалық зерттеулер жүргізуге, кәсіби мәтіндерді интерпретациялауға және талдауға және лингвистикалық сараптамаға қатысты ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді, оның ішінде зерттелетін саладағы мамандарға да, маманы еместерге де АКТ-ны пайдалана отырып, хабарлау.
- Әлеуметтік, экономикалық, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, кәсіптік-бағдарланған шет тілді білім беру және мәдениетаралық коммуникация саласында пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру.
Ұқсас БББ
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Астана халықаралық университеті
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
КИМЭП университеті
7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01701 Шет тілі: Екі шет тілі
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті