Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01514 Информатика (Английский) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ағылшын тілін білетін, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті информатика мұғалімін даярлау: - оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу; -информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; - қазіргі ғылыми деңгейде информатика бойынша BL білім беру моделін қолдану арқылы педагогикалық үрдісті online режимінде ұйымдастыру; - халықаралық оқыту бағдарламаларын қолдану арқылы ағылшын тілінде мектеп информатика курсын оқыту; - ғылыми зерттеулерді, жобалық жұмыстарды, оның ішінде online режимінде жүзеге асыру. Бітірушіге 6В01514 Информатика білім беру бағдарламасы бойынша академиялық білім бакалавры беріледі. Білім бакалаврлары педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес қызмет атқара алады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Экономика жəне құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекеттің құқық мәні мен құқықтық табиғатын, қызметі мен орнын, қоғамдағы құқықтың рөлін ашады. Құқықтың негізгі бөлімдерін қарастырады: әкімшілік, азаматтық, қылмыстық құқық. ҚР Конституциясы мен заңнамалық актілерінің мәнін, олардың тіршілік әрекетінің түрлі салаларында туындайтын міндеттерді шешу үшін маңыздылығын көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 3

    Математикалық талдаудың негізгі идеялары мен ұғымдарын, Математикалық талдаудың негізгі әдістерін ашады, оларды есептерді шешуде қолданады. Студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, логикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру, Математикалық талдау курсында қолданылатын ойдың дұрыстығын талдау үшін логикалық аппаратты қалыптастыру және қолдануды үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер Экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын белгілейді, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Республикадағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалар жиынтығы қарастырылады. Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметтің түрлері және ұйымдық-құқықтық нысандары. Шаруашылық серіктестігі мен акционерлік қоғамның құқықтық жағдайы. Аудиторлық қызметті құқықтық реттеу. Кәсіпкерлік субъектілерінің дәрменсіздігі (банкроттығы) ұғымын құқықтық реттеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу. Кәсіпкерлік құқық қатынастарды реттеудің екі әдісін: құқықтық реттеудің диспозитивтік әдісін (тараптардың теңдігіне негізделген) және құқықтық реттеудің императивтік әдісін (билікке және бағынуға негізделген) тең дәрежеде қолданумен сипатталады. Мәселен, қызметтің қандай да бір түрін лицензиялау бойынша міндетті талаптарды белгілейтін нормаларды іске асыру кезінде лицензиялаушы органның директивалық ұйғарымдары қолданылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    "Мәңгілік ел" идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп - қатерлер мен қауіп-қатерлер жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, "Қазақстан-2050" Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамды дамытудың экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену студенттерде Серпінді әлемде құндылықтық бағдарларды, қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, "сыбайлас жемқорлық" ұғымы мен мазмұнын, әлеуметтік құбылыстарды, этникалық Тарихи тамырларды игереді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің маңыздылығын жеке тұлғаның сапасы ретінде түсінеді, ол қоғамның әл-ауқаты мен қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлықтың зияндылығы туралы білімді қамтиды; сыбайлас жемқорлық көріністерімен татуласқысы келмеу, осы құбылысты жоюға ұмтылу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау (С, С++, Scratch)
    Несиелер: 5

    Алгоритмдік тілдерді, бағдарламаларды әзірлеу кезеңдері мен деңгейлерін, бағдарламалау технологиясының негіздерін үйренеді. Құрылымдық бағдарламалау. Бағдарламалау жүйесінің құрамы, тіл элементтері. Деректер түрлері. Хабарландырулар. Өрнектер мен тағайындау. Тіл операторлары С. тілде күрделі типтерді қолдану. Жолдан. Жолдарды өңдеу. Екі өлшемді массивтер. Деректер құрылымы. Деректер көрсеткіштері мен құрылымы. С++тілінде программалау ерекшеліктері. Scratch Негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 3

    Студенттердің әлемнің физикалық бейнесі туралы нақты түсінігін, түрлі құбылыстарды ғылыми негізде түсіндіре білуін, кейбір аспаптардың құрылымын білуін, физика заңдарын түсіне отырып, табиғат құбылыстарын математикалық сипаттау әдістерін қолдана білуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 2

