Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02201 Тарих в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Алаш қозғалысы көшбасшыларының өмірбаяны мен саяси жолы, ұлттық тәуелсіздік идеяларын іске асыруға қосқан үлесі, Қазақстанның қазіргі саяси партиялары мен қозғалыстарының қалыптасу эволюциясы туралы білімді білу және қолдану.
  • Ассоциациялар, балама шешімдер және инновациялар және шығармашылық қабілеттерді дамыту әдістері сияқты шығармашылық ойлаудың негізгі категорияларын түсіну; инновациялық тәсілдер мен мүмкіндіктерді анықтау үшін шығармашылық әдістерді пайдалана отырып, күрделі бизнес сценарийлері мен проблемаларын талдау; кәсіби басқару мәселелерін шешу үшін көшбасшылық концепцияларды қолдану, жағымды тұлғааралық коммуникацияларды құру, қарым-қатынас, келіссөздер және қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілік алдында жеткізу.
  • Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу тарихы мен құқықтық жүйесі, қазақ қоғамының құқықтық мәдениетінің ерекшеліктері, саяси және құқықтық институттарда мен нормаларда негізделген білімді қолдану.
  • Экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін көрсету, нормативтік-құқықтық құжаттарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы ҚР заңнамасын өз кәсіби қызметіндегі мәселелерді дұрыс шешу үшін пайдалану.
  • Отандық тарих пен Қазақстанның киелі тарихы, көшпелі өркениеттің негізгі фактілері, кезеңдері, ұғымдары, теориялары, гипотезалары, маңызды мәселелері және оның әлемдік өркениетке қосқан үлесі туралы, Қазақтардың көші-қонына байланысты себептер мен проблемалар туралы білімді қолдану.
  • Тарих ғылымының негізгі принциптері мен теориялары, тарихты зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері, негізгі тарихнамалық мектептер және олардың тұжырымдамалары, ғылыми пікірталасты жүргізудің принциптері туралы білімді қолдану.
  • Этнографияның негізгі сипаттамалары, оның қалыптасу кезеңдері, әлем аймақтары мен қазақтардың негізгі мәдени-этникалық қоғамдастықтарының ерекшеліктері, этнографиялық зерттеудің әдістері мен мектептері, қазақтардың рухани мәдениетіне қатысты әлем халықтарының біліктілік принциптері туралы білімдерін көрсету және қолдану.
  • Ежелгі дүние кезеңінен қазіргі уақытқа дейінгі әлемдік даму тарихы: ерекшеліктері, белгілері, тарихи кезеңдері, жалпы тарихтың нақты тарихи, салыстырмалы, пәнаралық және теориялық аспектілерінің бүкіл кешенінде және оның негізгі мәселелері туралы білімдерін көрсету және қолдану. тарихи процесс; дүниежүзілік діндер теориясы мен тарихының негізгі мәселелері, дінді зерттеу мен түсіндірудің негізгі жолдары, олардың ерекшелігі мен мазмұны, әлемдік діндердің ерекшеліктері және мәдениеттердің қалыптасуына әсері
  • Антропологиялық талдаудың көздері, әдістері, әртүрлі нәсілдер мен этностар өкілдерінің негізгі антропологиялық ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының әлеуметтік ерекшеліктері, демографиялық процестердің эволюциясы туралы білу және сол білімді қолдану.
  • Археологиялық кезеңдендіру, археологиялық жұмыстың негіздері, экспедициялар, археологиялық мәдениетке тән ерекшеліктер туралы білімдерін көрсету, ғылыми және анықтамалық әдебиеттерді білу.
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі кәсіби қызметінде, соның ішінде ТЖ жағдайында қолданады.
  • Өлкетанудың мәні, өлкені зерттеудің әдістері мен формалары, географиялық бөліністегі тарихи білімнің эволюциясы негіздері туралы білу және сол білімді қолдану, географиялық аспектіде елдер мен аймақтардың тарихи дамуын түсіндіру.
  • Қазақстанның сыртқы саясатын қалыптастырудың эволюциясы, оның кезеңдері, көрнекті дипломаттар факторлары, Қазақстанның халықаралық форматтағы ұйымдарға қатысуы, Қазақстан Республикасының әлемдік аренадағы рөлі мен орны туралы білімді білу және қолдану.
  • Тарихнамалық жұмыстың әдіснамасы, тарихи дереккөздерді зерттеу әдістемесі, деректанудың ұғымдық аппараты туралы білімді көрсету және қолдану, заманауи деректанудың негізгі даму үрдістерін білу.
  • Тоталитарлық билік механизмдері, саяси қуғын-сүргінге ұшырағандардың тағдыры, қуғын-сүргін құрбандарын ақтау жөніндегі Қазақстанның саясаты, ГУЛАГ жүйесінің ерекшеліктері және саяси лаңкестік салдарлары туралы білімдерін қолдану және көрсету.
Top