Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01311 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
  • Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік, экологиялық және экономикалық саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді және білімді практикада қолданады.
  • Бастауыш сыныптарда оқу-тәрбие процесінің барлық қатысушыларының субъектілік өзара іс-қимылын ұйымдастырады, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады.
  • Бастауыш сынып оқушыларының жас және психологиялық ерекшеліктерін білу негізінде, белсенді құралдар көмегімен және цифрлық білім беру платформалары мен технологияларын қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Педагогикалық білім берудің қазіргі даму тенденцияларын сипаттайды және ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлайды.
  • Қазіргі орыс (қазақ) тілі, математика (математиканың бастауыш курсы), жаратылыстану және әлем танымының әдіснамалық негіздерін түсінеді, талдайды және бастауыш және инклюзивті білім берудің оқу-тәрбие процесіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізеді.
  • Бастауыш сынып оқушыларының ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, гуманитарлық және шығармашылық цикл пәндері бойынша оқыту мен тәрбиелеу процесін жоспарлайды және құрастырады, оқытудың тиісті әдістері мен бағалау құралдарын анықтайды.
  • Оқушылардың оқу жетістіктерін оқытудың тиімді әдістемелері мен бағалау құралдарының негізінде олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша оқыту процесін жоспарлайды және құрайды.
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың жас дамуының негізгі заңдылықтарын, клиникалық – психологиялық – педагогикалық ерекшеліктерін, сүйемелдеуді жүзеге асыру үшін психологиялық - педагогикалық диагностиканың негіздерін анықтайды.
  • Білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін әзірлейді және қолданады, білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың үлгеріміне мониторингті жүзеге асырады.
  • Әртүрлі нозологиялық ерекшеліктері бар балаларға арналған оқу-тәрбие процесін жүзеге асырады.
  • Нормотиптік және мүмкіндігі шектеулі балалардың ата – аналарына консультациялық көмек және қолдау көрсетеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін жеке-дамытушы бағдарлама жобалайды.
Top