Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01514 Информатика (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
GameDev негіздері
Информатика тарихы
Жүйелік программалау
Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау
Мәліметтер қоры жүйесі (IP)
IT жобаларын басқару
Дискретті математика
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Бұлтты және мобильдік технологиялар
Білім берудегі smart технологиялар
Білім беру робототехникасы
Педагогикалық тәсілдер
Зерттеулер, даму және инновациялар (информатика)
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау
Жасанды интеллектің негіздері
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)
Таратылған қосымшаларды әзірлеу
Бағдарламалауға кіріспе
Оқыту әдістері мен технологиялары (информатика)
Білім беру экожүйелері
Web қосымшаларды құру
Машиналық оқытуға кіріспе
Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
Ілгермелі шет тілі
Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Абайтану
Педагогикалық зерттеулер
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
Математика
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Алгоритмдер және деректер структурасы
Объектіге-бағытталған программалау
Интернет заттары
Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
Білім берудегі иммерсивті технологиялар
Информатиканың теориялық негіздері
Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер
Оқытуды жоспарлау және жекелендіру (информатика)
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы
Физика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалануға
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатика білімін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық жағдайын этикалық тұрғыдан қолдау, соның ішінде ақпаратты пайдалану; технология
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу
- математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін АТ қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану
- педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану