Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Дене шынықтыру мұғалімі мен бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары бойынша нұсқаушы-әдіскерді даярлау
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары саласында педагогикалық және нұсқаулық-әдістемелік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, әмбебап, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерге ие жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері
-
2 Оқу жылы
Спорт мектебінде әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Спорт құқығы
Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы жөніндегі нұсқаушы-әдіскердің кәсіби қызметі
Жас анатомиясы және физиологиясы
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Кәсіби табыстылық менеджменті
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Дене тәрбиесі және спорт физиологиясы
Көшбасшылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт негіздері
-
3 Оқу жылы
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі
Фитнес теориясы мен әдістемесі
Атлетикалық гимнастиканың теориясы мен әдістемесі
Жалпы және спорттық нутрициология негіздері
Оқыту әдістемесімен мектеп бағдарламасы бойынша негізгі спорт түрлері
Су спорты түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Спорттық іс-шараларды ұйымдастыру, өткізу және төрешілік ету
Спорттық биомеханика
Қысқы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Спорттық қызметтегі іріктеуді ұйымдастыру және проблемасы
Таңдалған спорт түріндегі физикалық және функционалдық дайындық
Бейімделген дене шынықтыру және спорт
Спорт және дене шынықтыру-сауықтыру ұйымдары саласындағы менеджмент және маркетинг
-
4 Оқу жылы
Спорттағы және физикалық белсенділіктегі эргономика
Сыныптан тыс дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі
Спорттық метрология
Спорттық сауықтыру сервисі
Емдік дене шынықтыру және массаж
Дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Спорттық гигиена
Спорттық дайындық процесін басқару
Дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялық қызмет
Дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
Лагерде дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
Спортшылардың дене шынықтыру дайындығының негіздері
Олимпиадалық білім
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Олимпиадалық білім беру жүйесінде спорттық даярлықтың әлемдік мәдениетінің жетістіктерін пайдалану негізінде дене шынықтыру, әртүрлі ұлттық спорт түрлері, спорттық ойындар бойынша білім беру қызметінің ұйымдастырушылық әлеуетін анықтау және спорттық және тәрбиелік іс-шаралар өткізу.
- Белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалардың, жеткіншектер мен жасөспірімдердің спорттық қабілеттерін анықтау, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін ғылыми негізде басқару, дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетінде гигиеналық нормалар мен талаптардың сақталуын бақылау.
- Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері туралы білімдерін талдау және қорыту, дене шынықтыру мен бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бөліп көрсету, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды шынайы қабылдау.
- Спорттық медицина саласындағы білімдерін көрсету, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге бағытталған бейімделген, емдік дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, технологияларын қолдану.
- Дене шынықтырумен және спорттық іс - шаралармен айналысатындардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық, жеке ерекшеліктерін анықтау және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, ағзаның дамуына әсерін анықтау.
- Дене шынықтыру және спорт негіздері бойынша психологиялық-педагогикалық білімді қолдану, мектептегі негізгі спорт түрлерін оқыту әдістемесін меңгеру, оқу және сабақтан тыс, мектептен тыс дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтау, оқушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, теориялық және практикалық құндылығы бар оқу материалын қол жетімді түрде ұсыну, спорттық-педагогикалық шеберлікті қалыптастыру.
- Жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін белгілі бір табиғи, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру.
- Дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары саласындағы тұлғааралық өзара іс-қимыл міндеттерін тиімді шешу үшін коммуникативтік қабілеттерін көрсету, өз ойлары мен талаптарын логикалық дұрыс білдіру.
- Инновациялық білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіби міндеттерді шешу, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық актілеріне, дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы саласындағы халықаралық құқықтық құжаттарға сәйкес әрекет ету.
- Дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсету, спорттық метрология негіздеріне сүйену, өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын айқындау.
- Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында кәсіби нұсқаулық-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, олимпиадалық және паралимпиадалық білім беру жүйесінде спорттық даярлықтың әлемдік мәдениетінің жетістіктерін пайдалана отырып, дұрыс және ұтымды спорттық тамақтанудың ерекшеліктерін ескере отырып, техникалық-тактикалық, арнайы дене даярлығын оқыту әдістемелерін меңгеру қабілеті.