Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01904 Ерте қолдау педагогикасы (IP) в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дамудың ерте функционалдық ерекшеліктерін бағалау, абилитация, оңалту, қолдау және араласу шараларын жобалау, сондай-ақ ерте дамуды болжау саласында құзыретті маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Ерте қолдау қызметін ұйымдастыру
Іс-қимыл және мінез-құлық теориясы
Ерте жастағы әлеуметтік және эмоционалдық даму теориясы
Отбасындағы бала дамуының әлеуметтік жағдайы
Денсаулық пен амандықты бағалаудың халықаралық стандарттары
Ғылыми зерттеу негіздері
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
-
2 Оқу жылы
Педиатриядағы пропедевтика. Алғашқы медициналық көмек көрсету негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Педагогикалық зерттеулер
Ерте онтогенез психологиясы мен педагогикасы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Дамытушы орта
Арнайы психология
Нәресте және ерте жастағы балалар дамуының скринингтік бағасы
Ойынды басқару
-
3 Оқу жылы
Ерте қолдау кейс-менеджменті
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Перинаталдық психология
Клиникалық бақылау әдістемесі
Балалар дамуының ерекшелігін сапалы бағалау әдістері
Балалардың ерте дамуының тереңдетілген бағасы
Жеке даму траекториясын құрастыру
Позитивті ата-аналық қызмет
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Ерте жастағы нейропсихологиялық диагностика әдістері
Дамуды бақылау және сараптама
«Бағытты диалог» бала-ата-аналық қарым-қатынасты оңтайландыру бағдарламасы
Балалар мен жасөспірімдер өмірі мен денсаулығының қызмет етуі, шектеулерінің халықаралық жіктелімі негізінде ерте қолдаудағы абилитация
-
4 Оқу жылы
Кәсіби тиімділік анықтамасы мен ұғымы
Ерте жастағы бала отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Ерте қолдаудың Денвер үлгісі
Сенсорлық даму және сенсорлық кіріктіру
Ата-ана құзыреттілігін арттырудың әдістері мен технологиялары
Болжам ретіндегі зерттеу
АВА-терапия теориясы мен практикасы
Ерте жастағы балалармен негізгі және балама коммуникация
Әлеуметтік-тұрмыстық дағдылардың қалыптасуы
Зерттеулер, даму және инновация
Аутистік спектрі бұзылған балаларға және олардың отбасына ерте көмек көрсетудің жүйелік үлгісі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әрі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту.
- тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану.
- дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу.
- жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру.
- сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау.
- білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы.
- халықаралық және ұлттық құжаттарда, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарында, мекеменің қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің принциптерінде, заңнамаларында және ережелерінде бағдарлану, өз қызметін өз ұйымының қызметімен өзара байланыста қарастыру және мектептен тыс өздері мен серіктестер арасында оң қатынастар мен көпсалалы ынтымақтастықты құру бойынша мағыналы жұмыс жасау.
- өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін, сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуы, ұйымы мен кәсіби әл-ауқатын дамыту үшін жаңа мақсаттар қою қабілетін сыни тұрғыдан бағалау.
- ерте жас шағындағы баланың қажеттіліктерін және отбасының әлеуетін бағалау үшін қолданыстағы бағдарламаларды қолдану, қолдау әдістерінің дәлелдемелерін бағалау және қажет болған жағдайда оларды өзгерту.
- кешенді топтық бағалау негізінде қалыпты жас балаларды және дамуында ақауы бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын іске асыру, баланың мүмкін болатын максималды даму әлеуетіне қол жеткізу үшін іске асырылатын бағдарламалардың тиімділігін бақылау.
- ерте жас шағындағы балалардың отбасыларымен өзара әрекеттесу, кеңестер беру, баланың отбасы мен қоғамдағы ерте даму процестерін хабардар ету және сүйемелдеу, оның ішінде тұрғындармен тәрбие жұмысын жүргізу, баланың ерте даму ерекшеліктерімен таныстыруға әсер ету, оның алдын алу ықтимал балалық шақтағы бұзылулар және барлық негізгі дағдыларды, сондай-ақ бала өмірінің алғашқы үш жылында игеретін кез келген дағдыларды қалыптастырудың ең табысты отандық және халықаралық тәжірибелері.