Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05413 Математика және математиканы оқыту в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Математикалық талдаудың іргелі түсініктері мен анықтамаларын түсіну. Математикалық талдаудың негізгі теоремаларын дәлелдеу техникасын меңгеру және теориялық мазмұнды есептерді шешу үшін қолдану. Нақты есептерді шешу үшін және кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде математикалық талдау әдістерін қолдану қабілеті.
  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда дамыту.
  • Элементар алгебра және геометрия есептерін шешу үшін стандартты компьютерлік бағдарламаларды қолдану дағдысын меңгеру. Қарапайым алгебралық есептеулер мен күрделі геометриялық конструкцияларды жеңілдету және жылдамдату үшін жаңа кітапханалар мен графикалық пакеттерді әзірлеуге дайын болу және математика сабақтарында заманауи компьютерлік технологияларды қолдану.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Математикадан алған іргелі білімдерін келешек педагогикалық іс-әрекетте қолдану. Математика сабағында заманауи білім беру технологиялары мен дидактикалық-әдістемелік жаңалықтарды қолдана білу.
  • Функционалдық және кешенді талдау теориясын білу және түсіну. Математиканың пәндік саласының жалпы формалары мен заңдылықтарын анықтай алуы; Математикалық тілде аргументтерді әзірлеу, ғылыми пікірлерді ескере отырып пайымдауларды тұжырымдау үшін ақпаратты түсіндіру және математика пәні саласындағы мәселелерді шешу қабілеті болуы.
  • Кәсіби қызметтегі математикалық пәндердің ұғымдары мен сөйлемдерін геометриялық түрде түсіну. Зерттелген құбылыстың пәндік саласының терминдерінде көрсетілген нақты ұсыныстар түрінде жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін хабарлау және жалпылау дағдыларын пайдалану.
  • Ықтималдықтар теориясының негізгі математикалық нәтижелерін және олардың эксперименттік мәліметтерді нақты өңдеуде қолданбалар үшін жеткілікті деңгейде интерпретациясын білу; ықтималдық есептер мен математикалық модельдерді шешуге жақындаған кезде аналитикалық және логикалық ойлай білу.
  • Алгебраның іргелі білімін математикалық пәндерде және болашақ кәсіби қызметінде қолдану. Тұжырымдарды қатаң дәлелдей білу, нәтижелерді тұжырымдау және осы нәтиженің салдарын көру. Алгебралық аппаратты есептерді шығару және шешу нәтижелерін талдау үшін қолдана білу.
  • Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер туралы ақпарат жасау
  • Дифференциалдық теңдеулердің абстрактілі (жалпы) тілінде нақты үрдістердің (құбылыстардың) әртүрлі параметрлерінің өзара байланысы мен динамикасын сипаттау техникасын меңгеру. Кәсіби қызмет барысында пайда болатын мәселелердің жаратылыстану-ғылыми мәнін анықтау қабілеті, олардың шешімі үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының аппаратын қолдану. Кәсіби қызметте дифференциалдық теңдеулерді шешудің аналитикалық, сандық және айырымдық әдістерін қолдану.
  • Заманауи геометрия контекстінде дифференциалдық геометрия мен топология курстары арасындағы байланысты түсіну; дифференциалдық геометрияның, топологияның классикалық нәтижелерін қолдануға, қазіргі Риман геометриясының есептерін шешуге дайын болу.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
Top