Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01901 Дефектология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы педагогика саласында іргелі және қолданбалы білімі бар, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеуді, түзету мен дамытуды, әлеуметтендіруді және әлеуметтік бейімдеуді жүзеге асыруға, арнайы педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге және басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің коррекциялық және логопедиялық қызметі
Шет тілі (кәсіби)
Логопедиялық қызметтің ұйымдастыруы мен технологиясы (ағылшын тілінде)
Жоғары мектептің педагогикасы
Басқару психологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби терминология
Дефектологиядағы ақпараттық технологиялар
Арнайы және инклюзивті білім берудегі инновациялар
Дефектологиядағы терминологияның аударма ерекшелігі
Инклюзивті білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері
Арнайы педагогика және арнайы психология саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
-
2 Оқу жылы
Арнайы білім беру қызметтерінің заманауи жүйесі
Дефектологияда ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет нәтижелерін жүзеге асыру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар отбасылар мен балаларға ерте психологиялық-педагогикалық көмек
Дефектологиядағы білім беру инновацияларын коммерцияландыру
Ерте түзету-педагогикалық көмек жүйесінің технологиясы
Білім беру ұйымдарындағы заманауи түзету-дамыту технологиялары
Педагог жұмысында стрессті басқару
Педагог қызметіндегі кәсіби шаршаудың алдын алу
Түзету-педагогикалық процесін қамтамасыз ету құралы
Арнайы білім беруді басқару және сапасын бағалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жалпы адамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын терең түсінуге негізделген пәнаралық, көпмәдениетті дүниетанымды көрсетеді.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыруда қазіргі жоғары мектеп өкілдерінің жеке стильдік ерекшеліктерін талдайды.
- Басқару психологиясы мен педагогика саласында өзіндік аналитикалық жұмыс дағдыларын меңгере алады.
- Жеке және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін қолданады; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істей алады.
- Ғылыми және кәсіби мәтіндерді талдайды, бағалайды және аудармасын жасайды, контекст пен шарттарды ескере отырып түрлендіреді; оқу саласы бойынша одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін дамытады.
- Арнайы және инклюзивті білім беру саласында кәсіби шетелдік терминологияны меңгереді.
- Нарықтардың әлеуетін тиімді пайдалану негізінде нарықтық қатынастар жағдайында коммерцияландыру құралдарын іс жүзінде қолдану тәсілдері мен әдістерін пайдалана алады.
- Білім беру мекемелерінің инновациялық қызметінің тәжірибесі мен нәтижелерін талдайды және көрсетеді; Қазақстан мектептеріндегі инновациялардың әртүрлі түрлерін және инновациялық тәжірибені қолданады.
- Арнайы ғылыми білімге негізделген білім беру ортасын басқарудың әртүрлі функционалдық аспектілерін біріктіреді және мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпараттты, идеяны, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлай алады.
- Инклюзивті зерттеулердің нәтижелерін кәсіби қызметке жобалау, енгізу және бейімдеу қабілеті оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделе отырып, осы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете біледі.
- Психологиялық, педагогикалық және ғылыми әлеуетті кеңейтеді, жеке білім беру, түзету және дамыту бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады, білім алушылардың алуан түрлілігін және олардың қажеттіліктерін ескеретін оқу бағдарламаларын, материалдары мен әдістерін таңдайды («әмбебап оқыту дизайны»).
- Қолдау және түзету көмегін анықтайды және талдайды, әзірлейді, оның ішінде ерте көмек көрсетудің тиімділігін негіздейді, түзету көмегін көрсету мәселелері бойынша ата-аналарға кеңес береді.
- Арнайы білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, түзету және дамыту жұмыстарын жүргізеді, стресстің алдын алу мақсатында еңбек жағдайларын ұйымдастырады.
- Ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстарын анықтау және жеңу технологияларын көрсете отырып, оқу қызметіндегі олқылықтардың орнын толтыра отырып, бұл проблемалардың оқытудың келесі кезеңдеріне көшуіне жол бермейді.
- Арнайы және инклюзивті ортада проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана біледі, заманауи түзету және дамыту технологияларын талдау және бейімдеу, арнайы білім беруде сапаны басқарудың заманауи технологиялары мен әдістерін, бейімдейді және қолданады, сыни тұрғыдан бағалай алады, аналитикалық басқару әдістерін қолдана алады.
Ұқсас БББ
7M01901 Дефектология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Дефектология (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Дефектология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Дефектология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01901 Дефектология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті