Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01513 Информатика (IP) в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Математика

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді курс бағдарламасына кіретін математиканың негізгі бөлімдерінің теориялық білімдерімен және негізгі практикалық математикалық әдістермен таныстыру, болашақ мұғалімдердің пайдалану дағдыларын игеруіне ықпал ету Студенттер: математиканың негізгі ережелері туралы білімді, дифференциалды есептеуді қолдана отырып математикалық зерттеу әдістерін, өзінің педагогикалық қызметінде математикалық ойдың дамуының негізгі кезеңдерін қолдана алады; тұжырымдар мен тұжырымдарды табиғи тілден формальды логика тіліне аудара алады, талдауды жеңілдетеді және жүргізеді; математикалық терминологияны шебер қолдана алады және математикалық әдістерді практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалауға кіріспе

    Мақсаты: курс аясында болашақ мұғалімдер әртүрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу жолдарын зерттейді. Ол үшін олар Бағдарламаның құрылымын, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптерін, шешу әдістерін, алгоритмдеуді, бағдарламалауды, күйін келтіруді және Python бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламаларды жүзеге асыруды талдайды. Студенттер: Заманауи бағдарламалау саласындағы білім мен ұғымдар жүйесін, әртүрлі сыныптардың алгоритмдерін бағдарламалық іске асырудың жалпы принциптерін қолдана алады; Python бағдарламалау тілі арқылы алгоритмдерді жүзеге асыра алады; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдай алады; тиісті пәндік терминология мен синтаксистік құрылымдарды қолдана алады; бағдарламалық кодтарды сынау және күйін келтіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Абайтану

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Физика

    «Физика» пәнін оқытудың мақсаты - негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу. Классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеру. Ғылыми дүниетаным мен заманауи физикалық ойлауды қалыптастыру. Заманауи ғылыми жабдықтармен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі бөлімдеріне тән шамалардың сандық ретті бағалауды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы

    Мақсаты: Курс әртүрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеуді үйренуге арналған. Осы мақсатта бағдарламаның құрылымы, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, күйін келтіру және Python жоғары деңгейлі бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады. Студенттер: Заманауи бағдарламалау саласындағы білім мен ұғымдар жүйесін, әртүрлі сыныптардың алгоритмдерін бағдарламалық іске асырудың жалпы принциптерін қолдана алады; Python бағдарламалау тілі арқылы алгоритмдерді жүзеге асыра алады; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдай алады; тиісті пәндік терминология мен синтаксистік құрылымдарды қолдана алады; бағдарламалық кодтарды сынау және күйін келтіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: әртүрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; Оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалау бойынша жеке қажеттіліктерін қарастыру; нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дискретті математика

    Дискреттік математика пәнін игерудің негізгі мақсаты студенттерге дискретті математика есептерін шешудің әдістерін және соған байланысты ойлауды үйрету. Оқу процесінде студенттерге дискреттік математиканың негізгі бөлімдері бойынша базалық білімнің қорын беру, алынған білімді дискретті математиканың типтік есептерін шешуде ұтымды және тиімді пайдалануды үйрету қажет; студенттердің дискретті математика туралы түсінігі мен нысандар мен процестердің кең спектрін зерттеу әдісі ретінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс

    Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер Python тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау принциптерін талдайды және оларды бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде, сондай-ақ педагогикалық қызметте қолданады. Студенттер: объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін қолдана алады; тіл кітапханаларындағы сыныптар мен модульдерді қолдана алады; өз сыныптарын құра отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау ортасында бағдарламалар жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    "Білім берудегі цифрлық технологиялар" пәні білім беру саласындағы цифрлық технологиялардың рөлін, мүмкіндіктері мен қолданылуын зерделеуге және түсінуге бағытталған заманауи білім беру бағдарламаларының негізгі құрамдас бөлігі болып табылады. Технология барған сайын маңызды рөл атқаратын қазіргі ақпараттық қоғамда бұл пән болашақ білім беру мұғалімдері мен мамандарын цифрлық құралдар мен ресурстарды оқу процесіне біріктіруге дайындауға арналған. Курс барысында болашақ мұғалімдер білім беру процесінде ақпараттық технологиялардың қолданылуын бағалайды және мұғалім ретінде өздерінің цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастырады. Студенттер: кәсіби міндеттерді шешу үшін ресурстық-ақпараттық базаларды қалыптастыра алады; өз зерттеулерінің нәтижелерін талдай алады және оларды нақты білім беру және зерттеу міндеттерін шешуде қолдана алады; білім беру процесін ұйымдастыруда және іске асыруда цифрлық ресурстарды қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік жабдықты және оның техникалық сипаттамаларын, соның ішінде жүйелердің негізгі логикалық бірліктерінің жұмыс принциптерін зерттейді. Олар сондай-ақ есептеу платформалары мен архитектураларының жіктелуін, сондай-ақ компьютерлік жабдықтың негізгі құрылымдық элементтерін, олардың жұмысын және бағдарламалық және аппараттық үйлесімділікті талдайды. Студенттер: компьютерлердің әртүрлі белгілері бойынша жіктелуін, әртүрлі цифрлық құрылғылардың сипаттамалары мен ерекшеліктерін, сондай-ақ есептеу жүйелерінің даму тенденцияларын түсіне алады; цифрлық есептеу жүйелерінің құрылысын және олардың архитектуралық ерекшеліктерін, сондай-ақ кэш-жадтың жұмыс істеу принциптерін түсіне алады; нақты міндеттерді шешу үшін аппараттық құралдардың оңтайлы конфигурациясын және құрылғылардың сипаттамаларын анықтай алады; дербес компьютердің негізгі блоктарын айқындай алады, сыртқы құрылғыларды қосуға арналған қосқыштар; есептеу техникасының аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуінің үйлесімділігін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау

    Мақсаты: болашақ мұғалімдер заманауи интеграцияланған даму орталарын қолдана отырып, мобильді қосымшалардың білікті дамуын жүзеге асыра алатын, адаптивті пайдаланушы интерфейсін дамыта алатын, шектеулі ресурстар жағдайында архитектураны жобалай алатын, нәтижесінде мобильді платформада жұмыс істейтін тұтас қосымшаны алатын білім, білік және дағдыларды игеру; қабылданған шешімдерді өз бетінше бағалау Студенттер: бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің заманауи орталары мен құралдарын, бағдарламалық жасақтаманы жобалау және жобалау әдістерін игере алады;алгоритмдерді таңдап, мобильді қосымшаларға арналған бағдарлама құра алады; жасалған бағдарламалық жасақтаманы әртүрлі құралдар мен әдістермен сынау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Мақсаты: пән көптеген бейіндік пәндер үшін негіз болып табылады. Пән комбинаторика, математикалық логика, ақпарат теориясының әдістері, ақпаратты кодтау, алгоритмдер теориясы және теориялық информатика негіздерін сәтті игеру үшін қажетті алгоритмді графикалық түрде ұсыну әдістері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер тиісті қолданбалы есептерді шешу үшін есептеу аппаратын пайдалану дағдыларын және типтік есептерді шешу дағдыларын игереді. Студенттер: ақпарат теориясының жалпы принциптерін және әртүрлі сыныптардың алгоритмдерін іске асыруды біле алады; теориялық информатика бөлімдерін қолданудың негізгі дағдыларын меңгере алады; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан таңдау, зерттеу нәтижелерін педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда қолдану. Студенттер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біле алады; педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тани алады және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінеді; адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажырату; олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүйелік бағдарламалау

    Мақсаты: жүйелік бағдарламалауға кіріспе. Бағдарламалық өнімдерді жөндеудің және тестілеудің негізгі принциптері. Есептеу машинасының аппараттық және бағдарламалық ерекшеліктерін ескере отырып, жүйелік бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу әдістері. Заманауи бағдарламалау жүйелерінің ерекшеліктері және жүйелік бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу принциптері. Заманауи бағдарламалау тілдерінде бағдарламалық модульді әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web қосымшаларын әзірлеу

    Бұл пәннің мақсаты студенттерге веб-қосымшаларды әзірлеудің заманауи әдістері мен құралдарын үйрету болып табылады. Ол функционалды, қауіпсіз және тиімді веб-қосымшаларды құру дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ веб-технологиялардың негіздерімен және олардың практикалық қолданылуымен танысуға бағытталған. Студенттер статикалық беттерді жасаудан бастап динамикалық, интерактивті және функционалды веб-қосымшаларды құруға дейінгі веб-қосымшаларды дамытудың практикалық дағдыларын алады. Бұл пәнді меңгеру студенттерге білікті веб-әзірлеуші болуға және заманауи веб-жобаларды әзірлеуге тиімді үлес қосуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Мақсаты: студенттерде кәсіби қызметтің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды Білім беру. Сандық гаджеттер және сандық қашықтықтан оқыту құралдары. Оқу сабақтарының типологиясы мен формалары: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. қашықтықтан оқытуда. Қашықтықтан оқытудағы Диагностика және бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік технологияларды оқытуда, ақпаратты ұсыну мен өңдеуде, интернетті қауіпсіз пайдалануда және бастауыш сынып оқушылары үшін есептеу ойлауында өз білімдері мен дағдыларын дамытады. Студенттер: смартфондар мен компьютерлерді қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті негізгі тақырыптарды түсіне алады; балалардың жасын ескере отырып, Цифрлық сауаттылық, цифрлық гигиена, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін оқыту әдістемесін меңгере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    "Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеулер негіздері" пәні экология, қоршаған орта және қауіпсіз өмір сүруді қамтамасыз ету саласындағы дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған білім беру бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл пән табиғи ортаны зерттеуге, адамның экожүйеге әсеріне, сондай-ақ әртүрлі салалардағы қауіпсіздік әдістеріне қатысты негізгі аспектілерді қамтиды. Бұл пән студенттердің экологиялық мәселелер туралы түсініктерін қалыптастыруға, ғылыми зерттеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ күнделікті өмір мен кәсіби қызметтегі қауіпсіздік мәселелерінде хабардар болуға ықпал етеді. Ол студенттерді қоршаған ортаға және қауіпсіздікке жауапкершілікпен қарауға, сондай-ақ оларды жақсартуға белсенді қатысуға дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлтты және мобильді технологиялар

    Мақсаты: курс аясында болашақ мұғалімдер бұлтты есептеу технологиясымен, барлық жерде есептеу тұжырымдамасымен және жаңа инфрақұрылымдарды қалыптастыру кезінде бұлтты есептеулерді қолданумен танысады. Олар бұлттық қызметті құру, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істеу және бұлттық есептеулерді пайдалану әдістерін үйренеді. Студенттер: бұлттық технологияның негізгі принциптерін, әртүрлі платформаларды пайдалана отырып, бұлттық жүйелерге арналған қолданбаларды әзірлеу принциптері мен әдістерін түсіну; бұлтқа орналастырылған қолданбаларды әзірлеу және сүйемелдеу үшін бұлттық жүйе бағдарламалық құралын әзірлеу, жүйелік басқару дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау

    "Пайдаланушы графикалық интерфейсін әзірлеу" пәні әртүрлі бағдарламалық өнімдерге арналған графикалық интерфейстерді жобалауды, әзірлеуді және оңтайландыруды қамтиды. Студенттер интерфейсті жобалау, пайдаланушының өзара әрекеттесуі және пайдаланушы тәжірибесі элементтерін басқару принциптерін үйренеді. "Пайдаланушының графикалық интерфейсін әзірлеу" пәнін оқу студенттерге пайдаланушының қажеттіліктерін ескеретін және пайдаланушының жағымды тәжірибесін ұсынатын заманауи және интуитивті интерфейстерді құру үшін қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді. Бұл білім бағдарламалық жасақтама жасаушылар, интерфейс дизайнерлері және пайдаланушы тәжірибесі мамандары үшін өте маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгере алады (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдана алады; Оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін танып, қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары

    "Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары" пәні студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған білім беру бағдарламасының бөлігі болып табылады. Бұл пән студенттерді осы саладағы тиімді зерттеу тәсіліне дайындау мақсатында әдіснамалық құралдарды игеруді, құқықтық құбылыстарды талдауды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибелерді зерделеуді қамтиды. Бұл пән студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы жағдайларды талдау, зерттеу және бағалау дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ дербес ғылыми қызметке дайындалуға және өзекті әлеуметтік және құқықтық мәселелерді шешуге белсенді қатысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорының жүйелері

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер деректердің негізгі модельдерін, олардың сипаттамалары мен жұмыс принциптерін салыстырады. Талдау негізінде олар деректер моделін құруда, мәліметтер базасын басқарудың қолайлы жүйесін таңдауда және мәліметтер базасын құруда қолданылады. Студенттер: мәліметтер мен білімнің негізгі модельдерін (оның ішінде "субъект-байланыс" инфологиялық моделін, даталогиялық реляциялық модельді, білімді ұсынудың өндірістік модельдерін), SQL реляциялық деректерді басқару тілін анықтай алады; мәліметтер мен білімді абстракциялаудың негізгі принциптерін, мәліметтер базасын басқару жүйесін іске асыру тәсілдерін, мәліметтер базасын құру кезінде жобалық шешімдердің сапасын бағалау әдістерін ажырата алады.ании мәліметтер базасы, біліммен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істеу принциптері; деректердің инфологиялық және даталогиялық модельдерін құра білу, мәліметтер базасын басқару жүйелерін таңдау және бір пайдаланушының реляциялық мәліметтер базасын құру дәлелді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатика тарихы

    Бұл пәннің мақсаты-информатиканың ғылым және білім саласы ретінде тарихи дамуын зерттеу, сонымен қатар ақпараттық технологиялардың қазіргі қоғамға әсері мен маңыздылығын түсіну. Пән компьютерлік технологиялардың эволюциясы, негізгі сәттері мен жетістіктері туралы түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ информатика тарихы мен цифрлық ортадағы қазіргі тенденциялар арасындағы байланысты анықтауға бағытталған. Информатика тарихын зерттеу студенттерге ақпараттық технологияның қазіргі күйіне қалай келгенін, олардың қазіргі қоғамға қосқан үлесінің маңыздылығын және болашақта осы салаға қандай қиындықтар туындайтынын түсінуге көмектеседі. Бұл пән цифрлық қоғамдағы сыни ойлауды, зейінді және тарихи перспективаның құндылығын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    "Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері" пәні экономика және кәсіпкерлік салаларындағы ғылыми зерттеулер саласындағы дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған бакалаврларды оқыту бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Ол экономикалық салада ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру үшін қажетті әдістемелік тәсілдерді, деректерді талдау әдістерін және зерттеу құралдарын қамтиды. Бұл пән бакалаврларға ғылыми зерттеулер жүргізу, экономикалық деректерді талдау және ұтымды тұжырымдар жасау үшін қажетті дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Ол сондай-ақ қазіргі экономикалық ортада маңызды болып табылатын сыни ойлауды және ақпарат көздерін бағалау қабілетін дамытуға ықпал етеді. "Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері" пәні экономика және кәсіпкерлік салаларындағы ғылыми зерттеулер саласындағы дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған бакалаврларды оқыту бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Ол экономикалық салада ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру үшін қажетті әдістемелік тәсілдерді, деректерді талдау әдістерін және зерттеу құралдарын қамтиды. Бұл пән бакалаврларға ғылыми зерттеулер жүргізу, экономикалық деректерді талдау және ұтымды тұжырымдар жасау үшін қажетті дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Ол сондай-ақ қазіргі экономикалық ортада маңызды болып табылатын сыни ойлауды және ақпарат көздерін бағалау қабілетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер: әртүрлілікті қабылдай алады, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтай алады; даму басымдықтарын анықтайды, іс-шараларды жоспарлай алады білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қауымдастығындағы ынтымақтастыққа ықпал ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі Smart технологиялар

    Бұл пәннің мақсаты білім беру процестерін оңтайландыру және жетілдіру үшін "Ақылды технологиялар" (Smart технологиялар) ұғымымен біріктірілген заманауи инновациялық технологияларды зерттеу және қолдану болып табылады. Пән оқу процесінде Зияткерлік технологиялар мен ресурстарды тиімді пайдалана алатын, оларды білім алушылардың әртүрлі қажеттіліктеріне бейімдей алатын және білім сапасын жетілдіре алатын мамандарды даярлауға бағытталған. "Білім берудегі Smart технологиялар" пәнін оқу студенттерге инновациялық технологиялардың білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын қалай арттыра алатындығы туралы терең түсінік береді. Бұл сонымен қатар студенттерге болашақ қиындықтар мен білім беру мүмкіндіктеріне дайындалуға көмектеседі SMART технология барған сайын маңызды және әсер етуші факторға айналуда.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру экожүйелері

