Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01701 Шет тілі: екі шет тілі в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың білім жүйесі негізінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлаудың, жүргізудің, ресімдеудің негізгі қағидаттары туралы білімдерін қалыптастыруға арналған; ғылымның орны мен рөлі туралы түсініктер беру; магистранттарды дизайнның әртүрлі бағыттарында ғылыми және қолданбалы зерттеулерді дербес жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін кәсіби қоғамдастыққа ресімдеуге және ұсынуға дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы

    Курс магистранттар арасында шет тілін оқыту саласындағы кәсіби-әдістемелік қызметтің теориялық, әдістемелік және құзыреттілік негіздерін дамытады. Курстың мақсаты: магистранттарды қазіргі шет тілдік білім беруді модернизациялаудың тұжырымдамалық әдістемелік негіздерімен таныстыру; магистранттардың шетел тілінде білім беру жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды ортаға салу, оларды жүзеге асыру, әдіснама ғылымының заңдылықтарына сүйене отырып, қабылданған шешімдердің салдарын болжау қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқытудың инновациялық әдістері

    Пән студенттерді іс-әрекеттегі инновациялық әдістермен таныстыруға бағытталған, практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, рефлексиялауға және шешуге мүмкіндік береді. Курс сонымен қатар оқытудың инновациялық әдістері жағдайында шет тілін оқыту жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды ұсынуға, оларды жүзеге асыруға, қабылданған шешімдердің салдарын болжауға қабілетті болашақ маманды өз бетінше ғылыми-зерттеу қызметіне дайындауға бағытталған. әдістемелік ғылымның заңдылықтарына және ғылымның шет тілдерін оқыту әдістемесінің негіздеріне негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілін оқытудағы мультимедиялық технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім беруді цифрландыру контекстінде мұғалімдерді дайындау, вариативті, бейімделгіш мультимедиялық контентті және цифрлық білім беру технологияларын пайдалана отырып, білім беру қарым-қатынастарына қатысушылар арасындағы әртүрлі өзара әрекеттесу жағдайында дербестендірілген оқытуды қамтамасыз ететін инновациялық технологиялық шешімдерді пайдалану. Курста сонымен қатар білім және ғылым жүйелеріндегі мультимедиялық технологиялардың дамуы, өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін қолдану қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Курс ақпаратты іздеу және өңдеу, жеке зерттеу мәтінін құру және пішімдеу, сондай-ақ оның нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде ұсынумен байланысты бірқатар коммуникативтік, әлеуметтік-мәдени, зерттеушілік және лингвистикалық құзыреттерді дамытуға және жетілдіруге , тілдің өмір сүруінің философиялық, әлеуметтік және психологиялық негіздерін қамтамасыз ететін ағылшын тілінде баяндау; магистрантарды қазіргі тіл білімінің мәселелерімен таныстыру, оларда тіл фактілерін түсінуге ғылыми және шығармашылық көзқарастарды дамыту; тіл білімінің категориялық аппаратын көрсету; магистрантар арасында филологиялық білім мен дағды жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Лингвистикадағы жаңа бағыттар

    Бұл пән қазіргі шет тілін оқытуда бар негізгі лингвистикалық теорияларды меңгеруге арналған. Оқыту нәтижесінде магистрант әр түрлі лингвистикалық теорияларды салыстырып, оларды семантика, сөйлеу актілерінің теориясы, функционалдық стилистика және психолингвистика, когнитивтік және басқа да бірқатар салалас ғылымдар тіл білімі, семиотика, лексикография және басқа ғылымдар тұрғысынан талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі мұғалімінің моделін қалыптастыруға арналған интеграциялық-басқару кешені

    Бұл курс интегративті басқару кешенінің негізгі принциптері туралы білімдерін көрсету, маманды шет тілдік кеңістікте модельдеу. Шетел тілінде білім беру жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды ұсынуға, маманның интеграциялық моделін енгізуге, олардың басқарушылық әлеуетін іске асыруға, әдіснамалық ғылым заңдылықтарының негізі және шетел тілдерін оқыту әдістемесінің негіздеріне қабылданған шешімдердің салдарын болжауға қабілетті болашақ маманды өз бетінше зерттеу жұмыстарына дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • CLIL

    Бұл курстың екі мақсаты бар. Біріншіден, болашақ шет тілі мұғалімдерін шет тілінде пәндік білімді оқытудың жаңа технологиясымен таныстыру – мазмұны мен тілдік интеграцияланған оқыту. Екіншіден, осы курсты оқытқанда CLIL технологиясының өзін қолдану, осылайша магистранттар кіріктірілген пәндік-тілді оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдермен, әдістермен, тәсілдер және формалармен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтін лингвистикасы

    Бұл пән магистранттар арасында олардың кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде коммуникативтік құзыреттіліктің стильдік аспектісін дамытуға бағытталған: әр түрлі жанрдағы мәтіндердің лингвистикалық сипаттамаларын және кәсіби мәселелерді шешу барысында мәтіннің стилистикалық компонентін жеткізу әдістерін білетін мамандарды дайындау. Бұл курстың мақсаты қолданбалы мәтін лингвистикасында зерттеу үлгілерінің мәнін ашу, ғылымның арнайы саласы ретіндегі әлеуметтік ғылымдардағы қазіргі сапалық зерттеулердің теориялық мәселелеріне жалпы негіздеме беру, магистранттарды бағыттармен байланысты мәселелермен, әлеуметтік ғылымдардағы зерттеулердің аспектілері мен тәсілдерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілін оқытудағы мәдениетаралық коммуникация

    Пән студенттердің мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Коммуникативтік құзіреттілік деп студенттердің қалыптасатын білім, білік және жеке қасиеттеріне сүйене отырып, мәдениетаралық деңгейде шет тілінде қарым-қатынас жасай алуы түсініледі. Курс барысында мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік негіздері шет тілдік қарым-қатынастың төрт түрінде: тыңдалым, оқылым және жазылым бойынша қаланады, бұл шекті деңгейге жетуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психолингвистика

    Пәннің мақсаты – тілдің, ойлау мен сананың өзара байланысының мәні туралы, оның қызметі мен қоғаммен байланысы туралы қазіргі теорияларды оқып үйрену, тіл жүйесінің құрылымдық ұйымдастырылуы туралы мәліметтерді жалпылау, психолингвистикалық зерттеулердің негізгі әдістемелерін меңгеру, тілдің тіл, ойлау және сананың қарым-қатынасының мәнін ашу, тіл білімінің қолданбалы аспектілерімен, ойлау, ми, сөйлеу процестерінің неврологиялық байланыстарымен танысу, гуманитарлық ғылымдар құрылымындағы тіл білімінің орны туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілін оқытуда бағалау критерийлері

    Бұл курс қазіргі заманғы бағалау технологияларын енгізу арқылы шет тілі сабағында оқушылардың білімін бағалау жүйесінің маңызын дамытуға, диагностикалық бағалауды жүргізуде мұғалімнің құзыреттілігін және оқушылармен кері байланыс орнатуға арналған. Білім беру үдерісі жүйесінде іргелі ретінде бағалау кезеңінің маңыздылығына назар аудара отырып, танымал, ғылыми негізделген бағалау жүйелерін пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілін оқытудағы әдебиет

    Бұл курс шетел тілдерін оқыту әдістемесі бойынша университеттің оқу әдебиеттерін оның жариялануының әртүрлі кезеңдерінде пайдалану негізінде жасалған терминологиялық тапсырмалар арқылы болашақ мұғалімдер мен шет тілі мұғалімдерінің терминологиялық мәдениетін дамыту мәселелерін қарастырады. Шетел тілінің әдістемелік терминологиясын пайдалану университетте шетел тілі оқытушылары мен оқытушыларын даярлауда әдістемелік пәндерді тиімді дамытудың және шетел тілін оқыту саласындағы кейіннен табысты кәсіби қызметтің маңызды шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тіл бойынша кәсіптік білім берудің ғылыми-білім беру инновациялық-интегративті базисі

    Курстың мақсаты: магистранттарды қазіргі заманғы шет тілдік білім беруді жаңғыртудың тұжырымдамалық ғылыми негіздерімен таныстыру; магистранттардың шетел тілінде білім беру жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды ортаға салу, оларды жүзеге асыру, әдіснама ғылымының заңдылықтарына сүйене отырып, қабылданған шешімдердің салдарын болжау қабілеттерін қалыптастыру. Курс инновациялық және бейіндік білім беру саласында дағдылары бар маман даярлауға, мамандандырылған шет тілін оқытудың заманауи бағдарламаларын құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілін оқыту – 1

    Пән екінші шет тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Магистранттар күрделі мәтіннің негізгі идеяларын, соның ішінде кәсіби саладағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; кез-келген тарап үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара әрекеттесу; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әр түрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіру; Екінші шет тілін меңгеру деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Озық ағылшын тілі

    Бұл пән білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыруға, сондай-ақ кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік, коммуникативтік және кәсіби мәселелерді шешуге қажетті және жеткілікті мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілік деңгейін меңгеруге бағытталған. белсенділік, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін. Мақсаты: магистранттардың мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін; халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативті мінез-құлық стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілін оқыту – 2

    Пән екінші шет тілін практикалық меңгеруге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Магистранттар күрделі мәтіннің негізгі идеяларын, соның ішінде кәсіби саладағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; кез-келген тарап үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара әрекеттесу; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және әр түрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіру; Екінші шет тілін меңгеру деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Контрастивті лингвистика

    Бұл курстың мақсаты: магистранттарды шет тілінде білім берудің негізі ретінде когнитивтік-лингвомәдени әдіснамасының мәнімен таныстыру, шет тіліндегі білім берудің арнайы саласы ретіндегі ғылыми білімнің қазіргі антропоцентристік парадигмасының жалпы теориялық мәселелерін қолдану, білім берудің арнайы саласы ретінде магистранттарды оқыту, болашақ маман контрасттық лингвистика және шет тілі әдістемесінің бағыттары, аспектілері мен әдістеріне байланысты зерттеу мәселелерін шешу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеулер мен практикалық қызмет жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде меңгеру.
  • Ғылыми-әдістемелік өнімді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстар мен оқытылатын пәндерді оқыту әдістемесін әзірлеу әдіснамасын меңгеру.
  • Негізгі оқып жатқан тілді оның әдеби түрінде қолдану және алған білімдерін әдебиет, коммуникация теориясы және мәтінді филологиялық талдау саласында өзінің кәсіби қызметінде қолдану; шет тіліндегі білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тілді меңгеруді бағалау критерийлерін жасау және пайдалану.
  • Стандартты емес жағдайларда әрекет ету, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті алу, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу, әртүрлі оқу орындарында білім беру процесін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану.
  • Шет тілін оқытудағы тиімді инновациялық әдістерді, оның ішінде мультимедиялық және АКТ технологияларын анықтау және оларды білім беру процесінде пайдалану.
  • Мәдениетаралық және тіларалық құзыреттілікті жетілдіру үшін екінші шет тілінің негіздерін қолдану.
  • Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
  • Академиялық мәтіндермен ауызша және жазбаша түрде жұмыс істей білу, ғылыми-кәсіби қызмет шеңберінде коммуникативтік-сөйлеу жағдаяттарын қалыптастыру.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алу, ғылыми еңбектерге реферат жасау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасау, алынған нәтижелерді қорыту, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • "Екінші танымдық сананы" басқа лингвосоциум әлемінің тұжырымдамасы мен бейнесі ретінде модельдеу, түсіндіру және синтездеу және оны әлем туралы біліммен және "инофон" тілімен байланыстыратын "екінші білім конструкцияларының" танымдық жүйесінде қалыптастыру; аудиториядағы психолингвистикалық жағдайды жобалау және зерттеу.
Top