6B01402 Дене шынықтыру мұғалімі мен бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары бойынша нұсқаушы-әдіскерді даярлау в APEMS
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары саласында педагогикалық және нұсқаулық-әдістемелік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, әмбебап, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерге ие жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Педагогика
Курстың мақсаты: студенттерде тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; мектепте тәрбие берудің ғылыми негіздерін, оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін игеру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалары мен даму үрдістерін, оның пәні және басқа ғылымдармен өзара байланысын; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарын; жалпы білім беру және кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мәні, мақсаттары мен проблемаларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Бұл пән дене тәрбиесі мен спорттың негіздері мен принциптерін қарастырады. Курс әртүрлі жастағы адамдардың физикалық белсенділігін, физикалық дайындығын және денсаулығын дамытуға бағытталған теориялық және практикалық аспектілерді қамтиды. Бұл пән бойынша студенттер дене шынықтырудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, соның ішінде дене шынықтыру, спорт, физикалық оңалту және сауықтыруды үйренеді. Пәннің мақсаты студенттердің дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметке қажетті білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру (жаттығуларды жоспарлау және ұйымдастыру, дене шынықтыру сабақтарын өткізу, физикалық даму бағдарламаларын адамдардың жеке қажеттіліктері мен қабілеттеріне бейімдеу және т.б.) болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері
Бұл курста спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт мектебінде әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
Аталған пән курсында спорт мектебіндегі жұмыстың әдістемелік ерекшеліктері; осы жұмыстың мазмұны; спорт мектебіндегі әдістемелік жұмыстардың түрлері; педагогикалық бақылау; жаттығуды талдаудың әдістемелік ерекшеліктері; жұмысты жоспарлау; құжаттаманы жүргізу ерекшеліктері; спорт мектебінің менеджменті; жаттықтырушылар мен білім алушыларды іріктеу әдістемесі; бос уақытты ұйымдастыру; спорт мектебінде балалардың ата-аналарымен жұмыс қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Бұл курста дене шынықтыру мен бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының дамуының тарихи ерекшеліктері; дене шынықтыру-сауықтыру тәрбиесі мен оқыту нысандарының, құралдарының, әдістерінің, жүйелерінің тарихи дамуы; Қазақстанда және әлемде бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының дамуының қазіргі тенденциялары зерттеледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Спорт құқығы
Аталған пән аясында спорттық құқық ұғымы мен мәні; спорттық құқықтың пәні, принциптері мен дамуы; заңнамалық жүйе, Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық актілері; халықаралық спорттық жарыстардың құқықтық негізі; халықаралық деңгейде спорт саласында шарттар жасасудың ерекшеліктері; допинг бақылаудың құқықтық негіздері; спорттық даулардың түсінігі, мәні, жіктелуі және оларды реттеу тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы жөніндегі нұсқаушы-әдіскердің кәсіби қызметі
Бұл курста осы бағыт бойынша нұсқаушы-әдіскердің қызметін жүзеге асырудың теориялық және әдістемелік негіздері; кәсіби қасиеттері; нұсқаушы-әдіскердің спорттық секцияларға, топтарға, мектептерге және т.б. қабылдауды жүзеге асыру ерекшеліктері; дене шынықтыру-сауықтыру бағыты бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу; жұмыс мазмұны, әдістері, технологиялары, талдау қызметін жоспарлау және жүргізу; дене шынықтыру-сауықтыру ұйымдары саласындағы қауіпсіздік техникасы қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жас анатомиясы және физиологиясы
Пән адам ағзасының әртүрлі жас кезеңдеріндегі анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Пәннің барысында адам ағзасының құрылымдық компоненттері (жасуша, тін, мүшелер, мүшелер жүйесі, функционалды жүйелер); құрылымның ерекшеліктері, атқаратын функциялары және жасына қарай дамуы: қаңқа, бұлшықеттер, тыныс алу жүйесі, ас қорыту жүйесі, қан айналымы жүйесі, шығару жүйесі, репродуктивті жүйе, жүйке және эндокриндік жүйе, сенсорлық жүйелер, орталық жүйелер; жас кезеңдерінде дене функцияларын вегетативті қамтамасыз ету сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Бұл курста осы пәннің даму тарихы; курстың ғылыми негіздері; психологиялық зерттеу әдістері; дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық аспектілер; спортшы мен жаттықтырушы қызметінің психологиясы; психологиялық диагностика; спорттағы психологиялық көмек; дене шынықтыру және спорт саласындағы басқарудың психологиялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби табыстылық менеджменті
Бұл курста кәсіби жетістіктің теориялық және қолданбалы модельдерінің тетіктері, жеке ұйымдарда да, қоғамда да қолдануға болатын іскерлік жазбаша бизнес және мансаптық коммуникация стратегиялары, кәсіби көшбасшылық және тиімді командалық жұмыс, өзін-өзі таныстырудың, идеяларды қалыптастырудың және іскер адамның имиджі мәселелері қарастыралады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Курс спорт педагогының қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін; дене шынықтыру және спорт педагогикасының жұмыс істеуінің құрылымдық модельдерін; стандарттарын, осы пәннің әдістерін, құралдарын, нысандарын; инновациялық білім беру технологияларын; спорт педагогының қызметі нәтижелерінің диагностикасын; спорт педагогының өзін-өзі тәрбиелеуін, өзін-өзі дамытуын, өзін-өзі оқытуын; дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық өзара іс-қимылды; спорттық-педагогикалық білім берудің дамуы мәселелерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Курс білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін барабар бағалау білігін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларға үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
Курс спорттық және дене шынықтыру-бұқаралық іс-шаралардың мақсаттары мен міндеттерін, принциптері мен әдістерін, дене шынықтыру-спорттық жұмыстың құрылымы мен мазмұнын, дене шынықтыру-спорттық және бұқаралық іс-шаралардың әртүрлі нысандарын өткізу ерекшеліктерін, спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық іс-шараларды өткізудің күнтізбелік жоспарын жасау, жарыстардың жіктелу мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық жұмыстар кезіндегі қолданылатын қауіпсіздік шаралары бойынша нормативтік құжаттарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Курсты оқыту барысында курстың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні, негізгі категориялары; осы оқу пәнінің қалыптасу және даму тарихы; зерттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиесі жүйесі; дене шынықтырудың принциптері, құралдары, әдістері, оқыту ерекшеліктері; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын дамыту ерекшеліктері; оқушылардың физикалық қасиеттерін қалыптастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары; сабақтың құрылымы және оның дене шынықтыру бойынша ұйымдастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесі бойынша оқу және оқудан тыс қызметті жоспарлау жүйесі; критериалды бағалау; мектепте дене шынықтыруды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі және спорт физиологиясы
Курс адам ағзасы мен оның жекелеген жүйелерінің спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрлеріне физиологиялық реакцияларының сипаттамасы; ұлттық спорт түрлері бойынша дене шынықтыру сабақтары мен жаттығулардың денсаулыққа пайдалы әсері; дене жаттығуларын орындауға ағзаның бейімделу мүмкіндіктері; физиология тұрғысынан қозғалыс дағдыларын, қасиеттерді дамыту; спортшының жұмыс қабілеттілігі, шаршауы және денесін қалпына келтіру; дене шынықтыру-спорт қызметімен айналысатын ағзаның физиологиялық жай-күйін зерттеу әдістері мен анықтау әдістемесі; жасы мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық спорт түрлерінің (қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, бүркіт салу, көкпар, дзюдо, самбо, айкидо, джиу – джитсу, кунг-фу, сават, грек-рим күресі, лапта және т.б.) ағзаның физиологиялық жай-күйіне әсері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Курста көшбасшылық анықтамасы, көшбасшылық қасиеттерінің теориясы зерттеледі. Оқу көшбасшылығына жағдайлық тәсіл қолданылады. Студент өзінің әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты қалыптастыру, мотивация мен табысқа қалай әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап беру дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Курсты оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт негіздері
Осы пәннің курсында спорттық бағдарлаудың ерекшеліктері, спорттық іріктеуді ұйымдастыру және өткізу; психологиялық дайындық; адамның қозғалыс қабілетін дамытуда кезеңділік; жаттығу сабақтарына қойылатын мақсат пен міндеттер, талаптар; балалармен, ересектермен жұмыстағы жаттықтырушылық қызмет; техникалық-тактикалық дайындық, балалар мен жасөспірімдер, ересектер үшін спорттық қызметті ұйымдастыру; балалардың, жасөспірімдер мен ересектердің дене бітімін дамытуға, спорттағы жетістіктерді бақылауға және есепке алуға бағытталған технологиялар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі
Пән спорттық ойындардың жіктемесі мен сипаттамаларын; спорттық ойындардағы техника мен тактиканы; шұғылданушылардың жеке және жас ерекшеліктеріне сәйкес волейболды, баскетболды, гандболды, теннисті, футболды, бадминтонды және т. б. оқытудың әртүрлі әдістемелерін; жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді; спорттық ойындарға арналған жабдықтар мен алаңдарды; оқыту сабақтарын талдауды; оқытудың инновациялық әдістемелерін; спорттық ойындардың даму перспективаларын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фитнес теориясы мен әдістемесі
Осы пәннің курсында фитнестің теориялық-әдістемелік негіздері; фитнес түрлері; фитнеспен айналысу кезіндегі тамақтану; жабдық; жаттығулар мен фитнес-бағдарламаларды орындау техникасы; фитнес қызметтер сервисі; фитнестің адам денсаулығы үшін маңызы мен рөлі оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атлетикалық гимнастиканың теориясы мен әдістемесі
Аталған пән аясында атлетикалық гимнастиканың теориялық және практикалық негіздері; жаттығуларды орындау әдістемесі мен техникасы; жаттығу бағдарламалары; сабақтардың мазмұны мен ұйымдастырылуы; атлетикалық гимнастиканың денсаулық үшін маңызы мен рөлі оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және спорттық нутрициология негіздері
«Жалпы және спорттық нутрицология негіздері» пәні студенттерді нутрицология теориялық негіздерімен, халық пен спортшылардың тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптармен, рационалды тамақтану концепцияларымен, қазіргі заманғы әлеуметтік-экологиялық жағдайларда халықтың әртүрлі топтарының тамақтану принциптерімен, отандық және шетелдік диетологтардың жеке тамақтануды қалыптастыру тәжірибесімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен мектеп бағдарламасы бойынша негізгі спорт түрлері
Пән мектепте спорттың базалық түрлерін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеуге бағытталған; волейболды, баскетболды, гандболды, теннисті, футболды, бадминтонды және т.б. оқыту әдістемесі; жеңіл атлетиканы, жүзуді, гимнастиканы және т. б. оқыту теориясы мен әдістемесі; осы пәндерді оқытудағы педагогикалық аспектілердің ерекшеліктері; инновациялық әдістемелер мен технологияларды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су спорты түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Курсты меңгеру барысында су спорты түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; техника, спорттық жаттықтыру, су спорты түрлерін оқыту әдістемелері; осы спорт түрлері бойынша жаттықтырушылық қызметтің ерекшелігі; су спорты түрлерінің адам денсаулығы үшін маңызы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық іс-шараларды ұйымдастыру, өткізу және төрешілік ету
Пәннің мақсаты білім алушыларда спорт ұйымдастырушысы мен төреші үшін маңызды кәсіби қасиеттер мен жеке қасиеттерді қалыптастыру. Курс барысында әр түрлі деңгейдегі таңдалған спорт түрі бойынша жарысты ұйымдастыру және өткізу мәселелері, спорттық-бұқаралық іс-шаралардың мәні, функциялары мен түрлері, жарыс қағидалары, спорттық-бұқаралық іс-шараларды дайындау кезеңдері зерделенеді; жарыстарға төрешілік ету: төрешілер алқасының құрамы, төрешілердің құқықтары мен міндеттері; спорттық-бұқаралық іс-шараларды материалдық-техникалық және медициналық қамтамасыз ету; спорттық-бұқаралық іс-шаралардың нормативтік және техникалық құжаттамасы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық биомеханика
Осы пән аясында студенттер тірек-қимыл жүйесінің құрылымы мен қызметін, механика принциптерін, сондай-ақ спорттық іс-әрекет контекстіндегі адам денесінің физиологиялық ерекшеліктері мен анатомиясын; күш, жылдамдық, ауырлық күші, үйкеліс сияқты спорттық қозғалыстарға әртүрлі факторлардың әсерін зерттейді. Осы пән аясында студенттер техниканы оңтайландыру және спорттық көрсеткіштерді жақсарту үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын игереді. Спорттық биомеханиканың маңызды аспектісі-жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіз және тиімді жаттығу әдістерін жасау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қысқы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Аталған пән курсында қысқы спорт түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; киім-кешек, мүкәммал; техника, спорттық жаттығу, қысқы спорт түрлерін оқыту әдістемесі; олимпиадалық пәндер; осы спорт түрлері бойынша жаттықтырушылар қызметінің ерекшелігі; жарыстардың ерекшеліктері; адам денсаулығы үшін қысқы спорт түрлерінің маңызы (сноуборд, фристайл, биатлон, тау шаңғысы, шаңғы қоссайысы, шаңғы жарысы және т.б.) қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық қызметтегі іріктеуді ұйымдастыру және проблемасы
Курс барысында іріктеу кезеңдері, міндеттері, қағидаттары, іріктеуге қойылатын әдістемелік талаптар; іріктеу критерийлері мен әдістері; спорттық қабілеттер мен бейімділіктер; тұқым қуалаушылықтың әсер ету көрсеткіштері; адамның генетикалық картасы; жеке тұлғаның мүмкіндігін бағалаудың міндетті кешенді бағдарламасы қаралатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі физикалық және функционалдық дайындық
Бұл пән дене шынықтырудың әртүрлі аспектілерін зерттеуді қамтиды, мысалы: таңдалған спорт түріндегі қозғалыстар мен техниканы талдау; күш, төзімділік, икемділік пен үйлестіруді дамытуға арналған жаттығулар; таңдалған спорт түрінің мақсаттары мен қажеттіліктеріне сәйкес оқу процесін жоспарлау; жабдықпен жұмыс және оны пайдалану бойынша ұсыныстар; таңдалған спорт түрінен максималды нәтижеге жету үшін салауатты өмір салты және дұрыс тамақтану. Пәннің мақсаты-спортшыларға оңтайлы физикалық мүмкіндіктерді дамытуға және таңдалған спорт түрінен жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектесу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейімделген дене шынықтыру және спорт
Бұл пән осы курстың негізгі түсініктері, түрлері, функциялары, принциптері; бейімделген дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму тарихы; бейімделген дене шынықтыру мен спорттың дене қабілеттерін, қасиеттерін дамытатын әдістері мен құралдары; бейімделген дене шынықтыру мен спортта оқытудың әдістері мен әдістемелері; бейімделген спорттағы ұйымдар, федерациялар; паралимпиадалық қозғалыс; мүгедектерге арналған жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ашылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт және дене шынықтыру-сауықтыру ұйымдары саласындағы менеджмент және маркетинг
Бұл пәннің курсында басқару негіздері, осы саладағы менеджмент бағыттары; басқару объектілері; маркетингтік ақпарат, дене шынықтыру және спорт ұйымдарындағы менеджмент; дене шынықтыру және сауықтыру ұйымдарының қызметтерін жылжытудағы PR-технологиялар мен жарнама; спорт тауарлары мен қызметтерінің менеджменті; спорт менеджментіндегі брендингтің рөлі көрсетілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы және физикалық белсенділіктегі эргономика
Бұл курста студенттер шаршауды азайту және шамадан тыс жаттығуларды болдырмау үшін тиімді жабдықты, киім мен ойын беттерін жобалау, жағдайлардағы тәуекелді бағалау әдістері және тиісті жаттығу деңгейіндегі әдістер сияқты мәселелерді зерттейді. Эргономика физикалық белсенді арнайы популяциялар аясында да зерттелетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыныптан тыс дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі
Пән курсында сыныптан тыс дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері мен нысандары ашылады: жаттығу, спорттық мерекелер, спартакиадалар, жарыстар және т.б.; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне байланысты сыныптан тыс түрлі спорттық іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесі; осы әртүрлі формалардың тиімділік критерийлері; жас ұрпақты сауықтырудағы сыныптан тыс жұмыстардың рөлі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық метрология
Бұл курста спорттық метрологияның пайда болу және даму тарихы; метрологияның жалпы негіздері; метрологиядағы математикалық әдістер; статистикалық гипотезалар; корреляциялық талдау; жалпы дене дайындығын анықтауға арналған тесттер; спорттағы функционалдық даярлықты бақылау әдістері; спорттағы зерттеулерді ұйымдастырудың метрологиялық аспектілері қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық сауықтыру сервисі
Бұл курста Қазақстандағы және әлемдегі спорттық-сауықтыру сервисінің пайда болу және даму тарихы; спорттық-сауықтыру сервисінің мақсаты, міндеттері; спорттық-сауықтыру сервисінің негізгі ұғымдары, түрлері мен ерекшеліктері келтіріледі; спорттық-сауықтыру сервисінің ұйымдастырылуының, жұмыс істеуінің және дамуының теориялық негіздері ашылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Бұл курста дене шынықтырудың жалпы негіздері; құралдар мен формалардың сипаттамалары; денсаулық жағдайындағы әртүрлі бұзылулар кезінде физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері; негізгі әдістер; массаж классификациясы; орындау техникасы; белгілі бір денсаулық тобына жататын оқушылармен физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері көрсетілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Пән дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшелігін; зерттеудің ұғымдық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; спорттық метрологияның деректерін зерттеулерде пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді; "дене шынықтыру және спорт" бағыты бойынша оқитын студенттердің курстық және дипломдық жұмыстарын дайындау мен қорғаудың ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық гигиена
Бұл курста спорттық гигиенаның негізгі ұғымдары мен міндеттері қарастырылады; дене шынықтыру сабақтарын өткізуге, спорт ғимараттарына, жабдықтарға қойылатын гигиеналық талаптар; гигиеналық нормалар мен ережелерді сақтай отырып жаттығуларды ұйымдастыру; күн тәртібі, Тамақтану және спорттық жаттығулар; жеке гигиена; қатаю жүйесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық дайындық процесін басқару
Бұл курста әртүрлі елдердегі спорттық даярлау жүйесінің тарихы мен қазіргі жағдайы; қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б. спорттық ойындардағы (волейбол, баскетбол, гандбол, теннис, футбол және т. б.) спорттық даярлау процесін басқарудың теориялық негіздері; спортшыларды даярлау жүйесі; жарыстарды ұйымдастыру және өткізу; спорттағы табысты айқындайтын факторлар; спорттық даярлықты бағалау және талдау зерделенеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялық қызмет
Бұл курста дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялық технологиялар; білім беру мекемелеріндегі дене тәрбиесін жаңғырту; осы салада кадрлар даярлаудағы интерактивті технологиялар; спортшыларды инновациялық даярлау; спорттық жарыстардағы инновациялар; дене шынықтыру және спорттағы цифрлық технологиялар; дене шынықтыру-сауықтыру қызметтері нарығындағы инновациялық идеялар мен бағыттар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
Бұл пәнде дене шынықтыруға негізделген денсаулық сақтау технологияларының теориялық - әдістемелік негіздері; олардың жіктелуі; ағзаны сауықтыру құралдары, әдістері мен принциптері; осы технологияларды білім беру мекемелерінде қолдану ерекшеліктері; әртүрлі елдердің сауықтыру-дене шынықтыру жүйесінің ерекшеліктері оқытылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лагерде дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
Бұл пән лагерьдегі дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының мақсаты, міндеттері, нысандары, мазмұны; осы қызметті жоспарлау; спорттық, қозғалмалы ойындар, ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, жарыстарды төрешілік ету; жүзуді ұйымдастыру және оқыту; өскелең ұрпақтың денсаулығын нығайту үшін лагерде дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын тиімді ұйымдастырудың рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спортшылардың дене шынықтыру дайындығының негіздері
Бұл курста спортшылардың дене дайындығын ұйымдастырудың ерекшеліктері; дайындықтың әртүрлі деңгейлерін ескере отырып, белгілі бір спорт түрін оқыту әдістемесі; физикалық деректердің даму динамикасын әртүрлі тесттер мен бағалау; осы дайындықтың әдістері мен құралдары; оның әртүрлі кезеңдердегі ерекшеліктері; әртүрлі бағыттағы сабақтарды ұйымдастыру нысандарын таңдау ерекшеліктері; дайындықты жетілдіру қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық білім
Бұл курста олимпиадалық білім берудің қалыптасу және даму тарихы; әлемдегі олимпиадалық қозғалыстың идеалдары мен қағидаттары; олимпиадалық спорт түрлері; Олимпиадалық ойындардың тарихы мен ерекшеліктері; олимпиадалық спорттың ұйымдастырылуы, нормативтік-құқықтық негіздері, мәдениеті; Паралимпиадалық ойындар: қалыптасу және даму тарихы, ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Олимпиадалық білім беру жүйесінде спорттық даярлықтың әлемдік мәдениетінің жетістіктерін пайдалану негізінде дене шынықтыру, әртүрлі ұлттық спорт түрлері, спорттық ойындар бойынша білім беру қызметінің ұйымдастырушылық әлеуетін анықтау және спорттық және тәрбиелік іс-шаралар өткізу.
- Белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалардың, жеткіншектер мен жасөспірімдердің спорттық қабілеттерін анықтау, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін ғылыми негізде басқару, дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетінде гигиеналық нормалар мен талаптардың сақталуын бақылау.
- Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері туралы білімдерін талдау және қорыту, дене шынықтыру мен бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бөліп көрсету, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды шынайы қабылдау.
- Спорттық медицина саласындағы білімдерін көрсету, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге бағытталған бейімделген, емдік дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, технологияларын қолдану.
- Дене шынықтырумен және спорттық іс - шаралармен айналысатындардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық, жеке ерекшеліктерін анықтау және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, ағзаның дамуына әсерін анықтау.
- Дене шынықтыру және спорт негіздері бойынша психологиялық-педагогикалық білімді қолдану, мектептегі негізгі спорт түрлерін оқыту әдістемесін меңгеру, оқу және сабақтан тыс, мектептен тыс дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтау, оқушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, теориялық және практикалық құндылығы бар оқу материалын қол жетімді түрде ұсыну, спорттық-педагогикалық шеберлікті қалыптастыру.
- Жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін белгілі бір табиғи, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру.
- Дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары саласындағы тұлғааралық өзара іс-қимыл міндеттерін тиімді шешу үшін коммуникативтік қабілеттерін көрсету, өз ойлары мен талаптарын логикалық дұрыс білдіру.
- Инновациялық білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіби міндеттерді шешу, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық актілеріне, дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы саласындағы халықаралық құқықтық құжаттарға сәйкес әрекет ету.
- Дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсету, спорттық метрология негіздеріне сүйену, өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын айқындау.
- Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында кәсіби нұсқаулық-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, олимпиадалық және паралимпиадалық білім беру жүйесінде спорттық даярлықтың әлемдік мәдениетінің жетістіктерін пайдалана отырып, дұрыс және ұтымды спорттық тамақтанудың ерекшеліктерін ескере отырып, техникалық-тактикалық, арнайы дене даярлығын оқыту әдістемелерін меңгеру қабілеті.