6B01311 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кең іргелі білімі бар, бастамашыл, өзгермелі талаптарға бейімделген, командада жұмыс істей алатын, бастауыш білім беру саласында инклюзивті білім беру ортасын құру үшін кәсіби құзыреттілігі бар мұғалімді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Пән тиімді көшбасшылық негіздерін, инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді; білімалушы тиімді вербалды, вербалды емес және электрондық коммуникацияға, шешім қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен стресстерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға және жетілдіруге, жобаны, технологиялық және өнімді инновацияларды енгізу бағдарламасын немесе ұйымдық өзгерістер бағдарламасын басқаруға қатысуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасын, білім берудің заңнамалық негіздерін, бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби қызметін және оның жеке басын, педагогикалық іс-әрекеттің стильдерін және мұғалімнің кәсіби қалыптасуын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы білім беру саласындағы заңнамалық актілерді талдай алады, педагогикалық қызметтің оңтайлы стилін таңдай алады, бастауыш сынып мұғалімінің "портретін" заманауи бастауыш жүйе және инклюзивті білім беру талаптарына сәйкес құрастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Пән ғылыми зерттеудің құрылымын; ғылыми жұмысты; ғылыми зерттеу мәселесін анықтау мен талдауды; әдебиетпен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білімалушы ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі ағзалар мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы заманауи жүйелік идеялардың қалыптасуын зерттейді; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелерді, оқыту нәтижелері бойынша түлек экологиялық мәселелердің себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық үрдістерге талдау жасай алады, табиғатты қорғау қызметінде басымдықтар мен нақты міндеттер қоя алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының даму физиологиясы
Пән бастауыш мектеп жасындағы ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктерін, оның өсуі мен дамуына қарай ағзалардың, ағзалар жүйесінің және тұтастай алғанда ағзаның функцияларын, осы жас кезеңіндегі осы функциялардың ерекшелігін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш сынып оқушыларының жас және психофизиологиялық ерекшеліктерін анықтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пән табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық нысандары мен мүліктің өндірістік персоналы үшін ТЖ жағдайларында залалды барынша азайтатын шығыстарды болжау және қабылдау ережелерін зерттейді, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында оқу нәтижелері бойынша білімалушы табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту үшін қажетті тәжірибелік дағдыларды пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде құқықтық мәдениетті қалыптастырады; пәнді оқыту нәтижелері бойынша білімалушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, іс-әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады, кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады, теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі бойынша практикум 1
Пән типтік жағдайларда қарым-қатынас жасау үшін қажетті негізгі коммуникативті лексика-грамматикалық құрылымдарды зерттейді; әлеуметтік және коммуникативті рөлдерді анықтауға арналған сөйлеу мінез-құлқының стереотиптерін зерттейтін, қарым-қатынас мәдениетінің негіздерімен танысады, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы шағын диалогты қолдауға, аздаған таныс емес лексикамен қысқа мәтіндерді оқуға және түсінуге және таныс лексикамен диалогты тану және есту арқылы түсінуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Пән әдеби тілдің фонетикалық жүйесін, графика мен орфографияны, қазіргі тілдің лексикологиясын, сөзжасамдауды; морфологияны, сөйлеу қызметін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы қазіргі қазақ (орыс) тілінің әдіснамалық негіздерін түсініп, талдай алады және бастауыш пен инклюзивті білім берудің оқу процесіне ғылымның қазіргі заманғы жетістіктерін енгізе алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Педагогика
Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жаратылыстану негіздері
Пән жерді Күн жүйесінің ғаламшары ретінде; жер бетінің рельефі; гидросфера; атмосфера; биосфера; географиялық қабық; жануарлар әлемінің әртүрлілігі; өсімдіктер әлемінің әртүрлілігі; Қазақстанның жануарлар мен өсімдіктер әлемін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы жаратылыстанудың әдіснамалық негіздерін түсініп, талдай алады және бастауыш және инклюзивті білім берудің оқу үрдісіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізе алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектеп жасындағы психология