    "Білім беру экожүйелері" пәні барлық деңгейлер мен бағыттардағы бүкіл білім беру жүйесін түбегейлі реформалау жағдайында қазіргі заманғы білім беру және болашақ білім беру саласында жұмыс істеу үшін мамандар даярлауға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты студенттердің білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары мен бағыттары туралы түсініктерін қалыптастыру, білім беру бағдарламаларының әртүрлі түрлерінің дизайнымен танысу; цифрлық технологияларды тиімді пайдалану, білім беру экожүйелері туралы түсінікке ие болу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру студенттерге кәсіпкерлікке, төзімділікке, шығармашылыққа, білім беру экожүйелерінің мәнін түсінуге үйретеді. Пәннің міндеттері: 1. Білім беру экожүйелері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру. 2. Білім беру экожүйелерін дамытудың негізгі бағыттарының мәнін ашу. 3. Білім беру экожүйелерінде оқытуды ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру. 4. Қазіргі жағдайда білім беруді болжау және басқару үшін жаңа ақпараттық технологиялармен таныстыру. 5. Білім беру экожүйелері жағдайында білім беру процесін модельдеуге және білім беру бағдарламаларын жобалауға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: оқытуға сәйкес келетін педагогикалық модельдерді таңдай алады; технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді пәнаралық білімді ескере отырып, цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу үшін заманауи технологияларды пайдалану құзыреттілігімен қаруландыру. Студенттер: оқу процесінде пайдаланылатын әзірленген қолданыстағы цифрлық білім беру ресурстарын талдай және бағалай алады; ЦОР құру бойынша практикалық қызметтегі кәсіби міндеттерді шеше алады (оқу материалын іздеу, іріктеу, технологиялық құрамдас бөлікті таңдау, композициялық шешім, интерфейсті жобалау, редакциялау).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таратылған қосымшаларды әзірлеу

    Таратылған қосымшалардың негізгі стандарттары. Таратылған қосымшалар ұғымы және оларды әзірлеу тәсілдері. Технология негіздері ASP.Net WebForms. Серверлік басқару элементтері. Таратылған қосымшаларды жобалау. Қолданбаның таратылған беттерін шарлау. Web қолданбасының күйін басқару. Деректер базасы бар WEB қосымшасының жұмысы. Таратылған қосымшалардың қауіпсіздігі. Web-сервистерді әзірлеу. Веб-қосымшаларды әзірлеу технологиясы ASP.Net MVC. Таратылған қосымшалардың құрылымы мен дизайны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау

    Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдерді даярлауға және бағдарламалау бойынша олимпиадалық есептерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл оларға болашақта оқушыларды олимпиадаларға қатысуға дайындауға мүмкіндік береді. Студенттер: қолданбалы есептерді шешу үшін қолданыстағы алгоритмдердің тиімділігі мен қолданылуына талдау жасай алады; бағдарламалау саласындағы нақты есептерді шешу үшін жаңа алгоритмдер жасай алады; алған білімдерін информатика мұғалімінің оқу-практикалық қызметінде зерттеу және есептерді шешу үшін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және жекелендіру

    Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіне алады; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерде киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету проблемаларына жүйелі-тұтас көзқарасты, типтік қауіптердің пайда болу табиғаты туралы түсініктерді, сондай-ақ олардан қорғау іс-шараларын практикалық іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: әртүрлі деңгейдегі объектілердің киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету технологияларының негізгі ұғымдары мен мазмұнын, киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі шаралар кешені ұғымдарын, киберқауіпсіздікті қамтамасыз етудің үлгілік міндеттерін шешу алгоритмдерін және жүйелік, қолданбалы және арнайы мақсаттағы бағдарламалық құралдарды қолдануға; қорғалған веб-қосымшалар мен мобильді қосымшаларды әзірлеуге; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу кезінде криптографиялық алгоритмдерді қолдану дағдыларын меңгеруге. ұйымдарда ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі отандық және шетелдік стандарттарды өзінің кәсіби қызметінде пайдалану; бизнес-процестің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін желілік қауіпсіздіктің техникалық құралдары мен бағдарламалық сервистерін қолдану; заманауи дереккөздерді дербес талдау, қорытынды жасау, оларды дәлелдеу және ақпарат негізінде шешім қабылдау; Ақпараттық технологиялар тақырыбында идеялар мен пайымдауларды жазбаша және ауызша баяндай білу, аудитория алдында сөз сөйлеп, мемлекеттік, ағылшын және ұлтаралық қарым-қатынас тілдерінде көзқарасты қорғаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жетілдірілген шет тілі

    Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы оқытудың өзіндік дағдыларын дамыта алады бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; ғылыми зерттеулерге қатысу және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту; әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметін құжаттау және нәтижелерін ұсыну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру робототехникасы

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер мектеп біліміне робототехниканы енгізуді тиімді ғылыми, ақпараттық және әдістемелік қолдауды ұйымдастыруға дайындығын дамытады. Олар робототехниканың әлеуетін оқушылардың инженерлік қызмет туралы негізгі түсініктерін қалыптастырудың жетекші құралы ретінде пайдалану жолдарын зерттейді. Олар жобалау және бағдарламалау процесінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жалпы білім беретін мектепте сабақ және сабақтан тыс жұмыстарда робототехника технологияларын қолдану жолдарын зерттейді. Студенттер: интегративті оқу пәні ретінде мектептегі білім беру робототехникасының қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын, оның жалпы білім беру жүйесіндегі орны мен рөлін біле алады; білім беру робототехникасы курстарының мақсаттары мен мазмұнын, білім берудің әртүрлі кезеңдеріне арналған технологияларды талдай алады; роботтарды жобалау және бағдарламалау дағдыларын көрсетеді. тиісті пәндік терминология мен синтаксистік құрылымдарды қолданыңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Мақсаты: Курс машиналық оқытудың негізгі әдістерін, кестелік деректермен жұмыс істеу және визуализация үшін Python тіл кітапханасын, сондай-ақ деректерді өңдеу, категориялық және мәтіндік деректерді дайындау әдістерін үйренуге бағытталған. Студенттер: машиналық оқытуды пайдаланудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін меңгере алады; практикалық есептерді шешу үшін машиналық оқыту алгоритмдерін пайдалана алады; Машиналық оқыту алгоритмдерінің жұмыс нәтижелерін визуализациялай алады; модельдерді құру және сапасын бағалау әдістерін қолдана отырып, машиналық оқытуды бағдарламалау дағдыларын көрсете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • GameDev негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық тәсілдер

    Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Компьютерлік графика және 3D модельдеу

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік графикада АКТ құралдарын қолдану және осы білімді болашақ кәсіби қызметінде қолдану бойынша білім мен дағдыларды алады. Студенттер: ақпаратты графикалық түрде ұсынудың әртүрлі формалары туралы түсінікке ие бола алады; жаңа идеяларды іздеу процесін басқару үшін шығармашылық ойлауды дамыту; компьютерлік графика технологияларын меңгеру және оларды мультимедиялық және виртуалды Білім беру ресурстарын жобалау кезінде пайдалану 3D модельдеу. Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер визуализация негіздері, 3ds Max әзірлеу ортасы және қарапайым геометриялық объектілерге негізделген модельдеу сияқты 3D модельдеу әдістерін қолданады. Олар объектілерді түрлендіру тәсілдерін, координаттар жүйесін, объектілердің орналасуын, көпбұрышты модельдеу негіздерін және материалдармен жұмыс істеуді зерттейді. Студенттер: 3D редакторлардың негізгі мүмкіндіктерін анықтай алады; үш өлшемді модельдерді құру әдістері; примитивтермен жұмыс істеудің негізгі кезеңдері; материалдарды құру және қолдану процесі; 3D модельдер мен көріністерді құру негіздері; 3D графикамен жұмыс істеуге арналған компьютердің аппараттық және бағдарламалық жасақтамасына қойылатын талаптар; көріністер мен анимациялар жасау үшін үш өлшемді модельдерді қолдануды көрсету; процесті білу көріністер мен анимацияларды визуализациялау (көрсету); таңдалған 3D редактордың үш өлшемді кескін жасау мүмкіндігі; қарапайым үш өлшемді модельдер жасау үшін таңдалған 3D редактордың мүмкіндіктерін пайдалану қабілетін көрсету; үш өлшемді модельді сахна немесе анимация түрінде визуализациялауды жүзеге асыру; ғаламдық компьютерлік Интернет желісінде дайын 3D модельдерді іздеуді жүзеге асыру 3D модельдеріне басқа бағдарламалық өнімдерден объектілерді енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT жобаларын басқару

