Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Арнайы педагогика в Қызылорда "Болашақ" университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалармен жұмыс істеуге маманданған, кемістігі бар адамдарды оқыту және тәрбиелеумен айналысатын және өз жұмыстарында кемшіліктерді түзетуге және орнын толтыруға бағытталған әртүрлі құралдарды пайдалануға қабілетті кәсіби білікті арнайы педагог маман даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Философиялық және әлеуметтік-саяси білім негіздерін, Қазақстанның тарихи даму кезеңдері мен заңдылықтарын, экономикалық білімдері мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты пайдалана отырып, қаржылық сауаттылыққа үйрену, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау принциптерін талдап, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсетіп, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланып, толыққанды белсенділікті қамтамасыз ету үшін дене дайындығы деңгейін сақтауға, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана алуға қабілетті.
  • Кәсіби қызметте дефектологтың түзету жұмысын ұйымдастырудың міндеттері мен әдістерін жүзеге асыруға қабілетті; есту, көру және сөйлеу бұзылыстары кезіндегі түзету іс-шараларының себептерін, механизмдерін, симптомдарын, ағымын, құрылымын, жүйесін оқу танысу тәжірибесі барысында зерттеуге қабілетті.
  • Арнайы педагогика бойынша білімдерін іс жүзінде және инклюзивті білім беру барысында іске асыра алады.
  • Олигофрен балаларды қоғаммен таныстыруға және олардың құқықтық бейімделу, оңалту, дамыту, тәрбиелеу және оқыту теориясын, практикасын іске асыруға; зағип және нашар көретіндерді түзету және оңалту жағдайларын анықтауға; есту және сөйлеу тілі бұзылыстарын, тұлғаның басқа да ерекшеліктерін ескере отырып білім беруді жүргізеді.
  • Психикалық дамуы тежелген және ерекше білім беру қажеттігі бар балаларға клиникалық даму ерекшеліктеріне қарай білім беруді ұйымдастыра алады; зияты зақымдалған тұлғалардың танымдық әрекеттерін түзетіп, әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлай алуға бейімдеп, психологиялық педагогикалық тәжірибеде диагностика жүргізе алады ұштастыра алады; зияты зақымдалған баларадың коммуникативті дағдыларын дамытып және сауат ашуға оқыта алады.
  • Ақыл-ой кемістігі бар балалардың тілдік бұзылыстарын түзетудің ғылыми негізделген әдістерін пайдаланады; инклюзивті білім берудегі Тьютор қызметі мен міндеттерін біледі.
  • Мектепке дейінгі сөйлеу тілі бұзылған, зияты зақымдалған балаларға білім беруді жүзеге асыра алады; ерте аутизм бар, церебральді сал ауруымен ауыратын балаларға оңалту жұмыстарын,, түзету ритмикасы мен логомассаж жүргізе алады; кіші мектеп жасындағы дамуында ауытқуы бар, есту қабілеті зақымдалған балаларға психогиагностикасы жүргізеді және мен үй жағдайында білім алатын ерекше білім беру қажет ететін балаларға жалпы білім беру дерісіне қосып, инклюзивті білім беру ортасында қолдау көрсете алады.
  • Арнайы мектепте тәрбиелеудің, қол еңбек пен бейнелеуге оқытудың теориясы мен технологиясын біледі; педагогикалық процесте артпедагогика және арт-терапия әдістерін қолдана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді.
  • Дамуында күрделі бұзылыстары бар балалардың генетикалық, психофизиологиялық, невропатологиялық өздерістеріне қарай түзете оқыту әдістерін жүргізуге қабілетті.
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың қоршаған орта туралы дүние танымдарын арттырып және әлеуметтік көмек көрсетуді тәжірибеде жүзеге асыра алады.
Top