    Математикалық талдаудың негізгі идеялары мен ұғымдарын, Математикалық талдаудың негізгі әдістерін ашады, оларды есептерді шешуде қолданады. Студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, логикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру, Математикалық талдау курсында қолданылатын ойдың дұрыстығын талдау үшін логикалық аппаратты қалыптастыру және қолдануды үйрету. логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру; қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру және экономикалық есепті математикалық тілге аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелердің архитектурасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттерде компьютерлік жүйе және компьютерлік желілер туралы білім кешені қалыптасады. ЭЕМ түрлері. ЭЕМ құрылымы. Компьютердің ішкі құрылымын зерттеу. ДК құрылымы. Процессор. Корпус, жүйелік блок. Жүйелік төлем. Бейне карта. Қазіргі заманғы компьютерлік жүйелердің түрлері мен типтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі В1-В2
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мамандық бейініне сәйкес келетін сөзжасам модельдерін, көп мағыналы сөздердің контекстуалды мәнін, терминдерді, тілдердің лексикалық құрылымдарын қарастырады. грамматика: зат есім, сан санаты, іс; артикли, предлоги, сын есімдерді салыстыру дәрежесі, есімдік (барлық түрлері және олардың туындылары) етістік; етістіктің қазіргі түрлері, повелительное көңіл-күй; сөйлем түрлері: белсенді және пассивті кепіл уақытша келісу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер жəне жүйелік программалау
    Несиелер: 3

    Бағдарламалау мүмкіндіктерін, бағдарламалау тілдерін, деректер типтерін, операцияларды, бағдарламалау тілінің операторлары , шағын стандартты Модульдер, бағдарламалау стильдері, жадты ұйымдастыру және бағдарламалау зерттеулерінің жіктелуін үйлестіру арқылы қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    Мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық үрдістерінің даму заңдылықтары, әрбір жас кезеңінде іс-әрекеттің жетекші түрлерінің қалыптасуы туралы түсінік беру саласында студенттерде құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 3

    Бір белгісіз теңдеулерді, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін, сызықты бағдарламалау элементтерін шешу туралы білімді қалыптастырады. Функциялардың жақындау теориясы. Сандық дифференциалдау. Сандық интегралдау. Дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері. Эксперименталды деректерді өңдеу әдістері. Сандық шешу әдістері дифференциалдық теңдеулер туындылы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі В1-В2 (салалық)
    Несиелер: 5

    Шет тілін оқыту мазмұнының әлеуметтік-мәдени компонентін ашады, оқытылатын тілдің елі туралы Әлеуметтік-мәдени білімді меңгеру және оларды практикада қолдана білуді қалыптастыру болып табылады. Шет тіліндегі формальды және формальды емес тілдік мінез-құлықтың ерекшеліктері, шет тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеу этикетіндегі жалпы ерекшеліктері мен айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 3

    Әр түрлі операциялық жүйелермен әр түрлі компьютерлердің арасындағы мәліметтермен тиімді алмасуды орындау әр түрлі салаларда компьютерлік желілердің функцияларын пайдалану компьютерлік желілердің ақпараттық ресурстарын және Интернет-технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін жоғарылату, тұлғаның жеке бас ерекшеліктеріне оның білім беру және кәсіби қызметін меңгеру мен жүзеге асырудың табысты факторы ретінде тұтас көзқарасын қалыптастыру, білім алу қабілетін дамыту, ақыл-ой жұмысының мәдениеті, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық білімге негізделген тиімді шешім қабылдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерде информатиканың іргелі түсініктерін қалыптастырады: ақпарат теориясының негіздері, цифрлық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, Математикалық модельдеу және информатиканың семантикалық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Шет тілін оқытудың алдыңғы кезеңдерінде алынған лингвистикалық, коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті жетілдіруге және осы негізде іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті бакалавр-студенттердің шет тілді кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 3

    Робототехника негіздерін, роботтардың түрлері мен сыныптарын ашады. Бағдарламаланатын роботтарды құрастыру және өндіру ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие мақсатқа бағытталған процесс ретінде. Мектептің тәрбие жүйесі. Тәрбие үдерісінің логикасы, қозғаушы күштер. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбиенің жалпы әдістері, тәрбие құралдары мен формалары. Оқушылардың ғылыми дүниетанымының негізін қалыптастыру. Ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Программалау (Python)
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы бағдарламалаудың стратегиялық тәсілін ашады; бағдарламалаудың базалық әдіснамалық дағдыларын; тапсырманы қоюға сәйкес оны шешу үшін тілдік құралды анықтай білу; қате жібермейтін бағдарламалардың дұрыс алгоритмдерін құру; қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінің құралдарын қолдана отырып, ақпаратты өңдеу есептерін шешу; Python тілінде бағдарламалаудың практикалық дағдыларын меңгеру; қолданбалы есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Компьютерлік графика, компьютерлік графика және компьютерлік анимация түрлері туралы білімді қалыптастырады.. Түстік рұқсат және түстік модельдер. Графикалық суреттерді сақтау форматтары. CorelDraw графикалық редакторы. Сызықтары. Мәтінмен жұмыс. Құю және контурлар. Нысандарды реттеу. Объектілер жиынтығы. Adobe PhotoShop графикалық редакторының интерфейсі. Қабаттармен жұмыс істеу. Арналар. Суреттерді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Студенттерді білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі тұжырымдамаларымен таныстырады; студенттердің басқарудың негізгі, арнайы принциптерін, басқару функцияларын, білім берудегі басқарудың түрлері мен стильдерін зерделейді; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделейді; нақты жағдайларды талдай және диагностикалай білуді, мақсаттар, міндеттер қоя білуді және оларды шешу әдістерін табуды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Обьектіге бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге объектілі-бағытталған тәсілдің негізгі түсініктері мен анықтамаларын; RAD қосымшаларын тез өңдеу технологиясы туралы; қосымшаларды басқару технологиясының СОМ мүмкіндіктері; деректер құрылымын ұсыну тәсілдері; объектілі-бағытталған бағдарламалау принциптері; нақты объектілер мен құрылымдарды модельдеу үшін виртуалды объектілердің иерархиясын құру ережелері; көп ағынды қосымшаларды ұйымдастыру мүмкіндіктері; Алгоритмдеу; WINDOWS - қосымшаларды өңдеу, баптау және тестілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • WEB қосымшаларын кұрастыру
    Несиелер: 5

    Ақпаратты беру және өңдеудің Web-технологиялары туралы түсінік. Web-қосымшалардың типтеріне шолу. Web-технологияларды қолдану ортасы. Ғаламтордағы Клиент - серверлік архитектура. Компьютерлік желілер. Әртүрлі деңгейдегі желілердегі Web-технологиялар. Ақпаратты Интернетке жіберу. ТСР / IP протоколдарының стегі. Интернет адрестеу. Домендік атаулар жүйесі. Браузерлер мен серверлер. URL пішімі. Web-технологиялар негіздері. OSI моделінің қолданбалы деңгейінің хаттамалары. Гипермәтін және Web-беттер. Web-қосымшаларды құру технологиялары. Статикалық және динамикалық HTML-беттер. HTML құжаттарының гипермәтіндік белгілеу тілі.HTML CSS пайдалану технологиясы. Web-сервердің жұмыс механизмі. Web-қосымшалардағы Графика. Flash Технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық процестерді компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 3

    Компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдарын ашады. Физикалық процестерді модельдеу. Күрделі жүйелер. Күрделі жүйелердің сипаттамалары. Компьютерлік модельдеудің аналитикалық-Имитациялық аппараты. Әдісі Монте-Карло. Кездейсоқ оқиғаларды модельдеу. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу. Дискретті кездейсоқ шамаларды модельдеу. Көпөлшемді кездейсоқ шамаларды модельдеу. Кездейсоқ процестерді модельдеу. Компьютерлік модельдеуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі В1-В2 (мамандандырылған)
    Несиелер: 5

