Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01901 Арнайы педагогика (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы және жоғары жүйке қызметі

    Пән орталық жүйке жүйесінің және жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясын, олардың сөйлеу мен танымдық процестерге әсерін зерттеуге бағытталған; студенттер ерте даму скринингтерінің нәтижелерін талдауға үйренеді; ОЖЖ және ЖЖБ бұзылуының бұзылу сипаты мен дәрежесіне әсерін түсіну; түзету дамыту жұмыстарын жоспарлау кезінде ағзаның бейімделу мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. . Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы психология

    Пәнді оқу кезінде студенттер физикалық және/немесе психикалық бұзылыстары бар балалар дамуының жалпы және арнайы заңдылықтарын меңгереді; бұзылулардың классификациясы және диагностика ерекшеліктері; психикалық және психофизикалық дамудағы бұзылулардың себептері; Л.С. Выготский ілімдерін ой елегінен өткізуге және түсіндіруге үйрету (биологиялық және әлеуметтік өзара әрекеттесу, бұзылған даму құрылымы және т.б.); ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарының танымдық процестері мен жеке сферасын салыстыру және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М. Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М. Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы

    Пәнді оқу анализатор жүйелері мен орталық жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу заңдылықтарымен қалыпты және бұзушылықтармен; көру, есту, сөйлеу органдары ауруларының этиологиясымен, ағымымен, механизмдерімен, салдарымен; бұзылулардың алдын алу әдістерімен; сенсорлық жүйелер мен ОЖЖ зақымданған кезде ағзаның бейімделу мүмкіндіктерімен танысуға бағытталған. Студенттер ерте даму скринингінің нәтижелерін талдауды үйренеді; одан әрі даму мен оқуға кедергілерді анықтау және жеңу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, олардың дамуын бақылауға, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және енгізуге, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдауға бағытталған.Студенттер әртүрлі мектеп оқушыларының жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тануды үйренеді; мектеп оқушыларының нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалау бойынша жеке қажеттіліктерін қарастыру;нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогика

    Бұл пән арнайы білім берудің теориялық негіздері мен тарихын білуге бағытталған; арнайы білім берудің принциптерін, нысандарын, әдістерін, қазіргі заманғы трендтерін зерделеу; студенттер ҚР мен әлемде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды мемлекеттік қолдау жүйесін салыстыруды үйренеді; арнайы білім беру ұйымдары қызметінің мәні, мақсаты мен мазмұнын: психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияны, оңалту орталығы, арнайы мектепке дейінгі ұйымдар, арнайы мектеп ұйымдары, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогикадағы оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мінез-құлқы мен ерік-жігер саласының бұзылысы бар балаларды кешенді бағалау

    Пәнді оқу балалардың дамуын зерттеудің заманауи тәсілдері, кезеңдері мен әдістері туралы білім алуға бағытталған; Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің критерийлері мен алгоритміне сәйкес ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау мүмкіндігі; кәсіби-этикалық стандарттарға және диагностика принциптеріне сәйкес баланы психологиялық-педагогикалық тексерудің әдістемелік құралдарын иелену; ерекше білім беру қажеттіліктері бар отбасыларға кеңес беру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды диагностика бойынша практикум

    Бұл пән дифференциалды диагностиканың принциптерін, әдістерін және критерийлерін оқуға бағытталған; ұқсас күйлерді, дифференциация кезеңдерін шектей білу дағдыларын қалыптастыру; бастапқы және қайталама бұзушылықтарды анықтау; даму ақауларының түрлері. Студенттер дифференциалды диагностиканың заманауи әдістері мен әдістерін меңгереді; дифференциалды диагностиканың негізгі әдістері мен практикалық әдістерін қолдануды үйрену; даму бұзылыстарының ерекшеліктерін, ақпаратты өңдеу тәртібін бағалауды, даму бұзылыстарын жүйелі талдауды үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логопедия

    Пән логопедияның пәні, мақсаты, міндеттері, оның теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады; қалыпты сөйлеуді дамыту туралы; сөйлеу бұзылыстарының этиологиясы, механизмдері мен құрылымы; сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі; сөйлеу бұзылыстарының когнитивті процестерге, эмоционалды-еріктік салаға әсері; әртүрлі жағдайларда логопедиялық жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер балалардың әртүрлі санаттарымен логопедиялық жұмысты жоспарлауды және ұйымдастыруды үйренеді: сөйлеу, есту, көру, интеллектуалды, моторлық бұзылулар және аутизм.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беруді қолдау

    Пән Қазақстан Республикасының Білім беру және адам құқықтары саласындағы нормативтік-құқықтық базасын зерделеуге; оқу ортасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың негізгі қағидаттары мен кезеңдерін түсінуді қалыптастыруға; баланың білім беру қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне қарай педагогикалық қолдау көлемін жобалай білуге бағытталған. Студенттер әртүрлі жағдайларда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеудің формаларын, әдістері мен әдістерін меңгереді; қатысуды, әл-ауқатты, толеранттылықты және тұрақты дамуды көрсететін мектеп мәдениетін қалыптастыруға ықпал етуді үйренеді; білім беру процесінің мүшелерімен және ата-аналармен пәнаралық жұмыс құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. а.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс

    Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Невропатология негізері

    Бұл пәнді оқу орталық жүйке жүйесі мен жоғары жүйке қызметі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; анатомия мен физиологияның сөйлеуге, сенсорлық жүйелерге және когнитивтік процестерге нормада да, бұзушылықтарда да әсері; орталық жүйке жүйесінің зақымдануы кезіндегі бейімделу механизмдерін білу; Қазақстан Республикасындағы ерте даму скринингтерін талдау, бұзылулардың алдын алу әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пән психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздерін зерделеуге; диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен қағидаттарын сақтай отырып, оның ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау мақсатында баланы кешенді, пәнаралық тексеру әдістерін меңгеруге; психологиялық-педагогикалық диагностиканың қазіргі заманғы тәсілдерін, әдістерін меңгеруге; зерттелушінің жай-күйін педагогикалық тұрғыдан дұрыс бағалай білуге; психологиялық-педагогикалық отбасына кеңес берудегі медициналық-педагогикалық кеңестер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дактилология және жесттік сөйлеу тілінің негіздері

    Пән студенттердің дактилдік және жесттік тілі естімейтіндердің қарым-қатынас құралы болып табылатынын түсінуін қалыптастыруға бағытталған; сөздің дактилдік құрылымын ауызша тілдің негізгі бірлігі ретінде және кинау тілінің ерекшеліктерін естімейтіндердің қарым-қатынастың кинетикалық вербалды емес жүйесі ретінде игеру. Студенттер есту қабілеті бұзылған балалардың жесттік тілінің қос тілділігінің ерекшелігін түсінуді үйренеді; дактилология мен жесттік тілін, естімейтін балалардың жест-ишара-дактильді сөйлеу дағдыларын; жесттік тілін қолдану арқылы оқыту дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс (дислалия, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілік)

    Пәнді игеру фонетикалық-фонематикалық бұзылулар мен дислалия кезінде мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс саласында тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студенттер баланың сөйлеуін тексеру, сөйлеудің органикалық және функционалдық бұзылыстарын ажырату дағдыларын үйренеді; мектеп жасына дейінгі баланың ерекшеліктеріне сәйкес оқытудың озық әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, ФФЖ және дислалия кезінде логопедиялық сабақтарды жоспарлау, өткізу қабілетін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогикада оқытуды жоспарлау және жекелендіру

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ADOS-2 аутизмды диагностикалау әдістемесі

    Мақсаты: студентті ADOS-2 әдісі арқылы аутизмді диагностикалау негіздерімен таныстыру. Мазмұны: пән студенттерді ADOS-2 әдістемесінің негіздерімен таныстырады. ADOS-2 техникасының ерекшеліктерін қарастырады. Сондай-ақ ADOS-2 аутизмді диагностикалау тестінің жоспары ұсынылған. Студент ADOS-2-нің келесі бес модулін оқиды: 1-модуль – қарым-қатынас үшін жеке сөздерді айтатын немесе мүлде сөйлемейтін балаларға арналған; 2 модуль – қарым-қатынас үшін жеке сөз тіркестерін қолданатын балаларға арналған; 3 модуль – еркін сөйлейтін балалар мен жасөспірімдерге арналған; 4-модуль – еркін сөйлейтін ересектерді бағалау үшін; модуль 5 - 12 айдан 30 айға дейінгі сәбилерге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көру қабілеті зақымдалған тұлғаларды Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту

    Пәнді оқу қалыпты және көру қабілеті бұзылған жағдайда жазу мен оқудың психофизиологиясы бойынша білімді меңгеруге бағытталған; Брайль шрифтімен басылатын оқу материалының ерекшеліктері; зағиптар мен нашар көретін адамдарда жазу мен оқудың айырмашылығы; студенттердің Брайльді меңгеруіне бағытталған; Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту әдістемесі және зағиптар мен нашар көретіндердің жазу мен оқуды меңгеруде кездесетін қиындықтарды жеңу жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Танымдық қызметті түзету

    Пән танымдық іс-әрекеттің қалыптасуы мен бұзылуының негізінде жатқан механизмдердің мәнін зерттеуге бағытталған; танымдық іс-әрекеттің бұзылуының белгілері мен белгілері; студенттер жеке және топтық сабақтарда ақыл-ойы бұзылған балалармен психологиялық-педагогикалық диагностика және түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу дағдыларын, әмбебап, балама, көмекші әдістер мен жұмыс әдістерін қолдана отырып игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздері (АВА)

    Мақсаты: жағымсыз мінез-құлықты өлшеу, бағалау, алдын алу және түзету бойынша түзету-дамыту жұмыстарының әдістері мен технологияларын қолдану саласында студенттердің кәсіби педагогикалық құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: бұл адамның әлеуметтік маңызды мінез-құлқына әсер ететін сыртқы факторларды іздеумен және осы факторларды қолданатын мінез-құлықты түзету әдістерін әзірлеумен айналысатын пән, мінез-құлықты қолданбалы талдаудың (МҚҚТ) теориялық базасымен танысуға, теориялық негіздерді, ғылыми зерттеулерді түсінуге және ҚМҚТ әдістерімен жағымсыз мінез-құлықты түзетудің тиімді әдістерін практикалық қолдануға бағытталған. Мінез-құлықты қолданбалы талдау - бұл түрлі даму және бейімделу бұзылыстары бар балаларда дағдыларды қалыптастыру мен мінез-құлықты түзетудің заманауи ғылыми негізделген жүйесі. Бұл тәсіл аясында баланың дағдыларын кеңейтуге, оның қарым-қатынасын, ынтымақтастығын қамтамасыз етуге және отбасының өмірін сапалы жақсартуға мүмкіндік беретін әдістердің кең түрі бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы мектепке дейінгі педагогика

    Пән норма мен бұзушылықтар кезінде ерте және мектепке дейінгі дамудың теориясы мен практикасын зерттеуге бағытталған; студенттердің ерте жаста ағзаны өтеу мүмкіндіктерін түсінуін қалыптастыру; ерте және мектеп жасына дейінгі балалар үшін даму ортасы мен кеңістігін жобалаудың маңыздылығы. Студенттер есту, көру, интеллект, сөйлеу, күрделі бұзылулары бар балаларға арналған типтік оқу бағдарламаларын сыни тұрғыдан талдауға және олармен жұмыс істеуге үйренеді; олардың негізінде жеке даму бағдарламаларын құру және іске асыру, ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істеу әдістерін, әдістері мен технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру ұйымдарының қызметі

    Пән Қазақстан Республикасындағы мүмкіндігі шектеулі балаларды мемлекеттік қолдау жүйесін; арнайы білім беру ұйымдары қызметінің мәнін, функцияларын, ұйымдастырылуын, нормативтік-құқықтық реттелуін: психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияларды, психологиялық-педагогикалық, түзету кабинеттерін, оңалту орталықтарын, арнаулы балабақшаларды, арнаулы мектептерді; осы ұйымдардағы арнаулы педагогтің қызметін түсінуге бағытталған білім беру. Студенттер мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдау жүйесі білім беру жүйесімен шектелмейтінін түсінуге үйренеді; денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау жүйесіндегі арнайы педагог қызметінің маңыздылығын біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Әлем танымы" пәнін оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ой-өрісін кеңейту үшін пәннің мағынасын түсінуіне бағытталған; студенттер дәстүрлі, әмбебап, балама, көмекші құралдарды пайдалана отырып, "әлем танымы" пәнін оқытудың әдістемесі мен ерекшелігін меңгереді; үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын сыни тұрғыдан талдау, белгілі бір оқушының білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тапсырмалар мен бақылау материалдарын бейімдеу дағдыларын меңгереді; пән бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын, "ерекше қажеттіліктері бар" балаларда қоршаған әлем туралы білімді қалыптастырудың нақты дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу тілінің дыбыс айтуы мен темпо-ритмикалық жағының бұзылысы кезіндегі логопедиялық жұмыс

    Пән сөйлеудің дыбыс айтуы мен темпo-ритмикалық жағының бұзылыстары (дизартрия, ринолалия, брадилалия, тахилалия, тұтықпа) туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; дизартрия, ринолалия, брадилалия, тахилалия, тұтықпа бұзылыстары балалармен логопедиялық сабақтар өткізу, ұқсас жағдайларды ажыратуды, тексерудің нақты тапсырмаларын шешуді үйрену; дыбыс айту мен сөйлеу ырғағы бұзылған балаларды түзету және тәрбиелеуде озық әдістемелер мен АКТ-ны қолдануды үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау

    Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында арнайы педагогтың (тифлопедагогтың) кәсіби қызметін саралауға бағытталған: жеке-дамытушы (ЖДБ) және жеке оқу бағдарламалары (ЖОБ) мен оларды қолдану салалары арасындағы айырмашылықтарды түсіну; студенттер ППТК жағдайында бұзылу дәрежесі мен жасын ескере отырып, көру қабілеті бұзылған балаға ЖПД жобалауды және іске асыруды үйренеді; инклюзия жағдайында білім беру қажеттіліктерін ескере отырып ЖОЖ жобалауды үйренеді; жеке бағдарламаларды бақылау дағдыларын және жеке бағдарламаларды қысқарту бойынша ұсыныстарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • "Технология және өнер"пәндер циклін оқытудың арнайы әдістемесі

    Бұл пән дәстүрлі, әмбебап, балама, көмекші құралдарды пайдалана отырып, "Технология және өнер" пәнін оқытудың әдістемесін, ерекшелігін және әдістерін меңгеруге бағытталған; үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын сыни тұрғыдан талдау дағдыларын меңгереді, белгілі бір баланың білім беру қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу тапсырмаларын, бақылау материалдарын бейімдейді; пән бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау

    Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында арнайы педагогтың (сурдопедагогтың) кәсіби қызметін саралауға бағытталған: жеке-дамытушы (ЖДБ) және жеке оқу бағдарламалары (ЖОБ) мен оларды қолдану салалары арасындағы айырмашылықтарды түсіну; студенттер бұзылу дәрежесі мен жасын ескере отырып, есту қабілеті бұзылған балаға ЖДБ жобалауды және іске асыруды үйренеді; ЖОБ жобалауды үйренеді инклюзия жағдайында білім беру қажеттіліктерін ескере отырып; жеке бағдарламаларды бақылау дағдыларын және жеке бағдарламаларды қысқарту бойынша ұсыныстарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заттық-тәжірибелік оқыту

    Пәнді оқу есту қабілеті бұзылған бала үшін пәндік-практикалық іс-әрекеттің рөлін түсінуге бағытталған; дәстүрлі, әмбебап, балама құралдарды пайдалана отырып, "Заттық-тәжірибелік оқыту" пәнін оқытудың әдістемесі мен ерекшелігін меңгеру; есту қабілеті бұзылған нақты баланың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тапсырмалар мен бақылау материалдарын бейімдеу дағдыларын меңгеру; сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдылары тақырып бойынша меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көптеген бұзылулары бар балалармен жұмыс жасаудың жобасы мен технологиясы

    Пән екі немесе одан да көп бастапқы бұзушылықтары бар балаларды зерттеуге бағытталған; көптеген бұзушылықтары бар балалардың дамуының жалпы және нақты заңдылықтарымен танысу. Студенттер "күрделі бұзушылық" және "күрделі бұзушылық құрылымы" ұғымдарын ажырата білуге үйренеді; белгілі бір балаға оның білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, жеке даму бағдарламасын жобалауды және жүзеге асыруды; бірнеше бұзушылықтар кезінде балалармен түзету жұмыстарының нақты әдістері мен алгоритмін, топтық, сыныптық жұмыстарға бірнеше бұзушылықтары бар балаларды тартуды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тифлопедагогика

    Бұл пән тифлопедагогика дамуының тарихи аспектісін білуге; тифлопедагогика пәнін, объектісін және әдістерін зерттеуге; көру функциялары мен олардың бұзылуларын; көру қабілеті бұзылған және өтемақы мүмкіндіктері бар ағзаның жұмыс істеу ерекшеліктерін; көру қабілеті бұзылған адамдардың жіктелуін білуге; көру қабілетінің бұзылу дәрежесін ескере отырып, түзету және оқу-тәрбие жұмысының мазмұнын жоспарлау қабілетін қалыптастыруға бағытталған (зағип, нашар көретін); студенттер көру қабілеті бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің нақты әдістерін (Ханз әдісі) және технологияларын практикада қолдануды үйренеді; түзету сабақтарын жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аутизм спектрі бұзылған балалармен жұмыс жасау технологиясы мен жобасы

    Пәнді оқу аутизм спектрінің бұзылуының себептерін, механизмдерін, көріністерін зерттеуге бағытталған; аутизм және ұқсас жағдайларды дифференциалды диагностикалау дағдыларын қалыптастыру; аутизм спектрі бұзылған балалардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес кеңістіктік орта мен білім беру процестерін талдау; қолдау бағдарламаларын құрастыра білу, түзету-дамыту жұмыстарына қажетті педагогикалық технологияларды анықтау; аутизм спектрі бұзылған балалармен жұмыс істеудің педагогикалық технологияларын таңдау және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есту қабілетін дамыту мен ауызша сөйлеу тілін қалыптастыру бойынша практикум

    Пәнді зерттеу есту қабілеті бұзылған баланың дамуының жалпы заңдылықтарына бағынатын және мақсатты жұмыстың әсерінен болатын әлеуетті мүмкіндіктерін күшейту құралы ретінде есту қабылдауының дамуын түсінуге бағытталған. Студенттер есту резервінің маңыздылығын және сөйлеу дамуының ерекшеліктерін түсінеді; баланың жалпы дамуына анализаторлардың сақталуының маңыздылығы; педагогикалық процестің тұтастығы. Студенттер ауызша сөйлеуді қалыптастырудың заманауи жүйесін, тілді оқытудың коммуникативтік жүйесі жағдайында есту қабілеті бұзылған баланың сөйлеуін дамытудың жаңа нәтижелі тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедияның неврологиялық негіздері

    Пән логопедияның неврологиялық негіздерін, негізгі категорияларды, психофизикалық және сөйлеу дамуының заңдылықтарын игеруге бағытталған; қалыпты және бұзылған кезде психо-сөйлеу дамуының мәнін түсіну; сөйлеуді қалыптастырудың биоәлеуметтік алғышарттарын, сөйлеуді жүзеге асырудың ми механизмдерін, сөйлеу бұзылысының неврологиялық негіздерін білу. Студенттер жүйке жүйесінің зақымдануынан туындаған сөйлеу бұзылыстарын ажырата білуге үйренеді; неврологиялық бұзылулардағы сөйлеу бұзылыстарын зерттеу әдістері; сөйлеу бұзылыстарын түзету әдістері; сөйлеу бұзылыстарының алдын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүйелі сөйлеу тілі бұзылыстарымен логопедиялық жұмыс (алалия, афазия)

    Пәнді оқу барысында студенттерде жүйелі сөйлеу бұзылыстары (алалия, афазия), олардың түрлері туралы тұтас көзқарас қалыптасады. Студенттер қарау, диагностикалау үшін арнайы логопедиялық тапсырмаларды шешуді жоспарлауды үйренеді, бұзылу түрін (алалия, афазия) ескере отырып, балалармен/ересектермен жеке, топтық логопедиялық сабақтарды өткізу; афазия және алалия кезінде түзету-дамыту жұмыстарының әдістерін, тәсілдерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі әмбебап дизайн

    Пән "әмбебап дизайн" терминін бейімделуді немесе арнайы дизайнды қажет етпестен жасына, қабілетіне немесе мәртебесіне қарамастан барлық балалар үшін мүмкіндігінше пайдалануға жарамды етуге арналған заттардың, параметрлердің, бағдарламалар мен қызметтердің дизайны ретінде түсінуге бағытталған. Студенттер көп дайындықсыз және қандай да бір бейімделусіз мүмкіндігінше әртүрлі балалар пайдалана алатын ортаны, қызметтерді және заттарды жасауды үйренеді; білім беру саласындағы әмбебап дизайн барлық балалар қабылдаған ақпаратты ұсынуды, оған қол жеткізу үшін физикалық күш-жігердің қажеттілігін азайтуды, барлық балаларды ынталандыруды және тартуды қамтамасыз ететінін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көру қабілеті бұзылған балаларды оқытудың тифлотехникалық құралдары мен технологиялары

    Бұл пән тифлотехникалық оқыту құралдарын зерделеуге, оларды жіктеуге, көру қабілеті бұзылған балаларға арналған оқу материалдарын ұсынудың баламалы нысандарын білуге; зағип және нашар көретіндерді оқыту мен әлеуметтендіруде тифлотехникалық құралдарды пайдалана білуге; оқу және түзету-дамыту жұмыстарында тифлотехникалық құралдарды пайдалана отырып, жеке және топтық сабақтарды талдау мен жоспарлауды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Олигофренопедагогика

    Пән зияты зақымдалған адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің тарихы мен тенденциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студенттер олигофренопедагогиканың объектісін, пәнін, міндеттерін; олигофренопедагогикадағы зерттеу әдістерін; интеллекті бұзылған адамдардың клиникалық-педагогикалық және психологиялық-педагогикалық жіктемелерін; интеллекті бұзылған адамдарды оқыту және тәрбиелеу принциптерін, нысандарын, әдістерін, технологияларын; әртүрлі білім беру ұйымдарында интеллекті бұзылған балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу тілінің жалпы дамымауы кезінде логопедиялық жұмысты жобалау

    Пән сөйлеудің жалпы дамымауы, себептері, механизмдері, жіктелуі, оларды еңсеру тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған; жалпы сөйлеу дамуының әртүрлі деңгейлерінде балалармен жеке және топтық логопедиялық сабақтарды өткізу, тексеру бойынша міндеттерді жоспарлау және іске асыру дағдыларын меңгереді; студенттер балаларды оқытуда ақпараттық - компьютерлік технологияларды, әдістер мен тәсілдерді қолдануды үйренеді. сөйлеудің жалпы дамымауының әртүрлі деңгейлері; ата-аналармен жұмыс істеуді үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зияты зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау

    Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында арнайы педагогтың кәсіби қызметін саралауға бағытталған: жеке-дамытушы (ЖДБ) және жеке оқу бағдарламалары (ЖОБ) мен оларды қолдану салалары арасындағы айырмашылықтарды түсіну; психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті жағдайында интеллекттің төмендеу дәрежесі мен жасын ескере отырып, интеллектісі бұзылған бала үшін ЖДБ жобалауды және іске асыруды үйренеді; инклюзия жағдайында білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, ЖОБ жобалауды үйренеді; жеке бағдарламаларды бақылау дағдыларын және үйде оқыту мен жеке бағдарламаларды азайту бойынша ұсыныстарды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша практикум

    Пән ерекше қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарын қалыптастыру жөніндегі жұмыстың мақсаты мен міндеттерін зерделеуге бағытталған; Студенттер әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша сабақтар мен сабақтар жүйесін әзірлеуді үйренеді; мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауды қалыптастыру әдістемесін; әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша сабақтар мен сабақтар өткізу дағдыларын мектепке дейінгі және мектеп ұйымдарында меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазбаша сөйлеуді түзету бойынша практикум

    Пән жазбаша тіл бұзылыстары: дисграфия, дислексия, дизорфография және олардың түрлері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; оқу мен жазу бұзылыстары бойынша жеке және топтық логопедиялық сабақтарды тексеру, жоспарлау, өткізудің нақты логопедиялық мәселелерін шешу стратегиясын модельдеу дағдыларын меңгеру. Арнайы және жалпы білім беретін мектептерде оқу мен жазу бұзылыстары бар балаларды оқытуда студенттер практикалық әдістер мен әдістерді, АКТ-ны қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеудің әдістері мен мазмұны

    Пәнді оқу студенттердің күнделікті және ғылыми ойлауының айырмашылығы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған; ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы тұжырымдамалық аппаратпен танысу; студенттерді педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктерімен таныстыру; әрекеттегі зерттеу. Студенттер зерттеу әдістерін меңгереді; зерттеу нәтижелерін болжау, оларды тәжірибеде қолдану мүмкіндіктерін көре білу; зерттеу нәтижелерін бағалау және ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кохлеарлы имплантация кезіндегі жобалау және жұмыс технологиялары

    Пәнді оқу студенттердің кохлеарлық имплантация ретінде естімейтін балаларды есту-сөйлеуді оңалтудың заманауи әдісін түсінуіне бағытталған; имплантация әдісінің тарихын, құрылғысын, кохлеарлық имплантация жүйесінің жұмыс принципін, диагностикалық тексеру процедурасын және имплантацияға үміткерлерді іріктеуді білу; имплантация процессорын баптау ерекшеліктері; балаларды операциядан кейінгі оңалту кезеңдері. Студенттер кохлеарлық имплантацияны медициналық, техникалық және психологиялық-педагогикалық іс-шаралардың кешенді жүйесі ретінде түсінеді; кохлеарлық имплантациядан кейін естімейтін балаларды оңалту әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі шетел тілі

    Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сурдопедагогика

    Бұл пән сурдопедагогика дамуының тарихи аспектісін білуге бағытталған; сурдопедагогика негіздерін, пәні мен әдістерін оқып білу; есту қабілеті бұзылған адамдардың клиникалық-педагогикалық, психологиялық-педагогикалық классификациялары; есту қабілетінің зақымдану дәрежесін ескере отырып, білім мазмұнын жоспарлау қабілетін қалыптастыру; есту қабілеті бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің принциптерін, формаларын, әдістерін, технологияларын тәжірибеде қолдануды үйрену; сауықтыру жаттығуларын өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көру қабілеті бұзылған балалардың көріп қабылдауын және кеңістіктікте бағдарлануын дамыту бойынша практикум

    Пән көру қабілеті зақымдалған балаларда қоршаған әлем туралы тұтас идеяны қалыптастыру; кеңістікте бағдарлаудың жалпыланған тәсілдеріне үйрету және қоғамдағы оқшаулануды жеңу; қозғалыстың қосалқы құралдарын пайдалану жөніндегі жұмыс технологияларын игеруге бағытталған. Студенттер мектепке дейінгі және мектептегі ұйымдардағы жеке және топтық сабақтарда көру қабілетінің бұзылу дәрежесі мен түріне байланысты визуалды қабылдауды дамыту әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жобалау

    Пән білім берудегі мәселелерді таңдауға, көрсетуге, талдауға мүмкіндік беретін ғылыми зерттеулердің дизайнымен танысуға бағытталған; студенттер жобалық әрекеттерді меңгереді; зерттеудің алгоритмдеуін меңгеру: дереккөздермен жұмыс; қарама-қайшылықтарды анықтау; зерттеудің мәселесін, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; талдау критерийлерін анықтау; мәліметтерді жинау, оларды сандық және сапалық талдау; зерттеудің барлық кезеңдеріндегі проблемаларды анықтау; зерттеу нәтижелерін болжау, оларды тәжірибеде қолдану мүмкіндіктері, нәтижелерді масштабтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі қолжетімділік және инклюзивті қолдау

    Пән инклюзия құндылықтары, педагогикалық этика тұрғысынан өз қызметін талдауды қалыптастыруға; қауымдастықтардың әртүрлілігінің маңыздылығын түсінуге; білім берудегі қолжетімділік аспектілері туралы тұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған: психологиялық қолжетімділік, әлеуметтік қолжетімділік, физикалық қолжетімділік; педагогикалық қолжетімділік, цифрлық қолжетімділік. Студенттер оқу қол жетімділік тұрғысынан оқу ортасы мен оқу кеңістігін талдау; оқу қызметін жобалау кезінде оқушылардың әртүрлілігін, олардың жеке мүмкіндіктерін түсіну, ескеру; олар білім беру процесіне қатысушылармен және ата-аналармен пәнаралық жұмыс құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Lesson Study

    Мақсаты — болашақ (немесе қазіргі) мұғалімдерде оқушылардың оқу сапасын үздіксіз жетілдіру және арттыру мақсатында оқу сабақтарын кезең-кезеңімен жоспарлауға, өткізуге, байқауға және рефлексиялауға бағытталған бірлескен зерттеу практикасы жүйесін қалыптастыру. Аталған курс сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеулерге, мұғалімдер практикасы саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған. Зерттеуге өз нәтижелерін құжаттай отырып, оқу мен оқытуды жоспарлауды, бақылауды, талдауды бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер топтары қатысады. Lesson Study циклін өткізу кезінде мұғалімдер педагогикалық тәсілдерді жаңартады немесе жетілдіре алады. Lesson Study сабақты бірлесіп әзірлеуге және жақсартуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды отбасылық-орталықтандырылған қолдау

    Пән «ерекше қажеттіліктері» бар баланы тәрбиелеп отырған отбасындағы қарым-қатынастардың ерекшеліктерін қалыптастыруға және түсінуге бағытталған: отбасы үлгілері, отбасын қолдау нысандары; педагогикалық-психологиялық қолдауды, отбасылық кеңес беруді ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; отбасын түзеу-педагогикалық жұмысқа, ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі немесе мектеп жасындағы баланы тәрбиелеуге өзара әрекеттесу және белсенді тарту әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу, дамыту және инновация

    Мақсаты: Студенттерге заманауи білім беру саласындағы ғылыми зерттеулер жүргізу, инновациялық әдістерді қолдану және білім берудің даму үрдістерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән студенттерді ғылыми ойлауға, педагогикалық жаңалықтарды енгізуге және заманауи технологияларды тиімді қолдануға дайындайды. Пәннің мазмұны: Ғылыми зерттеулердің негіздері. Зерттеу түрлері: сапалық және сандық. Ғылыми әдіснама және зерттеу кезеңдері. Зерттеу тақырыбын таңдау және мақсат қою. Білім берудегі даму трендтері. ХХІ ғасыр дағдылары мен білім беру талаптары. Тұрақты даму мақсаттары және білім. Инновациялар және инновациялық технологиялар. Білім берудегі инновациялық әдістер мен құралдар. Цифрлық педагогика және edtech шешімдер. STEAM, геймификация, flipped classroom. Зерттеу жобаларын жоспарлау және жүзеге асыру. Жобалық жұмысты ұйымдастыру. Деректер жинау және талдау. Қорытынды және нәтижелерді ұсыну. Ғылыми этика және академиялық адалдық. Плагиаттың алдын алу. Әдебиеттерге дұрыс сілтеме жасау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарына математиканы оқытудың принциптері, әдістері және ерекшеліктері туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған; математикадан типтік оқу жоспарымен жұмыс істей білу: математика сабағын өңдеудің әдістемелік және мазмұндық талаптарына сәйкес қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлауды құрастыру; пән бойынша жетістіктерді бағалау критерийлері. Студенттер пропедевтикалық кезеңде және бастауыш мектепте математика сабағын жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді; оқушылардың білім беру қажеттіліктеріне қарай математика сабағында АКТ-ны, дәстүрлі, балама және көмекші оқыту құралдарын сауатты қолдануды үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Action Research

    Мақсаты: болашақ маманның кәсіптік мүдделер саласындағы ғылыми-зерттеу компонентін дамыту. Болашақ психологтардың Action Research педагогикалық тәсілдерінің теориялық негіздерін меңгеруіне және өз ғылыми зерттеулері негізінде психологияны оқыту процестерін жоспарлауға ықпал ету. Мазмұны: Қазіргі заманғы педагогтың кәсіби даму стратегиясы. Мұғалім рефлексиясының заманауи түрі. Білім берудегі ғылыми әдіс. Әрекеттегі зерттеу. Өз идеяларының нәтижелерін рефлексиялау. SMART мақсаттар. Оқытушыға өзінің педагогикалық практикасын жақсартуға мүмкіндік беретін рефлексиялық тәсіл. Оқытудағы құндылыққа бағдарланған тәсілді іске асыру. Педагогтің құндылық бағдарын зерттеу. Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізудің негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру

    Пән мектепке дейінгі және мектеп ұйымындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің ұйымдық-мазмұндық құрылымы мен мақсатын терең түсінуге бағытталған; психологиялық-педагогикалық қолдау қызмет нормативтік-құқықтық құжаттамасы; әрбір ППҚҚ маманының рөлдері; топта жұмыс істеу идеясын және топ ішіндегі өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру; қосу принциптеріне сәйкес өзінің кәсіби қызметін сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілеті; баланың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау кезеңдерін және әртүрлі жағдайларда қолдау көрсетудің практикалық дағдыларын меңгеру; жеке бағдарламалар мен үйде оқытуды қысқарту бойынша ұсыныстар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер мүмкін: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну. • адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пәнаралық өзара әрекеттестік

    Пән психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметі қызметінің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың бірінші тобын командалық бағалаудың мазмұны туралы қажетті білімді игеруге; мамандар тобымен ата-аналар және педагогикалық қоғамдастықпен өзара іс-қимыл жасау дағдыларына; жеке бағдарлама жасау бойынша пәнаралық қызметті жобалау және "ерекше қажеттіліктері бар" баланы қосу бойынша топтық, сыныптық жұмыстарға көшу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған болашақ мұғалімдерде өзін-өзі көрсету және рефлексия дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілді оқытудың арнайы әдістемесі

    Студенттер дәстүрлі, әмбебап пәндерді пайдалана отырып, пәнді оқытудың әдістемесі мен ерекшеліктерін меңгереді.Пән даму мүмкіндіктері шектеулі болғандықтан, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге тілді оқытудың әдістемесі мен ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған; студенттер типтік тілдік оқу бағдарламасын сыни тұрғыдан талдауды үйренеді; әдістемелік және мазмұндық талаптарды ескере отырып, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлауды құра отырып, арнайы мектепте тіл үйретудің принциптерін, әдістерін және кезеңдерін меңгеру; пән бойынша жетістіктерді бағалау критерийлері; дәстүрлі, балама және көмекші оқыту құралдарын пайдалана отырып, тіл сабағын жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздері мен жалпы пәндерді білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
  • қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әрі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту;
  • тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану;
  • бағалауды жүзеге асыру, қажеттіліктердің даму динамикасын бақылау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету, мектепте және одан тыс жерде этика мен мінез-құлықтың жоғары стандарттарын сақтау негізінде білім беру процесін қамтамасыз ету;
  • жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру;
  • сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау;
  • білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы;
  • халықаралық және ұлттық құжаттарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарын, ұйымның қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттары, заңдары мен ережелерін шарлау, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалау; сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуына, ұйымшылдық пен кәсіби әл-ауқатының дамуына жаңа мақсаттар қоя білу;
  • кешенді диагностика мен бағалаудың стандартталған әдістерін қолдана отырып, Қазақстан Республикасында қабылданған стандарттарға сәйкес оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін және оларды қолдауды анықтай алады;
  • мүмкіндігі шектеулі оқушыларды (бірінші топтағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды) дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру процесінде кәсіби функцияларды орындау, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру ортасына қосу және олардың дамуы мен өзін-өзі дамытуға жағдай жасау мүмкіндігі;
  • әртүрлі білім беру жағдайларында олардың тиімділігін бағалау мақсатында динамикалық мониторингті жүзеге асыра отырып, дамудың шектеулі мүмкіндіктері салдарынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыру;
  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларға және инклюзия жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға (бала-педагог - ата-ана) консультациялық көмек көрсету барысында субъектілік қатынастар кешенінде педагогикалық ынтымақтастықты және оң қоғамдық пікірді қалыптастыру және халық арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру саласындағы идеялары мен білімдерін танымал ету жөніндегі қызметті ұйымдастыру.
Top