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және қолдау мәселелерін зерттейді. Олар бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклінің барлық кезеңдерін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау туралы білімді пайдаланады. Олар сондай-ақ ат басқару стандарттары, Agile бағдарламалау, технология және соңғы технологиялар мен тәсілдерді қолдана отырып бағдарламалық жасақтаманы жөндеу туралы негізгі білімді үйренеді. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер жобаларды басқару құралдары туралы жалпы түсінік алады. Студенттер: ат жобасының өзгеруін басқару құралдары мен әдістерін, ат жобасының коммуникациялары мен ресурстарын басқару үшін қажетті құралдар мен әдістерді таңдап, іс жүзінде қолдана алады; белгілі бір ат жобасының ерекшелігіне сәйкес келетін өмірлік цикл моделін анықтай алады; ат жобаларының тәуекелдеріне барабар әрекет ету шараларын әзірлей алады және АТ жобаларының тәуекелдерін анықтай алады, тәуекелдерді бағалай алады; жобаларды басқарудың негізгі халықаралық және ұлттық стандарттары туралы білімдерін көрсету; ат жобаларын басқаруды автоматтандыру үшін қолданылатын бағдарламалық өнімдердің негізгі түрлері; жобаның мерзімдері мен білімдерін басқару құралдарын қолдану және жоба жұмыстарының иерархиялық құрылымын, ат-жобаларды басқарудың корпоративтік стандартының құрылымын әзірлеу; жобаға бағытталған қызметтің негізгі ерекшеліктерін тұжырымдау және оларды нақты мысалдармен суреттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі иммерсивті технологиялар

    Пәннің мақсаты-студенттерде VR/AR технологияларымен жұмыс істеудің негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру және оларды жобалармен жұмыс істеуде қолдану және білім беруде VR/AR технологияларын, виртуалды, толықтырылған және аралас шындықты пайдалану дағдыларын қалыптастыру, осы технологиялардың негізгі түсініктері, өзектілігі мен болашағы тұжырымдамамен таныстыру және идеяны қалыптастыру болып табылады виртуалды және толықтырылған шындықтың негізгі түсініктері мен айырмашылықтары туралы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет заттары

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер заттар интернетін ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, қолданыстағы технологияларды, сондай-ақ заттар интернетін дамытудың негізгі тенденциялары мен бағыттарын талдайды. Болашақ мұғалімдер микроконтроллерлермен және негізгі жөндеу тақталарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, қолданыстағы IoT жүйелерін түсінуді және оларды нақты сценарийлер үшін қолдануды, сондай-ақ тұтас IoT жүйелерін әзірлеуді қалыптастырады. Студенттер: білімдерін пайдалана алады заттар интернеті тұжырымдамасының негізгі ережелері, нарықтағы IoT жабдығының негізгі сорттары мен жұмыс принципі, IoT шешімдерін жасау үшін қолданылатын технологиялар мен хаттамалар; Заттар интернеті шешімдерін жасау үшін қолайлы электрондық компоненттерді табу, шешімнің экономикалық тиімділігіне талдау жасау; физикалық прототипті жобалау және құрастыру; шешімді сынау, талдау және ауызшапроблемаларды жарақаттау; электрондық компоненттермен және IOT құрылғыларымен жұмыс істеу және өз жобаларын әзірлеу дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдерде әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студенттер: адамның интеллектуалды іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы мәселелерін шешу үшін білімді ұсынудың әртүрлі модельдеріне салыстырмалы талдау жасай алады; логикалық және функционалды бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса) жүзеге асыра алады; заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалануға
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою
  • әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатика білімін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану
  • инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіну, оқыту процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан өмірлік және оқу контекстінде, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып қолдау
  • тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
  • ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу
  • математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу
  • ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін АТ қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану
  • информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану
  • педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану
Top