Пән бастауыш мектеп жасындағы психология идеясын, баланың кешенді ғылымы, психологиялық білімнің теориялық негіздері ретінде зерттейді, баланың психикалық процестері мен қасиеттерінің дамуын зерттейді. Оқу нәтижелері бойынша білім алушы балалар психологиясының категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дүниетану негіздері
Пән жертану және өлкетану негіздерін; ботаниканы (өсімдік ағзасының морфологиялық құрылымы, төменгі және жоғары өсімдіктердің систематикасы мен экологиясы), зоологияны (анатомия, физиология, бір жасушалы, омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың систематикасы мен экологиясы) зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы дүниетанудың әдіснамалық негіздерін түсініп, талдай алады және бастауыш және инклюзивті білім беру үрдісіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізе алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика негіздері
Пән математика курсының негізгі ұғымдарының сипаттамасын, арифметикалық әрекеттерді, математиканың бастапқы курсындағы алгебралық және геометриялық ұғымдарды, бөлшектерді, шамаларды, логика элементтерін, қарапайым мәтіндік есептерді, жиындарды, екі жиын элементтері арасындағы қатынастарды зерттейді. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы математика сабақтарын өткізе алады, сабақта пәндік-дамыту ортасын құра алады, оның мақсаттарын, мазмұнын жаңарту, технологияларды өзгерту жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканың бастауыш курс негіздері
Пән бастауыш математикалық білім берудегі жиындар теориясының элементтерін, комбинаториканы, математиканың бастауыш курсындағы ұғымдарды анықтау әдістерін, математиканың бастауыш курсындағы математикалық ұғымдардың анықтамаларын талдауды, бастауыш мектептегі математика курсындағы кейбір геометриялық ұғымдарды, пайымдаулар мен тұжырымдарды, дедуктивті тұжырымдардың мысалдарын, толық емес индукцияны қолданатын тұжырымдарды және бастауыш мектептегі математика курсындағы ұқсастықтарды зерттейді. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, Педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады; Ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, әр баламен тікелей қарым-қатынас негізінде білім беру процесін ұйымдастыра алады; оқыту процесінде заманауи тұлғаға бағытталған технологияларды қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер мен қол еңбегін оқытудың арнайы әдістемесі
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды өнерге және қол еңбегіне оқыту әдістемесінің мазмұнын зерделейді; әртүрлі техникалар мен материалдар (мүсіндеу, сурет салу, халықтық сәндік-қолданбалы өнер); қағаз бен картонды өңдеу ерекшеліктері; матамен, табиғи материалмен жұмыс істеу әдістемесі; оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқу-тәрбие процесін жоспарлауға және құруға қабілетті ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған сараланған оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем еңбекті практикуммен оқыту әдістемесі
Пән еңбекке баулу негіздерін, бастауыш сыныптарда еңбек сабақтарын ұйымдастыру технологиясын; бастауыш сыныптарда техникалық модельдеуді; еңбек оқыту бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру технологиясын; бастауыш және инклюзивті білім берудегі еңбек сабақтарының ерекшеліктерін, көрнекі оқу құралдарының әртүрлі түрлерін құрастыруды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде көркем еңбекті оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі бойынша практикум 2
Пән тілдік және сөйлеу материалымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін; пәндік мазмұн негізінде сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы кәсіби тақырыпта өз пікірін білдіруге, оқиғаларды егжей-тегжейлі сипаттауға, өз көзқарасын мысалдармен дамытуға және нақтылауға, ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуін түсінуге және диалогқа қатысуға, тақырыптық мақалаларды, ғылыми мақалаларды оқып, түсінуге және нақты мәтіндер жазуға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Арнайы педагогика
Пән арнайы педагогиканың теориясы мен практикасының негіздерін, оның тұжырымдамалық аппаратын, ғылыми негіздерін, зерттеу әдістемесі мен әдістерін зерттейді. Пән аясында әлеуметтік-мәдени педагогикалық құбылыс ретінде арнайы білім туралы теориялық идеяларға жалпылау беріледі. Оқыту нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу үшін теориялық және практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазу және каллиграфияны оқыту әдістемесі
Пән бастауыш мектеп жасындағы балаларда графикалық жазу дағдыларын қалыптастырудың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, балаларды жазуды оқытудағы жұмыстың әдістемелік әдістерін, солақай балалар мен ОP бар балаларды жазуды оқытудағы жұмыстың ерекшеліктерін зерттейді. Оқу нәтижелері бойынша білім алушы каллиграфияны оқыту принциптерін біледі, қалыптасқан қолжазбалардың кемшіліктерін түсінеді және оларды жою бойынша жұмыс істей алады және бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық дағдыларды қалыптастыру бойынша жұмысты дұрыс ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру реформаларын контексттеу
Пән білім берудегі инновациялық процестерді және олардың даму тарихын зерттейді. Курс студенттердің қазақстандық білім беру жүйесіне ерекше назар аудара отырып, білім беру жүйелерін әртүрлі көзқарастардан сыни тұрғыдан талдау қабілетін дамытады. Курстың мақсаты-Қазақстандағы білім беру реформаларын, барлық деңгейдегі білім беру проблемаларын шешу жолдарын түсінуді, сондай-ақ білім беру саясатындағы халықаралық тәжірибелерді зерделеуді қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы алған білімдерін Білім берудегі инновациялық процестер бойынша, кәсіптік қызмет шеңберінде білім беру реформалары бойынша қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем және жаратылыстану білімін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте әлем және жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін зерттейтін пән, бастауыш сынып оқушыларының оқу процесінде түсініктері мен түсініктерін қалыптастыру, әлем және жаратылыстану сабақтарында практикалық жұмыстарды ұйымдастыру, оқушылардың сабақтардағы білімдерін тексеру және бағалау әдістемесі; Бастауыш және инклюзивті білім берудегі сабақтардың ерекшеліктері, оқу нәтижелері бойынша білім алушы жоспарлауға қабілетті бастауыш және инклюзивті білім беруде әлем және жаратылыстану ғылымдарын оқыту процесін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Пән деңгейдің пәндік мазмұны негізінде қалыптасатын сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін қамтитын мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктердің негіздерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білімалушы кәсіби тақырыпта өздігінен пікір білдіруге, қарым-қатынаста синонимдер мен күрделі грамматикалық құрылымдарды қолдануға, бейімделмеген мақалаларды, кітаптарды және басқа да кәсіби мәтіндерді оқуға, түсінуге және талдауға, сөйлеушілердің тілдерін түсінуге, іскерлік хат алмасу, мақалалар жазуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру негіздері
Пән білім беруді ұйымдастыру жағдайында табысты бейімделу үшін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу негіздерін зерделейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы бейімделген бағдарламаларды пайдаланады, балалардың әртүрлі санаттарымен оқу-тәрбие процесін құрады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пән математика әдістемесінің мақсаттарын, міндеттері мен әдістерін; бастауыш мектепте және инклюзивті білім беруде математиканы оқытудың нысандарын, құралдарын, стратегияларын, әдістерін, бастауыш сынып оқушыларының математикалық қабілеттерін қалыптастыруды, бастауыш және инклюзивті білім беруде математика сабақтарының ерекшеліктерін зерделейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде математиканы оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әдеби оқуға үйрету әдістемесі
Пән бастауыш сынып оқушыларының әдеби даму негіздерін, бастауыш мектепте әдеби шығарманы оқыту принциптерін, әдеби шығарманы оқу әдістері мен тәсілдерін, бастауыш сыныптарда және инклюзивті білім беруде әдебиет сабағына қойылатын заманауи талаптарды зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде әдеби оқуды оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы білім беру және оңалту
Пән арнайы білім беру және оңалту саласындағы қызметтердің негізінде жатқан тарихи, құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру мүмкіндіктері шектеулі оқушыларды зерттеудің, дамытудың, өзін-өзі анықтаудың өзекті міндеттерін шеше алады, оларға ересектер мен құрдастар арасында әлеуметтік оңалту процесінде көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тәжірибелік-эксперименттік және жобалық қызметті ұйымдастыру
Пән бастауыш сынып оқушыларымен жас оқушылардың оқу белсенділігін, танымдық қызығушылығын, шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін дамытуға бағытталған тәжірибелік-эксперименттік және жобалық қызметтің мақсаттары мен міндеттерін, құрылымы мен мазмұнын зерттейді. Оқыту нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш сыныптарда оқу-тәрбие процесі шеңберінде оқушылармен тәжірибелік-эксперименттік және жобалық қызметті жоспарлауға және іске асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім алушыларды диагностикалау және бағалау әдістері
Пән бастауыш сынып оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың тұжырымдамаларын, диагностикасы мен бағалау әдістерін, скринингті әзірлеуге оқытуды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш сынып оқушыларын критериалды бағалау жүйесін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды бағалауды әзірлеуге және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 1
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұнын, мектептегі ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарын анықтау бойынша жұмыс кезеңдерін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарын айқындай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сауат ашу әдістемесі
Пән сауат ашуды әдістемесінің ғылыми және лингвистикалық негіздерін; сауат ашу сабақтарын оқыту құрылымын; сауат ашуды оқыту кезеңдерін; сауат ашуды оқыту кезеңінде сөйлеуді дамыту әдістемесін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде сауат ашуды оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ (орыс) тілі әдістемесі
Пән қазақ (орыс) тілінің ғылым ретіндегі әдістемесінің ерекшеліктерін, фонетика, морфемика, морфология, орфография, синтаксис және пунктуация әдістемесін, бастауыш мектепте және инклюзивті білім беруде қазақ (орыс) тілінің сабақтарға қойылатын заманауи талаптарды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы бастауыш және инклюзивті білім беруде қазақ (орыс) тілін оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау әдістері
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау әдістерін, коммуникативті, танымдық және интеллектуалдық қабілеттерді қолдау әдістемесін зерттейді, Оқыту нәтижелері бойынша білім алушы кәсіби қызмет процесінде қолдау әдістері негізінде диагностикалық-консультациялық жұмысты және әдістемелік көмекті жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологиясы
Пән ассистент-педагог қызметінің мақсаттары мен міндеттері мен ерекшеліктерін, мамандарға, бастауыш сынып мұғалімдеріне оқу-тәрбие процесінде диагностика мен түзетуде көмек көрсетуді, білім беруді ұйымдастыру әдістерін және мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді құруды зерделейді. Оқыту нәтижелері бойынша білім алушы педагогикалық сүйемелдеу шеңберінде, оның ішінде педагог – ассистент рөлінде білім алушылардың жеке-психологиялық процестерін оқытуды, сүйемелдеуді және түзетуді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға консультациялық қолдау көрсету
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар мен олардың ата-аналарына консультациялық қолдау көрсетуді ұйымдастыру бойынша бастауыш сынып мұғалімі қызметінің мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуге көмек көрсету үшін мамандардың өзара іс-қимыл жүйесін ұйымдастыруды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар мен олардың ата-аналарына консультациялық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау
Пән инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық қолдау мақсатында оқушылардың ата-аналарымен және жұртшылықпен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін зерттейді. Ата-аналарды оқу-тәрбие процесіне тарту және қоғамдық ұйымдармен бірлесіп жұмыс істеу әдістері мен тәсілдерін зерделейді.Инклюзивті білім беруде бастауыш сынып оқушыларын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу контекстінде оқушылардың құқықтары мен қорғалуы, педагогтың өзін-өзі дамыту мәселелері қарастырылады. Оқу нәтижелері бойынша білім алушы ата-аналармен және жұртшылықпен өзара іс-қимыл жасай отырып, инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
- Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік, экологиялық және экономикалық саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді және білімді практикада қолданады.
- Бастауыш сыныптарда оқу-тәрбие процесінің барлық қатысушыларының субъектілік өзара іс-қимылын ұйымдастырады, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады.
- Бастауыш сынып оқушыларының жас және психологиялық ерекшеліктерін білу негізінде, белсенді құралдар көмегімен және цифрлық білім беру платформалары мен технологияларын қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
- Педагогикалық білім берудің қазіргі даму тенденцияларын сипаттайды және ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлайды.
- Қазіргі орыс (қазақ) тілі, математика (математиканың бастауыш курсы), жаратылыстану және әлем танымының әдіснамалық негіздерін түсінеді, талдайды және бастауыш және инклюзивті білім берудің оқу-тәрбие процесіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізеді.
- Бастауыш сынып оқушыларының ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, гуманитарлық және шығармашылық цикл пәндері бойынша оқыту мен тәрбиелеу процесін жоспарлайды және құрастырады, оқытудың тиісті әдістері мен бағалау құралдарын анықтайды.
- Оқушылардың оқу жетістіктерін оқытудың тиімді әдістемелері мен бағалау құралдарының негізінде олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша оқыту процесін жоспарлайды және құрайды.
- Мүмкіндігі шектеулі балалардың жас дамуының негізгі заңдылықтарын, клиникалық – психологиялық – педагогикалық ерекшеліктерін, сүйемелдеуді жүзеге асыру үшін психологиялық - педагогикалық диагностиканың негіздерін анықтайды.
- Білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін әзірлейді және қолданады, білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың үлгеріміне мониторингті жүзеге асырады.
- Әртүрлі нозологиялық ерекшеліктері бар балаларға арналған оқу-тәрбие процесін жүзеге асырады.
- Нормотиптік және мүмкіндігі шектеулі балалардың ата – аналарына консультациялық көмек және қолдау көрсетеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін жеке-дамытушы бағдарлама жобалайды.