6B01111 Педагогика және психология в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелеріндегі оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың қазіргі әдістемелері мен технологияларын және кәсіби мәнді жеке тұлғалық сапаларды меңгерген, психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыруға қабілетті педагог-психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Кәсіби іс-әрекетке кіріспе
«Кәсіби іс-әрекетке кіріспе» курсы білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық қызметтің теориялық негіздерін меңгеруге, болашақ педагог-психологтың кәсіби қызметі туралы білімді жүйелендіруге және түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс студенттерге педагог-психологтың жалпы мәдени, дүниетанымдық, кәсіби өзін-өзі анықтауы туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Курс болашақ педагог-психологқа балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы мәліметтерді береді, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы білімдермен қаруландыруға және оны оқу іс-әрекетінің түрлерінде қолдана білуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасерекшелік психологиясы
«Жас ерекшелік психологиясы» курсының басты мақсаты-онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде адамның психикасы мен тұлғасының даму заңдылықтарын ашу. Курстың негізіне отандық психологияда адамның, баланың қоршаған ортамен қарым-қатынасы үрдісінде әлеуметтік практика ретінде психикалық даму туралы қалыптасқан түсінік алынған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек психологиясы
«Еңбек психологиясы» курсы еңбек психологиясының пәні, нысаны және міндеттері туралы адекватты түсінік қалыптастыруға, сонымен қатар психологиялық заңдылықтарды, өндірістік және кәсіби қызметпен, физикалық және әлеуметтік ортамен байланысты үрдістің және жеке тұлғаның қасиеттерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Курс болашақ педагог-психологтардың педагогикалық қызмет туралы түсінігін қалыптастыруға, педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеруге, білім беру парадигмасы мен жаңа стандарттардың өзгеруіне байланысты оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруға қажетті іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
«Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» модулі (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Қаржылық сауаттылық, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)"
Бұл модуль ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін, Қазақстан Республикасының құқық және құқықтық қатынастардың негізгі ұғымдарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктерін, экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, экология, тұрақты даму саласындағы теориялық және практикалық негіздерді, қоршаған ортаны қорғау және адамның өмір қауіпсіздігі мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика және психология тарихы
"Педагогика және психология тарихы" пәнін оқу психология мен педагогикадағы ғылыми білімнің дамуы туралы түсініктерді қалыптастыруға, әлемдік психологиядағы негізгі заманауи теориялар мен ғылыми бағыттарды түсінуге мүмкіндік береді. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі әр түрлі тарихи кезеңдерде тәрбие, мектеп және педагогикалық ой дамуының тарихи заңдылықтары туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психология тарихы
Курс психологиядағы ғылыми білімнің дамуының тарихи логикасы туралы түсінік береді; әр түрлі тарихи кезеңдердегі негізгі шетелдік және отандық психологиялық бағыттар мен теорияларды қарастырады; қазіргі психологиядағы ғылыми мектептер мен бағыттар арасындағы негізгі айырмашылықтарды көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика тарихы және мектептану
Педагогика тарихы және мектептану курсын зерттеу болашақ педагог-психологтарға педагогикалық ғылымның теориялық негіздерімен, мектеп және білім беру тарихымен, әр кезеңде мектептегі білім беру мен оқытудың тиімді ұйымдастырылуымен, педагогикалық білім беру жүйесінің дамуымен танысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психофизиология
«Психофизиология» курсы психологтың кәсіби қызметіндегі психодиагностика, алдын алу және түзету қызметтеріне қажетті функционалдық және психологиялық жағдайды бағалауға, психикалық қызметтің физиологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы психология
"Жалпы психология" оқу пәні студенттердің курс бойынша пәні, міндеттері, функциялары мен мазмұны, психикалық құбылыстардың ерекшеліктері, олардың дамуы мен қызмет етуі туралы түсінігін дамытуға, жоғары психологиялық мәдениетті қалыптастыру арқылы болашақ педагог-психологтардың кәсіби сана-сезімін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік жұмыс теориясы
"Әлеуметтік жұмыс теориясы" пәні болашақ мамандарға әлеуметтік жұмыстың теориялық негіздері, ғылыми пән ретінде, сонымен қатар практикалық іс-әрекет, әлеуметтік жұмыстың ғылыми модельдері мен теорияларына байланысты негізгі мәселелер туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі педагогика
"Мектепке дейінгі педагогика" курсы мектепке дейінгі педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, мектепке дейінгі баланы тәрбиелеу мен дамытудың қазіргі педагогикалық теориялары мен концепцияларын, мектепке дейінгі және ерте жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің вариативті бағдарламалары мен психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, МДҰ-да пәндік дамытудың білім беру ортасын құру мәселелерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқу пәні оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында болашақ педагог-психологтардың білімін кеңейтуге, болашақ мамандардың дәстүрлі әдістемелер мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын пайдалана отырып, сынып жетекшісінің қызметін жүзеге асыру үшін жалпы педагогикалық, әлеуметтік-тұлғалық және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік педагогика
«Әлеуметтік педагогика» курсы әлеуметтік ортаның жеке тұлғаны тәрбиелеу мен қалыптастыруға ықпал ететін педагогика саласын қарастырады; әлеуметтік ортаның нақты жағдайларын ескере отырып, жеке тұлғаны тәрбиелеуде оңтайлы іс-шаралар жүйесін құрастырады. Әлеуметтік-педагогикалық болмыстың көрінісін сипаттайды, педагог қызметінің әлеуметтік маңыздылығын, оған дайындық жүйесін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Этнопедагогика және этнопсихология
Этнопедагогика және этнопсихология курсы студенттерді қазақ халқы мен Қазақстан халықтарының этномәдени және педагогикалық мұрасына баулиды, сондай-ақ, халық тәрбиесінің ерекшеліктерін, адам психикасының этникалық ерекшеліктерін, ұлттық сипатын, этникалық сана-сезімнің, этникалық стереотиптердің қалыптасуы мен қызмет етуінің заңдылықтарын және т. б. зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық психология
«Педагогикалық психология» курсы болашақ педагог-психологтардың білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы психологиялық-педагогикалық білімдерін жүйелендіруге және біріктіруге бағытталған, оқушылардың даралығын дамыту үшін жағдай жасауға, мұғалімнің педагогикалық қызметінде жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруына, білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік коммуникация
«Әлеуметтік коммуникация» курсы ақпараттық қоғамның заманауи теориялық концепцияларын қарастырады, әлеуметтік ұйымдар мен жалпы қоғамда болып жатқан ақпараттық-алмасу үрдісін зерделеуге бағытталған. Курс тұлғааралық, топтық және бұқаралық, ресми және бейресми, вербалды және вербалды емес коммуникацияларды қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қарым-қатынас психологиясы
"Қарым-қатынас психологиясы" пәнінің мазмұны қарым-қатынастың мақсаттары, функциялары мен түрлері туралы түсінік береді, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, білімдерді меңгеруге ықпал етеді және студенттерде қоғамдағы қазіргі азаматтардың күнделікті іс-әрекеті мен мінез-құлқы жағдайында қажетті гуманитарлы ойлауды, тиісті психологиялық және адамгершілік қасиеттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы педагогика
"Арнайы педагогика" курсы мүмкіндігі шектеулі адамдардың даму және оларға білім беру ерекшеліктерін, оның жеке тұлға ретінде қалыптасуы мен әлеуметтенуінің ерекшеліктерін зерделеуге, сондай-ақ түзетуді қамтамасыз ететін тиімді жолдар мен әдістерді, құралдарды табу, ерекше қажеттілігі бар адамның қоғамға әлеуметтік бейімделуі мен кірігуі және оның барынша тәуелсіз өмір сүруін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік психология
"Әлеуметтік психология" пәнінің мақсаты адамның әлеуметтік қарым-қатынасы мен әлеуметтік топтардың психологиялық сипаттамаларына негізделген мінез-құлқы мен қызметінің заңдылықтарын, ерекшеліктерін зерттеу; әлеуметтік өмірдің қатысушылары әлеуметтік өзара іс-қимыл субъектілері ретінде адамға және қоғамға әлеуметтік әсердің жеке-психологиялық механизмдерін анықтайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың мектепке психологиялық дайындығы
«Балалардың мектепке психологиялық дайындығы» курсы студенттерді мектепке баланың психологиялық дайындығы туралы негізгі концепциялармен және ұғымдармен; баланың мектепке психологиялық дайындығының компоненттерімен; бала психикасының жас ерекшеліктерін эксперименттік зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын меңгерумен; психодиагностикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларымен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық жазба
Курсты меңгеру барысында білім алушылар әртүрлі ақпараттық көздерден ақпаратты іріктеуді, сыни бағалауды және түсіндіруді, ауызша және жазбаша түрде өз көзқарасын тұжырымдауды және ол үшін тиісті дәлелдеме құралдарын пайдалануды, диалог жүргізуді үйренеді. Білім алушыларда көркем мәтіндерді дайындау, жазу және жариялау, жобаларды әзірлеу және ұсыну дағдылары, оқытылатын білім беру бағдарламасының пәндері тақырыбы бойынша презентациялар қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Практикалық психология
«Практикалық психология» курсы практикалық психологияның пәні, міндеттері туралы, оның отандық және шетелдік психологиядағы даму тарихы туралы, практикалық психология саласындағы зерттеулерді құрудың әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Бұл курс студенттердің практикалық психологпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Девиантты мінез-құлық психологиясы
«Девиантты мінез-құлық психологиясы» курсы девиантты мінез-құлық және қалыпты мінез-құлық ұғымын қалыптастыруға бағытталған; Даму дағдарысы туралы түсінік; ерте диагностика және анамнез; әлеуметтік девиацияның алдын алу, іс-шаралар, психокоррекциялық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Курс психология пәнінің оқытушысының кәсіби дайындығына бағытталған. Бұл курс психологияның негізгі ұғымдарын қарастырады; психологияны оқыту әдістемесінің оқу пәні ретінде мектептегі психологтың практикалық жұмысының басқа түрлерімен байланысын қарастырады; психологияны оқыту әдістерімен, психология бойынша оқу сабақтарының түрлерімен және оларды өткізу әдістемесімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұлғаралық қарым-қатынас теориясы
«Тұлғааралық қарым-қатынас теориясы» курсы студенттерге қазіргі қоғамдағы қарым-қатынас мәдениетінің механизмдері мен әлеуметтік қызметтерін ашуға, жеке тұлға психологиясы, топ, қарым-қатынас саласында білім алуға, оңтайлы мінез-құлыққа, қарым-қатынас этикасы мен қарым-қатынас әдебі қабілетін дамытуға, коммуникативтік біліктерді жетілдіруге және білім алушылардың тұлғалық және кәсіби өсуіне ықпал етуге көмектеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тренинг қызметі негіздері
«Тренингтік қызмет негіздері» курсы тренингтік жұмыстың теориялық-әдіснамалық негіздерімен таныстырады; психологиялық тренингті өткізу әдістемесін зерделеу бойынша негізгі талаптар мен ұйымдастырушылық-әдістемелік нұсқауларды зерделеуді қамтиды; әлеуметтік-психологиялық тренингті өткізудің стандартты біліктері мен дағдыларын қалыптастырады; студенттерді әртүрлі топтарда психологиялық тренингтерді табысты өткізуге дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
«Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы» курсын оқу кезінде студенттер тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы саласындағы білімдерін толықтырады, психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық концепциялары мен негізгі қағидалары, оның психологиялық практикадағы және ғылым жүйесіндегі орны туралы түсініктерді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шығармашылықты дамыту және дарынды балалармен жұмыс
«Шығармашылықты дамыту және дарынды балалармен жұмыс» курсы дарындылық феноменінің теориялық ережелерін, оны дамыту әдістемелерін зерттеуге бағытталған. Курс білім алушылардың дарынды оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру тәсілдерін меңгеруіне және олардың табиғи және шығармашылық қабілеттерін анықтауға ықпал етеді. Балалардың дарындылығын одан әрі дамыту жолдарын ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Курс болашақ педагог-психологтардың орта кәсіптік білім беру ұйымдарында педагогиканы оқыту процесін ұйымдастыру және басқару үшін қажетті практикалық біліктерін қалыптастыруға, білім алушыларды педагогиканы оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, принциптері, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары туралы ғылыми білім беру жүйесімен қаруландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларды білім берудегі инклюзивтік үрдістерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерімен таныстыруға және мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын модельдеудің сұлбасын жасауға, жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде кіріктірілген оқыту туралы түсінік беруге бағытталған. Курс аясында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың мінез-құлқын түзету және әлеуметтенуін дамытуда қолданылатын тиімді тәсілдері, АВА-терапия элементтері қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психологиялық қызметті ұйымдастыру негіздері
«Психологиялық қызметті ұйымдастыру негіздері» курсы студенттерді психологиялық қызметтің ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілерінің негіздері бойынша біліммен қамтамасыз етуге, оның білім беру мекемесінің оқу-мәселелеріндегі тиімді жұмыс істеуіне бағытталған. Студенттер психологиялық қызметті ұйымдастыру мақсат-міндеттерімен, қағидаларымен, психологиялық қызметтің нормативтік-құқықтық базасымен және білім беру саласындағы психолог қызметінің негізгі бағыттарымен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалды психология
«Дифференциалды психология» курсы әртүрлі топтар өкілдерінің психологиялық көріністерінің типологиялық айырмашылықтары, дифференциалдық психологияның негізгі түсініктері мен әдістері, адамның психологиялық ерекшеліктерінің вариативтілік диапазоны мен детерминанттары туралы білімді меңгеруге бағытталған. Студенттер адамдардың мінез-құлқында, психикалық іс-әрекетінде жалпы, типтік және жеке, психологиялық сипаттамалардың топтық таралуын анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
«Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері» курсы суицидтік мінез - құлықтың психологиялық аспектілері, модельдері мен мазмұнын, өмірлік қиын жағдайларда психологиялық қолдау көрсету негіздерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектептегі психологиялық қызмет
«Мектептегі психологиялық қызмет» курсы мектеп мекемелерінде психологиялық жұмысты ұйымдастырудың жолдары, тәсілдері туралы білімдермен қаруландыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты-психолог маманның тұлғалық және кәсіби қасиеттерін дамыту заңдылықтарына студенттерді бағыттау, сонымен қатар «психолог-қамқорлыққа алынушы» өзара әрекеттесу ерекшеліктерін меңгеру. Студенттер психологиялық профилактиканы жүзеге асыру тәсілдері мен жолдарын, психологиялық қолдауды оқушының психикалық және тұлғалық дамуын сүйемелдеуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отбасы психологиясы
Отбасы психологиясы курсы отбасылық қарым-қатынастардың мәні мен эволюциясын, олардың пайда болу ерекшеліктерін, қалыптасуын, тұрақтануы мен ыдырауын, сондай-ақ тарихи, әлеуметтік-психологиялық және жеке-психологиялық контекстердегі отбасы мен отбасы өміріне байланысты басқа да бірқатар сәттерді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Суицидология негіздері
Пәнді оқудың мақсаты суицидтік мінез-құлықтың психологиялық мәні және оның әлеуметтік-психологиялық детерминанттары туралы білімді, суицидтік мінез-құлық пен оның қайталануының әртүрлі халық топтары өкілдерінің арасында алдын алу дағдыларын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі мекемелердегі психологтың қызметі
«Мектепке дейінгі мекемелердегі психологтың қызметі» пәні мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласындағы студенттердің білімін, іскерлігін және құзыреттілігін бекітуге және оларда кәсіби қызметті жобалау іскерлігін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс студенттерде эмпирикалық психологиялық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің әдістемесі мен технологиясы
Курс педагогикалық өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың заманауи тәсілдері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Пән шеңберінде психологиялық-педагогикалық практикада қолданылатын инновациялық әдістер мен технологиялар қарастырылады, сондай-ақ білім беру процесіне жасанды интеллектті интеграциялау мүмкіндіктері талданады. Оқушыларды оқыту мен дамытуды сүйемелдеуде технологияны қолданудың әдістемелік негіздеріне, іске асыру тетіктеріне және тиімділігін бағалауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дағдарыстық психикалық күйлерді реттеу тренингі
«Дағдарыстық психикалық күйлерді реттеу тренингі» курсы дағдарыстық психикалық күйлерді реттеуде қолданылатын құралдарды таңдау, білім алушының денсаулығы мен мүмкіндіктерінің жеке ерекшеліктерін ескере отырып өткізілетін тренинг мазмұнын, дидактикалық материалдарды рәсімдеуді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Эксперименталды психология
«Эксперименталды психология» курсы студенттердің психологиялық зерттеулердің теориялық-эмпирикалық әдістері, эксперименталды зерттеулерді жүргізу теориясы, практикасы, жоспарлау негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән зерттеуді ұйымдастыру деңгейін меңгеруге, эксперименталды бақылаудың негізгі формаларын қолдануға, эксперименталды психологиялық зерттеулерді рецензиялау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Педагогикалық шеберлік
«Педагогикалық шеберлік» курсы педагогикалық іс-әрекеттің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, білім беру жүйесіндегі педагогикалық техниканы іс жүзінде меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу психологиялық-педагогикалық блоктың пәндерін толық және терең ұғынуға және талдауға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық мәдениет
«Педагогикалық мәдениет» курсы педагогтың педагогикалық мәдениетінің құрылымы мен мәндік сипаттамалары және оның кәсіби шеберлігінің қалыптасу технологиялары туралы білімді қалыптастыруды қамтамасыз етуге көмектеседі; педагогикалық техника: педагогикалық қарым-қатынас, шешендік өнер, ұйымдастырушылық қызмет, Өзін-өзі реттеу, педагогикалық бағалау біліктері мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент
Курс мектептің тұтас педагогикалық үрдісін басқару бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға, білім беру мекемесінің дамуын басқаруға; білім беру менеджментінің негізгі мәселелері мен жүйе құраушы элементтердің мәнін, сипаттамасын, мектеп ішіндегі басқарудың негізгі функцияларын, білім беру саясатының элементі ретінде мектепті дамытудың негізгі бағыттарын, жетекшінің басқару мәдениетінің компоненттерін және өзін-өзі дамытуын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шешендік шеберлік
«Шешендік шеберлік» курсы негізгі теориялық ұғымдарды меңгеруге бағытталған: риторика, сөйлеу этикеті, дикция, сөйлеу әрекеттестігінің психологиялық аспектілері. Курс тілдік қарым-қатынастағы қателерді түзету және алдын алуға, студенттердің сөйлеу қабілетін дамытуға, дикцияны жетілдіру жолдарына бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру мекемесінде тұтас педагогикалық үрдістің жалпы қағидалары мен заңдылықтарын жүзеге асыруда оқыту, тәрбиелеу мен дамытудың интеграциялық, этномәдени тәсілдерін жүзеге асырады
- Тұлғаның психикалық және психофизиологиялық дамуының жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін анықтай отырып, әртүрлі жастағы суицидтік мінез-құлықты адамдармен, этникалық өкілдерімен, әлеуметтік топпен, психологиялық-педагогикалық жұмыс жүргізеді
- Білім беру парадигмасы мен жаңа стандарттар бойынша психологиялық қызметті тиімді ұйымдастыруда әдіснамалық тәсілдер кешенін практикада қолданады
- Тілдік және сөздік білімді кәсіби салада қолданады, көпшілік алдында сөйлеу мәдениетін және әр түрлі стилдегі мәтіндерді жазу дағдыларын меңгерген; ақпаратты өңдеу, талдау және сақтау үшін цифрлық технологиялардың негізгі қосымшаларын пайдаланады, білім беру процесінде ЖИ әдістерін қолданады.
- Білім алушылармен, ата-аналармен және педагогтармен психологиялық байланыс орнатады, кеңес береді, олармен психологиялық ағарту және алдын алу жұмыстарын жүргізеді
- Бекітілген стандартты әдістер мен технологиялар негізінде диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін психологтың практикалық жұмысының түрлі нысандарын (диагностика, түзету, қолдау және тренингтер) таңдайды және қолданады
- Психологиялық-педагогикалық үрдісті басқару әдістерін анықтайды және шығармашылық түрде өзгертеді, білім беру қызметінің әдістерін, формалары мен технологияларын модельдейді және жетілдіреді; педагогикалық шеберлік тәсілдерін көрсетеді
- Әлеуметтік практиканы меңгертуде тиімді қарым-қатынас дағдыларын, коммуникация стратегиясын қолданады, іскерлік этика нормаларын сақтай отырып, қақтығыстардың алдын-алу, шешу және ымыраға келу іскерлігін көрсетеді, креативтілік пен шығармашылық тәсілді қолданады
- ғылыми зерттеу әдістерін біледі, экономика және кәсіпкерлік, экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі заңдылықтарын, құқық негіздерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті түсінеді, өзінің қаржылық ресурстарын тиімді басқара алады, академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды
- Инновацияны бағалайды және қолданады, психологиялық-педагогикалық қызметте басқарушылық шешімдер қабылдайды; білім алушылардың өздігінен білім алу және өзін-өзі жүзеге асыру үрдістерін жетелейді, іс-әрекет рефлексиясын жүзеге асырады