    Шет тілін шетел көздерінен кәсіби техникалық ақпарат алу және кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін қажетті көлемде оқытады; техникалық және кәсіптік бағыттағы шет тілді мәтіндерді оқу және аудару үшін қажетті көлемде шет тілінің іскерлік және кәсіби лексикасын; жалпы және техникалық тілдің негізгі грамматикалық құрылымын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәліметтер қоры және ақпараттар жүйесі
    Несиелер: 5

    Студенттер деректер қорының ақпараттық жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын алады. Деректерді ұсыну, байланыс модельдері, деректерді нормалау. SQL тілінің жалпы сипаттамалары, MS SQL Server, FoxPro, Oracle жұмыс істеу негіздері. Деректер типтерін сипаттау, деректерді өңдеудің негізгі операторлары, сұраныстарды жіктеу. Деректерді манипуляциялау операторлары. ДБ қалыптастыру және пайдалану. Деректер қорының жүйелерімен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатканы саралап оқыту
    Несиелер: 3

    Оқушыларға жеке-бағдарлы көзқарас жағдайында оқытудың деңгейлеп саралаудың негізгі принциптерін қарастырады. Дифференциалдық оқыту түрлерін, бейіндік және деңгейлік дифференциацияның ерекшеліктерін ашады. Психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде информатиканы саралап оқытудың моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Болашақ мұғалімдерге "Информатика" пәнін техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің әр түрлі жағдайларында Шығармашылық оқыту үшін қажетті білім, білік және дағды береді. Вариативтілік, гуманистік педагогиканың құндылықтарына бағдар беру жағдайында білім беру міндеттерімен танысу; әр түрлі жалпы білім беретін мекемелерге арналған Информатика бойынша бағдарламалар, оқулықтар мен оқу құралдарын зерделеу; мектеп курсының, қашықтықтан оқыту технологияларының неғұрлым қиын мәселелерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінде информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Болашақ мұғалімдерге техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің түрлі жағдайларында ағылшын тілінде "Информатика" пәнін оқыту үшін қажетті білім, білік және дағды береді. Әр түрлі жалпы білім беретін мекемелерге арналған Информатика бойынша бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу құралдарын оқу; мектеп информатика курсын ағылшын тілінде оқытудың ерекшеліктерін, қашықтықтан оқыту технологиясының мүмкіндіктерін оқу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатикадан стандартты емес есептерді шығару
    Несиелер: 4

    С/С++, C#, Python Scratch бағдарламалау тілдерінің мүмкіндіктерін қарастыру. Java. Python. Тармақталатын алгоритмдерді бағдарламалау. Берілген шарттары бар есептерді бағдарламалау. Күрделі жағдайлармен есептерді бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканың қазіргі сабағы
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы информатика сабағына қойылатын негізгі талаптарды, информатикадан сабақ түрлерін қарастырады. Әрбір бала үшін оқу іс-әрекетінің маңыздылығын сезіну дағдыларын және оқу іс-әрекетінің нәтижелілігін, оқу процесін ұйымдастырудың тәсілдері мен технологияларын, оның ішінде қашықтықтан оқыту жағдайында бағалай білу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларды оқытуға студенттерді дайындау, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері туралы, оқыту мазмұны, олармен түзету-тәрбие жұмысының бағыттары туралы білімді қалыптастыру. Практикалық сабақтарды орындау кезінде студенттер біріктірілген және инклюзивті оқыту бөлімшелерінің жұмысын ұйымдастыру принциптерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Жалпы педагогикалық білім беру, жеке-әдістемелік, жергілікті технологияларды және олардың ерекшеліктерін қарастырады. Бастауыш мектеп жағдайында өзін ақтайтын Заманауи педагогикалық технологиялардың сипаттамасы мен жіктелуі. Инновациялық білім беру технологияларын практикаға енгізу жолдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллекттің негіздері
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллекттің тұжырымдамалық негіздерін қарастырады. Сараптамалық жүйелер. Сараптамалық жүйелерді қолдану және құру әдістері. Білім инженериясы. Семантикалық желілер. Фреймдер және объектілер. Зияткерлік жүйелерде оқыту. Табиғи тілді түсіну жүйелері, машиналық аударма, әлемді қабылдау: машиналық көру жүйелері, бейнелерді тану, зияткерлік роботтардың көру жүйелері. Нейрондық желілер. Нейрондық желілерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі С1 (салалық)
    Несиелер: 5

