Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01901 Арнайы педагогика в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалармен жұмыс істеуге маманданған, кемістігі бар адамдарды оқыту және тәрбиелеумен айналысатын және өз жұмыстарында кемшіліктерді түзетуге және орнын толтыруға бағытталған әртүрлі құралдарды пайдалануға қабілетті кәсіби білікті арнайы педагог маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Мамандыққа кіріспе
Экономика және кәсіпкерлік негіздері модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері)
Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Олигофренопедагогика
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау
-
2 Оқу жылы
Арнайы педагогика
Сурдопедагогика
Инклюзивті білім беру
Ғылыми зерттеу жұмысының әдістемесі
Логопедия
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың клиникалық даму ерекшеліктері
Тифлопедагогика
Арнайы мектепте тәрбие жұмысын жүргізудің теориясы мен технологиясы
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
3 Оқу жылы
Церебральді сал ауруымен ауыратын балалардың жүргізілетін оңалту жұмыстары
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
Танымдық әрекеттерді түзету
Невропатология
Күрделі бұзылыстары бар балаларды кешенді оңалту
Дамуында күрделі бұзылысы бар балалардың психофизиологиясы
Зияты зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
Ерте балалар аутизмі кезіндегі түзету жұмыстары
Қолжетімді білім беру аймағы мен ассистивті технологиялар
Инклюзивті білім берудегі Тьютор қызметі
Зиятында ауытқуы бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының негіздері
Зияты зақымдалған тұлғаларды әлеуметтендіру
Мектепке дейінгі логопедия
Кіші мектеп жасындағы дамуында ауытқуы бар балалардың психодиагностикасы
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға әлеуметтік көмек көрсетуді ұйымдастыру
Мектепке дейінгі олигофренопедагогика
Түзету ритмикасы мен логомассаж
Зиятында ауытқушылығы бар балаларды сауат ашуға оқыту
Психикалық дамуы тежелген тұлғалаларға білім беру
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға дүниетануды оқыту оқыту теориясы мен технологиясы
-
4 Оқу жылы
Үй жағдайында білім алатын ЕББ қажет ететін балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
Есту қабілеті зақымдалған тұлғалаларға инклюзивті білім беру ортасында қолдау көрсету
Мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзия
Арнайы білім берудегі артпедагогика және арттерапия
Патофизиология
Генетика негіздері
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту
Мектеп жасына дейінгі ерекше балаларға білім беруде заманауи технологияларды қолдану
Мектепке дейінгі сурдопедагогика
Күрделі бұзыстары бар балалардың психоматорлы дамуы
Сурет салу әрекеті мен тифлографикаға үйрету технологиясы
Арнайы (түзету) мектепте бейнелеу өнеріне және қол еңбекке оқытудың теориясы мен технологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философиялық және әлеуметтік-саяси білім негіздерін, Қазақстанның тарихи даму кезеңдері мен заңдылықтарын, экономикалық білімдері мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты пайдалана отырып, қаржылық сауаттылыққа үйрену, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау принциптерін талдап, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсетіп, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланып, толыққанды белсенділікті қамтамасыз ету үшін дене дайындығы деңгейін сақтауға, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана алуға қабілетті.
- Кәсіби қызметте дефектологтың түзету жұмысын ұйымдастырудың міндеттері мен әдістерін жүзеге асыруға қабілетті; есту, көру және сөйлеу бұзылыстары кезіндегі түзету іс-шараларының себептерін, механизмдерін, симптомдарын, ағымын, құрылымын, жүйесін оқу танысу тәжірибесі барысында зерттеуге қабілетті.
- Арнайы педагогика бойынша білімдерін іс жүзінде және инклюзивті білім беру барысында іске асыра алады.
- Олигофрен балаларды қоғаммен таныстыруға және олардың құқықтық бейімделу, оңалту, дамыту, тәрбиелеу және оқыту теориясын, практикасын іске асыруға; зағип және нашар көретіндерді түзету және оңалту жағдайларын анықтауға; есту және сөйлеу тілі бұзылыстарын, тұлғаның басқа да ерекшеліктерін ескере отырып білім беруді жүргізеді.
- Психикалық дамуы тежелген және ерекше білім беру қажеттігі бар балаларға клиникалық даму ерекшеліктеріне қарай білім беруді ұйымдастыра алады; зияты зақымдалған тұлғалардың танымдық әрекеттерін түзетіп, әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлай алуға бейімдеп, психологиялық педагогикалық тәжірибеде диагностика жүргізе алады ұштастыра алады; зияты зақымдалған баларадың коммуникативті дағдыларын дамытып және сауат ашуға оқыта алады.
- Ақыл-ой кемістігі бар балалардың тілдік бұзылыстарын түзетудің ғылыми негізделген әдістерін пайдаланады; инклюзивті білім берудегі Тьютор қызметі мен міндеттерін біледі.
- Мектепке дейінгі сөйлеу тілі бұзылған, зияты зақымдалған балаларға білім беруді жүзеге асыра алады; ерте аутизм бар, церебральді сал ауруымен ауыратын балаларға оңалту жұмыстарын,, түзету ритмикасы мен логомассаж жүргізе алады; кіші мектеп жасындағы дамуында ауытқуы бар, есту қабілеті зақымдалған балаларға психогиагностикасы жүргізеді және мен үй жағдайында білім алатын ерекше білім беру қажет ететін балаларға жалпы білім беру дерісіне қосып, инклюзивті білім беру ортасында қолдау көрсете алады.
- Арнайы мектепте тәрбиелеудің, қол еңбек пен бейнелеуге оқытудың теориясы мен технологиясын біледі; педагогикалық процесте артпедагогика және арт-терапия әдістерін қолдана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді.
- Дамуында күрделі бұзылыстары бар балалардың генетикалық, психофизиологиялық, невропатологиялық өздерістеріне қарай түзете оқыту әдістерін жүргізуге қабілетті.
- Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың қоршаған орта туралы дүние танымдарын арттырып және әлеуметтік көмек көрсетуді тәжірибеде жүзеге асыра алады.
Ұқсас БББ
6B01901 Арнайы педагогика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика маманын даярлау (Логопед)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)