Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01311 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кең іргелі білімі бар, бастамашыл, өзгермелі талаптарға бейімделген, командада жұмыс істей алатын, бастауыш білім беру саласында инклюзивті білім беру ортасын құру үшін кәсіби құзыреттілігі бар мұғалімді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Педагогикалық қызметке кіріспе
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Экология және тұрақты даму
Бастауыш сынып оқушыларының даму физиологиясы
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Құқық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
-
2 Оқу жылы
Шет тілі бойынша практикум 1
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Педагогика
Жаратылыстану негіздері
Бастауыш мектеп жасындағы психология
Дүниетану негіздері
Математика негіздері
Математиканың бастауыш курс негіздері
Өнер мен қол еңбегін оқытудың арнайы әдістемесі
Көркем еңбекті практикуммен оқыту әдістемесі
Шет тілі бойынша практикум 2
Арнайы педагогика
Жазу және каллиграфияны оқыту әдістемесі
Білім беру реформаларын контексттеу
Әлем және жаратылыстану білімін оқыту әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған шет тілі
Инклюзивті білім беру негіздері
Математиканы оқыту әдістемесі
Әдеби оқуға үйрету әдістемесі
Арнайы білім беру және оңалту
Тәжірибелік-эксперименттік және жобалық қызметті ұйымдастыру
Білім алушыларды диагностикалау және бағалау әдістері
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 1
Сауат ашу әдістемесі
Қазақ (орыс) тілі әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау әдістері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологиясы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға консультациялық қолдау көрсету
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
- Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік, экологиялық және экономикалық саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді және білімді практикада қолданады.
- Бастауыш сыныптарда оқу-тәрбие процесінің барлық қатысушыларының субъектілік өзара іс-қимылын ұйымдастырады, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады.
- Бастауыш сынып оқушыларының жас және психологиялық ерекшеліктерін білу негізінде, белсенді құралдар көмегімен және цифрлық білім беру платформалары мен технологияларын қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
- Педагогикалық білім берудің қазіргі даму тенденцияларын сипаттайды және ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлайды.
- Қазіргі орыс (қазақ) тілі, математика (математиканың бастауыш курсы), жаратылыстану және әлем танымының әдіснамалық негіздерін түсінеді, талдайды және бастауыш және инклюзивті білім берудің оқу-тәрбие процесіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізеді.
- Бастауыш сынып оқушыларының ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, гуманитарлық және шығармашылық цикл пәндері бойынша оқыту мен тәрбиелеу процесін жоспарлайды және құрастырады, оқытудың тиісті әдістері мен бағалау құралдарын анықтайды.
- Оқушылардың оқу жетістіктерін оқытудың тиімді әдістемелері мен бағалау құралдарының негізінде олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша оқыту процесін жоспарлайды және құрайды.
- Мүмкіндігі шектеулі балалардың жас дамуының негізгі заңдылықтарын, клиникалық – психологиялық – педагогикалық ерекшеліктерін, сүйемелдеуді жүзеге асыру үшін психологиялық - педагогикалық диагностиканың негіздерін анықтайды.
- Білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін әзірлейді және қолданады, білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың үлгеріміне мониторингті жүзеге асырады.
- Әртүрлі нозологиялық ерекшеліктері бар балаларға арналған оқу-тәрбие процесін жүзеге асырады.
- Нормотиптік және мүмкіндігі шектеулі балалардың ата – аналарына консультациялық көмек және қолдау көрсетеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін жеке-дамытушы бағдарлама жобалайды.