Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01701 Шет тілі: екі шет тілі в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеулер мен практикалық қызмет жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде меңгеру.
  • Ғылыми-әдістемелік өнімді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстар мен оқытылатын пәндерді оқыту әдістемесін әзірлеу әдіснамасын меңгеру.
  • Негізгі оқып жатқан тілді оның әдеби түрінде қолдану және алған білімдерін әдебиет, коммуникация теориясы және мәтінді филологиялық талдау саласында өзінің кәсіби қызметінде қолдану; шет тіліндегі білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тілді меңгеруді бағалау критерийлерін жасау және пайдалану.
  • Стандартты емес жағдайларда әрекет ету, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті алу, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу, әртүрлі оқу орындарында білім беру процесін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану.
  • Шет тілін оқытудағы тиімді инновациялық әдістерді, оның ішінде мультимедиялық және АКТ технологияларын анықтау және оларды білім беру процесінде пайдалану.
  • Мәдениетаралық және тіларалық құзыреттілікті жетілдіру үшін екінші шет тілінің негіздерін қолдану.
  • Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
  • Академиялық мәтіндермен ауызша және жазбаша түрде жұмыс істей білу, ғылыми-кәсіби қызмет шеңберінде коммуникативтік-сөйлеу жағдаяттарын қалыптастыру.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алу, ғылыми еңбектерге реферат жасау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасау, алынған нәтижелерді қорыту, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • "Екінші танымдық сананы" басқа лингвосоциум әлемінің тұжырымдамасы мен бейнесі ретінде модельдеу, түсіндіру және синтездеу және оны әлем туралы біліммен және "инофон" тілімен байланыстыратын "екінші білім конструкцияларының" танымдық жүйесінде қалыптастыру; аудиториядағы психолингвистикалық жағдайды жобалау және зерттеу.
Top