Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01904 Ерте қолдау педагогикасы (IP) в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: - Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас жасай алады және әр түрлі кәсіби қауымдастықтарда ынтымақтаса алады, өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа қатынастар құра алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінде диалог, өзара әрекеттестік және коммуникацияға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ерте қолдау қызметін ұйымдастыру

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер ерте қолдау қызметінің ұйымдастырушылық құрылымын терең түсінеді. Топтық жұмыс және ішкі топтық қарым-қатынас дағдылары туралы түсінігі бар. Олар өздерінің кәсіби қызметіне қатысты түсінігін сыни тұрғыдан бағалап, талдайды және оларды әрі қарай дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Іс-қимыл және мінез-құлық теориясы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер іс-қимыл және мінез-құлықты зерттеудің классикалық және заманауи тәсілдерін біледі, іс-қимылдың адамның дамуына әсерін түсінеді, жетекші қажеттіліктерді және баланың ықыласын анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы әлеуметтік және эмоционалдық даму теориясы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы баланың әлеуметтік және эмоционалдық дамуы үшін әлеуметтік-психологиялық шарттарды, даму үдерісінде балалардың алуандығын түсінеді және ескеру қабілетін иеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасындағы бала дамуының әлеуметтік жағдайы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы баланың дамуы үшін отбасының әлеуметтік-психологиялық жағдайын, даму үдерісіндегі оқушылардың алуандығын түсінеді және ескеру мүмкіндігін иеленеді, сонымен қатар олардың өмірлік және отбасылық жағдайларын ескере отырып, психологиялық және этикалық парасатты түрде олардың амандығын қолдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық пен амандықты бағалаудың халықаралық стандарттары

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Халықаралық стандарттар мен үздік практикалар негізінде болашақ мұғалімдер мазмұны мен критерийлерін түсіне отырып, баланың денсаулығы мен амандығының бағалауын жоспарлайды және жүргізеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педиатриядағы пропедевтика. Алғашқы медициналық көмек көрсету негіздері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Замануи деңгейде қалып, өзін және өзінің жұмысын тұрақты дамыту мүмкіндігін иеленуі үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білімдерді иеленеді, балалардың әртүрлі аурулары кезінде кездесетін патологиялық белгілер мен синдромдарды ажырата алады, балаға дәрігерге дейінгі жедел көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ерте онтогенез психологиясы мен педагогикасы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Заманауи деңгейде қалып, өзін және өзінің жұмысын ұдайы дамыту мүмкіндігін иелену үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білімді иеленеді және кәсіби ортаны дамытуға, өзінің кәсіби қызметі саласындағы, сондай-ақ даму мен өзінің қол астындағыларға басышылық етудегі инновациялық тәсілдерге қатысты әртүрлі желілерде зерттеулерді жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дамытушы орта

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиясы саласын, оқыту мен дамытудағы ынталандыру әдістерін жеткілікті біледі, педагогикалық көмек көрсете алады, білім алушылардың алуандығын және педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, үдерісті дараландыру қабілетіне ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Арнайы психология

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер даму барысында балалардың алуандығын түсініп, ескеру мүмкіндігін, сондай-ақ олардың психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық және этикалық парасатты түрде олардың амандығын қолдау қабілетін иеленеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Нәресте және ерте жастағы балалар дамуының скринингтік бағасы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру Болашақ мұғалімдер ерте көмек үдерісіндегі скринингтің мәнін терең түсінеді және баланың әртүрлі даму кезеңдерінде этикалық сарында конструктивтік бағалауын қамтамасыз етуге қабілетті. Болашақ мұғалімдер скринингтік бағалауды жүргізу технологияларын игерген. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктерін және тәжірибесін сыни тұрғыдан бағалап, оларды әрі қарай жетілдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ойынды басқару

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиясы, оқыту мен дамытудағы ынталандыру әдістерін жақсы біледі. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың ойындағы әріптестігін ұйымдастыруға, білім алушылардың алуандығы мен педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, олардың белсенділігі мен бастамашылығын, дербестігін қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Ерте қолдау кейс-менеджменті

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер жобалау элементтері бар әртүрлі практикалық тапсырмаларды шеше алуы, кейс менеджер ретінде жағдайды кез келген кезеңде жүргізе алуы, өзгермелі (әртүрлі) жұмыс ортасында шешу жолдарын таңдауды жүзеге асыруы, ағымдағы және қорытынды бақылау, бағалау мен қызметтің түзеуін жүзеге асыруы тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Перинаталдық психология

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдердің ғылыми пән ретінде перинаталдық психология, оның нысаны мен пәні жайлы білімі бар; жүктілік психологиясы, ана болу, «нәресте отбасы» туралы теориялық білім алу. Ана мінез-құлығы мен баланың жүйке-психикалық дамуындағы бұзылушылықтардың алдын алу үшін әрі қарайғы психотүзету шараларын жүргізу мақсатында пре және постнаталды кезеңдерде қолданылатын диагностика әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Клиникалық бақылау әдістемесі

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашқ мұғалімдер клиникалық бақылау әдістерін игерген, бақылау гипотезаларын құрайды, үздіксіз, дискретті, таңдаулы және жаппай бақылау технологияларын жүргізеді, бақылау нәтижелері бойынша парасатты қорытынды жасай алады, бала дамуының болжамы мен әрі қарайғы жұмыстың жоспарын көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Балалар дамуының ерекшелігін сапалы бағалау әдістері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы бала дамуының ерекшелігінің сапалық бағалау әдістерін игерген, гипотезалар құрайды, міндеттер қояды, бағалау жүргізеді, нәтижелер бойынша парасатты қорытынды жасай алады, бала дамуының болжамы мен әрі қарайғы жұмыстың жоспарын көрсете алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Балалардың ерте дамуының тереңдетілген бағасы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер ерте көмек үдерісіндегі тереңдетілген зерттеу мәнін терең түсінеді және баланың әртүрлі даму кезеңдерінде этикалық сарында конструктивтік бағалауын қамтамасыз етуге қабілетті. Болашақ мұғалімдер тереңдетілген бағалауды жүргізу технологияларын игерген. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктерін және тәжірибесін сыни тұрғыдан бағалап, оларды әрі қарай жетілдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеке даму траекториясын құрастыру

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашқ мұғалімдер балалардың жастық, сенсорлық және зияткерлік ерекшеліктеріне байланысты әртүрлі даму бұзылушылықтары бар балалардың бірлескен және жеке қызметін ұйымдастыруға, алдын алу және түзету-дамыту бағдарламаларын жобалауға, өзінің кәсіби тәжірибесінің рефлексиясын ұйымдастыруға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Позитивті ата-аналық қызмет

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени және психологиялық феномен ретінде ата-аналықты отбасында баланы тәрбиелеуде позитивті мақсаттарға, даралықты және баланың өзбетіндігін дамытуға бағыттылығын қарастырады. Болашақ мұғалімдер парасатты ата-аналық түсініктерді қалыптастыруда конструктивтік консультативтік және педагогикалық көмек көрсету дағдыларын иеленеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерте жастағы нейропсихологиялық диагностика әдістері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер нейропсихологиялық диагностика үдерісін ұйымдастырады, бланың жасы мен ерекшеліктеріне лайықты нейропсихологиялық құралдарды таңдайды, бұзылушылықтарды анықтайды және олардың талдауын жүргізеді, дәрежесін және себептерін бағалайды, қолданылған шаралардың нәтижелілігін бағалау және түзету бойынша педагогикалық шешімдерді қабылдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Дамуды бақылау және сараптама

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер жүйелі диагностиканы ұйымдастырады және алынған нәтижелерді эталон-стандартпен салыстырады, ауытқушылықтарды нықтайды және талдауын жүргізеді, деңгейін бағалайды және септерін анықтайды, қолданылған шаралардың нәтижелілігін бағалайды және оларды түзетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • «Бағытты диалог» бала-ата-аналық қарым-қатынасты оңтайландыру бағдарламасы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер қауіп аймағындағы отбасыларда бала-ата-аналық қарым-қатынасты жақсартуға ықпал ететін, балаларға зорлық көрсетудің алдын алу, балалардың қайталама институализациясына жол бермейтін дағдыларды иеленеді. Психикалық денсаулық саласында балаларға сапалы көмек үлгісін құра алады. Қауіп аймағындағы отбасылық құрылымдарды нығайту және қалпына келтіру технологиясын терең түсінеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • іс-жүзінде бала-ата-аналық қарым-қатынасты оңтайландыру қағидаттары мен әдістерін қолданады • позитивті бала-ата-аналық қарым-қатынас құру үшін ұсыныстарды жоспарлайды • ата-аналарда позитивті бала бейнесін қалыптастыруға және ата-аналық сезімдер мен қарым-қатынастың дамуына қолдау көрсету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдер өмірі мен денсаулығының қызмет етуі, шектеулерінің халықаралық жіктелімі негізінде ерте қолдаудағы абилитация

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер алғашқы өмір жылы, ерте, мектепке дейінгі жастағы балаларға қатысты абилитация үдерісі, ағза қызметі мен құрылымының сипаттамасы, белсенділік пен қатыстылық, қоршаған орта факторлары жайлы қажетті білімі бар. Ұлттық ерекшелікті ескере отырып, ғылыми зерттеулерде де, практикалық тапсырмаларды шешуде де, түсінікті тілді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби тиімділік анықтамасы мен ұғымы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер білім беру ортасын құрастыру үшін өзіндік қызметті құрастыруға қабілетті. Болашақ мұғалімдер өзінің кәсіби қызметінің рефлексивтік бағалауын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ерте жастағы бала отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы баланың отбасын кешенді сүйемелдеу жүйесінде консультативтік және психо-түзету көмегін көрсетеді, өзгермелі жағдайда бала мен отбасының сәтті бейімделуін қамтамасыз етеді, түзету әрекеттеріне мұқтаж отбасы мәселелерін диагностикалау, түзету шараларының парасатты түрлерін, әдістері мен бағдарламаларын таңдау қабілетіне ие

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ерте қолдаудың Денвер үлгісі

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер мінез-құлық терапиясының әдістерін, дамытушы оқыту технологияларын жетік біледі, баланы баланың үйреншікті қызметінде қолдау бағдарламасына айналаны барынша қосу арқылы басты функционалдық дағдыларға үйретуде педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Сенсорлық даму және сенсорлық кіріктіру

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер сенсорлық кіріктіру, түзету және даму технологиясы саласында жеткілікті білімі бар, педагогикалық көмек көрсете алады, педагогикалық және өзіндік зерттеулердің негізінде білім алушылардың алуандығы мен қолданылатын технологияларды ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ата-ана құзыреттілігін арттырудың әдістері мен технологиялары

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер ата-аналардың құзыреттіліктерін арттыру әдістері мен технологиялары саласында қажетті білімі бар, жеке және отбасылық психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастыру дағдыларын иеленеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Болжам ретіндегі зерттеу

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болшақ мұғалімдер бала дамуының, әлеуметтік жағдайды, бақылау, әңгімелесу, тәжірибе, психологиялық диагностика, скрининг және т.с.с. әдістердің көмегімен жағдайдың дамуын бағалауға құзыретті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • АВА-терапия теориясы мен практикасы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдердің мінез-құлықтың қолданбалы талдауы, оқыту технологиялары, оқытудағы ынталандыру әдістері саласында жеткілікті білімі бар және педагогикалық көмек көрсете алады, педагогикалық және меншік зерттеулердің негізінде АВА-терапия технологияларын қолдану және білім алушылардың алуандығын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ерте жастағы балалармен негізгі және балама коммуникация

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы бала үшін коммуникацияның маңызын түсінуі, қолдаушы коммуникация туралы ұғымының болуы, қолдаушы коммуникацияға мұқтаждықты диагностикалау, баланы және оның отбасын коммуникация құралдарына үйретуі тиіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Әлеуметтік-тұрмыстық дағдылардың қалыптасуы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиялары, оқытудағы ынталандыру әдістерін жақсы біледі және педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, білім алушылардың алуандығы мен педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді. Болашақ мұғалімдер оқыту барысындағы бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқыту үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық сарында конструктивтік бағаны қамтамасыз етуге қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновация

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аутистік спектрі бұзылған балаларға және олардың отбасына ерте көмек көрсетудің жүйелік үлгісі

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиялары, оқытудағы ынталандыру әдістерін жақсы біледі және педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, білім алушылардың алуандығы мен педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді. АСБ баланың заңды өкілдерімен табысты қарым-қатынас орната алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
  • қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әрі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту.
  • тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану.
  • дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу.
  • жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру.
  • сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау.
  • білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы.
  • халықаралық және ұлттық құжаттарда, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарында, мекеменің қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің принциптерінде, заңнамаларында және ережелерінде бағдарлану, өз қызметін өз ұйымының қызметімен өзара байланыста қарастыру және мектептен тыс өздері мен серіктестер арасында оң қатынастар мен көпсалалы ынтымақтастықты құру бойынша мағыналы жұмыс жасау.
  • өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін, сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуы, ұйымы мен кәсіби әл-ауқатын дамыту үшін жаңа мақсаттар қою қабілетін сыни тұрғыдан бағалау.
  • ерте жас шағындағы баланың қажеттіліктерін және отбасының әлеуетін бағалау үшін қолданыстағы бағдарламаларды қолдану, қолдау әдістерінің дәлелдемелерін бағалау және қажет болған жағдайда оларды өзгерту.
  • кешенді топтық бағалау негізінде қалыпты жас балаларды және дамуында ақауы бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын іске асыру, баланың мүмкін болатын максималды даму әлеуетіне қол жеткізу үшін іске асырылатын бағдарламалардың тиімділігін бақылау.
  • ерте жас шағындағы балалардың отбасыларымен өзара әрекеттесу, кеңестер беру, баланың отбасы мен қоғамдағы ерте даму процестерін хабардар ету және сүйемелдеу, оның ішінде тұрғындармен тәрбие жұмысын жүргізу, баланың ерте даму ерекшеліктерімен таныстыруға әсер ету, оның алдын алу ықтимал балалық шақтағы бұзылулар және барлық негізгі дағдыларды, сондай-ақ бала өмірінің алғашқы үш жылында игеретін кез келген дағдыларды қалыптастырудың ең табысты отандық және халықаралық тәжірибелері.
Top