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеу əдістері/
    Несиелер: 4

    Қазіргі ғылыми білімді зерттеу және өзіндік құру үшін студенттерге қажетті білімді, түсініктерді және іскерлікті жетілдіруге бағытталған. Ғылыми зерттеу әдіснамасы саласында түсінік аппаратын қалыптастырады, педагогикалық зерттеу әдістері мен әдістемесінің ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Криптографияға кіріспе, криптографиялық жүйелерді шолу, деректерді криптографиялық қорғау, криптографиялаудың негізгі сұлбалары, криптологияның математикалық мәселелері, симметриялы жүйелер, криптоанализ әдістері, криптографиялаудың симметриялы емес жүйелері, ашық кілтті Алгоритмдер, RSA алгоритмі, электрондық цифрлық қолтаңба, цифрлық қолтаңба алгоритмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Саяси, әлеуметтік және экономикалық процестерде бағдарлана алады, өз мәдениетін түсіне және басқа да мәдениеттерді құрметтей отырып, шығармашылық қабілеттері мен өзінің мәдени деңгейін арттыруға, қоғамның мәдени өміріне қатысуға ниет білдіре алады.

  • Код ON2

    Математика және жаратылыстану пәндері саласындағы базалық білімді кәсіби және күн сайынғы қызметке біріктіруге қабілетті.

  • Код ON3

    Информатика, робототехника, информатиканы оқыту технологияларының теориялық және практикалық негіздерін, оқушылардың пәндік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, информатикаға қызығушылықты қалыптастыру және күнделікті өмірде информатика және АТ саласындағы білімді пайдалану тәсілдерін қолдана отырып, информатиканы оқыту процесінде кәсіби міндеттерді шеше алады.

  • Код ON4

    Компьютер мен интернет ресурстарын ақпаратты алу, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу мақсатында, сондай-ақ Интернет арқылы кәсіби қызмет саласында қарым-қатынас жасау және бірлесіп қатысу үшін пайдалана алады.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте академиялық адалдық нормаларына, қоғамдық пікірге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарға, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға сүйенуге қабілетті.

  • Код ON6

    Сыни, шығармашылық және конструктивті ойлай алады; қарым-қатынас технологиясын, педагогикалық риторика, академиялық хат, коммуникация стратегиясын (соның ішінде шет тілінде), қашықтықтан оқыту технологиясын қолдана отырып, кәсіби қызметпен байланысты әртүрлі жағдайларға икемді және ұтқыр болуға қабілетті

  • Код ON7

    Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін түсінуге қабілетті.

  • Код ON8

    Педагогикалық қызметте білікті пайдаланушы деңгейінде ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдануға, қазіргі заманғы құрал-саймандық құралдарды пайдалана отырып, бағдарламалауға, оқушыларға білім беруге қабілетті.

  • Код ON9

    Кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, зертханаларды, баспа құралдарын, бейне, мультимедиалық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, Интернетті; ерекше қажеттіліктері бар бала құқықтары мен адамдардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды; бағалаудың критериалды әдістері: формативті, жиынтық бағалау; информатика және педагогикалық білім беру саласындағы зерттеу нәтижелерін қолдануға қабілетті.

  • Код ON10

    Ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, білім беру процесінің барлық субъектілерінің (жекеменшік, оқушылар, ата-аналар) қызметін талдай алады, оқытудың инновациялық стратегияларын бағалай отырып, сынып және зертханалық сабақтарда информатиканы оқыту процесін жетілдіру үшін әріптестермен ынтымақтастықта жұмыс істей алады.

  • Код ON11

    Өз қызметін ұйымдастыруға, белгісіздік және тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау дағдыларын қолдана отырып, олардың тиімділігі мен сапасын бағалай отырып, кәсіби міндеттерді орындаудың типтік әдістері мен тәсілдерін таңдауға қабілетті.

Top