Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01904 Тәрбиеші. Мектепке дейінгі білім берудегі логопед в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Баланың сөйлеу жүйесін тұтастай дамыту және оқу-тәрбие үрдісіне жағдай жасау мақсатында мектепке дейінгі ұйымдардың бәсекеге қабілетті педагогтарын логопед құзыреттілігімен даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Педагогика
Медициналық генетика негіздері
Мүмкіндіктері шектеулі балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
Мектепке дейінгі шағын орталықтың әртүрлі жастағы топтардағы білім беру үдерісі
Арнайы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Білім беру психологиясы
Балалар психологиясы
-
2 Оқу жылы
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Логопедия негіздері
Арнайы психология
Арнайы педагогика
Сөйлеуді дамыту әдістемесі
Ерте жастағы сенсорлық тәрбиелеу
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқырмандық мәдениетін дамыту
Ерте жастағы балалардың дамуы
-
3 Оқу жылы
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Логопсихология
Дыбыс айту бұзылысын түзету жұмысының әдістемесі
Тұтықпа кезінде түзеу жұмысының әдістемесі
Ерте жастағы балалармен логопедиялық жұмыс
Логопедиялық ырғақ
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Мектепке дейінгі мекемеде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі
Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық зерттеу этикасы
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Мектепке дейінгі білім беру сапасын кешенді бағалау құралдары
Арнайы білім берудегі интерактивті технология және арт-терапия
Қазіргі мектепке дейінгі балалардың ойындары және ойын әрекеттері
Балалық шақтың материалдық мәдениетін (ойыншықтар) зерттеу бойынша семинар-практикум
-
4 Оқу жылы
Ерте және мектеп жасына дейінгі әлеуметтік-эмоционалдық даму
Ерте және мектепке дейінгі балалық шақтың әлеуметтік-құқықтық қорғанысы
Үйдегі білім беру және мектепке дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесі
Инклюзивті білім беру ортасы
Мектепке дейінгі білім берудегі кәсіпкерлік әрекет
Авторлық жүйелер және даму мен тәрбиелеу әдістері
Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Мектепке дейінгі білім беру ұйымы мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларда сауат ашу әдістемесі
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен тәрбие жұмысы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Педагогикалық іс-әрекеттің тұтас білімін, қазіргі педагогикалық, психологиялық ғылым мен теория негіздерін сипаттау, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларымен қамтамасыз ету.
- Анализаторлардың патологиясын, бастапқы және екіншілік бұзылыстың құрылымдық компоненттерін анықтау, интеллектуалды жеткіліксіздіктің ұқсас формаларын ажырата отырып, балалардың дамуындағы тежелулерді, бұзылыстарды диагностикалау және баланың анамнезін жинақтау.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға арналған нормативтік-құқықтық құжаттар мен кәсіби деңгейдегі этикалық ұстанымдар негізінде, арнайы педагогика мен психологияның принциптеріне сүйеніп, әр түрлі жастағы балалармен логопедиялық түзету жұмыстарын ұйымдастыру.
- Мектеп жасына дейінгі мекемелерде тәрбие процесін дамыту бағдарламалары бойынша түзету жұмыстарын дайындау, интерактивті технологиялар мен арт-терапияны қолдану,логопедиялық жұмысты ұйымдастыру.
- Мектепке дейінгі балалар , соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде мектепке дейінгі білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Күрделі бұзылысы бар және мектепке дейінгі білім беру технологияларын пайдалана отырып, балаларға логопедтік тексеруді ұйымдастыруда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру іс-шараларын жоспарлау.
- Дизартрия кезінде логопедиялық түзету әдістерін, логопедиялық ырғақты, дыбыстарды қою әдістері мен тәсілдерін қолдану және тұтықпа кезінде логоритмика әдісін, балалардағы жазбаша сөйлеу бұзылыстарын жою мен алдын-ала түзету әдістерін пайдалана отырып, жүйелі сөйлеу тілі бұзылған балаларға оңтайлы жұмыстарды ұйымдастыру.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады