Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру мұғалімі мен бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары бойынша нұсқаушы-әдіскерді даярлау

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Олимпиадалық білім беру жүйесінде спорттық даярлықтың әлемдік мәдениетінің жетістіктерін пайдалану негізінде дене шынықтыру, әртүрлі ұлттық спорт түрлері, спорттық ойындар бойынша білім беру қызметінің ұйымдастырушылық әлеуетін анықтау және спорттық және тәрбиелік іс-шаралар өткізу.
  • Белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалардың, жеткіншектер мен жасөспірімдердің спорттық қабілеттерін анықтау, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін ғылыми негізде басқару, дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетінде гигиеналық нормалар мен талаптардың сақталуын бақылау.
  • Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері туралы білімдерін талдау және қорыту, дене шынықтыру мен бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бөліп көрсету, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды шынайы қабылдау.
  • Спорттық медицина саласындағы білімдерін көрсету, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге бағытталған бейімделген, емдік дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, технологияларын қолдану.
  • Дене шынықтырумен және спорттық іс - шаралармен айналысатындардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық, жеке ерекшеліктерін анықтау және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, ағзаның дамуына әсерін анықтау.
  • Дене шынықтыру және спорт негіздері бойынша психологиялық-педагогикалық білімді қолдану, мектептегі негізгі спорт түрлерін оқыту әдістемесін меңгеру, оқу және сабақтан тыс, мектептен тыс дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтау, оқушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, теориялық және практикалық құндылығы бар оқу материалын қол жетімді түрде ұсыну, спорттық-педагогикалық шеберлікті қалыптастыру.
  • Жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін белгілі бір табиғи, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру.
  • Дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары саласындағы тұлғааралық өзара іс-қимыл міндеттерін тиімді шешу үшін коммуникативтік қабілеттерін көрсету, өз ойлары мен талаптарын логикалық дұрыс білдіру.
  • Инновациялық білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіби міндеттерді шешу, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық актілеріне, дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы саласындағы халықаралық құқықтық құжаттарға сәйкес әрекет ету.
  • Дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсету, спорттық метрология негіздеріне сүйену, өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын айқындау.
  • Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында кәсіби нұсқаулық-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, олимпиадалық және паралимпиадалық білім беру жүйесінде спорттық даярлықтың әлемдік мәдениетінің жетістіктерін пайдалана отырып, дұрыс және ұтымды спорттық тамақтанудың ерекшеліктерін ескере отырып, техникалық-тактикалық, арнайы дене даярлығын оқыту әдістемелерін меңгеру қабілеті.
Top